Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:57

moka stod og havde fat i rektorens hals og smed ham ind i et træ, så han kastede blod op. "Lad mig tage din svaghed rektor moi, din lille svaghed" sagde hun ondt og koldt og havde med et fat i et barn. rektoren stivnede og skreg skrækslagen. moka løftede pigen op og havde fat i hendes hals. "Nyd knækket moi" sagde hun og et knæk lød fra pigens hals. moka smed barnet som nu lagdde stille. men af hvad rektor ikke vidste, så havde moka ikke dræbt barnet. men bare knækket barnets arm. "Jeg tager din lille pige med mig, hun bliver mit blod dyr, og en lille ting, den lille svage moka som du skadet viser sig ikke igen, hun er væk, nu er det mørke moka der styre kroppen her, kun en.. vil kunne få blide og søde moka tilbage" sagde hun og tog barnet med sig.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:05

Arthion kaste sig over Moka. og holdt hende fast " søde kom nu blive dig selv igen " sagde han, og så på hende og måtte bide hende i halsenfor at gøre hende til sit nomale jeg igen. han så den lille pige vis arm var brække han bed til så Moka ville besvime, så kunne han tag hende og barne med hjem og passe dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:09

moka bed sammen og blev sig selv. hun besvimede og faldt sammen. sådan at hun lå om den lille pige. den lille pige græd bange og så på moka. "Hvor er det udyr der brækkede min arm" sagde pigen. hun troede ikke på at den blide moka som lagde besvimet var den vampyr kvinde som der brækkede hendes arm

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:17

" såså lille ven. Moka er 2 vide forskellige persone den som brække din arm er ond og, den som ligge ved siden af dig er gode så bare rolig jeg skal nok oordne din arm for dig bare rolig " sadge Arthion. og tog Moka op over skuldern og tog pigen på armen, og bare dem hjem til hytten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:49

da moka kom til sig selv, så hun blod på sine hænder. hun skreg. "ARTHION!" skreg hun rædselslagden. hun for hurtigt hen og forsøgte at vaske blodet af sig. men hun kunne ikke. for hun rystede alt for meget. hun vidste ikke hvad hendes anden side havde gjort

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:58

" rolige søde det er okay. Der er ikke sket noget alvorliget ikke ander en din anden siden, brække armen på denne lille pige her og hun skal være hos os ind til hendes arm. Er healde smamen i det " sadge Arthion og satte den lille pige på sofan i hytten,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:00

moka stivnede og låste sig inde på et værelse og smed sig grædende på sengen. hun fandt det gamle kors som rektor havde brugt på hende. hun ville bruge det på sig selv, for hun ville ikke skade andre. hun lavede en kalskæde med korset og tog det på. også selvom det brændte hendes hud meget. hun bed smerten i sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:06

Arthion slog døren ind og flåde. Korset af hende og smed den væk " søde stop med at skade sdig selv, det nydte ikke at skade sig selv for hvad din anden side gjorde. Ha du ikke gjorde. I er to vide forskellige personer du er blide og søde, i mens hun er onde og grusom " sagde Arthion,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:10

"hun er ikke ond og grusom, hvis du kalder hende det, kalder du også mig det...og jeg som troede du elskede mig for begge min sider" sagde hun og gik ud. "Men ser du kun elsker den ene halv del af mig" sagde hun og gik ud. hun blev sit andet jeg. hun gik ind og tog fat i hans hals. "Normalt kommer jeg frem, hvis der skal dræbes, men også hvis mokas hjerte knuses, og du min fine ven, har lige knust hende, ved at kalde mig grusom og ond, jeg er hendes forsvar og styrke, men hør jeg lader dig leve, for mokas skyld, men mærk dig mine ord, du ser hende ikke igen, før du elsker begge sider, og til den dag du gør det, vil lille moka ikke være fremme, men så vil jeg mørke moka være fremme" sagde hun og bed ham hårdt i halsen før hun gik.. hun havde låst den blide moka inde i sin krop, da blide moka var knust over at han kun elskede hendes ene jeg. som elskende skulle man jo elske det hele af en, og det havde moka jo troet at han gjorde, men man hvor tog hun dog fejl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:14

den onde side af Moka. Havde nær slog Arthion ihjel han lå helt livløst på gulvet og blødte fra halsen, Vis ikke nogen hjalp ham ville Moka ikke ha Arthion mere. den lille Pige var stukke af og hade efterladt ham alene han elskede begge Moka´s dele, men var lidt bange for den onde siden af hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:21

den blide del af moka tog over og løb ind til ham og forbandt hans hals. "Du knuste mig, men jeg vil ikke lade dig dø" sagde hun og sørgede for at hans sår ville hele. "Men som min mørke side sagde, så knuste du mig, ved at kalde hende grusom" sagde moka og tog sig af ham. men hun kyssede ham ikke, og nogen gange tog den mørke del over, da hun jo var frækkere end moka selv.
"Hvis han dog vidste jeg kun er grusom over for dem der skader moka, jeg var grusom overfor ham fordi han gjorde moka ked... måske har jeg ødelagt deres kærlighed... jeg må være fremme til den dag moka har tilgived ham, så vil han måske også syntes lidt om mig, jeg må bare ikke være grusom mod ham" sukkede mørke moka og gik ind til ham og vaskede hans hals. hun vidste moka ikke ville kysse ham, da hun ikke kunne tilgive lige nu. så mørke moka kyssede ham på panden.
"Jeg skal nok få hende til at tilgive dig, men så må du leve med mig til den dag hun tilgiver" sagde mørke moka.
hun syntes mokas uniform var ret så kort, for man kunne se meget af hendes bryst og så kunne man se noget af hendes trusser

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:24

Arthion elskde begge side af Moka. Men den mørke Moka skræmte ham meget og det var ikke nemt at se, Vis ham ikke viste det og det var der for han hade sagde det han sagde. Fordi han var bange for den mørke Moka

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:32

for første gang græd mørke moka.
"Blide moka hvis du dog vidste at han aldrig ville se mig som god, så var du aldrig slået over i mig nu, din elskede elsker dig, men frygter mig.. han vil aldrig elske mig lige så meget som han elsker dig" sukkede mørke moka og græd ind over ham.
"tilgiv mig hvad jeg gjorde mod dig min ven, men jeg troede du ville såre blide mok, hun græd så slemt at hun slog over i mig.. det var aldrig min mening at skade dig...elskede Arthion" sagde mørke moka og kyssede ham grædende på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 18:53

Arthion kunne knap nok siger noget. Hans hals var alt for øm til det han skrev ned hvad han ville han sagdet,* blide Moka og mørke Moka i er 2 side af den sammen person. Men det er også det jeg elsker ved jer * skrev han inde han besvime igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 19:42

mørke moka blev igen til blide moka. hun læste det og kyssede hans hals. "Vi elsker dig" sagde hun blidt. hun vaskede hans hals, og sukkede lidt. *hvordan kan han elske både mørke og blide* tænkte hun. hun måtte finde ud af hvorfor mørke kom frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 18:59

Arthion var meget svækket. Og kunne slet ikke holde sig ved bevisthed ret længen af gangen, og det var han nød til at være ellers riciker han at bukke under for. Den gift som mørke Moka havde spøjte ind i ham da hun bed ham tidliger,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 14:39

mørke moka lavede en drik, som hun fik ham til at drikke. den var lavet ud af hendes blod, så den ville fjerne giften i hans krop. hun havde ført ligeopdaget det med hendes gift, hun havde ikke før opdaget at hun sprøjtede sin gift ind i ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 18:08

Arthion drak den. og sank stille sammen i sengen hans krop skulle lige får det til at virke, før han var på bene igen han lå ganske stille og sov han lindet et lille barn. Så søde så han ud når han lå og sov

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 19:51

hun havde brugt så meget af sit eget blod for at lave ham modgiften, at hun var svimmel. hun skiftede mellem blide og mørke moka, og kastede blod op. hun sang sammen ved sengen og så på ham. "Tænk at vores forsøg på at redde dig, vil koste os livet" sagde hun grædende og besvimede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:00

Arthion sov. Men overført vis af en særlige forbindels noget blod til hende selv om det ville kunne, koste ham flere dage i sengen men under Moka´s pleje skulle han nok komme sig. Han sov stille og fredliget i sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:14

da hun kom til sig selv, var hun blide moka. hun satte sig hos ham og tog sig af ham. "Hvorfor stoler du dog på en pige, som har to sider" sagde moka blidt og kyssede hans pande. hun lavede mad til ham, og gjorde alt for at få ham til at spise

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:22

" fordi jeg tror på det bedste i alle. Også dem med 2 personligehede som dig søde " sadge Arthion, og spise en smule af maden han var stadig væk for svækket til at. Spise så meget lige nu men det skulle nok komme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:26

gid jeg var en, og ikke to" sagde hun. efter det der var sket, så hadet hun sit andet jeg. hun vaskede op, da han havde spist. da hun så mørke moka i sit spejl billede i vinduet, smadrede hun ruden for ikke at se mørke moka

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:31

Vaki og Vaku. Nusse sig op af hende for at vis at de forstod hendes vrede over hendes anden halv del, Men Arthion viste at vis Moka´s mørke side død ville blide Moka være. Meget svag og må ske ville død også

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:44

"Jeg vil finde en måde at komme af med mørke moka, hun skal ikke være en del af mig, ikke efter hun skadet Arthion, hun havde nær slået ham ihjel, så hun skal væk fra min krop, om jeg så vil dø i det forsøg" sagde moka og slikkede blod af sin hånd. for hun havde smadret ruden med sin ene hånd

Gæst
Gæst

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum