Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WHat! Lucifer?? hvor er du

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:02

"er du sikke på det smukke" spurget han og kiggede på hende, han gør ikke modsted da hun lad en pude mod hans ansige, "nej jeg kan ikke ser hende men jeg kan mærke dig" sagde han og lukke øjne og lad hænder på hendes bagi, "ja der er forskellig på mig og nero men det kan også godt være af han ændre mener når han få sit ejer sted og begynde af arbejde, ved du enligt noget om, om han arbejde og hvis han gør så med hvad" spurget han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:07

Yuuki så på Lucifer og grinte i det hun fjernede puden og lagde sig på af ham og sagde"tror du??" hun kiggede på Lucifer og sagde"det ville du ønske han gjorde hva Lucifer" hun blinkede til ham selv om det egenlig var for sjov fordi hun vidste at det jo kunne være sandt... så ville hun igen være helt alene i den store suite og ikke ha en at snakke med eller noget.... hun sukkede lidt og så på Lucifer og sagde"en eller anden Mande strip klub" hun så mod ham og sagde"Jeg har været der en gang og han var ligeglad med alle andre end mig" hun grinte sødt og sagde"måske vis du kommer kan de optræde lidt for dig" hun prikkede ham lidt på maven blidt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:14

"måske men ved det jo aldrig" sagde han og kiggede på hende da hun flytte pude fra han ansigt, han lad armene om hende da hun lad sig ned igen og kiggede kort på hende, "okay lidt mærkeligt arbejde man hvis det er det han vil så fint nok og det kun du godt kun lide hvis jeg gjort det men jeg er ikke til mænd" sagde han og kiggede kort på hende, "okay der kan du ser hvad jeg sagde" sagde han og kiggede på hende, "ikke for af smid dig ud man du sagde af du skulle hjem an" spurget han og kiggede kort op på loft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:17

Yuuki grinte og tog puden og smed i hans ansigt og rejste sig op i det hun stillede sig op af dørkarmen med sine bukser i hånden og sagde"Jaaah?? Jeg burde nok tag at komme hjem af Lucifer" hun blinkede til ham og tog bukser på og kastede håret om bagved skuldrende og smilede kært i det hun sagde"Men Lucifer jeg beholder din skjorte" hun blinkede og sagde"den er nemlig dejlig at lægge i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:26

"ja det må du nok heller nu hvor det var dig selv der sagde det for lidt tid side" sagde han og rejse sig op, han gik over til hende og lad hænder på hendes hofter ind under skjole, "når det gør du, nu hvis du ikke må" spurget han og kiggede på hende, han ae hende roligt lidt op og ned på hendes hofter, "du må godt behold skjole da jeg ikke så tit går i dem så en minder gør ikke det stor" sagde han og ae hendes hofter videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:34

Yuuki over rødmede og strøg ham over kinden og så ham i øjnene og sagde"Jeg får næsten altid min vilje hva angår tøj lucifer så det må jeg godt" hun blinkede til ham for sjov og tog bukserne ovenligt på og rødmede ved han berøring og sagde"ses vel i aften" hun tog stille sin jakke over skjorten og tog sin top i den anden hånd og så på Lucifer og gav ham et kram inden hun gik neden under og gik ud fra hans hus og hjem af

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:38

"det gør du sikke og hvis du ikke gør skylde du vel bare bryst frem" sagde han og kiggede på hende, "ja det gør vi smukke, hygge dig så længe" sagde han og krammer hende igen og følge hende til dør hvorefter han kort vinker til hende og lukke dør, ind han smutte i bad og gør sig klar til galla fest om aften.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 4 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum