Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WHat! Lucifer?? hvor er du

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:45

"roligt nu jeg kan andes godt forsvar mig selv men glad for af du bekunde dig om mig" sagde han og kiggede kort på hende, "ja jeg er smadret det har være en hård dag med mange ting af laver" sagde han og ae roligt videre, han kun mærke af hendes blod begynde af pumpe hurtig rundt i hende og hun bliv også varmer, "der er ved ikke noget galt du bliver varm" spurget han og tog en tår mere af sin cola.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:54

Yuuki åbnede sine øjne og så på lucifer og sagde"Nææh der intet galt nogen gange bliver jeg det bare når jeg nær dig" hun grinte sødt og prikkede ham stille på maven og sagde"Så Lucifer har du nogen sinde mødt en vampyr før??" hun kiggede på ham og sagde"forresten vidste du godt at næsten nyfødte vampyr kan ikke holde sin blod trang tilbage ved mindre de har fået føde??" hun kiggede på ham og tog en tår af sin cola og satte den fra sig og så mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:00

"okay kan det være fordi jeg rør dig bestemmer sted på krop du ikke er vandt til af andre rør dig" spurget han som hans berør lige nu, "ja nogen få gang og ja det vidste jeg godt" sagde han og kiggede kort på hende, han drak det sidste af sin cola og læner sig tilbage i stol, "sove du ind hos mig igen eller tager du gæst værelse" spurget han og kiggede på hende og ae roligt hendes mave videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:04

Yuuki så på Lucifer og sagde"Jeg tager selvfølgelig din seng den er den blødeste og mest dejligste seng af de to" hun grinte sødt og sagde med lidt rød nuance i ansigtet ved kinderne"hmm jaah måske er det derfor eller os er det fordi at der dig der rør mig og jeg ikke er så vand til det" hun smilede og sagde"næsten det samme som du sagde det var" hun blinkede til ham og rejste sig stille op og tog dåsen og sagde"må jeg godt klemme dåsen sammen eller genbruger du??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:08

"okay må du også meget gerne, skal du så låne en skjort af sove i eller sove du bare i dit ejer tøj" spurget han og kiggede kort på hende, han tog arm til selv da hun rejse sig op og rejse sig op lidt efter hende og klør sin kort i nakke, "du må godt klemme dåse sammen bare smid den i affaldet pose bagefter" sagde han og gik over til hende og lad en arm om hende, han gik roligt ind i hus sammen med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:12

Yuuki smilede og tog stille dåsen der intet var i mere og klemmede om den.. Men Der skete det at den skar igennem det tynde metal og det snittede sig hele vejen hen af Yuukis Håndflade så det blødte kraftigt.. men Yuuki opdagede det i tide og knyttede sin hånd så det ikke kunne ses, Hun smilede til Lucifer og lagde hovedet op af hans skuldre og sagde"selvfølgelig vil jeg da gør det Lucifer" hun smed Dåsen med blød i posen og smilede. i det hun kom ind i huset faldt en dråbe til gulvet. Det lød ikke højt men det lød som når en tåre rammer et blankt trægulv. hun kiggede på Lucifer og sagde"jeg smutter lige op i badeværelset og ja jeg låner da din frække skjorte" hun blinkede til ham og gik mod trapperne til oven på med den blodige hånd hun egenlig bare ville vaske og selv klare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:22

"okay må du også godt, jeg har jo også så en stor seng når det kun er mig" sagde han og kysser hende på hår, han hørt ikke af blod dråber ram gulv og da han ikke trak vejret så tung kun han heller ikke lufte blod, "ja det gør du bare" sagde han og klappe hende blidt på bagi for af drille hende lidt, han gik tilbage mod have dør for af lukke den og lås da han opdage blod dråbe, han tøre den op med finger og slikke den i sig, det smager utroligt godt det kan kun være hendes blod, han skulle ud og jagt i natten når hun har lå sig til af sove, han gik over på sit sove værelse da han havde lås dør, han finder en skjort frem til hende og ligger den på seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:26

Yuuki skrig da han klappede hende bagi og rakte tunge til ham i det hun elegant vendte sig om og grinte, hun gik oven på og tog stille hånden frem det strømmede meget med blod men hun tog stille nogen at Lucifers bandage der var oppe i et af hans skabe om den.. den dækkede lige med nød og næppe over hendes blødende hånd og vattet der var sat i en lang stribe for at stoppe blodet lidt hurtiger selv at som engle helede hun elendigt fordi de plejede at hele med magi.. hun smilede og kom ud der fra og tog stille tøjet af mens lucifer vendte den anden vej og tog skjorten på hun satte sig på senge kanten og smilede til ham og sagde"sååå Er du træt lucifer" hendes hånd blødte stadig men ikke så meget som i starten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:37

ind hun når af kom op på hans sove værelse havde han skifter til nogen løs sidder sort bukser som han havde på da hun kom ind i rum, "ja lidt det har jo som sagdet var en hård dag og du er sikke også træt hvis jeg kender dig rigtig" sagde han og kiggede kort på hende, han gik over til hende og læner sig langsom ind over hende på en letter fræk måde, da hun ligger hele ned i seng strøg han hende kort på hendes kind og kiggede på hende ind han sidder sig ved side af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:40

Yuuki smilede og sagde"jaa lidt kan man vel altid være efter en lang gå tur for at finde dig liggende og lege mudder mand i træernes jord" hun grinte sødt og prikkede ham stille på næsen og rødmede da han sådan lænte sig mod hende.. hun bed sig frækt i underlæben og strøg ham over håret og lagde sig bagud så man kunne se lidt af hendes trusser fordi skjorten ikke dækkede helt når man strækte sig. Hun rødmede og så mod Lucifer og tog sig lidt til den dårlig hånd der stadig blødte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:53

"okay og jeg lege ikke mudder mand i træernes jord" sagde han og kiggede på hende, "hvad havde du enlig gjort hvis jeg havde vendt mig om mens du skifter tøj, jeg har jo set dig i bikini" sagde han og kiggede på hende og strøg hende kort på hendes mave, han kun stadig ikke lufter blod fra hendes hånd og det var hvis også meget godt for hende, "måske skal du låne en skjort der er lidt længe næste gang da den du låner er lidt for kort, hvis jeg stod eller sad et andet sted vil jeg nok kun ser din trusse" sagde han og kiggede på hende, han havde ikke tænke sig af kiggede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:58

Yuuki lagde Lucifer ned og så lidenskabeligt på ham og sagde"Hmm det ved jeg ikke hvad jeg havde gjordt ved dig?? hmm klædt dig af til du var helt bar og nøgen" hun blinkede til ham og så på ham mens hun sad på ham og sagde"Hmm du har jo som sagt set mig i bikini så hvad er den store forskel" hun smilte og sagde"jeg driller bare, bare rolig du får ikke mit undertøj at se det altid for sexet til at blive vist til dig frække" hun lod sig stille rulle af ham og tog dynen over sig og tænkte*hvor er det dog træls det tager hundrede år om at hele og stoppe med at bløde jeg bare glad for der kun findes gamle vampyr der kan styre sig*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:06

"det vil du ikke tør hvis det endeligt var" sagde han og vidste godt af det var for sjov hun sagde det, "det tror jeg ikke af dit undertøj er, det er nok mere dig der er for frække af bliv viser frem i så lidt tøj" sagde han og kiggede på hende og klappe hende blidt bagi igen da hun rulle væk fra ham, han sad sig ved side af hende og kiggede kort rundt ind han rejse sig og slukke for lys, hvorefter han lad sig ned i seng ved side af hende og strøg hende kort hen af hendes lår, "når nu vil jeg sove søde" sagde han roligt og lad arm ud så hun kun putte sig indtil ham hvis hun vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:10

Yuuki smilede og lagde sig ved hans side og ind til ham rigtig meget og sagde"Okay Lucifer men du nu heller ikke så uskyldig" hun blinkede til ham og lagde sig ind til ham mens hun stille sagde"godnat Lucifer" hun smilte og lukkede stille sine øjne selv om hun havde haft de fleste søvn problemer her på det sidste hun vågnede mange gange om natten og havde det lidt mærkeligt. hendes blødende hånd lagde hun over hans maven, tæt på hans brystkasse og faldt helt væk i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:18

"det har jeg heller aldrig sagdet vel søde" sagde han og kiggede på hende kort, "godnat spve godt" sagde han og kysse hende svagt på pand, hans arm han har om hende lad han så hans hånd ligger på hendes side, han lå bare og kiggede op på loft og venter på af hun falde ind i en dybe søvn, efter en time tid hvor han havde være tæt på af bid hende, tog han arm til selv ud af væk hende, hvor han rejse sig stille og roligt op og tager noget joggier tøj på og snig sig ud af hus ud af væk hende, løbe af natten jagt han dyr og tøm dem for blod og tog det på en tønd han havde tager med, han skulle havde noget i hus.

han kom tidligt hjem om morgen hvor han gemmer tønd i hus hvor hun ikke vil kom ud af få en kode af ham, derefter smid han tøj til vaske og tog nogen short på og gik ned og begynde af styrke træner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:24

Yuuki vågnede stille om natten og så sig rundt og sagde"lucifer!??" hun rejste sig op og gik neden under og gned sig i øjnene og sagde"lucifer???" hun kiggede over alt men kunne ikke finde ham så tog hun en cola med oven på og drak lidt af den mens hun piv over sit sår.. det blødte stadig.. hun strammede bandagen og gav et skrig fra sig og lagde sig stille ned i sengen og så mod den tomme plads og tænkte*hvor er du dog henne?? lucifer??* hun så rundt og lukkede stille sine øjne i det hun da solen skindte ind af vinduet vågnede igen... hun rejste sig op og gik hurtigt neden under og løsnede grebet på bandagen og så rundt og råbte"Lucifer!?? er du hjemme" hun løb ned til trænings lokalet efter at ha søgt ved svømming poolen hvor han plejede at morgen svømme og stod bekymret og forpustet og med sexet morgen hår og blottede hofter i dør åbning og gik ned i knæ og hånden op af dør åbningen og sagde"Lucifer! hvor har du dog været henne !? jeg har ledt og ledt og du var væk i aftes ved 2 tiden og så os her til morges du må aldrig gør det mod mig igen" hun tog sig til hjertet og hendes blod pumpede rundt i kroppen så hun var helt varm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:29

han kiggede kort op da han synes af kun høre nogen råbe hans navn man tog sig ikke af det, da hun åben dør kiggede han op og kiggede på hende, han lad håndvægt fra sig og giver over til hend og trak hende kort op af stå hvor han krammer hende indtil ham, "jeg våge bare i natten og kun ikke sove og jeg vil ikke vække dig når du lå og sove så søde og jeg var ud af løbe træner tidligt imorgens" sagde han og strøg hende ned af ryg, "så så Yuuki, jeg her jo nu" sagde han og krammer hende lidt mere indtil ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:31

Yuuki så på ham og sagde"Du gør mig så bekymret nogen gange men hva pokker det gør da så mit blod pumper hurtigere og mit hjerte bliver stærker" hun grinte sødt og holdte om ham rigtig meget ind til sig og sagde"årh Lucifer det gør intet men et kort øjeblik troede jeg en eller anden havde kidnappede dig eller at du havde forladt mig" hun grinte sødt og prikkede ham på næsen og sagde"du så nuttede når du tilgiver" hun blinkede sødt og legede lidt med de snore der sad i hans joggin bukser og smilte sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:53

"ja det ved jeg godt af jeg gør men et liv skal heller ikke være lige til synes jeg" sagde han og strøg hende kort på hendes kind, "nej det vil være svært meget svært for en af kidnappede mig i mit ejer hus" sagde han og kiggede hende svagt på pande, "det ved jeg ikke noget om jeg gør eller ej men lige meget, er du slut" spurget han og kiggede kort på hende ind han gab slip på hende, godt han ikke sveter for mig for så var skjort gemmer synt hvor hans armene havde være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:06

Yuuki kiggede undrende på ham og nikkede stille i det hun smilte og tog stille om ham og sagde"årh jeg næsten ikke lukket et øje jeg så udmattede Lucifer og det hele er din skyld" hun blinkede til ham som for sjov ment og sagde"vil du ikke med op og lægge i sengen eller dase i Poolen??" hun kiggede lidt på ham med et smil og så på sin iphone og roede sig lidt i sit hår og sagde"du ser faktisk ret så sexet ud når du træner Lucifer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:11

"det må du undskylde Yuuki det var ikke min mener" sagde han og kiggede kort på hende, "vi kan godt går ud til pool, så kan jeg giver dig en omgang massage hvis det er" sagde han og kiggede kort på hende, "jo tak og lige måde så du har morgen hår og stå i en lidt for kort skjole" sagde han og strøg hende ned af ryg og gik roligt mod pool.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:18

Yuuki over rødmede og sagde"Okay du gir massage og Husk nu ikke kigge så meget frækkert" hun grinte og rødmede mere nu fordi at hun havde en så kort skjorte på, det var lidt flovt at lægge sig der på den kolde Massage bænk og få massage af en der kunne se ens undertøj og ikke nok med det men også rør ved en i mens men heldigvis var lucifer ikke så perverst indbyggede at han ville udnytte muligheden til noget.. hun gik roligt med ham og lagde sig stille på massage bænken og tog bandagen af og sagde"årh se hvad der skete igår jeg kom så groft tilskade"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:31

"selvfølgeligt husk jeg det og det ved du godt af jeg ikke gør når jeg massage" sagde han og kiggede kort på hende og henter massage olie, "det er ikke så pæn det rer vi bagefter hvis det er" sagde han og kiggede kort på hende, ind han tager noget olie ud på hænder og begynde af massage hendes en ben op efter og bagefter hendes andet ben, hvorefter han tager noget mere olie på hænder og massage hendes ryg og side og nakke, ind han massage hendes en arm og hendes anden arm bagefter, hvor på han så er færdog med af massage hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:36

Yuuki rødmede let og sagde"Nåårh ja du kan vel hele mit sår så det ikke er der til galla aften" hun kiggede bedende på lucifer og sagde"du får et kys vis du gør det" hun blinkede sødt og nød massagen og sagde"du altså bare såååh go til at masseger du er Lucifer det helt syndt at jeg ikke er så go så kunne jeg gi dig noget massage bagefter ellers" hun smilte og satte sig stille op da han var færdig og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:46

"nej desværre det kan jeg ikke, det er min evne ikke til, man jeg kan genopliv dig hvis du død" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede ikke længe ned ind hoved da hun ikke havde når skjole på lige nu, han gik kort ud på bade værelse og henter noget til af rest sår og en kulde, hvorefter han går ind til hende igen og hænge noget af det ud på kulde og rest hendes sår på hendes hånd, "så kan du hop i bad så kan vi godt ligger os op i seng og slappe af medmind jeg skal laver mad" spurget han og kysser hende kort og svagt på hendes pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 2 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum