Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Loosing My Soul... XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Loosing My Soul... XXX
Hun løb ud af døren da han åbnede den og løb ned på sin værelse og græd. Hun ville ikke mere og hun kunne ikke mere. Hun ville ikke være der og hun ville ikke være i nærheden af ham, han var jo psykopat.
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
Han følte sig jo ligefrem som en eller anden skurk når kvinder græd, også når det ikke var hans skyld. Han var jo ikke en af dem som kunne finde ud af at trøste folk, og det var også derfor han ikke løb efter hende. Så ville han heller have at hun græd et andet sted, også kunne han altid tage hen til henden når hun var færdig med at græde.
Han var jo bestemt ikke en psykopat på nogen måde! han kunne bare lide den type af sex, også selv om han også elskede den modsatte del af sex. Det var bare kun hans koner som oplevede den romantiske del, for han kunne ikke se hvorfor han skulle give andre kvinder den del af sig?
Han gik bare ind og lag sig i sengen, og fald i søvn kort tid efter.
Det havde været en ret så livlig dag, med et par kunder og ellers havde det været en rolig dag. Det var blevet aften igen, og de fleste kvinder var atter på vej i seng og nogle af dem gjorde endda rent. Det begynde atter igen at blive stille i det, og kvinderne var på vej ind på deres værelser igen.
Døren gik op til det kæmpe hus og ejeren kom atter ind igen, i et af sine flotte jakkesæt som viste hvor rig han nu var. Han havde været ude i byen, som han bestemt ikke ofte var. Det var ikke fordi han nød at være i nærheden af så mange mennesker og væsner, så ville han heller være der hjemme blandt de mange kvinder og slappe af. I den ene hånd havde han en stor pose med en hvid kasse i. Han havde aldrig været god til at sige undskyld, og havde vel altid brugt gaver til det?
Han gik bare op på sit værelse og lag posen på sengen, mens han prøvede på at finde på en måde at give hende den.
Gæst- Gæst
Alligevel så sad hun og havde lyst til at gå hen til ham igen og mærke hans krop i mod sin, for den del af mindet gjorde hende glad og varm i kroppen, men når han åbnede munden så blev det hele straks ødelagt.
Amber havde ikke arbejdet overhovedet og havde låst sig inde på sit værelse, selvom flere af pigerne havde banket på og spurgte om hun var okay havde hun blot råbt at de skulle gå og nu havde ingen hørt et ord fra hende i seks timer, for hun var helt holdt op med at svare når de bankede på, hun ville ikke snakke med nogen, hun ville hellere dø af sult inde i sit rum. Hun var meget sulten, hun havde intet blod fået i et døgn, men hun ville hellere dø lige nu end at leve. Det var bare som om at han var den sidste dråbe der fik hele bægret til at flyde over.
Han smed sin jakke på sengen, før han tog posen i hånden igen og smuttede ned i køkkenet. Han var sikker på at hun var sulten, og hvis hun ikke var så kunne han altid drikke mere blod. Han gik bare op mod hendes værelse igen, med posen i sin ene hånd og glasset i den anden. Han stoppede op foran hendes dør, og prøvede ligefrem at åbne den. Han sukkede bare når den var låst, og viste bare dette ville blive hårdere end det allerede var. Han bankede så forsigtigt på som overhovedet muligt, da han stadig ikke ville have at nogen opdagede ham "Amber" sagde han helt roligt i det og var ikke engang sikker på hvad han skulle sige "vil du ikke nok åbne?" spurgte han om med en ellers så venlig stemme, som om det ikke var den samme mand som hun havde mødt inde på hans værelse. Han var en mere gentleman og venlig i det, en som viste bare en lille smugle følelser i sig "jeg vil snakke med dig" sagde han og kunne ikke gøre andet end at håbe på at hun ville åbne døren for ham.
Gæst- Gæst
Hun bebrejdede sig selv, som hun altid gjorde. Alt var jo hendes skyld, det var et faktum!
Da hun hørte James banke på blev hun helt stille og sad som holde hun vejret og kiggede blot i mod døren uden at vide hvad hun skulle sige: "Gå!" fik hun sagt med en klagende stemme og bad til at han ville forsvinde, hun rystede på hovedet nærmest som kunne han se det da han sagde at han ville snakke med hende: "Jeg vil ikke snakke med dig" sagde hun og kunne mærke endnu en blodig tåre falde ned af hendes kind, trods hun snart ikke havde flere blodige tåre at græde. "SKRID!" råbte hun med gråd i stemmen og kiggede over i mod døren og frygtede at han havde en nøgle eller en eller anden syg magi.
han kunne jo ikke holde det ud, følte sig som den der lille dreng som burde gå ind og skamme sig på værelset "undskyld" sagde han og kørte en hånd igennem sit hår "undskyld for det jeg udsatte dig for" sagde han og havde mest lyst til at råbe af hende, spørge hvorfor hun ikke bare havde hørt efter på ham! hold sig væk fra hans værelse, så havde dette jo aldrig sket.
"jeg ved ikke hvad du har sagt mig som, som person.. syg i hovedet? eller hvad du ellers tror.. men det var bare en lille del af mig, ej det er en stor del af mig.. men det er den del som jeg holder inde på mit værelse.." sagde han og viste ikke engang hvorfor han stod og gav undskyldninger fra sig? han burde jo bare sige undskyld. Han sukkede kort og så lidt tænkende på hende "undskyld" kom der så ud mellem hans læber.
Gæst- Gæst
Amber kiggede ikke på ham overhovedet og undgik hans blik inden hun trak benene op til sig og lagde sine arme om sine knæ og gemte hovedet i dem som en 5 årig der ville gemme sig: "Please gå" sagde hun og kunne mærke hvordan tårene igen begyndte at komme frem i hendes øjne og man kunne tydeligt høre hendes snøften: "Jeg skal nok pakke mine ting og tage afsted når det er blevet mørkt" mumlede hun ud imellem sine knæ, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre overhovedet og hun kiggede så kort op imens hun tørrede tårene af i hendes ærmer og kiggede over i mod ham: "Du skal ikke sige undskyld" sagde hun og rystede på hovedet, ganske simpelt fordi at hun godt vidste hun selv havde været ude om det.
"jo jeg burde undskylde.. det var forkert af mig at udsætte dig for sådan noget" sagde han og viste at han skulle have holdt sig tilbage, det var bare svært for ham når han endelig kunne slippe sig selv løs "du er en af de smukkeste kvinder jeg nogensinde har set.. perfekt ligefrem" sagde han og lukkede sine øjne kort i, før de hurtigt så på hende igen.
Han havde jo aldrig været en af dem som nød at sige undskyld, viste endelig ikke engang hvordan han skulle sige undskyld "jeg advarede dig.. men åbenbart ikke godt nok" sagde han og kløede sig kort i nakken "mit værelse er privat.. og ikke et godt sted at prøve på at komme i bukserne på mig i" sagde han og var ikke engang sikker på at hun ville forstå.
Gæst- Gæst
Hans ord fik hende til at ryste let på hovedet, det var fint at han pludseligt havde pæne ting at sige om hende, men lige nu sad de ikke rigtigt fast i hendes hoved, for der var bare alt for mange ting der ikke passede sammen for hende og som hun ikke kunne holde ud lige nu: "Jeg vil ikke arbejde her" sagde hun bestemt, for det første ville hun ikke knalde med andre mænd, det havde hun besluttet sig for, for hvis han kunne få hende ned med nakken, hvad kunne de så ikke? Og for det andet så ville hun ikke holde fingrene fra ham.
"Det har intet med rummet at gøre" sagde hun og rystede på hovedet: "Intet med slag, eller knivstik eller totur at gøre" sagde hun og følte sig nærmere tændt bare ved tanken om det: "Det er dig der køre psyksk terror" sagde hun og kiggede op på ham imens hendes tåre så småt var under kontrol: "Og jeg har ikke lyst til at holde fingrene fra dig, og jeg vednu at du bare vil skade mig, så jeg tror det er bedst jeg flytter" sagde hun og undgik stadig hans blik.
Han lyttede bare efter på hvad hun sagde, og nikke en gang imellem for at vise at han lyttede efter.
Han viste godt at han var lidt af en af dem som nød at gå ind i hovedet på folk, få dem til at følge ham som en lille hundehvalp. Han var ikke ude på at skade nogen overhovedet, det var en af de ting som han gerne ville holde sig væk fra. Det var bare svært som en vampyr, også ikke skade folk som man havde lyst til "så lad være med at holde dine fingere væk" sagde han og tog hendes ene hånd, og lag den mod sin kind "jeg prøver ikke på at skade dig.. vil med glæde forkæle dig som med alle andre" sagde han og bøjede sig lidt hen mod hende "har du overvejet at lære mig at kende? i stedet for bare at kende den del af mit sexliv?" spurgte han om og havde ikke lyst til at hun gik, han ville jo også gerne have hende i nærheden af sig.
"hvad vil du have at jeg skal gøre?" spurgte han om og havde mest lyst til at undskylde flere gange til, få hende til at tilgive ham for det han havde gjort mod hende.
Gæst- Gæst
Da han tog hendes hånd og lagde den på sin kind kunne hun mærke den velkendte varme der fyldte hendes krop, for hun ville jo ikke lade ham være og hun trak derfor ikke hånden til sig: "Hvorfor skal vi lære hinanden at kende? DU har dine koner og jeg har ingenting, vi er ikke et match desværre" sagde hun og rystede kort på hovedet. Hun ville ikke kunne leve med at være en i rækken anyway.
Amber satte sig tættere på ham og holde sine læber ganske få milimeter fra hans imens hun stille skilte læberne af og hviskede: "Tig mig om at blive" sagde hun helt stille, ikke provokerende, mere bedende. præcist som han havde gjort da hun havde tigget efter ham tidligere.
Han var ikke engang sikker på hvor hun var på vej hen med sin snak, hans øjne blev jo bare større og større mens hun snakkede. Han lag bare hurtigt en finger foran hendes læber "syyyh" sagde han hurtigt og fjernede langsomt sit finger fra hendes læber "ved ikke hvor du er på vej hen med din snak" sagde han og rystede kort på hovedet af hende "det eneste som jeg mente var at du ikke skal dømme mig.. lær mig at kende, og du vil finde ud af at der er flere sider af mig" sagde han mens hans øjebryn var hævet ret så højt op, lidt forvirret var han sgu over det hun havde sagt.
Det var ikke fordi hun gjorde det bedre, ved at ville have ham til at tigge hende om at blive. Han lag sin ene hånd på hendes lår, mens hans blik forblev på hende "hvorfor? har du virkelig lyst til at forlade mig overhovedet?" hviskede han og rykkede sit ansigt tætter på hendes, så deres læber rørte hinanden "tror jeg nemlig ikke" hviskede han og havde ikke lyst til at hun skulle forlade stedet, men han havde heller ikke lyst til at tigge hende om at blive hos ham.
Gæst- Gæst
HUn kiggede ned på hans hånd og mærkede den velkendte varme i kroppen, hun var irriteret over hvor nem hun faktisk var at manipulere, for hun vidste det godt, især fordi hun var bygget af sex. Alle hendes forhold af bygget af sex. Josh, Lawrence, Matic, det var det samme og nu James, også det samme.
Da han kyssede hende kunne hun slet ikke modstå fristelsen og gled hendes arme op på siden af hans hoved og trak ham i mod sig så hun intenst og sensuelt kunne kysse hans læber inden hun stille slap ham. Han var så uforskammet sexet og selvfølgelig ønskede hun ikke at gå nogensteder, for hun ønskede ham og han dominante adfærd. Minus hans psykiske tortur.
Han lod sin hånd langsomt glide op af hendes lår, og op af hendes side. Hendes læber havde som fanget hans, og nu ønskede han bare at mærke dem mere. Han viste ikke om det var fordi han faktisk ville mærke hendes læber, eller om det bare var fordi hun var ked af det og han måtte give efter bare for lidt.
Han så bare lidt tænkende på hende, når hun sagde at hun ikke ville arbejde. Han kunne jo ikke ligefrem lade hende bo der for fri, det fik hans koner jo knap nok lov til. Det var nok også derfor han ikke sagde at han ønskede at hun skulle blive, også selv om han bestemt havde lyst til det. Han sad bare der og så lidt tænkende på hende, før han gav et lille nik fra sig "jeg vil gerne have du bliver" sagde han og man kunne ligefrem høre i hans stemme, hvor svært det var for ham at sige det. Det var jo ikke fordi han gjorde det særlig ofte, hvis ikke dette var første gang "men.... du kan ikke bo her gratis" sagde han og havde endelig ikke lyst til at lægge det på hendes skulder, men han kunne heller ikke vente "så må vi finde et andet arbejde til dig" sagde han kort tid efter.
Gæst- Gæst
Hans hånd der vandrede fik hende næsten til at have lyst til at flå tøjet af ham. Det var jo også derfor hun ikke vvar stukket af endnu, fordi han var så sexet, så mystisk også dominerende og hun havde bare lyst til at bede ham toturere hende natten lang, fysisk, naturligvis. Hun kunne ikke lade være med at mærke en lille gnist af glæde da han bad hende om at blive, måske han ikke hadede hende så inderligt after all.
"Du gør det heller ikke nemt" indrømmede hun og kiggede kort ned i jorden imens hun stille fugtede sine læber, om ville hun sikre sig at smage hver eneste lille centimeter af ham: "Hvis jeg arbejder, vil du ikke have noget med mig at gøre, hvis jeg ikke gør, så skal jeg betale" sagdehun og kiggede op på ham, han havde jo gjort det klart at hvis hun knaldede med kunderne så var han ikke interesseret i hende længere og lige nu var hun desværre blevet utroligt interesseret i ham. Hvis hun dog bare kunne have en dominant kontrakt med ham, så ville alt gå meget nemmere.
Han lag bare sit hoved lidt på skrå, mens han holde sit blik på hendes "du skal jo betale ligemeget hvad" sagde han også selv om det andet bare gik udover hendes løn, som hun nok alligevel ikke ville lægge særlig meget mærke til. Han kunne bare ikke lade hende bo der gratis, det ville koste ham også viste han at kvinderne nok ikke ville blive særlige glade over at der var en som måtte bo der gratis.
"hmm" kom der let ud mellem hans læber, mens han kort så ned af hende "du kan få arbejde som tjener?" sagde han og vende sit blik op mod hende, mens smilet bare forblev på hans læber som om det aldrig ville forsvinde "når du ikke vil gå i seng med andre... og heller ikke med mig" sagde han.
Han tog nogle penge op af lommen og holde dem op ved siden af sig "du kan også få disse.. ved at prøve din gave" sagde han og lavede et ryk med sit hoved, over mod posen med kassen i.
Han havde ikke rigtigt lyst til at snakke om arbejde, da han jo viste at det i sidste ende var hende som bestemt hvad hun ville.
Han ville og kunne ikke tvinge hende til det ene eller det andet, så hun måtte bare finde ud af hvad hun gerne ville.
Gæst- Gæst
Hun nikkede da han sagde hun kunne være tjener, det kunne hun vel godt, men hun kunne jo kun arbejde om natten: "Kan... Kan jeg ikke gøre rent her eller noget?" spurgte hun stille og kunne mærke hvordan tåre stadig stod i hendes øjne, dog uden at trille, trods hun prøvede at skubbe dem væk så godt hun kunne.
Hun smilede kort og gik over til stedet for kjolen lå, han havde god stil, en smule udfordrende som altid. Den mindede lidt om den sorte kjole hun havde haft på den aften, neddringet, sort og halvkort, præcist som hun kunne lide det. Hun tog roligt sine jogging bukser af og sin top så hun kun stod i undertøj og trak så roligt kjolen på: "Vil du lyne?" spurgte hun og kiggede over i mod ham imens hun holde sit lange, mørke hår oppe så han kunne komme til.
Han gav et kort lille nik fra sig, da det bestemt var muligt at få det arbejde. Huset kunne jo aldrig blive rent nok, eller det mente han selv mens kvinderne mente noget andet.
"hvis du ønsker at gøre rent, så kan vi godt finde ud af det.." sagde han mens hans smil blev lidt mere skummelt i det "også selv om mit værelse, har brug for at blive gjort meget rent.. men man skal være nøgen" sagde han før han rejste sig op og gik langsomt over til hende, det var nok ikke det bedste tidspunkt at begynde på noget på! men hun var bare så køn, at han ikke kunne holde sine ord tilbage.
Han lag bare sine arme omkring hende, og kyssede hende en enkel gang i nakken "jo det kan jeg da" sagde han også selv om han ikke havde stor lyst, så lynede han den forsigtigt op. Han tog fat i hendes hånd og drejede hende en omgang rundt "den klæder dig bestemt" sagde han.
Gæst- Gæst
Amber kunne mærke hvordan der gik en kuldegysning igennem hele hendes krop da han kyssede hendes nakke, han var så fristende og hun havde lyst til at flå tøjet af ham, også selvomhun godt vidste detville ende galt, men hun havde da i det mindste den undskyldning at hun var ung og naiv.
Hun smilede og drejede kort rundt da han komplimenterede hende, hun syntes også selv den var flot: "Tak James, den er perfekt" sagde hun med et lille smil og kiggede ned af sig selv, den var jo perfekt, og nu kunne hun ikke modstå fristelsen og lænede sig derfor stille frem og kyssede ham blidt og sensuelt og lod let sin tunge møde hans imens hun lagde hænderne omkring hans nakke og aede stille hans nakkehår. Hun ville virkeligt ønske at hun kunne have ham for sig selv, også selvom hun godt vidste hun nok ikke var SÅ lækker at det nogensinde ville blive en realistisk mulighed.
Han fik jo kvinder til at sælge deres krop for ham, og hvis ikke så havde de ikke noget andet valg end at give ham sex. Han havde slaver og solgte dem også i sin fritid, en side som ikke nogen kende til hos ham! Han var jo en ret så ond vampyr, som udnyttede folk for sit eget bedste og alligevel gjorde de det jo frivilligt. Man kunne derfor ikke rigtigt se ned på ham, også selv om mange nu prøvede på det! men han tvang ikke nogle til at gøre det for ham, udover det med slaver.
Det var også kun Amber og få andre, som havde set den side af ham som hun havde gjort dagen før. Det var nok også en af grundende til at han ville få hende til at være stille, på den ene eller anden måde. Han ville bare ikke få hende til at se det, måske var det derfor han var så sød ved hende? eller fordi han faktisk godt kunne lide hende som kvinde, og den perfekte krop hun nu havde.
"undskyld.. der er meget til mig som du ikke kender" sagde han og det passede bestemt, der var altid mindst en side af ham som folk ikke kendte til. Eller den eneste som virkelig kendte ham måtte være Revan, den eneste som virkelig var villig til at gøre alt for James. Det var nok også derfor at han tillod at han fik at vide alt omkring ham, fordi han viste at han kunne stole på den mand.
"så passer den di.." sagde han før han mærkede hendes læber mod sine, han lag bare sine arme tæt omkring hende og træk hende ind til sig. Han nød jo bestemt hendes kys, og havde ikke noget imod at stå der lidt og mærke det.
Gæst- Gæst
"True, men du vil jo nok heller intet fortælle..." smilede hun kort og kiggede nærmest en smule spørgende på ham, men forventede dog et stålfast nej, kendte nogen ham overhovedet? Et eller andet måtte han da dele siden folk gad giftes med ham og hun holde nu stadig på at han havde giftet sig pga. sex og at han havde et bordel pga. sex, også selvom han åbenbart selv mente han elskede dem og kunne være en håbløs romantikker.
Amber kunne ikke lade være med at føle sig fristet af ham, hvem ville ikke føle sig fristet af ham og hun holde derfor fortsat kysset og lod stille hendes tunge massere hans og lod sine hænder glide op under hans skjorte og op langs hans side plot for at mærke hans hud imens hun stille flyttede sine læber ned på hans hals, han var alt for fristende.
Han tog bare blidt fat i noget af stoffet på kjolen, og træk den en lille smugle op. Hans fingere bevægede sig ligefrem hen til kanten af den, og lod sine fingere nusse hendes lår. Den bløde hud som han så gerne ville ødelægge, men som han viste at bare ville komme tilbage. Det var nok derfor han ikke var bange for at skade hende, fordi han viste at han ikke behøvede at fortryde det. At den smukke hud ville komme tilbage, og han bare atter igen kunne ødelægge den igen.
Gæst- Gæst
Da hun mærkede hans fingre på hendes lår kunne hun næsten besvime af bare begær og hun lod fortsat sine læber stille kysse hans hals imens hun mærkede den velkendte følelse af varme der gjorde det hele en smule tåget for hende og så meget mere fantastisk.
Hun trak sine hænder ud fra hans skjorte og lod dem istedet glide op til toppen hvor hun stille begyndt at knappe den op, og efterhånden som den blev mere og mere åben, lod hun sine kys og sin tunge glide nedover hans brystkasse til hun nåede den sidste knap og bevægede sig så opad igen indtil hun igen nåede hans hals og trak så stille skjorte af ham: "Jeg får aldrig nok..." hviskede hun stille i hans øre som hun blidt nappede til og stod fortsat helt tæt op af ham.
Han holde bare sit blik på hende, mens hans fingere bevægede sig en lille smugle på hendes lår. Så blød! og han kunne bare ikke lade være med at røre ved den, ville bare mærke den mod sin egen krop.
Han lod hende bare tage sin skjorte af, mens han hævede sit ene øjebryn en lille smugle "skal da ikke ende med at jeg er den som er den eneste som er nøgen nu" sagde han med et let grin.
Han lag sine hænder på hendes kinder, og kyssede hendes læber kort. Før han tog fat i hende og løftede hende op til sig "kan godt være mere venlig i mit sprog.. men betyder ikke at jeg giver magten fra mig" sagde han og kastede hende ligefrem ned i sengen, før han selv kravlede over hende og begynde at kysse hendes hals. Han havde det jo svært med at give magten fra sig, eller i det mindste bare dele den en lille smugle. Han var vel ligefrem en kontrolfreak som de fleste ville kalde det, men han så det bare som en positiv ting.
Hans fingere begynde at nusse hendes på inderlåret, og strøg en gang imellem op mellem benene på hende.
Gæst- Gæst
Hun måtte trække vejret hurtigt ind i sine døde lunger da han lftede hende op og hun landede i sengen bag ham: "Åh tro mig, det har jeg intet i mod" smilede hun flirtende og bed sig let i underlæben. Hun flexede i sin ryg da hun mærkede hans kys på hendes hals og hun kom med små lyde som fortalte at hun nød hans berøring.
Han drillede hende, detfølte hun ihvertfald da han stille berørte hendes indlår: "Mmmh... Du driller" smilede hun stille og løftede sine hofter i mod ham, det var jo næsten ikke til at holde ud. Hun bevægede sine fingre op i hans nakke hår og lod dem så glide ned til hans bukser som hun roligt knappede op: "Du tænder mig... Som ingen anden" hviskede hun blidt og sensuelt imod hans øre imens hun stille sukkede. Hvor var han dog irriterende fantastisk.
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Soul Sister.
» My soul. //Aubrei//
» It's the soul that needs the surgery.
» The Darkness In My Soul
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline