Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Loosing My Soul... XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Loosing My Soul... XXX
Hans ene øjebryn hævede sig en lille smugle af hendes spørgsmål "mmmh... lækkert.. men nej.. et job hos mig, vil ikke ende i noget seksuelt ligemeget hvad du søger som" sagde han og kunne godt lide at hun sådan prøvede, men han havde ikke tænkt sig at overgive sig til hende uden en kamp.
"det er helt okay" sagde han og pegede kort på papirene "du skriver bare under" sagde han
Gæst- Gæst
"Nå" sagde hun med et lille grin: "Men jeg hørte en klog mand engang sige at der altid er en undtagelser der bekræfter reglen" sagde hun med et smil og tog så hans kuglepind og skrev under på kontrakten uden at tøve: "Sådan" sagde hun og lagde den ned imens hun mærkede hvordan det nærmest stak i hendes hjerte, så var hun officielt prositueret, hvor var det dog... Mærkeligt at tænke på.
"Så hvem ved!" sagde hun og bed sig i underlæben: "Men hvis fyrene der kommer her er lige så kønne som du, så tror jeg egentligt jeg stopper jagten ret hurtigt" sagde hun med et lille smil og fugtede let sin underlæbe.
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
"alt for mange spændende kvinder der ude" sagde han også selv om han hurtigt fald for kvinder, så var det ikke noget han havde noget imod "så er det på tide at du snart får en" sagde han og gav nogle få grin fra sig, som viste at han blot lavede sjov med hende. Han blandede sig ikke i andres liv, lige så lidt som han håbede på at folk ikke blandede sig i hans liv. Han tog bare papirene og lag dem ved siden af de andre "jamen så velkommen til" sagde han.
han hævede sit ene øjebryn af hende og grinte lidt mere "det kan jeg ikke lov,.. så længe de har penge nok" sagde han og var ret så ligeglad med hvordan de så ud, han tænkte blot på at de betalte.
"mmh.. så må vi håbe at de ikke er.. ellers bliver det jo kedeligt at være her" sagde han også selv om man kunne høre på ham, at han ikke mente det. Hun var jo ikke ligefrem den eneste, som prøvede på at komme i bukserne på ham.
Gæst- Gæst
"Jeg kan godt fornemme at du ikke er så nem en mand at charmere?" sagde hun med et lille udfordrende blik og bed sig kort i underlæben, egentligt irriterede det hende lidt, især fordi hun ikke turde gøre tilnærmelser på ham da hun var ret sikker på at han ville afvise hende, han virkede ikke som typen der lod sig falde for en seksuel overraskelse.
"Jamen tak" nikkede hun da han sagde velkommen til og hun gav ham venlit hånden som ville hun lukke deres business aftale: "Er det fint at jeg starter i morgen? Jeg skal lige hjem når det er blevet mørkt og hente min ting" sage hun med et lille smil: "Også regner jeg med at Sophia lige kan guide mig i hvordan det hele fungere med telefonen og opholds stuen mv?" sagde hun og kiggedelet spørgende på ham.
Han rystede let på hovedet "nej det er jeg nok ikke, men et køn ansigt hjælper altid" sagde han og synes jo bestemt at hun havde et kønt ansigt, ellers havde han bestemt ikke ansat hende. Det var jo stort set det mændende så først, var om pigerne havde et kønt ansigt.
Han nikkede kort "det er helt okay, du skal jo også først have hentet dine ting" sagde han og ville ikke kaste hende ud i arbejde med det samme, det var jo ikke mange som kunne klare at blive kastet ud med det samme. Så længere få en hyggelig dag også lige falde til, før man ligefrem skulle ind på et værelse med en fremmede mand "jo hun burde kunne hjælpe dig, hun bliver nok også glad for at få nogle flere at snakke med" sagde han .
Gæst- Gæst
"Og kan man nogensinde snakke med dig? Eller sidder du på dit kontor og prøver at lade være med at snige dig hen til pigerne om natten?" sagde hun med et lille grin og prøvede stadig bare at få en lille idé om, om hun kunne charmere sig bare lidt ind på ham, eller om han bare var total lukket.
Hun ville ikke giftes med ham, hun ville ikke dele sin kommende mand med andre, men derfor kunne man da godt lege lidt med ham, også selvom han ikke syntes særligt godt om det.
Hendes ord fik ham til at hæve det ene øjebryn "du snakker med mig lige nu? .. men nej jeg prøver ikke på at komme ind på nogen værelser,.. men bliver nok mere dig som prøver på at snige dig ind på mit værelse?" sagde han og gav et lille grin fra sig, kunne ikke lade være med at synes hun var ret så sjov. Hun var jo lidt mere nærgående end de fleste piger der, de holde sig altid rundt om hjørnet.. mens hun ligefrem i hovedet på ham, og snakkede om at komme i bukserne på ham.
Gæst- Gæst
Hun kiggede dog roligt op på ham igen da han remsede de sidste op og hun nikkede, og kunne ikke lade være med at grine en smule flabet til ham da han snakkede om at det nok nærmere var hende der ville snige sig ind til ham.
"Og hvad så hvis jeg gør?" sagde hun og bed sig kort i underlæben imens hun afventede ham, hun ville bare lige vide om derså stod en fyring i panden på hende eller noget i den stil. HUn var altid direkte og sagde næsten altid tingene som de var, for hvorfor skulle man gå og spilde tid på at pakke tingene ind? Det kom jo ingen til gavn.
"alle burde skaffe sig børn.. en af grundende til at jeg ikke holder mine koner tilbage, siden at jeg jo ikke kan give dem det længere" sagde han og ville vel ikke have at de skulle fortryde at blive hos ham, nok derfor at han gav slip på dem før de blev for gamle og kunne fortryde.
Han havde ikke rigtigt lyst til at snakke om, hvad der ville ske om hun gjorde. Han kunne alligevel ikke holde sig tilbage, også selv om han var fast besluttet på at det ikke ville ske "så vil der ikke være nogen som kan finde dig i et par dage" sagde han og sende hende et skummelt og dog charmerende smil, et smil som man ligefrem kunne se.. holde på en masse hemmeligheder.
Gæst- Gæst
Amber kiggede på ham over hans svar om hans værelse og hun var ikke helt sikker på om det var en trussel eller et tilbud, men tanken både tiltrak hende og skræmte hende, mest fordi at hun var så skide nysgerrig, hvilket ofte var det der fik hende ud i problemer og samtidig så ville hun helst ikke ud i ballade: "Det kan være jeg tester det en dag" sagde hun med et lille grin.
"Ved du om din datter lever? har du overvejet at lede efter hende?" spurgte hun stille og trak vejret dybt, hendes forældre var ikke særligt gamle og begge menneskerog hun havde endnu ikke fortalt dem at hun varblevet forvandlet for hun var sikke rpå at de ville slå hende ihjel, hvem ville dog have en datter som var blevet vampyr og som nu også arbejdede som prosituteret? Så kunne hun da lige så godt bare spise et hvidløg eller et eller andet.
Han tog nogle af papirene i sine hænder, og begyndte at læse dem mens han lyttede efter på hvad hun sagde. Han prøvede bestemt ikke på at skræmme hende, eller få hende til at tage den chance og se hvad der skete. Han fortalte bare sandheden, også selv om han ikke gik ned i detaljer. Han havde bare ikke tænkt sig at fyre hende, det skulle mere til end at prøve på at komme i seng med ham "bestemmer du selv" sagde han og vende sit blik op mod hende "skal du bare finde ud af hvilket der er mit.. for mine koner river hovedet af dig, hvis du går ind på deres" sagde han og vende sit blik ned mod papirene igen, for at læse videre. Han havde ikke noget imod at sidde og snakke imens, da det gjorde det mindre kedeligt i det "nej gør jeg ikke, håber vel at hun er i live.." sagde han og ville ønske at han en dag fik hende at se igen, se hvordan hendes liv havde blevet og om hun viste hvem han var og hvad hendes mor havde fortalt "ja, men de er som gået under jorden" sagde han og så kort på hende.
Gæst- Gæst
"Aw det er jeg ked af at høre" sagde hun med et kort suk og kiggede over i mod ham: "Men hvis det er fra fr du blev forvandlet e rhun vel også omkring de 1000 år nu?" sagde hun og kiggede spørgende over i mod ham, et par år skulle hun da ihvertfald være og Amber smilede bare roligt i mod ham imens hun kort sukkede.
"Jeg ville faktisk ikke være endt her, et par af dine piger fik lokket mig" sagde hun og grinede let i takt med at hun kom i tanke om hvad der var sket aftenen før: "Det var en sjov bytur... Synd du ikke joinede" sagde hun kækt og blinkede let til ham, hun kunne ikke modstå at drille ham lidt og samtidig forsøge at charmere sig lidt ind på ham, men hun elskede mænd de havde magt og var der noget han udstrålede, så var det magt. Det var jo også derfor hun havde været sammen med Lawrence, han ejede et af Europa's største mode firmaer med flere tusinde ansatte og bare tanken om at han bestemt over så mange, gik lige i trusserne på hende.
"nah, det går nok.. jeg lever stadig" sagde han og kunne godt lide at snakke om den skønhed, som han havde været med til at lave. Han var jo ligefrem en stolt far, også selv om han ikke havde set hende i alt for langtid "mmh.. men, man ved jo aldrig hvad der er sket med hende" sagde han og lag bare papirene tilbage på bordet, da det ikke så ud til at hun havde tænkt sig at lave andet.. det var jo heller ikke fordi han havde noget imod selskab, men hans opmærksomhed røg bare over på hende "så havde du haft alkohol i blodet, så havde du da først prøvet på at komme i bukserne på mig" sagde han med en drillende tone i hans stemme "også havde du aldrig kommet her hen" sagde han og sendte hende et charmerende smil.
Gæst- Gæst
"OG du er måske glad for at jeg er kommet herhen?" spurgte hun og prøvede igen at fiske lidt efter ham, om ikke andet bare se et glimt i hans øjne der fortalte hende at hun godt kunne blive ved med at prøve.
Egentligt morede det hende også, det var sjældent at hun sådan udfordrede folk og lige så sjældent at hun selv følte sig udfordret, men det varnu ganske sjovt og hun ville stadig ikke benægte at han var uretfærdig lækker og det irriterede hende at han på ingen måde virkede til at give sig selvom hun så desperat gerne ville at han gjorde, så virkede det ikke som om at det havde den store virkning på ham: "Jeg skal nok finde ud af hvor du bor" grinede hun og bed sig sensuelt i underlæben.
"det er også en af de ting, du selv må finde ud af" sagde han og havde nok ikke tilladt at hun havde kommet med hjem, også selv om hun havde et smukt ansigt. Så tillod han jo næsten ikke ligefrem at folk kom hjem og sov i hans hjem, det var næsten kun folk som han kendte som han tillod.
"mmh.. det er bestemt ikke særligt svært.. det er bare svært at finde ud af det, uden at hele huset næsten ved at du prøver på det" sagde han og gav et grin fra sig, også selv om hans blik faldt på hendes læbe og hvordan hun bed i den. Han vende bare hurtigt sit blik op mod hendes øjne igen, og lag sit hoved lidt på skrå "jeg er ikke engang sikker på at du vil kunne tilfredsstille mig" sagde han og kløede sig på kæben og hagen.
Gæst- Gæst
Amber tog det som en kold spand vand i hovedet da han sagde at han ikke troede hun ville kunne tilfreds stille ham og hun spærrede let øjnene op og kiggede hen i mod ham med et nå-så-det-tror-du-ikke smil: "Og hvorfor så ikke det, om man må spørge?" sagde hun og kneb let øjnene sammen og kiggede over i mod ham.
Hun lænede sig let flabet frem i mod ham og kiggede på ham med et flabet og dog helt selvsikkert blik: "Wanna give it a try?" sagde hun og bed let fast i sin røde læbe endnu engang og slap den så helt langsomt i takt med at hun skilte sine tænder ad og lukkede så stille munden imens hun præcist som ham igen lænede sig tilbage og betragtede ham roligt.
Han rullede bare med øjnene af hende, da hun forsatte snakket om hvorfor hun var der. Han havde jo indset hvorfor hun var der, og han prøvede bestemt ikke at tvinge hende på nogen måde. Hun måtte med glæde gå, hvis hun ikke brød sig om at være der. Han kunne aldrig finde på at tvinge en kvinde til at sælge sin krop, også selv om han ofte havde lyst når han så en gude smuk kvinde. Det plejede bare være der at han så købte hende med en ring, og hun blev en af hans koner.
"tænkte jeg nok" sagde han bare som svar, han viste jo godt at han var en pæn mand. Han havde heller ikke noget imod at vise det, men det var ikke ligefrem fordi han gik rundt og råbte at han var lækker. Han viste det bare med at tage hvilken kvinde han end ville, så skulle de nok blive hans på den ene eller anden måde.
Han så lidt tænkende på hende "det kan jeg ikke fortælle... ikke får du har gjort det du ikke må" sagde han og hentydet til at gå ind på hans værelse, også skulle han nok vise hende det til han blev træt af hende. Han ville heller ikke fortælle det, da han vel ikke ville skræmme hende væk. Han udfordrede hende jo ligefrem til at prøve, også selv om han ikke viste det særlig meget.
Gæst- Gæst
"For jeg kan ikke helt finde ud af om dine ord betyder jeg får straf og bliver låst inde eller smidt ud, eller om det betyder at du kaster dig over mig og har vild SM natten lang?" sagde hun og grinede en smule hun syntes at udfordringen var fristende, især når han ikke sagde særligt meget, og hvis han ikke ville sige noget, så måtte hun jo selv finde ud af det.
"Har du virkeligt aldrig følt dig fristet af nogen af de piger?" sagde hun med et lille grin, det kunne da ikke passe at han kunne gå blandt så mange piger hver eneste dag også ikke engang bare føle sig en lillebitte smule fristet, selv Amber ville nærmest føle sig fristet af de let påklædte kvinder selvom hun på ingen mulig måde var homo seksuel.
"mmmh.. det bestemmer du selv, jeg tvinger dig ikke til noget" sagde han og kunne ikke lade være med at smile over det, tanken om at hun måske ville prøve på at gøre det.. eller måske blev bange og aldrig ville gøre det, ligemeget hvad hun valgte! så kunne han ikke gøre andet end at grine af det. Han træk lidt på skulderne over det hun sagde "kan du kun finde ud på en måde" sagde han mens hans smil blev lidt mere skummelt i det, noget han ikke var bange for at vise.
Hans blik blev tænkende i det og han træk lidt på skulderne "måske.. men når en pige først har været sammen med en kunde.. så er det ikke fristende længere" sagde han og rejste sig op og fik samlet sine papir sammen "har du andre spørgsmål?" spurgte han om og så kort på sit ur.
Gæst- Gæst
"Hvornår går du i seng?" spurgte hun drillende og gættede på det var engang efter solen var stået op, men det var da blot meget rart at vide, hun var bange ved tanken om at snige sig derind, men hendes nysgerrige og naive adfærd kunne bare ikkeholde hend tilbage og det var ofte også den der fik hende ud i problemer, at hun var så evigt nysgerrig.
Men livet var vel heller ikke noget værd uden en smule eventyr, var det: "Vi ses senere"smilede hun drillende.
//Spole frem? xD//
Han rystede let på hovedet af hende, og gav et par små grin fra sig "når jeg er færdig med at arbejde.. svinger fra tid til tid" sagde han og ville stadig ikke give hende for meget, hun måtte selv finde ud af om hun turde at tage den chance.
Han havde jo advaret hende og mere kunne han ikke gøre, end at se hvad der ville ske. Han kunne ikke andet end at `håbe´ på at hvis det skete, at det så skete før hun var sammen med en kunde.
Han sende hende et charmerende smil og rystede en enkel gang på hovedet "ja, vi ses vel på et tidspunkt" sagde han og viste jo godt at han ville se hende, hun arbejde jo for ham og derfor kunne det heller ikke undgå at de ville støde ind i hinanden.
Han fik taget sine papir op i sine hænder og gav et enkel nik fra sig "får nogle af pigerne, til at hjælpe med at hente dine ting" sagde han før han gik ud af opholdsstuen "hjælp Amber med at hente sine ting" sagde han til de første par piger han gik forbi, som bare nikkede og svarede i kor "ja" før de gik ind til hende for at hjælpe med at hente hendes ting.
Det var ret så meget stress på de sidste par timer før solen stod op, der skulle jo gøres rent og blive gjort klart til at kunderne kunne få adgang til det fantastiske sted. Pigerne løb bare rundt om hinanden, og skulle gøre sig klar til både at finde det rigtige tøj og lægge makeup. James holde sig som altid fra at gå i vejen på dette tidspunkt, men fik alligevel lov til at godkendte flere outfits som nogle piger var i tvivl om. Det gik heller ikke længe før han besluttede sig for at trække sig tilbage, da kvinde kaos var noget han lod sine koner tage sig af. Han overvejede at smutte ned til Revan i kælderen, men var sikker på at den mand sov ellers var han sikkert ude i naturen. Han gad ikke engang tjekke om han var hjemme, også selv om han viste at han bare skulle råbe en enkel gang også skulle den mand nok stå ved hans side.
Han fik bare hentet et glas blod i køkkenet, før han gik op mod sit næsten ligefrem kongelige værelse. Han smed bare en masse papir på det kæmpe træskrivebord, og fik taget de alt for dyre sorte sko af. Han gik med rolige skridt over mod den alt for store seng, og satte glasset fra sig på natbordet og kastede sig ligefrem ned i sengen "aah" kom der let ud mellem hans læber, i det han næsten ligefrem blev suget ned i sengen.
Gæst- Gæst
Amber tog afsted da tusmørket kom og fik pigerne til at hjælpe sig med at flytte hendes ting ind på værelset. Hun havde kun to papkasser, så det var ikke det vildeste. Hun havde jo køkken ting osv, men dem havde katy gået med til at have i sit kælderum da Amber jo ikke ville få brug for det. Hun brugte den sene nat på at hænge billeder op af hendes venner og familie, og hun lagde nyt fint sengetøj på og fik snakket en smule med pigerne, hun havde godt fanget at mange af dem havde en svaghed for James og hun havde nemmere fanget hvorfor han var så lukket. Han fik sikkert tilbud dagligt og hun var ikke itvivl om at han godt vidste han havde udseendet med sig, ligesom Amber også godt vidste, men på den anden side, så virkede han ikke som højrøvet, snoppet eller pralende.
Hun havde fået en pige til at fortælle hende hvor James sov, tilgengæl for at hun måtte få en pose engleblod hun havde haft med sig fra Katy. Det var en billig byttehandel, og Amber gjorde det udelukkende kun fordi hun var så forbandet nysgerrig. Så hun sneg sig, hen af gangen imens hun så solen der var begyndt at stå op bag gardinerne. Der var helt stille, hun gik ud fra de fleste sov og hun stilte så skulderen op af dørkarmen og tog fat omrking håndtaget og lod langsomt døren svinge op i mod hans soveværelse. hun blev dog stående i døren og betragtede blot rummet og lænede sin skulder flabet op af dørkarmen: "Fundet..." konstaterede hun med et skævt smil.
Der kom bare et charmerende smil frem på hans læber, da han hørte hvilken stemme det var. Hans halv mørke blik gled hen over mod døren, og blev mødt af den kønne kvinde i døren. Han satte sig bare langsomt op og lag sit hoved lidt på skrå, lidt overrasket over at se hende så hurtigt "du spilder bare ikke tiden" sagde han i det han rejste sig op, og tog sit glas op i en elegant bevægelse. Hans skridt var langsomme, da han vel ville give hende en chance for at flygte ud af døren igen "enten vil du komme tilbage igen eller vil du komme til at ønske at du aldrig var gået her hen" sagde han i det han stoppede op foran hende, hævede sit ene øjebryn en lille smugle og drak lidt af sit glas. Smilet forblev bare på hans læber, også i det han fjernede glasset fra de blodrøde læber. Han greb bare hurtigt fat i nakken på hende og hæv hende ind til sig "hvis du opføre dig ordenligt, slipper jeg dig ud hurtigere" hviskede han med sit ansigt få centimeter fra hendes, også selv om han alligevel først havde tænkt sig at slippe hende fri.. når han begynde at kede sig.
Han skubbede langsomt døren i med sin ene fod, mens hans blik forblev på hendes smukke ansigt. Lyset fra gangen forsvandt ligefrem, og mørket begynde at omringe dem udover de få lamper som stod rundt omkring. Han lag en finger mod hendes hage, og åbnede hendes mund en lille smugle før han hælde noget af blodet i glasset ned i hendes mund. Han kunne ikke lade være med at nyde synet, han elskede jo blod så meget! og det blev bare smukkere, når det var en smuk kvinde som han hælde det ned i. Han kunne nok ligefrem blive stående der, og bare stirre på det i en evighed.
Han slikkede langsomt blodet væk fra hendes læber, før han gav slip på hende og gik hen og låste døren "nu skal vi have det lidt sjovt" sagde han med et større smil på sine læber, i det han lag nøglen ned i lommen på sine bukser.
Gæst- Gæst
Amber lukkede kort øjnene da han greb fat omrking hendes nakke, han mindede hende om Lawrence, som hun jo tidligere havde været submissiv for, hun havde nydt livet der og hun troede jo faktisk hun var kommet videre, men det vidste hun inderste inde godt at hun nok ikke var og slet ikke når en mand som ham, med den udstråling, de penge og den arrogance havde et fast greb omkring hende som var hun ingenting, det tændte det. Og det var nok også derfor hende og Matic aldrig fungerede, han var alt for blød. Hun lod blodet fylde sin mund og drak det stille og hun lod et lille suk undslippe hendes læber da hun mærkede han slikkede blodet af hendes mund.
HUn vendte sig hurtigt rundt da hun hørte døren klikke: "Du slår mig ikke ihjel vel?" spurgte hun pludseligt nervøst og overvejede endnu engang om hun fortrød.
Hans blik gled hurtigt over på hende, og et lidt koldt grin kom ud mellem hans læber i det han rystede på hovedet "nej, men kan ikke lov at du ikke kommer til at ønske at jeg slår dig ihjel" sagde han i det han gik hen til hende igen, og tog fat i hendes hænder med sin frie hånd "lad mig vise dig dit hjem, for det næste stykke tid" sagde han og træk hende bare igennem det kæmpe soveværelse til en dør som så helt almindelig ud, han gav bare kort slip på hende for at åbne døren. Den ellers så normale dør trædør, havde en bagside som var en jerndør. Han tog bare fat i hende igen og skubbede hende ind i det mørke værelse. Man kunne svagt se et reol som gik fra gulv og op til taget, med en masse hylder på. Han satte bare glasset fra sig på den, mens han holde sit blik på hende "så længe du ikke bliver forelsket i mig" sagde han mens han tog nogle håndjern fra reolen, og bevægede sig hen mod hende "husk at jo mere sød du er.. jo hurtigere kommer du ud" hviskede han næsten ligefrem, og tog hendes ene hånd i sin og kyssede den en enkel gang.. før han satte håndjernene fast om hendes håndled, før han gjorde det samme med den anden hånd. Selv om hun ville komme til at møde den mørke side af ham, så havde han ikke lyst til at skræmme hende med det samme. Han tog hendes hænder op over hovedet på hende, før han trykkede sine læber mod hendes i et intens kys. Hans anden hånd gled forsigtigt rundt om hendes lår, og løftede hende en lille smugle op til hende i det han hang håndjerene fast i en krog. Han slag hurtigt kysset og hendes lår igen, og lod nogle fingere glide hen over hendes kind "du er min... nu" sagde han og vende sig om og fik lukket døren bag dem, som fik hele værelset til at blive mørk i det. Han tænde for lyset kort tid efter, som lyste hele værelset op. Synet af stengulvet, og de hvide kedelige vægge kom til syne. Væggene var flot pyntet op af reoler og en masse kroge, som var fyldt op med de forskellige redskaber og legetøj. Hans blik var rettet ned mod gulvet, med et ret så skummelt smil på læberne "velkommen hjem" sagde han i det han vende sit blik op mod hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Soul Sister.
» My soul. //Aubrei//
» It's the soul that needs the surgery.
» The Darkness In My Soul
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus