Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party with the Guys - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 14 af 28 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Næste

Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 20:16

Han så på Harry, og brummede bare til det han sagde. Var ikke sikker på, hvad han ellers skulle sige til det. At han var begyndt at finde sig i mere og ikke var så sur på ham mere. Han så op mod loftet lidt, og hørte lidt efter hvad Harry sagde. Vendte hovedet mod ham. Bed sig i læben over det Harry sagde. Han vidste med det samme, at han også snakkede om Will, men ville helst ikke snakke om Will lige nu, hvis han kunne undgå det. Han vil helst undgå det emne. Han brød sig ikke om, at Harry havde følelser for Will også. Han var dog glad for, at Harry havde valgt ham, og ikke Will. På trods af, han elskede at påføre andre smerte. Han forstod stadig ikke helt, at Harry havde valgt ham. Noget i ham var begyndt at få lyst til, at fortælle Harry om sin barndom, men så alligevel ikke. Han havde ikke snakket med nogle om den, og det vil virke mærkeligt på en måde. Han vidste han vil gøre mere med Harry end nogle andre.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 20:32

Harry lå bare og stirrede op i loftet. Hun sukkede lidt, og vende hovedet mod ham ”det var ikke længe jeg klarede den” mumlede han blot. Han vende sig om på siden mod Niklaus. ”Niklaus… jeg er ked af alt det her!... Jeg er bare virkelig forvirret” sagde han undskyldende.

Han rejste sig op fra sengen. ”Solen står snart op, du bør nok snart gå i seng” sagde han med et blidt smil. Han gik over til sit skab, og tog nogle underbukser på, og fandt også e T-shirt. Han så over mod Niklaus ”jeg er ikke træt.. jeg tror jeg sætter mig ned og ser noget film.” sagde han roligt.
Han vidste ikke hvorfor men han havde brug for bare at sidde for sig selv. Han ville gerne være sammen med Niklaus, men lige nu havde han brug for at få ro i sit hoved. Og han havde brug for at være lidt sig selv.
Han skulle også lige vende sig til at være tilbage
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 21:01

Han grinede lidt over det Harry sagde. "Nej det var det ikke." Han så roligt på ham, og hørte hvad Harry sagde. Satte sig op, og så ned på ham. "Det er okay... Tag din tid." sagde han stille. Så på Harry som rejste sig helt op fra sengen nu. Hørte hvad han sagde, og sukkede lidt over det. Han burde vel snart gå i seng, men egentlig havde han ikke den store lyst til det. Han betragtede Harry som tog underbukser og en trøje på. Hørte hvad han sagde. "Okay da. Se endelig en film, men bliv ikke oppe hele dagen." sagde han roligt. Rejste sig op, og så roligt på Harry. "Når men så vil jeg smutte i seng." sagde han roligt, og gik roligt ind til sig selv. Satte sig på sengen, og sukkede kort. Lagde sig ned i sengen, men kunne ikke lige falde i søvn, så lå i lang tid, inden han endelig faldt i søvn.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 21:09

Han smilede bare lidt da Niklaus sagde at han ikke måtte blive oppe hele dagen. ”Nej nej Herre det skal jeg nok lade vær med” grinte han lidt, og kyssede Niklaus en enkelt gang da han kom hen til ham.
Han gik ind mod stuen, og nikkede til at Niklaus ville gå i seng.

Harry sad bare i sofaen, og så film… eller.. filmen kørte, og han sad i sofaen. Han betragtede ringen der stadig lå på bordet. Han bed sig lidt i læben. Han var lysvågen, og slet ikke træt.

Han sad og overvejede noget, men han vidste at Niklaus ikke ville syntes om det.. Han ville blive sur hvis han fandt ud af at Harry var gået ud uden at få lov. Han sad lidt. Men han kunne jo bare når at komme tilbage inden det blev mørkt!.

Han sad lidt, sukkede for sig selv, og rejste sig til sidst op, og gik ind og tog nogle bukser og sin jakke på.
Han vidste at Niklaus ikke længere låste døren, og hvorfor skulle han også det? Harry havde jo ikke tænkt sig at stikke af.

Han skulle lige til at gå ud af døren, da han stoppede. Han bed sig lidt i læben, men tog så sit halsbånd af. Han ville bare gerne være HARRY JEPSEN for en dag. Være sig selv og ikke en slave.
Han smuttede ud, og lukkede stille døren efter sig for ikke at vække Niklaus. Tog ind til byen for at gå lidt rundt og for en gang skylde være ude på gaden samme med andre mennesker
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 21:29

Niklaus smilede af Harry som sagde nej nej Herre. Det lød ikke helt overbevisende hvis han skulle være ærlig. Han lod den dog ligge. Gad ikke kommentere på det. Nød bare det kys han fik, inden han gik ind i seng.

Niklaus sov tungt det meste af dagen, men vågnede dog før han normalt plejede. Han var lysvågen, men gad ikke stå op. Vidste der stadig var ca en time til solen vil gå ned. Han sukkede over det, og lå så og lyttede lidt, men der manglede noget? Der var alt for stille? Han vidste med det samme at Harry var smuttet, og tanken om, at han var taget tilbage til den anden dukkede af en eller anden grund op i hans hoved, og han hadede det. Han håbede så meget at han ikke havde ret i sin mistanke. Dog anede han ikke helt hvad han vil gøre, hvis det viste sig at være rigtigt. Han skød tanken ud af hovedet, og nægtede at tænke på det. Lå bare i sengen til solen gik ned, og vil så stå op der.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 21:42

Han havde brugt hele dagen på blot at gå rundt, tage ud på sit yndlingssted på havnen hvor han kunne sidde og se ud over vandet, se de mange både der sejlede ind og ud af haven.
Han havde brugt mange timer på det, faktisk så mange at han havde glemte alt om tiden. Og han havde nu kun en time at nå hjem på.
Han begynde at løbe for at være sikker på at nå det, godt han var vampyr og udholden. Han kunne tydeligt se hvordan mærket bredte sig om ham.
Han nåde kvarteret inden det blev mørkt, men han skulle jo også ned til huset, og det var bare som om det gik alt for stærkt. Han løb alt hvad han kunne, og hen var faktisk i tvivl om han løb fordi han var bange for Niklaus blev sur, eller om han var bange for at Niklaus blev ked af det og troede at Harry var stukket af.

Han nåede huset lige inden solen var gået helt ned, og stoppede foran døren, Niklaus ville jo høre hvis han brassede ind.
Han åbnede den forsigtigt, og prøvede at skjule at han var virkelig forpustet, og hans puls kørte på højtryk. Han lukkede stille døren bag sig. Tog hans halsbånd der lå på bordet, og ville tage det på, dog ville han lige have sin vejrtrækning til at falde til ro førdt
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 21:52

Lige omkring hvor solen gik ned, hørte han døren gå. Gættede på det var Harry. Hvem skulle ellers gå her ind? Han sukkede lidt og satte sig op i sengen. Rejste sig op, og gik ind i stuen. Så roligt på Harry, men sagde ikke noget. Stod bare og betragtede ham lidt. Han lænede sig op af dørkarmen ind til stuen, og havde lagt armene over kors. "Var det en god tur du havde?" spurgte han, og man kunne ikke høre på ham, hvilket humør han var i lige nu. Han anede ikke hvad han skulle gøre. Om han skulle blive stående, eller gå over til ham? Han valgte dog bare at blive stående.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 22:11

Han stod med hovedet lænet op af døren mens han prøvede at få vejret. Han havde løbet langt, og hurtigt. En tur der normalt ville tage halvanden til 2 timer i gå tempo, havde han klaret på under en time.
Han kunne mærke hvordan hans muskler var syret til, og at hans krop rystede lidt. Han prøvede virkelig at falde til ro, Niklaus skulle jo også nødig tro at han havde lavet en masse fysisk her til eftermiddag.

Det gav et sæt i ham da han hørte Niklaus stemme, det var tydeligt at han ikke havde hørt ham, eller på nogle anden måde havde lagt mærke til ham ”fuck…” udbrød han bare forskrækket.
Han så på ham, og sukkede lidt. Han så ud til at han allerede nu havde opgivet at komme med en så forklaring.
Han trak på skuldrende over hans spørgsmål. Han tog sin jakke af, og smed den på bordet, og tog halsbåndet på.
”jeg havde bare brug for luft.. og jeg ville ikke vække dig med at spørge. Jeg ved hvor meget du hader at blive vækket” sagde han roligt, og fik lidt mere kontrol over sin puls.
Han så på ham med et lidt opgivende blik ”undskyld… jeg prøvede virkelig at nå hjem inden du vågnede.. men tiden løb fra mig” sagde han og lænede sig op af bordet, han så lidt ned ”jeg havde bare brug for at være lidt alene….”
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 22:28

Han så hvor forskrækket Harry blev over Niklaus pludselig snakkede, og det var tydeligt han ikke havde opdaget ham før. Det fuck Harry kom med, beroligede ikke rigtig Niklaus med, om hvor Harry var taget hen. Det var tydeligt at han vist ikke skulle ha opdaget det i følge Harry.
Mens Harry tog sin jakke af, blev Niklaus blot stående og betragtede ham. Lod ham tage halsbåndet på igen, som han åbenbart havde taget af? Han sukkede, og lyttede til det Harry sagde. stod bare lidt efter han havde snakket, og så på ham uden at vise hans følelser på nogle måde. Han sukkede så, og gik over i sofaen og satte sig ned. Anede ikke hvad han skulle sige til ham lige nu.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 22:38

Egentlig var Harry klar på at få inden et møgfald, eller at Niklaus ville gøre noget ved ham fordi han var sur. Derfor blev han kun mere nervøs over at Niklaus slet ikke sagde noget. Stod han bare og ventede på at Harry var færdig, stod han og gennemtænke hvad han skulle gøre ved ham eller hvordan.

Alle disse tanker gik gennem hans hoved, og derfor overraskede det ham også meget da Niklaus bare rettede sig op, og gik over i sofaen. Han så efter ham og så meget forundret ud over det.

Harry stod lidt og så efter ham. Hvad skulle han gøre? Hvad var der galt? Var han sur? Eller var han ligeglad?
Han bed sig lidt i læben, og gik over til ham. Han trak sin T-shirt af. Han vidste at Niklaus for det meste fortrak ham sådan her. Bukser og intet andet.
Han gik hen foran ham, og satte sig ned på sine knæ foran ham, og lagde sine hænder mod hans lår, og så lidt bekymret op på ham.
Som en und der søgte sin ejers kontakt. ”Herre.. hvad er der galt?” spurgte han stille.

Hvis Niklaus var sur måtte han hellere holde sig ind for reglerne. Han bed sig lidt i læben ”undskyld jeg gik ud uden at spørge.. men jeg havde bare brug for at være lidt ude.. jeg…. Jeg ville have været kommet hjem før du vågnede så du ikke blev bekymret” sagde han stille, og rettede sig lidt mere op på sine knæ, så han kom lidt længere op mod Niklaus ”vil du ikke nok sige noget?.. jeg kan ikke lide når jeg ikke ved om du er sur på mig” sagde han og så nedtrygt på ham
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 23:11

Da han sad i sofaen, så han stille på Harry som kom over til ham. Det var tydeligt, at Harry ikke brød sig om situationen lige nu. Smilede dog lidt over, at Harry smed trøjen. Han kunne meget godt lide det syn. Så roligt ned på ham, som han satte sig foran ham på knæ. Han sukkede stille over det Harry spurgte om. Han var ikke selv helt klar over hvad der var galt? Eller måske var han nervøs over, at Harry ville smutte fra ham igen? Men han var jo kommet tilbage. Han så stadig på Harry. "Der er ikke noget galt." sagde han roligt, og smilede til Harry. Hørte det næste Harry sagde. "Og hvordan syntes du selv det gik?" spurgte han med en rolig stemme. Dog da Harry var lænet frem mod ham, to han fat om nakken på ham, og lænede sig frem mod ham, og kyssede ham grådig på munden.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 23:20

Han brød sig bestemt ikke om det her! Han vidste ikke hvorfor Niklaus var som han var lige nu, og det gjorde ham urolig.
Han rynkede dog sine bryn lidt da Niklaus sagde at der ikke var noget galt ”undskyld jeg er trodsig men… jo der er! Det kan jeg se!” sagde han lidt bestemt.
Han kunne tydeligt se at der var noget galt med Niklaus. At han gublede over noget. Og det faktum at han ikke ville sige det til Harry betød blot at det var noget vigtigt.

Han bed sig i læben da Niklaus spurgte hvordan Harry selv syntes det havde gået at komme hjem til tiden og kigge gøre Niklaus bekymret.
Han sukkede lidt over det. Det var gået virkelig dårligt. Hans puls var først lige faldet, og han havde stadig en smule ondt i sine ben, selvom det var ved at gå over.

Han skulle til at sige noget da han mærkede at Niklaus grab hans nakke, og kyssede ham. Hun spærrede først øjnene op, da han blev overrasket, men kyssede derefter igen. Han rejste sig lidt mere op på sine knæ, så de var strakte, og han kom længere op mod Niklaus.
Han vidste stadig ikke hvad der var galt, men han ville ikke afbryde det her.

Men da kysset blev brudt, så han lidt op på Niklaus, han så ham i øjnene ”du var bange for jeg var taget over til Will….. var du ikk?” spurgte han pludselig.
Niklaus havde været anderledes siden Harry havde fortalt ham om Will i går. Og han var næsten sikker på at dette også handlede om det.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 4 Feb 2016 - 23:43

Han lagde mærke til, at Harry rynkede sine bryn, efter Niklaus havde sagt, at der ikke var noget galt, og han hørte det Harry sagde. Var ikke glad over det, at han valgte at være trodsig på den måde, at modsige det han lige havde sagt? Han spændte lidt i kæberne, og så på ham. Sagde dog ikke noget til det.

Han kunne mærke, hvor overrasket Harry blev over, at han kyssede ham. Smilede da Harry rejste sig mere op på knæ. Han fortsatte, og havde ikke nogle plan om, at slippe det foreløbig. Holdt det bare så længe han kunne slippe af sted med det. Dog bliv han nødt til at slippe det et til sidst. Han hørte hvad Harry sagde, og så lige ind i hans øjne. "Den tanke havde strejfet mig." sagde han roligt, og så stadig lige på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 4 Feb 2016 - 23:51

Han så godt at Niklaus ikke brød dig om at han talte ham imod, og valgte derfor at lade det ligge.

Han nød Niklaus kys, og havde bestemt ikke noget imod at han holde det længe. Han deltog gadeligt i dette kys, lige så længe Niklaus ville have det.
Han så på ham da han svarede, og hans blik blev mere sørgmodigt da Niklaus sagde at tanken havde strejfet ham. Han rejste sig stille op fra gulvet, og satte sig op til Niklaus med et ben på hver sin side. Han lod sine hænder glide om hans nakke, mens hans tommelfinger hvilede mod Niklaus kæbe.
Han vippede blidt Niklaus hoved lidt tilbage, og bukkede sig ned og kyssede ham bildt.

Han brød stille kysset, og så roligt ned på Niklaus ”jeg løber ingen steder!” Han kyssede ham et par enkelte gange ”jeg er din…. Og kun DIN” sagde han stille. Han lod sine hænder glide lidt ned over Niklaus bryst kasse, og lænede sig ned og kyssede ham igen. Han ville ikke have at Niklaus gik rundt og var bange for at Harry stak af. Og at han tog tilbage til Will.
Han så lidt ned på Niklaus ”men du fik mig til at tænke på ham….” sagde han stille, og kyssede Niklaus ned af halsen.
”du husker vores aftale.. du er nød til at afstraffe mig..” hviskede han ind mod hans øre.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 5 Feb 2016 - 0:11

Han smilede over at Harry kyssede med på det. Og hvorfor skulle han så heller ikke gøre det?
Han så på Harry som rejste sig op fra gulvet, og valgte at sætte sig op til ham. Han smilede lidt til ham, og mærkede hans tommelfinger mod sin kæbe. Han sagde intet til, at Harry vippede hans hoved bagover, og kyssede ham. Han kyssede med det samme igen. Hørte det Harry sagde, efter han havde brudt kysset, og smilede over det. "Mm min" mumlede han af det, og smilede. Han nød lige nu alle de kys som Harry gav ham.
Da Harry sagde, at Niklaus var skyld i, at Harry nu tænkte på ham, sukkede Niklaus over det. "Undskyld." Han havde ikke så meget lyst til, at straffe Harry lige nu men han blev vel nødt til det. "Så må du jo rejse dig op" sagde han, og så roligt på Harry.
Han smilede over at Harry kyssede med på det. Og hvorfor skulle han så heller ikke gøre det?
Han så på Harry som rejste sig op fra gulvet, og valgte at sætte sig op til ham. Han smilede lidt til ham, og mærkede hans tommelfinger mod sin kæbe. Han sagde intet til, at Harry vippede hans hoved bagover, og kyssede ham. Han kyssede med det samme igen. Hørte det Harry sagde, efter han havde brudt kysset, og smilede over det. "Mm min" mumlede han af det, og smilede. Han nød lige nu alle de kys som Harry gav ham.
Da Harry sagde, at Niklaus var skyld i, at Harry nu tænkte på ham, sukkede Niklaus over det. "Undskyld." Han havde ikke så meget lyst til, at straffe Harry lige nu men han blev vel nødt til det. "Så må du jo rejse dig op" sagde han, og så roligt på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 5 Feb 2016 - 0:25

Han smilede da Niklaus sagde min.. det var underligt nok rart at høre.
Han så på ham da han undskylde. Han rystede lidt på hovedet ”du ska ikke undskylde” sagde han med et smil. Han kyssede ham igen, og grinte lidt blidt til ham ”min herre skal da ikke undskyld!” sagde han og nappede blidt i underlæben.

Da Niklaus sagde at så måtte han rejse sig, blev han siddende, han så på Niklaus, og så lidt undrende ud. ”du har ikke lyst!” sagde han og lagde hovedet lidt på skrå ”du plejer at være langt mere opstemt over det” sagde han lidt forvirret.
Havde han jokket så meget i spinaten at Niklaus ikke engang havde lyst til at afstraffe ham mere?
Han plejede da at være vild med at få lov til det. Harry så lidt ned, hvad nu? Han troede lige han var begyndt at forstå Niklaus.
”hvis ikke du har lyst.. så.. så behøver du ikke.. jeg…” Han så utroligt forvirret ud, og også lidt nedtrygt ud. ”jeg troede du kunne lide det..” sagde han stille.

Han kravlede af Niklaus, og rejste sig. Han så bare lidt forvirret ud. ”jeg.. jeg tror jeg går i bad så..” sagde han stille, og gik mod badeværelset. Han var sikker på han havde forstået Niklaus, men nu.. nu var han ikke så sikker. Han kunne tydeligt mærke på Niklaus at han ikke havde lyst. Havde Harry virkelig ødelagt så meget ved at fortælle ham om Will?

Han havde gjort det op med sig selv, han ville ikke glemme Will, men han ville heller ikke tænke på ham på den måde mere! Han var Niklaus’ nu og ingen andens.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 8 Feb 2016 - 0:02

Niklaus smilede da Harry sagde, at hans Herre ikke skulle undskylde. Mærkede nappet i læben, og smilede over det. Nappede blidt tilbage igen.
Da han havde bedt Harry om at rejse sig, men Harry blev siddende, så han roligt på ham. Hørte hvad han sagde, og sukkede over det. "Jeg har skam lyst og jeg elsker at gøre det, men det er som om du er ved at give mig to sider af mig selv. En som vil elske at piske dig og alt sådan noget, og den anden, som ikke vil gøre dig fortræd." Han anede ikke helt, hvorfor han fortalte Harry det her lige nu. "Men vil du gerne have jeg gør det?" spurgte han, da han så, at Harry så nedtrygt ud over det. Havde han lært at elske smerten, eller var det fordi, det var det som plejede at gøre Niklaus i bedre humør? Niklaus var ikke helt sikker.

Da Harry rejste sig, og sagde han vil gå i bad, var han kun nået et par meter, inden Niklaus havde rejst sig op, og fået Harry op mod en mur. Knurrede lidt af ham. "Du bliver" knurrede han, og så lige på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 8 Feb 2016 - 0:21

Han så overrasket på Niklaus da han begynde at forklare. Han bed sig i læben. Havde han ændret så meget på Niklaus? Var Niklaus virkelig begynd at tvivle på hans måde at gøre tingene på.
Han havde svært ved at forstå det! Men når han slev bedte om det? Var det så stadig lige så slemt?
Han forstod det ikke helt. Og så alligevel. For han havde det jo på samme måde. Den ene halvdel af ham kunne ikke fordrage at blive straffet, og den anden var faktisk begyndt at kunne lide det. Men… det havde nok også noget med omstændighederne at gøre.. Altså. Når det var noget som det her.. så tænde det ham faktisk en smule!...Men… når det var fordi han havde gjort Niklaus vred så kunne han ikke lide det.

Da Niklaus spurgte om han gerne ville have at han skulle gøre det, så han lidt ned. ”uhm…” Hvad skulle han svare. Han kunne jo ikke sige at han faktisk havde bedt ham om det med vilje. Han så lidt ned ”uhm… jeg.. jeg ville ikke have noget imod det” sagde han stille.

Han gik roligt mod badevægelet, men kom med et overrasket gisp da Niklaus grab fat i ham. Han så forskrækket på ham da han skubbede ham op mod væggen.
Han nikkede roligt da Niklaus knurrede at han blev der ”o..okay”
var han sur? Han ville jo bare gå i bad, så de ikke behøvede tale mere om det der med straffen
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 8 Feb 2016 - 23:23

Han betragtede stille Harry som han svarede på spørgsmålet. Kunne han mon lide det, eller ikke? Han vidste Harry ikke havde noget imod det, men betød det så, han kunne lide det? Han var faktisk i tvivl om svaret på det. Burde han havde gjort det? Straffet Harry? Det var nok lidt sent at tænke det nu.

Da han havde fået Harry op mod væggen, så han lidt på ham, inden han lænede sig ned og slikkede ham kort op af halsen. Op til hans øre, som han nappede ganske blidt i. Han tog igen hovedet ned til hans hals, og denne gang bed han ham i halsen. Han begyndte at drikke en smule. Stoppede efter noget tid og slikkede igen op af hans hals inden han trak sig tilbage. "Hvis du vil i bad, så smut i bad." sagde han roligt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Man 8 Feb 2016 - 23:41

Det var svært for ham at finde ud af Niklaus. Var han sur eller ej. Han bed sig i længen mens de stod der op af væggen. Han pressede sig en smule mere tilbage mod vægge da Niklaus lænede sig frem mod ham, han sukkede en smule da Niklaus slikkede ham op af halsen, og øret.

Et gisp kom fra ham da han mærkede at Niklaus bed ham i halsen. Han stod helt stille mens Niklaus drak. Hvorfor havde han ikke bare sagt han var sulten? Da Niklaus havde drukket, og slikkede såret rent, så han lidt på ha ”hvorfor sagde du ikke bare du var sulten?” spurgte han stille.

Han hørte hvad han sagde, og så bare mod badeværelset. Han tog blidt fat i Niklaus arm. ”Du forvirre mig virkelig… er du sur på mig eller hvad?” spurgte han stille.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Man 8 Feb 2016 - 23:53

Han havde godt lagt mærke til, at Harry pressede sig mere mod væggen, da han havde lænet sig frem mod ham, men havde også hørt hans suk. Da han havde drukket, stod han lidt og bare så på Harry. Hvorfor han ikke bare havde sagt han var sulten? Han trak på skulderne over det. Egentlig havde han ikke helt vidst hvad han selv vil, før han stod lige foran Harry.

Han skulle til at gå tilbage til sofaen da han regnede med, at Harry ville smutte i bad, men det gjorde han ikke? Han tog i stedet fat i hans arm? Han så på Harry, og hørte det han sagde. "Sorry jeg forvirrer dig, forvirrer også mig selv somme tider. Og jeg ved ikke helt om jeg er sur på dig. Måske en smule over, at du bare tog af sted uden at sige det først." sukkede han stille.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 9 Feb 2016 - 0:20

Hmm så Niklaus kunne ikke forklare hvorfor han ikke havde sagt at han var sulten. Hm.. måske var han ikke selv helt klar over det.

Han lagde hovedet lidt på skrå, da Niklaus forklarede. Så han var sur? Harry slap hans hånd en smule, og så på ham ”Det jeg ked af..” Han sukkede en smule og så på Niklaus ”jeg var virkelig ikke ude på at smutte… Jeg ville bare gerne lidt ud.. jeg håbede at det var okay.. og jeg ville helst ikke vægge dig.. jeg ved jo at du hader at blive vægget” sagde han stille.
Han bed sig en smule i underlæben ”undskyld” sagde han stille. Han gik hen til Niklaus ”jeg er virkelig ked af det… det var ikke meningen, og jeg skal nok spørge dig om lov hvis jeg får lyst til at gå ud igen” sagde han roligt.
Han ville ikke have at Niklaus var i dårligt humør.

Han så på ham og smilede lidt skævt. ”hør… det var slet ikke meningen at du skulle vågne på den her måde, eller at du skulle vågne og være i dårligt humør” sagde han med et smil.
Han tog Niklaus hånd, og trak ham hen til sofaen, og puffede ham blidt ned i sofaen. Han satte sig på gulvet foran ham, ”Lad mig gør aften lidt bedre for dig… som det var meningen jeg ville have gjort når du vågnede” sagde han roligt.

Han begynde at åbne Niklaus bukser, og fandt hans pik frem. Han bukkede sig ned, og begynde at sutte ham.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 9 Feb 2016 - 20:07

Da Harry slap hans hånd, så han roligt på ham. Lyttede til det han sagde. Sukkede over det. "Næste gang hvis du gør det igen, så enten væk mig og sig du går ud, eller efterlad en seddel så jeg ved det. Okay?"  Han så lige på Harry, for at sikre sig, at Harry ville love det, og holde det.

Han fulgte med over til sofaen da han blev trukket der over. Satte sig i sofaen da han blev puffet ned i den. Så roligt på Harry, og lide da Harry satte sig på gulvet foran ham, vidste han hvad han var ude på. Smilede lidt over det. Han lod Harry åbne hans bukser, og mærkede hans greb om sin pik. Han sukkede over det, da Harry begyndte at sutte på den. Det var virkelig rart som altid, og han nød det virkelig.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 9 Feb 2016 - 20:18

Harru så på Niklaus da han hørte hvad han sagde, og nikkede til det. "Det lover jeg" sagde han roligt. "Jeg skal nok huske det" sagde han og så på Niklaus.

Han foratsatte hvad han var i færd med. Tog Niklaus til roden flere gange, lod sin tunce lege med hans lem og begægede hovedet i et rask tempo.
Han fortsatte længe, lige indtil Niklaus kom.

Da Niklaus var kommet, stoppede Harry, og så op mod Niklaus.
Han lagde hovedet mod hans skød. "Hvad har du lyst til i dag?" spurgte han med et smil.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 14 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 9 Feb 2016 - 21:52

Han smilede da Harry lovede ham det. "God dreng." sagde han roligt.
Mens Harry var i gang, sad Niklaus bare roligt og nød det som altid. Det var utroligt Harry var så god. Han vil aldrig blive træt af det. Langsomt kunne han mærke han kom tættere og tættere på at komme. Der gik godt og vel 15 min inden han kom i Harrys mund.

Han så på Harry, da han så op på ham. Smilede roligt til ham, og var kommet i bedre humør nu end før. Lagde hånden på Harrys hoved, og nussede forsigtigt. Hørte hans spørgsmål, og svarede næsten med det samme. "Hm vi kunne starte med, at tage et bad, og så måske tage i byen? Hvis du er med på den ide?" spurgte han roligt, og så ned på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 28 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum