Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WHat! Lucifer?? hvor er du

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:50

Yuuki grinte og smilte sødt til ham i det hun sagde"Hmm ja vi kan godt lægge os der op og tag noget senere" hun piv lidt da han ransede det og sagde"av det gør ondt Lucifer av av av av av av av" hun grinte ldit og sagde"Undskyld jeg er så pivet men det gør så ondt" hun strakte sin hånd da hun fik noget af det skrappe væske ned i såret hvor det ikke var helt lukkede og sagde"av!" hun af ren reflekt rev såret helt op så det blødte stille igen og tog håndklædet om sin hånd og sagde"øøøhm?? ups det typisk mig og små sår jeg hader små sår de gør så ondt" hun grinte og uglede Lucifers hår og sagde"det ikke din skyld jeg bare for pivet jeg plejer at blive holdt i armene så jeg ikke krasser det op som her når det kommer på såret" hun smilte sødt og kiggede på sin hånd der var blevet en stor Håndklæde rulle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:59

"okay og der vil også være noget galt hvis du sagde nej tak til min mad" sagde han og strøg hende kort på kind, "det må du undskylde men det skal rest" sagde han og kiggede kort på hende, "vil du så har et plaste nu" spurget han og kiggede på ham ind han rejse sig op og gik ud på bade værelse og lad ting på plads, han fandet et plaste frem til hende som hun kun tager på når hun havde været i bad, "du kommer bare op når du har været i bad og der ligger et plaste der ud hvis du vil har et" sagde han og forsvande oven på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 15:40

Yuuki undrede sig over hvorfor lucifer forsvandt så hurtigt men nikkede til ham og sagde"okay lucifer og tak" hun tog plastret med og gik stille i bad. hun så mod plastret og tænkte på om lucifer mund var okay efter som alt det i skoven og sådan var sket. yuuki kom ud af badet og tog tøj på i det hun stille gik oven på til lucifer og så på ham hvor hun smilte og sagde"hej lucifer såå hvad skal du så lave i dag??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:29

"det er så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han skifter træner bukser ud med nogen løs sidder og sad sig på seng, han kiggede op da hun snakke til ham, han lad roligt hænder på hendes hofter hvorefter han hiver hende roligt ned af sid på hans stød, "slappe lidt af ind jeg tager til galla fest i aften og hvad med dig selv" spurget han og strøg en finger ned af hendes næse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:33

Yuuki rødmede let og sagde"årh det ved jeg ikke bestille tid ved frisøren så jeg kan få sat mit hår og så måske bare gå en lille tur inden jeg skal gør mig klar til galla festen" hun så på Lucifer og kunne som altid aldrig tyde den Mystiske fyr. alle hans berøringer og det han sagde hun blev så forvirret men hva pokker de var jo os kun venner. Yuuki sendte ham et smil og sagde stille"såå?? du glæder dig vist rigtig meget til Galla gør du ikke jeg ved ihvertifald jeg gør, nero og Rex vil gerne danse med mig men jeg lovede min første dans ud til dig Lucifer" hun smilte og så stille på ham og sagde"Men jeg kommer jo først sent ? nær midnat er du der??" hun kiggede spørgende på lucifer med et glimt af håb i øjnene om at han stadig var der så sent

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:46

"okay kan du ikke selv det når du er pige/kvinde eller giver du bare ikke" spurget han og kiggede på hende, "jo det bliver nok sjov af tager til galla og selvfølgeligt er jeg der når du kommer, alle fra by er der næste så der vil ikke være så meget andet af laver" sagde han og strøg hende kort på hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:49

Yuuki grinte og prikkede ham i siden og sagde"Pige/Teenager du" hun smilede sødt og sagde"Hmm?? ej jeg ikke så go jeg mest vand til at lade mit hår stritte mega eller bare lade det være helt løst og sexet ellers sætter jeg det nærmest aldrig kun når jeg løber sætter jeg det op i en hestehale" hun grinte og så stille på ham i det hun stille strøg sin hånd gennem hans hår og sagde"Men jeg må nok snart til at gå" hun sukkede lidt og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:01

"jeg vil nu ikke sige af du er en pige/teenager, du er 200år gammel" sagde han og kiggede på hende, "okay men det er også op til dig og du har sexet morgen hår lige nu" sagde han og kiggede kort på hende, ind han lad sig ned i seng, "du er lige til af hop på hvis det var og så den lidt kort skjort på gør det ikke bedre" sagde han for sjov og strøg hende kort ned af hendes ben, "ja det er du nok hvis du skal når de forskellig ting" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:06

Yuuki grinte sødt i det hun stille lagde sig over ham med bene ud til siden og ham imellem. hun smilede lumsk og strøg ham over kinden i det hun første sin hånd bagved hans nakke og nærmede sig hans læber i det hun gik forbi dem og bed ham blidt i halsen for sjov og slikkede hans hals som hævn for de gange han havde drillet hende. hun smilede og gik af ham og blinkede med et glimt af flirt og sagde"Nååårh er jeg lige til at hoppe på hva?? Lucifer " hun grinte lidt og satte sig på kanten igen og ledte efter sine ting og gjorde sig klar til at gå, hun havde ryggen til Lucifer som lå på sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:19

han lad hænder på hendes ryg da hun lad sig ned på ham, han strøg hende op og ned af ryg bagefter ind under skjole for af drille igen, "ja det er du bare pas på" sagde han og kiggede kort på hende, lidt efter hiver han hende ned i seng, hvor han ligger sig på hende og styrte på armene så han ike ligger for meget vægt på hende, han kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:22

Yuuki grinte og sagde"Jeg da ikke bange for dig lille uskyldige Lucifer" hun blinkede frækt til ham for sjov og skrig da han hev hende ned i sengen igen hun grinte sødt men rødmede lidt mere da det blev lidt mere alvorligt i det., Hun smilede og sagde"hvorfor sku jeg dog passe på.. Du kan jo ikke gør mig noget og vil ikke" hun smilede lumsk og bed ham blidt i halsen men kunne næsten heller ikke nå,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:30

"ja da, godt nok ser jeg uskyldige ud eller noget man hvem sige af jeg er det" spurget han og kiggede på hende, han kiggede lidt på hende ind han svar på det næste, "jo det kun jeg godt find på når du sige af jeg ikke tør" sagde han og ae hende frækt op af hendes mave og regn ikke med af stop lige med det sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:32

Yuuki så på ham og hvisket i hans øre forførende" jamen Lucifer jeg kender dig jo du mere uskyldig end Nero er" hun blinkede til ham og sagde"så det kunne du hva Lucifer" hun smilede sødt og rødmede meget da hans hånd gled op af hendes mave. hun kiggede lettere nervøs på ,lucifer men fik sig så vendt om og sagde"nu det mig der ligger øverst" hun blinkede til ham og skulle til at gå væk fra sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:39

"det ved jeg nu ikke tror på af jeg er, jeg er nok bedre til af hold mig tilbage ind ham, han er jo 16år hvor dreng har det lidt svær med af hold sig tilbage fra piger" sagde han og kiggede op på hende da hun havde få vendt dem, "når det sige du" sagde han og hiver hende ned i seng igen og sidder sig ned på hendes stød, han køre hænder op af hendes mave ind under hans skjole, han var klare til af bliv sidder hvis hun prøve af vend dem om igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:41

Yuuki grinte og sagde"eller os er det fordi han kan li mig meget og ikke kan ja holde sig tilbage som du sagde" hun smilede sødt og rødmede meget da han rev hende tilbage og sagde"hey! Lucifer haha din Snyder heh jo ja det tror jeg og intet kan få mig til at ændre mening" hun så på ham og tøvede lidt med den sidste sætning. hun rødmede kraftigt i ansigtet da hans hånd kom op ved hendes varme mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:47

"ja det kan det også godt være og det kun også godt være begge dele" sagde han og køre hænder roligt videre op af hendes mave, "nej det er ikke snyd det er bare dig som ikke tænke sig om lidt bedre" sagde han for sjov, hans hænder næner sig roligt hende bryster, han kiggede ned på hende, "hvorfor vil du ikke ændre mening om det" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:49

Yuuki rødmede og sagde"mig der ikke tænker sig om?? haha aldrig Lucifer" hun blinkede til ham og sagde"Jeg vil ikke fordi jeg ser dig ikke så meget mere som en bad ass end jeg gjorde i starten hvor du kunne finde på alt muligt" hun rødmede meget nu da hun mærkede hvor tæthans hånd var fra hendes bryst, Hun så ham i øjnene og skulle til at vende dem om så lucifer lå på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:58

"ja det er dig som ikke tænke sig om" sagde han og kiggede på hende, "det kan jeg stadig godt find på af gør giver bare ikke lige for tid" sagde han og kiggede kort på hende, da hun prøve af vend dem så han vil ligger på ryg, lad han lidt mere vægt i den side hvor hun prøve så hun bliver ligger, "nu ødlad du det lige for dig sig for af bliv tager på" sagde han og kiggede på hende lidt ond for af drille hende, han flytte hænder det sidste for af tager på hende, hvorefter han læner sig frem og kysse hende på hals og klem kort om hendes bryster ind han køre en drille frækt ned af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:02

Yuuki så på Ham og sagde"uanset hvad du gør vil jeg stadig ikke syntes det ar dumt eller uklogt sagt" hun blinkede til ham og sagde"hey hvorfor ?? hvad prøver du på Lucifer siden jeg ikke må løfte dig af" hun så på ham og sagde"nåårh ville du ha taget på mig jamen hva vis jeg ikke gav dig lov" hun så ham i øjnene og sagde"arh" hun over rødmede da han tog på hendes bryst og lukkede øjnene da han kyssede hende ved halsen.. hun var helt lammet hun vidste ikke om hun sku åbne øjnene eller de sku forblive lukkede eller om hun skulle stritte i mod.. Det var første gang hun var blevet rørt der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:26

okay det er det du mener" sagde han og kiggede roligt ned på hende, "venter og ser så find du ud af det smukke" sagde han og kiggede kort på hende, "ja og du kan ikke stop mig i det" sgade han for sjov ud over det kun hun ikke, "er jeg stadig mere uskyldig ind nero eller hvad" spurget han og tog hende stadig på hendes bryster, hvis hun vil flytte hans hænder vil han ikke gør modsted for det nok var første gang hun bliv tager der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:30

Yuuki så på Lucifer og over rødmede i det hun fjernede hans hånd og man kunne se hvor flov hun var over at blive taget sådan på. hun kiggede på lucifer og vendte sig om da han ikke var klar og lå over ham og kiggede bare på ham uden at sige et ord i nogen minutter indtil hun svarede ham" Ja i mine øjne er du mere uskyldig uanset hvad Lucifer fordi der noget Nero har fået over sig som er lidt vildere end dig" hun rakte tunge af ham og sagde"Et glimt i hans øjne" hun smilede og uglede hans hår i det hun sagde"Jeg driller dig bad ass self er du da lidt frækker måske men i mine øjne er du en uskyldig dreng der godt kan li at drille" hun blinkede igen og smilede stort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:40

han lod hende flytte hans hænder fra hendes bryster, "okay og jeg ved måske hvorfor han har det" sagde han og kiggede på hende, han lod sig vend så han lå på rygger igen, "nu er jeg nysgerrig, hvordan var det af bliv tager der" spurget han og kiggede op på hende, han hiver hende roligt ned af ligger på ham, hvorefter han krammer igen roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:43

Yuuki så nysgerrigt på Lucifer nu hvordan kunne han sige at han vidste hvorfor?? hvorfor Nero var det... hun kiggede på lucifer og sagde"Hvad??? nu jeg nysgerrig hvordan kan du måske vide hvorfor Nero er det??" hun kiggede på lucifer helt opslugt efter et svar og over rødmede i det hun tog sig stille til brystet og så flovt på lucifer og lod sig blidt falde ned på ham da han tog om hende og sagde"jeg .... Jeg det føltes mærkeligt.... men dejligt" hun bed sig i læben rigtig flovt og så ikke på lucifer men lagde bare hovedet på hans brystkasse og så væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:52

"det var bare noget han spurget mig om den aften hvor han fik sit ID hvor du var besvimede, hvor jeg spurget ham om det sammen, hvor hans svar kun godt være det som du kan ser i hans øjne" sadge han og kiggede på hende, "okay godt af du synes af det var dejligt og du skal nok bare vend dig til det" sagde han og kiggede kort på hende, han ae hende roligt op og ned på hendes ryg, "hans svar var bare af han kan lide dig og af han vil gør alt for dig som han kan for af gør dig glad" sagde han og kiggede på hende, han vil ser hvordan hun tager det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:55

Yuuki rakte tunge til Lucifer og sagde"men du kommer aldrig til det igen" hun rødmede let og så på ham og sagde"Nåårh den dag? ja i snakkede om mig sagde han men han sagde ikke om hvad i snakkede om??" hun kiggede på lucifer og blev helt paff da han sagde at Nero havde sagt alt det... hun så på Lucifer og sagde"det nok det der gør jer så forskellige at Nero holder af mig sådan mens du ser mig som en veninde" hun smilede og sagde"jeg bare så forvirret jeg ikke vand til at der en der vil ha mig" hun kiggede på lucifer og tog en pude og tog stille foran hans ansigt blødt og lod den falde blidt ned på hans ansigt og grinte i det hun sagde"så nu kan jeg ikke se dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du - Page 3 Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum