Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Black Heart... (A) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Black Heart... (A)

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Lør 28 Apr 2012 - 22:42

Han tog hurtigt bukserne af, og gik ind under bruseren, som han tænde.
Vandet føltes behageligt mod hans hud...

Amy var stærk og muligvis loyal... hun skulle nok blive god at have.
Han smilede lidt... hun var nu også smuk...

"Zane, din satan... " mumlede han og rystede på hovedet.
Før i tiden havde han ikke tænkt på de 'menneskelignende' på den måde... men nu...

Han fnøs og vaskede sig i stilhed, mens han bare nød det varme vand.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Lør 28 Apr 2012 - 22:53

Amy så langsomt rundt på sit værelse. Og ventede for en stund på ham.

Da hun omsider havde fået nok, og ikke gad vente på ham mere, rejste hun sig fra sengen. Hun gik ganske let hen til badeværelses døren, og gik ind og satte sig på gulvet. Betragtede ham med et tænkende blik. Dog sagde hun ikke noget lige med det samme.

“Hvad vil du have til de bøffer der?” spurgte hun omsider, og lagde sig langsomt på maven på gulvet. Vidste ikke om han havde noget imod at hun var der, men det var jo ikke fordi hun overbegloede andet end hans ansigt. Og så virkede hun også meget tænkende. Som om han havde startet en hel kædereaktion af tanker, inde i hendes hoved.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Lør 28 Apr 2012 - 22:58

Han hørte godt at døren gik... han havde trods alt elverører.
Han betragtede hende lidt som hun sad der, og da hun spurgte ham om bøfferne, sagde han: "Lige det du kan finde... "

Han var ikke det fjerneste irriteret over hendes tilstedeværelse, og da han et øjeblik senere havde vasket sig færdig, slukkede han for bruseren og trådte ud på gulvet.

Han så sig om et øjeblik, og fandt så et håndklæde som han begyndte at tørre sig med.
"Jeg spiser stort set hvad som helst... " sagde han og kiggede på hende med et smil.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Lør 28 Apr 2012 - 23:08

Amy blev siddende og betragtede ham. Hun nikkede lidt for sig selv. “Jaa jeg… finder på noget” tankerne begyndte allerede at kredse om gode ting, til et par røde bøffer. Måske bagte kartofler? Små bagte kartofler med krydderier på.. Jaa det kunne der blive noget af.

Da han steg ud af badet, så hun sig dog ikke fri for at betragte hans krop lidt. Man var vel stadig lidt menneskelig. Hun rejste sig tænkende, og løsnede sit ildrøde hår. Hun brød sig egentlig ikke om at have det siddende i noget som helst. Det var dejligere på en eller anden måde.

Langsomt nikkede hun igen, og gik så hen imod ham. Stoppede foran ham. Og tog let fat i håndklædet, blinkede drilsk til ham, og hev det til sig. “Tror du virkelig du kan holde ud at bo sammen med mig?” smilte hun legende.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Lør 28 Apr 2012 - 23:12

Han smilede fornøjet da hun tog håndklædet.
Så lagde han hovedet en anelse på skrå, og tog et enkelt skridt tættere på hende, hvorefter han en hånd på hendes side. Han førte den lidt ned, og pillede drillende ved kanten af hendes nederdel.

"Jeg tror nok jeg overlever..." sagde han og spændte nederdelen op.
Han holdt blikket mod hendes ansigt og smilede.

"Desuden kan jeg også lege med..." sagde han så, med et smil.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Lør 28 Apr 2012 - 23:21

Hun mærkede hans hånd pille lidt ved kanten af hendes nederdel, og lod drilsk hovedet glide på skrå, ligesom han gjorde og bed sig blidt i læben. Lænede sig hen og bed en anelse i hans øre.

Langsomt trak hun sig tilbage, og så ned mod hans hånd, der nu havde spændt hendes nederdel op. Så den faldt til gulvet. Hun så derefter drilsk op på ham.

“Det ikke fair at du leger med” drillede hun mildt, og smed håndklædet ud på gangen, så en anelse udfordrende på ham. “Det var desværre det eneste der var” smilte hun legende.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Lør 28 Apr 2012 - 23:29

Han smilede tilbage, og da hun smed håndklædet ud i gangen, kørte han legende sin hånd op til hendes top.
"Jeg har aldrig sagt at jeg er fair..." sagde han, og spændte hendes top op.

Han lagde løberne mod siden af hendes hals og hviskede: "Pas nu på, lille blodsuger... du leger med ilden..."

Så kørte han kærtegnende sin hånd ned over hendes ryg igen, og ned over hendes bagdel, til han nåede hendes lår.

Han smilede...
*Lad os så se hvad du nu vil gøre, lille blodsuger...* tænkte han fornøjet.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Lør 28 Apr 2012 - 23:41

Amy så afventende på ham, efter at have smidt håndklædet, for at se han reaktion.
Det han så gjorde, fik hende til at grine lidt. “Neij det er så rigtigt nok” smilte hun, og så på toppen, der nu også faldt til gulvet.

Hun lod langsomt hovedet glide lidt til siden, idet hans læber hvilede mod hendes hals.
“Jeg er ikke bange for at brænde mig desværre” hviskede hun drilsk ind i hans øre.

“Hvad er du ude på?” smilte hun drilsk, og mærkede hans hånd ned af sin ryg, bed sig en anelse frækt i læben, idet han tog fat i hendes lår.

Hun lænede sig hen og nappede ham drilsk i skulderen.
Det var en dejlig følelse, at kunne mærke den varme han bragte frem indeni hende.
Let skubbede hun ham op mod væggen, og så ham i øjnene, “Men stadig.. Det er kun dig der ikke har noget tøj på, så det vel egentlig dig der burde passe på?” drillede hun blidt.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 4:12

Han smilede ad hendes ord, og sagde:
"Det kan være farligt at lege med ilden... og hvad jeg er ude på, er du selv ude om... stop mig hvis du vil eller kan." sagde han og kyssede hende på halsen.

Hendes nap var nærmest flabede.. drillende... og tiltrækkende.
"Det er kun mig der ikke har tøj på..." sagde han.. han måtte vel give hende ret der...
"Men det kan vi lave om på."

Og med de ord, spændte han hendes bh op, satte sig på hug, og hev hendes trusser ned (Hvis hun tillod ham at gøre det).

Aldrig havde han følt det sådan her over for en som hende...
Han begyndte efterhånden at forstå mange ting...
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 16:31

Amy smilte drilsk til ham, og lod hånden pille ved hans nakkehår. “Jeg ved godt at det kan være farlig.. Men det gør mig ikke noget.. Og ja jeg er nok selv ude om det.. Men jeg har ikke tænkt mig at stoppe dig” drillede hun legende.

Hun lod langsomt tungen glide op af hans hals, og nappede ham igen i øret. “Ah det tror jeg ikke du vil.. Du ville jo ikke se min meget grimme krop vel?” smilte hun drilsk og så ham i øjnene.

Blikket hvilede stadig inde i hans øjne. Hun lod ham åbne sin bh og fulgte ham derefter med øjnene, idet han satte sig på hug foran hende, og hev hendes trusser ned. Et ganske kort genert smil hvilede på hendes læber, inden det blev en anelse legende igen.

Af en eller anden grund, havde hun ikke noget imod det, hun kunne godt li at han rørte hende. Selvom hun ikke helt vidste om han bare var ude på at udnytte hende nu. Og hvis han var, ja så måtte hun jo bare leve med det.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 16:56

Han smilede næsten triumferende da hun intet gjorde for at stoppe ham.
Hun havde nu også selv flirtet... lagt op til det... meget!

Da han havde hevet hendes trusser ned, kyssede han hende på maven, lige over navlen, og rejste sig op igen.

"Nu står vi lige..." hviskede han og kyssede hende på munden, mens han trak hende helt ind til sig.
Hans hænder kærtegnede hendes ryg og sider som de stod der...
Det at mærke hendes krop mod hans, var en følelse som han godt kunne lide... godt kunne vende sig til...

'Lesser Beings' var i sandhed nogle bemærkelsesværdige væsener...
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 17:05

Amy grinte let for sig selv, og strøg noget rødt hår om bag sit ene øre. Nød da han kort kyssede hende på maven, og fulgte ham så med øjnene, det han ganske langsomt rettede sig op igen.

Armene gled langsomt op bag hans nakke, idet han stod helt op igen. Hun skulle til at svare, da han lænede sig hen og kyssede hende. Lidt forbavset blev hun alligevel, over at han havde gjort det. Men hun havde overhovedet ikke noget imod det. Tværtimod faktisk. Derfor havde hun heller ikke tøvet med at gengælde kysset intenst.

Hun lod hænderne glide gennem hans hår. Smilte ganske svagt mod hans læber, inden hun trak ansigtet en smule væk. Så ham let i øjnene. Måske for at finde ud af hvad han ville. Kunne ret godt li at mærke hans hud mod sin egen, noget hun gerne ville have skete igen, hvis han da ville lade det.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 17:15

Han så hende i øjnene, og i hans blik var der en blanding af morskab, lidenskab og interesse... en underlig interesse, som når man lærer om noget nyt og interessant... men det var en underlig ting... for der var også et glimt af gammel visdom i hans øjne...

Mens han fastholdt hendes blik, kørte han den ene hånd ned over hendes side. Så førte han også den anden hånd derned, greb fat om hende, og løftede hende op så hun kom til at sidde på bordet.
Han var ligeglad med at der muligvis stod ting derpå, som nu ville blive skubbet væk...

Hvis hun lod ham sætte hende op på bordet, ville han tage blikket fra hendes øjne, og køre det ned over hendes krop, hvorefter han ville smile, og lægge den ene hånd på hendes lår, og den anden på hendes side... og så ville han kysse hende endnu engang, mens han kærtegnede hende lidt mere voldsomt...
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 17:22

Amy mødte hans blik, og opfangede godt at han ikke virkede ondskabsfuld eller vred på nogen måde. Heldigvis for hende. Han virkede.. Interesseret i hende. Og det var hun glad for at hun kunne se på ham.

Hun smilte kort, da hun mærkede hans hænder ned af sine sider, og gispede så lidt forbavset, over at han pludselig trak hende op og satte hende på bordet. Nogle enkelte ting, blev skubbet ned, men det gjorde hende nu ikke noget. Det var ikke nogen vigtige ting, så der var ingen grund til at gå i spåner over det.

“Jeg har altid godt kunne li en mand der tog magten fra mig” drillede hun smilende, og lod hænderne hvile kort mod hans brystkasse, inden den ene af dem, gled op om hans nakke igen. Hun strittede på ingen måde imod. Det havde hun jo ingen grund til, der var netop en grund til at hun havde lagt op til det jo. Hun lænede sig villigt op mod hans læber, så hun kunne gengælde kysset, men en vis ømhed, og alligevel var det også en smule insisterende.

Hånden der før havde hvilet om hans nakke, gled nu en smule ned af hans ryg. Hun lod kort neglene hvile mod hans hud, men uden at rive ham dog.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 17:29

Da de andet kys sluttede, smilede han og sagde: "Jeg har altid godt kunne lide at have magt..."
Sandt var det... og før i tiden havde han da også haft den magt som han selv mente at han fortjente... den magt han havde vokset sig til... den magt han havde gjort sig fortjent til...

Tanken om dengang, fik ham til kort at spænde musklerne i bitter vrede, og han fik lyst til at gøre denne leg mere... voldsom...

Han beherskede sig dog alligevel, og nøjedes med at føre den ene hånd fra hendes side og op over hendes mave, til det ene bryst, som han tog fat i.
"Din hud er.. meget blød..." hviskede han i hendes øre, og borede fingrene en anelse ned i hendes lår... ikke for at gøre skade... simpelthen af ren lidenskab.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 18:19

“Så må du hellere have en masse magt over mig” hviskede hun drilsk, og bed ham ganske langsomt i øret. Hun elskede at blive domineret, men han behøvede det næsten ikke. Hans udseende og holdning alene, var nok til at hun overgav sig til ham.

Hun mærkede at han spændte musklerne under hendes hænder, og så ham i øjnene. “Der er vel ikke noget galt?” spurgte hun blidt, og lænede sig op til ham. Bed langsomt i hans læbe, inden hun trak sig væk igen kort efter. Hun smilte blidt til ham, og kyssede ham kærligt på halsen.

De røde øjne gled langsomt i, da han kørte hånden op af hendes mave. Hun smilte idet den nåede sit bestemmelsessted, og nød at han var lidt hårdhændet. Hun havde altid fundet mænd, der kun ville gøre det i sengen, på en måde, i et tempo, ret så kedelige. Men han var spændende. “Jeg håber min krop er tilfredsstillende for dit blik” hviskede hun drilsk, og så ham i øjnene.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 20:46

Han fnøs af hendes første spørgsmål... og smilede ad hendes andet.
"Din krop er..." begyndte han, tog hendes hånd og førte den ned...
"...tydeligvis tilfredsstillende." afsluttede han med et smil.

Så kørte han sin ene hånd op over hendes lår, og ind mellem hendes ben.
Han kyssede hende igen, mens han begyndte at kærtegne hende dernede.
Hans anden hånd slap hendes bryst, og han lagde den om nakken på hende, mens han smilede.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 21:00

Amy smilte til ham, og så ham i øjnene. Idet han begyndte at føre hendes hånd, længere ned af hans krop. Hun lod blidt sin hånd hvile om hans lem, og begyndte at nusse det. Ikke for blidt, men heller ikke vildt hårdt. “Det kan jeg mærke” hviskede hun frækt og så ham stadig i øjnene.

Hun nød hans hånd, mod sin hud, og lod ham gøre det. Idet han lænede sig frem mog hende, og kyssede hende igen, gengælde hun det. Et svagt nydende suk, undslap hendes læber, idet han begyndte at nusse hende der.

Hun kunne mærke sit hjerte banke, og nød den følelse han skabte i hende. Hun kunne mærke alt nu, og lidenskaben til ham, var vokset ret meget, siden hun bed ham. Det var længe siden hun havde mærket sådan en nydelse, og hun nød hvert øjeblik af den.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 21:15

Han nød hendes berøring lige så meget som hun nød hans...
Han fortsatte med at kærtegne hende lidt... og så så han hende pludselig i øjnene.
Han fjernede hendes hånd fra hans lem, lagde armene om hende, og trak hende lidt tættere på, samtidig med at han rykkede en anelse nærmere.
Dette resulterede i at de blev forenet let...

Han lod sin ene hånd køre ned over hendes ryg og ud på hendes lår, hvor han igen kærtegnede hende en anelse voldsomt mens han bevægede sig rytmisk.
Han mærkede blodet bruse i sin egen krop, og kom til at spekulere på, om det også havde føltes sådan den gang for så længe siden... men han huskede det ikke, og det var også ligegyldigt lige nu... for lige nu, var han her... sammen med Amy...
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 21:33

Let så hun ham i øjnene, idet han trak hende helt hen til sig. Og lukkede blidt øjnene. Mærkede ham trænge op i sig, og bed sig kort i læben. Det gjorde nu ikke ondt, selvom hun faktisk havde forventet det lidt.

Da han begyndte at bevæge sig, begyndte hun at stønne blidt mod hans øre. Hun nød at han var hårdhændet,. Fingrene løb let nedover hans ryg, og rev ham ganske let, ikke så det begyndte at bløde, men så det godt kunne mærkes. Hun lænede sig op og fangede hans læber i et intenst kys, og holdt roligt fat om ham. Det var sådan en dejlig følelse.

Fingrene fra hans ryg, gled langsomt ned og holdt mod hans kind, mens den anden hvilede om ham. Hun slap langsomt hans læber, og smilte drilsk til ham. Nød det tydeligvis ret meget.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 22:04

Hendes kærtegn ophidsede ham endnu mere, og med et støn af nydelse, greb han fat om hendes skuldre, og skubbede hende bagover så hun lå med ryggen mod bordet.

Mens han fortsatte bevægelsen, lagde han hænderne på hendes bryster, masserede dem, og kørte så den ene hånd ned over hendes mave, en smule voldsomt.
Dette ophidsede ham endnu mere, og da han gjorde det igen, kunne han ikke længere holde det tilbage...

Han stønnede, greb fat i hendes skuldre, og kom.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Søn 29 Apr 2012 - 22:11

Amy lukkede øjnene hårdt i, idet han lagde hende ned. Hun lod hånden holde hårdt om kanten på køkkenbordet, og stønnede nydende for sig selv. Hun nød det han gjorde ved hende, det var så dejligt.

Idet han tog fat i hendes bryster, åbnede hun øjnene, og så nydende på ham. Hun nød alt hvad han gjorde ved hende,.

Hun bed sig nydende i læben, idet han kom og så ham blidt i øjnene. “Det var skønt..” mumlede hun smilende, og bed sig en anelse forpustet i læben. Hun burde nok gå i bad igen. Men hun havde ikke travlt med at komme væk fra ham.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Zuresh Søn 29 Apr 2012 - 22:16

Han trak vejret en smule tungt, og kiggede på hende.
Så smilede han.
"Utroligt.." hviskede han, og log en finger løbe ned mellem hendes bryster og ned over hendes mave.

Så trak han sig ud, og gik ind under bruseren, som han tændte.
Han så sig over skulderen med endnu et smil og et glimt i øjet, og sagde:

"Der er plads til os begge to herinde"
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Amy Man 30 Apr 2012 - 7:42

Amy smilte, og så ham i øjnene.
Kort efter, fulgte hendes blik dog hans finger, som løb ned af hendes krop.
Hun grinte blidt for sig selv.
Let lænede hun sig op og kyssede ham på kinden, inden hun strakte sig.

Da han trak sig væk, lod hun sig langsomt stilte ned på gulvet igen.
Hun så med et drilsk smil efter ham.

“Årh er der det? Det var da heldigt for mig?” smilte hun legende, og gik langsomt hen til ham.
Hun stilte sig ind under bruseren sammen med ham, og lod kort hænderne hvile mod hans brystkasse.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A Black Heart... (A) - Page 5 Empty Sv: A Black Heart... (A)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum