Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En aften i diskotekets bar - Reldus

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 19:15

//Skal nok prøve ;D//


Da de var ude på dansegulvet, begyndte hun stille at danse til den høje musik. Hendes hænder, var... 'Lukket sammen', og hendes be, samt fødder, flyttede sig lidt efter lidt, fra den ene side-til den anden side-fra den ene side-til den anden side.
Hun var virkelig ikke en særlig god danser - Især ikke i de stramme bukser hun havde på - og hun smilte skævt til Reldus, mens hun betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 19:28

"bare slap af, der er ingen der griner af dig, og hvis de gør skal jeg nok give dem en omgang" sagde Reldus og smilte tilbage.
"vent lige her et øjeblik" sagde han og gik hen til DJ'en og talte lidt med ham, til sidst nikkede han og skiftede sang...

//sangen der nu spilles heder "A really cool dance song" og er sunget og skrevet af Bowling for Soup her er et link //

...da Reldus kom tilbage startdede sangen og han begyndte at danse til musiken, man kunne også se at han sang lidt med, men man kunne ikke høre det fordi at han sang meget lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 19:35

HUn stoppede op i et sekund, og begyndte så lidt efter at danse så godt med til den nye sang så mugligt, men... det gik vist ikke for godt. Hun sukkede stille, stoppede op, og kiggede på alle de andre piger, der dansede på en helt vildt... På både mærkelige og seje måder. Lin's blik søgte over mod baren, hvor der pludselig virkelig var kommer mange kunder. SÅ mange at nogle måtte stå op, da der nok ikke var barstole nok. Nu var der heller ikke ret mange barstole.
Hun lod derefter blikket lande på en folk drenge der både sad og stod rundt om et bord. de grinte, og drak... Drinks og så videre.
Hun fik en underlig følelse af at manden, som stod i baren, ikke kunne klare alle de fulde kunder selv. Hun sukkede lydløst, og følelsen blev større indtil hun var lige ved at gå over til ham og spørge om han havde brug for hjælp. Lige nu lagde hun ikek mærke til sine egene omgivelser. En kæmpe gruppe drenge, var virkelig fulde nu, og det så ikke helt ud som om de vidste hvad de egentlig lavede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 19:41

"hvis du ikke har det så godt med det her, så kan vi godt gå hen og sætte os et sted og bare snakke lidt" sagde Reldus og smilte venligt til Lin.
*hvad mon hun tænker på* tænkte Reldus lidt bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 19:44

//Logger nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 19:45

//ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:05

Hun sukkede og da sangen endelig var slut, tog hun fat i Reldus' hånd, og trak ham med over til et bord, tæt ved baren. Hun satte sig ned, og nærmest skubbede ham ned i den bløde stol ved siden af hende.
Hun rejste sig kort, og gik hen for at tage sin taske og jakke, og lidt efter kom hun tilbage og satte sig i stolen igen. Hun tog flaksen med vand, op af tasken, og skruede låget af, hvorefter hun satte den op til munden, og lod vandet løbe ned gennem hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:41

Reldus fulgte med, imes Lin trak ham hen til bordet.
"du ved jeg kan godt sætte mig selv" grinte Reldus, men før han var færdig med at tale var Lin allerede løbet hen for at hente sine ting.
"tørstig?" grinte han sarkastisk og smilte hen imod Lin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:49

"Ja, en smule," Hun satte flasken på bordet og betragtede alle de dansende. Hun sukkede kort. "Har du noget sted at bo, eller?" spurgte hun af ren nysgerrighed. hendes grønne øjne lyste, mens de gled fra fra person til person.

//Har ikke ret meget krea..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 21:54

"ja, men det er ikke mit eget... men de var venlige og lukkede mig ind, og da jeg fortalte dem at jeg var hjemløs, lod de mig bo der..." fortalte Reldus og smilte kort.
*mon hun kender til magiske væsner?* tænkte Reldus og så undrende på Lin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:06

"Okay," Hun sukkede. "Jeg ville ønske, der var nogle der var så venlige mod mig," Hun var ikke hjemløs, men da hun var, havde hun gået fra hus til hus uden held. Hun var altid blevet smidt, ud, eller skældt ud. Nogle ældre kvinder havde været venlige nod hende, men deres mænd, var strenge og smed hende lige så ud, i det samme kvinden havde lukket hende ind.
Heldigvis fandt hun et job, og tjente penge nok til at, købe en lejlighed og nogle møbler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:17

"ja... nogen er heldige og finder de rigtige mens andre ikke gør" sukkede han.
"men jeg forstår nu godt hvofor der er mange der ikke stoler på folk her omkring. Der er jo en masse kriminalitet her i byen" forklarede Reldus og smilte skævt *for ikke at nævne væsenerne* tænkte han og blev ved med at smile.

//jeg ville lige spørge om du har noget imod at Lin fandt ud af det om væsner nu, eller om du ikke vil have at hun finder ud af det endnu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:21

//Jeg har intet imod det nej :D//

Hun sukkede stille og løftede benene og trak dem ind til sig, hvorefter hun lagde armene om dem, og hvilede hagen på knæene.
Lin kiggede stadig på alle de dansene og bed sig hårdt i underlæben. Lige nu ville hun egentlig gerne hjem! Men da ikke når hun var sammen med Relus. Dog havde hun lige mødt ham, og sådan noget, men han var da faktisk virkelig sød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:44

//fino, så skal jeg nok ordne denne uvidenhed XD//

"hej Lin, tror du egentlig på magiske væsener?" spurgte Reldus stille og så op mod Lin og smilte kort
"tror du på at der findes væsner der kan redde liv, og andre der tager dem?" spurgte Reldus og så mere og mere alvorlig ud for hvert ord han sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:46

"Jeg har gjort, men blev slået af mine forældre, hver gang jeg sagde det." Hun sukkede. "Og ja, en smule, hvorfor da?" Hun lod øjnene køre til side, og kiggede så på ham, mens hendes blik blev en smule spørgende.
*Hvorfor mon?* tænkte hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:58

"hvad hvis det var sandt? ville du blive bange hvis jeg var et af disse væsner?" spurgte Reldus og så alvorligt hen til hende.
*for det er jeg!* tænkte han og sendte disse tanker videre in i Lins hoved.
Han så alvorligt på hende mens han afventede hendes svar...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:00

Hun løftede hovedet og stirrede længe på ham. "S-så historierne, om... Engle og vampyre er altså sande?" spurgte hun. SÅ var det jo ikke bare historier! Så var det jo.. Det man kalder det når det er en bog baseret på virkelighed.
Hun stirrede fortsat på ham, mens hun afventede svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:05

Reldus smilte bekræftende, men han nikke kort...
"og hvilket væsen tror du så jeg er? en vampir? en engel? eller måske en dag et spøgelse?" spurgte han så og så nysgerrigt hen imod hende, hans smil var nu blevet drilsk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:09

"Øhm..." Hun kiggede på ham. "Uh.. Det har jeg ingen anelse om!" sagde hun så efter lidt tids tænken. Hun lagde hovedet en smule på skrå.
"Hvad er du så?" spurgte hun, emd et spørgende blik og et sødt, og flot smil plantet på der osafarvede læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:19

"det tror jeg jeg holder hemmeligt" sagde han og grinte drillende.
"hvis du ikke kan gætte det så er det ikke min fejl" han så drillende hen imod hende
"men jeg kan sige at jeg ikke kan huske min død..." sukkede han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 19:22

"Okay.." sagde hun og satte så fødderne fast på jorden igen, bed sig let i den rosafarvede underlæbe, og kiggede på ham. *Lin! Nu bliver du her og render ikke hjem!* tænkte hun vredt, men udenpå kunne man ikke se at hun nu gerne ville hjem. Og dog!
Hun betragtede manden, der stod i baren med alle kunderne. Ham som overtog for hende. Hvorfor fik han alle kunderne? Var det fordi gæsterne aldrig havde set ham, eller fordi folk lige akurat der var blevet ekstra fulde og ville have mere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 21:02

"er du okay" spurgte Reldus og så bekymret på Lin "der er ikke noget i vejen, er der?" spurgte han igen.
Reldus så også hen imod manden ved baren "vil du hjælpe ham eller?" spurgte han og smilte til Lin "det er OK hvis det er det der er galt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:10

"Nej nej," sagde hun og bed sig i underlæben. Hun ville egentlig på en måde gerne, men... Nej så alligevel ikke. Hun sukkede stille. "Jeg er bare... En smule træt.." Hun var træt, da hun havde været i baren hele aftenen, og gjort klar, sammen med de andre der også arbejdede, der, og hele eftermiddagen, havde hun været på sit almendelige job, i frisøren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:17

"nå... vi kan godt tager afsted hvis det er" sagde Reldus og smilte venligt.
"jeg ved ikke helt hvor glad jeg er for at være et sted som det her når jeg ikke har nogen penge til drinks" sukkede han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:53

Hun sukkede. "Vil du da gerne have en?" spurgte hun med et skævt smil, og lagde hovedet lidt på skrå. Hendes blik var veligt, men hun var lige ved at blive sur over alt den højr musik, og de folk der råbte fordi de var fulde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus - Page 2 Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum