Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bare et besøge til en ven - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bare et besøge til en ven

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

bare et besøge til en ven - Page 7 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 23:30

han gab bare en lyde fra sin som et hm af han havde hørt hende, han tog arm til sig da hun rejse sig op for af tale i telefon, han kiggede roligt på hende og rejse sig op og drak det sidste af sin øl og kiggede roligt på hende da hun kom ned igen og spurget om han vil, "ja det kan jeg godt smukke og okay du kommer bare imorgen på et tidspuknt, sagde han og gik ud og tog sko på og en normal jakke for af kun hold varm, ind han åben dør og lod hende går ud første hvorefter han går ud og låser dør og går over til motorcykel og sidder sig på den og starte den, efter hun har sad sig bag ham og hold fat i ham køre han ind mod hoteller og stop ud foran det lidt efter, "så ses vi imorgen" sagde han roligt og vinker kort ind han kort hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 7 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 23:39

Yuuki smilede da hun vinkede farvel til Lucifer og da han var væk bed hun sig hårdt i underlæben og sukkede med en trist mine og et meget skræmt ansigt. hun gik stille ind på hotellet og fik sin nøgle i det hun gik hen og trykkede på elevatoren, kom der en fyr gående bagved hende han tog hende blidt på skuldren og sagde"så mødes vi igen... kan du huske hvad jeg sagde,?? vis du ikke havde fundet dig en ægte fælle inden næste år smed jeg dig ud og uden penge overhovedet ..." Yuuki bed sig i underlæben og sagde"jeg vil ikke tale om det!" hun gjorde et vred med skuldren så hans hånd blev fjernet og gik ind i elevatoren der lige var kommet ned med et Ding. han gik med ind og sagde"har du fundet dig en ægte fælle" Yuuki så væk og sagde"jeg vil ikke ha en! jeg har det fint som jeg har det nu desuden .... desuden . ?? så jeg ikke intresseret i nogen eller ihvertfald ikke af hvad jeg ved..... sådan..." han smilede ondt og sagde"jeg desværre nød til at smide dig ud fra hotellet og ... dine penge er som sagt mine husker du vel vores lille væde mål" Yuuki kneb en tåre og sagde"jeg os ligeglad det eneste jeg skal ha er mine trøjer og så.... så jeg gået! og mine penge er i banken du kan bare tag dem" hun kiggede væk i det elevatoren endnu en gang gav genlyd fra sit ding og hun trådte ud, han fulgte hende i det hun gik hen til sin suite og lukkede op, hun kiggede stille der ind og begyndte at finde pengene til ham hun havde i lejlighede, han smilede og tog dem i en kuffert og sagde"det var dejligt at handle med dig Cross" Yuuki smed en lampe efter ham og sagde"Du skal! ikke kalde mig Cross!!! det der ingen der må! jeg hedder ikke Cross mere!!! forstået" hun så væk og bed hul i sin underlæbe i det hun stille begyndte at pakke i en lille taske,(Skoletaske rygsæk). Yuuki forladte hotellet få minutter senere helt sønderknust og tog mod sit arbejde i det hun kom der tog en af hendes veninder i mod hende og stille begyndte hun at arbejde hele natten igennem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 7 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 11:24

han kørt roligt hjem, hvor han slukke motorcykel og trække den ind på sin plads, hvorefter han gik ind og låser dør efter han havde lås den op og går indfor, han smørt sig kort og hurtig nogen rugbørds mad ind han smutte i bad hvorefter af hop i seng, iphone lad han på seng bord ved side af seng, hvis nu når fandet på af ring til ham, som nogen gag sket om natten, der gik ikke lang tid før han sove roligt.

han våger ved ti tid næste morgen og klør sig kort i øjne ind han stå op og tog nogen short på, han gik ned og laver sig kort og nemt morgenmad til sig selv, hvorefter han hop i pool og svømme der i nogen min, ind han kom i tanke om af han nok måt går ud og lås op så hun kun kom ind, efter han havde gjort det hopper han i pool igen og svømme træner i to timer, hvor han tør sig og gik ind i træners rum og begynde af træner der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 7 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:00

Yuuki blev færdig med sit arbejde lidt over 12. i det hun kiggede sig selv i spejlet og sukkede, hun tog stille sit sorte tøj på og solbriller i det solen skindte og tog et papir og skrev på det til lucifer, bagefter gik hun ind og sagde op i det hun ville rejse væk i nogen uger, hun skrev stille på brevet da hun sad i taxien på ved mod hans hus. "Kære lucifer .. jeg kan desværre ikke se dig i nogen uger da der er kommet,.... noget op fra fortiden desværre.... prøv ikke at led efter mig eller finde mig.. jeg er okay, uanset hvad så må dette gøres og der ingen udvej jeg har sagt mit job op til jeg kommer tilbage igen og skal nok få det tilbage men er væk i lidt over en månende jeg håber... du får det rigtig godt.. indtil vi ses... og husk ik led efter mig. farvel" da taxien holdte ind lidt fra lucifer sneg yuuki sig ind og lagde stille brevet på bordet og der faldt stille en tåre i det hun strøg den næste væk fra kinden og løb ud fra hans hjem og ind i taxien. taxi chaføren kiggede på hende og begyndte hurtigt at køre i det hun stille så mod lucifers hus og sagde"Kør mig til luft havnen" hun blev kørt der hen og hun havde kun en billet til New York. i det hun stod og ventede kiggede hun lidt rundt, da hendes fly kom gik hun stille mod indgangen til Fly porten og gav biletten og gik ombord

//Out//


Sidst rettet af Yuuki Lør 10 Apr 2010 - 17:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 7 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:07

han bliv færdig med af træner lidt over et og synes af det var mærkeligt af hun ikke være kom hjem til ham i nu, han tog sig et hurtig bad hvorefter han tør si og fandet noget løs sidder tøj, ind han gik ud i køkken og skulle til af laver sig noget mad da han opdage brev, han tog det op og åben den og læse det roligt, *hvad kun det være sige af hun rejse væk i noget tid, når det må hn venter med af få af vide til hun kommer hjem* tænke han kort ind han begynde af smøre sig nogen rugbørds mad og tog en kold øl til mad, han fandet kort iphone frem og skrevet en kort besket til hende, hvor der stå, håber ikke af det er slemt det der er kom i vej og pas på dig selv indtil næste gang vi ses smukke hilsen Lucifer, han lad iphone på bord og spise roligt videre og tog en tår af sin øl.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven - Page 7 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum