Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Søn 9 Jan 2011 - 15:25

Heya guys ;D Jeg syntes efterhånden at der var alt for mange at holde styr på i min anden tråd, som i kan finde her: http://www.vielamort.com/t1248-ahngels-bette-galleri-d
Som sagt var over fyrre tegninger der ligger hulter til bulder ikke særligt nemt at overskue, så derfor vil jeg lave en ny tråd, hvor jeg fremover kommer til at sætte mine ting ind :P ..
Så her kommer sæson 2! xD

1. Now that its over
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __now_that_its_over__lucy___by_halloweenholidaydoor-d36rwd5
Kender hende ikke? Det tænkte jeg nok. Dette, mine damer og herre er Ahngels første kærlighed, Lucy Mamorial. Menneskepigen der befandt sig på palæet som Lucifers blodbrud. Hun døde i sin tid af blegsot og siden da har Ahngel haft svært ved at finde noget godt at se tilbage på med hensyn til kærlighed.

2. Slaughter Angel
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __angel_slaughter___by_halloweenholidaydoor-d36rugp
Hallo dér ;D Dette er en del af den tid jeg har brugt til at få designet Ahngels 'monster' form. Ud over det hele, synes jeg bedst om hans delightfulde bagdel xD Mest succesfulde røv jeg har lavet hidtil. HIL VAMPYRENS POPO!

3. Goodbye my Lover
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __goodbye_my_lover___by_halloweenholidaydoor-d36cckz
Ahngel ligger på gulv, kigger op, solen stiger. Alternate deathscene ;D

4. Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __happy_new_year___by_halloweenholidaydoor-d364tk4
Jeg mener ikke at denne kom med i den anden post, så jeg sætter den ind her. Ergo er jeg for doven til at kigge på den anden tråd for at tjekke xD hehe.
Lavet efter nytårsfest. Yeah. I got to bed preeeeetty late :P

5. Taking a nap
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __napping___by_halloweenholidaydoor-d37vj1g
Ahngel og Ma'lakel der tager en lur x3

6. Valentines day sale!
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __valentine_sale___by_halloweenholidaydoor-d37xsua
Hva dælen?! :D Jep. Når valentine er over os, må jeg jo personligt ud og sælge den kære Ahngel ud med mine håndlavede Ahngel slave coupons. Ahngel er sikkert lænket et sted, bidende sin hånd til blods for at komme fri.. hehe. I like beeing his master.
//Højreklik og vælg: vis billede for fuldt billede//

7. Past
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __shadow_of_the_past___by_halloweenholidaydoor-d37yitc
Rahmielle, Ahngels mor, og Lucy.

8. "Goodmorning"
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __goodmorning_kiss___by_halloweenholidaydoor-d380j46
Hvad kan jeg sige? Imma little useless fangirl ^^ <3

9. Cello diamond
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __pling_plang_plung___by_halloweenholidaydoor-d382wsd
Lucys instrument var en Cello. Hendes hår er mørkere end det burde fordi farverne messede up.

10. Scars and souvenirs
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __scars_and_souvenirs___by_halloweenholidaydoor-d398ma6

11. Please look at me
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __please_look_at_me____by_halloweenholidaydoor-d3b99u4

12. Veeeeeeery funny
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __veeeeeery_funny___by_halloweenholidaydoor-d3b99xl

13. Notebook of doom (Min notesblok?) page 1 - Held capture
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __notebook_of_doom_page_1___by_halloweenholidaydoor-d3b9a4u

14. Notebook of doom page 2 - Malla needs a hobby
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __notebook_of_doom_page_2___by_halloweenholidaydoor-d3b9a8s

15. Notebook of doom page 3 - Tie binding and ice skating
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __notebook_of_doom_page_3___by_halloweenholidaydoor-d3b9afi

16. Notebook of doom page 4 - sexy killer strut?
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __notebook_of_doom_page_4___by_halloweenholidaydoor-d3b9akn

De sidste fire er uddrag fra den notesbog, som jeg bruger i skolen. Synes det var lidt sjovt x3
Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __lets_play___by_halloweenholidaydoor-d3bewmm

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __freedom____by_halloweenholidaydoor-d3bewpf

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __invalid_signature___by_halloweenholidaydoor-d3d7hfk

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __tempting___by_halloweenholidaydoor-d3d7ivd

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __heartbleed___by_halloweenholidaydoor-d3dauzj

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __little_pianist___by_halloweenholidaydoor-d3e4ofa

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __in_paris_we_can_dream___by_halloweenholidaydoor-d3e7bez

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __on_one_condition___by_halloweenholidaydoor-d3e7blo

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __eyes_of_the_devil___by_halloweenholidaydoor-d3e7bvi
Malla!! <3

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __rainbow___by_halloweenholidaydoor-d3fbj1c

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __bath_time___by_halloweenholidaydoor-d3fesqv

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __growth___by_halloweenholidaydoor-d3fhbj9

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __angel_of_the_skulls___by_halloweenholidaydoor-d3fhboc

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __stubbornness___by_halloweenholidaydoor-d3gpxvq

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) __masque___by_halloweenholidaydoor-d3guqea


Bliver opdateret følgende i takt med at jeg ikke kommer til at opdatere den anden tråd længere :D !


Sidst rettet af Ahngel Lør 21 Maj 2011 - 17:09, rettet i alt 14 gange
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 15:36

I... hate... you...... .....
So damn nice! D: arg, hvordan kan du tegne så godt!? Virkelig, elsker alle de tegninger du har sat op, virkelig, nice work!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Søn 9 Jan 2011 - 15:45

Dont hate me! D:
Jeg takker, søde Faith ^__^
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 15:46

men jeg må sige.. lysten til at få ahngel i mit net er blevet større efter den popo! Hil'er vampyres pop'er xD!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 9 Jan 2011 - 18:15

O____O!!!..
*Gets pervy look in eyes*.. That ass belong to me ;)!
- exceptionelt arbejde!! Som altid er jeg stunned over dine tegninger :D! Elsker dem alle xD!!!! Kyaaah!! *huggles*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 18:36

Hoooollllyyyy Kalkun!!! *At savle rundt over det hele*
Guuuush this is awesome. Love them! Specielt den måde du har sat dem ind.. farverene.. hvis man kan kalde det? xD
*Tommel up* ^__^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Søn 9 Jan 2011 - 18:41

Irh! Thank you guys :D!!!
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Man 24 Jan 2011 - 17:46

Opdateret ^___^
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 18:24

Wow jeg ville da ønske jeg havde et eller andet talent som detder... *sukker dybt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 20:15

THATS SO FREAKING NICE!!!!
If I didn't hate Ah so much I'd be glad to be in his arms oh my o.o .. did I really just say that? .. men men, Ahngel ish almost smexy on the pictures - I know he isn't ofcourse.. its just uhm.. its..

Godt lavet! :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Man 24 Jan 2011 - 21:00

Hehe xD Thank yew ..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 21:25

no problem ;D but he really IS smexy ;D Go nummi du fik lavet der xD til det første billede.. hvordan får du det til at glimte sådan?
*May kicks Math out* >.<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Man 24 Jan 2011 - 21:27

Jeg ka mine tricks
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Man 24 Jan 2011 - 23:04

Updated ^^
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 18:03

Uuuuuuuh! How nice man. Love especially the last one. It is soooo damn hot <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 18:39

jeg er forelsket i den allersidste.. srsly.. jeg er fortabt xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Ons 26 Jan 2011 - 19:05

Thank yew guys ^^ Jeg er osse selv godt tilfreds med den :D I still need practise tho.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 19:34

OMG Lucy with Cello Ö
Practise? Seriously? There is nothing to practice for, dear child. >___>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Ons 26 Jan 2011 - 20:35

Hvi jeg vil leve af det, har jeg. Jeg er praktisk talt stadig nybegynder.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 10:28

ah ja hvis du vil leve af det.. jeg byder 30 kroner på et billede af.. af... xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Lør 29 Jan 2011 - 15:51

Bvøøøøøøøeh! >=P
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Ahngel Fre 11 Feb 2011 - 20:32

Opdateret :D
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 11 Feb 2011 - 20:43

*Sqqquuuueesss!!!!!*
*peger på nederste billede*
Det' min kæreste!>.
*for dumme flad af Malakel*..
Malla: I think the right term would be 'my lover', not teenage fidging 'boyfriend'... you twit! (for some reason malla turned british o.o))

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Fre 11 Feb 2011 - 21:21

...
...
..!
!!!

WHY, OH, MIGHTY GOD, DID'T I GET THE SKILLS?!
Seriøst? Hvor er de tegninger bare super-fantastisk-über-sindssygt-voldsomt-gode! O.O Whordan gør du det? Lige som man tror at man selv kan tegne kigger man her, og BAM selvtilliden faldt mere drakstisk end en elefant fra Eiffeltårnet.
Havde egentlig tænkt mig at kommentere et par af dem, men så kom jeg frem til, at jeg ikke helt kunne finde nok pæne ord, til at hvert billede kunne få en 20 stykker._______.' Den sidste er dog min favorit. De der skygger... ._.''''''''

... Whoaw...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Gæst Fre 11 Feb 2011 - 21:26

Argh! Bare jeg kunne tegne ligesågodt! >w<

Jeg vil jo sygt gerne være illustrator, men der er LANG vej når man kigger på dine :O! Men udover den stadigt fejlende selvtillid... Så er du virkelig bare Awesome ;D Godt lavet! :3

- Ps. Min ynglings må helt klart være: The ultimate Deathscene ^__^ Er vild med selve motivet, skyggerne, perspektivet.. Alt! :D

Mvh. Esteban Lechito Da Urbino

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger) Empty Sv: Ahngels galleri - Anden sektion! (Tegninger)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum