Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
home sweet home^^ (Ailince=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

home sweet home^^ (Ailince=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:18

T: 23:30
S: Zann's gamle lejlighed
O: tomt og støvet
V: Små regn

Zann kom roligt ind af sin dør i sin lejlighed med et roligt smil alt var som han forlod det bortset for at det var ret støvet men udover det var det hele i orden han gik med det samme igang med at rydde op og var færdig efter en halv times tid hvorefter han satte sig ned i sin stol og smilede glad mens han så rundt i sin lejlighed han gik roligt ned af trapperne og over vejen hen til kiosken på den anden side han købte nogle små ting som han behøvede for en gangs skyld behøvede han ikke at bekymre sig om midnatten mere takket være hans bror Zero og Zankuji var han endelig tilbage til live 100 gange stærkere end før klar til at kæmpe mod Zane igen men ikke med det samme det ville være dumt han ville noget helt andet først som ville koste meget tid men han havde masser af tid ingen vidste han var i live igen udover hans venner han tog posen med de forskellige ting og købte en enkel pakke LA smøger rød som han lagde i lommen før han gik udenfor og langsomt hen mod hans lejlighed igen mens han åbnede pakken og tog en enkel smøg op som han tændte og stak i munden og tog nogle gange et hvæs af mens han mærkede røgen ryge ned i hans lunger det var noget han havde savnet følelsen af ting som kom ind i hans krop han pustede roligt ud mens han ledte i sine lommer efter en nøgle til fordøren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Lør 14 Aug 2010 - 23:00

Vinduet til hans lejlighed var åbnede og i vinduet sad en skilles , en person , men mellem langt hår, det var mørket kunne man se, huden var kridt hvidt og utrolige blød, det kunne ses på afstand selv, skikkelsen bære et par meget kort shorts og strømpebuske , og en Tøjre, det var tydeligt at se det var en pige , vis man så alle disse ting, men på et kort sekundet så person ned på Zann og væk var person inden i hans lejlighed, når han kom ind sad person inden i stuen på toppen af en af hans høje reoler , med røde øjne, men person sad elegant og ventede på hans kom inden, i mørket kunne man kun se figur og de røde øjne lyse
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:03

Zann låste døren op med nøglen og lagde den ned i lommen igen og gik op af trapperne men mærkede en andens tilstædeværelse i hans lejlighed? kunne det være Ester? Nej det var for stærkt til det Moon? nej selvom hun var hans kæreste vidste hun ikke hvor han boede Zann tog sit sværd frem og gjorder klar hans hud blev varm og han forvandlede sig til sin dæmon skikkelse før han åbnede døren og ventede på den underlige persons første træk klar til modangreb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Lør 14 Aug 2010 - 23:10

Person bevægede en hånd og lagde sit hovede på sin hånd , og albue på sine lår "mmmm" sagde hun og de røde øjne så på ham undersøgende, det flugte hans bevægede uden at blikke , hun så mod dæmon uforandret i blikket...
Helt rolige og udover det ulæslig, man kunne ikke se hvad person tænkt eller følte , ingenting , tomhed, men stadig ikke tomhed, det var fuld , så man var på vagt... utydeligt at se det var en vampyr, men der var mere til det , end bare vampyr ....
"Så" sagde persons stemmen, man kunne høre det var en kvindes, men det kunne ikke genkendes det den som han kendt som Ailince, den var så anderledes så kold og så snige , man kunne ikke høre eller mærkede hvad hun følte eller noget som helst , men stadig ... noget uforklarligt ... person var dygtigt til at gemme det "Du er tilbage" sagde kvinde , med sammen stemme, lyd nu som om hun kendt ham, men stemmen forbliv det sammen, hun lod sin kappe falde ned på gulvet , det var en klappe som Zane mænd bære , for at beskytter sig , for genkendelse
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 10:25

Zann blev mere rolig og satte sværdet tilbage i sin holder "hej Ailince" sagde han roligt og gik direkte derind og hængte sin kappe op og kappen på gulvet "du er den eneste vampyr som bære sådan en kappe OG ved hvor jeg bor" han var helt rolig med et smil og gik ud i køkkenet med tingene "og så endda en kvinde stemme vis du havde ændret den til en mande stemme havde jeg aldrig gættet det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Søn 15 Aug 2010 - 15:03

Ailince blik flugt ham , hun blikkede ikke og der var som om hun ikke slap blikket fra ham "Hvem siger det er ikke er fareligt for dem, siden de bliver så rolige" sagde hun og forbliv på sin plads, hun lyttede hans hjerte og vejrtrækninger var rolige igen og sukkede lidt "De er for godtroende, jeg har forandre mig" sagde hun og hoppede lydløs ned , man kunne ikke høre hun lagt på gulvet , hun lagde hænder på sin hofter og stod bag ham i en rolige stilling, øjne var ulæselig og ikke som de var før...
Hendes ansigt var nu synligt , den hvid hud så utrolig blød ud , mens den var fejlfri , helt perfekt , hendes figur var og perfekt, hun var en sand skønhed og utrolig smuk ....
"havde gættede de så man komme inden gennem vinduet, da vores øjne mødes " sagde hun uden tone , hun var så anderledes så indlukket og hemmelighedsfuld, hun var gådefuld og lydlæs på sine skridt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 19:24

Zann smilede roligt "jeg tror Zankuji vil blive lidt sur vis du slår mig ihjel efter at han næsten slog sig selv ihjel bare for at jeg skulle komme til live" sagde han roligt før han vente sig mod hende og lænede sig op af køkkenvasken "godt at se dig igen Ailince"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Søn 15 Aug 2010 - 22:49

"mmm " sagde hun tænkende og sukkede dybt, der kom tegn i hendes øjne af sorg da han sagde det med Zaku , hun så væk "nå ser man det , så det sådan det hele hanger sammen" sagde hun og hendes øjne bliv som før ulæselig , hun lagde hovedet på skrå og smilede "sur , sikkert , men hvad vil han gøre vis jeg gjorder det" spurgte hun og et smil kom frem , ikke det normal blide mere nygerrige og snige smil ...
Hun følte at Zann havde udnyttede hendes følelser og svaghed for Zaku og det kunne hun ikke li . hun fnøs kort "så" sagde hun bare og forbliv i samme stilling
"velkommen tilbage " det lyd ikke velkommen så kold , hvad var der sket med den blid og venlige Ailince, hun var jo helt væk
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:27

Zann rystede på hovedet mens han ordnede de sidste ting "Ailince" startede han mens han tænkte det igennem "vis Zankuji rør min bror slår jeg jer begge ihjel" sagde han roligt "godt nok er han et svin og en idiot men han er min bror og min eneste rigtige familie jeg har tilbage" han rettede blikket mod hende roligt han var helt alvorlig det kunne læses på ham at han mente det men osse at han aldrig ville tilgive sig selv for det vis han gjorder det dog ville han gøre det vis det skete "jeg har prøvet at overtale ham til at lade pigerne være i de sidste 12000 år men ikke engang døden kan stoppe ham og vis Zankuji dræber Zero dør Rea osse hun har allerede skrevet under på en slave kontrakt en evig en endda dør Zero dør Rea osse" han vente blikket mod sine ting igen roligt mens han lukkede øjnene hårdt i "jeg vil ikke slå nogen af jer ihjel Zankuji har hjulpet mig meget du har hjulpet mig meget men ingen af jer 2 kan erstatte Zero"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Man 16 Aug 2010 - 16:04

Ailince hørte på ham og sætte sig ned på en stol og lagde albuen i bordet og lagde sit hovede mod hånden "mmmm, og hvor kom deres bror ind i billede , Jeg snakke om dem " sagde hun og lukkede øjne "Om død eller levende , hvad deres bror for kommer sig , kommer mig enligt ikke ved " hun kløede sin kind med den anden hånd...
Ailince vendte blikkede mod ham og de var ulæselig og tomme , men stadig .... "Hvad vil Zaku gøre vis jeg dræber dem" hun undertrykket dem, så han forstå hun snakke om Zann og ikke hans bror Zero ... hun rystede på hovedet "Zaku har et had til Zero , Ja , Kan jeg godt forstå , men mig " hun rystede på hovedet "Han fortjener ikke engang min had " sagde hun og så mod ham, nu fik hun enligt følelser i sine øjne , de var iskolde og de var det ...
"ikke mere om det , jeg sagde bare , du ikke skal være godtroende omkring mig, Jeg er jo en af Zane mænd" sagde hun og sukkede dybt *Zann de forandre dem aldrig , så godtroende og dum* tænkte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 14:43

"ja men jeg tror ikke på du er så ond som du selv siger ellers ville du og Zankuji ikke være sammen" sagde han roligt før han så på hende lidt "men vis du er en af Zane's mænd så kan du jo bare slå mig ihjel jeg stoler på dig Ailince lige meget hvad du selv siger" han lukkede øjnene kort før han gik ind i sit soveværelse for at skifte tøj han tog sin t-shirt af og tog en undertrøje på samt han tog sine cowboy bukser af og skiftede dem ud med nogle pirat bukser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 15:31

Ailince lagde hovedet til siden , så det var lidt på skrå "mmmmm" sagde hun da han havde snakkede færdig "de snakker meget om en drøm eller nærme , en udmodelighed " sagde hun og smilede "Jeg vil aldrig være mit rigtigt jeg i nærheden af dem, det fortjener jeg ikke dem og og omvendt" sagde hun og vendt blikkede til siden "Så de vil dø" hun tog hånden frem og nu kom en velkendt klamhed i rummet, ligesom når Zane mørke kugle kom frem, der var nu en mørk kugle i hendes øjne, den sammen som Zane brugt mod folk....
"Er de sikker på de vil dø" kæften fra denne kugle var vildt stor og den kunne sprang hele bygning i stykke eller sus til sig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:30

Zann rystede på hovedet roligt før han så mod hende og kom ud i det nye tøj "Du er fandeme en idiot Ailince" sagde han roligt før han begyndte at gå ud i køkkenet "du har ændret dig meget det kan jeg se men du er formørket dit sind er sort og koldt Ailince tænk på dengang vi var gode venner da jeg rejste uden at sige det til nogen var det fordi jeg ville træne jeg ville opdage nye kræfter og jeg fik det da jeg kommer tilbage er alt et rent helvede og du er blevet ond" han lukkede øjnene hårdt "du var ellers som en søster for mig" han så på et spejl på væggen "jeg vil ikke dø Ailince i forhold til dig så har jeg flere som jeg elsker end bare min kæreste" han vente sig mod vinduet og gik hen mod det hvorefter han åbnede det roligt og gik derud på en brandstige hvor han så stod og tog en pakke LA rød frem og tog en af dem op og tændte den i hans mund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 21:13

Ailince lukkede øjne og hendes øjne flugt ham , den sort kugle forsvandt, hun tog den tilbage "et godt svar" sagde hun og lagde hovedet ned på bordet og lukkede øjne, hun lyttede på hans tone forandre og et smil kom frem "Mange tak, gøre mit bedste" hun lyd træt nu og hendes stemme var blid , og rolige ... ikke som før .. Ailince var falde ned og var her mest for at finde et tryg sted at være , så hun kunne sove ...
Ailince lagde hånden mod munden og gabt "MMMmm " sagde hun med lukkede øjne og den onde avorer var væk og hun var sit rigtigt jeg , blid og venlig , den hjertelig person som hun os var før , men mere kvindelig og varmelig , mærkeligt enligt , hun smilede kort "Hey Zann" sagde hun og åbnede øjne ..
"er virkelig glad for at se dig" hun smilede utrolig varmt og smilede til ham, hendes krop var mere livlige , den livelig og hendes hjerte slog som normalt, hendes krop var varm... Hun lukkede øjne i igen "Tilgive mig, skulle se om det var dig"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:50

Zann rystede på hovedet derude mens han røg roligt med lukkede øjne før han åbnede dem igen og satte blikket mod himlen "jeg kan bare ikke tro alt det der er sket mens jeg har været væk for jer alle sammen" sagde han roligt efter en lang pauses stilhed mens han fortsat så på himlen "din kæreste truer min bror ved at slå ham ihjel som er det dummeste man kan gøre specielt når det handler om slavekontrakt mens du ser ud til at ville slå mig ihjel alle er mere varsomme end nogensinde" han tog sit sidste hvæs før han kastede resterne af sted dog kom han til at ramme en i hovedet med den "UNDSKYLD" råbte han mens manden styrtede væk med ild i tøjet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 17:56

Ailince forbliv stille hun sagde ikke noget, hun var faldt i soven .... hun så nu pludselig sårbare og ikke helt reskt ud, hun så syg ud , hun lod øjne åbne da han sagde meget højt undskyld "Mmm hvad sagde du" sagde hun og rettede sig op på stolen så hun sad igen
Hun så mod ham og gabt "Om så jeg ønskede at dræbe dig kan jeg ikke " sagde hun og så til siden "Ikke fordi jeg ikke kan dræbe dig men fordi jeg er svag for tiden .."
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:00

Zann kom roligt ind af vinduet og gik hen og satte sig på sofaen ved siden af hende "du har mere magt end jeg har" sagde han roligt mens han så ned i jorden "jeg føler mig svag fordi jeg jo lige er kommet til live jeg ville ønske jeg kunne træne men jeg har brug for en ved siden af som kan se hvordan det går" han lukkede øjnene og trak vejret dybt før han pustede ud igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 18:05

hun faldt til siden så hun lå med hovedet mod ham "Nej ment , jeg er svag , ikke med kæfter , men syg svag" sagde hun og ånden en tyng luft ud af munden , hun virkede varm, og levende som et normalt væsen , det var ikke det som gjorder hende syg
"Du stinker af røg" sagde hun og så op på ham med rolige øjne "ved du hvor Zaku er , han er ikke hjemme " sagde hun så
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:10

"ude for at sige undskyld til Zero for at få ham til at ophæve kontrakten til hans søster" sagde han roligt med et smil mens han lagde sig ned i sengen så hun lå ovenpå ham "du virker osse varm det er ikke normalt for en vampyr" han nussede hendes side på en broderlig måde så det ikke kunne misforståes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 18:21

Ailince små grinede "Ja ikke Kun vampyr nu . jeg er en Vampyrdæmon , et af Zane eksperimenter" sagde hun og små grinede og så mod ham "Med tiden er jeg begyndte at tag min dæmon side til mig og da den var helt , vågende min krop på en måde op igen , selvom jeg ikke bliver ældre ... udover den vokset to år" sagde hun og så ud i rummet da hans nussede hende
"Jeg, nej kan ikke sige det i nu , siger det første til Zaku, men han er ikke hjemme ved du hvor han er " gentog hun , hun havde ikke opfangede han havde svaret hende på det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:27

Zann så roligt på hende lidt "okay Ai" sagde han roligt før han nussede hende videre "som sagt ude og sige undskyld til Zero" sagde han roligt med et smil mens han nussede hende videre og tændte for en CD afspiller panel på væggen med en fjernbetjening på bordet

https://www.youtube.com/watch?v=aXlZSZCGNc0

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 18:29

"Åhh" sagde hun og så mod Zann, hun lå mod ham og smilede roligt "Hvor virker dette på en måde bekendt og beroligende på sammen tid " sagde hun og aede hans kind, han gav hende en brødretlig tryghed , som Zann kun kunne give Ailince ...
Da hun følte han var den bror hun aldrig havde fået , hun smilede og lukkede øjne i mens hun lyttede til sangen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:16

Zann smilede roligt og nussede videre mens han tænkte på hvorfor han egentlig havde følt hende som en søster og så slog det ned i ham og han blev med det samme trist men prøvede at skjule det uden det store held dog ville han ikke røbe sådan uden videre hvorfor da sangen var forbi trykkede han på endnu en knap på fjernbetjeningen og en anden sang begyndte stadig med jokeren som var det han hørte mest for tiden

https://www.youtube.com/watch?v=0zD1imRFB0Y

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 19:20

Ailince så mod ham og man kunne mærke hun var syg, hun aede hans kind og smilede rolige "Hvorfor så trist Zann" spurgte hun roligt og smilede
Hun så omkring sig nyd hans nussede hende, hun savnede Zaku , men Zann gjorder hende tryg så hun tænkt ikke over det, hun træk vejret og udånden en varm og tung luft
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:26

"det er ikke noget bare noget om min fortid som menneske" sagde han roligt og nussede hende videre "hvorfor er du så syg" spurgte han roligt mens han nussede hende videre og ville ikke godtage et ikk nu eller sådan noget han ville vide grunden nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

home sweet home^^ (Ailince=privat) Empty Sv: home sweet home^^ (Ailince=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum