Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv, en ny start - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv, en ny start

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:26

"okay så sige vi det" sagde han ogkiggede kort på hende, han sad og slappe af mens han ae videre, "det er ikke kun derfor jeg er rig, jeg har arbejde i rigtig mange år skal du regn med" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på Nero da han flytte det vestre vinger lidt, det var det blide øje som kom frem kun han ser, "ja jeg kan da sådan find ud af danse hvorfor da, du mener vel ikke af jeg skal burde dig op til danse til galla" spurget han men det sidste var for sjov da han vidste hvad hendes svar vil være, hun vil nok savr ja til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:32

Yuuki så mod Nero og skulle lige til at rejse sig op da hun så Fjeren komme flyvende den ramte hende næsten i halsen, det kunne ha dræbt hende vis den havde ramt perfekt i hendes hals, og hun så bare mod Nero helt lammet.... hun så mod Nero og kunne ikke tro det hendes hjerte bankede mega og hun kunne ikke fjerne blikket fra Nero nu hun var helt overrasket og chokeret over hvordan denne uskyldige fjer kunne ha dræbt hende med bare et perfekt sigte.. hun så mod Nero da han kom til syne med det dårlige øje og fik stille et"Nero" frem og så på ham mens hendes blanke øjne så på ham og lignede at hun var helt suget væk... hun så bare på Nero og svarede til Lucifer"Det ved man jo aldrig om du kunne finde på at gøre" hun så mod jorden og tænkte*hvad! skete der lige der hvorfor kom en af hans fjer mod mig ! jeg kunne.... jeg kunne ha været døden nær vis den havde ramt min hals!* hun så ned mod jorden nu og hendes hjerte hamrede,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:38

Nero fjernede den anden vinge, og rejste sig op, de skød ind i hans ryg igen, og han så sørgmodigt på hende, "ja??" han så helt uvidende på hende, og anede ikke han kunne have dræbt hende, han så på himlen, og han sukkede, og gik hen og lagde armene om hende og hviskede stille i hendes øre, "undskyld, jeg skulle bare have sagt det som det var!" han holdt om hende, men gav kort tid efter slip og så på hende, "noget galt?" han så bekymret på hende, og ventede roligt på hun svarede ham, han tænkte stadig om han skulle med til Galla, men det skulle han sandsynligvis ikke, han var ikke meget for at gå et sted hen hvor de skulle gøre ting som han ikke kunne finde ud af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:45

"nej det ved man ikke" sagde han og ae hende, han så godt fjeren kom flyve man gør ikke noget ved det, han gab slip på hende da han gik over og lad armene om hende, han blande sig udfor igen da han mener af det ikke var et emme han skulle sige noget til, han kun nok godt når af lære af danse på din sidste dage ind der er galla fest, lidt efter rejse han sig og gik lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:47

Yuuki rejste sig op og gav Nero et kram og sagde"Det okay Nero og det bare en af dine fjer kom flyvende forbi mit hoved den havde nær ramt mig" hun kiggede mod Lucifer og sagde"Lucifer jeg kan godt lære dig og danse vis det er og Nero skal du med til galla festen??" hun kiggede på dem begge og rejste sig op og stod lidt med hænderne krydsede og smilte til dem begge rigtig sødt og prikkede lidt til Lucifer og så lidt til Nero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 13:57

Nero så på dem og smilte lidt nervøst, han rødmede svagt da hun spurgte om han skulle med, "jeg kan ikke danse!" han svarede ikke mere, han ville heller ikke kunnet danse selv hvis han havde begge øjne, ville 4 dage have betydet at danse hele dagen før man kunne lære det ordenligt, med kun et øje, var det at danse en del svære, han sukkede og kiggede på dem, "jeg kommer sandsynligvis," han smilte venligt til dem, men da han blev prikket til flyttede han sig, han var ikke meget for at blive prikket til, han smilte dog til dem, "Lucifer, hvorfor føler jeg at jeg kender dig fra før idag??" han havde haft det i lang tid, men han kunne ikke huske det, dog følte han at han burde kende den mand, han burde kunne sige 'hej du er jo xxxx' men det sidste kom ikke, han var dog sikker på han kendte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 14:03

"det må du da godt hvis du giver, du kan kom ud til mig en af de næste dag, du ved jo hvor jeg bor" sagde han, "det ved jeg ikke hvorfor du har så en følers, jeg kender dig ikke som jeg ved" sagde han ud af viser tegn på af han lyve, noget han var mester til, så var det af lyve da hans krop ikke viser noget, han gik lidt rundt igen, han vidste ikke hele hvad han skulle sige til han valgt af lad være med af sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 15:48

Yuuki smilte og sagde"så ses vi nok til festen nero og Lucifer det bare iorden så mødes vi en dag ved dig og så lære jeg dig at danse forresten kan du danse Nero ellers kan jeg os lære dig det" hun kiggede på dem begge og sagde"Hmm er du sikker Lucifer??" hun kiggede ham i øjnene men droppede det så og så lidt på dem og gav dem begge et kram og sagde"Lucifer ikke så sådan i cirkler du gør mig rundtossede og Nero du skal ikke stå for dig selv helt skræmt og sådan" hun smilte til dem og uglede begge deres hår meget og grinte af dem og sagde"så nu der to med bolle hår fy fy hvad har i dog lavet hva?" hun blinkede til dem begge og grinte sødt fordi det var jo for sjov

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:16

Nero så ud til at tænke sig om men gav op, da hun endelig ruskede i hans hår så han bare undrende på hende, "mit hår sidder jo altid sådan her!!" han så på hende meget sigende, "helt siden i morges hvor du vækkede mig! så spørgsmålet er hvad du har lavet," han så smilende på hende, og vidste han havde hende godt der, de havde sovet ved siden af hinanden, og han havde morgenhår fra starten, så nu drillede han hende en del, der var jo heller ikke nogen der kunne sige hvad han havde gjort ved hende da hun sov, han vidste selvfølgelig hvad der var sket, men hans mål var at drille hende igen, og han trak det tunge skyts frem fra starten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:26

"ja det gør vi, jeg er hjem de næste dage så du kommer bare når du har lyst" sagde han og kiggede på hende, han køre en hånd gemmer hans hår så det sad normal, "for det mister havde jeg ikke morgen hår hele dag hjem hos mig indtil vi hop i pool" sagde han og kiggede kort på hende, "ja så er det med nogen Nero af men har morgen hår døgn rundt" sagde han og kiggede kort på ham, han krammer igen da hun krammer ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:29

Yuuki grinte og prikkede blidt til Nero og sagde"nero det var bare for sjov hihi og det var dig der lagde dig ved mig og var helt black out" hun grinte og smilte sødt til dem begge og begyndte stille at gå og sagde"kommer i drenge" hun kiggede på dem og sagde"Sååå?? hvad er der galt Nero?? siden du syntes du kendte ?? Lucifer??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:36

Nero gik roligt med hende, og svarede hende ikke med det samme, men tænkte sig roligt om, "han minder mig bare om en jeg burde kunne genkende, men måske er det bare mit hoved der spiller mig et puds!" han trak på skuldrene, og fortsatte roligt med at gå ved siden af Yuuki, "jeg black out'ede ikke, jeg faldt bare i søvn, det var alt han så venligt på hende, og tænkte kort over hvor mange ting han manglede at skulle skaffe, *bank, skole, arbejde, Pc, bøger, skole redskaber, mobil, og det var vidst alt!* det var stadig meget der skulle nås, og selvfølgelig skulle han også lige lære at danse, samt købe en smoking, ikke lige noget for ham, men han måtte vel gå med på det, Yuuki så ud til at glæde sig til festen, så Nero ville ikke skuffe hende ved ikke at komme!


Sidst rettet af Nero Søn 14 Mar 2010 - 21:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:08

"ja roligt Yuuki" sagde han og gik op til hende og uglede kort hendes hår, han kiggede kort på ham, han kan hvis ikke husk ham godt, det vil ikke ser pæn ud hvis folk fandet ud af han slå andre ihjel, "Yuuki du kan tager Nero med hjem til mig hvis du også skal lære ham af danse" sagde han og kiggede kort på hende, ind han tog cigaretter pakke frem og tog en smør i mund og tænde den, hvor han tager pakke ned i lommer og røg roligt på smør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:12

Yuuki smilte til begge drengene og sagde"Ja det kunne jeg lucifer hva siger du til det Nero skal jeg lære jer begge at danse" hun blinkede til dem og sagde"Årh lucifer at du ikke dør igen af at ryge så meget" hun fniste sødt og så mod dem begge og sagde"forresten har i købt tøj og alt det??" hun kiggede undrende på dem og smilte sødt i det hun gjorde hendes hår mindre uglet og i det hun begyndte at rode i sit hår faldt hun over en sten og faldt mod jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:19

Nero kiggede dumt på hende for første gang og grinte stort af hende, "yuuki jeg husker intet før 5 dage siden, og det var dig der fandt mig endda lige her, tror du selv jeg har nået at købe tøj, jeg anede ikke der var et bal før nu!" han så venligt på hende og grinte varmt af hendes joke, han kunne umuligt have købt tøj endnu, han smilte og kiggede frem for sig, "så mangler jeg nok også en smoking!" han så på sit tøj og smilte, han behøvede virkelig noget pænere, det han havde var ganske godt til dagligbrug, men han behøvede noget til det arbejde han skulle have, og han skulle hage noget til festen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:29

"selvfølgeligt har jeg smooking der hjem og find sko og det hele, hvem tror du af jeg er" sagde han og sagde det sidste for sjov, han grine lidt af Nero ud råbe, "har du tøj og det hele til galla" spurget han Yuuki om mens han kort kiggede på hende, "nej jeg død ikke igen fordi jeg ryge så meget som jeg gør, og det ved du godt af jeg ikke gør" sagde han og kiggede kort på hende og røg roligt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:31

Yuuki rejste sig hurtigt op og smilte til dem begge og sagde"Så skal du da ha købt ! det Nero og haha! lucifer dig ha fint tøj til fine anledninger hahah! det vil jeg se før jeg tror det og det gælder ikke vis du tager ud og køber det og kommer hjem med det" hun smilte til dem begge og uglede deres hår og så på dem og sagde"sååå?? om jeg har fint tøj hmmmmmm ?? det ved jeg egenlig ikke måske ellers går jeg bare ud og køber noget" hun grinte let og smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:41

Nero smilte og fortsatte roligt med at gå fremad, han lukkede øjnene og nød den lette grus der kunne høres under deres sko, han smilte og forestillede sig de 3 i deres galla tøj, "jeg er sikker på der kommer mange intresante mennesker den aften," han så på himlen, og smilte.
hans tanker hang på Yuuki og hvilken slags kjole hun ville have på, han anede det ikke, men hun ville sikkert se utrolig smuk ud, han smilte indeni over det, og kunne ikke lade værre med at gå med et smørret grin på læberne, sådan et smil der kun kom når en havde fået sit første kys af sin første kærlighed, sådan et der sad lige i mundvigen og aldrig ville stoppe med at være der, sådan et der sagde at der var sket et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 9:54

"det har jeg, et sted i mit hus, du kan tager med mig hjem og leder efter sammen med mig, så kan jeg laver mad senere, det du så godt kan lide" sagde han og kiggede på hende, "ja det gør det sikke" sagde han og køre en hånd gemmer hår så det sidder normal, han uglede hendes hår og ae hende kort op af ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 15:53

Yuuki så mod Nero og stoppede op og sagde"Nero?? er du okay?? hehe du ser helt drømmende ud pas nu på du ikke skvatter rundt" hun smilte og tog ham stille i hånden op til siden af hende og lucifer og så mod lucifer og rødmede da han aede hende op af ryggen og smilte sødt som en skole pige og sagde"Jeg glæder mig såå! meget til at se jer ! TO! i Smooking det kommer til at se så nuttede og dog sexet ud" hun blinkede til dem og grinte lidt i det hun løb rundt om dem og sagde"Hmm?? okay Lucifer det en aftale men husk ikke snyde og købe det og så tag det hjem hihi" hun grinte og strøg hånden gennem sit hår og svejede lidt med hofterne da hun gik foran dem og sagde"Såå?? vis jeg har ret så har i begge arbejde?? ikke også??" hun kiggede sig over skuldren og så på dem begge og smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 16:49

Nero smilte til hende, og kiggede mod himlen, han svarede ikke på hendes kommentar, men gik bare roligt ved siden af Lucifer, mens Yuuki gik foran dem, "jo Lucifer arbejder for mig, som betaler ham for dine penge, og jeg skal selv til at finde et arbejde, nu hvor jeg har en identitet igen!" han smilte til dem, og syntes det var ganske mærkelig situation, han overvejede at blive tyd, med hans vinger ville det blive en smal sag, han skulle bare lige lære at styre sine evner lidt bedre, så ville den være et sikkert hit, han ville aldrig blive opdaget, og penge lå der nok i det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 16:57

"jeg har smooking der hjem et sted du kan jo som sagdet af du kan tager med mig hjem med det sammen og leder efter det sammen med mig" sagde han og kiggede på hende, "Nero jeg havde arbejde for dig, du har betale mig og du har få dit identitet så jeg arbejde ikke mere for dig" sagde han og kiggede på ham, "nuttede kan godt være man sexet vil jeg nok, ud over det gør jeg i forvej" sagde han men det sidste mere for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:01

Yuuki puffede blidt til lucifer og grinte og sagde"Lucifer hvor er du dog naughty!" hun grinte og så på Nero og sagde"Såå?? Nero heh du låner altså bare næsten gang penge af mig altså lægger en seddel hvor der står du har taget noget ´vis det så mange igen så jeg ikke tror det en tyv der har huggede penge" hun blinkede til ham og grinte og så mod Lucifer mens hun gik med ryggen mod vejen og fronten mod drengene og sagde"vil du ha vi skal tag hjem til dig?? nu lucifer???" hun kiggede på ham og grinte lidt i det hun gik hen til dem og gik mellem dem så hun var i midten og smilte til drengene og kørte sin hånd gennem håret og lod det elegant falde ned af ryggen og rettede på sin top så hendes bryster ikke var sååå meget tydlige..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:15

Nero så på Lucifer og smilte, "ja okay sandt nok, men det var stadig arbejde, det var det der var ideen!" han så på himlen og derefter så han på Lucifer igen, og smilte, "tror du Yuukiel tør være sammen med en bad ass mand som dig, og en frisk ung mand som mig selv i så lidt tøj!" han drillede tydeligvis Yuuki, men der var også et skjult håb i hans sætning, han smilte til Yuuki og kiggede derefter på himlen, han længtes allerede efter den, og han ville ønske han kunne sprede sine vinger og flyve til han ikke kunne komme længere, men tilsidst måtte han ned, og der ville hans hjerte igen længes efter himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:20

"nej selvfølgeligt ikke nu medmind du vil nu, ellers når vi er færdig med af snakke alle tre" sagde han og kiggede på hende, "ved jeg godt af jeg er Yuuki det er noget af det du kan lide ved mig" sagde han og kiggede kort på hende, "selvfølgeligt tør hun det Nero, hun har været hjem hos mig før så hvorfor burde hun ikke tør af kom hjem til mig igen" spurget han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 2 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum