Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv, en ny start EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv, en ny start EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv, en ny start EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv, en ny start EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv, en ny start EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv, en ny start EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv, en ny start EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv, en ny start EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv, en ny start EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv, en ny start EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv, en ny start

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt liv, en ny start Empty nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 23:55

sted: dom kirkens tag
tid: sen aften (hen mod 8 til 9 tiden)
dato: 15 marts 2010
omgivelser: ingen mennesker
vejr: nattehimmel fuld af stjerner og en halvfuld måne, det er utroligt køligt og en smule blæsende.

Nero stod på cathedralens tag, han nogle normale jeans på, og et bælte, sine sneekers, og en hvid t-shirt der havde krave men som var i en v-udskæring, det lignede mest en skoleuniform, men den var heller ikke alt for fin, han stod roligt og ventede, han skulle bruge sit Id og han ville vente i lang tid på det, han havde de resterende penge, og han ventede roligt på Lucifer skulle komme, han havde ikke været hjemme hele dagen, ud over gennem vinduet og skifte for så at smutte igen, det var bare nemmere når han fløj, han beskuede området på jagt efter den skikkelse der ville afsløre at Lucifer var kommet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:07

Lucifer kom går roligt mod domkirke, han havde iphone op til øre da han tale i telefon, han ahvde få lavet det hele som han havde love af han vil, da han når kirke lå han på og tog den ned i lommer, han kiggede rundt for af ser om hvor han var, han fik øje på han op på tag, han trak vinger ud og flød op til ham, da han kom op på tag trak han vinger ind i ryg, han tog han papir frem, "det hele er hele" sagde han og rart ham papir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:12

Yuuki var ude og løbe træne den aften, Hun var kun iført små stramme short og en top, Hun var ligeglad med vejret efter som hun var helt varm efter at ha løbet så meget flere kilometer.. hun trak vejret dybt og så mod dom kirken og løb videre men så mod domkirken, da hun syntes at se to på Kirkens tag, hun sagde"Hvad i!?? AV!" hun løb direkte ind i en af træerne der stod lige tæt på stigens kant og faldt ned på røven og tog sig til hovedet og sagde stille" av aaaaav av ?? mit hoved hvor kom det træ dog fra??" hun kiggede mod dom kirken og rejste sig op og løb der hen hvor i hun ikke havde opdaget at hun blødte ned fra hovedet(panden) da hun havde løbet temmelig hårdt ind i træet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:17

Nero smilte og havde allerede pengene klar, han gav 10.000 og tog papirerne da han havde tjekket dem gav han de sidste penge og smilte, "vi ved begge dette aldrig fandt sted!" han smilte venligt og tog papirerne i lommen, han hørte dog kort efter et udbrud på jorden omkring et av, og han drejede sig mod det, han kunne se en person nede på jorden, som var løbet ind i et træ, og selvom Nero godt kunne se det var komisk grinte han ikke.
Hans vinger brød frem, smerterne var små, men de var stadig langsomme om at komme frem, de var hvide som sne og han hoppede ned fra træet for at se hvem der var kommet til skade, da han var halvvejs så han det var Yuuki, hvilket kun gjorde ham gladere!
Han smilte og landede ved siden af hende og smilte, "godaften!" hans vinger forsvandt og ringene lyste ikke længere op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:24

han tog mod de sidste af penge og kiggede på ham, "ja det ved vi af det ikke har" sagde han og kiggede kort på ham ind han vende sig om og kiggede ned på jordne, da Nero vælge af flyve ned, gør han det shu også, han trak vinger ud som er kuld sort og to meter lang hver, han flød ned på jorden og trak vinger ind i ryg igen, da han kommer tæt på person kun han også godt ser af det var Yuuki, han kun ikke rigtig ser hende da Nero sto lidt i vej, "godaften Yuuki" sagde han kort og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:27

Yuuki rejste sig op og så på begge af drengene og smilte glad og sagde"Lucifer! Nero! hvad laver i to dog her?? og hvad lavede i oppe på det der tag" hun så noget dryppe og tørte det væk og opdagede hun blødte men lod det bare bløde videre fordi hun viste at vis hun rørte det ville det gør av av.. hun smilte til dem begge og Gav Nero et kram og så Lucifer fordi han stod længest væk og sagde"jeg vidste ikke at i kendte hinanden??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:35

Nero smilte til Lucifer og grinte, "vi snakkede bare om vejret!" da hun krammede ham krammede han igen, han kyssede hende kort på panden, blodet var væk og såret var lukket, hans ringe havde lyst kort, han gjorde det ikke med vilje det faldt ham bare naturligt at heale hende på den måde.
Han så roligt på hende og derefter på Lucifer, han fik et mindre stik i brystet over hun krammede ham, men lod være med at vise det, "vi kender hinanden fordi vi snakkede kort sammen på toget her til morges, det er sådan set det," han smilte og gik roligt hen til dem, han var overrasket over at se at ham og Lucifer havde lige store vinger, iforhold til krops størrelse var Nero's stadig større, de virkede bare for store til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:44

han kiggede kort på hende da hun krammer ham første betyder ikke noget for han, da hun kom over til ham og krammer ham, krammer han igen, han slip hende lige efter, "ja vi snakke kort i tog imorges som han sige" sagde han og kiggede kort på dem begge, "kom du godt hjem her forleden dag og kan du hold ud af spise med på hotal" spurget han og kiggede kort på hende, *hvorfor lige om vejret det er da et mærkelig emme man gik an, nu hvor hun ikke måtte videre hvad de rigtig lavet* tænke han og kiggede kort på dem begge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:49

Yuuki så på ham og sagde"Ja jeg kom rigtig godt hjem men det var nu hyggeligt at overnatte ved dig men var nu også nervøs for at Nero roede sig ud i noget" hun grinte og tog om Nero og roede lidt i hans hår og smilte og prikkede så blidt til lucifer og sagde"eeeeeeej maden på hotellet er godt men ikke så god som dit mad gammelfar" hun grinte og så på dem begge og roede sig lidt i håret og sagde"såååå i snakkede om vejret hva?? jamen jeg syntes da vi så Vejret for en hel uge for få dage siden Nero?? for denne uge her hvad det blev???... hmm men okay" hun grinte og smilte til dem begge og sagde"såå i mødtes ved toget hva?? hvor romantisk drenge og tak Nero for at hele mit hoved det var lidt af et styrt jeg lavede hva??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 0:56

Nero så på hende og lod hende bare prikke og ule hans hår, "jeg så ikke dit styrt, men jeg hørte dit udråb," han smilte og hans vinger baskede uroligt, han koncentrerede sig og de forsvandt ind i hans ryg, han pev ikke, men man kunne nemt se det smertede stort, han smilte til dem og rystede sin krop for at løsne den op igen, "egentlig var det ikke så romantisk, jeg faldt over hans ben, og og jeg undskyldte, der var ikke meget mere end det, ud over vi fandt ud af vi begge er engle," han turde ikke sige om Lucifer var engel, men han håbede virkelig stærkt på det, "var så lidt," han hentydede svagt til at han havde healet hende.
"men hvor kender i to så hinanden fra??" han så spørgende på dem begge to, de kendte åbenbart hinanden utrolig godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 1:01

"nej jeg vil nu heller ikke sige af det var romantisk" sagde han og kiggede kort på hende, og han nikke bare til det han sagde om af han var engle som han også nu var, han kiggede sig kort rundt og klør sig på hals, han skal snart havde barber sig, "hvor Yuuki og jeg kender hinande fra, jo det er nogen dag side hvor vi mødet ind i hinande og begynde af snakke hvor jeg drille hende" sagde han og kiggede på Nero og regn med af det var nok oplysning om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 1:04

Yuuki så på ham og grinte og sagde"så vidt jeg kan huske var det vist mig der drillede dig først" hun prikkede til Lucifer og så mod Nero og sagde"hvad har du så ellers gået og lavet din Flygtning Du er hele tiden væk når jeg ser ind til dig?? hva flyver du gennem vinduet hele tiden fordi de tror sikker jeg har dræbt dig snart på hotellet" hun uglede Nero´s hår og grinte og sagde"ærgeligt drenge at det ikke var kærlighed ved første blik hva" hun blinkede til dem og tog om dem begge og smilte kært og sagde"så hvad snakkede i så om angående vejret og hvad er det der fylder din lomme så meget?? Lucifer??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 11:53

Nero så på vejret og smilte til hende, "det bare mit sentimentale pladder omkring himlen som altid!" han så på dem og smilte, de var virkelig nogle drillepinde, *ohh shit, hun bliver pist hvis hun ved hvor meget jeg har smidt væk af hendes penge!!* der var ikke meget at sige at Nero var nervøs, han havde våde håndflader, men ellers var der ikke meget der pegede på han var nervøs, han så på himlen igen, og prøvede at slappe af, han vidste hun alligevel ville opdage det, men han sagde ikke noget omkring det, han fortsatte bare med at håbe at hun ikke opdagede det!
Hans blik faldt på de to andre engle, de var dødsengle deres aura afslørede dem, det var en sikker aura, som om de alle 3 forstod hinanden på et højere plan, egentlig forstod Nero ikke meget af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:10

"nej jeg skulle mener af det var mig der drille dig, men det kan være lige meget" sagde han og kiggede på hende og prikke hende på mave, han kiggede på dem begge to da hun spurget til ihvad han laver, *flygtning hvorfor kalde hun ham for det, når det er lige meget* tænke han, han kiggede kort på Nero og synes af han kan mærke på ham af han er nervøs, "hvad der fylder så meget i min lommer, det er en mest papir som jeg skal afleve til nogen andre lidt senere i dag eller bliv det første imorgen" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:15

Yuuki så lidt udspekulerede på dem og sagde"Hmm forresten Nero mangles der utrolig mange penge hjemme fra min penge skuffe det skulle du vel ikke vide??, noget om hvorfor der pludselig mangler ca?? 50 tusind eller sådan noget????" hun kiggede lidt på ham og smilte kært og sagde"Nero han flygter altid ud af vinduet det mærkelig de ikke tror jeg har dræbt ham hehe i nu, forresten glæder i jer ikke bare til Galla festen der snart bliver holdt på det store! slot ikke lang her fra??" hun smilte til dem begge og så på Lucifer og sagde"Hmm okay er du nu sikker?? forresten ? Nero har du fået et ID??" hun kiggede mod Nero og så på lucifer og uglede hans hår meget og grinte mega

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:28

Nero blev næsten stiv som et bræt, men da hun uglede Lucifers hår tog han chancen og løb, han var hurtigt, men han turde ikke løbe alt hvad han kunne, han havde svært ved at holde sig på rette spor, jorden snurrede og ting forekom ham meget fjern og sekundter efter meget nær.
Hans rute var nem, han spreng ind over en mindre hæk og styrtede mod cathedralen, han ville ikke ind i den, men om den, han var sikker på han ville høre råb efter ham, og han var egentlig ligeglad, han var for stor en kujon til at stå mand foran Yuuki og sige hvad han havde gjort, han var sur på sig selv og det kom frem i hans løb, det var aggresivt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:34

han kiggede bare på dem begge og vidste med det sammen af det var ham som havde tager hendes penge eller låne ud af sige det, "jo jeg glæder mig da selvfølgeligt til galla fest ud over jeg skal har smooking på, gør du" spurget han og kiggede kort på hende, han køre en hånd gemmer hår så det lå normal igen, han kiggede overrasket på Nero da han vælge af løbe væk fra dem, "vi må nok heller du fandte i ham" sagde han og trak vinger ud og flød efter ham, det vil ikke tager lang tid af ind hente ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:40

Yuuki smilte og sagde"Ja jeg glæder mig mega! nu håber jeg bare at jeg har tid til det ellers går det helt helt galt jo" hun kiggede på ham og prikkede lidt til ham og sagde"haha ja jeg glæder mig virkelig til at se Dig ! i Smooking haha det vil se sååå nuttede ud og dog mærkeligt Lucifer efter som du jo er sådan en Bad ass" hun smilte til ham og så på Nero og råbte" Nero ! vent det gør intet!! jeg... årh! nero!" .. hun løb efter dem og slog sine vinger ud og fløj gennem luften og var ved Lucifers side og sagde" Kan du fange ham??" hun kiggede lidt på ham og før hun vidste af det var Lucifer ved Nero og så hende.. hun så på nero og slog vingerne ind og sagde"Nero det gør intet?? jeg ville bare være sikker på at der ikke var kommet nogen og stjæle fra mig jeg sagde jo os du bare skulle tag hvad du havde brug for og vis det var til dit ID er det helt især iorden" hun smilte sødt til Nero og strøg ham iover kinden i det hun stille gav ham et blidt kram og sagde"Det helt Iorden okay" hun smilte til ham og så på lucifer og sagde"jeg skal sikkert ha en stram Galla kjole på det godt nok lang tid siden jeg har haft sådan en på" hun grinte og så på dem begge og stod lidt og kørte sin fod frem og tilbage mens hun fugtede sine læber som altid med tungen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:47

Nero blev stiv, og gjorde intet da hun krammede ham, han var et fjols, han så bare stift ud i luften, der gik dog ikke 3 sekundter før der lå fjer over det hele, Nero's vinger var kommet frem i en skrigende rød farve, de dækkede hele hans front, og virkede nærmest som en mur af fjer, han rødmede inde badved og følte sig dum, han sagde ikke noget, men blev roligt stående, der gik dog ikke mere end få sekundter før der kom et lille hulk bagved, "undskyld Yuuki!" det var ikke bestemt højt, men det var der dog.
Han havde prøvet at holde det inde, men alligevel græd han, smerten sad i ryggen og i brystet og det var bare for meget, nogle tåre begyndte, og kort efter hulkede han en gang for han undskyldte, han beholdt sine vinger fremme og dækkede for hans torso så man ikke kunne se ham, og han ville baske folk væk hvis de prøvede at fjerne vingerne, han havde brug for noget alene tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:52

han flød videre, "ja jeg kan godt fange ham" sagde han og sat fart op, lidt efter landen han foran Nero og trak vinger ind i ryg, nu hvor han var ved ham kun han ikke når af løbe fra ham, "ja det vil ser mærke ud af ser mig i smooking og du kan nem kom ned i en stram galla kjole" sagde han og kiggede på dem begge to, han stå lidt bag ud da han ikke mener af han skulle blande sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 12:57

Yuuki smilte og sagde"ja men stadig det så hårdt at sku vælge en kjole der fanger ens former og virkelig fremhæver ansigtet og så man ser sexet ud så fyrene falder på stribe og det sidste var bare for sjov" hun grinte og smilte i det hun så mod Nero og sagde"Nero det gør intet okay det bare penge så længe du har fået ID og alt det du nu skulle ha for dem så det okay jeg ligeglad det bare vis de var stjålet skulle jeg ha fingerne i den der havde gjordt det så andre ikke mistede deres penge" hun smilte og så mod Nero og roede sig lidt i håret og satte sig ved Lucifers side og så mod Nero og så lucifer og sagde"Sååå du glæder dig rigtig meget Hva Lucifer" hun smilte og uglede hans hår igen og sagde"Ej det skal være uglet" hun grinte og prikkede ham i siden og så mod jorden og roede sig lidt selv i håret og sagde"sååå?? hva?? hvorfor valgte i at mødes her til at snakke om vejret??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:03

Nero sukkede inde bag vingerne, og stoppede med at hulke, han stod bare stille, men valgte derefter at sætte sig ned, han var helt dækket, undtagen hans ryg, og han følte sig ganske sikker, *det var ikke vejret, det var bare mit dumme ID jeg skulle bruge!!* han ville have sagt det, men ordene ville ikke forlade hans mund, og de forblev tanker i hans hoved, han samlede en af de røde fjer op fra jorden og kiggede på den, han vidste ikke hvorfor, men han følte at med en fjer kunne han skabe mirakler, han lyttede kort på deres snak om galla fest, han sukkede igen, og syntes ikke det æød sjovt, han kunne nok sagtens skaffe tøj, men han kunne umuligt lære at danse på 4 dage, han havde også sit øje han skulle tænke på, det gjorde ikke det med at danse meget lettere!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:09

"det tror jeg nu ikke du behøve af tænke på, gør det nok alligevel" sagde han for sjov men mener det også, han lad en arm om hende da hun sad sig ved side af ham, "hvorfor skal det være uglede" spurget han og kiggede på hende, "okay vi valget af mødes her da jeg hjælp ham med af få et ID og min lommer er fylde med penge for betale af ID" sagde han og ae hende op og ned på hendes side, han kun ikke danse så godt men det betyder vel ikke det vild.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:13

Yuuki smilte og lagde hovedet på Lucifers arm blidt og så på ham og sagde"fordi så ser du meget mere pjusket ud i det sådan rigtig bamse nuttede pjusket og det sødt" hun smilte kært og rødmede let da han aede hende og grinte, og sagde"Jamen så det iorden men det da klart du så rig Lucifer vis du får så meget for ID" hun smilte sødt og så på ham lidt og strøg hånden gennem hans hår og sagde"Såå?? Lucifer kan du overhovedet danse?? egenlig altså jeg kan godt sådan da fordi jeg lærte det for nogen år siden af en" hun smilte sødt og så mod Nero og sagde"åårh nero kom nu frem med dig søde jeg ber dig kom nu frem søde" hun kiggede mod ham og sagde"ellers kommer jeg og kildre dig til døde næsten da" hun så på lucifer og så mod Nero og roede sig lidt i håret undrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:20

Nero gjorde det ikke med vilje, men hans venstre ring lyste kraftigt op, og en af hans fjer der lå på jorden fløj mod hende, den ramte dog ved siden af og det var tydeligt magi der blev brugt, han vidste ikke det skete men blev bare siddende, fjernden havde tyngde som en daggert, og sad solidt plantet i væggen bag hende, han gjorde ikke mere men lyttede bare, med hans lukkede øjne, han gad ikke se på dem, og han havde ikke lyst til at høre om Galla lige den aften, han sukkede og det var tydeligt at høre, hans fjer forsvandt i et lys, og var væk, det eneste der var tilbage, var et lille fint hul i væggen ved siden af Yuuki.
Hans magi var stadig helt spatansk, og han anede ikke hvad der aktiverede den, han anede ikke engang han havde angrebet hende, han vidste bare at han stadig havde brug for at være alene, men efter korte overvejelser og hendes bøn, fjernede han den ene vinge let, og hans blinde øje kom til syne, han ville ikke kunne se hende, men hun kunne se ham, det var den perfekte løsning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum