Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 15 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 20:28

Ace rødmede da han tog om hende i ben lås og hun hpldte sig let om ham og sagde"Hey?" hun grinte lidt og sagde"legedyr" hun rakte drilsk tunge til ham og da de endelig kom op kyssede hun ham os, det var virkelig dejligt at tilbringe sin tid med ham og være ved ham, dog var hun bange for han ville finde en der var flottere end hende eller noget i den stil og så måske forlade hende? i et sort hul af forvirring og sorg.
Hun sukkede let og tog ham blidt i hånden og sagde"skal vi tage hjem af?" hun gik stille med ham igennem skoven og betragtede ham mens de gik og sagde så stille"så ? ... mine vinger... jeg opdagede min fjer" hun tog den frem og så lidt indgående på ham og sagde"Har du plukket mig David? og hvorfor" hun grinte lidt forsigtigt men ventede dog egenlig på et alvorligt svar om hvorfor han havde taget fjeret af hendes vinge i første omgang"vokser det ud igen nogen sinde..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 20:35

Han kiggede på hende, og nød hendes dejlige fugtige hånd i sin. Han kiggede på hende, med et grin da hun viftede med fjeren. "Jeg havde lyst, men jeg kunne se dine vinger ikke syntes om a blive blukket, men jeg bebrejder dem ikke noget, det er som en fugl. De fortrækker også at beholde fjerene." Han gav hendes hånd et lille klem. "Hvorfor ... fordi jeg havde lyst, og den lille fjer sad lige og kaldte på mig." Han kiggede ned på hende, og vidste ikke helt hvad han forventede på af hende. "Ja, de skal nok komme ud, og ellers, så skulle jeg nok lade være med at rippe dig for fjer." Han kunne ikke helt lade være med at grine, og trak hende op i sine arme. "Chokolade løve, med vinger, det lyder meget fantasyfuldt." Han blinkede til hende, og smilede svagt. Han skød sine vinger ud, og fløj med høj fart tilbage til altanen, og stillede hende ned igen, og gik ind. "Jeg skifter altså lige tøj, og sig hvis vi skal noget." Han vade ind på værelset, og dryppede af vand efter sig. Han snuppede et par nye bukser inden han forsvandt ind på toilettet for at få skiftet bukser, og hængte sine andre op i brusekabinen, så de kunne hænge til tørre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 20:44

Ace betragtede David med undrende og gik let i stilhed og anede ikke hvad hun skulle sige, hun følte sig os rigtig våd og kold egenlig for det ikke skulle være helt løgn så hun nyste lidt her og der mens hun gik ved siden af David"Årh? okay tror jeeeeeeg!?" hun grinte let da hun var endt i hans arme og lukkede øjnene få sekunder da de satte af fra jorden og hun holdte sig tæt op til David og havde armene om hans nakke indtil hun slap da hun endelig kunne stå fast på jorden og sagde"Mmmhh dejlgit at være hjemme" hun tog tøjet af inde i sove værelset og hængde dem op på et tørre stativ ved vinduet og sukkede så i det hun nøgen lagde sig under dynen efter hun havde fået sit hår tørret og lå der og nyste let dog havde hun spredt vingerne ud der lige fyldte det samme som sengen og betragtede så sin vinge der manglede en fjer"Får du nogen sinde en fjer på igen min dejlige ven..." hun sukkede let og strøg sine vinger og fjerene der var dugnede og dejlige bløde i det hun gøs let?... de var vildt følelsomme og gav følelsen en slags nydelse af glæde og varme når man strøg fingerne over dem...?"David? er der nogen steder du gerne vil hen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 21:06

Han kom ud fra badeværelset kigge han hen på hende. Han havde stadig sine vinger fremme, som skinnede let, da solen faldt på vingerne. De var helt blanke og skinnede svagt i sollyset da de var helt sorte, fra den yderste fjer, til den inderste dun. Han kiggede på hende, med hoved let på skrå. "Nå, dada." ham smilede svagt for sig selv, og gik hen til hende "Nå, jeg må ikke være der, fordi du skal have dem fremme." Han prikkede lidt til hende, og prøvede at lyde forarget, men det var tydeligt at høre den drilske undertone. Han gik om på den anden side af hende, og lage sig oven på hende, mens han klappede vingerne ud over dem, så den ene lå næsten nede på jorden, og den anden lå oven på hendes. Han klappede den ene sammen, den der næsten lå på jorden, da den var ved at få ham til at trille ud af sengen. Han kiggede på hende, og kyssede hende blidt. "Nu har jeg også et par vinger at kæmpe imod for at få dig." Han stønnede og kyssede hende igen. "Men de skal ikke komme anmasende!" Han trak sig let op, og kiggede på hende. "De kan bare komme an." Han kyssede hende igen, denne gang mere intenst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 21:11

Ace grinte og rakte tunge til ham og sagde"Nååårh! haha, hvad vil du gøre nu?" hun betragtede ham med hovedet undrende og let på skrå da han sådan gik hen til hende og undersøgende lagde sig lidt mærkeligt over hende da hun så mærkede hvordan hans vinge lå på hendes og hun grinte let og sagde"hey fylde dyr" hun smilede og kyssede ham så blidt tilbage og sagde"Jaaah mine vinger skal jo os ha lov til at være her" hun mærkede dog det lettere mere intense kys da han havde sagt de kunne komme an og hun kyssede ham os mere intenst igen og mærkede hvordan hun egenlig fik lyst til ham?. Hun var glad for at da han kom ud fra badeværelset at han ingen overtrøje bar, det var altid dejligt at se på hans smukke gyldne gude krop. Hun lod blidt tungen lege med hans da hun havde sneget den let ind mellem hans tænder for at lokke hans tunge ud til hendes og lod dem lege i mens hendes finger fandt ned til hans bukser og hun så trak vingerne ind og fik sig lidt møvret over David så hun var øverst over ham nu og rakte så tunge til ham og slog sine vinger ud så de så rigtig smukke ud og hun så mere ren og uskyldig ud end før, med det let bølgende glinsende cocio brune hår og de løve gylden brune øjne og de silkebløde læber af hendes og den frække lille tunge og hendes smukke chokolade gylden brune hud...
Hun smilede let og sagde"Jeg håber alle får afvide du kun er min og vis de rør dig på som mig så de blot billige klamme ting, fordi du min kun min ulv!" hun tog let om David og krammede ham ind til sig og så rigtig uskyldig ud og sagde"Ikke os ? " hun lagde hovedet let på skrå og sagde"ÅHR! ? David jeg har forresten købt en ting til dig den gang jeg shoppede jeg havde glemt alt om det..." hun rejste sig hurtigt op og rodet i sin taske og sagde"frem med det håndled du helst vil bære noget" hun grinte let og smilede sødt til ham..."Men jeg forevigt din chokolade løve" dette var et armbånd af smuk ægte sølv, den skindte let og havde en flad stykke sølv på sig på få cm hvor der stod noget på fransk, det betød forevigt din, hun smilede og bagpå stod der Ace...
SÅ han nu aldrig ville glemme hende vis der nu skulle ske ham noget som den gang han havde glemt sin hukommelse?, det kunne skyldes måske for meget stress den gang eller noget,?... "Sådan her" hun havde givet ham den på og sagde"så vil du aldrig glemme mig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 21:42

Han kiggede lidt på hende. "Tage kampen op!" Han kiggede kort olmt på hendes vinger, men fik ikke mere tid, da han mærkede hendes blide læber mod sine igen, og derefter hendes lille nuttet tunge mase sig ind i hans mund, som om det var dens sommerhus. Han stønnede svagt, og nød hende i fulde drag, hvilke der da også kunne ses på hans vinger, som flere gange slog ud i luften. Hans vinger flippede mere eller mindre ud, da hun vendte ham om, men de sad jo fast på ryggen af ham, og fik en letter hård med gang, imens hun fik ham ned at ligge. Hans vinger lignede lidt fisk på land, som de baskede et par gange, men blev dog stille, da han ikke reagerede på dem, men på hans løve, der nu lå på ham, og hun kunne mærke hendes varme bløde hud. Han stønnede svagt, da hun rejste si op. Han ville have hun blev, men lod hende gå. Han rakte sin venstre hånd ud, og kiggede undersøgende på armbåndet og smilede svagt da han læste hvad der stod på det. Han rejste sig op, og gik hen til hende, og trak hende ind til sig, mens han pressede deres hænder hårdt ind mod hinanden, og hans tunge slikkedes blidt hendes læber, mens hans vinger lå omkring dem. "Tak." Hviskede han, og kyssede hende ind mod væggen og kyssede hende mere intenst. Han trak sine vinger ind og lod en hånd glide op af hende nøgne krop med et vel tilfreds suk. "Jeg vil aldrig glemme dig." Han kiggede på hende, og stod nu og pressede hende op af væggen. "Ingen grund til at bekymre sig om det." Han bed hende blidt i læben, og lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 21:51

Ace smilede flovt og havde helt glemt hun var nøgen hvilket var så pinligt!? hun blot havde rejst sig op og ladt David se hende sådan her!?. Hun så på ham med rødmen over kinderne og sagde"jeg så glad for du kan lide den David, jeg havde helt glemt den faldt ud af sin lille pose på vej hjem og at jeg havde anbragt den i en lomme i stedet" hun havde en taske med en lille lomme . Hun så på ham og rødmede meget nu da hendes ryg endte op mod selveste muren og hun mærkede hvordan han nærmest tvang hende til at blive og hun mærkede hans finger flette sig med hende indtil de slap igen og berørte hendes nøgne krop?, måske havde hun fået David til at forandre sig lidt, skønt... han faktisk var vidunderlig uanset hvordan han var eller hvad end han gjorde. Hun mærkede følelsen af overgivelse til ham og hvordan hendes hud prikkede efter hans berørelser der havde gledet op af hende og hun kyssede ham intenst tilbage og holdte kysset, i det hun mærkede væggens koldhed mod sin ryg og mærkede hvordan han bed hende blidt i læben og hun gav et nydelses støn fra sig og fangede hans læber med sine og kyssede ham tilbage og sagde"tak" hun ville gøre alt for han aldrig glemte hende, om så han endte med at være en andens... så længe hun havde en plads i hans hjerte ville hun forevigt vente på at blive hans eller forevigt være hans kun. Hun smilede da hun slap kysset og lod blidt fingerne lege med hans bukser så de faldt ned om hans ankler og hviskede ham sensuelt i øret"Hvorfor skal jeg være nøgen og ej dig?... det ..... unfair play" hun grinte og nippede med de bløde læber af hendes blidt hans dejlige øreflip og lod så sine læber kysse ham ned af halsen sensuel og blidt... ømt og ydmygt... mens hendes finger strøg let over hans overkrop og fandt ned til hans finger og flettede sig med dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 22:10

Han kunne ikke holde en lille latter tilbage, da hun åbnede hans bukser, og lod dem falde ned om anklerne på ham. "Åhh my dear." Han grinede. "Det har jeg heller ikke sagt du skal." Han sønnede svagt, da hun bed ham i øreflippen, og nød hendes hænder der pressede sig ind i hans. Han kyssede hende op af halsen, og slikkede hende blidt, eller nærmere lappede hende i sig, som var hun vand. Han lage sine hænder om ryggen af hende, og bed blidt i hendes skulder. Det var underligt for ham at have hendes armbånd på, men han ville aldrig tage det af, det var en tryk fornemmelse han havde ved at have det på. Han stønnede svagt, og pressede hende helt ind til muren, så han kunne mærke hendes bløde, fyldige bryster. Han smilede svagt, da han langsomt bevægede sig ned af hende, han han sad på knæ foran hende, og forsigtigt slikkede hende i skeden. Han blev der dog ikke længe, før han slikkede hende op af maven, og greb fat i hendes ben, og trak hende op at sidde, mens han spændte hendes ben fat om hende, og kiggede op på hende, med øjne der lyste af kærlighed til hende. Han smilede svagt, og trak hende ned til sig, og kyssede hende blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 22:20

De gylden brune øjne så undrende på David da han sagde noget på engelsk skønt hun forstod det hele og bagefter mærkede hun hvordan han pludselig legede med hende og slikkede hende op af halsen og hun gav let et støn fra sig igen og så flovt på ham og mærkede hvordan rummet blev varmere for hende samt hendes egen krop føltes som om den pludselig havde fået feber skønt dette var hvad David kunne gøre, han påvirkede hende så meget at hendes krops temperatur kunne ændre sig selv på blot få sekunder, og at hun følte hun ville springes af lyst til ham vis han ikke snart tog hende, dog... da hun mærkede hvordan hun stod helt mod muren ville hendes vinger så gerne springe ud men de måtte dog ej få lov i det hun mærkede hvordan han pressede sig mod hende og så smilede lumsk? da han gik ned af og pludselig"Aaa...aaahhhhh" hun stønnede let i det hun lukkede sine øjne og lod hovedet blidt løfte sig i mens hun trak vejret i dybe dog feminine og meget lyse støn da hans tunge berørte et så følsomt sted og hun mærkede sin krop sitre helt inden i og hjertet banke løs i hendes bryst mens hans tunge legede med hende og så op af hendes mave indtil han greb fat op hendes ben og trak hende ned at sidde ( du mente ned ikke ^^" ) og mærkede så hans ben let spænde sig om hende til hun endte nede ved ham helt med bene ud til siden og rødmede så flovt i det hun var der på gulvet med ham nu og hendes vinger sprang let ud og hun så helt vildt flov ud og rødmede i hele ansigtet let over kinderne som en let blød rød rouge og sagde"U..u...undskyld" hun kunne ikke styre hvordan de ville komme ud og ikke komme ud i nu så de var blot sprunget let ud da hun var blevet så overrasket og da hans læber havde ramt hendes. Hun følte sig så lykkelig, armbåndet klirrede let på hans håndled, det var ikke stramt eller for løst men tilpas og let legende ned af hans håndled og arm mens hun smilede og kyssede ham intenst tilbage og håret strøg ham blidt over brystkassen da deres læber trak sig væk fra hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 22:46

Han kiggede på hende og satte sig på hug, så de sad i nogen lunde sammen højde og kunne kigge på hinanden. "Hvad vil du?" Han kiggede på hende og kyssede hende blidt. Han lænede sig ind over hende, og støj hende blidt over kinden. Han satte sig på bag delen og trak tøjet helt af, så han sad helt nøgen på hende, og lænede sig tilbage, og lage sig på gulvet. Han kiggede op på hende. "Dine vinger skal nok makke ret før eller siden, det lære de." Han smilede let, og lod sit hoved falde bagover igen, og kiggede op i loftet. Han lukkede øjne, og lod den sidste måned passere forbi i et langt revy af alt hvad der var sket. Ulykken, hans besøg i hendes lejlighed, flugten, fritfald ... og alt det andet. Han smilede lidt han flere gange havde lykkes ham at tage hende nøgen, og hun blev letter rød i hoved, som hun jo havde det forvane at gøre. Han smilede, og sukkede, og lukkede øjne, mens han lod sin hånd glide over armbåndet. Han lod lidt sin finger ligge på det der var indgraveret. Han slog øjne op, og kiggede lidt på armbåndet, og sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 12 Maj 2011 - 23:55

Ace så lidt undrende på David og så lidt den anden vej da han gjorde sig nøgen og hun slog blidt vingerne af sine om sig for at dække den nøgne krop af hendes og så hans blik mod selveste armbåndet og hørte ham sukke og så helt panisk ud og sagde forsigtigt i det hun berørte hans hånd.."h...hvad er der galt? søde"hun så lidt nervøs ud, måske var han skuffet over armbåndet eller gemte han noget for hende måske. Hun så lidt væk til siden og rejste sig så langsomt op og slog vingerne ud let og ind i sig selv i det hun tog dynen og slog om sin nøgne krop så kun bene var blottet fra tær til knæ og gik så stille hen til sengen og satte sig let ved kanten og betragtede David der havde sukket over ? et eller andet da han havde kigget lidt på armbåndet..
Hun kiggede lidt mod vinduet og sagde"du behøves ikke gå med det vis det er?, altså.. du kan jo bare tage det af vis der nu kommer en der bedre end mig og sådan" hun så flovt mod David dog uden at rødme men med stolthed i sin stemme, hun ville ikke blot være en eller anden pige men hun ville være den pige i ens liv.. hun ville være den pige der strålede over alle de andre om der så var andre så ville hun være den der betød mest og var mest speciel.
Hun så lidt på David og sagde"er du okay?..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 8:57

Han kiggede på hende, uden at forstå hvad hun ville. Det var fårst da hun satte sig på sengen og sagde det med en anden pige, at hans hjerne forstod hvad hun tænkte. Han satte sig op, og kiggede på hende, imens hun udtalte de sidste ord. "Hvorfor skulle der være noget galt, hvis der var nogle der ikke skulle være okay, skulle det da være dig." Han fik stablet sig på bene, og gik over til hende. "Helt ærligt, hvad for dig til at jeg ikke vil have dig?" Han skubbede hende blidt ned i sengen. Han lod en finger glide ned over hendes kæbe, og kiggede ind i hendes løve øjne. "Jeg elsker dig, og det stopper jeg nok aldrig med at gøre." han kyssede forsigtigt hendes bløde læber. Han kiggede lidt på hendes fine bølgende hår, der lå omkring hende. Hendes krop virkede enorm tiltrækkende på ham, hvilke ikke overraskede ham. Han smilede svagt, og greb ud efter dynen, og rullede sig sammen til en pølse med fødderne strittende ud i den anden ende. Hans grå øjne lå på Ace øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 13:28

Ace så ham rejse sig op og sagde"Jeg ved det ikke, du virkede blot som om du var skuffet over armbåndet eller sådan noget?" hun så lidt op mod ham forsigtigt da han stille skubbede hende ned i sengen som formede sig efter dem og hun rødmede let over kinderne da han berørte hendes læber, og mærkede hans dejlige varme over sig indtil deres læber mødtes og smeltede sammen i ren nydelse indtil... han tog hendes dyne og hun satte sig op og sagde"Heeeey?" hun grinte let og kastede sig blidt over ham efter som hun næsten intet vejede mere jo? det fattede hun dog ikke men stadig?.
Hun grinte og sagde"Min dyne din dyne tyv?" hun grinte let og kyssede ham på halsen og strippede ham let af med dynene og smed den ned på gulvet og lagde sig over ham og betragtede ham med sine ben ud til siden med ham imellem og så ham i øjnene i det hun havde flettet sine finger med ham og tvunget hans hænder ned i mod sengen og sagde så stille"så det der var snyd din tyv hehe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 13:51

Han grinede, og kiggede på hende, da hun fik placeret sig på ham, og pressede hans hænder ned i sengen. "Nå, ja, så ligger jeg her, fanget af politiet, men ikke anholdt? YEY!" Han kiggede afventede op på hende. Hun måtte vel have den ene eller anden form for ide med ham. "Nå, hvad vil politiet så gøre med tyven?" Han kiggede lidt på ham, før han greb fat i hendes håndled, og skubbede hendes hånd væk, og væltede hende ned i sengen. "Ja, så er det tyven der har fanget dig!" Han grinede, og lænede sig ned og kyssede hende blidt. "Hvorfor skulle jeg være skuffet over din gave? Jeg er meget glad for den." Hans grå øjne gled kort ned af hendes næseryg, et underligt sted at have øjne, men det var åbenbart det der havde fanget deres opmærksomhed, øjnes. "Hvorfor tror du egentligt jeg vil finde en anden pige?" Han kunne ikke selv komme i tanke om noget der kunne være kønner end hans chokolade løve. "Så mange kvinder er jeg ikke sammen med." Han blinkede, og slikkede hende igen let op af halsen, før han lage hele sin vægt på hende, så han kunne mærke hendes rundt bryster, og velformet krop under sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 15:09

Hun grinte og smilede ondt i det hun sagde"Muhaha nu vil jeg slikke din krop" hun slikkede ham let op af halsen og bed ham blidt derefter med små lovebites og så nippede hun med sine fyldige bløde læber mod hans lille øreflip og sagde"Nårh" hun grinte da hun endte nederst og smilede så til ham og mærkede så de dejlige læber af hans og kyssede ham igen og sagde"Mmhhh gør det igen" hun så lidt på ham og sagde"tak" hun elskede at han elskede hendes gave eller var glad for den ide mindste det gjorde hende meget glad. Hun lå der let og mærkede hendes rødmen komme og sagde uskyldigt"det.. det tror jeg heller ikke rigtig men.. men det blot sådan som du var, det gjorde mig lidt nervøs eller.. ja? du virkede til at hade gaven som ville den forhindre dig i at ha fordele ved en anden pige eller noget, men jeg tror ikke du er en womenizer" hun smilede flovt og lod hovedet blidt løfte sig bagud og sagde"Mmmhh" da han slikkede hende op af halsen og hun mærkede hans krop mod hendes og slog bene blidt om hans dejlige lår og så på ham lettere udfordrende og grinte så lumsk og kyssede ham sensuelt og intenst på læberne efter at ha startet blødt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 17:50

Han stønnede, da han mærkede hendes bløde læber og kiggede på hende, da hun en gang blev færdig, men han blev ved med at ligge ovenpå hende, af to grunde, den første var fordi han ville, og den anden fordi han ikke kunne rejse sig op. "At jeg er en ahvad for noget?" Womenizer?! Han havde aldrig hørt ordet, men han havde da en ide om hvad dette spøjse ord betød, trods han ikke var sikker. Det var vel et pige ord. "Hvad nu hvis jeg gerne vil bindes til dig? Så kan du ikke slippe af med mig igen lige forløbig." Han lage sig ned på hende, og mærkede hendes hævende og sænkende brystkasse mod sin. Han smilede svagt, og kiggede på hende. Han fandt hendes hånd, og flettede sine fingere ind i hendes, mens han lukkede øjne. En blød chokolade løve med vinger ... det endte med at blive et ret langt navn, hvis han da blev ved med at putte navne på, men der var jo ikke noget der stoppede ham i det. Han trak sig op, og kiggede ned på hende, med et lille grin. "Hvad siger dine forældre engeligt til at du bliver ved tiggerdrengen? Og ikke flytter tilbage til London, hvis du ikke gør det." Han var ikke sikker på hun blev i Terre, men hvis hun ikke gjode, flyttede han som før sagt med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 19:06

Ace så lidt nervøs ud og sagde så stille dog... hun vidste allerede hvad der skulle siges i denne her situation egenlig da han spurgte ind til hendes meget fine forældre"de vil faktisk ikke have det, og de siger karma vil ramme mig og du sikkert går fra mig fordi du er for øhm... trængende i din alder efter andre piger og at du så heller ikke er alvorlig med mig og vil ende med at forlade mig et eller andet tidspunkt igen og ja forlade mig forlade mig sådan noget i den retning kom der ud af deres mund, og at de var skuffet over mit valg af mand?" hun så lidt på ham og kyssede ham så og sagde"Men" hun flettede finge rmed ham og endte med at lægge oven på ham da hun vendte sig om og sagde"Men.... hehe.. jeg bestemmer selv hvem og hvad jeg vil tilbringe min tid med og jeg vil tilbringe min tid med dig forevigt vis jeg kan det" hun rødmede let over kinderne og kyssede ham i det hun smilede lumsk og fandt noget i sin skuffe og gav hurtigt ? David håndjern på faktisk, en på hver hånd i hver side af hendes senge gitter ved kanten og smilede så, det burde ikke gøre ondt på ham og han burde heller ikke kunne komme fri bare sådan lige her og der, de var temmelig robuste og stærke i det. dog var de købt til vis der kom en ind og ville gøre et eller andet shit ved hende? så kunne hun fange dem med sine hjemme lavet stærke titanium håndjern.
Hun smilede til David og sagde"Så nu har politiet fanget tyven igen" hun rakte tunge til ham og bed ham blidt igen på halsen og kyssede ham så ned af hans nøgne krop, mens hun blot nød at kunne snakke sådan her med ham" jeg flytter ikke forløbig ihvertfald.... og ? måske bliver jeg men jeg håber da du tager med mig så?" lyset fra vinduet var et dæmpet lys ej skarpt eller klart... meget blidt og roligt, samt himlen var dækket halvt af skyer men mørket var stadig faldet over Terre...
Hun smilede og strejfede let med tungen hans lem og lagde sig så blidt over ham og smilede"Nååårhhh hvad vil du gøre ved det, vis jeg prøver at tænde dig så du nærmest brænder efter mig men ikke kan rør mig hehe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 19:27

Han havde ikke forventet hun ville fange ham. Han kiggede lidt på håndhjerne, og ville ikke engang prøve at komme fri, for de virkede ikke som noget bras man havde købt nede i den nærmeste BR eller legekæde. Han pressede læberne sammen og stønnede. "Pfff, jeg troede ikke politiet fangede deres tyve ved at binde dem fast til en seng." Han kiggede på hende. "Det virker bestemt ikke som at du vil have jeg skal komme med dig, når du sætter mig fast til en seng." Beklagede han sig, med et lille grin på læberne. Hans krop var ikke sen til at reagere på hendes lille blide berøring. "Det ved jeg ikke, men du er godt igang." Han lage hoved tilbage, og tænkte sig lidt om, før han kiggede på hende igen. "Prøve at komme fri ... hvad skulle jeg da ellers prøve på?" Han kiggede hen på sin fastbundet hænder. "Hvor har du dem egeltigt fra, og hvorfor pokker har du dem?" Det undrede ham at hun havde sådan noget gemt i sine skuffer, men hvad vidste han om det, nu sad han i nettet, som en fisk i et garn, og kunne hverken komme frem eller tilbage, med mindre han rev håndhjerne op, hvilke han helt klart ikke evnede. Han skulle lige til at åbne munden, og sige at han da bare kunne bruge sine ben til at indfange hende med, men den fikse ide ville han alligevel ikke give hende, så han holdt sin mund lukket, og kiggede på hende. han håbede virkelig ikke hun ville gøre det, det ville jo være ren tortur for ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 23:29

Ace smilede lumsk og slog vingerne ud i det hun havde bene let adskilte med ham mellem dem jo og betragtede ham i det hun slog vingerne uskyldigt ud og så rigtig sensuel og virkelig uskyldig ud da vingerne kom frem og et smil af glæde kunne ses over hendes læber og hun startede med at kysse hans krop let og berør den med små blide stryg her og der over brystkassen og let os kysse ham op af halsen og lade sine bryster blidt berør hans dejlige overkrop mens hun lod fingerne finde vej til hans dejlige hænder og flettede sine finger ind i hans og sagde"Jeg har lavet dem helt selv, vis jeg nu skulle få indbudne gæster, så kunne jeg ide mindste lænke en, ingen skal nemlig stjæle fra mig, og du har stjålet mit hjerte" hun blinkede til ham, det kunne let lyde som en virkelig lam score replik vis det da ikke var fordi de allerede lå og legede lidt i sengen som nu. Dog lod hun sig blidt yndefuldt og elegant slange sig ned af mod hans dejlige lem der reagerede på hendes mindste strøg over den med hendes tunge der legede med dens lange dejlige form og udforskede den ved at slikke blidt med yderspidsen af tungen kun og ikke hele tungen, hun smilede og lod så blidt sin overkrop ved brysterne strejfe den let i det hun blidt strøg sig elegant op af David og lagde sig så over ham blidt og let i mens hun så på ham sødt og kyssede ham op af halsen blidt og strøg den højre hånd op og ned af hans dejlige side og sagde"Du vidunderlig" hun smilede og lod stilheden tage over mens der kom regn af og til blidt dryppende mod vinduet fra himlens ovre, og selveste rummets tempratur var 22 gr ca og virkelig dejlig sommerligt indenfor...
dette var det mest behagelige hun havde gjordt i lang tid og hun nød det til fulde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 23:58

Han sukkede. vingerne gav hende et uskyldt udtryk, så hvis politiet endelig skulle komme, hvikle David selvfølgelig ikke håbede ville ske, da han ikke ville ligge nøgen foran dem, men hvis det kom, ville hun sikkert bare skulle slå lidt med de fine brune vinger, og rødme, så skulle alle problemerne nok komme havlende ned over ham, og de ville straks begynde og hakke på ham, som om han havde bundet hende fast til sengen. Han blev straks tændt af hendes blide berøringer, og ja, det var vel mere eller mindre tortur for ham, at han nu lå længet fast til en seng, og ikke kunne komme ud. Han lod hende styre det hele, da han selv ikke kunne gøre noget, andet end at kigge, og nyde hendes lille forstilling. Han sukkede og kiggede op på hende, før han lod hoved falde tilbage på madrassen. "Du vil have jeg skal være den store stygge ulv, og alligevel binder du mig fast til en seng." Der var noget af det der ikke gav mening, om det var for ham, eller om hun var enig i det, vidste han ikke, men hun så ud til at nyde at hun havde magten. Han ville klart tage hævn en gang, når han kom fri, hvis han da nogen sinde gjorde dette. "Hvornår er min fængelses straf over?" Han kunne hverken gøre det ene eller andet, så kunne jo kun lade hende kravle rundt på ham som hun lystede, hvilke ikke gjorde så meget, ud over at tænnde ham helt vildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 0:18

Ace smilede lumsk og sagde"Jamen jeg kan nu godt lide at drille dig lidt, sådan at tænde dig helt vildt og lade dig føle hvordan det er at vide du ikke kan få mig selv vis du længes efter mig næsten til du villig til at gøre alt for at komme fri" det hun mente var at vis de endte med at komme fra hinanden så ville det måske føles sådan her for ham og så skulle han blot vide at vis hun var en andens, kunne han længdes og længdes uden at han ville kunne nå eller gøre noget med hende fordi så ville hun ej være hans lille gylden glinsende chokolade løve med denne gyldne skind og disse smukke løve lyse brune øjne og de cocio brune glinsende og regnbue skindende vinger samt hendes bølgende eksotiske meget sensuelle halv lange smukke fyldige bløde prinsesse cocio brune farvede hår med små flotte gyldne nuancer i sig.
Hun smilede og slikkede let op af et vis sted på ham igen dog uden at gøre yderligere andet, hun var ej den mest erfaren i dette overhovedet, dog... havde hun læst om det? og hun smilede lumsk og tog det øverste af hans lem ind i sin mund og gjorde rigtig dejlig vådt og lod så blidt sin hånd tage over og stryge mod hans lem øverst blidt om det i nogen lidt trykkende dog blide bevægelser, det skulle føles for en fyr når han kom, undtagen denne følelse ville ikke stoppe før hun stoppede...... simpelthen? den kunne gøre alle fyre sindsyge efter en eller blot sende dem i himlen indtil de slet ikke kunne mere og følelsen ville tage for meget på ens krop og de ville bede en om at stoppe fordi det var for godt, efter lidt tid stoppede hun blidt og smilede så drilsk i det hun fandt nøglen frem og låste op for hans håndjern og sagde"Jeg smutter lige i bad hehe" hun blinkede til ham og gik ud mod badet i det hun tændte for bruseren og fandt shampoo frem.. han havde jo været i bad så det ville hun skam os da?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 0:33

Han fattede ikke en brik af hvad hun helt mente med det, og blev kun enig om at hans hævn skulle være endnu større, end den før hen havde skulle være. Hvordan hun mente det forstod han heller ikke, han kunne ikke rigtig læse hendes ide i at gøre dette, og da slet ikke det næste hun gjorde, som helt sikkert ville have fået ham til at gøre den ene eller anden form for fangst for at få hende, hvis det ikke havde været fordi han stadig var låst fast, og selvom han en prøvede en gang, hjalp det ham jo ikke ud, af den tortur han var underlagt, som fik hele hans krop til at blive tændt, og hige efter hende. Måske havde hun ingen form for magisk evne der kunne skade, men dette var også langt værre for ham. Intet at kunne gøre, blot at måtte mærke hendes hånd, og være længet fast til en seng?!
Han ånde lettet op, da hun låste hans ene hånd fri, så han kunne komme op at sidde og fik sin krop til at slappe bare en smugle af. Han trak sig op i det ene hjørne af sengen, og hæv den ene dyne med sig op, trak den over bene, og sad så i det hjørne af sengen hans ånden hånd var låst fast til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 0:41

Ace var færdig lettere hurtigt i det hun kom ind og sagde"OH!? jeg glemte helt at låse den anden op" hun så flovt på ham og rødmede uskyldigt og havde slået vingerne ind i det hun sagde"Undskyld David det var ikke med vilje" hun låste hurtigt op for den anden håndjern og smilede forsigtigt til ham og der var ja kun gået 2 min siden hun havde været der inde sidst og hun havde allerede gået ind under bruseren så hun var dryppende våd og det hele, fordi hun havde løbet næsten ud til ham egenlig for at låse ham helt op?. Hun så flovt på ham og sagde"jeg vist ikke helt vand til dette her hva?" hun så flovt på ham og vendte sig så om og sagde uskyldigt"Nååårhhh men jeg vil øhm smutte tilbage til mit dejlige bad og slappe af" hun grinte let og gik ud til badeværelset igen og stillede sig med lukkede øjne nu under den dejlige bruser der let rislede med vand ned af hendes gyldne krop der så rigtig blank og skindende ud mens hun nynnede en sang for sig selv..hun syntes egenlig det var lidt sjovt at ha gjordt det mod David, så kunne han rigtig se at hun var mere magtfuld end ham hehe han måtte blot oppe sig vis han ville være mere magtfuld eller mere ? mand i forholdet vel? eller.. forhold og forhold det havde de jo egenlig ikke men stadig. Hun grinte let og ville så række ud for at slukke vandet og gå ind til david..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 0:59

Han kiggede lidt på hende, da hun kom dryppende ud, og lignede lidt en drukken mus. Han smilede og gned lidt sit håndled, da hun låste op. Han sukkede, og kiggede på håndjernet, og smilede grumt. Han ventede lidt, før han var sikker på hun var under bruseren, og ikke kunne høre ham uden videre. Han rejste sig op, og tog håndjernet med sig. Han listede ud på badeværelset, og ventede på at hun var færdig med at nynne sin sang, og da hun skulle til at slukke for bruseren, og hendes hånd var tæt på aperaturet lod han hurtigt en hånd glide ind til hendes, og låste hendes hånd fast i en hurtig glidende bevægelse. "Så er løven fangede!" Han skubbede hende ind mod badebærelses væggen og kyssede hende hårdt og intens. Nu havde han jo fået opbygget en trang efter hende, og nu måtte der bare komme noget ud. Da han efter godt og vel et minuts intensív kyssen fra ham af, slap han hende. Han kiggede på hans nu længet løve. "Aldrig tro du slipper fra at fange en ulv og torture det!" Han kiggede kort ned af hende, og fandt et håndklæde som han lage om hendes skuldre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 1:06

Ace smilede og skulle lige til at slukke i det hun gjorde det mærkede hun håndjernet om sine håndled og så lettere chokeret ud og betragtede så David i det hun rødmede flovt over kinderne og så vildt uskyldig ud. I det hun mærkede badeværelses væggen bagved sig gav hun et let"Ahh" støn fra sig og mærkede så hans tvunget læber mod hendes som smeltede de sammen igen til en mens han intenst kyssede hende og kom af med det meste af det tryk hun havde efterladt ham med, alt denne stress i hans krop opbrygget med nydelse og længsle. Hun mærkede sin hånd fortsat være lænket da hans læber forsvandt og han så drillende sagde dette til hende og hun rødmede over han betragtede hendes nøgne blanke krop i det hun mærkede håndklædet om sin nakke og ned af skulrene blidt.... læggende så det dækkede det meste af hendes bryster, og der stod hun så lænket med den ene hånd og ude af stand til egenlig helt at kunne gøre noget"hey? D...David du forlader mig ikke sådan her vel?" hun så undrende på ham og håbede virkelig ikke han blot skred. Hun havde sådan en lyst til at kysse ham igen, det burde næsten forbydes for ham at blot kysse hende så godt og så trække sig væk, så hun trådte let frem og fik blidt sine læber mod hans i et dejligt blødt kys og smilede så"Du ingen ulv, jeg var tusind gange mere magtfuld end du er" hun viftede med den ene hånd og rakte så tunge til ham.. drilsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 15 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 15 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum