Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 16 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 16 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 1:18

Han kiggede lidt på hende, med hoved let på skrå. Han forstod ikke hvorfor hun konstandt gik og dækkede sin fine krop til. Måske var det sådan noget kvindeligt halløj? Han kunne ikke lade være med at smile svagt ved tanken om dette. Han havde tænkt sig at sige at han ikke ville gøre det, men det hun sagde, efter at hendes bløde læber havde kysset hans, fik ham til at ombestemme sig. "Måååskkeee, hvis jeg kan finde nøglen har du en chance for at komme ud." Han vendte om, og gik ud, for at først at gå på jagt efter noget tøj til sig selv, som han fandt lidt efter. Han havde aldrig skiftet tøj så mange gange på så kort tid, og sjovt nok var de fleste gange fordi han på den ene eller anden måde var blevet våd. Han fandt lidt efter nøglerne, som han regnede med var til håndjerne, men han var ikker sikker. Han kiggede lidt på dem, før han gik tilbage til badeværelset, og viftede med dem foran næsen på Ace, men så langt væk at hun ikke kunne få fat på dem. "Er det dem her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 1:34

Ace så lidt på ham og sagde"HEY!? DAVID!" hun sukkede let da han gik sin vej ind for at finde selveste nøglerne og der var hun ellers... lænket med den ene hånd fast til selveste bruseren mens hun egenlig var begyndt at fryse lidt så hun slog sine vinger let ud dog den ene var ej så glas for der var så trængt men hun slog dem let om sig og begyndte at tørre sin våde krop i det hun kom til at gøre så håndjernet gled hen til det kolde vand og hun skrig let af forskrækkelse og kulde i det hun fik det slukket og da David endelig kom så hun på ham og prøvede at få nøglen i mens vandet dryppede ned af hendes krop kærtegnende og sensuelt i det hun blidt gik ned i knæ og rødmede let over kinderne mens hun ikke var helt vildt varm og vingerne dryppede os vådt og glinsede let af regnbue skær mens de var våde jo og det lange hår bølgede let og lå ned af hendes smukke krop mens den dryppede med vand, der lå over den og fik den til at glinse som var den poleret? til det yderste. De gyldne løve brune øjne så uskyldigt op mod David i det hendes rødmen lagde blidt som en skole piges over kinderne af hendes og hun tog let den frie hånd op nær brystet og sagde"j...jeg ber dig David vil du ikke nok lade mig få nøglerne" hendes ånde kunne ej ses men høres blid og lys i det hun rakte ud efter selveste nøglerne som var hun en slave af David og han var hendes herre..."Jeg ber dig"... hun spillede lidt skuespil dog ville hun ikke være nøgen foran ham vis? han var iført tøj foran hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 9:20

Han små grinte, og lage armen omkring hendes skuldrer hvor han straks blev våd, af hendes våde krop. Han smilede og kiggede kyssede hende. "Hvorfor skulle jeg dog gøre det? Nu har jeg styr på dig, så jeg ikke bliver fanget igen!" Han kyssede hende let på næsen, og låste hende op. "Men jeg gør det igen, hvis du fanger mig." Det ville nok ikke være et problem for ham at gøre det igen, når hun hele tiden gik i bad, selvom det nu ikke var så galt som før. Men hun kunne jo også stoppe ham, ved at hun låste ham fast til sengen - igen. Han kiggede på hende, og kyssede hende blidt på de bløde fine læber. Han støj en let finger over hendes læber. Han gik ud af badeværelset, og kiggede kort ned af sig selv. Det var utrolig det altid lykkes hende at få ham gjort våd, på den ene eller anden måde. Han kom til at tænke på hvad hendes forældre havde sagt om ham. Han små grinte, og lod hånden glide igennem håret. Det var ikke meget tiltro han fik fra dem af, gad vide om hun ville præsentere dem for ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 21:41

Hun rødmede da han sådan tog om hende og smilede da han sådan låste op efter at ha sagt alt muligt til hende og hun kunne ikke lade vær med at tage om ham, denne dag var den dejligste hun havde haft nær ham sådan en hel dag dog anede hun ej hvad der ville ske næste dag..
Næste dag.
"HVAD!? jamen... !? j...jamen mor jeg kan altså ikke blot smutte her fra sådan uden videre... jamen så du nød til at sende to biletter, jeg ved godt i ikke er vilde med ham men alle behøves ikke være vildt rige og sådan, jeg..... jeg elsker ham og jeg ligeglad med hvad i siger" hun nikkede nogen gange og så let mod sengen i det hun lagde sig ved siden af David og sagde"Hey.. øhm d....David... hvad siger du til at møde mine forældre ? altså... at tage en tur til london i en uge eller nogen dage blot og så lige hilse på dem måske" hun så uskyldigt på ham og holdte sig tæt på ham og sagde"Be om beeeeee beeeee" hun syntes det gik hurtigt og ville nødig skræmme ham væk ved han skulle se hendes forældre men der var lidt krise og de savnede hende åbenbart, de havde arrangerede en lille slags fest for hende og ja David med så de kunne komme sig lidt, hvor de kunne få noget dejligt mad med hendes forældre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 21:54

David lå i sengen, og var ved at dø i latter kramper over hendes snak med hendes mor. Han fik lidt efter styr på sig selv, da hun vendte sig om mod ham, dog stadig med et smøgret grin på læberne. "Jeg skal nok tage med, bare rolig." Han trak hende let ind til sig, og gav hende et knus. Han var glad for at hna havde overlevet natten, uden at blive spændt fast til sengen. Det var lidt af en sejre, for han skulle nødig i kamp med hendes tetaniums håndjern igen, som selv ikke King Kong ville kunne bryde ud af. Han kiggede lidt op i loftet. "Gider du sige, hvis jeg får et møg fald af dem, bare så jeg er forberedt på det." Han grinede, og kunne stadig ikke komme sig over krise situationen hjemme ved Ace, og at de nu skulle til at tage til London over hals og hoved, for at tilfredsstille hendes forældre, der tydeligvis ikke var meget for tiggerdrenget hun havde støvet op på forbi vejen, i en metro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 22:07

Hun så stille på David og krammede sig rigtig meget ind til ham og sagde"Århh David... bare rolig jeg vil aldrig lade dem give dig et møgfald og det vil de ikke, de kan høre på mig at jeg er forelsket eller min mor kan så de vil acceptere dig dog..... regn ikke med du slipper så let når du først er kommet ind i vores familie" hun smilede lumsk og kyssede ham så blidt på læberne i det hun lukkede øjnene langsomt i og sagde"imorgen får vi biletterne og så tager vi afsted om aften så vi kan sove i selveste flyvet i noget tid og så bliver vi hentet af vores butler Mr brook og bagefter så skal vi blot op på mit værelse og slappe af indtil min mor og far kommer hjem fra business rejse egenlig?" hun smilede stille og holdte om dejlige David og sagde"Men du er vel ok med at komme hjem til dem eller hvad?" hun så lidt undrende på ham og den dag hvor han havde været sur på hende den gang virkede så langt væk nu som havde hun aldrig set ham sur nogen sinde?. dog var det dog ej sandheden fordi han havde skam vist sig sur over for hende en gang mend et var skam os kun den ene gang da?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 22:19

Han kiggede på hende. "Ehmm ... okaay." Det lød lige meget med butler i hans forstand, normalt ville han bare selv køre, eller få en taxi, men hvis det var sådan de gjorde i hendes familie, ville han da ikke sige sig imod. Flyyyve? Han havde ikke højteskræk, hvilke klart ville blive et problem når han var engel, men i en flyver?! Han havde aldrig sat sin fod i sådan et monster, og havde heller ej planlagt han ville det. Men nu skulle han altså. Han kiggede med på Ace. Så længe hun havde tiltro til flyet, så måtte han vel stole på hende. Selv var han ikke meget for at smiede sit liv i hænderne på to piloter, men sådan hang det vel sammen ikke ?
"Det lyder som en stam dagsplan." Davids normale dagsplan bestod normalt af én ting, og da max to, mere fik han sig aldrig snøvlet sig sammen til at gøre. Han kiggede på hende. "Så må du altså lige holde mig update, for ja, jeg er jo som altid lidt langsom i optrækkeren." Han grinede, og lage armene omkring hans dejlige chokolade løve. Det overraskede ham at det var gået så hurtigt med at få det hele på plads, men det skulle faktisk ikke undre ham hvis de havde et privat fly.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 22:28

Ace betragtede stille David og smilede da han holdte om hende og hun holdte sig tæt ind til ham og sagde med en blid uskyldig stemme"er du okay?, altså vi kan os få bestilt privat fly vis det skulle være?" hun grinte let og sagde"dog det ikke så hurtigt så" hun sukkede let og lagde hovedet på hans brystkasse og nød virkelig den nærhed hun havde mellem ham og hende.
Dette var en drøm for hende en drøm med hendes dejlige engle?.
Hun smilede sødt og krammede sig let ind til ham og sagde"Hvor er du egenlig dejlig bare lige så du ved det" hun kyssede ham blidt på læberne og lagde sig over ham med sine bryster blidt mod hans brystkasse dog, havde hun undertøj på men stadig.
Hun smilede og kyssede ham lidenskabeligt og lod læberne af hans mærke hendes bløde dejlige læber...
"er der noget du kunne tænke dig så inden flyve turen eller efter måske når vi kommer til london?, at se et eller andet... måske??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 22:36

Han sukkede, ja, det overraksede ham ikke at de ejede et privat fly. Han kiggede på hende, med rolige øjne og rystede på hoved. "Nej, lad os da bare tage et rute fly ..." Han nød deres tætte krops kontakt, der blev dannet, og han sukkede yderst tilfreds med denne kontakt. Perfekt, helt perfekt! Han kiggede ned på hende. "Dejliget at vide." han blinkede til hende, og støj hende blidt over kinden. "Du er helt igennem fantastisk!" Han nød hendes bløde læber, der gled over hans. Han kiggede lidt på hende, men fik ikke meget tid, før der igen kom et kys, velplaceret på og varmt. Han elskede deres kontakt, den tavshed der ofte var mellem dem, men som kunne give meget mere glæde, end ord. Uhyggeligt sukkersødt, men sådan var det nu en gang. "Næææ ... eller jo! Men det gøre jeg blot krav på når jeg ønsker, og det skal ikke ikke være før, det kan også være efter, kommer an på hvornår jeg lyster det." Han smilede og kiggede op på uret. "Hvornår tager vi så flyet imrogen?" Han kiggede på hende, med hoved let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 22:45

Hun så stille på ham og undrende i det hun sagde"Hva??... h..hvad er det dog du vil gøre krav på egenlig?" hun så undrende på ham stadig og satte sig så ved hans side på sengen og kiggede på uret der var ved natbordet og sagde"Hmmm i morgen nær 7 tiden altså 19.... vis du forstår "hun grinte let og roede sig flovt i håret med en svag rødmen over kinderne og rejste sig så stille op og hoppede ned af sengen i det hun stille begyndte så småt at pakke lidt tøj her og der og sagde"såååå David skal du ikke have noget tøj pakket ned eller måske ha købt noget ide mindste, jeg skal nok give?" hun grinte let og rakte så tunge til ham angående det med at han ville have et eller andet men først når han lystede? mente han sex måske.. eller ej måske mad i stedet for ? ja mad det måtte da være mad... ik?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 22:53

Han kiggede blot på hende med et lumsk smil. "Det vil du gerne vide?" Han rystede blot på hoved. "Men du finder ikke ud af det, men det er i det her rum." Han rejste sig op, og begav sig ud på opgaven i at finde noget tøj han kunne tage med sig, hvilke ikke var en let opgave, men dog heller ikke direkte svær. "Nej, jeg har nok tøj, jeg skal bare finde det..." Han fandt en lille taske frem, som han fyldte hvad han ville komme til at mangle, og kiggede så hen på Ace. "Færdig!" Han slog ud med armene og grinede. "Hvad skal du have med? Tre kufferter?" Han grinede og smed sig på sengen igen. På en måde glæde han sig til at komme ud af Di Morga, og på en måde skræmte det ham. Tanken om at være imellem en masse mennesker, 24 i døgnet i en hel uge!!!! Det var laaannng tid, efter hans tidsregning. Han stønnede, og lage sig bedre til rette, mens han kiggede på Ace, med et lille smil over læberne.
"Det bliver yderst spændene at se hvad der sker på denne hersens tur." Han kiggede op i luften, og var ikke sikker på han ikke ville få et møgfald af hendes forældre, men det måtte tiden jo vise, eller om han var for rig til at få dette, selvom der ingen chance for var for dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 23:28

Ace betragtede undrende David og tog bene op til sig og kiggede på sin kuffert og rakte så tunge til ham som tegn på at så meget pakkede hun dog heller ikke, alt det meste af hendes tøj var jo egenlig hjemme i london for at være helt ærlig havde hun ikke regnet med at ville ha været så lang tid i denne mærkelige by Di Morga og da heller ikke at blive en del af dens samfund?. Hun roede sig stille i håret og sukkede så i det hun bed sig let i underlæben af frustrationer og rejste sig så op og iførte sig en hvid skjorte og nogen sorte leggins i læder ligende look og så et bælte i mørke blå virkelig sødt og smukt med en guld rose foran hvor man lukkede den sammen, den sad på hendes ribben under barmen af hende. Hun satte sit hår op i en lang smuk hestehale der var slap så det var ikke en stram en eller fransk fletning i det hun så mod David og gabte let, det var jo morgen og imorgen skulle de allerede med fly dog... de kunne jo lave noget indtil men gad vide om David ville lave et eller andet"Hey? David vil du med i svømme hal eller måske ned på skyde bane eller spille tennis eller sådan noget i dag måske" vejret var fint nok og dejlig lunt så man kunne skam godt lave alverdens aktiviteter i dag"eller måske med i centret og shoppe ,lidt efter det ene og det andet måske?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 8:57

David rystede på hoved, og tog hurtigt en skjorte på, bukser, og det var så det han kunne præstere af tøj. Han smilede skævt og kiggede på hende. "Øhmm ... du bestemmer." Han kunne slet ikke finde rundt i alle hendes forslag, og han var, når det kom til stykket jo også ligeglad med hvad de lavede, det var jo hende han ville være sammen med, hvad de lavede kom så i anden række. "Du har fir valg, du hiver mig bare med." Han lage sig på sengen igen, og så ikke ud til at ville komme på bene hvis hun ikke hev ham med sig, hvor hun nu ville hen. Dovenskaben længe leve!
Han greb fat i hende, og trak hende ned, så han kunne kysse hendes læber, før han slap hende igen og kiggede ned af hende. "Du ligner en der skal ned og gå på gågaden, med alt andet end mig." Han smilede og smed sine ben op på hendes lår, og lage sig bedre til rette. "Men jeg tror ikke du skal hive mig med til nogle form for sport, da jeg er pænt sagt elendig til sådan nogle bold spil." Han rode lidt rundt i sit hår, og grinede. "Så ingen Tennis til mig, eller fodbold, men alt andet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 20:09

Ace gav et let skrig af forskrækkelse fra sig og så undrende på David da hun endelig lå halvt over ham og rystede så stille på hovedet over denne fyr, han blev dog os bare uforandret hele tiden igen og igen var der aldrig en forandring i hans adfærd dog kunne han altid overrasket hvilket var posetivt men hun elskede dog os den måde han egenlig var på?. Hun grinte let og krammede sig ind til ham og sagde"vi kan os bare lægge her og så kan jeg tvinge det ud af dig med hvad det nu var du egenlig ville med mig? det der med at du måtte få hvd du ville og så valgte du et eller andet med når du lyster" hun smilede lumsk og kyssede ham op af halsen og nussede hans dejlige hår i mens og sagde"vil man ej fortælle mig elskede hvad det er du vil have fra mig?" hun kunne ikke rigtig regne det ud men den perverse side sagde han sikkert ville have hendes krop hvor den anden side sagde at det ikke var noget perverst men blot...? en form for mad eller sådan noget i den stil, måske alene tid med hende eller et karbad igen? hvilket der kunne være stor mulighed for måske efter som sidst de havde været i karbad var lang tid siden eller os noget ulvoligt sikkert, det ville slet slet ikke undre hende overhovedet at han var til et eller andet ulovligt?.
Hun smilede og kyssede ham og sagde"jeg har virkelig lyst til at vi tager afsted i dag, måske jeg kan få fat i mine forældre vis det er? så kan vi tage afsted i dag"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 20:20

Han kiggede på hende, og rystede på hoved. "Glem det, eller, du må da godt prøve at tvinge det ud af mig, men jeg siger det ikke ... ikke med mindre du knækker det." han syntes selv det var for åbenlyst til at han overhoved gad at sige det, men det var det så ikke for hende. Han sukkede, og satte sig op. "Det må du da godt, vi skal jo ikke noget, og så bliver jeg ikke tvunget til at sige det." Han smilede kort for sig selv, og greb fat i telefonen, og stak den i hånden på hende. "Ring!" Han ville for alt i verden ikke torturers igen, så heller afsted med dem. Han smilede lidt til hende, og lage hoved let på skrå. "Kom NUUUU! Ring!" Det kunne da ikke tage så lang tid. For ham kunne det ikke gå hurtigt nok, inden hun fik flere fixe ideer. Han hoppede lidt op og ned i sengen. "Ring ring riiinnnng!"
Det betød ikke noget om det var forældrene der ventede, men de skulle bare vææk, så han ikke kunne låses fast, og så måtte han jo håbe at hun ikke havde taget sit 'udstyr' med dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 20:51

Ace så undrene på David og grinte i det hun tastede nummert ind og rejste sig så op og gik stille og roligt frem og tilbage på gulvet indtil der var nogen der tog telefonen og hun snakkede med dem men de ville først være hjemme i overmorgen men de sendte et privat fly så de skulle være klar temmelig snart med taxi og det hele vis de skulle ? være der til tiden. Hun nikkede let for sig selv og sagde okay og lagde så på og tog sin taske og sagde"Nååårh er du klar til at tage afsted? fordi det er jeg nemlig" hun grinte let og smilede til ham i det hun strakte sig let og sagde"Jeg helt klar nemlig så skal vi smutte fordi de sagde de ville sende et privat fly til os nemlig" hun gjorde sig klar med sko og det hele og strakte sig så en enkelt gang og smilede sødt til David i det hun stillede sig ved døren og bestilte en taxi og gjorde klar til at trække David med sig ned til den temmelig hurtigt med trapperne i stedet for selveste elevatoren som ellers havde stået åbent men den var dog for langsom i hendes mening.
Hun smilede da de sad i taxien og sagde"dejligt hva? sååå fortæller du mig nu hvad det var" hun smilede lumsk og kyssede ham på kinden og sagde" you pervert" hun grinte let og smilede da hun vist havde regnet det ud allerede nu og sendte ham et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 21:46

Han næsten væltede ned af trapperne, da hun hæv ham med. Han havde liget fået fat i sin taske, og fået sine sko på, før hun havde hævet ham med sig ned af trapperne. "Hvorfor pokker ikke elevatoren!?" Han stønnede, og satte sig ind i taxa'en med et lille smil. "Nå, ja, det gik hurtigt, og nej, jeg siger det ikke, kun hvis du kan tvinge det ud af mig." han kyssede hende blidt, og kiggede lidt på hende, før han vendte sig om mod sit vindue. Uhh, hans første flyvetur, hvor spændene. Han små grinte, og kiggede på hende igen. "Nå, men hvor i London skal vi være?" Hun ville nok sige en eller anden gade, som han ikke vidste en brik om det, men han ville bare nikke og smile. Han kiggede lidt op i taxa'ens luft. Hvad skulle man gøre uden disse biler, der susede rundt i byen, for at fragte dem der kunne betale.
Da taxaen stoppede sted han ud, og ventede på Ace, og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han havde flere gange været i en lufthavn, men aldrig skulle med et fly. Fedt nok, første gang med privat fly. Han sukkede, og smilede lidt, før han ventede på hun fik styr på sin kuffert.
Da ta

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 22:22

Ace betragtede stille David og grinte let i det hun sagde"Kan ikke huske hvad den hedder sådan helt et eller andet med London dela parr street? tror jeg vist" hun grinte let og sagde"eller os blander jeg vist nogen navne sammen lige nu men uanset hvad så har vi os en chaffør der køre os der hen jo så vi behøves jo ikke sige hvor vi skal hen" hun smilede og da de endelig var kommet der ud og taxien var betalt så tog hun David i hånden og hen til privat flyet i sort der stod klar smukt og meget aflangt men det var lidt stort inden i og have et soveværelse til dem eftersom det ikke fløj mega hurtigt jo.
Hun smilede og kyssede David og sagde"Nårh men så vis du ikke fortæller det så får du det blot ikke altså det du ville ha" hun grinte lidt og sagde"er du egenlig okay med at flyve nu når jeg tænker over det, altså flyve i et fly og ikke på vinger og sådan" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham med løve øjnene og ventede så på hans svar i det flyet sagde de ville til at lette...
Hun smilede glad og strøg David over håret og sagde"så nu letter vi vist hva?" hun grinte og rakte let tunge til ham og da de var nået op i luften kunne man gå rundt og det første Ace gjorde var at lede efter et eller andet at lave"Hmmm..." hun tændte tvet og prøvede at finde en film de kunne se"Hvad for nogle genre kan du li David?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 23:21

Han grinede smørret til hende. "Hvorfor tror du ikke jeg får det som jeg vil have det, det gør jeg næsten altid, så der er ingen grund til at hakke mere i det." Han kiggede på hendes hånd, der støj ham over hoved, som var han et andet slags dyr, dog havde han jo ikke noget imod det, og lod derfor hånden ligge hvor den lå. Han lod øjne glide hen over loftet, men det de stoppede da flyet startede. Åh ak og ve, så skulle man smide sit liv og læmmer i hænderne på en eller anden pilot, og ville ikke have fast grund under fødderne i meget lang tid. Han kiggede hen på hende, med et lille smil. "Du har det jo med at komme galt afsted i en maskine, så denne gang, så pas lige lidt på." Han ventede til de var helt oppe, før han kiggede på DVD'er hun havde medbragt. "Øhh ... jeg har ikke rigtig sit nogle film i lang tid, så jeg har ingen krav, du bestemmer." han valgte derfor at smide sig hen på sengen, og kiggede på hende. "Du kan ikke gøre noget ved, at jeg sjovt nok altid har det jeg vil have, lige ved hånden, og du kan så fjerne alt omkring mig." Han lage sig på maven, og betragtede hendes ryg, imens hun fandt den film de skulle se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 23:25

Ace forstod ikke helt det sidste David sagde men hun trak let på skuldrene og satte en dvd i der var action og komedie. Hun så lidt mod David og sukkede let i det hun sagde"Men du får ikke dine lyster stillet ved mig mere hehe, det kan du væde med dig selv om du ikke kan" hun blinkede til ham og lagde sig ved hans side dog efter at ha smidt skoene og slappede så af i det hun kyssede ham let på kinden og rakte så tunge til ham og grinte i det han skulle forstå at han faktisk ikke kunne få det fra hende uden at ihvertfald at kæmpe for det eller gøre hende så meget lysten at hun ikke kunne holde sig væk fra ham hvilket sikkert ville blive svært for ham at gøre?.
Hun smilede og lukkede let øjnene og gabte i det hun strakte sig og sagde"Hmmm måske burde vi blot sove og så lade tvet gå ud af sig selv efter filmen?" hun så lidt mod David og sagde"er du ikke træt da?" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham en kort stund for at få et response fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 23:47

Han kiggede på hende, og smilede. "Nej, ikke endnu, men du kan bare ligge dig til at sove, jeg skal endelig ikke stoppe dig." Han støj hende blidt over kinden. Han kiggede lidt op i loftet. "Jeg får alt lige præscist som jeg vil have det, uanset hvor ufrivillig du er for at give mig det." Han smilede, og kiggede kort på hende, før han vendte blikket mod skærmen der flimrede længere fremme. "Men du bestemmer selvfølgelig selv om du vil give mig det, eller du vil mener jeg får det, for om du vil eller ej, så får jeg det lige som jeg lyster." Han smilede smøret til hende. "Er det ikke dejligt at vide du ikke kan gøre noget ved det." Han skulle lige trampe lidt rundt i det, han kunne ikke lade være, det var bare for fristende til det.
Han vendte igen blikket tilbage mod filmen, mens han lege med lidt af hendes hår, der var så dejligt fristende at lege med. Han fulgte ikke rigtig med i filmen, den kørte bare som noget flimmer før hans øjne, han lå mere og lyttede til Ace.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 0:00


Ace så undrende på David da sagde han fik alt og hun smilede i det hun rejste sig op og langsomt begyndte at smide tøjet foran ham nærmest strippende, først trøjen der langsomt gled ned af hendes chokolade ligende hud og så hendes hår der let blev svunget til siden glinsende fra lysets loft, og hendes bh blev stille åbnet foran indtil hun vendte ryggen til ham da den faldt blidt til jorden den silke hvide bh, og så blev hendes gstreng ellers trukket langsomt af efter hendes leggins var trukket af. Hun smilede da hun holdte sig over brysterne og slog let vingerne ud og fik dem hurtigt smedigt bøjelig om sig så godt hun nu kunne så han intet kunne se i det hun grinte let og fik fat i den ene af dynerne og fik den om sig da vingerne trak sig ind igen og hun gav ham let et luft kys og sagde"Mere får du ikke af se overhovedet i flere år fra min side af, måske aldrig enda" hun grinte let med dynen om sig og lagde sig mere til rette nu under dynen og holdte den godt fast vis han nu skulle prøve på noget fordi... hun havde sagt han intet ville få"Du får aldrig sex af mig mere det kan vi sagtens væde om" hun rakte drilsk tunge til ham og så virkelig sensuel og nuttet ud med de rosa røde læber den frække lille lyserøde tunge der slikkede sig om læberne så de glinsede mens neglene der var på de lange smukke feminine finger strøg igennem det bølgende cocio brune hår mens de blanke uskyldige løve gylden brune øjne betragtede David i det hun sagde"Jeg vil gør alt hvad du vil ha... vis du fik ret men.... det gør du ikke" hun grinte let og vendte ham så blidt ryggen og smilede for sig selv i det tvet gik ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 0:18

Han kiggede på hende, da hun begyndte at smide tøjet. Han forstod først ikke en brik, før hun begyndte at forklare hvad alt den strippen skulle for til. Han smilede og kiggede på hende, da hun smuttede under dynen, og holdt godt fast i den. Han grinede, og kiggede på hendes udfrodrene og enorm nuttet udseende. "Ehmm, nu må jeg skuffe dig igen, og sige, at det ikke helt er det jeg fisker efter, men vi kan da godt se om jeg ikke kunne få lirket noget ud af dig." Da hun vendte ham op, lod han sig trille videre, så han lå ovenpå hende. "Lad os se hvor hurtigt du giver dig." Han smilede drisk, da let slikkede hende op af halsen, og videre op efter, til hendes mund, som han blidt kyssede, og kom derefter anmasende med sin tunge, der skildte hendes læber. Samtidig med at han optog hendes mund, så hun ikke ville kunne snakke, lod han forsigtigt sin hånd glide ind under dynen. Den hånd der lå længst væk fra ham. Den kravlede lige så forsígtigt ind på fjendes område, og kom helt ind til det bløde skindt, før den langsomt gled op på hendes mave, hvor den så lå stille, bange for at blive opdaget, som den jo helt sikkert ville blive. Han trak sig tilbage, og kiggede lidt på hende med et stort drenget smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 1:06

Ace forstod slet ikke hvorfor hun var så forelsket i denne her dreng, hvorfor skulle hun dog nogen side være så forelsket i ham som hun egenlig var, det gav slet ingen mening overhovedet?. Hun mærkede et stik i maven over at tænke så meget på ham indtil han lå pludselig over hende og det endte med hun var helt fanget i hans magt og kyssede med ham indtil deres tunger let ramte hinanden og legede i alt varmen fra deres mund og omgivelser indtil hans hånd kunne mærkes men hun lod blot sine arme glide blidt om hans nakke og smilede til ham helt i himlen var hun faktisk i det hun smilede rigtig meget og lagde sig blidt dybt ind til ham og smilede mens hun lå sådan her op af ham og det hele indtil han dog trak hånden væk og det hele og blot smilede til hende. Hendes hjerte kunne ha bristet i det hun sukkede og sagde"altså" hun så lidt den anden vej og smilede så forsigtigt og tog dynen over sig ovnlig og sagde"godnat" hun smilede og trak ham ned til sig og tog armen om ham og sagde"så sover vi" hun grinte lidt og lagde sig tæt op af ham... var dette her det eneste han ville have?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 8:28

Han grinede da hun bestemte sig for at sove. Han fik ikke tid til at sige hende noget imod, for så bestemte hun sig for at de begge skulle sove. "Uhmm ... okay, okay, sove..." Han var ikke helt med på hendes idee, men sådan var det vel. Han lage sig ned, og kiggede kort på hende, før han hæv dynen over sig. "Hvis jeg skal sove, så vil jeg have en dyne!" Han lage sit hoved på hendes skuldre og kiggede kort på hende. "Det var da ikke så svært, man skal jo bare kysse dig." Han grinede, og hæv sig op på på albuerne og kiggede ned på hende. "Men måske skulle jeg lige komme af tøjet. Han trillede væk fra dynen, og trak sin skjorte og bukser af, før han hoppede ned til hende igen. "Så! Så er jeg klar til at sove mor." Han kyssede hende hurtigt på kinden, før han lage sig ned dog uden at gøre antyningen til at sove, men kiggede bare på hende.
"Du ligger dig bare til at sove." Han flettede deres fingre sammen. Han lukkede øjne, men sov ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 16 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 16 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum