Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Allen Lør 18 Sep 2010 - 20:13

"når.." sagde hun til at tvillinger delte deres skæbner, det gav hende en tilfredsstillelse inden i. Rettere de ord gjorder hendes glad. Michi tøvede slet ikke med at svare "selvføllig , jeg elsker selvskab da det kan være lidt kedeligt alene" forklarede Michi og smilte sødt. *hvor sødt* tænkte Michi til at Ting chan rødmede. Michi kiggede ud af vinduet, sneen var holdt op med at dale ned.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Mr. Ting Lør 18 Sep 2010 - 20:22

Hun så ud mod vindue og sang lidt "Let it snow let it snow" Hun trippede lidt hen til vindue og så ud "Sneen er holdt op med at sne.. Men nogle små snefnug daler stille ned. Uhm Skal vi afsted" spurgte hun og smilede lidt "Hey.. Forresten. Jeg har en overraskelse når vi kommer hjem til dig" sagde hun med et smil og så på leen "Uhm leen har den" fnisede hun, men pludselig fik leen en lyserlilla skær. *Uha, rødmer du..? Sødt. Ligesom mig* tænkte hun drilsk og så på Michi.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Allen Lør 18 Sep 2010 - 21:21

Michi grinte og nikkede "jeg glæder mig til at se overraskelsen" sagde hun og gik stille hen imod den store kolde dør som næsten var sneet helt til udenfor. Hun åbnede døren og skubbede noget af sneen væk med hendes fod. Luften var køllig, men ikke så kold som man skulle tro. Michi begyndte at gå sneen gik hende næsten til knæene, men det sænkede ikke hendes tempo og ikke langtid efter nåede de til en høj hvid bygning. Her så dyrt ud, hvilke her også var men det var en dejlig lejlighed. Der var alt hvad man kunne ønske sig, vis man var mere eller mindre snoppet. Michi ville hellere ha noget mere simpelt og ikke så meget noget der er moderne.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Mr. Ting Lør 18 Sep 2010 - 21:30

Hun fylgte efter hende og lukkede døren, imens hun knipsede, døren låste sig. Fordi hun brugte Elementet luft, ved at låse døren indefra. Hun vendte sig mod Michi og fylgte hende hele vejen til bygningen. Hun så med store øjne, som en lille ræveunge som så noget nyt "Wooow.. Hvor vidunerligt, hvid som sne som 'Yuki'" udbrød hun og fylgte hende indefor. Hun glæder sig, måske ville det være hyggeligt. Pludselig så hun i set indre sind. Juleaften. I domkirken. Hun kunne huske lysende og korets sange. Alle var glade den dag. Hun dagdrømte om det, da hun så bygningen, dens farve mindede virkelig meget om det. hun smilede og gik indefor og glæder sig til at se hvad der var indefor...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Allen Lør 18 Sep 2010 - 23:37

Bygningen skilde sig meget ud fra de andre bygninger som var i en mere rødlig/mørk farve. Men den bygning Michi og Ting chan gik ind i var krid hvid, næsten selvlysene i mørket som var omkring dem. "mh, rigtig nok" sagde michi og smilte. Der var en grund til at bygningen var så hvid. Kun lysets børn måtte købe en lejlighed i denne bygning eller det var ikke helt sandt mennesker boede der også, de betalte bare meget mere. "trapperne eller elevatoren?" spurte Michi da hun ikke vidste om Ting chan havde højde skræk. Hendes værelse var øverst i denne højde bygning. Da de endelig kom op i hendes lejlighed var det første man kom ind i entreen.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Mr. Ting Søn 19 Sep 2010 - 17:40

"Woow sikke en udsigt" udbrød hun og fik nærmest store øjne. Hun så sig omkring og gik ind i entrerne. Hun fik sådan en spændings angst. Altså ikke sådan angst, men sådan at hun glædet sig. Hun var ivrigt, men hvad en der var bag den dør ind til Michi's lejelighed, var nok vidunderligt smuk "Giv mig lige to sekunder. Skal lige slappe af" sagde hun stille og lukkede øjnene. Da hun åbnede øjnene igen sagde hun "Lad mig se hvordan dit lejelighed ser ud" sagde hun ivrigt og gik hen til døren ofr at åbne det.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Allen Man 4 Okt 2010 - 17:26

"byen har ændret sig så meget i løbet af årene, men stjernerne ændre sig ikke. Det er derfor jeg godt kan lide denne lejlighed. Jeg kan se stjernerne her fra. " forklarede Michi og nikkede da Ting chan sagde hun skulle slappe af "er der noget du har brug for? Vis du er træt kan du ligge dig i gæsteværelser? " sagde Michi med et spørgene blik imens hun pegede imod en dør. "jeg kan give dig en rundvisning det er ikke så stort men det er bedere end ingenting " sagde Michi og viste Ting chan rundt.


Alsår en nemmere måde at forklarede hvordan lejligheden ser ud er her:
Når man åbner døren til Michi's lejlighed kommer du til en lille gang (entrê?). til højre er der en væg og nogle billeder. (faktisk er det en falsk væg og bagved væggen er et spejl som hun kan bruge til at teleportere sig til andre verdner) xD
Så man går automatisk til venstre.
Ved siden er dig er der en væg med et værelse, det er toiletet :3. '
Man går videre og kommer direkte ind i stuen hvor væggen er et stort vindue, hvor man kan se noget af byen og havet samt stjerneren.
Køkknet og Stuen hænger sammen der er en lille skille væg imellem.
når du er i stuen kan du vælge at gå imod venstre (Michi's værelse)
eller imod højre (gæste værelse). Michi har dog også et loft men hun går sjældent
der op :3
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Mr. Ting Man 4 Okt 2010 - 19:44

Hun så med store øjne og åben mund, da Michi havde vidste sin lejelighed "Det.. Dette lejelighed må være fra en rig familie.. Woow sikke dog et udsigt. Jeg jeg er helt... inponerret" Stammede hun og smilede lidt. Hun så lidt på Michi og vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun elskede allerede hendes lejelighed. Men, sådan noget burdte hun slet ikke tænke. Hun klørede sig lidt i hoved "Uhm jeg tænkte. Siden du nu har tilbudt mig med hjem.. Så tænkte jeg, om vi ikke skulle lave noget hyggeligt..?" spurgte hun og var virkelig muntre der.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

I ly for sneen //Privat= Ting Chan//  - Page 2 Empty Sv: I ly for sneen //Privat= Ting Chan//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum