Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 13:18

Det gav et sæt i ham da han blev grebet fat i, og ville vende sig om, og skubbe personen væk, og give den et ordenligt røvfuld, men han stoppede sig selv, da han genkendte sine hænder, og lod sig trække med hende. Han kiggede om på hende da hun slap ham. Hans blik lå i vandoverfladen, og kiggede igennem det smukke vand. Ja, det var faktisk smuk, overrasket var han også selv over denne beskrivelse. Han nikkede tavst til begge hendes spørgsmål. Han kiggede rundt i hulen, det så helt eventyrligt ud. Han spændt musklerne da hun kom med sit næstespørgsmål. Han drejede om så han kunne se på hende. "99% af alle dine spørgsmål omkring min fortid vil jeg ikke kunne svare på." Hans stemme var lav, men alligevel klar i grotten. "Men hvis jeg skal prøve at svare dig, har jeg altid, så længe jeg kan huske, været dette ... væsen." Han lænede sig op af væggen og stirrede tomt ud i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 19:06

Ace betragtede ham undrende da hun mærkede og opdagede hans reaktion på at blive hevet igennem vandfaldets mundring, dog grinte hun let og smilede kækt til ham som et plaster for hendes forbrydelse mod ham angående dette med sådan pludselig at ha berørt ham dog ej seksuelt? men alligevel, det var vel en slags overtrædelse af personlig space og nogen ville nok ikke tage det så let som David gjorde, dog var Ace nu glad nok for at David tog med hende hen til dette her sted, skønt hun ingen intentioner havde om at gøre noget seksuelt med ham?, han var ikke rigtig hendes type?, eller det var ingen drenge faktisk, hun hadet fyre for det meste for deres løgn agtige sider og deres sneske personligheder. Hun bed sig let i underlæben i det hun stille satte sig på en af sten trappens trin og betragtede det brusende vandfalds vand der gled ned af klippens side dog uden at ramme dem i det hun berørte let vandets overflade med fingerspidserne og så det glimte mens det lavede ringe i vandet som blev støre og smukkere, mere bevægelige for hvert blidt strøg over dens vandede overflade"så... tror du man kan blive født.. som sådan et blandings væsen.. altså jeg mener tror du at du måske er født, selv om du nok ikke kan svare rigtig på det spørgsmål eller de andre jeg giver dig, men jeg tænker bare at eftersom du intet kan huske og har levet i flere år ifølge dig selv så vidt du tror og ved?... tror du så det muligt du er født sådan, og måske at du har været anderledes før der skete dette her hukommelses noget?" hun så undrende på ham og berørte så sit lange blå hår og slikkede sig blidt over de rosa røde læber med sin lyserøde tunge og berørte så blidt vandet igen og sagde"Jeg os dum sådan at spørge ind til dig, det blot du er lettere... øhm hvordan skal jeg sige det..." hun holdte en lille pause og kom så med et sødt grin i det hun sagde"Facinerende?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 19:36

Han betragtede hendes lille fingerleg med vandet, og lyttede til hendes lange spørgsmål. han trak let på skuldrene. "Nej, jeg har ingen ide om det, men der må jo være noget om det, for jeg er nok sandsynligvis blevet ført, og derefter dræbt, eller dø på den ene eller anden måde. hvis man sådan skulle kigge ud fra mig selv, så var jeg nok dæmon, blev dræbt og blev engel, blanding." Det var det eneste han rigtig kunne komme frem til. Alt andet lød langt ude, og umuligt. Han hvilede kort blikket på vandet. "Fascinerende?" Han kiggede undrende på ham. "Hvorfor mener du at det er det?" Han kunne ikke se det fascinerende ved at have et kæmpe hul i hukommelsen. Det var aldeles fustrerend at have det på denne måde, og han hade det.
Hans hænder hang knyttet ned af siderne, hvilke de ofte gjorde når han tænkte over emnet. han spredte sine finger, og kiggede med på sine hænder. De havde ofte været store når man sammenlage dem med andre menneskers, men de passede til hans størrelse. Han kiggede ud af vandet, og kiggede op på månen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 21:24

Ace betragtede denne form for forvirring på Davids ansigt nærmest strøget ud over det, over dette med facinerende og hun rystede på hovedet let og sagde"Nej jeg finder dig facinerende ikke at du har mistede din hukommelse, det finder jeg dog temmelig... tragisk for at være helt ærlig" hun sukkede stille og sagde"Hm hvad skal jeg dog bruge alt min tid på lige nu og her"
hun så lidt på David og sagde"ah! jeg har det"
hun hoppede ned i vandet og med et prik mod Davids arm sagde hun drilsk og glad"du er den!" hun syntes han skulle slippe disse facader mere altså åbne lidt op og ikke være så død alvorlig, det kunne ende med at han ville besvime en dag af sin egen? alvorlighed i alting..
Hun dykkede under vandfaldet og blidt svømmede hun under vandet og nød at mærke hendes hår blidt flagre og bevæge sig nærmnest levende bagved hende mens hun blidt mærkede vandets mindste vibrationer og dets kølighed mod hendes varme kulørte skind.
Dette føltes himmelsk at være vægtløs næsten, blot flyde eller dykke, ikke at være tvunget til at berør jorden men blot at kunne dreje rundt som en havfrue eller nærmest svæve eller flyde igennem vandet, selv om luften dog ej var til rådighed så var dette himmelsk indeed..
Hun mærkede overfladen blidt svøbe sig om hendes hoved da hun endelig kom op til overfladen og hun gav et let gisp fra sig i det hendes tanker havde løbet forvildet så hun havde helt glemt at hun var under vand. Hendes største ønske var at komme til at prøve at flyve igen en dag, at flyve eller blot være i luften og føle sig rigtig fri, se himlen og dens skyer på tæt stand og mærke glæden opsluge hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 21:41

Han kiggede op på hende. "Det er okay." Han betragtede hulen, og gav et mindre sæt fra sig da han mærkede hendes prik. Jeg er den? Det tog ham lidt tid at gennemregne tingene. Da han endelig havde fået sin sløve hjerne til regne det ud, kastede han sig efter hende ned i vandet, og svømmede efter hende. Hun svømmede godt. Han svømmede efter hende, lidt efter, og betragtede hende da hun brød over overfladen. nogle få bobler slap ud mellem hans læber. Han svømmede hen imod hende, og lod forsigtigt sine hænder glide op af hendes mave. han kunne ikke lade være, selvom det bestemt ikke var noget han plejede at gøre, faktisk havde han aldrig gjort det, men han kunne ikke lade være. Han brød overfladen bag hende med et kæmpe grin. "Fanget!" Han rejste sig op, kort tid, og lod så sig vælte tilbage, og ned under vandet så hvor hun ikke kunne fange ham med det samme. Han vendte sig om, og gled som en ål igennem vandet, og kom ind hvor han kunne bunde. han rejste sig op, hvor vandet gik ham til taljen. Vandet dryppede ned fra ham og hans bukser. Han var på vagt over for hvor hun kunne komme op af vandet. Hun var menneske, så hun kunne jo ikke holde vejret i evigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 21:57

Ace så stille rundt og grinte lidt for sig selv og tog sig til panden og sagde"Hehe ... årrrhhhh ha?" hun grinte lidt mere for sig selv og bed sig så forsigtigt i underlæben i et sekundt i siden af den og betragtede så vandet og så stille rundt om sig og sagde"Hm hvor er du?" hun så lidt ned i vandet fra overfladen og smilede så for sig selv og i det hun lige lukkede øjnene.. mærkede hun Davids glidende hånd, op af hendes stramme meget slanke og slim trænet mave, i det hun mærkede disse strøg disse... blide finger op af hendes mave, rødmede hun over sine høje kindben og mærkede en mærkelig følelse i maven?. Hun tog sig let til maven da han forsvandt under vandet og hun stod der som en sten i noget tid, helt rødmende i kinderne og med blanke øjne og et chokeret udtryk malet over det kulørte smukke ansigt af hendes der så ud til at hun lige havde prøvet noget uforglemmeligt? hun sikkert aldrig ville glemme igen. Hendes hår dryppede blidt ned på vandets overflade og fik det til at lave små smukke ringe, mens hendes finger stadig lå strøget hen af hendes mave midt på, og underlæbe og overlæbe var blidt våde og adskilt mens hun så helt blank ud i sit udtryk med dette skole pige rødmen over ansigtet... Det blå hår spejlede sig i vandet og vinden berørte blidt de små totter hår der havde nået at blive halvtørre så de kunne stryge sig over hendes blide hud der dækkede de smukke kinder af hendes. Hun stod let rystende få sekunder men kom så endelig til sig selv igen, tilbage til virkeligheden og så mod vandfaldet temmelig...? forandret. Hun kunne ikke lade vær med at rødme, og da slet ikke vis hun skulle se på David!? det ville virke helt syrealistisk at skulle betragte denne høje mand der havde reddet hende, ham vis jakke slæbte over jordens overflade næsten og vis øjne var dybe...
Hendes gylden brune øjne betragtede det glinsende strålende vandfald der lod månens stråler spejles så det glinsede og glimtede i det hun trak vejret ind og dykkede under vandet og fik sig stille smugkiggede så hun pludselig endte inde i hulen for så at se om David var der så hun kunne fange ham!?. "Fa...?" hun så stille rundt og fik så øje på ham i det hun gik ned med hovedet så kun næsen og øjnene var op over vandets overflade i det hun listede sig hen til ham og sørgede for at se om han trak vejret ind fordi i det han ville trække vejret ind af ville hun hive ham ned under vand og så række tunge så godt man nu kunne og så svømme / dykke hurtigt væk fra ham efter at ha prikket... blidt til ham med sin pegefinger på højre hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 22:15

Han kiggede rundt, og vidste ikke hvor hun var henne. Hun klarede sig da meget godt syntes han selv, når man tænkte på at han ikke kunne se hende, men nu var hans sanser heller ikke noget at råbe hurra for. De var en smugle bedre end menneskers, men når man tænkte på vampyrer og andre folk med super sanser var han som et menneske. Han drejede omkring men kunne stadig ikke se hende. Han tøvede. Hvad havde hun i tankerne. Det gjorde ham mere eller mindre urolig at han ikke vidste hvor hun var henne. Hans hænder var let knyttet, og var klar til alle udfald fra hendes side, hvor hun så ville komme fra.
Han drejede om sig selv, men kom ikke frem til hvor han var, og kom frem til at når han en gang kom til byen skulle han have en syns prøve. Han smilede for sig selv. Han kiggede op i himlens hvor månen skinnede som en perle i et mørkt stykke stof. Den skinnede på sin helt egen måde, og på den måde oplyste den hele himlen i et dejligt skær.
Han trak vejret dybt.
//Så er der lagt op til din geniale plan ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 22:37

Ace smilede lumsk i det hun nærmede sig ham og så hvor drømmende hans syn var i det hun tog chancen og muligheden for at sætte sin plan ind i det hun pludselig ud af det blå tog om ham, hendes overkrop mod hans og hendes hoved overfor hans, i det hun smilede og trak ham ned under vandet og åbnede så øjnene da de var neden under vandet og prikkede blidt til ham i det hun rakte let tunge, vandet var meget rent, det var som kildevand de nærmest svømmede i, ren vand fra bjergene, det mest reneste vand du kunne være i, dette badet de i, derfor kunne man se under det uden at få noget i øjnene og os derfor netop kunne man smile uden der os ville ske noget der?.
Hun drejede let og elegant rundt som en havfrue ville ha gjordt, og hendes blå hår fulgte hende i en drejende smuk bevægelse i det hun blidt prikkede til ham da hun drejede og ellers var hun skam fuldt igang med at svømme væk fra ham igen dog denne gang svømmede hun hen til breden og gik op på land og ventede på at se om han kom efterhende?, dog skulle de passe på med at løbe ind i skoven ikke på grund af dyr men vis de blev beskidte så skulle de blot på skift i bad hjemme ved hende jo? og måske skulle hun os bestille flere håndklæder til hende og David? hans tøj var jo vådt og han skulle nødig gøre gulvet vådt så.... han ville ende med at skulle gå rundt i håndklæder om sig indtil tøjet ville være vasket og tørret.... nede ved vaskeriet på hotellet.
Hun så mega flov ud blot ved tanken om David iført håndklæde kun!?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 22:47

Hvis hans hjerte ikke var for stort til hans hals, var det da helt sikkert hoppet ud af ham af bare overraskelse da hun greb fat i ham. Han var bestemt ikke klar til det, og både arme og ben kørte som møllevinger da ham ramte vandet. Han drejede om, så hurtigt han nu kunne i vandet, for at se hvem det var der havde trukket ham ned. Han blev ikke overrasket over at se hvem det var der havde lavet det fine lille nummer med ham, det var jo anden gang hun havde gjort det på ... for kort tid. Han lange ud efter hende, men han var for langsom og hun for hurtig til at komme væk. Han fandt fodfæste og kom op til overfladen med et springvand ud af munden. Selvom vandet var ganske rent, var der dog grænser for hvor meget vand han kunne få ned. Han følte sig som en drukken mus der lige havde fået redet sig i land. Han vade op til hende dryppende og våd. "Nå, så det syntes du lige var sjovt?" Han fjernede noget klæbrigt hår fra ansigtet og kiggede ned af sig selv. Bar overkrop, og våde bukser. Hyggeligt. Han kiggede hen mod sit tøj. "Hvad har du i tankerne siden du tager her op?" Han gik hen og tog sin skjorte som blev våd af alt vandet der kom fra ham, og blev ikke mindre våd da han tog den på, men lukkede den ikke. Den hang klæbrigt til hans overkrop. Jakken smed han over skuldrene. "Nok vand til mig, du er velkommen til at hoppe i igen." Han kastestede et blik mod vandet. "Jeg bliver her." Han lænede sig op af et af de nærtliggende træer og kiggede på hendes blå hår. Han følte sig stadig våd, men ikke længer en drukken mus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 22:57

Ace smilede stille og uskyldigt og sagde"intet... jeg ventede blot på du ville komme op skam" hun smilede sødt til ham og så lidt undrende på ham og sagde så bekymret da han sagde han ville blive oppe"åh.. er du okay!? jeg var vel ikke ved at drukne dig eller noget vel.. eller du er jo død på en måde men stadig, du var ikke ved at drukne vel?" hun så temmelig ked ud over at der kunne ha sket ham noget og sad ved hans side på knæ og betragtede ham dog med rødmen over kinderne nu, i det hun rejste sig flovt op og sagde med blikket vendt den anden vej"øøøhhhm!?.. jeg.. tror jeg smutter hjem af, ville du med?" hun sendte ham et forsigtigt smil dog med håret læggende så det skjulte hendes øjne og hendes kinder kunne lidt ses, den smule rødmen der var tilbage var tydelig og man kunne se hun fik det lettere varmt af at være tæt på David, i det hun så lidt mere brun ud end før. Hun tog stille sin jak under armen og fandt sit kort frem og sagde"Nårh men kommer du" hun smilede og gik så stille hjem af og rødmede over de tanker hun havde haft om ham? det var helt absurt!?.
Hun bed sig af frustration i underlæben så der stille gik hul i det hun stod og låste dem indenfor i hendes lejlighed, salen var lige før overetagen hvilket var dejligt, der var ikke for højt eller for lavt.
Hun gik stille hen til sin sofa og sukkede lavt.

Lejligheden var.
Køkken til højre med stue direkte ved siden af, et stort rum var dette... så køkken og stue var overfor hinanden dog var køkken gulvet fliser men stadig og stuen kort meget kort sort tæppe.
Alt var sort hvid stil, og der var 2 sorte læder møbler overfor hinanden.
et lavt glas mod i midten og så tv lige ud for døren, altså... stod nær vinduet dog, vis man stod ved døren kunne man se direkte hen på det.
til venstre var der et rum mod væggen ved døren der var der badeværelse, og så var der en trappe i den anden side mod vinduet, hvor man kunne gå lige direkte op og så ville man komme til to døre, gæsteværelse med sort enkelt betrukket seng og så hendes værelse med dobbelt seng og hvid betrukket med natbord ligesom der var et natbord inde i gæsteværelset.
Hun smilede lidt for sig selv og slappede så mere af. "velkommen til mit hjem" blodet løb stille ned af hendes læbe dog ikke længere forløbig.. hun havde dog ikke opdaget hun havde bidt sig i underlæben i venstre side..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 23:12

Han kiggede på hende, og forstod virkelig ikke hvorfor hun flippede så meget ud over at hun var bange for at han var kommet noget til, men det var nu dejligt der var nogle der gad at bekymre sig om ham. Da hun var kommet igennem sin lange undskyldning nikkede han, og tilføjede lidt efter; "Ja, jeg har det fint." Så hun ikke skulle begynde at bekymre sig yderligere om det.
Han smilede lidt for sig selv, han havde vidst ikke en chance for at sige nej, og det passede ham også udmærket, han skulle jo ikke noget, det havde han aldrig skulle, så en smut tur hjem til hende ville ikke være et problem.
Han undrede sig over hvorfor hun rødmede så kraftigt, hvad havde han gjort? Eller var det noget der rumsterende rundt inde i knolden på hende? Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre ved det, så lod det ligge, og fulgte efter hende, da hun gik hjem.
Når alt kom til alt, havde det været en fin svømmetur, men han skulle ikke ud at svømme igen med hende med det samme, ikke før hans stakkels hjerte kunne holde til noget mere. Han smilede for sig selv ved tanken om den flyvetur hans hjerte havde lavet da han blev sænket.

Han kiggede undrende rundt i hendes lejlighed da de var kommet ind i den. Han kunne godt lide indretningen, der var ikke alle mulige underlige farver, som man ikke vidste hvor kom fra. Han lod blikket glide over møblerne og faldt til sidst på hende, da hun kom med hendes velkomst. Han bemærkede straks blodet på hendes læber. Han stirrede først lidt på det. Han havde jo altid haft en svaghed for blod, før han gik helt hen til hende, og rakte en finger ud, og tørrede det blidt af. Så godt som han nu kunne få det af da det var halvstørknet. "Du burde måske lade være med at bide dig selv i læben." Han gav hende et lille smil og fjernede sin hånd. Man kunne stadig godt se blodet, men nu så det ikke så iøjnefaldende ud som før. Eller måske var det bare ham, der altid kunne se eller lugte blod på lang afstand, selvom han ikke var vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 23:21

Blodet var halv størknet men hun havde skam før fået afvide af en vampyr at hendes blod var lokkende og smagte delikat om det var på grund af hendes jomfruelighed som i de gamle historier eller om det blot var hendes blodtype der gjorde hende så delikat så skræmte dette hende alligevel? det med at folk kunne lide hendes blod, dog... disse tanker strøg ikke igennem hendes hoved ikke før.. At David kom tæt på hende stod overfor hende og fik hendes hjerte til at slå en del hurtigere mens hun mærkede denne mærkelige fornemmelse igen og rødmede i hele ansigtet da han berørte hendes læbe med en blid bevægelse?. Hun fatter ikke hvordan han opdagede dette? men på en måde fik hun et lille smil over disse læber og sagde med en blid og rolig klang" Mange tak og det skal jeg nok huske på" hun grinte sødt og gik hen til køkkenet og sagde"vis du vil i bad er badet forneden, og værelserne foroven, du kan se ind af dørene hvor gæsteværelset er vis det er?, og øhm... angående dit tøj skam, tænkte om du ville have det vasket og tørret i dag til imorgen? vis det var noget, kan muligvis få bestilt noget nyt tøj til dig du kan være i vis jeg får dine mål?" hun smilede lidt og tog så et glas juice (applesin) og sank det let i det hun sagde"der er mad i køleskabet og juice? og så kaffe til mine gæster, jeg... drikker ikke selv kaffe hehe" hun gik stille hen til sofaen og smed sig blidt i den og sagde"sååå vil du ha et bad eller skal jeg smutte først i bad"
Hun betragtede lidt hans finger for at se om hendes blod var slikket af, han var demon jo dog behøves dette ikke at betyde han ville smage på hendes blod`?... nu var hun fjollet altså.
Hun sukkede stille over sine mærkelige tanker og prøvede at ranse helt ud i dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 23:35

Han nikkede og kiggede ned på sin finger. Det lykkes hende nu igen at afbryde ham gang på gang på gang, med alle sine små sætninger. Det gjorde ikke noget, men det var utrolig hans hjerne ikke kunne bare kunne få sat et ord ind, hun trak jo været mellem sætningerne. Han startede et sted fra, bare for at få hul, så hun kunne få nogle svar. "Jeg kan godt gå i bad først, og god ide med tøjet. Det skal dog ikke vaskes, det klare jeg selv der hjemme." Badeværelset nedenunder. "Størrelse?" Det var ikke noget han tænkte på normalt, men han kom frem til noget. "XL vil nok være mit bud, køber ikke så ofte tøj, ikke den store shoppe sjæl." Han betragtede hende lidt imens hun kom ind med et glas i hånden, og smed sig på sofaen. "Okay, tak, tak." Han skulle lige til at vende sig om, da hun igen spurgte om han ville i bad. "Jeg skal nok gøre det nu." Han smilede let, og forsvandt ned på badeværelset, mens han undrede sig over hvorfor hun var blevet så rød i hoved, over at han havde berørt hende.
Kunne hun lide ham eller hvad? Tanken slog ham ud et kort sekund. Han havde ikke nogle erfaringer med kvinder rigtigt, så det kunne jo også være af vrede, men så var han jo nok ikke blevet inviteret hjem til hende, og havde meget muligt fået en på kæben. Men alligevel var tanken ret så absurd inde i hans lille hoved.
Han vidste ikke helt selv hvordan han havde det med hende. Han kunne lide hende, ja, men om han kunne lide hende så meget? han kendte ikke følsen så kunne ikke finde ud af det. Det endte med han næsten var gået ind i døren i hans forvirrede tankegang, men kom da ind, og fik smidt tøjet.
Da han kom ud igen, havde han hængt tøjet op på gæsteværelset, og viklet et håndklæde omkring livet på sig selv, så han kom ud i den mundering. Bare tær og over krop, og så et håndklæde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 23:50

Ace så stille David forsvinde ind på badeværelset og rejste sig langsomt op og fik bestilt en skjorte og nogen bukser der ville passe ham i det der kom en ind med det, gik hun oven på og lagde det på sengen pluds...... undertøj der sikkert passede ham. Hun virkede temmelig neutral nu og var virkelig flov over sig selv og hendes tale strøm, hvorfor var hun sådan et dumt snakke hoved!. Hun gik hurtigt neden under og så hen til køkkenet med sit glas og stillede det ind i opvaskemaskinen og sukkede så stille... Ace var gået op i seng og langt sit nattøj frem. Hun så sig stille tilbage over skuldren da hun hørte døren gå op til badeværelset men vendte hovedet da lyden af en der kom op af trapperne var der. Hun ville ikke rigtig se på ham, berøringen om maven og på læben.. hun var ikke vand til berøring, det føltes blot så uvirkeligt det hele, hun blev helt svimmel og ør i hovedet af alt denne tænken og så turde hun heller ikke sige mere til ham. Hun virkede dominerende og meget talende overfor ham?. Hun bed sig let i underlæben igen så den rift der var allerede begyndte så småt at bløde igen blot lidt mere end normal. Hun tog et håndklæde over sin skuldre og gik så stille ud af døren fra sit soveværelse. Vis David ikke var kommet ind på sit værelse ville han ikke se en sur pige komme ud men blot se blodet flydende ned af hendes læbe og ned til kæben af hende, samt pandehåret dækkede hendes gyldne løve brune øjne der let glinsede af forvirring i deres indre glimt...
Hun ville blot gå direkte forbi ham neutralt uden at ænse ham eller blodet hun allerede nu kunne mærke og hun gik så dvask ned af trappetrindene og gik så ud på badeværelset og lukkede døren efter sig og smed så tøjet i det hun tændte bruseren og lod vandet ramme hende og klare hendes hoved helt igen. Hun var måske blot ved at blive skør efter han havde været så sød at redde hende, hjælpe hende med forbinding... svømmede med hende for ikke at sige? ville overnatte ved hende, dog mest af trume og tak for at ha reddet hende, og så os at han havde berørt hende som han havde..
Hun sukkede stille og sank ned i knæ og var i bad i næsten 2 timer i det hun slukkede vandet og sad der driv våd med blod blidt strygende ned af læben... af bare fustrations bid i sin underlæbe... og så det våde hår læggende ned over hendes øjne så det dækkede. Dog tørret hun sit hår og tog så håndklæde om sig efter at ha tørt sig og så på sit hår nu, det var blevet sort blå, det lignede sort undtagen når sol eller lys ramte hendes hår så, så det helt lys blå ud igen?.. forbandet hårfarve produkter og røg kugler... hun kom stille ud af badeværelset og gik stille mod trappen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 10:20

David gik op af trapperne, op til sit værelse, hvor hun havde lagt noget tøj til ham. Han kiggede på det, med et hævet øjenbryn, men tog det lidt efter på. Det var bedre at gå rundt i håndklæde om livet. Da han havde fået det på, smed han sig på sengen og kiggede op i loftet. Det virkede som om der var noget galt med hende, men hvad var det vidste han ikke.
Han blev liggende til der var gået en time, før han gik ned af trapperne og undrede over sig over hvorfor hun tog så lang tid. Han vidste at de kunne tage så lang tid i et bad, men alligevel en time?! Han havde sat sig i hendes sofa, og kiggede ud i luften, uden at vide hvad han skulle. Han skulle lige til at rejse sig op og banke på badeværelses døren for at høre om hun var okay, men hun kom lidt efter ud. Han betragtede hendes nye udseende med det mørke hår og blodet løbende ned af læben og hagen. Han kiggede undrende på hende og rejste sig op, og gik hen til hende. "Det hjælper ikke at du bider igen hul hele tiden." Han tørrede hendes mund af igen. Denne gang fik han det hele af, da det ikke var størkne. Han betragtede hende med hendes nye hår. "Flot hår." Han kunne lide hendes blå hår, men hendes sorte var smukkere efter hans mening.
Han trådte tilbage, og kiggede på hendes ansigt, og overkrop. Han kiggede op af trappen, til hendes værelse. Det var nok der hun skulle hen. Han satte sig i sofaen og lod hende ordne det hun nu ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 15:40

Ace følte sig dum, hun kunne ikke falde for en som David? der fandtes ikke kærlighed, dette var for absurt?... Hendes hjerte bankede lidt hurtigere end normal, og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre når hun var nær ham, heldigvis skulle han hjem dagen efter så det ville lette på hende og så ville hun jo nok ende med aldrig nogen sinde at se ham igen i hele hendes liv og så var det vel glemt som alt andet, hun var en fra london rigmands datter og dette kunne blot ikke gå, hun boede ingen gang i Di Morga? hun var her blot i nogen måneder for at finde et eller andet at fordrive sin tid med egenlig`?. Hun stoppede brat op da hun så David og rødmede så i kinderne dog ikke tydeligt helt?, man kunne se hendes krop glinsede let og hun stod der kun iført håndklæde fordi hun regnede med han var oppe ved sig selv?. Hun så lidt chokeret ud da han strøg hendes blod væk og det eneste hun kunne få frem var ej et ord men blot et nuttet smil med hovedet let på skrå og lukket øjne et sekundt og et lille indelukket grin bagved de sammen pressede blide rosa røde læber. Hun åbnede øjnene lidt undrende i det hun så på ham og han sagde det med hendes hår, hun kunne ikke lade vær med at smile let og så sige med en blid og meget blød undertone der lød utrolig feminin og meget hamonisk"Mange tak David" hun så let på ham i det hun trådte forbi ham og tog så blidt om sig hår og havde det over den ene skuldre i det hun så gik oven på til sit værelse og lukkede så døren blidt efter sig og iførte sig undertøj, sort top og hvide hotpants i det hun åbnede døren og gik ned til David vis han stadig var der nede`?"Hey" hun vinkede stille til ham og venligt da hun stod øverst på trappen og trippede så ned til ham og satte sig i sofaen overfor og betragtede ham lidt men så, så hun ellers ud af det store væg vindu, hele væggen overfor døren og det var et stort vindu!. Hun smilede lidt og sagde"Så kan du ikke sove?, eller.. er du sulten" hun rejste sig stille op og gik hen og tog sin mobil og satte sig så tilbage og kiggede så ud af vinduet igen med en lettere neutral mine over ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 16:08

Han drejede hoved let, da han hørte hendes stemme oppe fra trappen. Han grinede, og vinkede hurtigt. Han kiggede på hende mens hun kom ned til ham, og satte sig ned. Han kiggede lidt på hende. Sove? Det var ikke noget der havde faldt ham ind. Sulten? heller ikke noget han lige havde tænkt på. Da hun havde satte sig efter at have hentet hendes mobil snuppede han den ud af hænderne på hende, og kiggede på uret. "Den er kun tolv, lidt over." Han gav hende mobilen igen, og kiggede på hende. "Jeg sover ikke så frygtelig meget, men hvis du vil i seng, skal jeg da nok gå til køjs også." Han lænede sig tilbage i sofaen og lukkede øjne. "Hvis du vil have noget at spise, skal jeg ikke forhindre dig det det, men jeg er ikke selv sulten." han lod en finger glide igennem sit hår, og smed den derefter på ryglænet bag bag Ace ryg. Han forstod stadig ikke hvorfor hun rødmede så meget. Han var jo ikke erfaret med piger, da han aldrig havde været forelsket efter hvad han selv kunne huske.
"Hvis der ellers er noget skal jeg ikke stoppe dig i det."
//Uha, det blev kortere end jeg havde forventet! Sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 19:57

Ace mærkede hans hånd bagved sin ryg ved ryglænet og betragtede ham temmelig chokeret og sagde lidt flovt"øhm? " hun grinte lidt og valgte at holde ordene for sig selv i det hun stille så rundt og lagde sig let op af ryglænet og hendes sorte lange bløde prinsesse hår berørte blidt Davids arm for ikke at sige hånd, mens hun stille lukkede øjnene og hun smilede da han sagde det med mad og søvn"Ej jeg ikke rigtig sulten, jeg... heller ikke træt efter alt det der sket idag?" hun lod blidt sine læber mødes igen med sine egne og sagde"Så er du okay efter alt det der skete i dag nede ved metroen?" hun huskede skrigene og eksplosions lyden hvilket dette fik hende til at få det ubehageligt. Hun sukkede stille og sagde" bare rolig der er intet, jeg vil blot slappe lidt af" hun så lidt på ham og undrede sig over om der var noget galt med ham efter han sagde så mange gange dette med at han ikke ville stoppe hende. Hun smilede dog lidt over det og overvejede om hun skulle give ham et kys som drilleri på kinden dog kun, hun turde ikke at kysse hans læber, hun havde blot kun fået et kys i hendes liv ikke mere?, end ikke fra hendes forældre på kinden fordi det var ikke sådan deres familie var anlagt desværre, de var jo rige og meget berømte i det. Hun bed sig let i underlæben fordi hun ikke tænkte yderligere over det, når hun var nervøs, den lille flænge var lige ved at gå hul på igen dog.. slap hun let sin underlæbe og slikkede sig over flængen blidt med tungen...*skal jeg mund sige noget... eller... nej ... nej det skal jeg ikke`?... hvad skulle jeg os sige til ham... der ikke meget at tale om sådan rigtig...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 20:10

Han mærkede hendes lette berøring af hendes hår, da hun smed med det. Han lod sit blik glide over hende. Han lyttede tavst til hendes svar, og spørgsmål der kom over de velformet læber. "Jeaahh ..." Han trak lidt på det. Hvordan pokker skulle han forklare hende at det faktisk ikke havde påvirket ham på den mindste måde? Det var jo ikke noget menneskeligt ikke at blive påvirket over. Hun virkede ikke til rigtigt at sige mere, men være begravet i sine egne tanker. Så han valgte ikke at afbryde hende, i hendes tanker, som nu kunne være meget interesserende at få del i. skulle han spørge hende? Han studsede lidt, men besluttede sig så, og åbnede langsomt læberne. "Hvad tænker du på?" Han havde lagt sit hoved på sned, mens de grå øjne havde fæstnet sig på hendes hals ved de seks bidemærker. Det undrede ham at det var lykkes hende at få dem alle på en gang, men alligevel undrede det ham ikke. Vampyrer var utilregnelig og åndsvage efter hans mening. han forstod ikke hvorfor de ikke kunne tåle lys, og for at være helt ærligt, ville han hest bare flambere dem alle sammen ude i sollyset. Han hade dem ikke direkte, men han havde aldrig fundet disse natvæsner tiltrækkende. Aldrig, og ville meget muligt heller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 20:19

Ace så stille hen mod David da han endelig spurgte hende for en gangs skyld om noget hvilket gjorde hende en smule glad inden i dog.. da hun ville sige hvad hun tænkte på rødmede hun og så lidt den anden vej og sagde"Øhm" hun bed let tænderne sammen og vidste ikke om hun skulle sige det, dog ville hun skam heller ikke lyve for ham"overvejer om jeg skal give dig et godnat kys på kinden inden jeg smutter i seng?" hun så lidt nervøst på ham og smilede så forsigtigt mens hun betragtede hans meget lokkende læber, dog gjorde hun intet og sagde så stille da hun gjorde klar til at rejse sig"jeg.. øhm må hellere smutte i seng" hun så stille på ham inden hun rejste sig og skulle til at gå fra ham i sofaen, dette gjorde hende alt for nervøs og hendes hjerte sad nærmest helt oppe i halsen på hende og det var som om hun trak luft ind men ikke fik det ned i lungerne, som kunne hun ikke mere træk vejret?` selv om det kom ind. Det undrede hende men måske var hun faldet blot lidt for denne her David, men det ville aldrig gå der fandtes ikke kærlighed i hendes liv og hun ville heller ikke have det ind i sit liv det ville blot gå galt, sådan en rigmands tøs som hende der havde alt næsten da og hun arbejdet for en vampyr fordi ellers ville der ske hendes familie noget og en vampyr havde bidt hende i halsen fordi det kunne være sjovt?.
Hun sukkede let over hendes valg i livet, hun burde aldrig være kommet til Di Morga`?, dog var hun glad for at ha fået en ven som David, hvilket fik et smil frem på hendes fyldige rosa røde læber der let var fugtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 20:47

Han ventede på hendes svar, og kiggede undrende på hende, da der kom et øhm. Var det hendes svar? En hyggelig tanke. Han rettede dog sin opmærksomhed mod hende da hun igen brugte sine smukke læber. Nat kys? Han havde aldrig fået et, og vidste ikke om hun kunne lide det. Men da hun rødmede begyndte han at ligge tingene sammen. Han smilede og kiggede på hende. I seng? Han kiggede op på ham. "jamen ... så godnat da." Han rejste sig op, og kiggede på hende, da et ide dukkede op i hans hoved. Måske? Han kiggede ind i hendes smukke gyldne øjne. Han kunne finde ud af det nu. Han gik hen til hende, og kiggede på hende, før han forsigtigt bøjede sig let ned, og strejfede hendes læber med sine, med lukket øjne. Han kiggede på hende igen, og kunne stadig mærke hendes letter bløde læber. De havde været fantastiske. Han havde aldrig været det stor kyssedyr, så rørte aldrig rigtig andres læber, det havde han aldrig gjort. Han kiggede på hende med et let smil, letter undskyldene. Han pressede læberne sammen, mens han kiggede på hende. "Undskyld ..." Han ville have sagt mere, men han droppede det, for han vidste ikke hvad mere det skulle være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:00

Ace betragtede David i det hun så undrende på ham da han gik hen til hende og bøjede sig forsigtigt ned mod hende, hun trak sig lidt bagud af ren forskrækkelse dog, da hun mærkede hans læber strejfe hendes, det føltes så mærkeligt men dog.. godt?. Hun rødmede i hele ansigtet og hendes hår i nakken rejste sig i mens hun så helt lammet ud og paf mens han stod der overfor hende og betragtede hende som han gjorde, mens hendes blik var fanget i hans.Ace så på ham der fra det trin hun stod på mens han stadig stod lidt bøjelig over hende dog anede hun ikke hvad hun skulle sige men det eneste hun kunne sige var med et smil og et kys på siden af hans læber"Godnat David" hun grinte sødt og vendte sig så elegant om og trippede oven på, til sin seng og gik så ind på værelset og lukkede døren efter sig og var helt rød i hovedet af flovhed og kunne slet ikke sove i flere timer fordi hun lå og berørte hendes læber og tænkte på da hans læber strejfede hendes, selv vis det blot var et sekundt, selv vis.. han gjorde det af medlidenhed? så var dette her virkelig dejligt, hans dejlige mandige meget lokkende velsmagende læber mod hendes fyldige glinsende og silkebløde læber.
Hun lagde sig med en virkelig god mave fornemmelse den dag og kunne slet ikke fjerne smilet fra sine læber. Hun faldt stille i søvn efter noget tid og da solen endelig var stået op næste dag vågnede hun nær 12 tiden temmelig træt og gabte stille eftersom hun troede hun havde drømt? fordi det var nærmest for godt til at være sandt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:44

Han storsmilede da hun havde sagt godnat og ventede på hun var forsvundet, hvor efter han også gik op på sit værelse. Han var nu rimelig sikker på at hun kunne lide ham. Hvad det var, vidste han ikke, men lide ham kunne hun. Hvor meget, kunne tiden jo vise. Han lå og kiggede op i loftet noget tid, men gik derefter ud som et lys. Natten forsvandt på et spildt sekund. Han vågnede tideligt ved lyden af nogle irriterende fulgte udenfor. Han kom op at sidde, og lod en hånd glide igennem sit hår. han var gået omkuld med alt tøjet på, oven på dynen. Han grinede lidt for sig selv, og fik stablet på bene. Han kiggede rundt, og kom i tanke om gårdagen, som ellers for lidt tid siden havde ligget i tåger. Han kom næsten til at grine, da han kom i tanke om hvor rød hun var blevet da han havde kysset hende. Han lage sig ned på sengen igen, og ventede på at der skulle komme reaktioner ude fra. Han var ret sikker på hun ikke var stået op, da det jo var tideligt. nu han lå og studsede over det undrede det ham at han var gået ud som et lys dagen før, for det var normalt ikke det han plejede at gøre.
Måske var det Ace?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:52

Små blide skridt glidende ned af trappen næsten og et "WOW!" til sidst ved sidste trappe trin og en øm bagdel senere, var Ace endelig nået hen til sit køkken og tog stille noget juice og en banan i det hun traskede hen tils sofaen og gabte let i det hun ikke tændte tv men blot drak sin juice og faldt let i søvn igen dog med banen læggende over hendes bryst og hendes hænder let om den som var det en buket på hendes dødslege?.
Skønt hun ej var død i nu.
Hendes sorte hår lå blidt ned af hendes skuldre og ryg, mens det så virkelig fyldigt og glansfuldt ud, i solens skær fra vinduet, mens hendes kulørte brune hud stille glinsede af morgen sved, hun skulle jo i bad om morgene eftersom nætterne var blevet varmere og varmere på det sidste og hun ikke mere sådan rigtig kunne tillade sig at tage afsted fra huset uden at ha taget et bad?. Hun lå der i hotpants i hvid med 2 sort striber i hver side ved hofterne, og så bar hun ingen bh inden under sin top fordi det var usundt at sove med?, og så havde hun ellers den sorte top på der var kraglet lidt op af hendes mave så den stramme slim mave let var blottet, og hun havde en smule rødmen over kindbene af hendes under øjnene som en lille manga tøs ville have haft?. Hun drejede blidt om på siden mod kanten af sofaen og lå blidt og sov uden en eneste lyd dog vis man kom tæt nok på ville man kunne høre hende trække vejret men ikke helt vildt?. Banen røg på jorden med et let bump bump, og hendes finger strøg blidt ned fra sofaen i det hun vendte sig om på maven så ryggen nu var lidt blottet og så hendes trusse kant.Hun lå uskyldigt og yndefuldt der og drømte om det der var sket dagen før, det der føltes som en drøm var gået ind i hendes drøm os nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 22:17

Da han hørte de små lyde fra trappen, og et stort Wow. Han lå i lidt tid, uden rigtig at vide hvad han skulle, men rejste sig så til sidst, og gik ud, hvor Ace lå på maven, med en banden på gulvet. Han smilede og gik ned, og fiskede banen op fra gulvet, og lage den på stuebordet. Han kiggede på hende imens hun sov. Var hun blevet træt efter lige have sovet igen. Han rystede let på hoved og smilede. Han satte sig på sofaen og kiggede på hendes ryg, men lod så blikket glide over til hendes glas der stod og så sommerlig ud, og derefter hen på hendes banan, som hun ikke var kommet så langt med. Han rejste sig op, og gik på jagt i hendes køleskab, og fandt et æble, som han satte tænderne i. Han gik ned i stuen igen, og betragtede hende. Han lænede sig tilbage mod sofaryggen. Han kiggede på hende og tøvede. Et drilsk smil gled over hans læber, og han kunne til sidst ikke dy sig for at gøre det, der stod jo næsten at han skulle gøre det. Han lod blidt en finger glide ned af ryggen på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 2 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum