Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fuldmånen (Ting-chan)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 20:06

" En villa? hvor hyggeligt den må jeg besøge på et tidpunkt" sagde han og grinte. Han havde travlt med at kigge på et billed af hans lille søster. Eller der var mange billeder men det han kiggede på imens hun snakkede var det af hans lillesøster. "Hvornår kan jeg besøge villaen?" spurte Al og vente sig om med et smil.






Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Miharu2

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Mr. Ting Fre 4 Jun 2010 - 15:55

Hun betragte billede og hun så ned "ej, du må ikke grine men... Jeg bor, eller rettere sagt sover i en Domkirke..." sagde hun og så ned.. Pinligt, selvfølgelig kunne hun da ikke lyve foran ham. Han skal for sandheden af vide. Hun så lidt på ham hvad han ville gøre..

//Undskyld jeg ikke har været på Al, men jeg skulle på klasse tur i fire dage.. Jeg er tilbage ^^//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:17

// har haft lidt travlt men er på nu igen xD//

"domkirken?? hvorfor i alverden det? har du ikke et hjem?" spurrte han og grinte ikke. Han så alvorlig ud, han var jo også bekymret. Alle havde ret til at ha et hjem "desuden er du en dæmon er det ikke lidt mærkeligt at sove i en kirke?" spurte han og smilte. Han mente ikke noget ond med det. Det var bare sjovt at tænke på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Mr. Ting Man 7 Jun 2010 - 17:23

Hun fik små røde strege "Om, jeg jeg er jo ikke som de andre demoner" stammede hun genert og satte sig på gulvet "Jeg ved ikke hvorfor. Men kirken, den giver mig ro... Forstår du. Hver midnat, præcis.! spiller jeg enten på oglet eller klaveret" sagde hun og lukkede øjnene "Demoner med en le, syntes at jeg er en mærkelig demon. Tros alt at min far er 'Manden med leen' eller rettere sagt selvest 'Døden' Forstår du, jeg er ikke som dem, heller ikke som min mor" hun åbnede øjnene og så på ham.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 19:27

"Der er ikke noget galt i det alle er som de er selvom jeg er en ilddæmon dræber jeg heller ikke folk eller er ond og modbydlig " sagde han og lag hånden på hendes hovede og begyndte at ugle hendes hår "så tænk ikke så meget på det, kirken gir ro og alle er som de er " sagde han med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Mr. Ting Ons 9 Jun 2010 - 19:39

Hun så op på ham. Et lille smil kom frem "du du har ret"
sagde hun stille og rejste sig op og vendte sig mod ham
"Dine ord rammer mig dybt. Tak" sagde hun glad og bukkede for ham..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:39

"ramte dig dybt? det er da godt at høre men enlig siger jeg bare min mening" sagde Al og smilte. Han var udmattet inden i , udmattet af livet lange spørgsmål som 'hvorfor kan folk ikke accepter hinanden' men det han tænkte mest over var 'hvorfor kan han ikke lide mig, jeg gjorder noget forkert men hvorfor vil du ikke tilgive mig' det spørsmål var rigtig til hans elskede bror som ikke engang ville tale til ham. Problemer, problemer , alle har dem men Al vile bare være fra for det hele han ville bare leve et fredeligt liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Mr. Ting Man 26 Jul 2010 - 18:47

Hun så lidt på ham. Hendes gyldne brune øjne mindede lidt om en nusgerrig ræve øjne "Al..?" spurgte hun og satte sig med et bump på gulvet "Er du ok.. Det er ikke godt at tænke for meget, at du ved det" sagde hun bekymret. Hun så hurtigt mod klaveret, hvor hendes sorte le havde listede sit derhen. Den lænede sig på klaveret og et smil kom frem på Ting læber. Hun lænede sig på Allen's seng "Uhm vil du ikke uhm spille lidt for mig, på din klaver" spurgte hun barnligt og smilede kært. Hun elskede klaver, i hvert fald dens toner.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 19:04

"undskyld, det er en vane jeg tænker mere end jeg snakker" sagde han og slog sig blidt i hovedet imens han grinte. Han kunne ikke lide når andre bekymrede sig om ham, det behøvede de jo ikke. "spille? umm jeg tror jeg er bedet til at spille violin men jeg kan da prøve " sagde Al og satte sig på en stol foran klaveret. Han kunne dog stadig huske en melodig han lærte da han var lille.


// https://www.youtube.com/watch?v=9ztO0oKGDOI&feature=related //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Mr. Ting Man 26 Jul 2010 - 19:09

Hun nikkede det han sagde og hørte han skulle til at spille. Da de første toner lød, faldt hendes hoved bagover, så hendes kind ramte fladt på sengens overflade, hun lyttede, men det lignede mest at hun sov. Hun lyttede meget og prøvede at finde ud af hvordan melodien var. Den var søgeligt men smuk. Hun nyd tonerne, den blide tryk og lyd. Det berolige hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 11:01

Al stoppede da sangen var færdig "hvad med dig vil du ikke også spille et lille stykke?" spurte Al og kiggede på Ting chan som lå ned. Først var han lidt i tvivl om hun sov men lidt efter gik det op for han hun stadig var vågen. Døren gik op neden uden og fodtrin gik op af trappen. Døren til Al's værelse åbnede sig , en høj ung mand kom ind af døren han havde samme mørke hår som Al og tågede grå øjne. Han gik hen til Al og rakte ham en sedl og kiggede hurtigt på det nye ansigt (ting chan) han sagde dog ikke noget han gik bare bagefter. Al's øjne fulgte ham tilbage til døren og først da han var gået kiggede han på sedlen og læste den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Mr. Ting Tors 29 Jul 2010 - 21:28

Ting chan hørte godt nok nogen kom ind. Men fik sådan en lille drilsk fornemmelse og forblev hvor hun var, uden at åbne øjne. Da hun hørte at personen gik åbnede hun langsom øjnene og så på Al "Hmm, hvem var det og hvad er det for et bred" spurgte hun stille, hun mærkede en lille gab kom frem, men også en bekymring, hvad det var for et brev. Hun prøvede se et tegn på Allen, men entet tegn kunne ses fra hans ansigt. Bare der ikke stod noget dårligt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Fuldmånen (Ting-chan) - Page 3 Empty Sv: Fuldmånen (Ting-chan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum