Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv, en ny start - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv, en ny start

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:41

Nero så på dem og rystede på hoved, "må vente til imorgen tidligst, jeg kan ikke flyve med den nu, så nu ser dem i receptionen mig rent faktisk, så kan det være de ikke tror jeg er myrdet endnu!" han smilte til Yuuki og derefter Lucifer, han så på himlen og kiggede hoved rysteden på hende, "du skør, det er jo mega koldt!" han så på hende og så ud mellem træerne, han begyndte stille at gå, han vidste ikke hvorfor, men han behøvede at komme ud fra træerne, han behøvede at komme ud i det fri, det var en så stor længsel, han kunne slet ikke klare at være under træer på den måde, han følte sig klaustrofobisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:52

"ja så er det jo nogen gang Nero af kom til skade" sagde han og kiggede på ham og gik roligt med dem, han krammer igen da hun laver gruppe kram, "jeg kan da godt lære ham det, jeg synes bare af han skal har styre på sit liv første ind du begynde af lære så noget og jeg skal jo også har tid til det som jeg så også har for tid da jeg hold ferie medminde nogen skal har et nu ID" sagde han og kiggede på dem, "jeg har det ikke varm jeg har det fint som det er lige nu" sagde han og kiggede på dem begge mens han går videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:56

Yuuki smilte og tog Lucifer i hånden og så Nero og smilte til dem begge og sagde"skal vi gå ind til byen drenge??" hun smilte til dem begge og slap deres hænder blidt og sagde"Jeg såååå Sulten jeg kunne sp godt spise lidt kinesisk mad" hun grinte og så på dem og sagde"nåårh ja kan i egenlig Lide kinesisk og ja burde du Nok Nero gør som lucifer siger" hun smilte til dem begge igen og slikkede sig om læberne og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 8:21

Nero rystede på hoved, og fortsatte hen af vejen, "jo lad os komme afsted, noget at drikke og spise vil være godt!" han smilte og kiggede på dem, han kiggede på Lucifer og smilte derefter til ham.
Nero fortsatte ganske langsomt hen af vejen, han mente at der skulle ligge en kinesisk lige i nærheden i den retning, han anede ikke hvor han vidste det, men det var bare sådanne ting han vidste, han vidste også en masse om andre ting, som freksempel religion, og historie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 9:02

han klem kort om hendes hånd da hun tog ham i hånd, "det kan vi godt, jeg har alligevel ikke noget af laver her" sagde han og kiggede på dem, "jeg kan da også godt spise lidt ud over jeg spise ind jeg tog her ud af min god mad" sagde han og sagde det sigde for af drille Yuuki lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 15:16

Yuuki grinte og prikkede til Lucifer og sagde"hvor er du ond din mad er da go men jeg sulten igen" hun smilede sødt til dem begge og rødmede lidt over at Lucifer klemte hendes hånd... Da hun tog ham i hånden for at få ham hen til Nero og hende.. hun så på dem begge og sagde"Sååå?? nero ?? ved du hvor vi er på vej hen??" hun kiggede undrende på ham og roede sig i håret og satte den anden hånd ned i sin lomme og så på dem begge og smilte sødt i det hun tænkte på da de legde tafat.. hun grinte og sagde"Sååå?? hvad skal i?? senere i dag drenge??" hun kiggede nysgerrigt på dem og prikkede dem begge lidt i siden og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 15:40

Nero smilte til dem, "selvfølgelig, jeg ved der ligger en kinesisk lige lidt længere fremme, ligesom at jeg ved hvor politi stationerne, inkøbs centeret, kirken her, og biblioteket er, den slags viden har jeg dog! jeg ved jo også at en hånd hedder en hånd!" han kunne godt huske de ting der bare var normalt at kunne, derfor også hans navn, men han huske ikke andet, ingen minder fra hans barndom eller lignende.
Han smilte og satte farten ned så de to andre kom op på hans side, han satte tempoet op så han gik i det samme som dem, og hans smil var venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 16:21

"jeg ved godt af min mad er god, men jeg spise bare noget af det jeg havde tilbage fra igår af" sagde han og kiggede kort på hende, "jo hvad jeg skal senere, det ved jeg ikke, måske kiggede efter min smooking og de andre ting jeg skal bruge til galla og dig selv hvad skal du senere Yuuki" spurget han og kiggede på hende, han gik bare med dem, han var sgu ligeglad med hvor de spise, han har penge nok til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:33

Yuuki grinte og prikkede til Nero og sagde"det ville nu være godt at du kunne huske hvorfor du endte i den der gyde og var helt alene" hun smilte sødt og så på ham og sagde"og dog ville det os være dumt vis du kunne fordi det kunne jo være du ville ha hævn eller?? noget" hun kiggede undrende på nero og så mod Lucifer og grinte"hah ja lede efter din smooking du ikke har?? Lucifer og hmmm mig?? jeg ved det ikke jeg tror jeg skal I bad når jeg kommer hjem og ned på renseriet med mit undertøj" hun smilte og grinte lidt af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:39

Nero sukkede og gik omkring et hjørne, og ganske rigtigt der lå den, han så på de to andre og smilte, "godt med hyggesnakken, jeg tager ikke benene på nakken fordi i snakker om den slags ting, men jeg tror nok jeg skal finde et job, handle lidt ind, og måske ned med mit vasketøj og i bad selv, og så selvfølgelig træne!" hans smil var mystisk og han smilte lidt pirrende til dem, som om han med vilje holdt noget hemmeligt, han gik roligt ind på den kinesiske og smilte til hende der kom hen og tog imod dem, "et bord til 3!" de blev vidste hen til et bord med 4 stole, og Nero satte sig roligt på den ene inderstol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:48

"jo jeg har en som jeg købet for mange år tilbage før du bliv fødet" sagde han og kiggede kort på hend eog strøg ned af næse, "kan du stadig ikke find ud af at vaske dit tåøj selv, jeg lært dig det hvor du var hjem hos mig" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det gør du bare ellers skal jeg kigger på net efter en motorcykel som men giver af købe" sagde han og kiggede på ham, han sad sig ved sammen bord som Nero.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 20:58

Yuuki så på dem begge og blev helt forvirrede hun ville ikke såre nogen af dem hvor skulle hun dog sætte sig og blev de overhovedet såret vis hun satte sig ved den ene men ikke den anden.. Hun tog sig lidt til hovedet og tog så en af stolene og satte sig ved bord kanten og smilte til dem og sagde"Så nu kan jeg sidde og holde øje med jer begge så i ikke laver noget i ikke må" hun grinte og blinkede til dem i det hun roede sig lidt i håret og tænkte*Hmm?? gid man nogen gange var tanke læser og kunne læse deres tanker og har de begge egenlig ?? magi??*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 21:23

Nero så på dem begge og smilte, han var egentlig ligeglad med hvor hun satte sig, men vidste inderst inde han ville blive glad hvis hun satte sig med ham, og måske en smule jaloux hvis det var med Lucifer, han smilte bare af sig selv da hun satte sig på kanten.
Der gik ikke lang tid før tjeneren kom ned og tog imod bestilling, Nero bestilte tag selv bord, og en stor coca cola, han fik cola'en og gik roligt op og begyndte at tage på sin tallerken, han kom roligt ned med en kniv og gaffel, samt spisepinde, han ville prøve dem, han anede ikke om han kunne finde ud af det, men det skulle prøves.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 10:24

han var ligeglad med hvos hun sat sig, hvis det var kun hun sidder på stød af Nero, han kommer op på tjener da han kom ned til dem, han bestille også tag selv bord og en kold øl til, så var han sikke på af han spise sig mæt, da han fik øl tog han en tår af den, den var en billge øl og smager var ikke den bedst, hvorefter han rejse sig op og tog nogoet mad og sat sig ned og begynde af spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 12:58

Yuuki så på dem begge og trak på skuldrende og bestilte det sammen og rejste sig og stod og tog lidt.. hun kiggede på dem begge med et smil og sagde"Hva?? Lucifer hvornår kommer du ?? til galla festen jeg kan først komme søndag aften desværre" hun kiggede på dem og tog lidt salat ved siden af i en lille skål og fik vand til maden. hun satte sig og begyndte at spise.. Elegant og sexet bare for at drille lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:00

Nero sad roligt og spiste, han havde alt sin koncentration omkring pindene, der var 2 store grunde til han havde det, det første var at han ikke var særlig god til at bruge dem, den anden grund var at han ikke ville rødme foran Yuuki og Nero fordi yuuki sad på den måde hun gjorde, han drak roligt en smule af sin cola, og kiggede derefter på Lucifer, "hvad laver du egentlig normalt Luciferel?" han så spørgende på ham og ventede ganskje rolig på at han fik sit svar, han smilte venligt og kiggede roligt på Yuuki med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:08

han spise lidt mere ind han svar på hendes spørgsmål, "jo jeg regn med af kom fredag og være der til søndag, men hvis du første kommer og søndag må jeg da heller find en anden af danse med" sagde han og det sidste var for sjov, han tog en tår mere af øl hvorefter han rejse sig op og tog noget mere mad og sad sig og kiggede på Nero da han snakke til ham, "ikke det vild, laver af min penge og nogen gang er jeg i militær, man arbejde lidt rundt omkring hvor jeg nu vil" sagde han og kiggede på ham ind han spiser videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:20

Yuuki smilte til nero og sagde"Hvaaa?? Nero skal jeg hjælpe dig?? Nero med Pindene eller hvad?? jeg vil gerne" hun smilte sødt og kiggede undrende på ham og så mod Lucifer og sagde"årh okay lucifer" hun kiggede mod ham og blinkede sødt og tog noget at drikke, og kiggede på dem og sagde"Hmm?? nogen der vil med på bar bagefter??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:52

Nero så på hende og smilte lusket, "jeg ved ikke helt, er du ikke lidt ung til at gå på bar??" han så spørgende på hende og smilte meget ironisk til hende, han smilte og kiggede ned på sine pinde og rystede svagt på hoved, "jeg skal nok finde ud af dem!" han havde teknikken rigtig, han skulle bare øve sig, han sukkede og selvom det ikke gik så godt, så fik han da spidst, han sad ganske roligt og kiggedepå Lucifer igen, han smilte venligt og nød deres selvskab, både Lucifers og Yuuki's!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:03

"jo det vil jeg da geren Yuuki og Nero du er den ynger af os tre" sagde han og kiggede på dem begge kort ind han spise videre og tager en tår af sin øl engang imellem, han kiggede på Nero og vil drille ham lidt, han rejse sig op og tog nogen spise pind hvorefter han sidder sig ned igen og begynde af spise med pinde, "det er da ikke svær af spise med pinde" sagde han of spise videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:08

Yuuki smilte og spiste videre i det hun så på dem og sagde"ja Nero jeg er gammel nok bare rolig og okay Så tager vi ud og drikker" hun grinte og så på Lucifer og puffede lidt til ham og grinte fordi han var ved at tabe maden han tog op med pindene og sagde"det kan du vist heller ikke rigtig finde ud af det der hva Lucifer" hun blinkede til nero og uglede Lucifers hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:12

Nero smilte venligt til Yuuki, og derefter Lucifer, men der var et andet smil end ren glæde da det var til Lucifer, det var nærmest et psykotisk smil der virkelig virkede falsk, *det er heller ikke så svært at smadre dit hoved ned i din hals, men derfor gør jeg det ikke Luciferel!* han var ganske irreteret, men det kom kun til syne i hans smil.
Han grinte en smule da han tænkte på det de to sagde, "summe Lucifer, jeg kan godt se fordelen i at gå hen og sige man er 210 år gammnel, og at du er 400, og at jeg kun er 16, selvom der på mit ID står jeg er 18, så teoretisk set er Yuuki yngst!" han smilte igen det utrolig psykotiske smil som virkelig ville have givet en normal person myrekryb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:29

"ja det lyder det til af vi gør, det bliver hyggeligt" sagde han og tabe ikke mad da hun puffede til ham, "jeg tabe da ikke mad" sagde han og kiggede på hende, "ja det er rigtig nok men jeg tror også af Yuuki har så et, har du ikke" spurget han og kiggede på hende, da han så Nero smiler fik han bare et dræber blik tilbage som de fleret vil løbe væk fra, godt nok kun han ikke smiler men han kun bruge sig øjne som folk ikke kun lære noget i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:44

Yuuki så på dem begge og rejste sig op og sagde"årh det var dejligt med noget mad skal vi ikke løsne stemningen op fyre og tag ud og drikke at stressen og hadet af" hun blinkede til dem begge og kunne sagtens se der var noget der bruste op mellem de to. men hun ville for alt i verden ikke se Dem skade hinaden og vis det skete ville hun bryde i gråd, Hun klappede dem begge sødt og blidt på hovedet og grinte i det hun tog sin pung og gik stille mod dør åbning og sagde"ja jeg har id men plejer aldrig at vise det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:03

Nero så på Lucifer og han vidste at ingen af dem ville vinde en kamp med at puste sig selv op, han kunne næsten se hvordan det hel ville kulminere i en kamp mellem dem, han sukkede og rejste sig ganske langsom op, han kiggede på Yuuki og nikkede, og deregter venligt på Lucifer, "kunne vi sagtens!" han betalte for deres mad og gik roligt ud, han så på Yuuki og ventede ganske roligt på at de skulle følge efter, han kendte sært nok ingen barer i byen, og han ventede ganske roligt på de to voksne gik videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt liv, en ny start - Page 4 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum