Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 0:18

Tid : 19:32

Omgivelser : mange folk at se rundt omkring,
dog ikke helt vild som midt på dagen

Vejr : lettere køligt.

Sted : Nær hospitalet

En stille prikken i håndledet kunne mærkes mens hun stille tog sig til det, og mumlede et eller andet ubetydeligt der sagtens kunne virke som et udenlandsk sprog dog vis man kendte Ace så vidste man at dette var hendes snik snak mumlen, en mumlen selv næsten den bedste ej ville kunne forstå eftersom hun altid havde det med at gå amok om det ene og det andet?.
Ace havde forstuvet håndledet temmelig slemt, mere end hun havde regnet med og var nu på vej ud fra hospitalet i mens hun sukkede og stille kiggede undrende rundt, i dag havde hun grønne øjne, smukke lysende grønne øjne, ingen havde rigtig kendt eller set Aces rigtige øjenfarve, hun gik konstant med kontakt linser for at få en unormal farve det var som hendes hår, det var faktisk sort ja, men ikke med blonde striber her og der.
hun sukkede i det hun lod sine slidte allstar føre an der var grå og hun var selv sorte jeans og en stram dog ikke for stram trøje i grå samme halv mørke grå som skoene.
Hun bar lidt lange fjer øreringe, i brun og sort, samt hun havde en kæde hængende, fra en læbe piercing dog var den falsk, men en ring der sad i læben, der havde en kæde hængende ned til den lille korte læder jakke hun havde på der gik til over hofterne af hende i sort. Sølv kæden fra læder jakkens krave til hendes læbe havde et lille kors i guld hængende.
Hun smilede let for sig selv mens hun gik ned af gaden i sine egne tanker med lukket øjne og armene i lommerne og nynnede nu skønt hendes håndled gjorde ondt, og hun lagde ikke mærke til noget som helst end ikke biler? eller at hun faktisk skulle over en gade snart !.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 0:37

Aaron var på vej over mod hospitalet. Han var blevet overfaldet af en Vampyr natten før. Vampyren havde brækket armen på Aaron før det havde lykkes for ham at dræbe den. Aaron havde ikke haft mulighed for at tage på hospitalet før nu. Det var som sagt kun en uge siden en Dæmon havde dræbt hans mor. Det havde været i nyhederne hvor de havde sagt det var selvmord. Aaron var blevet så gal at han havde smadret hele huset. Han havde fået nok af at være den søde helt der hele tiden skulle ofre alt for at redde andre. Fuck dem. Hvad havde de nogensinde gjort for ham. Lige nu kunne menneskeheden rådne op. Aaron steg op på sin motorcykel og kørte mod hospitalet. Det gjorde ondt i hans arm. Men han gas ikke gå. Da han kom frem kiggede han på hans arm. Den var hævede og sort. Aaron tog sit styrthjelm af. Aaron fnøs ’’ Fuck det gør pisse ondt.. Latterlige spasser ’’. Det var først nu han opdagede han stod næsten lige ved siden af Ace. Han gav hende et koldt blik og fnøs ’’ Hvad laver du her taber.. Er du kommet for at grine af folk der er kommet til skade.. Har du ikke noget klogere at give dig til end at glæde dig over andres smerte ’’. Aaron gav hende et blik der viste han væmmedes sig over hende. Dog var det ikke sådan han havde det med hende. Men det var nu engang sådan det var mellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 0:46

Ace åbnede let det ene øje i det hun opdagede Aaron og det første der gik igennem hendes krop vis dette var en anime film var nok et skud direkte igennem hjertet og så hende læggende på jorden død og savlende...
Hun så temmelig spydigt på Aaron og sagde"Næ selv kommet tilskade dog.. kan jeg se der er en der har svære ved at passe på sig selv end mig" hun grinte lettere hånligt af Aaron og gjorde et let vift med armen. Det værste der kunne ske var at hun skulle trækkes med Aaron igen, et eller andet i hende kunne simpelthen ikke.. ikke rigtig være i nærheden af ham måske var det væmmelse der havde bygget sig op eller måske de minder hun havde med ham der var gode, alt i alt så vidste hun hvem taberen var og det var ikke hende, hun smilede ondt i det hun stoppede op og sagde"gået amok efter at ha tabt til endnu en i et eller andet, vi ved jo alle hvilken dårlig taber du er når jeg vinder over dig" hun blinkede let og sagde"måske har det smittet af på at andre heller ikke må vinde over dig lille puppy!" hun grinte let og så på sit håndled og sagde"nårh men jeg har et liv så jeg vil skam fortsætte" så længe han ikke kom tilskade eller noget så kunne hun sagtens gøre sig kold nok til at traske væk fra ham og hans dumme kværn, dog.. hvor havde han dog forandret sig!?..... det var ikke rigtig til at tro egenlig?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 1:07

Aaron fnøs og begyndte selv at gå op mod skade stuen. Han sagde med en irriteret stemme ’’ Jeg er bestemt ikke en dårlig taber.. Jeg taber aldrig til dig.. Du skyder fordi du ikke kan vinde på ærlig vis.. Men sådan har du jo altid været.. dig med dine falske tårer.. Hvis du absolut skal vide det så var jeg oppe og slås med en Va.. Vammel fyr.. sikkert en af dine x kærester.. Dem har du jo omkring 1000 af alligevel ’’. Aaron tog sig til sin arm og gik ind foran Ace og tog et nummer før hende. Der var ikke andre end Aaron, Ace og en mand der sad og hostede. Da Aaron kom ud fra lægen havde han gips om armen. Da Ace kom ud stod der en masse læger med masker på. Nogle af dem havde fat i Aaron. Aaron pegede på Ace med sin gipsbelagde arm ’’ Hun var der også ’’. En læge kom over til Ace og sagde ’’ Ja vi på bede dig om at følge med denne vej.. Ser du der var en mand med en smitsom sygdom her.. og eftersom dig og den herrer der var ti stede er der en svag mulighed for i er blevet smittet.. dog ved jeg i var for langt fra ham.. Men sikkerheds protokol kræver at i kommer i isolation natten over. Aaron blev ført ind i på et isolations rum. Aaron kiggede på en læge og sagde ’’ Jeg skal ikke være i samme rum som hende kvinden vel ’’. Lægen nikkede og sagde ’’ Jo eftersom i er de eneste er det mest sikkert at putte jer i samme rum ’’. Sandt nok, så blev Ace ført ind i samme rum som Aaron. De ville først blive lukket ud dagen efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 1:19

Ace stoppede brat op i det han sagde det med x kærester og hun så nærmest foragtelig ud i det hun vendte sig om fordi hun hadet drenge siden dette med Aaron var sket.. den gang for lang tid siden.. hun rækkede tunge til Aaron og sagde"Baaaah! SOM OM, jeg for at være helt ærlig har aldrig haft en fyr end ikke kæreste eller flirt, og vis jeg må sige det så fortrækker jeg at ingen af mandlig køn rør mig eftersom i beskidte og klamme især sådan nogen som dig hr smørhår" hun lavede let den med tungen ude og trække lidt ned under øjet ved huden for at lave en grimasse til Aaron i det hun stille sad og ventede på at kunne komme ind til en læge. Da hun endelig kom ud igen dog efter at ha været ved lægen opdagede hun alle folkene og så panisk på Aaron men såååå???"HAHA!!! hva har du rodet dig ud i nu din store idiot, det har du virkelig godt af naaa naaa na naa NA!" hun rakte tunge til ham indtil hun hørte dette med at hun var der også og før hun vidste af det tog en fat i hende og man kunne høre Ace skrige og råbe af dem som fanden i helved selv ville blive bange for indtil...
Hun endte i samme rum som Aaron,*årh nej kunne de ikke blot ha skudt mig eller måske virussen ha dræbt mig inden jeg bliver efterladt i dette aflåste rum med den idiot!?* hun så spydigt på Aaron med dræber blik i det hun sagde"KVINDE!? om jeg må be blinde nar?, jeg er faktisk stadig en pige, din gamle gris" hun rakte let tunge til ham med armene over kors og sagde vredt"Jeg kan sagtens vinde på ærligvis og har gjordt det hver gang over dig så det skam let nok og ikke nok med det. Rummet var faktisk nogen lunde stor og der var 2 senge der inde ikke hospitals senge som sådan men mere almindelige box madras senge. Hun så let mod Aaron i det hun tog fat i den anden seng og skubbede den hen til den anden seng der stod nær muren i det hun smed sig i dem begge der stod op af hinanden og sagde"Nårh men vis jeg skal holde dig ud så får jeg begge senge fordi du kan sagtens stå oppe og alligevel ikke sove med en bræk arm som din" hun grinte let og rullede blidt rundt i den store seng nu og smilede for sig selv, den havde hvide lagn og det hele dog var dette hospitals lagn så de havde det med nogen gange at stikke lidt men ellers var de bløde og dejlige..."hvorfor pegede du egenlig på mig din juble idiot? du kunne vel tænke så langt at så blev vi spæret inde sammen" hun smilede lidt ondt og slikkede sig så om læberne og sagde"Åårhh jeg sulten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 1:37

Aaron stillede sig op af væggen og kiggede på hun satte sengene sammen. Aaron hjalp hende en smule ved at bruge til telepath evne til at gøre den seng hun skubbede lettere. Aaron fnøs da Ace spurgte om han ikke kunne regne ud de ville blive lukket inde sammen ’’ Det tænkte jeg fucking ikke på.. Jeg tænkte bare at du også skulle straffes.. Tag du bare begge senge.. Jeg skal alligevel ikke røre ved noget du har rørt ved ’’. Aaron slikkede sin underlæbe over hans snakebite. Han stod lidt og vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Det var faktisk noget tid siden de havde set hinanden. Aaron kløede sig i nakken ’’ Har du virkelig aldrig haft en kæreste ’’. Aaron kløede sig i nakken. Han kiggede rundt omkring * Hvad fuck skal jeg sige.. Jeg gider skuda ikke spørge hende om det er på grund af mig.. Nå fuck det.. Så dårlig er jeg sku da heller ikke til at kysse at jeg ligefrem gør hende fucking lesbisk *. Aaron kiggede lidt rundt og derefter på hende med hans himmelblå øjne. Når man kiggede i dem var det som blev det en smule varmere og altid blev bare en smule bedre. Han ruskede sit hår så det stod ud til alle sider igen ’’ Nååh.. Men hvad har du ellers gået og lavet andet end at være en fucking pain in the ass ’’. Aaron smilede skævt og ventede på en respons. Han havde mest af alt lyst til at spørge pænt men han vidste han ikke ville få en pænt svar tilbage, så hvorfor skulle han dog gøre det. Han ville ikke være den der blev til grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 1:46

Hun så undrende på ham og sagde"hey ikke alt det der fucking det gør du altid, tænk du stadig ikke er kommet af med det mærkelige ord? man siger det kun i sætninger som fucking træls eller fucking møg?" Ace lukkede stille øjnene og smilede i alt sin himmelsky mens hun nød dette dog måtte hun ikke falde i søvn hun kunne blive blind med de grønne kontakt linser i øjnene, de ville tøre ind og så var hun blind foraltid. Hun så undrende mod Aaron og så op mod loftet i det hun tog hænderne bagved hovedet og lod det ene ben komme over det andet i mens hun lå helt skråt og lige på sengene og sagde"Så ulækker er jeg altså ikke, du har sikkert scoret og haft sex med så mange at du fejler næsten alle køns sygedomme uden at vide det og så på en gang, og ja... jeg har ikke haft en kæreste blot at se på fyre minder mig om dit elendige tante kys" hun satte sig let op og rakte tunge til ham og klokken var jo ikke helt vild mange sååååå... der var skam lang tid til næste dag og de sku vel os ha mad og sådan.
Hun så undrende på Aaron og sagde"Why do you care?" hun kiggede lidt væk og sagde"Der ikke sket så meget.. flyttet her til byen i nogen måneder, på hotellet, vis du skulle få lyst til at dø en gang så bare tag op til mig, så skal jeg nok give dig et blidt skub på vej, ser du jeg bor temmelig højt oppe, og så har jeg fået et hus med 2 butler... det hedder the clock of time, fordi det er udsmykket med guld og et stort ur over indgangen og minder meget om et gammelt men fint ur inden i" hun smilede lettere ondt i det hun så mod ham og sagde"så hvad med dig dick shit... har du gået rundt og lavet i de år jeg har været fri fra din forfærdelige tøjstil" hun smilede ondt dog prøvede hun at lave et falsk sødt smil i det hun hoppede stille i en af sengene og sagde"Wauw gode fjedre?" hun så stille mod ham og tænkte lidt*Hmm så han gjorde dette mod mig for jeg sku lide den nar, og jeg som ellers ville ha været oppe og pakke ud og rigtig få slappet af* hun smilede for sig selv lidt i det hun satte sig ned på sengen og sagde"så den sygdom øhm.. får man feber af den og sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 2:24

Aaron fnøs ’’ Du skal fucking ikke bestemme hvornår jeg sige fucking for fuck sake.. Jeg skal jeg fucking nok selv din fucking lille tøs ’’. Aaron mente det havde lykkes for ham at sige fucking nok gange til rigtig at gøre hende sur, hvis han stadigvæk kendte hende godt nok. Det var jo trodsalt på grund af hende han overhovedet var begyndt at sige det så meget. Han vidste hun hadede det. Aaron kunne ikke lade være med at grine en smule ’’ Den eneste grund til du ikke har haft en kæreste er fordi ingen gider være sammen med en så klam så dig.. Hvem gider være sammen med en der hele tiden retter på en.. Ja for det er jo kun dig der er en ordentlig pige.. Jeg har været sammen med piger ja.. Når det lykkes for mig at slippe væk fra min skide træner.. Hun hang også altid over os to ’’. Aaron stoppede. Han havde ikke lyst til at snakke om dengang de var venner. Det var fortid. Hun havde ændret sig. Det var ikke ham der også havde ændret sig. Nej. Det blev Aaron i hvert fald ved med at overbevise sig selv om. Aaron rystede på hovedet ’’ Jeg spørg sku da fordi der ikke er så meget andet at lave inde i den her fucking celle ’’. Da hun spurgte hvad han havde gået og lavet kigge hans ned i jorden. Han havde aldrig kunne fortælle hende om alle de ting han gik og lavede. Hun måtte ikke vide hvad han var. Hver gang selv da de var venner havde han aldrig sagt hvad han gik og lavede. Det var der en grund til. Han ville ikke lyve overfor hende. Ikke engang nu. Han kunne jo heller ikke sige det var en Dæmon der dræbte hans mor. Han fik dog sagt med en stille stemme der faktisk var fuldt af smerte ’’ Efter min mors død ’’. Aaron rømmede sig og sagde så normalt ’’ Kom jeg her.. For at komme væk fra alt.. Så finder jeg fucking dig her i byen.. Som om der ikk er sket nok onde ting i mit liv’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 2:35

Ace rejste sig vredt op og gik mod ham med en pude og så alvorligt på ham i det hun kastet puden direkte i hans hoved og sagde vredt"GARD MAN! SOV SÅ FORHELVED!? ellers ender det da med jeg død i morgen eller mine øre ihvertfald på grund af dit latterlige sprogbrug?" Ace satte sig tilbage i sengen og vendte ryggen til Aaron og blev faktisk ked at hun mærket en tåre ned af sin kind da han sagde det med hun var for klam til nogen ville gide at være sammen med hende. Hun sank en klump og kunne ikke rigtig sige til Aaron han var ulækker fordi.. han så faktisk godt ud dog hadet hun ham for det han lige netop havde sagt!?...
Ace så stille rundt i det hun sagde"din mor er hun død.." Ace rejste sig og ville til at gå hen og trøste ham i det han sagde det med at som om der ikke var sket nok onde ting i hans liv. Der knækkede strengen og hun lukkede øjnene og råbte"Det fandeme ikke min skyld din grimme kylling!..... det var ikke mig der startet det hele og du... DU fortæller mig heller aldrig noget om dig!" hun vendte sig vredt om og sparkede til en af sengene så den gav et ovnlig brag i det hun bed tænderne sammen af smerten og sagde"Selv dine klamme små luder du har været sammen med har sikkert forladt dig fordi du er så indelukket en grim kylling!" hun stirrede ondt på ham med små tåre løbende ned af hendes kinder... hun græd normalt ikke men han pisset hende af. Hun så lidt undrende på hans læber og sagde uden at vide det kunne afsløre hvad hun havde set på"hvornår har du fået .. snakebite?" hun lagde hovedet let på skrå med de blanke grønne øjne der var falske og så hendes undrende blik og vendte sig så vredt om og sagde"ja indtil det skete og jeg flyttet eller bad om det... sikker på hun kunne høre pigen skrige om hjælp helt ude ved gården hver gang du befamlede en" hun rakte tunge til ham over skuldren og satte sig så ned i sengen og kom let til at støtte på hendes håndled i det hun sagde"ah!" hun bed tænderne sammen og lukket øjnene i det hun pustet let ud og mærket sit håndled nærmest tage livet af hende...
*Ahh det gjorde ondt... hvordan kunne jeg glemme det lorte håndled*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 3:07

Han kunne ikke lade være med at smile da hun kaldte ham Guard. Det var meget lang tid siden nogen havde gjort det. Da hun kiggede mod han lå han mørke til den tåre hun havde på sin kind. Han kiggede han på hende og sagde ’’ Du må undskylde det var ikke min mening at få dig til at græde.. Da min mor er død.. Politiet siger det var selvmord.. Men jeg ved hva… hvem det var der dræbte hende ’’. Da hun kaldte ham en grim kylling fnøs han og sagde han aldrig fortalte hende noget kiggede han væk ’’ Fuck dig.. Måske er der en fucking grund til det ’’. Aaron hamrede sin brækkede arm han havde glemt alt om var brækket ind i muren. Han tog sig til den og holdt den ind til sig ’ Fuck det gjorde ondt.. Grrr.. Du pisser mig bare af ’’. Han kiggede op og så tårerne flød ned af hendes kinder. Han var overrasket over dette. Det tog ham lidt tid før han svarede ’’ Erm.. Fik jeg kort tid efter.. Vi ikke snakkede mere ’’. Han ville ikke sige det var på grund af hende. Det kys betød noget for ham. Han ville ikke have hans læber skulle være det samme efter det. Da hun så ud til at ømme sig over hendes håndled glemte han alt om han selv havde brændende ondt og gik der og satte sin anden hånd på hendes skulder ’’ Hey.. Er du okay ’’. Han kunne ikke stå for hun græd. Og da slet ikke at hun havde ondt på samme tid. Han glemte alt om at hun sikkert ville håne ham og nedgøre ham. Det var ikke vigtigt lige nu. Hvis hun havde det slemt så ville han være der som han var engang ’’ Den virus.. Tror det var noget med høj feber og noget med man mistede kontrol over ens lemmer.. og til sidste.. så bang.. hvis du forstår C.V ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 3:20

Ace tog sig stille til håndledet og havde store løbende øjne af tåre i det hun virkelig var græde færdig da hun gav et ømt lille piv fra sig mens hun lignede noget taget fra en mærkelig anime når personerne fik for store øjne der løb i vand samt var blanke og helt bevægelige? og så at man var mindre end i virkeligheden. Hun så på sit håndled og sagde" Du kan da være ligeglad.." hun fnøs let og ondt af ham i mens hun stille berørte ved gibsen der var lagt om det og bed sig hårdt i underlæben af bar smerte men gibsen sad forkert og drillede"Så den... dør man bare sådan uden lige du ved, eksplodere er det... det du mener" hun så faktisk død bange ud nu i det hun fortsat sad der med ryggen til ham og sagde"vis jeg pisser dig så meget af egenlig hvorfor skrider du så blot ikke ud af døren det ligner ikke at nogen af os er ... under denne virus" Ace gabte let i det hun lagde sig på sengen og så stille op mod Aaron der satte sig ved siden af hende og hun rykkede med et ovnlig ryk bagud og så helt paf ud i det hun ikke rørte sig men så bare helt lammet ud? som havde nogen smidt en eller anden lamme besværgelse på hende? som taget ud fra Hp universet?.
Hun rørte sig dog efter noget tid og så på hans arm lidt og vendte blikket den anden vej dog efter at ha rækket tunge til ham og sagde"tja.. okay og okay.. nej jeg ikke okay" hans berørelse havde helt lammet og skræmt hende på samme tid så hun anede ikke hvad hun skulle gøre andet end at lægge sig under dynen i beskyttelse og stirrede ondt på Aaron som vis han kom for tæt ville hun bide ham. Hun så lidt mere undersøgende på ham og gabte så igen i det hun sagde"Burde du ikke sove, du kan jo bare tag den anden seng jeg... ikke bruger" hun vendte ham ryggen i det hun lød temmelig sød for tiden overfor ham men bed så tænderne sammen og tog sig lidt til hovedet og sagde"og vis du siger Fucking en gang til så det ikke blot en brækket arm du har imorgen.... når vi slippes fri FORSTÅET Grayguard" hun fnøs let og lukkede så øjnene og tog den pude der var over ved ham, der var 2 til dem hver undtagen... nu havde Ace 3 puder. Vis man kom tæt nok på Ace kunne man dufte et strejf af sød duft næsten som friske bløde dejlige søde jordbær... hun elskede jordbær og det var nok det eneste der kunne gøre hende over hyper og lykkelig det var hendes forbandet jordbær??, eller når Aaron og hende var sammen som små og legede men ellers var det jordbær der var hendes højde punkt i livet"tænk at være fanget med dig... typisk, men ha!? du får ikke lov at sove heeele natten fordi jeg vil pine og plage dig! så kan du rigtig lære at trække mig ind i dette her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 2:29

Aaron ruskede i hans hår da han så hende tårer * Fuck.. Det er bare ikke fair.. Kan sku da ikke være ond når hun ligefrem tyder.. Fuck os man*. Aaron skulle lige til at give hende et kram da hun spurgte om de ville eksplodere. Aaron hævede et øjenbryn ’’ Tag dig nu sammen.. Folk explodere sku da ikke.. Hvad for nogle piller har de læger lige fodret dig med.. Nååh luk øjnene et kort øjneblik… Og nej det er ikke noget dumt eller klamt jeg skal til så slap nu af og fuc… bare gør det ’’. Hvis hun lukkede øjnene satte Aaron sine hænder over gipsen og koncentrerede sig. Han flyttede lidt på gipsen med sin Telepath evne så den sad rigtigt. Dog ikke så det gjorde ondt på Ace. Da han var færdig sagde han surt ’’ Sådan der.. Det kan måske stoppe din uendelige tuden ’’. Aaron smilede skævt. Da hun spurgte om han ikke var træt fnøs han og smed sig tilbage i hans del af sengen og sagde med en sur stemme ’’ Jeg bliver sku da aldrig træt ’’. Faktum var at Aaron var smadret. Han havde ikke sovet siden han var blevet overfaldet af den Vampyr. Han havde haft for ondt i armen. Det var også til at se på ham at han var helt smadret. Da han ramte sengen gav han en smertede ’’Fuck’’ fra sig. Han havde nogle blå mærker på ryggen efter Vampyren havde kastet ham ind i en væg. Da hun truede ham hvis han sagde fucking flere gange fnøs han igen ’’ Du skal ikke bestemme hvad jeg siger og hvornår jeg siger det ’’. Aaron gabte. Da hun så sagde han ikke ville få noget søvn fnøs han igen ’’ Hah.. Der et da klart med den parfume.. Hvad fanden tror du lige du er.. En jordbær mark.. Tag dig sammen og tag lidt mindre på næste gang.. Er det fordi du lugter for meget eller hvad ’’. Aaron havde altid kunne lide hendes duft. Dog ville han ikke indrømme det. Han lukkede sine øjne og lagde den arm der ikke var sket noget med under den pude han havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 2:40

Ace betragtede stille Aaron og bed tænderne sammen i det han begyndte at provokere hende dog lukkede hun øjnene i det han gjorde et eller andet og hun fnøs let mens hun havde lukket øjne og sagde"Auv det gør altså ondt din knold!" hun mærkede små hiv i armen dog ikke mere end normalt i det hun åbnede øjnene igen betragtede hun stille sin hånd og så let væk fra Aaron i det hun sagde"baaaah det var sådan du hentød til det, at det var som om de ville eksplodere har du aldrig set tv måske hulebor?!" hun rakte tunge til ham og rejste sig stille op og betragtede ham undrende i det han begyndte på han snerpen om hendes perfume der duftede af et strejf af jordbær og hun så virkelig vred ud og sagde"HEY!? den er faktisk mindre duftende end din store stank du kan blot lade vær med at trække vejret i mit nærvær vis du ikke syntes om duften eller os lade vær med at være så tæt på mig" hun satte sig let i sengen inde mod væggen i det hun så på Aaron og smilede ondt i det hun nærmest fik en aura af ondskab og mørke om sig i det hun tog fat i selveste sengens kant og med et ovnlig brag og virkelig meget styrke brugt skubbede hun Aaron ned på gulvet blot som hævn for hans irriterende og nedladende ord han spyttet så villigt ud af sin mund mens hun slet ikke græd mere men så vred og fornærmet ud"tsk! så kan du lære at vare din mund overfor andre der mere begavet end dig Grayguard!" hun strøg let det lange hår ud til siden med en let håndbevægelse i det hun mærkede noget inden i sig og fik det pludselig mærkeligt*hv....hvorfor er det pludselig så varmt.. det som om hele min krop koger* hun så lettere bekymret ud men skjulte det dog godt til perfektion, hun havde øvet sig i at være en slags skuespiller dog uden job jo? men hun kunne skifte udseende hurtigt og var virkelig god til at lave ny karakter i personlighed ved sig selv dog overfor Aaron kunne hun kun være sig selv.
Hun rejste sig stille og så undrende på ham og ignorerede ham faktisk i over 4 timer, tiden gik mere og mere uanset hvad han sagde eller gjorde ville hun ignorer ham mens hun legede med sit hår ved brug af sin raske hånd og lod de nyvasket hårlokker og det var hendes rigtige hår, men hun lod hårlokkerne sno sig om sine finger og imellem dem. Hendes hår var hendes mest svage punkt overhovedet undtagen intim punkterne men de var aldrig berørt, hun hadet inderligt drenge dog.. var hun ej lesbisk.. hun så slet ikke mod Aaron men stod blot og så ud af vinduet , som en sten var hun.... kold overfor ham og lod som om han intet var i hendes verden og smilede så ondt... af fryd over han ej gjorde noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 2:58

Da sengen blev fjernet under ham ramte han gulvet med et brag. Han gispede efter vejret. Mest af alt fordi hans ryg gjorde meget ondt men også fordi han havde sat si brækkede arm imod jorden som ren refleks. Han lå lidt og hostede da alt luften også var blevet slået ud af ham. Efter et par minutter kiggede han op mod Ace. Hun stod bare og kiggede ud af vinduet. Aaron rystede på hovedet og lagde sig op i sengen igen. Han havde ondt over det hele. Han drejede sig over på siden væk fra Ace. Han havde meget ondt. Dog var han vant til smerte. Han var blevet trænet til at modstå det. Hans tanker flød tilbage til der han var yngre. Han husker da han var omkring 17år. Han havde en bil dengang. Han havde kørt Ace med op på en bakke så de kunne se ud over hele byen. De havde lagt sig på kølerhjelmen af bilen og ligget og kigget på stjerner. Da Aaron havde hørt et skrig. Han havde bedt Ace om at blive. Han var taget af sted og set en Djævel angribe en pige. Aaron havde bekæmpet og stoppet djævlen. Pigen havde lovet ikke at sige noget om hvad der var sket. Han havde bragt hende med tilbage til Ace og kørt pigen hjem. Aaron havde dog fået tæsk af Djævlen. Han havde store blå mærker over det hele og han blødte ud af munden. Da de satte pigen af, kunne han huske at Ace havde kigget på ham og smilt og sagt simpelt ’’ Jeg ved du ikke kan snakke om hvad der skete.. Men du er en helt.. Min helt ’’. Aaron kunne huske hvor glad han havde været for de ord. Hvordan han også var glad for hun ikke spurgte ind til sagen mere. Hun accepterede at han ikke kunne fortælle. Med de tanker lykkedes det endelig for Aaron at falde i søvn. Han sov til enten Ace eller en læge vækkede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 3:09

Ace betragtede stille Aaron og smilede sødt i det hun gik langsomt hen til ham og berørte let hans dejlige hår og strøg det til siden og kiggede på de sorte lokker og sagde"hvorfor ser du altid så nuttet ud når du sover" hun lagde blidt en arm på hver side af ham i det hun lænte sig lidt ned mod ham og betragtede hans læber med glinsende grønne falske 'øjne der dog så ægte nok ud, og hendes læber let adskilte i det hun nærmede sig hans læber dog... hun stoppede inden hun rørte hans læber og støttede af med den ene hånd og hoppede let over Aaron og landet i sengen ved siden af og eftersom de ikke rørte hinanden kunne man blot høre en knirken fra sengen i det hun landet og så faldt hun os stille i søvn.
Næste morgen vågnede hun utrolig seng hun var oversvedig og hendes krop glinsende i lyset fra solens stråler, hun havde allerede høj virkelig høj feber og havde det rigtig skidt, hun var svimmel og sikker på hun ville kaste op vis hun rejste sig. Hun kiggede stille rundt i det hun opdagede Aaron og så på sig selv og rejste sig op og det eneste hun kunne tænke var at komme væk langt væk fra ham for ikke at smitte ham vis hun var smittet, men fordi hun havde den høje feber kunne hun mærke bene gi efter for hende i det hun pludselig med et faldt til jorden, håret flagrede blidt efter hende i det hun landet på jorden som et skudt dådyr og en af lægerne gik forbi og opdagede hende i det hun råbte og tog dragt på og kom der ind og fik Kajika op og tog hende væk fra Ace... Kajika blev undersøgt i det de opdagede det blot var en kopi virus, dette ville sige at vis folk var stresset nok og især kvinder så havde de en tendens til at efterabe selveste den sygedom som de tror de er i nærheden af og her var det feber... og sådan.
Hun havde virkelig høj feber men eftersom de intet fejlede så sku hun hjem men hun var nød til at være sammen med en for ikke at pludselig få for høj feber og besvime og derved ikke kunne ringe til alarmen, de kunne nemlig ikke beholde hende når det blot var en feber virus... hun bar...
Aaron ville os blive undersøgt og vis han slap igennem så måtte han tage hjem i mens de spurgte Ace igennem om hun kendte nogen i Terre men der var ingen"nej jeg bor på hotel.." de så temmelig bekymret ud og sagde"nogen slægtninge eller familie du kan tage hjem til eller omvendt"Hun viftede med hovedet og sagde"nej" hun kom jo fra london. De så bekymret og sagde at hun helst ikke måtte bo på hotel at de sikkert ikke ville have hende boende når hun var til smitte for andre de første 3 dage...
Ace så dvask ud og helt ligbleg og meget afkræftet i det hun mumlede let. Hun sad på en af sengene ude på gangen som snart skulle ind på et værelse til en kræft patient... *Måske burde jeg tage hjem til london men de vil ikke lade mig tage med fly i denne tilstand...* de så bekymret på hende og sagde"Hvad med ham du var med inde, kan du bo ved ham indtil det er over?" hun så helt panisk ud og sagde slapt"nej det ville han aldrig lade mig gøre, er i sindsyge... han ville da hellere dø"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 3:25

Aaron vågnede da hun faldt til jorden. Han rejste sig op. Han blev udspurgt af lægerne. Dog blev han erklæret rask. Han skulle til at tage hjem da han hørte Lægerne spørge Ace. Eftersom Aarons mor var rig havde han en arvet en del penge. Han havde derfor købt et lille dog nydeligt hus i Terra. Aaron satte sin raske hånd i lommen og gik der over. Han gabte en smule og kiggede ned på Ace ’’ Tøsen kan godt sove hos mig til hun får det bedre.. Jeg vil Fucking ikke have hendes død på mine skuldre.. Eftersom hun ikke har andre steder at tage hen ’’. Aaron gned sig i øjnene. Han vidste at hun sikkert ville få det bedre i løbet af nogle dage. Han ville ikke have hun skulle være hos en eller anden der ikke kunne passe på hende. Aaron kiggede rundt på Lægerne og fnøs ’’ Ja, ja.. Jeg er en gentleman.. En helt ’’. Aaron løftede Ace op og satte hende i en kørestol. Han begyndte at trille hende ned af gangen. Aaron vidste godt dette sikkert ville blive et par dage med råben og skrigen. Aaron fnøs ’’ Hvordan kan det være du har stress.. Havde du glemt at sætte dig hår og det gik dig for meget på eller hvad ’’. Da de nåede ned til hoved døren løftede Aaron hende op og bar hende ned til sin motorcykel. Han satte hende forrest så hun ikke ville vælte af, hun havde jo høj feber. Han satte sig bagved hende, tæt op af hende så hun ikke faldt af. Han satte sin hjelm på hendes hoved og sagde ’’ Holdt nu godt fast ’’. Han satte sine hænder på håndtagene af motorcyklen og kærte dem hjem til ham. Da de nåede hjem til ham, tog han hjemlen af hende og bar hende op i hans seng. Han lagde hende blidt. Aaron skulle til at gå men stoppede op ’’ Kan jeg hente noget til dig.. Tude prinsesse ’’. Aaron blev stående og ventede på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 3:33

Ace betragtede Aaron og så lettere døsigt på ham og vrissede let dog lettere... forsigtigt i det hun stille fik sig rejst op og så undrende op da han snakkede til hende mens hun sad i kørestolen og følte alt dette var for pinligt til hende. Hun sukkede dog blot let og sagde et eller andet i nærheden af"ja ja..." hun orkede ikke at sige mere end dette, hun havde det så skidt, hun betragtede stille stedet i det de kom næsten ud og mærkede så Aaron tage hende op og hun rødmede stille over kinderne dog forsvandt det ikke men blev forstærket da hun endte på hans motorcykle. Hun bed tænderne let sammen og rømmede sig da han sådan var op af hende.*det alt sammen min skyld den gang, hvorfor... hvorfor var jeg så ond mod ham, men det ligemeget nu jeg hader ham, han er ikke en gentleman eller en helt... ikke mere, han er blot Aaron the playboy* hun fnøs let i det de holdte stille og hun mærkede at han bar hende igen? hun følte sig næsten som en dukke eller en brud i det hun lå i hans seng og så ham gå, dog vendte hans sig om og han sagde noget til hende i det hun blot så svagt på ham med dette fortrydende blik og sendte ham et nuttet lille smil i det hun stille lukkede øjnene og nærmest hviskede"en... kold våd klud ville være dejligt til min pande....Grayguard" hun gav en let mumlen og piven fra sig i det hun trak dynen af sig og tog sine top og shorts af i det hun svedte og tog så dyne betrækket og tog blot det over sig i det hun svedte så meget at hun glinsede af det...*hvordan skal jeg kunne tage et bad sådan her, jeg stinker og lægger i hans seng, hvordan... er det egenlig endt sådan her* hun så vred ud nu i det hun tænkte på at dette faktisk var Aarons skyld vis han aldrig havde sagt hun os var i rummet eller svaret på virussens tegn så var dette ej sket!?...
"its all his fault.. stupid chicken"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 3:46

Aaron nikkede og gik ned i køkkenet. Han satte sine hænder på vasken og sukkede * Hvad fuck har jeg nu rodet mig ud i.. Hvorfor fanden skulle jeg også møde hende nu.. Hvilen person er jeg hvis hun bliver trykket ind i din hævntugt Gray.. Fuck det.. jeg kan sku ikke lade hende være alene.. Den fucking lorte Dæmon må vente… Fuck det her.. Hvad fuck skal jeg gøre.. De fucking engle vil have mig til at tilgive.. Men jeg føler så stort et fucking had til den Dæmon *. Aaron hamrede sin raske hånd ned i køkken bordet. Han slikkede sig let over underlæben og tog så en klud frem og gjorde den våd. Han gik langsom op til Ace igen og gik hen til hende. Han kiggede godt nok lidt da han så hendes tøj lå på gulvet. Aaron løftede en øjenbryn ’’ Ja gør du det bare mere akavet og lig der spiller nøgen i min fucking seng ’’. Aaron rystede på hovedet og lagde kluden på hendes pande. Derefter gik han over i en stol og satte sig ’’ Jeg må hellere side og holde lidt øjne med dig her i starten så du ikke får det dårligere ’’. Aaron knipsede med sine fingre og rejste sig op. Han gik ned i køkkenet og hentede en sixpack med øl og gik så tilbage op og satte sig i stolen og åbnede en øl. Han lænede sig godt tilbage og sagde med en afslappet stemme ’’ Ahhh.. Det var fucking bedre ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 16:44

Ace så lidt mod selveste gangen og smilede for sig selv*Hmm hvorfor kommer han ikke, han tager altid så lang tid, måske bander han allerede som en eller anden sømand* hun grinte let og lukkede øjnene og slappede af i hele kroppen eftersom hun var afkræftet og meget træt.. hun åbnede dog det ene øje og så undrende på ham og sagde"hey jeg faktisk ikke helt nøgen jeg har altså undertøj på så lad vær med at tænke så perverst" hun smilede sødt til ham og virkede utrolig anderledes"og stop med at band så meget i mit... nærvær.." hun vendte ryggen lidt til ham og holdte for kluden og mumlede noget i nærheden af ""tsk.. du ikke min helt mere, du blot en sømand der har et grimt sprog" hun gabte let bagefter og trak så lagnet mere op af sig så noget af hendes lår var blottet og hendes mave lidt os fordi hun havde det så forbandet varmt. Hun lå der stille og kogte let til mest ud på aften hvor hun havde det lidt bedre men var stadig fyldt af sved"Hey laver du aftens mad?, jeg ku godt tænke mig noget kinesisk?, forresten må jeg tage et bad... hvor det så end er" hun satte sig let op i mens hun sagde dette til Aaron og betragtede ham med hendes falske grønne øjne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 6:50

Aaron fnøs og tog en slurk af sin øl ’’ Jeg er sku da ikke pervers.. Eller.. Hah.. Gu er jeg så ’’. Aaron grinede en smule. Da han hørte hun spurgte om han ikke lavede kinesisk mad rejste Aaron sig om bukkede dybt og sagde så med en sarkastisk stemme ’’ Jo selvfølgelig min prinsesse.. Jeg er din tjener ’’. Aaron fnøs og plantede sin røv i stolen igen. Aaron rystede på hovedet ’’ Jeg bestiller noget senere.. Jeg gider sku ikke lave mad ’’. Aaron smilede skævt og slikkede sig over hans snakebite. Aaron tog en slurk øl ’’ Jeg er ikke en skide sømand.. Men badet er jo nok på badeværelset.. Du går bare i bad når du vil CV.. Bare lad være med at bruge alt min sæbe ’’. Aaron tømte den første øl og satte den på gulvet. Han lænede sig godt tilbage og knækkede sin nakke lidt. Aaron var stadigvæk smadret efter sin kamp. Han skulle til at slappe af da han hørte hoveddøren blev sparket op. Aaron rejste sig *fuck.. Ace skal ikke se det her *. En person stod nu i døren. Personen kiggede på Aaron bed røde øjne og hugtænder. Det der nu viste sig at være en Vampyr pegede på Aaron og sagde ’’ Dig.. Dit svin.. Du dræbte min mester ’’. Aaron stillede sig klar i sin Mai Tai stilling og rakte en hånd frem imod Vampyren. Vampyren kiggede underligt på hånden. Aaron smilede skævt og lukkede sin hånd og gav fuck fingeren til Vampyren. *Fucking shit.. Jeg kan ikke bruge min evne så opdager Ace jeg ikke er et menneske*. Aaron sagde roligt og helt fattet ’’ Ace.. Kravl ned under sengen og luk dine øjne.. gør som jeg siger.. FUCKING NU ’’

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:11

Hun så undrende på ham og gøs let over hans gu var han så pervers ting?, det var han sikkert... det ville hun end ikke tøve med at tro at han var.. fordi hun kendte ham nærmest for godt til at tro andet end dette og han var sikkert glad for strip klubberne der var i Terre og han gik der sikker som stam kunde kunne hun forstille sig lidt. Hun sukkede tungt og sagde"yay! skal du så os masseger mig og forkæle mig skønt din arm er brækket, tåbe du kan umulig være værdig nok til at være min tjener du er dismisted" hun grinte let og betragtede ham undrende da der pludselig stod en... ligende en vampyr!?. Hun så helt chokeret ud og sagde"hvad dræbte .. AARON HAR DU DRÆBT! EN!!! ER DU SINDSYG!" hun så helt chokeret ud og sagde"fint! men stop med at sige Fucking så ellers kommer jeg frem igen!" hun tog hurtigt senge tøjet let om sig og trådte under sengen og dog... stak det meste af sengetøjet ud og lå os lidt på sengen stadig. Hun var kun iført det silke hvide undertøj ellers vis dette blev fjernet og det ville være så pinligt vis hun blev gidsel nu!. Hun mærkede frygten stige let i hende og håbede ikke der skete noget med Aaron og at den fyr der lignede en vampyr... virkelig ikke var en virkelig en, han så vildt skræmmende ud... dog så længe hun var her under ville der vel intet ske med hende hehe!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:53

Vampyren smilede og skulle til at hoppe ned efter Ace. Men Aaron Aktiverede sin Telepath evne efter han havde sikret sig at Ace var godt gemt og ikke kunne se hvad der foregik. Han løftede Vampyren let over jorden så han ikke kunne løbe og derfor bare hænge der i luften og hvæse. Vampyren prøvede at dominere Aaron til at at sætte ham ned igen, men på grund af Aarons Holy Blood evne var han ikke påvirkede. Aaron grinede let og sagde roligt ’’ Dine tricks virker ikke på mig Taber ’’. Vampyren hvæsede og råbte ’’ Slip mig fri.. Hvad fanden.. Hvordan fanden.. Nej.. Nej.. Neeeej ’’. Aaron gik over og tog fat i den stol han havde sat i og ødelagde den. Han tog et stoleben og gik over til Vampyren der hang i luften. Aaron slap stolebenet og det svævede i luften via Aarons Telepath evne. Aaron kiggede på Vampyren ved sine lysende blå øjne og smilede skævt til den og sagde så roligt ’’ Farvel ’’. Men i det han sagde det greb Vampyren fat i væggen og flåede et stygge fra væggen af og kylede det efter Aaron. Aaron sprang til siden og Vampyren landede på jorden eftersom Aaron fokuserede på at springe væk. Vampyren løb over og sparkede Aaron i maven. Aaron fløj ind i den modsatte væg og ramte den med et brag. Aaron hostede blod om og kom på sine knæ. Vampyren gik hen og løftede Aaron op i halsen og slog ham en gang i hovedet og fire gange i maven. Imens Vampyren gjorde dette fik Aaron stolebenet til at flyve ind i Vampyren bagfra og borer sig ind i dens hjerte. Vampyren skreg ’’ Det er umuligt ’’. Så blev den til støv. Aaron landede på hans ben og faldt derefter på knæ. Han sag og hostede lidt blod op og sagde så roligt ’’ Du kan godt komme ud nu Ace.. Det er over ’’. Aaron holdt sig til sine ribben. *fuck.. De slår pisse hårdt *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 13:09

Ace kunne høre alt og hun havde i smug kigget lidt ud dog havde hun ikke kunnet se så meget så hun havde gemt sig igen. Hun rystede let af skræk og bed sig i underlæben i det hun ikke anede hvad hun skulle gøre. Dog da Aaron sagde hun måtte komme ud kom hun skam os hurtigt ud og løb direkte hen til ham og sagde"aaron er du okay!?" hun så uskyldigt på ham som den gang og sagde"Nej selvfølgelig er du ikke okay.." hun havde let taget lagnet om sig selv om det var irriterende sådan at slæbe rundt på dog fik hun lagt Aaron ned i sengen og sagde"Læg stille" hun strøg let op i hans trøje og mærkede hvor hans ribben var blidt, hun havde før været ved at uddanne sig til læge dog gik hun væk fra dette. Hun så på ham og sagde"dette her kan et menneske ikke ha gjordt..." hun lagde mærke til rødheden om hans hals og så død alvorligt på ham og slap så hans brystkasse nær ribbene og sagde"...der noget.. du ikke fortæller mig" hun bed sig lettere irritabelt i underlæben og ventede på at høre om han havde noget at sige i det hun løb neden under og kom så op med en klud og strøg ham let over mundvigen og sagde"var det en vampyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 13:22

Da Ace hjalp Aaron over i sengen fnøs han og sagde med nogen smerte i hans stemme ’’ Lad nu være.. Jeg har det fint… Det er dig der er syg ’’. Da hun mærkede hans ribben kunne hun mærke to af dem var trykket. Heldigvis var ingen af dem brækket. Det var dog tæt på. Aaron satte sig op i det hun gik nedenunder. Han hostede lidt blod op. Han var van til dette. Han havde mange gange prøvet det der var værre. Han havde efterhånden prøvet det meste. Han var blevet for overmodig denne gang. Havde han ikke været i sit eget hus som han kendte ud og ind var det en da måske endt med han havde tabt. Da Ace kom op med kluden og lagde den på hans pande sad Aaron op ’’ Jeg har det fint.. Det er bare lidt småskrammer.. Du er van til at se mig sådan her ’’. Da hun sagde der var noget han ikke fortalte ham hostede han lidt og nikkede. Aaron sagde med en bedrøvet stemme ’’ Du ved godt jeg ikke kan snakke om det.. Jeg ber dig… Lad være med at spørge mig igen.. Du ved jeg ikke vil lyve overfor dig ’’. Aaron gav Ace et drilsk skævt smil og grinede lidt før han sagde ’’ Jeg er bare en tough helt.. Remember ’’. Aaron smilede normalt. Han havde ikke sagt fuck eller noget. Det havde han dog ikke selv lagt mærke til. Han hostede lidt igen og lagde sig i sengen ’’ Kan du så komme og lægge dig.. Det er ikke meningen du skal fare rundt når du har det dårligt.. Jeg skal nok rydde op når jeg lige har fået pusten tilbage.. Den væg slog alt luften ud af kroppen på mig.. De Vampyrer er godt nok fysisk stærke ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 13:42

Ace pegede på ham og sagde"AHA! jeg vidste det, du sagde lige vampyr jeg vidste det... så" hun stoppede sig selv dog og så lidt væk fra Aaron og hadet virkelig han altid ville være så mystisk og aldrig fortælle hende hvad han egenlig var men menneskelig troede hun skam ikke mere på han var men sådan var verden vel?, man kunne aldrig forvente hvad man ville støde ind i.. i denne her by det havde de vist haft helt ret i?.
Ace så lidt undrende på Aaron og sagde"først når jeg sikker på du kommer dig med dine ribben der er 2 trykket, og du kunne sikkert let få dem brækket, du må ikke være aktiv før du har fået dem lavet... magisk eller fået noget støttende om" hun så lidt væk fra ham og sagde"jeg... jeg lægger mig ind på sofaen, blot læg her oppe okay" hun to blidt lagnet mere om sig og traskede så stille hen til sofaen væk fra Aaron og lagde sig svimmel i sofaen og sukkede let.. Det føltes helt mærkeligt dette her?, hun anede virkelig ikke hvad hun skulle gøre af sig selv mere. Hun lukkede øjnene og følte feberen komme så småt tilbage igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum