Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Masque //Asmamix :D //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Sv: Masque //Asmamix :D //
"Og i lige måde." sagde han så og nikkede til hende.
"Asma?" sagde han så og betragtede hende. "kender du til begrebet 'le cœur deuxième clé?'" sagde han så og betragtede hende tænkende. Han vidste det var en engels opfindelse og at engle i sin tid havde hold på sådanne tingester..
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
"Ja Ahngel. Men det lyder godt nok bedre på fransk" sagde hun og så op. Hun så hurtig på Ahngel igen.
"The heart second key..?"
Gæst- Gæst
Han betragtede hende i en god tid inden et kort, dog pokkers indsugende smil dækkede hans ellers rolige mine. "Deu ved vel ikke hvordan jeg skulle kunne få fat i sådan en?" sagde han, velvidende om at det var svært at få sådan en i beholdning, specielt hvis man var vampyr.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
"Jo jeg ved, hvordan du kan få fat på den" sagde hun og nikkede.
"Men hvad vil du med den?" Asma var blevet nysgerrig. Meget nysgerrig. En vampyr der vil havde 'le cœur deuxième clé'.
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne snart ha den fordømte ting af!"
Ahngel- Master (Rank 21)
"Det kan jeg got forstå" sagde hun og skar tænder. Hun gik lidt tætter på, bare for at mærke det. Ikke andet. Hun rakte ud efter hans arm. Han skulle bruge nøglen. På en måde var den svær at få fat på. Selv for hende. Men Asma kunne se, at Ahngel var irriteret af den. Så, hun måtte jo hjælpe ham. Hendes varme finger rørte med et, hans kolde marmor hud.
Gæst- Gæst
Han så roligt på hende og derefter ned på englefælden med et irriteret udtryk.
Ahngel- Master (Rank 21)
"I have the key" sagde hun stille. Hun smilte trist og så op på loftet igen. Hun havde været masser af gange deroppe. Hun vidste hvor the second key var. Men hun havde aldrig troet at den var så vigtig. Men hvis hun nu gav Ahngel den.. vil hun så få problemer? Asma var lige glad. Hun kunne da ikke dø igen? Eller kunne hun? Men det eneste der betød noget nu, var at hjælpe Ahngel. Det var, det mindste hun kunne gøre.
Sidst rettet af Asmamix Fre 28 Maj 2010 - 21:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gør det ikke!
Gør det ikke!
Ahngel tog sig kort til hovedet.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Noget galt?" spurgte hun ham. Hun fortrød faktisk med det samme, at hun havde spurgt.
Tænk hvis han ligepludselig sprang på hende? Total drama!
Men på den anden side ville hun forstå ham. Det ville hun seriøst.
Gæst- Gæst
..og slet ikke udnytte hende til den fordel. "Bare.. glem alt om den nøgle." sagde han så og kløede sig kort i nakken. "Jeg.. jeg finder ud af det alligevel." sagde han og klemte et kort smil frem. Et nyt billede irriterede hans nethinde.. hendes blodårer. han kunne se dem alle, som kunne han se lige igennem hende. Han bed sig hårdt i læben og så væk igen.
Ahngel- Master (Rank 21)
Asma gik væk fra ham. Han skulle ikke få det dårlig af hende. Nej, slet ikke.
Hun lag sin venstre hånd på sin højre arm. Hun sukkede trist. Se, de kunne ikke være sammen. Hun kunne knap røre ham mere.
"Du skal have nøglen. Jeg glemer ikke den" sagde Asma og gik hurtig forbi ham. Hun gik over til altanen og stod der oppe. Hun kunne mærke månen bag sig. Hun så på Ahngel med en trist mine.
"Jag, jag nu. Jeg kan ikke holde det ud Ahngel. Du lider jag min egen" sagde hun og bøjede sig forover. Hun betragtede ham stille.
*Asma* tænkte hun vredt.
Gæst- Gæst
"Ahngel.. er ikke... død."
Ahngel- Master (Rank 21)
Ikke fordi hun havde bestemt det. Men orderne der kom ud af hans mund gav menning. Selvfølgelig var han skuffet! Hvordan kunne hun dog tro sådan noget?
"Nej, Ahngel er ikke død" sagde hun og vil sprænge på ham. Men der vil bare sket det samme som før"min engel lever stadig"
Gæst- Gæst
det.
Ahngel- Master (Rank 21)
Asma tog hans hånd. Nej, rakte ud efter den. Hun så på Ahngel.
Hun vil fange hans blik. Hun vil se dem, dybt inde.
Gæst- Gæst
Han betragtede hende stille og smilte roligt.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Jeg fatter det bare ikke" sagde hun og tog også fat på den anden hånd.
"Jeg fatter det bare ikke" gentog hun sig selv med en lille smil.
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
"De har altid været så utrolig gådefulde...siden du var helt lille" begyndte hun stille at forklar"utroligt. Virkelig utroligt"
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gid jeg fik noget mere tid, gid det kunne vare evigt..
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Side 3 af 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
» Et hav af stjerner.... //Asmamix//
» En plus en er altid to - Asmamix //Privat//
» Du er anderledes - Asmamix //Privat//
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus