Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

2 deltagere

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Man 2 Dec 2013 - 21:58

Nathan smilede roligt til hende uden helt at sige noget, det var svært at forklare hende om hans fortid go egentligt var han heller ikke helt sikker på han havde lyst til det for nu, men at hun sagde hun ville acceptere ham ligemeget hvad der var galt, det gjorde ham glad og han kyssede hende derfor kort som han kom tilbage med favnen fuld af de to pizza bakker og han satte dem så roligt på bordet.

Han kom med et lille grin da hun sagde at han allerede havde mødt skelettet i skabet, well det var vel egentligt meget rigtig, hendes mørke side var ikke ligefrem sjov at danse med: "Sexet" drillede Nathan og kom med et lille smil, og ville han ikke have det godt med at hun strippede imens de var sammen, selvom de ikke var sammen. Han kunne godt lide at have ting for sig selv og Nathan blev nok meget hurtigt en smule jealous.

Nathan grinede til hende: "Well skal du have hjælp?" sagde han og smilede inden han tog fjernbetjeningen ud af hånden på hende og tændte fjernbetjeningen: "Men snakke er fint... Spørg om hvad du vil" sagde Nathan med et smil og vidste det var en smule farligt at give hende den magt.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Man 2 Dec 2013 - 23:55

Hazelin smilte blidt til ham og lod hovedet glide på skrå. Hun vidste godt at han ikke ville snakke om sin fortid, og af samme grund pressede hun ikke på. Det var helt op til ham, hvornår han ville dele det med hende. Om han nogensinde ville dele det med hende. Det ville hun ikke bestemme. Da han kyssede hende, gengælde hun det blidt og smilte for sig selv.

Svagt grinte hun over hans kommentar og trak blive på skuldrene. "Jeg kunne få mænd til at falde i svime over mig, bare ved at blinke.. det virkede som en fin ide. I starten.. Indtil de pludselig ville mere end at kigge, og det gad jeg ikke" svarede hun tænkende og strøg ham stille over armen. Hun ville ikke gå tilbage til den del, vidste bedre nu. Brød sig slet ikke om det der med at andre skulle se sådan på hende mere. Men hun var jo også blevet klogere.

"Lidt hjælp ville være rart.. " Svarede hun opgivende og sukkede for sig selv. Tog langsomt fjernbetjeningen igen, da han havde tændt den. Bladrede lidt rundt mellem filmene. "Om hvad som helst? uuh.. Hvad sys du om at jeg har været stripper?" spurgte hun tænkende, og så hen imod ham.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 5 Dec 2013 - 11:51

Nathan kunne ikke ladevære ed at grine lidt, hun var ret så sød og jo mere han brugte af tid med hende jo mere hyggeligt fandt han hendes selskab. Nathan spiste videre på sin pizza og afventede med at tale til han ikke havde mad i munden mere: "Har du ingen drømme? Noget du gerne vil arbejde som?" spurgte Nathan og smilede roligt til hende imens han tog endnu en bid.

Da hun spurgte om hvad han mente om at hun havde været stripper trak han blot let på skulderen, Nathan kunne godt selv finde på at tage ud og se strip så på den måde havde han vel intet i mod det: "det gør mig intet" sagde han blot og forsøgte at komme med et lille smil: "Men jeg ville nok ikke date en der strippede" sagde han, men nu datede de to jo trods alt heller ikke.

Nathan sukkede og afsluttede så sin pizza, eller ihvertfald konstaterede at han ikke kunne spise mere: "Stipper og model.. Begge smider tøjet for penge" sagde han og trak på skuldrende, og begge skulle tjene penge til cheferne.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Man 9 Dec 2013 - 22:32

Hazelin smilte og spiste langsomt et af stykkerne, mens hun betragtede ham. Virkede tænkende ved hans spørgsmål, og trak blidt på skuldrene. "Jooh.. jeg har skam drømme, de er bare ikke som andres.." smilte hun stille og spiste resten af sit stykke pizza. Virkede igen en anelse tænkende "Arbejde som? tjo.. Neij.. det ved jeg ikke.. Jeg har aldrig rigtigt tænkt over hvad jeg ville" svarede hun let og blev helt tavs.

Legende skubbede hun til ham. "Så det heldigt jeg ikke er stripper mere hva? kunne jo godt være du ville have en lille forestilling" drillede hun blidt, inden hun rejste sig og gik ud i køkkenet. Tog et glas, og hældte vandt i det. Gik langsomt tilbage til ham og tog en tår. Trak benene op til sig og så smilende på ham, lod hovedet glide på skrå "Hvad med dig?"

Hans konstatering fik hende til at grine, men derefter nikkede hun lidt. "Det kan der være noget om.. Men du behøver ikke danse nøgen rundt mens andre spiller den af" svarede hun smilende.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 10 Dec 2013 - 21:38

Nathan smilede roligt til hende inden han lukkede pizza bakken sammen, det var rart at få en smule mad. Smuk pige, sex og pizza så havde det dog alligevel været en helt god dag i Nathan's bog. Men lige for tiden skulle der heller ikke så meget til.

Nathan kom med et lille grin: "Well det kan vel arrangeres?" sagde han med et kækt smil og blinkede så kækt til hende. Nathan trak let på skuldrende over hendes spørgsmål: "Jeg har faktisk tænkt meget over det på det sidste" sagde han og kiggede roligt ned i jorden, for Nathan havde skam tænkt, de sidste 10 år han havde været her stod på at han skulle feste, knalde piger, være model, rejse verden rundt. Generelt så var der bare gang i den.

"Jeg tror egentligt bare gerne at jeg vil leve lidt mere normalt. Måske slappe lidt mere af" sagde han og smilede roligt, egentligt var han nok ved at være der hvor hus, volvo og vovse var ganske fristende, men Nathan turde ikke sige det højt, især fordi han ikke vidste hvornår djævlen næste gang kiggede forbi og ville have ham på en eller anden mission.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tors 12 Dec 2013 - 20:47

Hazelin bed sig blidt i læben og strøg kort hånden gennem sit hår. Var virkelig glad for at være her sammen med ham, det var hyggeligt at snakke med en som ham. En der sagde sin mening, og ikke var bange for det.

Svagt grinte hun over hans kommentar, og blinkede drilsk til ham. "Joh.. det kunne det nok, hvis du spørger pænt.. Og det kræver du har en stang siddende herinde" svarede hun legende, og lod hovedet glide lidt på skrå. Han virkede så tænkende da hun stilte ham det samme spørgsmål. Egentlig forstod hun det godt, Det var et stort spørgsmål, et der krævede et godt svar. Blidt lænede hun sig hen og kyssede hans kind kort.

"Der lyder også til at have været godt gang i dit liv.. Jeg sys det er helt fint gerne at ville have det" svarede hun tænkende og trak på skuldrene. Strøg hans hånd let, inden hun sukkede smilende. At slappe af og leve normalt lød ganske godt, måske det var det hun også ville? hun var desværre ikke sikker på at det var en mulighed.. Hvem ville gide det med hende.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 15:18

Nathan kunne ikke lade være med at komme med at lille grin: "Well det kan arrangeres" sagde han og blinkede kort til hende, han havde ikke ligefrem en stripper stang i huset og han anede ikke engang hvor man skaffede en: "Ellers kender jeg en bar man kan låne efter lukketid" sagde Nathan med et lille grin, han havde kontakter, det skaffede hans model karriere ham hurtigt.

Nathan smilede roligt, og han nikkede så: "Tjah... Tror bare jeg har festet nok" sagde han, det var jo ikke fordi Nathan ikke ville ud og feste, det ville han jo stadig gerne, meget gerne endda... Men ikke hver weekend eller hver uge som det foregik lige nu.

Nathan trak hende over i mod sig og kyssede så sensuelt hendes læber i et langt og lidenskabeligt kys inden han roligt slap hende: "Jeg skal til galla fest på Fredag, vil du med?" spurgte han og lod en hånd glide op og ned af hendes lår, han havde aldrig en pige med til nogen som helst fester, men han gik hjem til en. Men en gang skulle jo være den første.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 15:49

Hazelin grinte og så drillende ind i hans øjne. "Du siger bare til min skat, så skal jeg nok vise dig hvad jeg kan" svarede hun legende og nussede hans arm en anelse. Hun ville skam ikke have noget imod at vise ham det, fordi hun stolede på ham. Havde han genkendt hende eller noget som stripper, havde hun nok ikke haft lyst.. Men hun havde også haft en lilla paryk på hver gang. For at passe på sig selv.

Hun nikkede lidt tænkende og så kort frem for sig. Hun forstod ham egentlig godt. "Jaah.. Kan godt forstå du har behov for noget andet også" svarede hun mildt og så tilbage på ham.

Da han trak hende over imod sig, smilte hun og fulgte med. Gengælde hans kys ømt og holdt det så længe som han tillod. Hans spørgsmål kom bag på hende. "Virkelig? joh.. joh det vil jeg da meget gerne" svarede hun blidt. Havde ikke noget at tage på som sådan, men det vidste han vel. Hun regnede med at hun bare havde det på hun nu havde. Mærkede hans hånd mod sit lår og smilte for sig selv. "Jeg er smigret over du vil have mig med, men jeg har aldrig været til sådan noget, så jeg følger bare efter dig" grinte hun stille. Let satte hun sig med et ben på hver side af ham.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 16:04

Nathan kunne kke lade være med at komme med et lille grin og han nikkede så, han skulle nok få arrangeret noget før eller siden. Om ikke andet så skulle han nok få købt en klub hvis det var hvad det krævede, for at hun ville strippe kun for ham, det kunne han bestemt ikke sige nej til og hans fantasi legede allerede meget mere med ham end hvad han helt mente var behageligt.

Nathan kunne ikke lade være med at grine let: "Well pretty much så går det ud på at kysse røv på dem der har pengene og kan ansætte en, at få dræberblikke fra piger der syntes de er hottere end dig og blive lagt an på fra fyre der mener de er hottere end mig... Også en masse alkohol indblandet" sagde Nathan og kunne ikke lade være med at grine let.

Der kom hurtigt en masse drama ud af sådan en aften, men alligvel tog Nathan altid afsted,f or der skete trods alt ikke så meget i hans liv for tiden så han havde brug for lidt action af og til: "Men det er nu hyggeligt nok" sagde Nathan og smilede roligt imod hende imens han lod sin hånd fortsætte sin aende bevægelse.

Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 16:14

Hazelin smilte og lod blikket hvile på ham. Han lignede en der tænkte gevaldigt over det der med at finde en stripperstang til hende. For nu, lod hun ham blive i sine tanker. Blidt lod hun fingrene stryge ham i nakken, og bed sig ganske svagt i læben. Det var også kun fordi hun stolede på ham han ville få lov til at se det.. Eller måske fordi hun var vild med ham? hm.. Lidt af hvert måske.

Hun grinte over hans svar, og så ham i øjnene. "Jamen det skal nok gå fint så.. Om ikke andet kan jeg godt se det sjove i at afvise et par fyre, og gøre nogle trunter jaloux, desuden.. Tvivler jeg på de er hottere end dig.. Og alkohol er vel altid godt" smilte hun drilsk og strøg ham henover armen. Som han dog kunne forklare tingene, men det lød egentlig ganske fint.

Blidt lod hun armene hvile om hans nakke, og bed sig ganske let i læben, inden hun kyssede ham i mundvigen. "Jeg vil gerne med så.. Skal du have jakkesæt på?" af en eller anden grund, var hun ret sikker på at han så mindst ligeså godt ud i jakkesæt som altid.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 16:29

Nathan var næsten helt irriteret over hvor små bevægelser hun kunne lave og stadg være helt utrolig sexy, men han sagde ikke noget med lod roligt hans øjne betragte den læbe hun bed i imens han mærkede hendes fingre kærtegne hans nakke, det var så uretfærdigt at han næsten kunne explodere indvendigt og Nathan prøvede virkeligt bare at være en good guy.

Nathan grinede: "Well du skal nok holde mig i kort snor hvis jeg drikker" sagde Nathan og havde lige nu en plan om at han nok burde holde sig ædru, Nathan fik alt for mange gode idéer når han var fuld, eller ihvertfald mente han selv det var gode idéer og det gjorde ingen andre, det kunne han meget tydeligt fornemme, men normalt ragede det ham ikke, han havde det jo bare sjovt.

"Mmh" sagde Nathan og kom med et lille grin.

Fredagen var kun tre dage væk, og snart var klokken fem. Hun var gået i bad imens han stod inde i soveværeset for at tage tøj på. De skulle helst være til festen klokken seks så der var efterhånden en smule press på, han åbnede døren fra soveværelset han havde et hvidt jakkesæt på, med en sort skjorte indenunder og et mørkeblå slips: "Hvor langt er du?" sagde han med en høj stemme ud i mod badeværelset.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 16:39

Hazelin var efterhånden kommet ud af badet og havde tørt sit hår. Hun var så nervøs som man kunne være, faktisk havde hun ikke spist hele dagen selvom han ihærdigt havde prøvet at få hende til det. Hans stemme brød stilheden, og hun så kort mod spejlet. Det blonde hår der bølgede ned af hendes ryg, hang stadig løst, mest fordi hun ikke viste om hun skulle sætte det op. Til sidst satte hun det dog i en form for samling på bagside af hovedet, hvor det dog hang løst fra. Svagt nikkede hun for sig selv, det var bedre.

Kjolen var mørkeblå og en smule nedringet, med helt bar ryg og en slids op til midt på låret. Selv stoppede den omkring hendes ankler. Ingen smykker, det havde været svært nok for hende at spørge om han ville hjælpe med en kjole.

Tøvende kom hun ud til ham, og smilte lidt forsigtigt. "Hvordan ser jeg ud?" Hendes stemme virkede en anelse usikker, for hans mening betød meget for hende. På fødderne havde hun et par sølvfarvede stiletter. "Du ser virkelig godt ud" smilte hun og gik hen til ham.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 16:46

Nathan satte sig roligt i sofaen og satte en smule musik på så der var en smule steming at starte op på, Nathan orkede ikke altid at tage til disse galla ting, men lige i aften glædede han sig faktisk fordi at han havde hende med, han havde aldrig før mødt en pige og set hende så mange dage i træk uden at blive træt af hende, men det var noget andet med hende og på en eller anden mystisk måde var det ikke engang seksuelt betinget.

Nathan kiggede først op og rejste sig så da han hørte hendes stemme og han gik hen i mod hende: "Du ser meget smuk ud" sagde han i et forsøg på ikke at virke alt for mundlam og han kyssede så hendes kind. Nathan vidste stadig ikke hvad de to var, de havde været i seng sammen en gang, de kyssede af og til lidt og hyggede sig bare som venner og Nathan prøvede ikke at tænke alt for meget over det.

"Her" sagde Nathan og tog en lille æske op fra sin inderlomme: "Til dig" sagde han og åbnede den, indeni lå en halskæde (Halskæde Link) som han stille tog op af æsken for at give hende på.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 16:59

Hazelin havde aldrig rigtigt haft det på den her måde før. Hun vidste godt at de ikke var kærester, og vidste også godt at det sikkert ikke var noget han havde lyst til, så derfor lod hun være med at spørge. Men alligevel så hun det som en ganske god ting at han gerne ville være sammen med hende, uden at de behøvede at have sex. Han havde jo selv sagt han normalt kun var til den slags. For nu ville hun bare nyde at være sammen med ham.

Da han gik hen imod hende, smilte hun lettet ved hans ord. "Det er jeg glad for du sys" svarede hun mildt og kyssede hans kind kort, efter at han havde kysset hendes kind. Hun kunne virkelig godt li at være sammen med ham, for det var dejligt de kunne snakke om det hele. Og at han virkede som om han ville hendes selskab. Havde faktisk forventet kun at blive den ene dag, men han havde ikke virket som om hun skulle gå.

"Hvad er det?" spurgte hun smilende og tog imod den. Da han åbnede den, rødmede hun ganske let. "Nathan.. Den er vel nok smuk.. Tusind tark." svarede hun mildt og kyssede ham ømt. Vendte ryggen til ham så han kunne give hende den på.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 17:12

Nathan smilede roligt til hende da han roligt gav hende halskæden på, den havde været ganske dyr, Nathan ville jo ikke give andet end det bedste væk og det kunne hun eferhånden vende sig til, heldigvis havde Nathan tjent alle de penge hans bror aldrig havde tjent, også endda på ganske lovlig vis.

Nathan kiggede på klokken: "Taxaen burde snart være her" sagde han og smilede roligt itl hende, han følte sig næsten helt akavet omkring hende hvilket var en meget underlig følelse for ham og noge han ikke særligt ofte prøvede.

NAthan gik hen og kiggede ud af vindue: "Jep, bingo" sagde Nathan som en hentydning til at taxaen ar ankommet: "Er du klar?" spurgte Nathan og gik så ud for at tage sine sorte sko på, han tog ikke en jakke på selvom det sikkert var ret køligt udenfor, men de skulle jo trods alt være indendørs det meste af tiden.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 17:31

Langsomt vendte hun sig imod ham da han havde givet hende den på, og smilte for sig selv. Lod kort hånd hvile mod hans brystkasse. Ganske som forventet, klædte jakkesæt ham utroligt godt. Vidste godt at han sikkert havde rigeligt med penge, men det var vigtigt for hende, at han vidste det ikke var derfor hun var der.

Hazelin nikkede blidt af hans ord, og gik hen til vinduet. Havde glædet sig ret meget til den her aften, men egentlig.. ville hun bare være sammen med ham, uanset om de så skulle noget, eller bare hyggede sig her.

Hun fulgte med ham ud i gangen og smilte. "Jaa jeg er klar hvis du er" svarede hun mildt, og fulgte langsomt med ham ud på gaden. Vinden var kold, men hun havde valgt at lade jakken være derhjemme. Der var ingen grund til at slæbe rundt på den indenfor.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 17:51

Nathan smilede roligt til hende og kyssede endnu engang hendes kind, han vidst godt de burde have en samtale, sådan en seriøs en af slagsen hvis de skulle fortsætte sådan her, men Nathan udskød den for han anede alligevel ikke hvad han skulle sige eller gøre, han anede ikke engang hvad han selv mente om noget.

Nathan åbnede døren for hende så hun kunne komme ud af lejligheden, Nathan gik ud i elevatoren og tog den ned i stuen hvorefter han søgte ud til taxaen der så fint holde og han holde døren for hende så hun kunne stige ind på bagsædet sammen med ham.

"Når vi kommer derhen er der sikkert meget presse, festen er til ære for den nye forårs collection som alle sikkert mener er fantastisk. Så der er modeshow også fest" sagde Nathan og tog roligt fat omkring hendes hånd og klemte den som de sad der i taxaen, Nathan var meget nervøs, mest for hvad folk dog ville sige til Hazel.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 18:00

Hazelin fulgte langsomt med ham ind i taxaen, og tog selen på. Hun havde ikke noget imod at pressen ville være der, for hun havde jo godt regnet med det. I hvert fald, når nu det var sådan en slags galla, og hun vidste jo at han var kendt, så det var vel en af de slags ting hun skulle forvente.

"Det er helt fint.. Jeg skal nok klare den" smilte hun og så på ham. Kyssede hans kind kort. Lod ham tage fat om hendes hånd, og strøg hans fingre forsigtigt med tommelfingeren. Han virkede på en eller anden måde meget nervøs. Og da han jo havde været til det her før, fik hun den tanke at han var nervøs over at have hende med. Forhåbentlig ville det hele gå fint.

Da taxaen efter et stykke tid stoppede, lod hun ham stige ud, inden hun selv steg ud. Ganske rigtigt var der rigeligt med pressefolk mødt op, og de stod allesammen klar til at tage en masse billeder. Hvilket de også gjorde, hver gang der kom nogen forbi dem. Hun fik lidt medlidenhed med ham, for det kunne på ingen måde være sjovt altid.

På den anden side virkede han som om det ikke gjorde ham noget, og han var vel egentlig også ved at være vant til det. Hun holdt ham stadig i hånden, og det var nu hende der gav hans hånd et svagt klem. Det var ikke så meget det at der ville blive taget en masse billeder, og at hun skulle møde en masse hun ikke kendte der skræmte hende. Mere at hun virkelig gerne ville gøre ham glad, og hun håbede på hun ikke begik en eller anden fejl.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 19:29

Nathan smilede roligt til hende, han var glad for at hun ville tage med og han håbede på alle mulige måder at det ville gåg odt, men inde i hans hjerne var han lige nu så nervøs o tænkte på alle de ting der kunne ske, at han næsten kun kunne blive positivt overrasket, det var han helt sikker på.

Nathan steg roligt ud af bilen ligesom hende og lagde hånden om livet på hende inden han gik op i mod den røde løber der stod klar, og de stod i en fin lille kø for at passere, der var mange fans og pressefotografer og Nathan begyndte stille at gå imens han stadig havde en afslappet arm omkring hende, Nathan smilede til de mange kameraer og der blev spurgt om så mange ting at Nathan ikke engang kunne høre hvad de sagde: "Hvad mærke er tøjet i aften?" hørte Nathan dog en ung blond journalist sige: "Jakkesættet er fra Hugo Boss og kjolen er fra Vanessa Brown" svarede Nathan blot med et smil og kunne høre alle de private spørgsmål begynde at komme hvilket fik ham til at gå videre.

"Mr. Sanders, 18A og 20A" sagde manden i døren og gav ham to billetter og Nathan gik så videre ind for at finde deres siddepladser ved siden at catwalken: "Bare ignorer alt hvad folk siger eller spørger dig om" sagde Nathan i et dybt suk.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 21:39

Hazelin nussede hans hånd forsigtigt inden de steg ud, og lod ham lægge armen om livet på hende. Mens de gik op af den røde løber, blev hun nærmest overfaldet af alle de spørgsmål, og hun kunne slet ikke finde rundt i nogen af dem, selvom hun så ganske rolig ud. Svarede heller ikke på nogen af dem, for det havde han sagt hun ikke skulle. Da han svarede på et af de andre spørgsmål, lyttede hun tænkende til hans svar. Det var åbenbart nogle fine mærker. Hun kendte godt Hugo Boss, men ikke det andet. Smilte bare venligt sammen med ham. Inden hun fulgte med ham indenfor.

Da de fik deres billetter satte hun sig sammen med ham, og lyttede til hans ord. Smilte lidt og nikkede svagt. "Selvfølgelig" svarede hun mildt. Svagt begyndte hun at vride sine hænder, som showet gik i gang. Hun var virkelig nervøs.. Kunne dumme sig på en milliard måder denne aften.

Efter en times tid og showet var slut, fulgtes hun sammen med ham ind til de andre, og fik et glas champagne af en tjener der gik rundt med det. Så sig lidt omkring, inden hun lænede sig ind til ham. "Ikk for noget.. Men er alle kollektioner så grimme?" hviskede hun undskyldende i hans øre, og lod hovedet glide blidt på skrå. Måske hun ikke havde forstand på mode, men det havde i hvert fald været grimt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 21:52

Nathan kunne ikke lade være med at grine let over hendes kommentar: "Så grimme? De er da ikke grimme" sagde Nathan med et smil, eller jo måske de var en smule grimme men mest af alt var de jo kreative og det var jo ikke liegfrem ting som folk gik i til hverdag: "Du må vænne dig til at se på grimt tøj" drillede han og kyssede hende ting.

Da de kom ind i salen hvor de fik champagne i hånden kom en mørkhåret mand hen til dem, han var høj, omkring 30 år i sort jakkesæt og havde en naturlig arrogance over sig: "Mr. Watson" sagde Nathan og gav ham hånden med et lille smil: "Hazel, det er ejeren af Desiré Noir, Mr. Watson" præsenterede han: "Mr. Watson det er min veninde Hazel" sagde han og Lawrence Watson rakte nu hånden frem i mod Hazel for at hilse.

"Ikke ofte man ser dig sammen med en pige, Nathan" sagde Lawrence blot og smilede venligt til dem begge inden han gik videre og Nathan let sukkede: "Så holder vi os på den pæne side eller fyre vi den af?" spurgte han og kiggede hen i mod baren med et lille smil og kiggede stille på hende.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 22:01

"Sys du ikk? den ene havde kun en kæmpe blomst på?" hun så tænkende på ham og grinte så en smule. Forstod godt det der med at det var for at vise hvor kreativ man var, og at det jo ikke var noget man behøvede at gå i til hverdag, selvom der da nok skulle være nogen af dem der gjorde det. Med garanti hende der stod bag kollektionen.

Da manden kom hen til dem, lod hun Nathan præsentere sig, inden hun gav ham hånden. "Det glæder mig at møde dem Mr.Watson" smilte hun venligt, og så efter ham da han gik videre for at hilse på folk. Nathan's spørgsmål fik hende til at smile, hun så om mod ham.

"Det kommer an på hvad du sys, for min skyld kan vi sagtens fyre den af" drillede hun blidt. Hun kyssede hans kind og tog ham med hen i baren inden han nåede at svare ham. "Men du har vel heller ikk noget i mod det?" spurgte hun legende. Ville kun gøre det hvis han syntes det var en god ide, for hun havde jo aldrig været med til sådan noget, derfor skulle han fortælle hvad han plejede, eller helst ville.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 22:12

"Pas på ham" sagde Nathan med et lille grin og kiggede efter Lawrence med et smil: "Alle piger på Desiré Noir besvimer næsten når han går forbi" sagde Nathan, på en eller anden magisk måde så kunne Lawrence bare tryllebinde alle piger uden at han overhovedet var interesseret i dem, han ahvde aldrig datet modeller og havde været gift indtil hans kone døde for halvandet år siden, Nathan kunne ikke se hvorfor han tiltrak så mange piger.

Nathan smilede roligt til hende og gik over i mod baren sammen med hende: "Well jeg må advare dig, jeg er god til at fyre den af" sagde Nathan og kiggede til bartenderen: "Vi sætter os ved bordet herover, og vi vil gerne have 20 shots og to rom & cola" sagde Nathan til bartenderen.

Han tog så roligt hende i hånden og satte sig ved det bord han før havde peget på, og så snart de havde sat sig kom en ung fyr og to unge piger til syne som satte sig på den anden side af bordet: "Hey Nathan" sagde fyren og Nathan nikkede igen som en hilsen: "Hazel det er Matt som også er model, og det er Ruby og Piper som også arbejder her" præsenterede han, de gav alle hånd til Hazel som Matt tydeligt viste interesse for.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Søn 15 Dec 2013 - 22:22

"Virkelig? Ham? jeg sys han er for arrogant.. hele hans holdning viser det" svarede hun smilende og så tænkende efter manden hun lige havde hilst på. Det virkede lidt underligt, men hver sin smag selvfølgelig. Forstod nu ikke hvad pigerne så i ham.. andet end penge. For han lignede mest af alt en der kun så det ophidsende i sit eget regnskab. Ikke at hun sagde det højt. Personligt ville hun nok helst holde sig til Nathan.

"Det fint, jeg følger bare med.. håber jeg" grinte hun smilende og fulgte med ham hen til bordet. Hold stadig i hans hånd da de andre kom hen til dem, og nikkede som Nathan præsenterede de andre. "Hyggeligt at møde jer" svarede hun venligt og gav dem alle hånden. Bemærkede godt at Matt viste interesse for hende, men hun var ikke så nem at score.

Eftersom at de 20 shots hurtigt fik ben at gå på (lidt hurtigere end hun havde ventet) rejste hun sig for at hente nogle flere,. Hun strøg kort Nathan's arm, og smilte til ham da hun gik op til baren. Det var egentlig ganske okay, og selvom hun ikke brød sig synderligt om alle de folk, hyggede hun sig nu meget godt. Valgte at blive stående oppe i baren mens bartenderen gjorde deres shots klar. Kunne ligeså godt selv tage dem med ned.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 6 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 15 Dec 2013 - 22:29

Nathan kunne ikke lade være med at grine lidt: "Yeah men ha har magt og penge..." sagde Nathan blot, penge var især et vigtigt ord i denne sammenhæng, for selvom Nathan havde en lille million stående på bank kontoen, så var det jo ingenting sammenlignet med Lawrence der sikkert havde milliarder stående, han fik jo trods alt procenter af alt alle tjente.

Nathan blev siddende da hun rejste sig op for at købe flere drikkevare som blev delt rundt om bordet, den ene af de blonde model piger sad nu faretruende tæt på den ene side at Nathan og da Hazel var gået op for at købe alkohol måtte han hele tiden minde sig selv om at hun var med, for hans indtag af alkohol fortalte ham ellers at han skulle give det et skud med den blonde model, men hans fornuft bad ham holde op.

Timerne gik hurtigt, der blev danset, drukket og sunget. Flere og flere folk tog hjem. Nathan havde for længe siden smidt sin hvide jakke og havde nu sort skjorte på og hvide bukser alt andet var for varmt, og pludseligt da klokken var lidt i fem blev alt lys tændt, hvilket var en hentydning til at baren skulle til at lukke. Nathan var meget fuld, han grinede og slingrede når han gik og han satte sig tungt på en stol imens han kort betragtede det gyngende rum.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum