Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 14:14

Ace mærkede armen foran sig og knyttede hænderne lidt sammen i det hun ikke anede hvad der skulle gøres nu, hun kunne aldrig sige hvem hun var, ikke overfor Ghost. *hvad ville Angel gøre i denne her situation, ville hun... føle sig mere eller mindre skræmt eller ville hun gøre alt for at være tavs.. men jeg tror at ... Aaron ville dræbe mig så, han ser ikke ud til at tøve* Ace smilede lumsk i det hun sagde"Tror du ... at vis jeg var på deres side at de så måtte og ville drikke af mig" hun så spydigt på Ghost og sagde"jeg har lige hjulpet dig, og dine såkaldte små venner, tving mig ikke til at smøre mere blod ud over dig Aaron" hun smilede ondskabsfuldt nu og sagde"Jeg vil dig intet.. andet end at sørger for du får din hævn og at du ikke dør i forsøget, vi... nære begge to et stort had for disse dæmoniske væsner" hun kunne ikke rigtig gå jo før han slap hende ud af dette tankespil han havde lavet over hende"Syntes du ikke der er udgydet nok blod blandt hjælpere, min eksistens og hvem jeg virkelig er... er ej af betydning, det der er af betydning er at nogen stoler på dig som en leder så lydt.. og vær mere voksen, du kan ikke blot tage og give liv som du vil" hun så død alvorlig ud nu og så den anden vej i det hun slikkede sig om læberne og sagde så stille"Men vis du vil ha det bedre så kan jeg sagtens være en lille del af jeres hold, men jeg kæmper ikke for andre end dig og min kendskab til dig og hvem du er.. er uden betydning for dig" hun ville aldrig fortælle ham hvem hun virkelig var og det var slet ikke til at se dette var Ace, hun lignede mere vampyr end engle egenlig eller ihvertfald umenneskelig ??...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 19:15

Aaron stod lidt og bearbejdede hendes ord. Han stod og vaklede. Lidt efter slap han sit greb over hende med hans evne. Hans øjne holdt op med at lyse. Aaron hostede lidt blod op og spyttede det væk fra sin mund. Han kiggede op og ned af Ace. Han stod i lidt tid som om han overvejede hvad han skulle svare. Aaron fnøs lidt ’’ Eftersom Ravenger sagde god for dig i starten.. Og Sound faktisk snakker når du er i nærheden.. Ikke nok med det.. Du dræbte også den Dæmon.. Men finder jeg ud af du så meget som snakker med fjenden.. Så dræber jeg dig personligt ’’ Aaron vaklede hen til Angel og rakte en hånd frem. Aaron sagde roligt ’’ Velkommen til Teamet Angel.. Som du nok ved.. Så er jeg Ghost.. Ikke Aaron.. Det er af den simple grund at vi ikke ønsker at de skal have vores navne skulle nogle af den overleve og bringe informationer vidre ’’. Aaron klappede Ace på skulderen ’’ Vi mødes ved lagerhuset i Terra.. Beheso street nr 2.. Vær der klokken 20.00.. Kommer du for sent finder jeg dig ’’. Aaron gik forbi hende. Han stoppede op et stykke væk og sagde roligt ’’ Det her er et nådesløst job Angel. Jeg ved ikke hvordan du har fundet os eller hvad dit motiv er.. Men der er ingen tak til os eftersom ingen må vide vi findes.. Der er ingen glæde da vores venner vil dø hele tiden og der er ingen løn.. Det er sådan Verden belønner de helte der vil ofre deres liv for andre.. De giver dem intet… Dem vi holder mest af et dem der er mest i fare.. De hader os fordi vi ikke kan fortælle dem hvad vi laver.. Det er fucked up.. Men sådan er det.. Get use to it Angel ’’. Aaron tog af sted. Han ville hvile til de skulle mødes næste aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 19:27

Ace tog dog hånden til sig let da han rakte hånden ud mod hende, hun ville ikke rør ved ham, ikke med blod smurt ind i sig, hun lavede aldrig våben af samme grund som hun altid havde haft.. hun var ikke interesseret i at have sådan en magt som at kunne bestemme om en sku dø eller leve? det var for stor en gudelige magt for hende end andet i hele verden, at bestemme over noget så mægtigt var for meget ansvar for hende i hendes hænder eller i hendes tanker. Hun så lidt på ham og trak let på skuldrene over han rørte hende og sagde"Hmf.. jeg gør det ikke for at redde nogen blot for morskabens skyld og okay Ghost" hun så lidt undrende mod ham og sagde"og næste gang... please dont touch me gentle" hun smilede ondt til ham og så temmelig vampyrisk ud på den måde hun var dog,.. ville Aaron nok for lang tid siden ha opfattet at det var hun ikke?.
Hun gik stille ud der fra og så Aaron tage af sted i det hun hurtigt løb igennem skovene og hurtigt hjem af mod hans sted og tog hans motorcykel så hurtigt hun kunne i det han jo var nød til at tage med de andre i bil. Hun nået hjem før Aaron. Hun steg af motorcyklen, tog begge runde ting af så den var punkteret igen og smadret lidt af sædet man sad på og bagefter løb hun hurtigt op i bad ved Aarons hus, tog tøjet af og fandt en spand og brænde det i udenfor i det hun satte lidt ild til en stegepande ude i køkkenet og satte så spanden indenfor igen i det man ikke kunne se tøjet mere, andet end sort stank, og hun iførte sig hurtigt Shorts i hvid og en top i grå i det hun tog klipklapper på og havde vådt hår og så stadig temmelig ... dvask ud?, dog lignede hun ikke Angel overhovedet. Hun smed det brændte mad ud i samme spand og tog den så op i armene og lod den halv brændte pande være i vasken så det lignede der havde været brændt mad, og så skyndte hun sig ellers ud til selveste kontaineren og så Aaron da han kom hjem, hurtigt inden han kom for tæt fik hun nået at tage de isblå kontakt linser ud og måtte nøjes med sin originale øjenfarve... lysebrun der så guld agtig ud, som en løves øjne. Hun så mod Aaron og havde taget en cardigan ud over sig fordi... hun havde stadig nogen rifter ned af ryggen fra en dæmon der havde fået fat i hende, men alt fra Angels spor var forsvundet... dog blev det svært at blive som hende igen, hun havde ikke flere sjove kugler til at gøre sit hår blåt.
Hun så på Aaron og sagde"aaron!? er du okay" hun smed hurtigt spanden i kontaineren og løb så over til Aaron og sagde"hvad er der sket!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 19:55

Aaron sad med de andre før han tog hjem. James havde forbundet dem. James grinede en smule ’’ Jeg har kigget på overvågningskameraet.. Dog var tøsen for langt væk til at billedet var tydeligt.. Dog er jeg sikker på det var denne Angel.. Du siger hun brugte højteknologiske ting ikke Ravenger ’’. Ravenger nikkede en enkelt gang. James smilede ’’ Ser ud til denne Angel faktisk prøvede at stoppe dig i at tage af sted Ghost’’. Sound grinede ’’ Hell yes.. Du har dig en beundre Ghost ’’. Aaron sad og tænkte. Det måtte være en Asma havde sendt. Men hvem. Aaron rejste sig op ’’Det gik godt.. På grund af hendes ting overlevede Ravenger og Sound.. Dette kan kun betyde vi får brug for hende.. Men vi vil lære mere om hende i morgen.. James.. Sørg for du får samlet nogle kandidater til nye Teams… Vi får brug for flere folk.. Jeg har hørt at en ny Vampyr kult er ved at bredde sig.. De arbejder for en Vampyr ved navn Lazarus.. Det er som er han ved at bygge en hær.. Vi bliver nød til at være en stopklods for hans planer ’’. Aaron blev kørt hjem.

Da Aaron kom hjem blev han overrasket over at se Ace. Han havde en del flere forbindinger på sig om han så meget træt ud. Aaron sukkede og kiggede ned mod jorden ’’ Du ved godt jeg ikke kan snakke om det Ace.. Jeg troede også du var taget af sted.. Hvad fik dig til at ændre mening og blive ’’. Aaron gik indenfor og tog en øl og satte sig i sofaen. Han slappede endelig af. Han var smadret. Det havde været en hård dag. Aaron gav Ace et skævt smil ’’ Troede ikke du ville være her ’’. Aaron faldt i søvn imens han sagde det.. hans øl faldt til jorden og han sad og sov. Han havde givet alt han havde i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 20:08

Ace så på Aaron og sagde"jeg må jo ikke være alene husk feber jo, jeg ville aldrig være nået ind til byen uden at besvime og jeg kom til at brænde noget mad på og sådan så jeg smed det ud" hun betragtede Aaron lidt og lagde hovedet let på skrå pg så øllen falde ud af hans hånd og løb hen og fik den stillet op inden alt for meget løb ud og så på Aaron og grinte stille i det hun sagde"godnat Aaron" i det hun stille gik oven på og sukkede i det hun søgte lidt på nettet og så rundt i det hun fik bestilt en smuk stram læder dragt der skulle sidde rigtig kamp godt og stoffet ville være slide dygtigt dette ville sige at pile kunne gå igennem men ikke knive rifter, ved mindre man stak hende med en kniv men sådan som at rive hen af hende eller snitsår dette ville ikke kunne gå igennem denne stramme dragt?. Hun bestilte os Blå hårfarve der kunne dække sig over Sort hårfarve og skulle have noget specielt til at vaske det ud af håret med det samme. Hun gik udenfor i haven og ventede lidt og efter at ha sovet til om morgen var dette endelig kommet dog kun et brev med det var i hendes hotel lejlighed. Hun brændte brevet til ugenkendelighed så intet kunne spores og løb så træt indenfor og ind til Aaron og lagde sig på gulvet ved hans dog på ryggen vis han nu ville blive nysgerrig, dog var han ikke mistænkelig? i nu. Hun havde os fået nye kontakt linser i isblå der så gennemsigtig ud men når du tog dem i så blev de isblå ... og så mere ægte ud og lysende i det på grund af UV effekten de havde.
Ace smilede for sig selv og lå der og slumrede i vildt lang tid fordi så træt var hun, da hun endelig vågnede var det faktisk temmelig sent og hun var vildt udhvilket og meget mere frisk"Mmhh dejligt!" hun smilede og så lidt rundt og sagde"aaron?" Hendes feber var så småt forsvundet og hun følte sig mere frisk og gik direkte i køleskabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 12:33

Aaron stod allerede og kiggede ned på Ace. Hans blik fikserede på hendes bidemærker i halsen. Han havde en kold mine på sit ansigt. Det så ikke ud til at kunne huske at Angel havde haft dem samme sted. Han havde jo været mørbanket. Aaron satte sine arme over kors og sagde med had i stemmen ’’ Hvem.. Har gjort det ved dig ’’. Han havde fjernet de fleste af hans bandager. Det var nok ikke godt for ham, men sådan var Aaron nu engang. Aaron rystede på hovedet ’’ Jeg henter mig en øl ’’. Aaron gik ud i køkkenet. Da han åbnede køleskabet ramte en stikkende smerte ham. Han blik blev sløret og han stod og bed tænderne sammen. Han vidste godt han skulle ligge i en seng. Hans krop havde brug for tid til at heale. Den skulle have tid til at slappe af. Men Aaron vidste at det ikke var muligt. Selv om han ville kollapse på en mission og dø, så var det nødvendigt at han blev ved. Aaron tænkte på en naiv måde som aldrig ville kunne lade sig gøre. Han tænkte *Hvis ikke andre vil redde folk.. Så må jeg jo redde dem alle sammen *. Aaron åbnede en øl og tog en slurk. Hans syn vendte tilbage. Det var smerterne der næsten fik ham til at besvime. Han bundede en øl og åbnede en mere. Han gik ind i stuen igen. Eller rettere humpede. Han havde næsten ingen kræfter tilbage, hans ben var ved at give efter under ham for hver skridt han tog. Men det fik ikke Aaron til at stoppe. Aaron kiggede på Ace ’’ har du så et svar til mig.. Du skal ikke tro du slipper ud af dette.. En fucking Vampyr har suttet i dig.. Jeg vil have nogle svar.. Hvem skal jeg nakke ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 12:54

Ace betragtede stille Aaron da hun endelig besluttede sig for at vågne og så på ham dog ikke så han kunne se hendes øjne, dog havde hun sin normale øjenfarve ? gylden brun, en lys løve brun øjenfarve der så virkelig nuttet ud og meget dyriske agtige dog på den blide måde?. Hun betragtede ham temmelig chokeret og tænkte*fuck!? jeg havde glemt alt om disse her mærker!?* hun så flovt ned og sagde"Jeg... det er en .. eller faktisk en kort historie men han gjorde det med min... tilladelse på en måde.. selv om jeg ikke bad om at blive bidt 3 gange sååå.. kunne han vel ikke styre sig?" hun så skamfuldt ned og turde slet ikke at hæve hovedet og betragte Aaron mere end nødvendigt, dette havde tydeligt gjordt ham yderst utilfreds og nu stod hun for hugge blokkens tur..Ace rejste sig temmelig vredt da han gik hen for at drikke sig halv beruset i hans dumme øl, mens hun stod blot for dommen når han kom tilbage skønt han aldrig sagde noget til hende!?"Ved du hvad!" hun bed tænderne hårdt sammen og sagde"Hvad med at tænke på dig selv for en gangs skyld og.. og tjekke din krop ovnlig ellers uddanner jeg mig som læge og sørger for at hver gang du ligner lort at du ide mindste kan samles så!" hun vendte ryggen til ham og sagde temmelig surt og flovt"HAN SUTTEDE IKKE PÅ MIG!?" hun syntes det lød mega creepy og hun bed tænderne sammen let for ikke at skære tænder i vrede, og os for at ordene ikke skulle drukne den skadet Aaron.."Det vedkommer ikke dig hvem jeg lader bide i mig, om det så er en sulten vampyr eller i seksuelle handlinger!" hun fnøs let og sagde da hun gik vredt forbi ham for at tage sin jakke eftersom klokken var temmelig meget og mødes var denne aften"Jeg syntes du skal slappe af og tage til læge før du overhovedet går mere rundt... og så lad vær med at bekymre dig om hvad jeg gør med min krop eller mit liv... og lige for du skal være helt sikker så har jeg ej! omgås med denne vampyr seksuelt... han gav mig blot en udfordring jeg ej kunne afslå!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 12:43

Aaron løftede et øjenbryn og kiggede på Ace som var hun skør ’’ Hvorfor fuck skulle det bekymre mig hvem du sikker og knepper.. Jeg er da ligeglad.. Men du skal fucking ikke lade dig bide af en eller anden Vampyr.. Der sætter jeg godt gok grænsen.. Jeg er pænt ligeglad med om du er en kiste knipper.. Bare du ikke lader dem bide i dig.. Du er sku bedre end det.. Du fortjener ikke sådan en behandling ’’. Aaron rystede på hovedet. Han vidste hun ville blive sur. Men han ville ikke finde sig i sådan noget. Hun var mere værd. Hun skulle ikke omgive sig selv med Vampyrer og Dæmoner. Aaron rejste sig op og kiggede på hende i det hun skulle til og ud af døren. Han ville ikke sige det han skulle til. Men han blev nød til at være hård hvis han skulle beskytte hende. Hun var som en lillesøster for ham ’’ Hør her.. Hvis du nogen sinde udsætter dig for sådan noget igen.. Så bliver jeg fucking nød til at troppe om og smadre dem.. Og sådan er det fucking bare ’’. Aaron tog sin læderjakke og gik forbi Ace. Der holdt en bil og ventede på ham havde han lagt mærk til ud af vinduet. Aaron gik ind og satte sig ved siden af Sound. Sound grinede og kiggede ud på Ace ’’ Hvem er den lille finke der.. Hun ser ud til at et vindpust ville kunne smadre hende.. Det er normalt ikke sådan nogle kvinder du hænger ud med Ghost. Aaron kiggede på Sound og sagde roligt ’’ Shut up.. Bitch ’’. Sound grinede en smule og stak hovedet ud af bilen og råbte til Ace ’’ Hey.. Lille pige.. Pas på du ikke skraber dine knæ ’’. Bilen kørte af sted. Da de ankom til lager bygningen trådte Ravenger, Sound og Aaron ud. De gik indenfor. James stod og ventede på dem. Han sagde ’’ Godt så.. Nu mangler vi bare Angel.. Så bringer jeg kandidaterne frem ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:05

Ace så temmelig såret ud og sagde med rækket tunge efterfulgt"Du kan da være ligeglad du sikkert mere kiste knepper end mig og husk jeg har altså stadig min renhed ! jeg har ikke kneppet til højere og venstre!, når jeg finder min prins skal det være magisk ikke klamt og fyldt med alt mulig hørm!" hun fnøs og så mod bilen der holdte udenfor og tog fat i Aaron og sagde"Aaron!? hvor skal du hen... dine skader.. du bliver her!" hun prøvede at holde Aaron tilbage men var for svag. Hun sukkede stille og sagde"Fint.. farvel" Ace så mod sound og rækkede fuck tilbage til hende fordi hun blev så fornærmet og så gik hun ellers tilbage til huset, da de endelig helt var kørt var Ace allerede løbet hjem af så hurtigt hun kunne. Hun kom endelig op på sit værelse og smed alt tøjet i det hun så på sig selv og tog 3 sprøjter med, de var alle adrenalin kick sprøjter, der kunne sætte ens adrenalin igang i 4 timer hver. Disse sprøjter ville gøre hendes adrenalin ville åbne sig og være igang, adrenalin var menneskets super kick, hurtigere reaktions evne og Ace reagerede allerede hurtigt, man ville blive 3 dobbelt så stærk som man er næsten, og man ville tænke mere klar og reagere hurtigere end normalt..
Ace gik i bad og tog det blå substens i håret og bed sig let i underlæben, håret kunne efter man fjernede det blå med det velkendte substens kunne det blå vaskes ud men ens eget hår kunne ende med at blive en lys brun vis man havde sort i forvejen. Ace tog chancen og puttede det blå hår i der ikke så falsk ud denne her gang, det var helt lys blå som himlen på en sommerdag og hun tog de nye kontakt linser i hun kunne se med i mørke os, de blev helt isblå skindende og strålende i det, hun så sig selv i spejlet og smilede let i det hun stille tog et langt ægte katana sværd frem og tog i skeden omme ved hendes ryg og så iførte hun sig ellers den stramme læder dragt hun havde købt og iførte patronerne nederst ved hendes hofteholder.
Hun smilede lidt over dette og tog så pistolerne inderst på hver side af hoften havde hun almindelige håndholdte pistoler.
Hun smilede lidt og tog nogle af sine små dimser ned i skeden hvor sværdet var så de lå der nede og holdte sværdet fast. Hun smilede lidt og stod og kom ind i rollen i det hun smilede ondt og skulle lige til at gå i det hun så mærkerne fra vampyren og ledte i kassen og fandt noget tyndt klæbrigt meget klæbrigt slags plastik ligende plade der elastisk blev ført over disse mærker og lavede et glimt så det blev hudfarvet og intet kunne ses, dette skulle os fjernes med noget specielt. Hun så lidt på sig selv og gik så hurtigt ud fra hotellet dog tog hun en speciel bagvej ? det ville se lidt mærkeligt ud vis hun kom der fra jo. Få minutter efter kom Angel kørende på en jaaahhh... lånt? motorcykel og så stille rundt og gik så indenfor..
(Dragten uden hætte)
http://brusimm.com/2010/08/01/sweet-pea-from-the-sexy-sucker-punch/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:30

James smilede da Ace kom ind ’’ De andre er lige inde og klæde om ’’. Aaron og de andre kom ind i deres heldragter med gasmaske hjelme på. Sound nikkede til Ace da de kom ind. Aaron stillede sig op af en væg og sagde ’’ Godt du kunne komme.. Angel ’’. James rømmede sig ’’ Som i alle ved.. Så har i lige overlevet en af de farligste missioner nogen sinde.. Frem over vil i alle blive ledere for en tre mands squard.. Det vil side i hver især får to elever som i personligt skal træne.. I kan godt komme ud nu ’’. Der kom fire kvinder på en 18-22år og fire mænd på samme alder. De stod alle og virkede klar. Aaron kiggede på en mand og en kvinde og sagde ’’ Jer to.. Med mig ’’. Aaron gi af sted med dem. Ravenger ventede på Angels svar og Sound så ikke ud til at kunne bestemme sig. James sagde ’’ Når i har valgt.. Så har i omkring en uges hård træning foran jer med jeres elever.. Når i er færdige vil jeg have missioner klar til her… Jeg håber virkelig i kan lære jeres elever at overleve lige så godt som jer selv ’’. James smilede.

En uge gik og der var dannet nogle bedre bånd mellem Aaron og hans elever. De havde lært nogle af Aarons tricks. De stillede sig foran James og afventede deres mission. Til Aarons overraskelse var hans første mission med sine elever i samarbejde med Angel og hendes elever. Aaron nikkede over til Angel og sagde roligt ’’ Det her skal nok blive sjovt.. Angel ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:42

Angel smilede ondt og sagde"Hmm" hun bed sig let i underlæben da der kom elever ind?, hun betragtede de 3 piger og 3 drenge der var tilbage og sagde"Hm.. de to" det var begge kvinder, de var tvillinger, sorthåret begge to og så lettere dyriske ud i blikket. Angel så mod Aaron og i de trænings timer der var, var Angel ikke til at se overhovedet, de fik næsten ingen søvn og de blev behandlet hårdt. Da de endelig skulle mødes til sidst kom Angel gående ind i den stramme læder dog smidige uniform og de to andre piger havde os uniformer på, de lignede ikke mennesker mere, nærmest glubske dyriske ikke menneske ligende ting?. ligesom Angel havde de dette lumske smil og de så utrolig godt opdraget ud. Ace havde brugt hendes fars teknik da de skulle træne soldat elever til deres elite. Angel og hendes elever, Blood og Raven. Raven havde grålige øjne og Blood var meget bleg i forhold til hendes søster men havde dog samme øjenfarve og hårfarve. Angel så på Aaron og så på hans elver, de burde jo være gode eftersom det var Aaron der havde trænet dem?. Hun fnøs let og sagde"hvorfor... sagde jeg egenlig ja til at være med i dette her, jeg kæmper ikke for en bedre jord.. blot for sjov og for at holde øje med lille Ghost" hun rakte let tunge til Aaron og Raven og Blood smilede blot mens de ventede på deres mission..//Sorri det blev kort :S//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 17:40

Den mandlige af Aarons elever trådte frem og pegede på Ace ’’ Fuck dig Angel.. Tal ordentligt til Ghost.. Han er fu ’’. Aaron afbrød ham og sagde ’’ Fang.. Rolig nu.. Vi har snakket om dine udbrud ’’. Fang trådte tilbage og bukkede sit hoved. Kvinden kiggede mod Angel og bukkede ’’ Navnet er Sawdust.. Jeg er Ghosts anden elev.. Mig en ære at ’’. Aaron afbrød også hende og sagde ’’ Hold kæft med din falske venlighed Sawdust.. Vi er alle på Team her.. Vær i det mindste ærlig som Fang.. Nåh.. James.. Hvad er denne mission ’’. James kiggede lidt på alle seks personer før han grinede en smule ’’ Nu Team Ghost.. Team Angel.. Nu skal i høre.. Der er en gruppe af Dæmoner kaldet Alpha Flight. De prøver at overtage narko markedet, hvis det lykkes vil de fremstille stoffer der hypnotisere folk i Di Morga.. Det vil skabe en masse tilbedere til dem.. Ikke nok med det, de har skam kontakt til en Vampyr.. Vi frygter de med en bevægelse vil sælge alle folk til Vampyren og få nok penge til at skabe en hel hær af legesoldater.. Dog har jeg spottet denne Alpha Flight gruppe før de har nået at overtage hele narko markedet i den lavere del af Terra.. Det er vigtigt i tager ned til deres hideout i havnen.. Dræber dem.. Og udsletter alt narkoen.. Der skulle være omkring femten til tyve dæmoner i alt.. Dette er ikke medregnet de mennesker der arbejder for dem.. Dog er de mennesker ikke trænet som jer.. Så de er ikke den store faktor.. Dog har de våben så pas på.. Ghost.. Jeg regner med dig og Angel kan klare det her med jeres teams.. Her er adressen Ghost.. Held og lykke ’’. Aaron tog papiret og nikkede ’’ Det her lyder som en simpel opgave.. Er der noget du vil sige før vi tager af sted… Lille Angel.. Der brokker sig over det her allerede ’’. Ghost sagde det sidste med en drillende tone, lidt som en kollega ville sige til en anden kollega som en respektabel joke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 17:57

Angel så mod Aaron og fnøs hånligt af ham og sagde"sikke opdragne dine elever er, jeg sikker på de er disiplineret men ikke som mine" Raven og Blood så bidende på Aarons elever og blottet let tænder i det Angel lod et blik falde på dem og de bukkede let i respekt for hende og stod så ignorerende overfor Aaron og hans elever der ej havde det mindste respekt i deres kroppe åbenbart. Angel så død alvorlig ud og tog papiret direkte ud af hånden på Ghost og så temmelig spydigt på ham et blik af had som Ace plejede at give Aaron i det Raven og Blood fulgte efter Angel og Angel sagde hårdt"dette er en team mission jeg beder om din fulde respekt ligesom jeg viser dig og dine med elever respekt FORSTÅET.." hun vrissede let til sidst i en hård kold tone og så mod Raven og Blood og sagde så stille" Raven du min højre og Blood min venstre, vi tager dette kold og neutralt, hjælp kun.. vis der bliver spurgt eller disse elever ikke ser sig over ryggen" Raven og Blood nikkede i det de os havde katanaer på ryggen dog en af pigerne Blood have en lang slags maskin pistol fastet i et hylster på hendes ryg, denne maskin pistol havde Ace lavet til hende, den var let, lydløs og kunne få en kniv direkte ud over spidsen så vis en kom for tæt eller der ikke var flere skud kunne hun udløse den lille kniv og skære halsen over på dem der end måtte komme tæt. Angel så på kortet og lod Raven og Blood se det og de nikkede stille, at have tvillinger var helt klart en fordel fordi de havde en slags kræft mellem sig, de ville altid være bedre end Angel og en af dem fordi tvillinger vidste altid hvad der forgik lidt ved den anden en slags telepatisk usynlig kræft mellem sig.
Angel smed let papiret mod Aaron dog med en blid bevægelse og sagde"Nåårh skal vi se at komme afsted" hun så på pigerne og de gik med Angel og det første Angel sagde da hun kom ud"Blot skrig Ghost vis du mangler hjælp ligesom sidst" hun smilte drilsk og overlegen, fordi hun havde jo reddet både Ravenger og Sound for ikke at sige at ha reddet Ghost os`? så han måtte vel føle sig lidt... tøsedrengs agtig overfor Angel når han heller ikke kendte hendes race eller hvem hun var og alt det. Hun lavede et knæk til siden med nakken og sagde"aahhh det bliver en dejlig aften det her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 16:53

Både Fang og Sawdust kiggede på Ghost for at afvente hans reaktion på Angels frembrusende og lettere provokerende væremåde. Ghost sagde intet. Men da Angel sagde han bare skulle bede om hjælp huskede Aaron at han faktisk ikke havde bedt om hjælp. Men den måde Aaron reagerede på måtte selv overraske Ace. Han gik simpelt forbi Ace og sagde ’’ Koncentrer dig om missionen i stedet for at spille smart.. Det her er ikke en konkurrence.. Det er alle vores liv der er på spil her.. Det er ingen joke.. Selvfølgelig kontakter jeg dig hvis jeg kommer i problemer ’’. Aaron kiggede rundt på alle sammen og sagde roligt ’’ Jeg forventer det samme af jer.. Det her er ikke en trænings sumulation.. Ingen skal lege helte og tro de kan klare alt selv.. Så ender i bare op døde.. Bid jer mærke i Angels ord.. Hold her tæt på hende og mig.. Vi har erfaring i dette fag.. Hold altid hovedet koldt og tænk altid et skridt frem af ’’. Aaron satte sine sværd fast. Han havde to Katanaer der hang over kors på hans ryg. Hans normale skudsikrevest og den klassisk grå dragt med hjelm. Aaron tog hjelmen på og gjorde tegn til folk skulle gå ned mod bilerne. Det var slet ikke den Aaron, Ace kendte. Denne Ghost var meget mere afdæmpet og prøvede at passe på sine Team Mates. Han lod sig ikke gå på af hån. Det var der ikke plads til med nybegyndere på holdet. Da Angel sagde det ville blive en god aften tilføjede Aaron ’’ Kun hvis alle overlever.. Angel ’’. Ghost klappede blidt Angel på skulderen og gik ind i bilen. Da de ankom til lageret var der vagter som de hurtig fik taget sig af. Fang løb over og prøvede at åbne døren. Han stod og hev i det og sagde så ’’ Fuck.. Ghost.. Den vil ikke åbne ’’. Ghost gik over og satte sin hånd frem. Han så ud til at koncentrere sig. Lidt efter åbnede døren sig for dem. Det var Aarons Telepath Evne. Fang og Sawdust virkede ikke overrasket men det var jo ikke til at vide om Angel havde fortalt hendes elever om Aarons evner. Ghost sagde roligt over headsettet ’’ Her fra starter det farlige.. Team ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 18:26

Raven og Blood så på dem i mens de var ved at åbne døren og Angel stod stille foran og ventede utålmodigt, hun havde ikke trænet sine elever til at overleve men til at give deres liv til en mission, til at handle og hurtigt, samt dog trække sig vis det blev for hårdt, og vente til kræfterne var der igen og så strike til. Hun havde skabt glubske dræber maskiner der faktisk elskede at se noget dø for deres hænder, men sådan var disse unge allerede i forvejen, som små havde de været begge små piger i militæret tidlig fordi deres far arbejdet som general og ellers havde de været passet i en mansion. Disse piger havde trænet med elite soldater allerede som små og de var van til at håndtere våben!. Angel så på Raven og Blood i det hun nikkede og da døren gik op for hende og de 2 tvillinger nær hendes alder direkte indenfor døren før Aaron og de andre ville kunne nå det dog, Angel havde allerede sin katana og 2 sorte røgkugler klar til vis der skulle vente dem noget uventet inde foran, hun ville gøre alt for at beskytte Ghost men især os sine små newbies nu der havde valgt dette. Dog Ace var inden i en skræmt pige men hun havde været i rollen som Angel i en uge nu og den havde bidt hårdt fat i hende, ANGEL... hendes opdigtede elite tøs der var vand til blod og masakre, samt væsner fra alle steder af.
Angel så rundt i det hun opdagede nogen Dæmoner og pludselig ud af det blå!... Angel så på Raven og Blood og råbte"Tag dem til højre!" hun kastet en af røg bomberne i det hun pludselig forsvandt med et højt brag og blev nærmest slynget udenfor sammen med en mandelig? race.. dog hvem det var vides ikke... Angel nået dog at råbte til Ghost"GHOST! mine elever bak dem op!" hun mærkede sit ribben var brækket let men fik dog rejst sig i det hun så stille rundt og mumlede"hvad var det* hun så stille rundt og røgen hang stadig i hende som en aura, mens der kom røg inde fra lager huset os lidt fra hendes sorte røg slør bombe. Hun så stille rundt og opdagede en høj sort håret person med hvide tænder og et ondt smil*Vampyr!?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 11:43

Aaron, Fang og Sawdust gik over til døren og Aaron sagde ’’ Oka.. ’’ Mere nåede han ikke at sige før Angel løb ind. Fang rystede på hovedet og kiggede på Aaron ’’ Fuck.. Hun arbejder godt nok ikke godt sammen med andre.. Var Boss ’’. skønt Aaron havde sin maske på var det til at se han var bekymret. Han vidste det var en dårlig ide bare at storme ind. Især af hoveddøren. Aaron rystede lidt på hovedet ’’ Godt så.. Nu skal der tænkes hurtigt.. De dør der inde med en så simpel taktik ’’. Aaron aktiverede sin Telepath evne og sendte Sawdust op til et vindue højt oppe i bygningen så hun kunne komme ind der. Aaron kiggede på Fang og sagde roligt ’’ Så er det nu.. Vi må hellere komme ind og give dem backup ’’. Fang rystede på hovedet ’’ Fucking Hell.. Den tøs til Angel ender med at få os alle dræbt ’’. Aaron og Fang løb ind. Til Aarons overraskelse var der røg over det hele. Aaron lagde hurtigt mærke til overetagen hvor der stod folk og kunne skyde ned på dem, men på grund af røgen kunne Fang og Aaron ikke rigtigt bevæge sig nogen steder hen da de bare ville rende rundt blinde i røgen. Aaron og Fang sprang hen bag et par kasser mens kuglerne fløj om ørerne på dem. Aaron rejste sig op og begyndte at skyde. Fang stillede sig også op og skød løs da de hørte Angel råbe. Aaron kiggede på Fang ’’ Det ser ud til hendes plan har lykkes for hende i det mindste ’’. Fang fnøs ’’ Ja men den har efterladt os til døden ’’. Med et blev fang ramt i skulderen og faldt til jorden. Aaron fik ramt på de fire der skød efter dem. Han satte sig bag kassen og kiggede på Fang ’’ Bliv her.. Du er såret nu Fang ’’. Fang lå og ømmede sig ’’ Fucking Hell.. Okay Boss ’’. Aaron rejste sig og via sin Telepath evne sprang han op der hvor deres modstandere havde skudt på dem fra. Han sagde over sit headset ’’ Sawdust.. Jeg mødes med dig om lidt.. Vi tager os af Dæmonerne på tredje sal.. De burde være lederne ’’. Aaron løb af sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 13:37

Ace mærkede denne stærke vampyr der havde tvunget hende udenfor, hun så på ham og hun havde intet mod vampyr andet end sin katana, dog denne vampyr var lettere ? sindsyg, dens øjne så sindsyge ud med små pupiller der næsten ikke var til at se og dens tænder lange og dens tunge os som en slange. Hun gøs let i det hun trak sin katana og da den kom direkte mod hende drejede hun let rundt så hun ramte ham 2 gange dog skyndte hun sig at løbe videre selv om Vampyren ville heale sårene over maven så havde hun fået tid til at slippe væk. Hun så´stille rundt og tog kontakt linserne ud i det hun smilede, hendes smukke gyldne løve brune øjne var fremme nu i det hun fnøs let og sagde"Amatør?" hendes Raven og blood var allerede fuldt igang med at tage ned mod lederne, de var et stykke foran Aaron, og de havde allerede nedlagt alt og alle på sin vej dog stoppede de op og gemte sig da de syntes at kunne høre nogen, de ville vente på deres leder Angel. Ace rev mærket over vampyr mærkerne af og vrissede let i det hun smilede og så begyndte at løbe, hun ville se Aarons udtryk når han opdagede hvem det virkelig var Angel var!.
Og nu når hun kendte deres hemmelighed og Aarons... så kunne han ikke rigtig gøre noget ved det.
Hun tænkte os om han mund ville være mindre spydig og hende den irriterende tøs der havde respekt for Angel ville få respekt for hende!...
Ace stoppede brat op og kiggede rundt og tænkte*er det her??* hun kunne ikke rigtig se noget dog.. Raven og Blood var stadig i godt behold..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh.. just shoot me will ya :: Aaron - Page 3 Empty Sv: Oh.. just shoot me will ya :: Aaron

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum