Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv, en ny start - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv, en ny start

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:46

"jo lad os det" sagde han og drak det sidste af sin øl og betale for sin mad og øl, han rejse sig op og gik efter dem, "hvilke bar tager vi hen på" spurget han og kiggede på hende, han var sgu ligeglad bare de har bedre øl ind der de lige havde spise, han tog sin iphone op af lommer da den ring, "undskylde lige bare går videre og går bare lidt bag er" sagde han og kiggede på dem begge ind han tryk på skære og tog den op til øre og begynde af tale, efter nogen min lad han på og lad iphone tilbage i lommer og tog cigaretter pakke frem og prutte en smør i mund og tænde den med en lighter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:50

Yuuki så på Lucifer rimelig udspekuleret og sagde"Hmm hvem var det Lucifer din nye Kæreste eller rettere flirt" hun uglede hans hår og smilede i hele ansigtet selv om det gemte mere end hva det lignede... Hun kiggede på nero og Lucifer og tog om dem begge ved deres liv og sagde"Kom så drenge der ligger en ikke langt her fra" hun grinte og tog dem med hen til en almindelig slap af bar og sagde"er her ikke hygge" den var godt nok meget fashion og sådan men den var også hyggelig og de havde alle muligt slags øl og vodka og sådan noget.. Yuuki gav slip på dem begge og spurgte hva de ville ha i det hun gik op mod baren. Yuuki satte sig oppe i baren og bestilte lidt til dem og gik ned og satte sig i sofaen og så på dem og sagde"Hva drenge kommer i ikke her ned?? og sætter jer??" hun kiggede på dem begge og åbnede sådan de ikke ville slås

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Lør 20 Mar 2010 - 10:12

Nero tog sin whisky og gik roligt ned og satte sig ved siden af Yuuki, han kunne ikke lide smagen af øl, og foretrak den mere klassiske form for drikning, istedetfor at bælde 6 liter af en ulækker drik så kunne man drikke en halv liter af noget lidt stærkere!
Han smilte og smilet nåede rent faktisk Lucifer også, selvom han stadig var pist på ham, han drak stille en smule af sin drik og satte den roligt på bordet foran sig, han lænte sig godt tilbage, og kunne godt lide stedet de var, der var en hyggelig aura omkring det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Lør 20 Mar 2010 - 11:42

han gik roligt med dem og bestille en dobbeter voka, han tog en stol med over til dem og sad sig på stol med ryg læner foran sig, han tog en tår af sin voka da han fik den, han tog sin cigaretter pakke frem og sin lighter hvorefter han prutte en smør i mund og tænde den, han ligger cigaretter pakke på bord og lighter oven på pakke, "du ryge vel stadig ikke Yuuki og hvad med dig Nero ryge du" spurget han og kiggede på dem, hvis han røg måtte han godt få en smør af ham hvis han vil havde en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:26

Yuuki så på Nero og grinte sødt og sagde"heh jeg vidste det var lige det du ville tag du kan vel ikke så godt li øl som Lucifer" hun blinkede til nero og så stille mod Lucifer og sagde"Nej det gør jeg stadig ikke Lucifer og vil aldrig komme til det i hele mit liv ligesom at en vampyr aldrig vil komme til at rør min hals" hun trak stille ned i kragen ved sin hals og rakte tungen ud på en fræk måde og grinte sødt i det hun lagde sig lidt strækt på sofaen og så på begge drengene og tog lidt smirnoff og sagde"hmm vis jeg skal drikke holder jeg mig til det lidt sodavand agtig smag jeg ikke så meget for vodka og whiskey og alt det der"hun blinkede til dem og så mod loftet og tog stille en tår af smirnoffen og kiggede på dem begge og sagde"såå drenge hva skal i lave senere??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:53

Nero smilte bekræftende til Yuuki, og rystede savgt på hoved til Lucifer, "jeg må meddele at jeg e af samme mening som Yuukiel i den sag!" han smilte venligt og drak roligt sin whisky, "har jeg allerede sagt, jeg skal finde arbejde!" han smilte til hende og syntes det var mærkeligt at hun spurgte igen, han trak dog bare på skuldrene og fortsatte med at nippe til sin drik, han satte den dog fra sig kort efter, og kiggede sig omkring i rummet, han nød de to andres selvskab, selvom han nok regnede med at Lucifer og ham aldrig ville køre som best buddies ever!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:25

"okay det er også hele iorden" sagde han og lad cigaretter pakke og lighter tilbage i lommer og tog en tår af sin voka, "jeg skal hjem og lede efter min smooking ellers ved jeg det ikke, hvad skal du selv laver senere i dag" spurget han og kiggede på hende, han røg roligt videre og tog en tår mere, "hvad har du så tænke dig for et arbejde" spurget han nero og kiggede kort på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:30

Yuuki tog sig fjollede til hovedet og sagde"Nååårh! ja ups det har jeg jo spurgt om dumme dumme mig hva drenge" hun grinte og tog en tår mere alkohollen var ved at påvirke hende kunne hun mærke og hun blev mere rastløs og hendes dømme kraft ville sikkert også snart stoppe med at være... så kontrollerende som den plejede at være... hun så på de to drenge og så mod Nero da Lucifer spurgte ham angående arbejde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 8:14

Nero smilte en smule skummelt og trak på skuldrene, "ohh det ved jeg nu ikke! men jeg er sikker på det bliver sjovt!" han smilte og drak sin whisky hvorefter han kiggede på dem igen, "i kan jo prøve at finde ud af det hvis jeg engang for det!" han smilte drillende og bestilte et glas whisky til, han var ikke selv fuld, han kunne godt mærke det summede i hoved som det altid gjorde når man fik noget indebords, men fuld var han langtfra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 10:08

"det gør sgu ikke noget af du spørge det sammen igen" sagde han og tog en tår mere af sin voka, "okay det må man da håber af det bliver ellers har du ikke vælget det rigtig arbejde" sagde han og kiggede kort på ham, ind han drak det sidste af sin voka og bestille en ny, "det kan være af jeg vil det" sagde han kort og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 15:42

Yuuki smilede til Nero og så mod Lucifer og uglede hans hår og sagde"tak Lucifer" hun så mod Nero og sagde"såå?? du har ikke rigtig noget du vil være nero nu når du har jo nærmest fået en ny start i livet??" hun kiggede på Nero med store øjn og tog en tår af sin smirnoff og lagde sig på sofaen helt strakt og kiggede på begge drengene og lukkede stille øjne og drømmede sig lidt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:18

Nero svarede ikke nogle af dem men blev bare ganske roligt siddende og nød musikken, han smilte en smule over Lucifer og glædede sig til at se om Lucifer kunne finde ud af det! han så roligt på Yuuki, og tænkte kort over hendes spørgsmål, han havde ikke noget han virkelig brændte for, han ville helst bare lave det der nu faldt ham sjovt.
Han trak på skuldrene og smilte til dem begge igen, han kunne næsten ikke slide øjenene fra Yuuki som lå og dagdrømte, han misundede hende lidt at hun var så rolig, han kunne nok aldrig selv dagdrømme på den måde som hun gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:26

"så lidt Yuuki" sagde han og kiggede kort på hende, han køre en hånd gemmer hår så det sidder normal horefter han tog en tår af sin voka, han sad roligt og venter på af hun skulle svar på deres spørgsmål, da han så trakke på skulderne og smiler til dem, han drak det sidste af sin voka og bestille en ny med det som og røg roligt videre på smør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:30

Yuuki satte sig op og så på dem begge i det hun tog sig til hovedet lidt og sagde"skal vi ikke gå jeg føler mig lidt svimmel og der er så varmt her inde og alle de folk ?? det bliver lidt trængt syntes i ikke?? vi kan jo ikke rigtig snakke om de ting vi vil?? eller vi er ?? hvad med at vi tager tilbage til domkirken der er sikkert ingen dette tidspunkt om natten" hun smilede til dem begge og rejste sig stille inden de nået at svare og stod og ventede lidt på deres svar da hun syntes hun så dobbelt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 5 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum