Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Masque //Asmamix :D //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Masque //Asmamix :D //
V: fuldmåne, stjerneklart
T: midt om natten.
O: ingen
D: irl
Menneskenes tikkende ur havde for længst slået til et kvart dusin på bytårnet. Natten var intakt og byen var atter faldet fuldkommen til ro. Kirkegården lå måneoplyst hen. Som om hele området blev omkastet af et perfekt sølvglinsende lys. Midt i det hele sad en sort silhuet på et af kryptetagene. Lang.. Tynd. Det eneste der fik det til at minde om et levende væsen var når vinden strøg over området og tog fat i det sorte lange bølgende hår. Det og så de øjne der lyste let op. Knaldrød, som var der nogle der fik blod til at lyse op.
Ahngel så stille ud over den tomme kirkegård og lod himmel skældnes med den uregelmæssige grund, som var besmittede med hundrede vis af korsformede gravsten og kryptespir, som syntes at gå tværs igennem månens silhuet.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Sv: Masque //Asmamix :D //
"Sørens" sagde hun. Hun havde nemlig trådt på en spids sten. Hun bøjede sig ned og ømmede sig på stedet. Ingen blod....hun sukkede bare og rejste sig op igen.
Gæst- Gæst
Hvem er bange for den store stygge ulv?
Inden få sekunder igen hvade gået, stod han lige bag hende uden en lyd og med et roligt tag, lagde han en arm om hendes arme og hendes liv og en anden om hendes hals og holdt hende i sit ubrydelige jerngreb.
"Eh bien bonne soirée mon bel ange peu.." hviskede han. Hans ansigt var ude fra hendes synsvidde.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
"Godaften min djævel" sagde hun ligeså rolig som stemmen. Hun kunne intet gøre. Efter så mange år. Stod han her og lavede et jernangreb på hende? Asma sukkede skuffet.
Gæst- Gæst
Han så kort væk med et skeptisk udtryk. Nej! Det ville ikke kunne være rigtigt. Alle og enhver kunne ha kaldt ham det. Han er blevet kaldt djævel mange gange, men... ikke på den måde.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Eller skulle jeg mon sige min engel?" sagde hun. Asma havde løst til at løbe skrignde borte nu. Hun skulle aldrig havde sagt det. Tænk at hun døde på sådan en søle måde. En person der sikker ikke var 'ham'. Hun irriterede jo sin modstander, som vil æde hende! Asma har aldrig være klog.
Gæst- Gæst
Han betragtede hende i en tid med skeptiske røde øjne, blot for ikke at udtrykke den lutter af usikkerhed han følte over sit 'bytte'..
Han sagde ikke noget derefter. Han var fuldkommen stille idet hans indtagende røde øjne hvilede på hende.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Han rettede sig op og lod sig kort falde ud fra den overraskede stilling han før havde været i, dog stadig med et blik der sagde: Jeg tror ikke på det!
"Asma?" sagde han så. Hans stemme lød dog som sig selv når han ikke talte fransk.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Han nikkede, stadig med usikkerhed i blikket. "Mere eller mindre." sagde han så og betragtede hende analyserende. Fra top til tå. Hun var vokset. Ahngels forestilling af hendes yngre dage gik langsomt i opløsning. Sådan havde hun altid set ud i hans hoved. Sådan havde hun altid kommet frem når han befandt sig i den tilstand.
Ahngel- Master (Rank 21)
Men inderst inde var hun skuffet. Hun anede ikke hvorfor, men det skulle der laves om på.
"Mere eller mindre?" sagde hun, og gik imod ham. Hun havde løst til at omfavnede. Springe i hans arme og råbe: 'Min engel'. Men det vil virke skøre. Hun var jo ikke længere et barn. Hun var næsten en fuldvoken engel. Og Ahngel noget helt andet.
Gæst- Gæst
Han ville egentlig sige det hele og gennemgik hvert eneste ord omhyggeligt i sit hoved inden han åbnede munden. Desværre kom der helt andre ord ud end han havde planlagt. "Kan det ikke være ligemeget?" sagde han og tav kort. Han havde haft i hensigt at fortælle hende det. Skammede han sig? Nej!
Han lod kort en hånd stryge igennem det sorte hår.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Nej Ahngel. Det kan ikke være ligemeget, slet ikke. Ikke for mig i væretfald" sagde hun og bed sig på sin finger. Den vane havde hun haft siden hun så Ahngel. Og den var hun ikke vokset fra.
Gæst- Gæst
"Du fik vel selv en smagsprøve på det." sagde han så og lod blikket flakke kort ud til siden med et opgivende udtryk. "Jeg er vel blevet uhelliggjort. så at sige." sagde han og kiggede igen på hende med et stille udtryk.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Vi er begge blevet noget. Og vores veje vil sikkert aldrig mødes" sukkede Asma"jeg skulle aldrig have rejst for at begrave min far i udlandet" sagde hun"jeg vender ryggen til og så ender du sådan her. Og jeg skal nødig tale. Jeg kommer snart til at ligne en engel."
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun så trøstende på ham.
"Men helt ærlig. Prøv at se os" sagde hun og fjernede sin hånd. Lige nu gad hun ikke tale om noget sorgligt. Hun vil tale normalt med Ahngel. Som de gammle dage. Det kunne naturligvis ikke lade sig gøre. Men hun kunne prøve. Hun vil ikke give op, og hun vil aldrig forlade ham igen.
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Det minede om at brænde sig på noget. Føltes det sådan at kramme en vampyr, når man selv var en engel?
Gæst- Gæst
Han rettede sig op og så på hende. Han var høj og tynd. Ret tynd, men samtidig med en muskuløsitet uden at virke pumpet, hvilket han langt fra var.
Han betragtede hende længe med et tænkende blik.
"Asma.. hvornår døde du?"
Ahngel- Master (Rank 21)
"Kunne du huske den bog du gav mig? Den bog fra Lucy?" sagde Asma og hendes vingere var blevet normale igen. Billederene kørte rundt i Asmas hoved. Grotten, faldet, højen, vandet, menneskerne. Og inden hun døde så hun Ahngels ansigt for sig. Det var som om, at han beskyttede hende. Han havde rakt sine arme imod hende!
Gæst- Gæst
"Ja det gør jeg. Hendes dagbog. Hvad er der med den?" sagde han så. Det vændedes i ham at tale om den bog igen.. han havde ikke skænket den en oprigtig tanke i en tid. Dog havde han tænkt på Lucy. Det kunne vel heller ikke undgås kunne det vel? De 2 var trods alt nogle af dem, hvis dom der faldt over ham dengang. Da de pircede hans blod og knogler til organisationen..
Ahngel- Master (Rank 21)
Hun sukkede stille og så derefter på himmlen.
"Jeg var i Italien på det tidpunkt. Jeg var ved stranden og vil læse dagbogen. For der stod at Lucy havde været i Italien og der lå den anden side, siden der var revet i stykker. Jeg kravlede op i en slags grotte. Jeg kunne selvfølgelig se at det var farligt, men jeg vil vove livet for at finde det sidste spor. Men uheldigvis gled jeg, og faldt ned i vandet. Jeg kunne godt svømme, men strømmen tog mig tilsidst" Asma bed sine tænder sammen, mens hun så på himmlen.
Gæst- Gæst
"Jeg har beholdning af den sidste side." sagde han så og betragtede hende i en rum tid. Han havde fundet den i en bog på point du lacs bibliotek for få år siden da de var kommet ind i hans ellers velfungerende, af ham at være, liv og embede.
"Kom med." sagde han så og drejede af og begyndte at gå imod byen med et roligt udtryk. "Kan du flyve endnu?" sagde han så.
Ahngel- Master (Rank 21)
Side 1 af 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
» Et hav af stjerner.... //Asmamix//
» En plus en er altid to - Asmamix //Privat//
» Du er anderledes - Asmamix //Privat//
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus