Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bare et besøge til en ven - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bare et besøge til en ven

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 22:53

Yuuki grinte sødt i det hun stille lænte sig mere op af dørkarmen og kiggede mod ham og sagde"Om jeg har håndklæde på jamen lucifer hvad ligner det eller skal du os til at ha briller nu" hun gav ham tilbage og sagde"Skydning med bue og pil spændende må jeg prøve??" hun stod der i håndklæde og kiggede stille på lucifer med et lidt frækt kækt smil og tog stille om hans bue og kiggede på ham i det hun sagde"jeg tager lige en prøve tur på din bue og pil" hun smilede lumsk i det hun tog en pil og spændte buen til perfektion og stille gav slip, man kunne høre sådan et ram det gav da hun slap og pilen ramte i pletten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 22:57

"jeg kan jo ikke ser om du har noget ind under håndklæde vel søde" sagde han og smiler roligt, "ja det kan du, hvis du kan trække den for den trække 200 pund (100kg)" sagde han og kiggede roligt på hende, han nikke bare da hun sagde af hun lige prøve, da så ikke da hun ram plat da han var går ind i hus for af henter sig en kold øl i køleskab, hvorefter han kom ud igen med en øl i den en hånd, han åben den og tager en tår af den, hvor han sidder sig på en have stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 23:01

da han gik ind for at hente sin øl tog hun sig hårdt til armen og skrig inde i sig selv af den kraft hun lige havde trukket men rettede sig så op da hun så ham komme ud igen og sagde"det var da let som ingen ting og nej der intet inden under lucifer hvad regner du med det er et håndklæde det fint nok for mig " hun blinkede til ham i det hun satte buen fra sig og tog sig til armen lidt med en underlig grimasse og sagde"Wauw! det var.... ja lidt hårdt hva??" hun kiggede stille mod ham i det hun tog noget af sin cola og de snacks hun havde lagt og sagde"Måske skulle jeg gå ind og få tøj på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 23:05

"okay så har du nok træner side sidste da den trække 100kg" sagde han og kiggede roligt på hende, "okay og jeg har ikke bruge for brille smukke og pas på af jeg ikke hiver det af dig" sagde han for sjov det sidste af det, "af skylder med bue eller af henter en øl" spurget han og smiler roligt, "det behøver du da ikke, du kan også kom her hen og sat dig" sagde han og smiler roligt og tog en tår mere af sin øl og stille øl på have bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 23:08

Yuuki smilede lumsk i det hun stille colaen fra sig og gik stille hen til ham,, Hun tog hans øl væk fra ham og tog ham i trøjen blidt og fik ham lagt ned på terasse bræderne, hun kiggede frækt på ham i det hun sagde"nååårh så du vil gerne se mig nøgne hva" hun blinkede til ham i det hun kun drillede ham nu, hun satte sig over ham men ikke på ham eller noget efter som hun var bar inden under. hun kiggede stille ham i øjnene i det hun kyssede ham ondt og drilsk op af halsen blidt og gik længere op af hans hals og bed ham blidt i øre flippen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 23:14

han lod sig ned på terasse bræderne og kiggede roligt på hende, "det sagde jeg ikke noget om, jeg sagde bare af du skulle pas på af jeg ikke hiver det af dig" sagde han roligt og puster hende i hendes øre, da hun bider ham på hans øreflip, bider han igen på hendes øreflip og tager hende på røven ud på håndklæde, selvom han godt kun find på af gør det ind under håndklæde, så må de ser hvem der giver slip første af dem, ham eller hende, det er sikke hende som giver slip første af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 23:20

Yuuki rødmede meget men ville ikke give sig dette var nærmest som en kamp for hende et vædemål om hvem der kunne holde længest. hun rødmede men kiggede på lucifer i det hun stille bed ham igen i øre flippen og pustede ham i øret, hun smilede ondt og kyssede ham ved hagen i det hun strøg sin hånd gennem hans hår og bed ham blidt i underlæben og blinkede frækt til ham, hun grinte og smilede i det hun sagde"Jamen vis du har lyst til at hive den af har du os lys til at se det der er inden under" hun grinte og strammede sit håndklæde mere og fjernede blidt hans hænder og sagde"Nååårh har du fået lov til at tag på mig det er mig der bestemmer jeg også øverst frække"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 8:40

han bider roligt videre og giver ikke slip på hendes øre før hun gjort det, "det behøve jeg jo ikke har havde lyst til af ser dig nøgen, af hiver det af dig og ser dig nøgen er to forskellig ting smukke" sagde han og smiler roligt, "nej det har jge ikke men du kan jo lide det og ja du er øverst så du skal laver alt arbejde" sagde han drille og kiggede roligt på hende, ind han rolit rulle rundt så han ligger øverste, "når hvor synes du selv af du klar det smukke" spurget han og flytte ben lidt længe ud så hun ikke kun rulle dem rundt, han læner roligt over hende og kiggede roligt ned poå hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 13:50

Yuuki over rødmede og kiggede stille på lucifer i det hun stille sagde"jeg ... det har du vel ret i og nej hvem siger jeg nyder det hvem siger jeg ikke bare gør det her fordi jeg kan li at drille dig" hun kiggede stille på lucifer i det hun rødmede mere nu og bed ham blidt i øret, lidt tid efter gav hun slip og så på ham og sagde"jaaaa men nu det dig der skal gør alt arbejdet" hun lå med blottede hals og næsten nøgen. hun rødmede meget let over at kigge på lucifer og være i denne pinlige situation og sagde stille" du kunne vel ikke finde på noget lucifer vel??" hun kiggede ham dybt i øjnen i det hun bed sig blidt i underlæben og prøvede at rulle dem så hun kunne rejse sig og flygte så han ikke så hvordan hun over rødmede foran ham som hun allerede gjorde. Hun kiggede stille på ham og tænkte*ååååårh! han er så tæt på og jeg.... ?? han er oven på mig hvad skal jeg gør det så pinligt det her!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 14:36

"ja det har jeg og det har ved man rigtig om du gør eller om du bare drille mig" sagde han og smiler roligt, smiler bare roligt af det næste hun sagde af han skulle laver det hele nu, "ja det skal jeg og du skal bare slappe af og nyder det" sagde han og mener det for sjov men viser ingen tegn på det, da han vil laver noget sjov med hende, da hun prøve af rulle rundt så hun vil kom fri sket der ingenting, kun af hun selv rulle, "det ved man aldrig smukke" sagde han og smiler lumsk og læner roligt længe ned over hende og kysser hende op af hals med små kærligt varm kys og et lille bid på hendes øreflip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 14:47

Yuuki kiggede på Lucifer og rødmede utrolig meget og sagde"lucifer" hun lukkede øjnene og vidste ikke hvad hun skulle gøre hendes krop hjerte og sind var i et konstant kamp om hvad hun skulle gør, hun kiggede stille på lucifer og gav et lille støn fra sig af nydelse og smerte da han bed ende i øre flippen og kiggede stille på ham i det hun bed tilbage, hun slap hurtigt igen og kiggede bare ind i hans varme øjne og hans dejlige hvide smil hun havde længdes efter at se, efter som hun sjældent så ham smile og dog smilede han meget når de var sammen, men hun kunne jo heller ikke vide om han smilede så meget med andre, hun kiggede stille lumsk på ham i det hun drillede ham yderligere og lynede stille ned i hans bukser da hun havde knappede den første knap op, hun smilede og kyssede ham blidt op af halsen i mens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 14:59

"ja smukke" sagde han kort da hun sagde hans navn, han smiler bare lidt lumsk da hun gab et lille støn fra sig, han kysser hende svagt på hendes næse tip da hun bed ham på hans øreflip, han strøg hende roligt over hendes hår og kiggede roligt ind i hendes øjne for af ser om hhun lyver eller ikke, "når du vil da gerne" spurget han da hun var begynde på af åben hans bukser, han kysser hendes svagt på hendes mundvig, han læner sig lidt mere ned mod hende bare ud af ligger for meget vægt i, skulle han drille hende lidt mere, ja det skulle han, han læner sig roligt ned mod hende med hoved og kysser hende roligt og lidt kærlig på hendes mund og hold det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 19:33

Yuuki så på Lucifer og det vaar første gang han havde kysset hende sådan, første gang hans læber havde rørt hendes sådan, hun rødmede kraftigt over sine hvide smukke kinder og lukkede øjnene helt over chokket, hun kiggede efter noget til på lucifer og skubbede ham blidt af sig i det hun stille roede igennem sit hår og kiggede over på ham og rødmede endnu mere nu og sagde stille" jeg..... hvad var det for en kys lucifer" hun tog sig blidt og følsomt til sine lyse læber og rødmede endnu mere af den meget trykkende samtale hun var ved at starte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 19:41

han lod sig bliv skubbe væk fra hende, da han synes af havde drille hende nok nu, han lukke sig bukser da hun havde åben dem lidt, "hvad det var for et kys, det var så et du lige har få" sagde han og sad roligt på røv med den en ben trække op til sig, hvor han havde den en arm på og kiggede roligt på hende, efter lidt tid ved af sidder der og kiggede roligt på hinande rejse han sig op og tog en tår af sin øl og kiggede roligt på hende, "vil du har din cola søde" spurget han og kiggede kort på hende, hvis hun vil, vil han giver hende den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 19:58

Yuuki kiggede stille på lucifer i det hun rejste sig op i takt med at han rejste sig og så på ham og især dybt ved hans brune øjne, hun rødmede lettere over sine kinder og tog sig blidt til kinden og kiggede uskyldigt på ham og gik stille hen til ham. Hun kiggede ned i jorden og kunne nærmest sammen lignes med en zombie i det hun intet sagde men bare gik hen til ham og stille tog blidt om hans muskuløse håndled og kiggede stille op i det hun kiggede op, Sprang hun nærmest på ham og kyssede ham på hans fyldige læber og rødmede utrolig meget, hun lukkede øjnene i det mest dramatiske kys hun nogen sinde havde givet og det var som om alt luft forsvandt, hun kiggede stille efter noget tid på lucifer og sagde"mmmm!" hun tog sig til munden hurtigt og sagde"undskyld jeg???.... øøøøhm er det min mobil der ringer Heh jeg tager den lige" hun løb hurtigt ind i stuen i det hun tog sin mobil og løb oven på og ind på hans badeværelse, Hun lukkede døren med et sus, og vendte sig stille med ryggen til den i det hun lod sig synke ned ved dens side, hun kiggede på mobilen og låste døren i det hun tog sig til hovedet og sad nu ned med bene trukket op til sig, hun lagde hovedet i sit skød og var helt ligbleg og vidste slet slet ikke hvad der var gået af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 20:06

han stod og venter roligt på af hun skulle svar han om hun vil har sin cola da hun tog om hans håndled, han vendt sig lidt for af kiggede på hende, da hun kysser ham på mund, han kysser kort igen ind hun slip hans læber, han var fantigkt overasker for engang skylde var han overrasker over noget hun gjort, han nikker bare da hun undskylder sig da hun mener af hendes mobil ring, han bliv der ud og sad sig kort efter ned i en af have stol og tog øl i hånd og tog en tår af den, hun drille ham ikke der, det er han sikke på af hun ikke gjort, han tog en tår mere af øl eller nej han drak resten af den ind han tog bue og piller ud af skil og pakke det hele væk ned i kælder igen, hvorefter han går ud i have og tager hendes cola med hende og stille på sofa bord, han sad sig i sofa og vidste ikke hele hvad han skulle gør lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 20:15

Yuuki rejste sig stille op og hendes hjerte hamrede der ud af adrenalinen pumpede og hendes hjerte ville ikke stoppe med at slå hurtigt, hun tog sig til brystkassen og syntes det føles som om hendes bryst skulle slå revner og flække så hurtigt og hårdt slog hendes hjerte, hun kiggede sig stille ind i væg spejlet og tørret duggen af det efter sidste bad lucifer havde taget, og sukkede lettere nervøs over hele den mærkelig situation, hendes mobil havde ikke ringet det var bare for at slippe væk fra alt pinligheden, hun tog sig til munden og tænkte*KYSSEDE! JEG LIGE! LUCIFER!!! nej nej nej neeeeeeeeeeeej! ..... det gjorde jeg bare ikke vel..... jeg kyssede ham og...... OG! han kyssede tilbage !?? gjorde han ik jeg kunne sværge på! han Kyssede tilbage men..... men ... årh mit hovedet og hele den her situation så.... nu ik fuck op i det Yuuki! bare tag det helt rolig så skeeer! WOW!* hun havde lænt sig hen af vasken og i det hun skulle til at tænke der ikke skete noget vis hun var rolig kom hun til at ryge over til bruseren ved siden af vasken og tænde den og ryge ind under vandet, Hun blev helt gennem blødt og våd, på den sexet måde i det hun skrig fordi vandet randte over hendes tøj hendes eneste rene tøj undtagen de små hotpants, Hun tog ud i blinde efter bruse håndtaget men fik bare mere kraft på, slangen røg ned på hende og sprøjte løs til alle sidere den kunne komme til indtil hun tog den ind til sig for ikke at drukne hans badeværelses gulv og fik slukket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 20:24

han sad roligt ned i sofa og tænke lidt over hvad der var sket, hvorfor havde han enlig kysser tilbage, ud over det føles så naturligt af gør det man alligevel de er bare venner som drille hinande på de mest mærkeligs måde som man kun find på, han kun høre af vand bliv tænde, når så tager hun sig nok et bad mere, han sad roligt og kiggede tom ud i luft, efter noget tid rejse han sig op og gik ud i køkken og tog et æble og begynde roligt af spise det, da han var færdig med det nogen min efter smid han resten ud og stod bare og kiggede roligt ud på have fra køkken vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 21:00

Yuuki kiggede på bruseren og stod med bruse håndtaget og rystede lidt på hovedet og vred sit hår lidt for at få det meste vand ud os af hendes tøj, hvide skjorte og bukser, hun gik stille ned til lucifer gennemblødt med hans bruser hoved i hånden og ingen bukser på fordi de ville dryppe for meget , hun kiggede på lucifer og sagde stille genert og flovt"jeeg??.......... tror jeg ødelagde din bruser altså ikke med vilje men ser du jeg ... lænte mig op af den og på en måde kom til at overfalde den eller omvendt den gjorde mig våd først ser du??" hun rødmede meget over den pinlig situation, hun stod der helt drivvåd, med de smukke ben krydset over hinanden op af den hvide dørkarm, og man kunne se hvordan skjorten halvt dækkede, hun kiggede stille på ham og sagde"ups" i hensyn til bruseren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 21:09

han stod stille og kiggede roligt ud af vinduet og betrak en lille fugl ud i have, han vendt sig roligt om da hun snakeke til ham, han smiler roligt men svagt, "det gør ikke noget søde, det ser ikke ud til af det er vejer ind man kan laver det ud de større problem" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, tager en hvid skjole er nok ikke det bedst når man stadig har en våde krop, "tager det nu bare roligt smukke og vil du låne noget tør tøj af mig eller vil du gerne går rundt i kun indfølget en halv gemmesit skjole" spurget han, og gik roligt på hende og tog hånd frem for af få bruser hoved, så han kun går op og prøve af laver den, han smiler roligt da hun gab ham den hvorefter han krammer hende kort ind han gik ud på bade værelse og begynde af laver det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 21:18

Yuuki kiggede stille mod lucifer i det hun gav sig et skævt smil fra sig og rødmede lettere over den pinlige situationb og tog sig stille til hovedet, og sagde"Lucifer angående det der kys det betød intet jeg fik bare side stik og kyssede dig bare helt uden at vide hvad jeg dog lavet og ja jeg måske lidt fjollet nogen gange men det skete og sådan noget sker og du skal bare vide det intet betyder overhovedet ikke" hun sendte ham et kærligt smil og rødmede igen, i det hun krammede ham og sagde"jeg vil meeeeeeeeeeeeeeget gerne låne en ny trøje af dig eller noget lucifer jeg helt driv våd og ja den er gennem sigtig men heldigvis tænder du jo ikke på det så det helt fint med mig indtil videre?? bare sig når du har lavet den altså bruseren" hun smilede sødt og gik op og valgte sig en trøje i det hun kom neden under i den lidt for store trøje og satte sig i sofaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 21:24

"ja smukke" sagde han da hun sagde hans navn, han lydet roligt til hvad hun sagde om det kysser og af hun gerne vil låne noget tør tøj eller trøjen som hun kalder det, "ja du går bare op på mit værelse og find noget i skab du vil låne, og ja det er den og nej det gør jeg ikke" sagde han og smiler roligt, 20min efter han være går igang med af laver den, kom han ned og smiler roligt til hende ind han gik ud i køkken og tog en øl fra køleskab og gik ind og sat sig i sofa overfor hende og åben øl og tog en lille tår af den og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 23:00

Yuuki vidste godt det var lidt løgn det med at det intet betød kysset, hun kiggede stille mod lucifer i det hun rødmede og sagde"sååååå ?? hvorfor kyssede du mig tilbage da jeg.. jeg kyssede dig" hun rødmede yderligere og kiggede mod tvet og legede lidt med sit hår mens hun stille smilede og så mod ham og sukkede lidt bedrøvet da hun kiggede væk fra ham. hun tænkte*Hmmm.... måske... måske er jeg ved at.... at ha en lille crush.... på ham ... NEJ ! nej neeeeeeej ! det kan ikke passe jeg ikke ved... nej ikke i lucifer.... det kan ikke passe?? eller kan det er jeg virkelig.... nej aldrig" hun kiggede stille mod ham igen med et uskyldigt smil iog sagde"fik du så ordnet ?? bruseren igen eller har jeg smadret den til helt ugenkendelighed`??" hun smilede og lagde sig stille op af ham mens hun kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 23:05

"ja det ved jge enlig ikke rigtig ud over det føles natur af skulle kysser tilbage på det kys" sagde han og smiler roligt, han lad roligt en arm om hende da hun læner sig op af ham og kysser hende svagt på hendes hår, "ja jeg fik ordnet den så nu dure den igen indtil næste gang" sagde han for sjov og kiggede kort på hende, han læner sig roligt tilbage i sofa og tog sin øl i hånd ind så han stadig kun drikke af den ud af læner sig frem og tilbage hele tid, han tog en tår af den og kiggede kort på tv, "når hvad skla vi laver smukke" spurget han og tog en tår mere mens han venter på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 23:24

Yuuki rødmede let og sagde"ddet ved jeg ikke" hendes mobil ringede let i det hun tog den og sagde"hallo??" hun så på lucifer og rejste sig op og sagde"ja.... ja det er forstået men kan katja .... nej okay.... hmm ?? jeg er egenlig midt i noget.... ja okay så kommer jeg om 15 minutter max" hun lagde stille på i det hun gik oven på og pakkede sit tøj og kom ned til lucifer og sagde"kan du gør mig en tjeneste ?? at køre mig til Terra, og sætte mig af ved mit hotel lucifer jeg kommer i morgen så du skal ikke vente oppe og det skal helst være nu vis du kan det??" hun kiggede stille på ham nærmest bedende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 6 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum