Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 3 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 22:38

Ace lå blidt der og slumrede som en sovende skønhed mens hun stille drømte om David og det der var sket, dog havde hun aldrig regnet med dette ville ske, at han ville berør hende mens hun sov, dog normal refleks satte ind da hans finger så blidt strøg ned af hendes ryg og hun langsomt vendte sig med en stille mumlen og endte med at lægge på ryggen foran ham, med toppen længere oppe så hendes brune smukke kulørte mave var blottet slim og smuk var den, meget veltrænet dog uden tydelige muskler overhovedet?.
med den ene arm oven over hovedet og så kunne man se den anden arm blidt lægge ned af hendes side mens hun smilede blidt dog et uskyldigt søvnigt blidt smil dog var hun ikke vågen i nu og det kunne man sagtens se og nærmest mærke på hendes rolighed og den måde hun trak vejret så dybt og hamonisk. Hendes mave trak sig blidt op og ned mens hun lå der foran David uden egenlig at vide han stod der lidt over hende og så på hende?!, havde hun vidst det var det ikke blot denne lille rødmen der havde vist sig i hendes kinder af varmen men... en stor rødmen over hele ansigtet grundet hans berørelser der føltes helt ekstatiske for hendes krop, ren nydelse og glæde skydende igennem hende hver gang han berørte hende?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 22:52

Han betragtede hendes næsten sovende tilstand, og smilede. "Godmorgen." Han tog len slurk fra hans glas, og vidste ikke helt hvad han mere skulle gøre, hun så aldeles ikke frisk ud, eller helt frisk, for hvis han gættede rigtigt, ville hun have været lige så rød i hoved som aften før, men de genrede ham ikke. Han rejste sig op, og kiggede ned på hende. "Jeg går lige op og skifter til mit eget tøj." Han satte glasset fra sig, og gik hen til sit værelse for at få skiftet tøj. Da han havde fået skiftet, lage han det tøj han havde haft på i en bunke på en af stolene, og gik derefter nedenunder igen, i sig eget tøj, der nu virkede mest behageligt at have på. Han kunne bedst lide ting han havde styr på, noget han vidste hvor var, så han var på hjemme bane, faktisk havde han aldrig sovet ved en kvinde før, eller i hendes lejlighed på samme måde som i nat. Det var underligt, men det overraskede ham lidt at han var så rolig, at han ikke gik fuldstændig i spåner over det. Det ville han jo nok have gjort ved alle andre måske, eller det vidste han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:05

Ace vågnede stille ved hans godmorgen og betragtede ham så med søvnige øjne og trak let ned i sin top da han gik i det hun først til alt pinlighed opdagede den var kravlede så langt op!?. Hun så lidt ned af sig selv og følte sig lidt underlig som var hun gladere og hendes krop føltes følsom i det som havde han berørt hende igen?. Hun så lidt mod ham og smilede lidt for sig selv i det han stille kom ned igen var hun allerede gået i bad?. Hun smilede da hun endelig kom ud af det og bar en silkehvid kåbe der dækkede til midt på lårene af hende og var bundet på midten med en sløjfe. Hun så stille mod David og sagde så med en blid tone"sååå har man sovet godt i nat David" hun smilede med hovedet let på skrå og lod sig traske hen til sin banen og spillede den blidt i det hun tog en bid af den og tændte for fjernsynet dog med meget lav lyd og det var på nyhederne der var det om tog ulykken i tvet og det var knas med sporet og årsagen til sporets bøjen ikke var ej til at sige hvad der havde gjordt det, men det var måske terror. Hun så stille mod David og sagde"du føler intet for dem stadig hva`?" hun smilede forsigtigt og sagde så tøvende med hovedet let rettet den anden vej med blikket"ville du ha følt noget vis det var mig... Silkekåben formede sig blidt efter hendes figur og hun så yderst fristende ud, hendes hud var smuk og glinsende, håret sat op i en lidt uglede knold og hun så meget glamorus ud?."forresten igår.. h..hvorfor kyssede du mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:28

Han betragtede hende da hun kom ud, og smilede lidt. "Cleopetra." Det var det første der kom op i hans hoved når han kiggede på hende. "Ja, sovet udmærket, gik ud som et lys." Han gravede lidt rundt i sit hår, og kiggede hen mod tv'et som hun havde fået tændt. "Nej, nej, ikke rigtigt, selvom jeg måske burde." Hans blik var ved skærmen et kort øjeblik, før han vendte sig om mod Cleopetra. han skulle tænke lidt over spørgsmålet. "Måske ikke hvis jeg ikke var så optaget af dig." Han lod igen hurtigt blikket glide hen mod tv'et og tilbage mod Ace. "Hvorfor? jeg kyssede dig, det er et godt spørgsmål, jeg ved det ikke, havde vel lyst." Han trak let på skuldrene, mere kunne han ikke rigtigt svare, da han ikke vidste om han var forelsket i hende eller hvad han syntes om hende.Han tøvede, skulle han sige det? "Du burde nok ikke se så fristende ud når du sover." han vendte hoved mod skærmen igen og betragtede billederne af en forkullet metro og grædende folk. Han følte ikke rigtigt noget for dem, og det var ikke fordi han ikke ville, men nærmere fordi han ikke kunne. Eller måske kunne han, men han havde ikke lært det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:44

Ace lagde hovedet undrende til siden i det hun så temmelig uforstående ud og tænkte*cleopetra? hvorfor kaldte han mig det* hun så lidt ned af sig selv og prøvede at undgå at rødme og heldigvis rødmede hun ikke til hendes store overraskelse og forbløffelse? dog var dette meget lettende for hende og hun følte sig allerede meget mere glad end før skam.
Hun lod blikket glide mod David og smilede så sødt da han sagde det med han blot havde lyst, hans ærlighed var da altid et + fordi så løg han ikke overfor hende hvilket var yderst dejligt.
"Så du har betragtede mig mens jeg sov?, jeg kan da umuligt ha set så tiltrækkende ud?" hun slikkede sig let forførende om læberne og smilede sødt til David i det hun rejste sig yndigt op og strøg let håret til siden, det var blevet tørret så det var fyldigt og bølgende... meget legende og flagrende sådan når hun drejede elegant rundt og gik med hoftevrik over til selveste skabet og sagde"Mmhhh " hun smilede drilsk og stod der med hoften skudt til siden og hendes stramme pariser bagdel let struttende dog ikke så man kunne se den andet end det silke der lå over den og så stod hun ellers der og overvejede om hun skulle tage lidt mere at drikke"Jamen? så det da godt vis jeg er så fristende når jeg sover... at... jeg ikke sover mere og at du ikke skal overnatte endnu en aften her?" hun grinte sødt og sagde"det skulle da lige kun være vis det begyndte at regne senere eller du ingen steder havde at være eller noget i den stil, eller skulle gå i evigheder hjem af vis du sku med metroen der stadig ikke dur?" hun kunne ikke lade vær med at bide sig blidt i læben så det kom til at bløde lidt igen, dog med vilje denne gang og sagde så da hun vendte sig om med glinsende læber, lidt blod ned af siden ved de fyldige silkebløde rosa røde læber af hendes der var let adskilte"du skulle vel aldrig have en fetish? for blod..." hun smilede lidt og gik hen mod ham igen og satte sig i sofaen overfor ham for at se hvordan han ville reagere. Hun lod blidt bene krydses og lå let over hinanden så hendes lår var meget blottet, dog.. havde hun ingen seksuelle intentioner...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:56

Han smilede af hende fornægtelse. "Åh jo du gør." Han sukkede og himlede med øjne da hun med sin fine pariser bagdel vrikkede hen mod skabet. "Du kan godt glemme det der, det tender mig ikke." Han kiggede på hendes bagdel. "Men jov, dit fine endepartie er da ganske yndigt." Han lyttede efter hende tale om hvornår han havde adgang, og hvornår han ikke havde adgang til hende lejlighed. Han kiggede tøvende op i loftet. "Jeg håber selv du husker det, for jeg kan altså ikke huske dem alle sammen." Han betragtede hende stadig og hendes fine bagdel, dog fandt han hende mere tiltrækkende, når hun ikke gik vrikkende frem og tilbage, selvom det da var meget smigrende. Han sukkede højlydt da hun nu igen havde bidt hul på sine fyldige læber. "Hvad hvis jeg har, hvad ville du så gøre?" Hans øjne var let knebet sammen. Han elskede blod, og blev noget så tiltrukket af det, men sad blot med et mindre smil på læberne. Der var ingen grund til at fortælle hende det endnu, selvom det måske var lidt tydeligt, da han som han altid gjorde når han så blod, blev optaget af det, med mindre han tvang sig selv ikke at se på det. Efter at have stirret lidt på det, gled hans grå øjne op til hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 0:06

Ace smilede drilsk og satte bene ned og lænte sig frem af og så på ham med et lumsk smil og blottet perlehvide tænder i det hun sagde efter en lumsk grinen der kom nede fra struben"hm hm hm hahaha.." hun grinte lidt og sagde med denne her overlegen meget fine og sofistikeret stemme der lød meget cleopetra agtig i det, altså... meget kongelig og meget magtfuld"Jeg tror nu at jeg har fat i en af dine svagheder her lille dæmon.. jeg tror.. at du er yderst draget til blod" hun berørte blidt sin læbe og bed sig blidt i den igen så det blødte lidt mere og så på sin finger hvor hun havde lidt af blodet på i en dråbe der løb let ned af hendes pegefinger"Jeg tror.. at du ønsker at smage det blod du ser, og at du ikke kan fjerne øjnene ved mindre du tvinger dig selv til det" hun smilede lidt og rejste sig så op og sagde så neutral som om dette aldrig var sket?"Men jeg ville skam intet gøre haha, andet end lade dig aldrig berør mit blod igen" hun blinkede til ham og holdte en dyb øjenkontakt mellem hendes dyriske løvinde øjne og hans glinsende grå øjne. Hun kunne ikke lade vær med at drille ham lidt, dog vrikkede hun ikke med hofterne nu, men nu tænkte hun blot på at komme op og skifte så hun havde tøj på overfor ham og så få fjernet det blod der dryppede ned på hendes silkekåbe og fyldede hendes mund blidt med jern smagende blod?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 8:38

Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre ved hendes lille scene. Hun så aldeles sjov ud, når hun stod der og lignede en vampyr der ikke kunne lide blod, sådan som hendes blod løb ned over læberne, ned over hendes hage, og til sidst endte i hendes hvide morgenkåbe. "Ganske præcist svaret." Der var jo ingen grund til at benægte det. Dog var han ikke sikker på om han ville smage det, selvom han godt kunne lide blod. han grinede og rystede på hoved. "Hvis du tilbød mig at lade mig spise det ville jeg da ikke sige nej."
Han satte sig bedre til rette, mens han kiggede på hendes læbe, og så op mod hendes fine øjne. "Har du tænkt dig at blive stående der og blomstre, eller vil du ... have det blod af?" Han lavede et lille kort nik mod hendes læber, som stadig dryppede af blod. Han smed fødderne op i sofaen, og satte sig bedre til rette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:14

Ace rakte stille tunge til ham og strøg det væk i det hun sukkede stille og gik så oven på hurtigst muligt og fik sig så iført nogen jeans og en tshirt i det hun kom neden under igen og betragtede David lidt og sagde"sååå hvornår tager du egenlig hjem af?" hun smilede lidt og sagde"Jeg har faktisk arbejde at gøre i dag jo.. vi skulle nødig have at du blev involverede i mit top hemmelig arbejde" hun smilede let og rakte tunge for sjov til ham. Hun så stille rundt og satte sig så henne ved et skrive bord og fandt små ting frem, det var alt fra våben til små luft sugende runde dimser?.
Ace så stille mod nyhederne hvor de så smukt stadig sendte om alle de døde og sagde så stille" forresten David du kan ikke bare gå og kysse hvem du vil, det kaldes at være på ens personlige område at gå over en vis privat grænse?" hun så lidt mod ham og rejste sig så op og gik hen og satte sig i samme sofa som ham dog fordi den var tæt på. Hun virkede lidt koldere i dag. Hun berørte stille sit lange sorte hår og sagde"Men det var da hyggeligt at ha dig her, dog skal du ikke kysse mig igen" hun rakte let tunge til ham for sjov og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:54

Han kiggede på hende, uden at ligne en der havde travlt med at komme ud af døren. "Jeg tror jeg smutter, når jeg har lyst, eller du på en eller anden måde får mig smidt ud." Han smilede slisk til hende. "Hemmelige arbejde? Uhh, det lyder interesserent." Han kigge på hendes små dimser og våben. Hvad pokker lavede hun? Han kiggede på hende med et uforstående smil. "Du så da ellers ud til at kunne lide det, men nej, jeg går ikke og kysser på folk, du er jo sådan set den første jeg har kysset." Selvom han kunne mærke hun var anderledes denne dag, betød det ikke så meget for ham, eller det mente han ikke selv det gjorde. Han smilede over hendes fine lyserøde tinge der havde det med at komme ud mellem hendes fyldige røde læber. Det var da altid noget hun kunne lide, eller syntes det var hyggeligt hun var der.
//beklager længden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:01

En stille rødmen kom frem på hendes kinder som rouge strøget over en skuespillers smukke kindben. Hendes løvinde gylden brune øjne betragtede med en glinsende glans, denne høje herre der ikke ville lukke sig selv ud, og på en måde gjorde det blot Ace mere glad at høre at hun skulle tvinge ham ud eller dette med han først gik når han syntes han ville. Hun betragtede overrasket David med et "Hva!?" et blidt nærmest hviskende hva, i det hun rejste sig chokeret op og så på ham og sagde"er du ikke blevet kysset før eller.. jeg mener har ingen kysset dig før, af det du da kan huske? af dit liv" hun så lidt undrende på ham og gik lidt tæt mod ham dog nysgerrigt og ikke flirtende mere i det.
Hun berørte blidt hans kind og smilede i det hun blidt føjede et kys til samlingen ved at kysse ham blidt på halsen et lille chuu kys og grinte så let i det hendes hånd blidt gled væk fra hans bløde kind og smilede, hendes silkebløde læber havde blot blidt lavet et lille suge ligende mærke? der var rundt i det og rødt?. Hun grinte og sagde"så glemmer du mig ikke forløbig" hun smilede og satte sig over i sofaen og sagde"og nej ikke sådan hemmelige våben sådan.. helt vildt hemmeligt er det nu ikke, det er til en russisk våben dealing vampyr" hun smilede lidt lumsk og sagde"jeg endte i klammeri og betaler mig nu ud af hans varetægt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:10

Han forstod ikke hvorfor hun blev så overrasket. Hvad havde hun forventet? At han gik og kyssede med alt og alle heletiden? "Yep, helt rigtigt, ingen kys i den tid jeg selv kan huske." Han sukkede og mærkede først hendes bløde fingre ramme hans kind, og lidt efter hendes læber på hans hals. Dejlig bløde, som de også var igår. Han smilede. "Og hvad skulle det til for?" Han havde bestemt ikke noget imod det, hvilke overraskede ham lidt, men hun havde tydeligvis evnen til at tænke på alt andet end hans egen søgen efter hans fortid, hvilke kun gjorde ham gladere for hende. "Skulle jeg da have gjort det hvis du ikke kyssede mig?" Det kunne han meget muligt ikke sådan lige, med et knips, det var vel lige som andre og deres første kys.
Russiske våben, vampyr? Han hævede let øjenbrynet, og kiggede undrende på ham. Sikke en tøs han havde mødt. Flot, sød, venlig, kommer op og hyle med en vampyr, det var ikke så lidt. Der kunne nok tilføjes en ting eller to, men han vidste ikke helt hvordan han havde det med hende, så han lod være med at tilføje dem til hans fine liste over hvad han syntes om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:18

Ace betragtede ham lidt med de løve gylden brune øjne og sagde så stille"Hmm?? det ved jeg ikke, som et minde måske, sugemærker klær dig ihvertfald meeeeget" hun grinte sødt og drilsk til ham i det hun stille gik hen til vinduet og kiggede ud af det og kom så med en mærkelig ide?" hvad siger du til at gå neden under til den cafe som hotellet har og få lidt at spise eller drikke måske, jeg kunne især godt drikke en milkshake lige nu" hun strakte sig let og vendte sig så om mod David og sagde"det kunne godt være du måske glemte mig vis du mødte en der gav dig et bedre kys, nu er du jo faktisk min anden jeg har haft et kys med" hun ville nødig fortælle ham om den første!... det var hendes barndomsven Aaron, der havde taget et kys fra hende eller, de var kommet til at kysse hinanden på en måde og det havde været hendes største fejl i hele hendes liv, de havde slet ikke snakket efter det ene lille tante kys?.
Hun sukkede let ved mindet om det og gik så mod døren og sagde"årh her er egenlig varmt?" hun løb hurtigt oven på efterfulgt af ordene"et øjeblik" hun kom ned iført jeans shorts i sort og så den hvide tshirt og hvide seler hængende ned på hver side af sin hofte og klipklapper og betragtede så David og sagde"vil du med ned?" det var 25 gr den dag og virkelig varmt vis man ikke var vand til varme, og Ace følte allerede at hun svedte hvilket nok os var lidt sandt, hun var ikke vand til den masive varme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:27

"Jamen tak tak." noget mere at tilføje til listen, ud over det han allerede han skrevet på den. Et enormt sødt smil, på hendes fine læber. "Jo, det kan vi da godt." Han fik sine ben på gulvet, og fik sig rejst op. Han kiggede undrende på hende, tøvende, før han åbnede sin mund, og spurgte om det der havde ligget på hans tunge. "Hvorfor er du så bekymret om jeg skal glemme dig?" Det undrede ham, for så bekymret var man da normalt ikke over om folk skulle glemme en. Mens hun skiftede tøj, tog David chancen, så han lige kunne få sko på. Han ville ikke gå ned i bare tær, det gjorde han ofte der hjemme, men ikke ude. Han stillede sig ved døren, begravede en hånd i sit hår, og ventede på hun skulle komme ned så de kunne komme ud. Han gav hende et elevator blik da hun kom ned og sukkede. Selv havde han aldrig været den store sommer person, han passede heller sin fine vinterhud. Men det havde nok også noget at gøre med at han var skyggedæmon, og der var ikke meget skygge sådan en solrig sommerdag, men han ville ikke benægte han ikke kunne lide vejret. "Er du klar?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:34

Hun nikkede stille og sagde"ja det er jeg" hun så lidt på ham og tænkte yderligere over spørgsmålet, ja hvorfor var hun egenlig så bange for at han ville glemme hende, det var jo ikke sådan over bange hun var eller noget.*hvorfor er jeg egenlig så bange for han glemmer mig, det burde da være så let at svare på men det er så kompliceret, jeg aner ikke hvad jeg skal sige til ham, hvad skal jeg dog gøre..* hun så lidt rundt og gik hen til elevatoren og trykkede stille på knappen til elevatoren var oppe ved dem og det sagde mikroovn lyden DING. Hun trådte indenfor i den spejl væggede Elevator og kunne se sig selv fra alle vinkler inklusiv David. Hendes finger strøg let mod hinanden i nervøsitet og hendes krop følte ubehag ved at være så overvåget. Hun bed sig let i underlæben dog ikke hårdt og sagde så stille med hovedet kiggende skamfuldt den anden vej fordi hun ej turde at sige sandheden til David?, men hvad kunne han gøre, tvinge svaret ud af hende? det ville en engle som ham nok ikke lige gøre"Det min lille hemmelighed" hun lukekde blidt øjnene et sekundt og der var 14 etager ned, ca? nogen sekunders tur ned ved mindre elevatoren blev stoppet på grund af nogen skulle på?. Hun så på den store stopknap da hun endelig åbnede øjnene igen men sukkede så let og lukkede dem igen, elevatoren var ikke lige det helt store spændende øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:42

Han trådte inde i det indelukket elevator. Han havde ikke klaustrofobi, men han var ikke den der elskede små rum, eller måske var det bare spejlende der irriterede ham? Havde hun det på samme måde siden hun var så tavs. Han kiggede på hende, ved hendes svar og sukkede, og trak derefter let på skuldrene. Da der kom en ny ind, skød han straks sin letter klaustrofobi på ham, fordi han var der inde, så behøvede han ikke at tænke over at det var fordi der var spejle eller fordi Ace også var der inde, eller han bare var for stor. Tanken fik en lille trækning i hans mund. Det blev ikke rigtigt til noget, bare kort og stille. Det eneste man ville finde ud af det, hvis man så på det, var at han var i sine egne tanker, eller hans mund var gået i kramper, hvilke der ikke var de største chancer for.
Elevatoren stoppede op, med et ding ude fra døren, og de var nede på en af de første etager. David kunne ikke huske om det var her de skulle ned, så han valgte at kigge spørgende på hende. Hun kunne vel huske det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:49

Ace lod blidt blikket glide op mod tallene på den ene side ved siden af den lukkede dør og da den endelig sagde ding, gav hun et hovedkast mod døren til David og trådte så ud fra elevatoren helt normalt som om hun ikke havde drillet ham oven på før, hun smilede lidt og sagde"se jeg fik dig smidt ud af mit værelse" hun rakte tunge til ham og gik så stille hen til cafeen der lå inde hvor man kunne spise morgenmad dog var det der ikke mere eftersom klokken var ca nær ? 13 nu?.
Hun kiggede stille rundt og gik hen til baren hvor der var lidt andre drikke end blot alkohol og fik sig bestilt en milkshake og gravede i sin lomme efter en seddle og gav så manden sedlen og fik lidt småmønter tilbage i det hun endelig fik sin milkshake tog hun en tår af den og smilede himmelsk, dette var lige den kolde drik hun havde haft så yderst meget brug for, dette var for himmelsk til blot at slippe forbi hendes læber sådan!?., Hun smilede glad og så på David og sagde spørgende"Hmm skal du have noget?" hendes spørgsmål var let og ikke fyldende, samt stemmen hamonisk og afslappende dog med et strejf af lykke .
Hun ventede lidt og vis han skulle have noget betalte hun men vis ikke så var det blot som nu hvor hun sad og nød sin milkshake i alt stilheden og så det lidt elevator ligende musik der kørte blidt i baggrunden så det ikke yderligere genrede en?`.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 15:00

Han fulgte efter hende, ud, hvor hun købte sin drik. Han kiggede lidt på den, men takkede nej til hendes tilbud om noget at drikke. Han kiggede rundt. "Skal vi sætte os ned?" Det lignede noget hun trængte til, det var jo også varmt. Han tænkte over det hun havde sagt da de kom ud fra elevatoren. "Hvem siger du slipper af med mig?" Spurgte han drilsk. "Der er jo ikke noget sjovt i at sidde og glo oppe på værelset, hvis du ikke er der."
Han kiggede rundt i lokalet, og greb fat i hendes arm, med et blidt tag, og gik hen mod nogle stole og satte sig selv på den ene, og kastede et blik på den anden, for at sige ' sæt dig.'
"Havde du egentlig en billet med i metroen igår?" Han kiggede op på den sandfarvet lampe der hang over deres bord. "For ellers er du jo måske eftersøgt af politiet da du ikke er i bunken af lig fra toget ... Heldigvis." Det var ikke en tanke der tiltalte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 15:08

Ace hostede let da han pludselig ud af det blå tog fat i hende og følte han hurtigt trak hende med sig"Wow!" hun så undrende på ham og lagde hovedet lidt på skrå og sagde"Hmm? nej det gjorde jeg ikke, jeg tog chancen og tog med metro toget uden nogen billet? jeg var for udmattet og flad til at betale den dag" hun så lidt op da han os gjorde det og kiggede så undrende på ham og rakte let tunge efter at ha taget en slurk af sin milkshake med sugerøret"Ha så du tror jeg ikke kunne få dig ud af mit værelse vis det var, det kunne jeg da nok skal du se" hun grinte lidt og så ned og hørte dette med heldigvis? hun kom i tanke om han havde sagt det efter sin sætning og sagde"Heldigvis? hvorfor da" hun så undrende på ham, han var jo kold og dette, så hvorfor heldigvis? selv om han reddet hende så kunne han jo stadig måske have været ligeglad med vis hun nu var endt med at dø?. Hendes små sensor tikkede let mens hun betragtede ham og hendes hoved gav hende lidt hjernefryn"uuhh" hun tog sig hurtigt til hovedet og så temmelig ør ud men smilede så normalt og sagde"Men tak fordi du var så sød at redde mig igår, og angående det med slippe af med dig.. har du da ikke planer om at forlade mig i dag`" hun grinte sødt og rakte let tunge til ham igen i det hun skulle til at rejse sig op. Dog.. vis hun ikke havde købt billet... og hun tog med metroen, vis folk var døde og ingen beviser efter noget.. måske..*omg...!? var det det han mente* der kom en lille brifing i tvet i det man så teksten og et billede af Ace i skærmen at hun var efterlyst muligvis terrorist!?.
Hun stoppede op direkte og vendte sig så om og tabte helt milkshaken i det folk begyndte at stirre på Ace...
"Årh nej...!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 15:23

http://o.O Sikke en slutning! men er da helt med på den ^^//

Han smilede af hendes svar. "Jamen er glad for at høre at jeg ikke var den eneste der var helt flad." Han betragtede hendes tunge der igen kom ud, og blev luftet. Var det en vane hun havde fået erhvervet sig? "Hvad pokker skulle jeg da lave på dit værelse hvis du ikke var der? Vandalisere det?" Han grinede let. Det havde vel været en mulighed, og det ville da helt klart have været hyle skægt. "Uhh ... det ved jeg ikke, det kommer an på hvordan dagen ender." igen kom den lille søde tunge ud fra hendes mund. Han kiggede op da hun rejste sig op, og så ud til at være fordybet i sine tanker. Han vendte blikket op mod tv'et der hang lidt længere henne, som kørte middags nyheder. Han vendte blikket ud af vinduet. Det kede ham, det var vel bare med den pokkers metro igen? Der gik et sæt igennem ham, da han hørte et glas blive knust, mod gulvet. Han vendte sig om mod Ace, som stod stivnet med et 'Åh nej ....' han kiggede op på skærmen, og så billede af en kvinde, med fine læber, smukke øjne, og letter brun hud, en rigtig filmstjerne. Han kiggede tilbage på Ace et kort stykke tid, hvorefter han rejste sig så hurtigt at stolen bag han væltede. Han greb fat i hendes arm, og trak hende med ud fra hotellet. "Øhm, du har vel ikke noget imod at flyve vel?" Spurgte han. De skulle afsted, hvis hun ikke skulle blive fanget, og blive anklaget som terrorist. Han vidste ikke om hun ville væk, men det måtte han vel håbe på. Han vidste ikke hvad han selv skulle gøre hvis hun ikke ville afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 15:30

Man kunne høre folk pege på hende og andre skrige i det de stak af fra hende, fordi de troede hun var terrorist og farlig, nyhederne sagde at hun var yderst farlig og man skulle ringe til politiet så snart man så hende, og hun var mistænkt for at ha dræbt over 200 mennesker der var med den metro vogn den aften!?. Hun så helt chokeret ud og sagde"nej det kan ikke pa" hun skulle til at sige passe men nået det aldrig før hun hørte stolen vælte, og en løbende David kom mod hende og tog hendes hånd i det alt føltes som det var i slowmotion indtil David var foran hende og hun mærkede rykket i sin arm og for med ham ud af døren bagved og sagde"HVAD!?" hun så helt lammet ud og kunne slet ikke nå at tænke yderligere over det med flyve, hun så helt chokeret på David og da de endte i luften skrig hun let og klamrede sig til ham som ville hun dø vis hun gav slip, hun mærkede luften omkring sig og hvordan hendes tshirt gik let op af hendes krop dog gik den stille ned igen når vindstødene hen af kom mod hendes spinkle slim formede krop og hun mærkede et sug i maven det fik et smil frem der dog slet ikke passede til situationen"David!? sæt mig ned, du nød til det, nu tror de da først jeg en terrorist!?, jeg jo slet ikke fra Di Morga distriktet.." hun så helt paf ud og følte at hele hendes liv lige havde passeret revy og lidt tid efter kunne man høre sirener langt fra dem der holdte ved hotellet og kiggede det igennem i mens hun var på vej væk sammen med David... hun mærkede tårene glide ned af hendes kinder og en let rødmen falde over kindbene af hende mens hun lukkede de blanke løve øjne af hendes og klamrede sig op af David mens hun stille græd dog uden et ord eller hulk... andet end snøften til tidere..//xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 16:17

Da de var kommet ud, fik han sine sorte vinger frem, og tog hende'HVAD!?' som et ja. Han satte af, og fløj til vejrs. Han smilede lidt af hendes klamrende måde at holde fast på hende. Han havde godt fast i hende, så hun smuttede ikke nogle steder, med mindre hun ville sparke sig fri. Han smilede. "Ja, du flyver væk med en eller anden bevinget mand. Men det betyder jo ikke at de ikke må anholde dig." Han blev ved med at holde hende fast, selvom hun ville ned, eller det havde hun lige givet udtryk for. Han fløj ind over søen som de havde badet i for nogle timer siden, og lande lidt væk fra den, da han hørte hun græd. Han blev enormt forvirret. Hvorfor skulle hun nu til at græde? Han trøstede ikke folk, eller han havde ikke rigtig prøvet det før, men det måtte han vel kaste sig ud i nu? Sirenerne kunne kun høres lavt der inde, og ellers kunne man kun høre lyden af fugle og andre skov- og naturlyde.
han satte hende ned og kiggede bekymret på hende. "Hvorfor græder du?" Spurgte han, og prøvede ikke at lyde alt for forvirret. "Vil du tilbage?" Han vidste ikke hvad der var galt med hende, han var jo ikke den store følelses kender, hvilke gjorde ham enorm kold på nogle sider, da han ikke vidste hvad folk så følte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 16:32

Ace strøg blidt sine tåre væk og så mod David og sagde"jeg eftersøgt hvordan tror du selv jeg har det, jeg har intet hjem, ingen varme, jeg er et menneske og kan let dø, og ironisk nok brugte jeg lige mine sidste penge på en milkshake jeg ingen gang fik det hele af" hun strøg de glinsende tåre der gled som små våde perler ned af hendes kind, blidt væk med håndryggen af hendes hånd og mærkede hvor våd og røde hendes kinder måtte være efter alt den tåre gnidning. Hun betragtede stille David med vingerne og sagde"dine vinger.. de sorte" hun så lidt på dem og smilede så stille og sagde vel for at lette stemningen"Jeg troede engles vinger var hvide" hun så lidt ned og sagde"Jeg har intet sted at bo mere... jeg kan ingen gang komme hjem til london uden at blive anholdt og vis jeg bliver væk længere og længere tid vil straffen vel blot blive længere og større, jeg ender med at sidde i fængsel i livstid, rådne op og blive ældre og ældre i et klamt fængsel!" hun bed sig let i underlæben og der gik let hul, dog denne gang strøg hun blodet væk med det samme selv om det og hun lukkede øjnene hårdt i og sad der med bene op mod sig og armene om sine ben trukket helt hen til hendes bryst og hendes krop mens hun bed sig i sin blodige underlæbe og følte blodet glide varmt ned af hendes mund, flere steder og ned af kæben på hende og dryppe ned af de blottet lår af hendes. Hun mærkede en form for selvhad og lignede en der var i stor smerte, en der blot ville forsvinde væk fra verden og dens fugle sang og smukke solskinds vejr der virkede så falsk nu!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 16:52

Han nikkede tavst. dumt spørgsmål, ja, dumt. Han kiggede lidt på hende, uden at vide hvad han skulle gøre af sig selv. Han stod i sine egne tanker da hun påpegede hans vinger. Han smilede lidt. "Er dæmon jo, så er ikke fuldblods engel, og det gør mine vinger sorte, det vil være mit bud, men ja, normalt er de hvide." Han kunne godt høre hvor håbløs hun følte sig. Det så sort ud for hende. Måske skulle han ikke have redet hende? "Du er da velkommen hos mig, men du skal ikke forvente for meget, så bliver du skuffet." Han tænkte tilbage på hans lejlighed, som ikke ligefrem var ren, og heller ikke stor, det var i den meget lille afdeling, men han kunne gå oprejst, og havde selv ingen problemer med den. Han tørrede blidt hendes blod væk fra hendes hage og betragtede hende fra siden. "Du kan vel bare gemme dig til at de har opgivet jagten på dig?" Det lød åndsvagt i hans øre, men det var det bedste han kunne diske op med lige nu. "Jeg vil gerne hjælpe dig hvis jeg kan, men ..." han tøvede, og lukkede så munden. Han havde ikke mere at sige. Han ville hjælpe hende hvis han kunne, men nu var det jo ikke fordi han havde så utrolig mange penge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 16:59

Ace så stille op mod David og sagde"vent.. vis dit lig ikke lægger der og de har fanget dig på et overvågnings kamera.. så du os eftersøgt, dog har de vel ikke så megen information andet end dit udseende så?" hun så lidt ned og sukkede og sagde"der kan gå flere måneder før nogen udsætter deres eftersøgning" hun så lidt væk og bed sig let i underlæben dog rejste hun sig op og slikkede sig let om læberne og så mod ham og sagde"jeg.. vi bliver nød til at finde et sted hvor ingen kan finde os, og det er vel i din lejlighed eller hus? hvor du nu bor.." hun så lidt på ham og sagde så uskyldigt og hjælpeløst"vil du ikke nok hjælpe mig David, jeg ligeglad hvor vi tager hen blot.. blot hjælp mig så de ikke får fat i mig" hun så virkelig bange ud og tårene strøg stadig lydløst ned af hendes smukke rødmende kinder og der stod hun og så virkelig nuttet ud iført disse shorts og den ikke vildt stramme tshirt der hang lidt ned af den ene skuldre og blodet fra læben, lidt her og der på de smukke stramme lår af hendes og lidt på hænderne, hun lignede lidt et offer for en vampyr eller? et trakfik offer, måske zombie? offer enda. Hun gik stille hen til ham og sagde lidt flovt"forresten.. tak fordi du tænkte på at få mig væk og du ikke ville have de fik fat i mig.. fordi?.. det var vel derfor du tog mig med her hen og ikke blot lod mig tage beslutningen`"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 3 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum