Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shattered With Hope (xxx) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shattered With Hope (xxx)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:21

Andrei lå næsten ligefrem halvdød på Valentin, havde ikke lyst til at røre på sig og var bare træt i hele kroppen. Hans blik var alligevel rettet op mod hans ansigt, med et svagt smil på hans læber "jeg hjælper dig med at finde den rigtige vej..." sagde han med et lidt drillende smil på sine læber "og den vej hedder Andrei vejen" sagde han og kunne ikke lade være med at give et par grin fra sig, mens han gemte sit ansigt ind mod hans brystkasse. Han kunne jo ikke blive sur på Valentin over at han var til begge køn, det ville bare være underligt at blive sur over. Det var jo ikke ligefrem fordi han bestemte over ham, havde han heller ikke nogle lyster til. Han vende kort tid efter igen sit blik op mod ham, og havde det samme smil på sine læber "jeg har fundet ud af i aften, at jeg åbenbart også er til halvdøde fyre" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af sig selv, da han virkelig synes det var dårligt sagt! men alligevel ret så sjovt.
Han følte en glæde inde i sin krop, over at høre det han sagde. Det var da rart at høre, så kunne han da heller ikke så værst ud. Han viste alligevel ikke hvad han skulle svare til det, udover at sende ham et kærligt smil. Han viste jo virkelig ikke hvad man skulle sige, og derfor var et smil da bedre end intet?
Andrei havde bestemt ikke nogle lyster til at forlade Valentin, hvis der var nogen som skulle lære ham at være vampyr.. så ville han også have at det skulle være hans skaber, og ikke prøve på at klare det selv. Han lyttede bare på hvad han sagde, og nikkede engang imellem.. for at vise at han lyttede efter på hvad han sagde.
Han træk bare forsigtigt dynen hen over dem, før han vende sit blik mod Valentin igen "ja lad os det" hviskede han og trykkede kort sine læber mod hans kind "skal nok prøve på at gøre alt du siger jeg skal" sagde han og lag sit ansigt ind mod hans hals, og tog en dyb indånding af ham "mmh" kom der let glidende ud mellem hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 21:37

Valentin havde ikke noget imod dynen blev trukket hen over dem. Et smil voksede blot frem på hans ansigt, mens at han mærkede det bløde stof omkring dem lagde han sine arme rundt om knægten. ,,Syntes ikke at vi skal snakke så meget angående træning, erfarings pjat omkring vores død vandrende liv", hvordan skulle han ellers forklare det? De kunne altid finde ud af hvad der skulle stilles op med herrens af masters tanker til hvordan han synes Andrei skulle ende med at opføre sig overfor andre. Især til hvis han skulle stå ansigt til ansigt overfor et menneske, eller det der havde en mere delikatesse inden i sig: En engel. Han sukkede lydløst mens at han prøvede at slappe af omkring ved alle de tanker der kørte rundt inde i ham. Mens at han lige så stille aede Andrei på ryggen med sine fingre spidser, uden at ligge kræfter i det. Valentin havde ikke regnet med at de ville ende sådan. Efter at de havde råbt sådan af hinanden også videre.
Det hele tog bare en drejning, hvilket Valentin selv også var glad for når det kom til stykket,
ellers ville det bare blive grimt at se på og tanken om at slå knægten ihjel havde nok strejfet ham,
men sådan endte det jo ikke.

,,Du behøver ikke altid adlyde.. faktisk er det skægt.. med lidt modstand.. og anderledes på den gode måde.. så sker der lidt.. nyt for mig og dermed lære jeg også noget.. selvom jeg er et old tidsfund..", mumlede han, og smilede. Han kyssede Andrei på hovedet så han kunne dufte hans hår så tæt som det kunne komme på huden. ,,Hvordan synes du din fødselsdag har været end til nu?", spurgte han pludselig med et mindre grin ved tanken. ,,Det endte hvis mere dramatisk.. af hvad du havde troet".
Valentin kunne godt sætte sig ind i hvordan knægten havde haft det, og hvorfor han havde reageret som han havde gjort under omstændighederne. Men nogen gange så blev Valentin nød til at lyde hård for at vide hvad Andrei kunne ende med at blive. Hvis at han var et svagt led, sådan virkelig, så havde Valentin nok ikke sat sine hugtænder ned i ham. Et eller andet sted følte han bare at Andrei godt kunne klare det, og samtidig ville han gerne kunne se om han kunne hjælpe Andrei med til at få en anden mening om livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 22:08

Andrei kunne godt lide den blandede duft af ny vasket dyne og af Valentin, han kunne ligefrem ligge der hele livet og bare dufte til det. Han tog så dybe indånding han overhovedet kunne, og fik et stort smil på læben for hver gang. Han kunne endelig ikke gøre for det, han gjorde det ligefrem automatisk og tænkte heller ikke særlig meget over det. Han lå bare helt udmattet på ham, havde en svag ømhed i hele kroppen "nej, syntes jeg heller ikke" hviskede han ind mod hans hals, og havde endelig ikke særlig meget lyst til at høre på det. Han ville bare gerne slappe af, også snakke om noget.. som han ikke behøvede at tænke over "mmh" kom der let glidende ud mellem hans læber, da han mærkede hans bevægende fingere på sin ryg. Han nød det bestemt, da det bare fik ham til at slappe mere af i det.
"mmh... får dig til at slikke mine fødder.. så" sagde han med en drillende tone i sin stemme, før han kyssede hans hals en enkel gang.
Han viste ikke om han skulle grine af det han sagde, men han fik alligevel et smil på sine læber "je.. jeg ved ikke hvad jeg skal sige" sagde han bare da han ikke viste hvad han skulle sige til det, han viste ikke om han kunne lide denne fødselsdag eller hade den. Han viste bare at han måtte se på tingene med et smil "men jeg har mødt dig" sagde han bare for at sige noget positivt om sin fødselsdag, da det nok var det eneste gode ved denne fødselsdag. Han løftede sit ansigt fra hans hals, og lod sin hånd på hans kind. Han vende bare hans ansigt mod sit "men du skylder mig en bedre fødselsdagsgave" hviskede han med en drillende tone, før han trykkede sine læber blidt mod hans.
Han lod forsigtigt sin anden hånd glide ned, og nusse Valentin mellem benene "sige det igen" hviskede han mod hans læber "sige at du har lyst til mig" hviskede han kort tid efter, før han forsatte kysset.
Det gik ikke længe før hans læber havde forladt hans igen, og bevægede hen over hans kind og hen til hans øre "Valentin" hviskede han med den kærligste stemme, som kunne komme ud af en drengs stemme "jeg vil have dig...." hviskede han kort tid efter og kyssede hans øre en enkel gang "tag mig" gled der ud mellem hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:49

Valentin kiggede på ham, da deres blik mødtes. "Hmm.." mumlede han inden at knægten kyssede ham, der gjorde at det forhindrede ham i at svare på hans kommentar om at give en bedre fødselsdags gave. Små brumme lyde undslap fra hans læber, ikke fordi han var sur eller lignende, han legede bare til at han var blevet fornærmet. "Skal jeg slikke dine fødder?", spurgte han kort tid efter, mens at enkle støn kom fra ham da han havde opdaget hvad Andrei havde i tankerne og ellers var gået i gang med. Valentin kunne ikke lade være med at grine lidt. Han blev mere eller mindre fanget af Andreis ord og stønnede let mens at han nød alle de kys han fik. "Mhm.." mumlede han med et nydende suk. Knægten vidste hvordan han skulle gribe sig ind på hans master.. "Bad boy..." Valentin kunne ikke lade være med at bruge sin engelske accent.

Med en hurtig bevægelse tog han fat i hans hoved med begge hænder og fangede hans læber i et heftigt kys. Han lod sin tungespids glide ud for at slikke ved hans underlæbe mens at han holdt kysset længe. "Ikke godt.. at du kan hundse med mig.. på den måde..." sagde han lavt som hvisken mens at han nappede lidt i knægtens underlæbe "..Men jeg kan lide det.. og vi må se hvem der vinder.. med at tage.." kom det fra ham, uden at vide om det lød dumt...
Det kunne jo også være at Andrei endte med at være over ham i samlejet. "..Der er jo som regel kun en alfa han..." hviskede han og lod sine hænder glide ned på hans brystkasse.. Valentin glædet sig faktisk.. det var meget romantisk at gøre det under en dyne. Selvom Valentin godt vidste at han var træt. Så kunne han ikke falde i søvn når alt det skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:35

Andrei kunne ikke lade være med at lægge mærke til hans støn, det var som om hans øre ligefrem rettede sig op for at høre det. At de bare ville høre de lyde som Valentin kom med, også kunne alt andet være ligemeget. Der kom et let smil frem på hans læber, før han mærkede hans læber mod sine. Han kyssede ham bare lige så heftigt tilbage, mens han prøvede på at holde smilet tilbage på sine læber "I have the power" sagde han og gav et let grin fra sig, og kyssede ham en enkel gang på kæben. Han tog ligefrem lidt modvilligt sin hånd til sig, før han satte sig op og sende ham et lidt drillende smil. Han satte sig ene fod på hans brystkasse "du kan starte med den ene" sagde han også selv om han ikke mente det, selv om han var nysgerrig over om han ville gøre det.
Han lod sin ene finger glide rundt i ringe på hans brystkasse imens "Sikke en underlig skaber jeg har,.. burde det ikke var mig som lå og tiggede" sagde han og kunne ikke lade være med at betragte Valentin, han var jo nok en af de pæneste mænd han nogensinde havde set. Han kunne derfor ikke helt forstå, hvad lavede Andrei overhovedet sammen med ham? den vampyr var jo bestemt pænere end han nogensinde ville blive, eller turde at håbe på.
"tage et halsbånd rundt om min hals, og få mig til at gå efter dig som en lille hund" sagde han og gav et lille grin fra sig, viste ikke engang hvad vampyr var til. Måske var de lige så forskellige som mennesker var? det var jo ikke fordi han kendte særlig mange vampyr, og det var han bestemt glad for... ellers havde nok været mad for dem alle sammen, den gang hvor han var menneske.
Andrei havde jo heller ikke været sammen med særlig mange, fantastisk kunne han tælle det på en hånd og næsten ligefrem på ingen hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:46

"Det er på grund af solen.. " sagde han som en årsag til hvorfor han var underlig, det var lige det eneste som han kunne komme med. Da han var alt for træt til at tænke over andet. Han rakte drilsk tunge af ham, mens at han blot blev liggende. "Selvom jeg er din master.. så kan du også have kontrollen.. eller magten, hvad du end vil kalde det.. men det skal bare ikke ske alt for tit", kom det fra ham mens at han ikke kunne lade være med at fnise lidt over det.
Han rystede så på hovedet, efter en sætning fra knægten, "Andrei.. jeg ejer ikke et halsbånd, din master er en fattiglus.." sagde han stille, men med et smil på læberne, mens at han så op på knægten.
Valentin kiggede ned på hans fod og smilede bare.. Uden at vide hvad Andrei ville sige lod han sin tunge glide ud for at slikke foden, som han kunne nå den.

Han tog mærkeligt nok imod ordren. Måske var han ikke helt ved sig selv, eller var han?
Valentin menes ikke at have drukket noget eller andet som skulle have påvirket ham, så der var sikkert ikke noget. Han havde bare ikke set sig selv gøre sådan noget.. men af en eller anden grund kunne han ikke lade være, og han nød stadigvæk at være i hans selskab. Han stoppede efter et stykke tid og kiggede så igen op på Andrei "Hvad vil du ellers have mig til at gøre? Min herre?", spurgte han lige ud med et glimt i øjet. Han lagde sin ene hånd på hans ben og lod sin hånd glide op og ned på hans ben lige så stille med en rolig bevægelse, så det var behageligt for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered With Hope (xxx) - Page 4 Empty Sv: Shattered With Hope (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:15

Andrei kunne ikke lade være med at nyde at have magten, også selv om det var lidt underligt at tænke på at det var over hans skaber "jeg har magten hele tiden.. og til sidst bliver du nød til at høre efter på alt hvad jeg siger" sagde han med en drillende tone, også selv om han bestemt ikke ville gå så langt. Han var jo sikker på at han aldrig ville kunne lære alt det han skulle lære på egen hånd, og slet ikke hvis han samtidigt skulle bestemme over Valentin.
"alle ender med rige skaber.. og jeg ender med en fatt..." sagde han og fik ikke sagt mere, før hans øjne blev så store som overhovedet muligt. Han stirrede bare ned på ham, mens han slikkede hans fod. Han klaskede ligefrem sin ene hånd foran sin mund, for at holde lyde tilbage. Man kunne ligefrem se i hans øjne som strålede, hvor meget han nød det også selv om han ikke havde lyst til at indrømme det. Han havde ikke engang lyst til at indrømme det for sig selv, da det vel var lidt underligt at faktisk kunne lide det.
Han havde nok blevet helt rød i hele ansigtet, hvis ikke fordi den røde farve ikke ville eller kunne komme frem på hans kinder.
Han fjernede bare langsomt sin hånd fra sin mund, og lod bare sit blik ligge på sin fod "fattig.. men med hjerte" hviskede han mest for sig selv, da ordene ligefrem havde siddet fast i halsen på ham.
Han vende bare langsomt sit blik mod hans "je.. mmh" sagde han og viste ikke hvad han skulle sige, han var vel ligefrem i chok over at han ligefrem havde gjort det. Han fjernede bare langsomt sin fod fra ham og tog blidt fat i hans håndled "kys mig" hviskede han, før han trykkede sine læber mod hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum