Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bare et besøge til en ven - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bare et besøge til en ven

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:41

Yuuki kiggede på Lucifer rimelig overrasket og rødmede da han nærmest lå ind over hende og især da han hviskede hende frækt i øret og sagde"jeg ved det jeg ikke så god til at forfør det har du sagt flere gange Lucifer" hun sukkede lidt i det hun rødmede da han spurgte om hun var klar egenlig var hun det ikke men da hun mærkede hans kys gik det op for hende at han ville bide hende nu. Hun skulle til at sige stop men åbnede munden og der kom inden lyd andet end man kunne høre tænderne gå ind gennem huden på hende og suge. hun mærket hvordan blodet forsvandt stille og blidt. hun lukkede øjnene og lagde sig helt tilbage og prøvede at skældne smerte fra nydelse og nydelse fra smerte. hun kiggede overrasket på lucifer da han gav slip på hende og så helt chokeret ud og kunne ikke få et ord frem på de bløde lyse læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:48

"nej det er du ikke og det sige jeg gerne igen" sagde han og kiggede oroligt ned på hende, han havde stadig en hånd på hendes hals så hun ikke mister mere blod, "hvordan var det så af bliv bidet og dit blod smager utroligt godt hvis du ikke vidste det" sagde han og kiggede roligt ned på hende, "og jeg håber selvfølgeligt ikke af det gjort for ondt for jeg prøve af ondgår det så godt som muligt smukke" sagde han og smiler roligt, han sad bare sille ved side af hende og kiggede roligt ned på hende, bare for af være sikke på af hun har det godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:53

Yuuki strøg sit hår til siden og sagde"Jeg ved det jeg får aldrig en fyr så dårlig er jeg til at forfør" hun kiggede stille trist ned og sagde"sidst sagde du det bare smagte lidt bedre end normal blod som om mit blod bare var ja.... ingen ting som det i dine kander du havde med og jeg???? jeg .... jeg ved ik helt rigtig hvordan det føles??? det var vel på en måde vel seksuelt tændende og så.....??? ja gjorde det lidt ondt jeg havde ikke regnet med at du ville gør det ved mig men heldigvis havde du jo os let ved at stoppe med at suge efter som mti blod jo betyder så lidt" hun drikket ham med angående hvordan hendes blod smagte og puffede blidt til ham og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:59

"jo du gør, jeg er bare svær af forfør smukke du skal nok få dig en fyr" sagde han og hiver hende roligt op til sig, hvorefter han krammer hende, hun blødet ikke mere fra hals men hun havde to små sår på hals der hvor han havde bidet hende, han ae hende trøst op og ned på hende ryg, "okay det synes jeg nu ikke hvor jeg bliv bidet og det var godt af det ikke gik så ondt, og sidste var jeg også mæt og jeg fik heller ikke så meget af det til jeg kun smager ovenlig på det" sagde han og ae hendes ryg videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 2:03

Yuuki sprang stille på lucifer og havde bene ud til siden og sad der foran ham i det stramme sexet sygeplejerske uniform og sagde"Hmm men vis jeg ikke kan forfør dig men menneske piger kan?? hvordan..... hvordan kan det så være jeg er jo så smuk som en gudinde ville være vis de fandtes" hun blinkede stille og strøg ham over kinden og lænte sig ned til ham mens hun holdte øjne kontakt med ham og sagde"det er da godt at du kunne li mit blod denne gang bare ikke gør det til en vane okay jeg kan jo ikke hele eller noget?? i nu såååå det lidt svært at blive bidt igen og igen vis det var"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 2:10

han lad roligt armene om hende da hun sprang på ham, "det fordi de ved hvordan de skal gør det og det kan du også du skla bare vide hvordan" sagde han og kiggede roligt på hende, "og ja det er rigtig smukke derfor vil de fleret mænd bar elige hold på dig" sagde han roligt og kiggede på hende, han strøg hende kort ned af hendes ryg, "ja det er det og nej bare roligt det gør jeg ikke og jeg love det" sagde han og kysser hende på hendes næse tip, "hvad med af du tager dig et bad eller skifter tøj mens jge går ud og laver noget mad til os" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 2:14

Yuuki smilede ldit frækt og sagde"hvordan forfør man dig så??" hun kiggede ldit undrendee på ham i mens hun stille rødmede og rejste sig op og tog sig til næsen med et smil på læben og grinte stille i det hun kiggede rundt og sagde"Joo jeg kunne vel godt tag et bad og skifte til almindelig dag tøj i stedet for sexet sygeplejerske som jeg jo er nu" hun grinte stille og blinkede til ham i det hun gik mod værelset oven med sin taske og tændte for det varme vand og kom ned hurtigt og kiggede lige lidt til lucifer med et sml på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 2:20

"ja det gab du godt af vide var frække" sagde han og strøg hende ned af hendes næse, han tog armene til sig da hun rejse sig op, lidt efter rejse han sig op og kiggede roligt på hende, "ja det gør du bare du ved hvor badeværelse er, det er det her ned og det oven på du vælge selv"sagde han og smiler roligt, da hun gik for af tager et bad gik han ud i køkken og begynde på af laver mad til dem, da hun kom ned til ham var han næste færdig det mangle bare af kom ind i oven, "når var det godt med et bad smukke" spurget han og vendt sig om og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 2:25

Yuuki smilede og stod der i sit normale bukser og t-shirt og cardigan. hun kiggede stille på lucifer og satte sig på Køkken bordet og sagde"hvorfor må jeg ikke vide havd der tænder dig bliver du bare flov så eller tror jeg bruger det mod dig når jeg vil drille dig smukke eller ja det ville jeg nok men jeg skulle nok være sød ved dig så rigtig sød og ikke drille for meget hahah!!" hun grinte og smilede i det hun så havd de skulle ha og spise og fulgte med i hvad han lavede med spænding og sagde"jeg overnatter ved dig igen smukke det må jeg godt ikke også fordi mine føder tager livet af mig ellers??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 2:39

"hvorfor du ikke må vide det, det er fordi det er privat og så vil som du selv sige drille mig med det" sagde han og smiler roligt, "og nej jge sige det heller ikke hvis du er rigtig sød, det hjælp ikke smukke" sagde han og strøg kort over hendes hår, "jo det er hele iorden, så skal jeg nok køre dig på arbejde imorgen hvis du skla det så du ikke går de fødre træt med det sammen fra morgen stå vil ikke være så kolg" sagde han og sat mad ind i oven, så nu skulle de bare venter, "hvad vil du har af drikke til mad ice tea som du plejer eller vand eller en cola" spurget han men han dækker bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:05

Yuuki roede sig lidt i håret i det hun sagde"Jeg tror bare jeg tager vand og ... det så snyd jeg ikke må vide det fordi nu har du bare gjordt mig nysgerrig hvorfor må de godt vide det når jeg ikke må" hun blinkede drilsk til ham i det hun stille hjalp ham med at dække bord og gik lidt udenfor og trak lidt luft mens maden stille begyndte at blive færdig inden i ovnen. Hun kiggede sig stille rundt omkring og tænkte*Hmm det er nu dejligt at være tilbage og sådan med job og det hele nu mangler jeg bare at finde ud om jeg virkelig skal flytte eller jeg bare skal blive hvor jeg nu er... selv om forandring fryder som man jo plejer at sige??* hun kiggede lidt ind til lucifer igen med et smil og sagde"forresten angående arbejde ja du må godt køre mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:10

"okay og dem fortale jeg det heller ikke til, det fat selv ud af det, ligesom du heller går rundt og fortælle andre mænd hvad du tænde på ud over jeg ved en ting man det vil jeg ikke gør så tit" sagde han roligt og blikke til hende, han tog en glas kalde og hælde vand op i den og stille den på bird, han tog selv en cola til mad, han kiggede ud på hende da hun snakke til ham, "okay så gør jeg det og hvornår skla du være der" spurget han ind han tog mad ud af oven og stille på bord hor de skulle sidder og spise, han åben cola dåse og tog en tår af den ind han sat sig til bords.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:17

Yuuki kiggede stille på lucifer og sagde"Jeg skal allerede af sted der ved 9.00 tiden ca? så du skal temmelig tidligt op og køre mig men jeg har allerede fri ved 16 tiden heldigvis ellers tror jeg da jeg ville falde død om men nu jeg jo os sådan på en prøve agtig uddannelse og så skal jeg hjem og studere desværre men sådan er livet når man vil være sygeplejerske jo" hun grinte lidt og satte sig til rette og tog lidt af vandet i glasset og kiggede stille på lucifer og sagde med en fræk undertone til ham"Nååårh hvad tror du så det er jeg tænder på hva frække siden du jo allerede ved den ene ting??" hun kiggede på ham stille med et smil over de lumske læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:25

"ja det skal jeg og du vil vel også har morgenmad ind du tager på arbejde kan jeg gæt mig til" sagde han roligt og tog noget af mad og begynde roligt af spise af det, "og ja så er det af være på uddannelse, jeg ved det selv for har nogen stykke efterhold" sagde han og smiler roligt, "ja det gab du godt af vil var frække, og du sagde det selv ind i sofa af du selv synes af jge skulle bide dig i hals for det tænder du på" sagde han og smiler lumsk til hende og spise roligt videre, så skulle han tidligt op eller skulle han bare lad være med af sove ud over det vil hun sikke gang op af ham som hun plejer og så måtte han træner når han kom hjem der fra medmind han bliver der ind og dovne lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:32

Yuuki grinte i det hun tog noget mad på tallerknen og kiggede på ham lidt og rystede på hovedet kort og sagde"ååååååårh lucifer altså altså haha du så fjollede søde men ja måske tænder jeg på det og måske ikke men jeg skal nok finde ud af hvad du tænder på en dag bare vent jeg finder altid ud af det jeg hunger efter at vide" hun smilede lumsk i det hun tog noget af maden og tænkte over i morgen og sagde stille efter at ha tygget af"Hmm?? ja jeg skal da ha morgen mad ellers kan jeg bare tag noget oppe på arbejdet vis det er de har os noget rimelig godt mad der oppe og sandwisher" hun grinte kort og tog lidt mere mad og spiste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:37

han sad roligt og spise videre og tog lidt af drik af sin cola engang imellem, "okay og det gør du bare og jeg find også ud af hvad du tænde på så" sagde han og smiler lumsk til hende ind han tog en tog mere af sin calo, han tog noget mere mad efter lidt tid og spiser roligt videre, "okay men jeg skal nok stå op og laver morgenmad så du ikke behøve af bruge penge og tid på det på det arbejde" sagde han for sjov det sidste af det, "når hvad skal vi så laver efter vi har spise færdig" spurget han og kiggede roligt på hende, de sad enlig også spise middags mad kl var næste kun et.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:43

Yuuki grinte lidt og sagde"det er jo?? ja .... faktisk temmeligt tidligt at spise mad haha vis det skulle være aftens mad men altså?? hmm det ved jeg egenlig ikke ?? hmm hvad vil du gerne lave og ha dig finde ud af hvad jeg tænder på haha det finder du aldrig ud af lille bad ass vampire angel" hun blinkede drilsk til ham i det hun stille begyndte at rydde lidt af efter at ha spist to potioner hun var godt mæt. hun smilede og ryddede sit af og ventede med lucifers til han var færdig. Hun gik ud i køkkenet med det og skyllede af og kom tilbage og satte sig overfor lucifer og tænkte*Hmmm!! hvordan skal jeg dog finde ud af hvad han tænder på når jeg ingen gang kan finde ud af ham i forvejen?? han er som et stort mysterium for mig?? næsten som et spil nu når jeg tænker over det???*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 13:57

"ja det er det man nu var du sulter og heller få noget mad der mæt i læne tid ind bare en time eller to, og det ved jeg ikke her, jeg kan nok ikke få dig med ind og træner og det kan jeg find ud af i aften hvis jeg vil" sagde han og smiler lumsk, *han skulle nok find ud af det, så svær vil det nok heller ikke være af, det bliver første sjov når hun skal begynde af find ud af det med ham* tænke han og smiler roligt, han tog noget mere mad og spise det og drikke det sidste af sin cola, hvorefter hen rejse sig og tager af bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:00

Yuuki smilede ondt og klappede ham på røven og smilede i det hun sagde"hmm jeg tror at jeg tager en dukkert i din pool og ja jeg har bikini med denne gang og nej du skal ikke åbne den igen i begge sidere din frækkert" hun grinte og tog stille sin taske med ned fra hans værelse og gik mod poolen i det hun tænke på hvordan hun dog skulle få ?? ham til at afsløre hvad han tænkte på og vis hun skulle stille sin nysgerrighed tilfreds skulle hun gå helt hen til stregen og rigtig presse på for at få det af vide eller finde ud af det desværre hun regnede ikke med at han selv ville afsløre det når det endelig kom til stykket og ham finde ud af hvad hun tændte på haha aldrig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:06

"okay det gør du bare så går jeg ind og træner, kan du altid kom ind og ser på eller være med" sagde han og kiggede roligt på hende og klappe hende letter frækt igen på hendes røven, hvorefter han gik op på sit værelse og skifter og til træneing short, hvor han gik ned i hans træner rum og begynde med af løbe for af få krop varm, der løbe han så en halv time ind han begynde på det hård, han ligger sig ned på en briks ligner ting med en håndvægt i hver hånd, hvorefter han begynde af træner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:10

Yuuki smilede ondt og gik hen til poolen og klædte om stille efter at ha sagt "ja" til at hun nok skulle komme forbi ham når hun var færdig. hun svømmede stille rundt i poolen i noget tid før hun kiggede på klokken da der var gået en time gik hun op af vandet kun iført bikini og gik stille ned til lucifer efter at ha tørt sig og stod foran i dør karmen med kun bikini på og med rigtig sexet vådt hår og sagde"hejsa smukke nåårh træner man hårdt hva??" hun smilede lidt ondt til ham i det hun gik hen til ham og lod blidt en hånd stryge over hans lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:16

han lå og træner stadig med de to håndvægt da hun kom indtil ham, "ja det gør jeg, du kan prøve af tager den en af dem, for er færdig nu med af bruge dem" sagde han og sat sig op og lad vægter på gulv en på hver side af ham, hvorefter han rejse sig op og går over til en strang, hvorefter han løft det og begynde roligt af træner med den, håndvægter som han lige havde træner med vægt hver 50kg og den her han stod og træner med vægt 150kg, "var det godt af få svømmer lidt rundt ind i pool ud af bliv drille af mig" spurget han og kiggede roligt på hende mens han træner videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:23

Yuuki prikkede kort til lucifer med et smil mens han trænede og sagde" ja det var egenlig fint nok?? tror jeg" hun kiggede stille på ham da han trænet og satte sig lidt fra ham og kiggede på de tunge vægte og sagde"får du aldrig dårlig ryg af at bære så mange kilo altså det må jo ikke være sundt når du ikke er sådan helt over trænet og det og så begynder med så tunge vægte??" hun kiggede lidt undrende på ham i det hun roede stille i sit hår med et smil på læberne og kiggede yderligere på ham og satte sig så til at tælle de gange han trænede og holdte stille øje med ham mens hun tænkte over hvad der kunne tænde ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:29

"okay det var godt så jeg behøve ikke af hop i pool sammen med dig så, jeg kan bare går her ind og træner" sagde han og smiler drille, efter noget tid lad han strang på gulv og hvorefter han gik hen og lad sig på en måtte og begynde af træner mave, "jo det er sund nok bare du løft på den rigtig måde og du ikke træner med for meget vægt på så sket der ikke noget medmind men dummer sig med noget" sagde han og træner videre, "prøve af løft på den håndvægt der over, der er kun 20kg på den" sagde han og peger over på to håndvægter som kun var 20kg på som han sagde, det var dem han bruge til af træner skulderne med ud over de andre måde han og træner dem på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:32

Yuuki kiggede lettere nervøs på Lucifer og gik stille hen til dem og tog en af dem op og sagde"jeg kan ikke...... bææææææææææære ...... argh den" hun lagde den tilbage og havde kun fået den 4 cm over jorden før hun ikke kunne bære mere. hun kiggede stille over mod lucifer og satte sig og sagde"årh man det helt sygt jeg kan sku da slet ikke bære dem der og jeg skulle forstille at være stærk maaaaaaaan jeg så dårlig til vægt træning altså har du set mig jeg kan ingen gang bære sølle ?? 20 kilo" hun kiggede mod lucifer med et lille smil på læben og rødmede let i det hun kiggede på ham og smilede sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 2 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum