Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Loosing My Soul... XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Loosing My Soul... XXX
Hun fulgte ham hen til døren og kiggede skræmt ind af den, ville han spærre hende inde? For at straffe hende for at være kommet? Det kunne vel være værre kunne det ikke? Der var jo bøger, også selvom hende og det at læse ikke var to ting hun satte pris på. Da han tog håndjern frem blev hun dog en smule mere stille: "Så du vil lege huh?" smilede hun let og fik en lidt mere selvsikker arrogance over sig, det fag kendte hun da lidt til. Hun kiggede stille op og mærkede sin indre flamme tænde da han kyssede hende, lige præcist de læber hun havde ventet på ville kysse hende siden hun var gået ind af døren. Hun mærkede hele sin krop strække sig ud af hendes hænder i håndhjernene blev hængt i en krog og hun mærkede hvordan metallet borede sig ind i hendes håndleds knogler.
Hun blev helt stille da lyset tændtes og hun så de mange ting, hun vidste det bare. Han var ligesom Lawrence, han var en dominant, en slavepisker om man ville og hun rullede let med øjnene inden hun lukkede dem: "Oh God" sagde hun stille, det var de eneste ord hun kunne finde frem og et lille smil kom ligeledes til syne imens hun kiggede i mod ham som hun hang der: "Jeg vidste bare at du var en dominant..." sagde hun og smilede skævt.
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
Han tog hurtigt fat i hendes lår med sin frie hånd, og gav den flere klem. Han kunne ikke lade være med at ville være tæt på hende, og alligevel ødelægge den fantastiske krop som hun nok havde. Gøre alt for at såre den, og få hende til at indse at det var en dårlig ide at komme der hen.
Gæst- Gæst
Hun sukkede let da hun mærkede ham hælde blodet ned af hendes hår og hun mærkede hvordan det roligt løb ned af hendes ansigt som var det tåre hun græd. Hun åbnede munden for at svare på hans spørgsmål, men inden hun nåede det mærkede hun grebet omkring ham og hvordan han stille opslugte det blod der var på hende: "Prøver du at skræmme mig?" hviskede hun næsten helt stille da hun mærkede hvordan han greb fat omkring hendes lår. Hun kunne mærke at hendes i forvejen korte sorte kjole stille klatrede op af hendes lår i takt med at han rørte det og hun kom med små nydende sukkelyde for hvert lille bid han placerede på hendes hals.
Han træk sine tænder kort tid efter ud af hendes, og slikkede hendes hals ren fra blodet "nej.. ligeglad med om jeg skræmmer dig.. jeg advarede dig om at komme her ind, og nu gør jeg hvad der passer mig" sagde han med en hel ærlig tone, og var da ligeglad med hvor bange hun end blev... så længe han fik lov til at høre et par skrig, ellers måtte han bare beholde hende til han hørte det. Han gik hen og fandt en meget skarp kniv frem, før han gik over til hende igen. Han satte bare spidsen af kniven mod hendes trusser, og tog fat i kanten af kjolen på begge sider af kniven. Han trykkede spidsen af kniven ind i hende, og lod den bare glide op af hendes overkrop mens den skar kjolen på "husk at jeg skylder dig en ny kjole" sagde han mens rummet ligefrem blev fyldt af duften af blod, det eneste sted som han lige havde lyst til at være henne. Der kom jo ligefrem en glæde i ham, at kunne lugte den skønne duft. Han ville endda ønske at hele verden duftede af blod, så var han sikker på at den ville blive meget bedre.
Han lod bare den ødelagte kjole falde ned på gulvet, da han jo alligevel var ligeglad med den "skal nok få dig til at skrige og tigge" hviskede han med sine læber få centimeter fra hendes, før han trykkede den mod hendes.
Han viste godt at det nok var den eneste gang han nogensinde ville få chancen, da han bestemt ikke havde lyst til at være så tæt på nogle af hans ansatte og slet ikke dem som havde været sammen med kunder. Han ville derfor give hende alt hvad han kunne, og havde derfor heller ikke planlagt hvor længe han havde tænkt sig at beholde hende.
Gæst- Gæst
Hun skilte let læberne da hun mærkede kniven gå igennem stoffet og ind på hendes hud og en klagende lyd kom ud fra hende, ikke et højt skrig, men en lyd der anerkende at følelsen hun følte var smerte: "Så du har koner, og kærester, og forlovede, og elskere... Og piger du spærre inde og toturere?" sagde hun med en tung vejrtrækning som havde hun været ude at løbe efter at kjolen var faldet til jorden. Hun blev tændt af smerten og lige nu skræmte den hende også: "Gør du det her for smerte eller seksuel tilfredsstillelse?" hviskede hun helt stille med en nysgerrig og dog let sensuel stemme som forsøgte hun at forstå noget.
Gæst- Gæst
Da han snakkede om at han ville få hende til at indse hvor dumt det var af hende at gå ind i rummet, smilede hun let og tog det vel nærmest som en udfordring, hun skulle nok vise ham at hun ikke var så svag at hun blot stak halen imellem benene og løb bange væk fra ham.
Men knivstikket overraskede hende og fik hende til at skrige af hendes lungers fulde kræft ud i rummet, ikke kun pga. smerten, men også fordi hun ikke havde regnet med at han ville gøre det. Han var jo sindsyg, fuldstændig sindsyg. Men på den anden side, så var han også så irriterende charmerende, magtfuld og lækker: "Så må jeg være en mellemting mellem de to" konstaterede hun, hun elskede smerte, det var jo derfor hun havde været submissive og nå ja, så havde hun heller ikke hrt efter. Men denne smerte, den var større end hun før havde oplevet og hun mærkede endofiner flyve rundt og gøre hende en smule svimmel, som var hun høj eller fuld, en helt igennem fantastisk følelse: "Så hva nu?" sagde hun med et tungt suk og lod sit hoved hænge imens hun mærkede hvordan blodet dryppede fra hende.
Det overraskede ham alligevel, at hun var klar på at han gjorde mere mod hende! han havde dog ikke noget imod at skulle ødelægge hendes krop lidt mere, glædet sig ligefrem til det også kunne der jo være en chance for at han skulle høre flere af hendes skrig.
"du vil have mere" sagde han også selv om han brugte en stemme som ikke lød helt overbevist, og slet ikke så overrasket som han var. Han havde jo heller ikke noget imod det! og havde alligevel ikke tænkt sig at stoppe, ligemeget hvor meget hun end tiggede om det.
Han lod bare kniven forblive i siden på hende, så var han også sikker på at såret ikke healede med det samme.
Han åbnede bare roligt sit slips, mens han gik hen foran hende igen og band den bare rundt om halsen på hende med et tætsiddende knude "hvad synes du jeg så skal sige til alle? hvor er du tager hen?" sagde han og rev hendes bh af med et fast greb, og betragtede kort hendes krop. Han tog atter igen fat i hendes lår og lag dem omkring livet på sig selv, og begynde at nusse hendes lår med sine fingere. Det gik ikke længe før han gav slip på hendes lår med den ene hånd, og lod den let berøre hendes ene bryst mens hans tunge begynde at lege med brystvorten på det andet bryst.
Gæst- Gæst
"At jeg bor i dit klædeskab fordi du åbenbart er en seksuel diviant ville være passende som undskyldning" sagde hun med et lille flabet smil og fulgte ham med øjnene imens han bandt slipset omkring hende: "Hvorfor skal jeg være nøgen og du ikke skal?" spurgte hun næsten en smule ærgelig. Da hun var submissive var en af reglerne ikke at stille spørgsmål, men han havde ikke sat regler op, så lige nu ville hun udnytte muligheden.
Amber skilte stille læberne da hun mærkede hans berøring på hendeslår og bryst og da hans tunge ramte hendes silkebløde ud kom der et nydende suk på hendes læber og hun mærkede hvordan hendes indre flamme langsomt blussede op og gjorde hende varm og tændt.
"nah, måske mere at du besøger familie?" sagde han og tog fat i hendes lår med begge hænder, og tog hårdt fat i dem og trykkede bare hendes underliv mod sit "tror nemlig ikke du bliver særlig populær, hvis det kommer ud at du er så liderlig at du ikke kan holde dine fingere væk fra mig" hviskede han mens han trykkede sin pande mod hendes, mens smilet bare forsat forblev på hans læber. Det forsvandt ikke en eneste gang, det overvejede ikke engang at forsvinde fra hans læber.
Han gav slip på hendes lår igen og greb bare hurtigt fat i hendes kæbe med sin ene hånd "mmh godt spørgsmål" sagde han og slikkede kort over hendes læber "hvorfor skal jeg være nøgen, når du ikke tænder mig?" spurgte han om og havde ikke noget imod hendes spørgsmål, så kunne han jo bare irritere hende lidt mere og håbe på at hun ville blive en lille smugle vred på ham.
"jeg ved du vil have mig.. ønsker at jeg tager dig, få dig til at føle som aldrig før" hviskede han mens hans læber bevægede sig tætter og tætter på hendes, til de sidst mødte hendes i et intens kys.
Gæst- Gæst
Hun blev så irriteret tændt af hans berøring og ville ønske hun havde sine hænder fri til at strippe alt hans tøj af ham, hun burde have vidst han var dominant, de varjo altid den samme type. Elegante, gav aldrig ret meget i starten og når de så først exploderede, så kom det blev fyldt tryk. Hun mærkede næsten hele sin mave trække sig sammen af hans ord, som var de helt magiske og hun havde næsten lyst til at tigge på sine grædende knæ efter ham, også selvom det betød smerte, men lige nu kiggede hun blot på ham og fangede grådigt hans læber da han lænede sig hen til hende og løftede sine ben omkring hans lend som fangede hun ham, når hendes ben var det eneste frie, måtte hun jo prøve at være alternativ.
Han nappede kort i hendes læbe, i det han stoppede kysset igen og ville da heller ikke give hende for meget "det er da kun dig kære Amber, som får denne behandling" sagde han og ville sikkert bare smide de andre piger ud af sit værelse, de var jo ikke lige så spændende som denne vampyr kvinde var. De irriterede ham ikke lige så meget, også var de vel også alt for bange til overhovedet at overveje at tage hen til hans værelse.
"hvorfor skulle jeg også byde din familie her ind?" spurgte han om og ville nok kun gøre det hvis hun havde en køn søster eller bror, eller måske bare hvis de ikke var for lange eller for unge og kønne. Så var han sgu ligeglad med hvem han bød indenfor, så længe han kunne more sig med det han nu havde.
Han tog fat i hendes hår og rev det ligefrem tilbage, før han begynde at kysse hendes hals igen "fortæl mig hvor meget du har lyst til mig" sagde han i mellem sine kys på hendes hals.
Gæst- Gæst
"Så... Meget" sagde hun helt stille imens hun trak vejret dybt og helt stille som prøvede hun at kontrollere sin egen vejrtrækning, hun ville gerne brugte sine hænder , men det kunne hun ikke og sukkede derfor let: "Meget mere end du aner" sagde hun med en helt stille stemme og ventede så et par sekunder imens hun endnu mærkede hans små kys som føltes som pinelser fordi det var alt han gjorde: "Mmmh, pleaaase" sagde hun i et dybt og højt suk imens hun flexede sine hofter i mod ham, hun følte næsten at hele hendes krop tikkede efter ham.
Han var vel også en af dem som kun tænkte kun på hvordan folk så ud, når det handlede om sex. Når det alligevel bare betød at han bare skulle have sex med dem en enkel gang, så var det jo ligemeget hvor sød eller hvor meget han kunne elske dem.
Han var derfor en af dem som kun kiggede på folks ansigt og krop, før han besluttede sig for om de var værd at snakke med. Han gad alligevel ikke bruge sin tid på noget, som han ikke havde tænkt sig at få med i sengen... eller det var så noget andet når det handlede om arbejdet, så skulle det bare ikke være noget som spilde hans tid.
Han nød bestemt at høre hvor meget hun havde lyst til ham, og ville have mere af ham. Han kunne jo godt lide når folk ville have ham, og det viste han også at de gerne ville. Han kende jo godt til sin skønhed og den charme som han havde, og når man virkelig lærte ham at kende først der kunne man finde ud af hvor stolt han endelig var over at være en vampyr som kunne udnytte alt og alle.
Han trykkede bare sit underlig mod hendes, og hævede sit ene øjebryn af hende "kan du mærke det?" spurgte han om og trykkede bare lidt mere "du har ikke tændt mig det mindste" hviskede han ind i hendes øre, før han fjernede sig helt fra hende og rystede på hovedet "jeg kommer om lidt" sagde han og gik bare ud af værelset og lukkede døren efter sig, det gik ikke længe før døren blev åbnet igen og han atter stod inde i værelset med et glas i sin hånd "smukt syn" sagde han og satte glasset fra sig på reolen, før han gik over til hende igen. Han gav hende en enkelt kys på kinden, før han hev kniven ud af hende `James´ skrev han med blokbogstaver på hendes mave med kniven, før han tørrede blodet fra kniven af på hendes læber. Han smed den hen af værelset i det han greb fat i hendes nakke, og slikkede blodet væk fra hendes læber. Han tog fat i håndjernene med den anden hånd, og løftede hende roligt af krogen og med sin ene fod væltede han hende bare ned på gulvet og gav slip på hende "ved ikke om du allerede begynder at kede mig" sagde han og gik hen og tog glasset fra reolen, han satte sig bare op af den ene væg med sit blik rettet mod hende. Han beholde bare smilet på sine læber, i det han åbnede de første 2 knapper af sin skjorte, og begynde at drikke lidt fra sit glas.
Gæst- Gæst
Amber blev en smule irriteret da han drillede hende igen, endnu engang fik han hende til at tvivle på hendes egen skønhed og det frusterede hende og gjorde hende næsten mere vred og irriteret end det faktum at han stak en kniv i siden på hende og det kunne ses i hendes ansigt at det gjorde hende ret så sur.
Et højt skrig kom ud imellem hendes læber da han trak kniven ud, det gjorde næsten mere ondt end at få den stukket ind og hun bøjede og svejede i hele sin syg da hun mærkede smerten fortage sig og flytte sig til sin mave, han legede med hende, ikke kun fysisk, det var hun helt sikker på. Han måtte være psykologisk, han var jo led, på den måde hvor han vidste hvor han trykkede, og selvom hun prøvede at stå igen, så havde hun jo allerede tigget. Amber pressede hårdt sine øjne sammen da han løftede hende af krogen og en klagende lyd kom fra hende da hun mærkede gulvet under sig: "Well du har jo heller ikke ladet mig vise hvad jeg kan endnu" sagde hun med et udfordrende blik og satte sig op i den submissive stilling som hun havde lært. Med let spredte ben, på knæer og æænderne hvilkende på hendes lår, stadig i håndjern: "Is that all you've got?" sagde hun provokerende og kiggede hen i mod ham med et stærkt blik.
Han drak bare lidt mere af sit glas, før han satte det fra sig og lænede sig bare hen til hende og tog fat i håndjernene "måske fordi jeg ved at du ikke kan" sagde han og træk hende bare hele vejen over til sig, og svingede håndjernede omkring nakken på sig selv. Han tog fat i hendes ene lår og løftede hende op i sit skød "jeg kan meget mere.. men hvis jeg skal beholde dig her inde i et par dage.. så må jeg jo holde lidt tilbage, så du ikke keder mig alt for meget" sagde han og vende sit blik ned mod hendes mave, han lod bare et par fingere stryge hen over den blodige skrift før han slikkede sine fingere af "bare godt at jeg ikke er en af dine kunder.. ville jeg allerede nu overveje ikke at komme tilbage" sagde han og prøvede virkelig at trykke på de forkerte knapper, bare for at se hvad hun ville gøre. Han ville se hendes vrede, og hvad hun turde at gøre!
"et kønt ansigt er ikke det eneste man kan bruge" sagde han og træk hende bare tætter ind til sig, før han tog glasset op til sine læber igen.
Hans øjne beholde bare den blå farve i sig, også selv om hele værelset duftede af den sødeste duft af blod. Det var som en drøm for ham hver gang han duftede blod, kunne bare ikke få nok af det!
Gæst- Gæst
Amber lod sine tænder springe frem da han kritiserede hende igen, han var ond og han vidste det godt, det var næsten det værste af det hele, at han prøved ehende af. Hun lænede sig frem og slikkede stille hans hals, med små sensuelle strøg og ignorerede hvad end han nu sagde omkring hende og hvor dårlig hun var til alt og hun nappede så stille fast i ham inden hun helt bed ham og slap ham hurtigt igen og slikkede så stille hvor hun havde bidt og kørte sin tunge op til hans øre og bevægede den roligt over hans silkebløde ud. Han smagte så himmelsk og han var så irriterende dominerende og sexet så det halve kunne være nok.
"Så må vi jo se hvor længe du kan holde til mig" sagde hun og hviskede ham sensuelt i ørene: "Jeg har et stort behov at du ved det" sagde hun og bevægede sine hofter et par gange frem og tilbage på hans skød imens et lille grin kom frem på hendes læber.
Han lod hende bare snakke færdigt uden at sige noget, og uden at røre det mindste på sig. Han satte først glasset fra sig når hun var færdig med at snakke, og fjernede hendes arme fra sin nakke. Han skubbede imod hendes mave, og kastede hende næsten ligefrem igennem værelset. Det gik ikke engang et minut før han stod op, og stod foran hende med sit blik rettet ned mod hende. Smilet havde ligefrem forsvundet fra hans læber, i det han bøjede sig ned og tog fat i håndjernene. Han hev hende bare med en elegant bevægelse op og stå igen. Han træk hende bare let ind til sig og kyssede hendes læber kort "undskyld" sagde han også selv om man kunne høre på ham at han ikke mente det "man bider bare ikke mig uden at få lov" sagde han og lod nogle fingere strejfe hendes ene kind, for at sige undskyld til noget som han ikke mente at han behøvede at sige undskyld til.
"hvem siger at jeg overhovedet har tænkt mig at have sex med dig?" spurgte han om og hævede bare sit ene øjebryn af det.
Gæst- Gæst
Hun kom med en høj klagende lyd da hun ramte væggen og var sikker på at noget i hendes krop brækkede som nu også skulle heale, hun var en smule afkræftet, hun havde mistet både blod og brugt energi på at heale sig selv og hun kunne godt mærke det på hendes krop. Hans efterfølgende sætninger gjorde hende blot en smule mere fortabt: "Hvem siger jeg overhovedet vil lade dig have sex med mig?" spurgte hun som modsvar og hævede flabet sine øjnbryn. Han skulle ikke tro han var den eneste der kunne lege den leg.
Han kunne godt mærke at hun begynde at have et had til ham, et had som hun selv byggede op mod ham.
Han mente jo ikke selv at han gjorde noget forkert, og det havde bestemt været hendes egen beslutning at tage der hen. "syyh" kom der let ud mellem hans læber, før han stak to fingere ind i hendes mund "det gjorde du.. når du mødte op her" sagde han og tog sine fingere ud af munden på hende igen, han førte bare forsigtigt sine våde fingere ned i hendes trusser og begynde at nusse hende der "jeg advarede dig.. og du viste at der ville komme en straf" sagde han og var kun så ond ved nogle kvinder, andre var han en af de kærligste mænd som gjorde alt på den romantiske måde "du siger bare til når du har fået nok" hviskede han mens smilet begynde at komme frem på hans læber igen, som om det aldrig havde forsvundet der fra.
Han trykkede sine læber mod hendes igen, og lag sin hånd om i nakken på hende for at trykke hendes ansigt tætter på sit.
Gæst- Gæst
Amber kunne ikke stoppe et lille støn da hun mærkede hans fingre i mod sig og hun flexede sine hofter i mod ham som tikkede hun stadig efter mere, grådig som hun var, men også tændt og draget som hun var: "Jeg får aldrig nok" sagde hun helt lavt imellem de dybe vejrtrækninger der næsten lød som støn og som viste at hun nød at mærke ham. HUn kyssede stille hans læber og pressede sig lænere ind i mod ham for at fortælle ham at hun ville have mere af ham, det var tortur at være så tæt på ham og ikke få alt man ville have, især fordi hun var vant til at fyre slet ikke kunne få nok af hende og nærmest ville hoppe ud af vinduet hvis hun sagde det. Hun nød at mærke hans hånd i hendes nakke der krævede hendes kys, den dominante adfærd, passende. Hun slap stille hans læber for at komme ud med de små nydende lyde men holde hendes læber helt tæt på hans: "Please..." sagde hun helt lavt og næsten hviskende, hun kunne slet ikke holde det ud.
Han træk langsomt sin hånd op igen, og så lidt på hende for at gennemskue hvem hun virkelig var. Han gjorde det bare ikke særlig længe, før han ikke gad bruge tid på det længere. "du ville have mig nøgen...." sagde han og tog hendes hænder og lag dem mod sin brystkasse "åbne... hvis du ellers tør" sagde han og sende et charmerende smil til hende, et som næsten ligefrem viste at han ikke troet på at hun turde gøre det.
Hun havde jo alligevel overrasket ham, så han viste ikke om han skulle beholde sine beslutninger om hvem hun var. Han tog fat i hendes lår med sine hænder, og med en enkel bevægelse løftede han hende op til sig og trykkede hende op mod væggen "vis mig hvad du kan" sagde han og gav et lille grin fra sig.
Gæst- Gæst
Hun knappede stille hans skjorte op og kyssede stille hans brystkasse og lod stille sin tunge danse henover den. Det kunne godt være han mente hun var kedelig, men hun skulle nu nok prøve at vise ham noget andet, også selvom hun godt vidst at han prøvede at lege med hendes hjerne og nok ikke var så stålfast som han blot prøvede at være: "Så tag de her af" sagde hun og holde sine hænder op der stadig var i håndjern: "Så skal jeg nok vise dig et trick eller to" sagde hun og bed sig sensuelt i underlæben og lod sig så presse op af væggen imens hun tog sine hænder ned og knappede stille hans bukser op så godt hun nu kunne med hænderne bundet sammen.
Han var jo en af dem som nød at have magt, også selv om det ikke var noget som han gik rundt og snakkede højt om. Det var også bare en af de ting som han lod forblive i mørket, og lod kun dem som kom for tæt på finde ud af det selv. Det var jo også deres egen skyld, når de blev for nysgerrig omkring ham.
Han gav et lille grin fra sig og rystede på hovedet af hende "vil jeg se før jeg tror på det" sagde han og var sikker på at han havde gået igennem alt seksuelt, så han var vel overbevist om at ingen kunne overraske ham igennem det punkt længere. Han ville dog alligevel ikke sige alt for meget, da hun havde overrasket ham lidt igennem denne dag.
Han fandt roligt nøglerne frem i sin lomme, før han forsigtigt satte hende ned på gulvet "overrask mig" sagde han kort i det han låste håndjernene op og smed dem ned på gulvet.
Gæst- Gæst
Hun kyssede stille hans hals og hans brystkasse og videre ned til hans mave med sensuelle bevægelser, som snavede hun blidt hans hud. Hun hev hans bukser ned og kiggede få flabet op på ham og rejste sig op: "Jeg skal lige hente noget..." sagde hun med et lille smil og kiggede let omkring i rummet, kunne man ikke godt hente det uden tøj på? Alle sov vel, og nøgne piger var vel ingen nyhed på stedet: "Please?" sagde hun og smilede kort, hun vidste jo han havde låst døren: "Jeg kommer igen, men jeg har bare et trylletrick der ligger gemt på min værelse" sagde hun med et lille smil: "Det er intet skadeligt, go det er intet instrument osv" sagde hun og rystede på hovedet. Hun ville gerne vise ham at hun fakisk kunne et par trick han muligvis ikke kendte til, men hun havde brug for en enkelt lille ting for at kunne få det til at gå i virkelighed.
"Please?" sagde hun med et lille sensuelt smil og greb fat omkring hans lem udenpå hans bokseshorts, enhver fyrs joystick.
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Soul Sister.
» My soul. //Aubrei//
» It's the soul that needs the surgery.
» The Darkness In My Soul
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline