Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

2 deltagere

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Man 11 Nov 2013 - 22:19

Nathan ville bestemt gerne rejse sammen med hende, Nathan elskede generelt at rejse men normalt var hans mål en god fest og smukke piger, og med hendes selskab var der måske en chance for at han så andet end en strand, en bar og et hotel værelse, hvilket han vel egentligt satte stor pris på. Nathan havde også overvejet snart at tage hjem til England og hilse på sine forældre, men han ville bare så forfærdeligt gerne have Dean med.

Da Nathan kyssede hende endnu engang kunne han mærke hvordan hans organer nærmst slog en koldbøtte i lykke og hvordan hans hjerne nærmest slog dobbelt så hurtigt som det plejede, det var en mærkelige fornemmelse og et øjeblik overvejede Nathan ligefrem om han var forelsket i hende, men.. Han var jo aldrig forelsket i nogen, så det virkede jo på alle måder helt underligt.

Nathan slap stille kysset og trak sig en smule tilbage osm havde hans hjerne lige brug for luft til at tænke: "Måske, vi burde sove" gentog han som havde han sagt det tidligere og han kiggede så ned på hende med et lille usikkert blik, men om han var usikker på hende eller på sig selv, var han ikke helt sikker på.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Man 11 Nov 2013 - 22:26

Kysset fik hende til at glemme alt andet for en stund, og hun nød virkelig at være så tæt på ham. At han ville rejse med hende, gjorde hende lykkelig. Hun ville aldrig have rejst alene, så at han inviterede hende med, var helt perfekt. Så ville hun heller ikke havne for meget i problemer. håbede hun da..

Han slap hendes læber, og hun mødte forsigtigt hans blik. Han gentog sætningen fra tidligere, og hans blik gjorde hende usikker. Tøvende bed hun sig i læben, og nikkede lidt. "Jah.. det må vi hellere.. Undskyld.." mumlede hun let og rejste sig. Hun regnede lidt med at hun skulle sove på sofaen, men eftersom at hun havde haft hans dyne om sig, skulle hun lige ind med den.

Med lydløse skridt gik hun hen over det kølige gulv, og ind i hans soveværelse hvor hun lagde dynen i sengen. Kastede derefter blikket om sig selv, for at se om hun kunne få øje på sit tøj. Det kunne vel ikke være røget langt væk? hvis han bare havde taget det af hende, lå det vel lige ved sengen. Men nej.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Man 11 Nov 2013 - 22:31

Nathan smilede roligt til hende, han havde nydt at kysse hende og han kunne mærke hvordan hans mave vendte sig bare det han kiggede på hende, han måtte måske nok indse at han faldt for hendeog han kiggede roligt på hende uden helt at vide hvad han skulle sige, han skulle gøre. Han sad bare.

"Du skal ikke undskylde" sagde han og smilede roligt til hende: "Jeg burde ikke prøve på noget" sagde Nathan og rystede på hovedet, han gik efter hende ind i soveværelset: "Jeg skal nok sove på sofaen" sagde han til hende og smilede.

Han gjorde det for hendes skyld, fordi han ikke ville overtræde hendes grænser. Han kunne godt lide hend eog han ville helst ikke træde forkert, hvilket han ellers normalt var mester til. Han satte sig på sengen og begyndte så at klæde sig af, han kunne jo lige så godt smide det tøj han ikke sov med i soveværelset: "Så kan jeg kigge lidt på rejser i morgen" spurgte han næsten spørgene, som var han itvivl om hun stadig var frisk.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Man 11 Nov 2013 - 22:38

Svagt så hun mod ham da han kom ind. "Jooh.. For jeg vil ikke have du tror jeg er ligesom de andre.. Jeg er ikke ude på at udnytte dig, selvom det godt kunne se sådan ud lige nu.. Jeg har aldrig gjort sådan før.." mumlede hun og satte sig ved ham. Vidste godt at hun kun havde undertøj på nu, og det gjorde hende ikke rigtigt noget at han så det.

"Neij neij, du må gerne sove i sengen.. Hvis det er har jeg ikke noget imod at sove sammen med dig, ellers sover jeg på sofaen" smilte hun venligt og så blidt på ham. Hun rødmede ganske let. "Så vidt jeg husker, var det mig der kyssede dig først og ikke omvendt.. så det vel egentlig mig der prøver på noget?" smilte hun drillende og grinte lidt for sig selv. Det var lidt mærkeligt at have det på den her måde, men det generede hende ikke.

Han begyndte at klæde sig af, hvilket fik hende til kort at kigge, derefter at kigge genert væk. Hvorfor skulle hun også blive så nemt genert..
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 9:40

Nathan kiggede på hende og rystede så roligt på hovedet: "Det tror jeg heller ikke du her" sagde han ærligt og kom med et lille smil, allerede nu virkede hun ikke som dem, selvom Nathan nok altid ville have det en smule i baghovedet, men hun havde jo heller ikke opsøgt ham, det var jo ikke sådan hun havde banket på og besvimet foran hans dør, som nogen ellers også havde prøvet, men Nathan var efterhånden ikke så let at nare mere.

"Det er fint nok" sagde Nathan til at de begge kunne sove i sengen, og så snart Nathan havde taget alt tøj af udover bokseshorts lagde han sig under den ene dyne i den ene side af sengen: "Well nu kunne jeg jo bare have skubbet dig væk" sagde Nathan, for at hun forhåbenligt ville forstå at de var lide gode om det, og at han også ønskede det.

Nathan kiggede over i mod hende, men sagde ingenting, han lagde blot sine arme under sit hoved: "Har du overvejet at blive model?" spurgte Nathan, han var sikker på at pigerne på Desiré Noir ville vende hoveder og misunde hendes skønhed.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 10:12

Hazelin så blidt på ham, og lod hovedet glide lidt på skrå. Så han troede ikke at hun var ligesom de andre? det var en god ting, og det gjorde hende meget mere afslappet. Men han havde vel også prøvet lidt af hvert, så hun kunne ikke fortænke ham i, at han måske havde svært ved at tro på hende. Men hun vidste, at hun aldrig ville kunne gøre ham ondt.. Og hun ville da i hvert fald aldrig udnytte ham, bare for at få en god historie, eller for hans penge.

"Godt nok.." hun nikkede lidt, og så på ham som han lagde sig under dynen. Forsigtigt lagde hun sig under den anden dyne, og grinte lidt ved hans ord. Han havde ret.. Han havde jo ikke ligefrem skubbet hende væk. "Det er rigtigt.." svarede hun mildt og bed sig blidt i læben,.

Hans spørgsmål kom lidt bag på hende, hun smilte usikkert. "Mig?.. Model?.. Det er jeg da slet ikke køn nok til.." svarede hun let, og lagde sig på siden for bedre at kunne se ham. Det mente han måske at hun var?
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 10:16

Nathan smilede roligt på hende, især nu hvor hun stod op og han rigtigt kunne se hendes krop hun var en rigtig køn pige, det var der ingen der havde noget at sige til, ihvertfald ikek Nathan. En Aspara var jo som oftest en rigtig køn pige og som endda kunne tryllebinde mænd hvis de ville, hvilket Nathan ikke håbede hun brugte på ham, og selvom han ikke kendte hende, så stolede han alligevel nok på hende.

Nathan lagde sig ned under dynen: "Ja... " sagde han blot som svar til at hun burde være model, han lænede sig kort over og gav hende et kys på kinden: "Godnat" sagde han med et smil og lagde sig så over på siden og faldt i søvn. Nathan sov altid godt i sin egen seng, han kunne godt lide at sove i den, han havde jo trods alt fået den lavet fra Italien.

Da klokken slog lidt i otto vågnede Nathan roligt op, han sov aldrig så forfærdleigt længe og da han åbnede øjnene kunne han mærke noget var i vejen og han måtte sætte sig lidt op, han lå med hovedet i hendes hår og med begge arme omkring hende, hun sov... Ihvertfald for nu og Nathan turde for et øjeblik ikke bevæge sig, hvordan dælen var de endt sådan?
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 10:22

Sammen med ham var hun ikke bange for at han bare tog hende for udseendet, for han havde jo ikke prøvet på noget. Og de havde snakket sammen, og det var en god ting det havde han selv sagt. Det gjorde hende virkelig glad at han kunne li at snakke med hende, for det betød at der var mere ved hende han kunne li. Hvis han da kunne li hende.

Hun rødmede ganske let, og lod ham falde i søvn. "Tark Nathan.." mumlede hun lavt og lukkede forsigtigt øjnene. Der gik ikke længe før hun selv sov, og hun vidste faktisk ikke hvor længe hun havde sovet, eller hvornår hun sidst havde sovet så godt, da hun omsider vågnede. Det var som om en eller anden stirrede på hende, og det var nok derfor hun var vågnet.

Mærkede hans arme flytte sig fra hende, og da hun åbnede øjnene gik det op for hende, at han havde ligget tæt op af hende med armene om hende. Det virkede som om at han også selv havde opdaget det, og nu var en anelse forvirret over det. Let bed hun sig i læben og smilte kort. "Godmorgen.." mumlede hun forsigtigt og betragtede ham blidt.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 10:26

Nathan trak let sine arme til sig i takt med at hun alligevel var begyndt at vågne, okay det virkede faktisk ret så akavet og han var ikke helt sikker på hvad han skulle sige, han lå stadig tæt på hende men havde for nu trukket sine arme til dig: "Godmorgen" svarede han roligt til hende og betragtede hende roligt.

Han lå bare og kiggede lidt på hende, for lige at læse hvor akavet stemningen præcist var, det var jo en smule akavet: "Jeg ved ikke... Hvordan... Vi lige endte sådan" svarede han for at fortælle at det altså ikke var ham som havde gjort det, eller jo det var det jo nok, men han havde gjort det i søvne og ikke ligefrem med vilje.

Nathan lød en hånd stryge hendes blonde hår om bag hendes øre imens han roligt kiggede på hende og lod sin mave fornemmelse blive mere rolig: "Men jeg har sovet godt" svarede han og lod et lille smil komme frem på hans læber, faktisk havde han sovet helt fantastisk godt, måske det var lidt tidligt at sige han var forelsket i hende, men hun var nok det nærmeste en forelskelse han havde prøvet, sådan rigtigt ihvertfald. Der var jo Mallorie, men det var nok mere bar... En pige han havde lidt ondt af, Hazel var det mere bare... Fordi hun var skøn.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 10:32

Hazelin betragtede ham mildt mens han lå og kiggede på hende. De lå stadig tæt selvom han havde fjernet sine arme fra hende, det gjorde hende nu ikke noget. Det gjorde hende heller ikke noget at han havde ligget sådan. Han svarede på hendes godmorgen, hvilket fik hende til at smile lidt.

Stemningen virkede lidt akavet, men mest fordi han vidst ikke helt vidste hvordan hun ville reagere. "Det gør ikke noget.. jeg kunne godt li det" hun smilte mildt til ham, og bed sig kort i læben. Han havde vidst brug for at undskylde, men han skulle ikke være så bekymret.

En svag blussen fandt frem til hendes kinder, da han strøg noget af hendes hår om bagved hendes øre. "Det er jeg glad for.. Jeg har også sovet godt.. bedre end længe" Svarede hun smilende, og strøg ham kort over armen. Mon hun var forelsket? Han ville med garanti grine hvis hun sagde det, og det var også super hurtigt.. Men hun havde det bare utroligt godt sammen med ham. Kunne være sig selv.. Og det havde hun ikke prøvet længe.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 20:09

Nathan smilede blot da hun sagde han ikke skulle undskylde, det var som såda heller ikke fordi at NAthan var genert, han havde jo ofte lagt tæt på af piger, men det var bare en smule anderledes end hende: "Har du været sammen med mange?" spurgte Nathan, han vidste godt det måske var et lidt flabet spørgsmål, især nu hvor de knapt kendte hinanden, men på mange punkter var Nathan nok bare meget ærligt.

Han lå blot og kiggede lidt på hende, nød at se hendes skønhed og lagde så igen sin ene arm omkring hende, hun havde jo trods alt sagt hun intet havde i mod hende og han kunne godt ldie at ligge ved siden af hende, tæt op af hende og bare fornemme hende og dufte hende.

Mange drenge følte sig draget af aspara kvinder, men Nathan havde som sådan aldrig følt det sådan, men lige nu var han helt væk og kunne knapt stoppe med at kigge på hende, Nathan lænede sig let frem og kyssede hende så endnu engang, han kunne ganske simpelt ikke lade være, og han pressede sig så en smule tættere ind til hende.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 20:44

Spørgsmålet der kom fra hende, fik hende til at grine, og trække på skuldrene. Hun rystede derefter lidt på hovedet, og tyggede sig i læben. Hun ville gerne lyve og sige at hun ikke kunne tælle alle dem hun havde været sammen med, men det gjorde hun ikke. "Ikk specielt mange neij.." Svarede hun lidt flovt, og strøg sig kort over armen. Forhåbentlig ville han ikke grine.

Som han lå der og kiggede på hende, mødte hun hans blik. Hun smilte for sig selv, Kunne godt li at ligge her sammen med ham, uden at det virkede akavet. Han virkede faktisk til at han godt kunne li det, ligeså meget som hun kunne. Armen om hende, gjorde at hun rykkede lidt hen til ham.

Mange aspara kvinder udnyttede at mænd havde en svaghed for dem, men det havde hun aldrig gjort. Hun var en af de få, der ikke ville udnytte det. Da han kyssede hende, gengælde hun det ømt. Lod sig presse ind mod ham, og lagde blidt sine arme om hans nakke.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 21:04

"Lyder... Betryggende" sagde Nathan og kom med et lille grin, det gjorde ham ikke mindre nysgerrig, snakkede hun om et par stykker, eller om en håndfuld? Eller mere? Egentligt var han nok bare glad for at hun ikke spurgte tilbage, for Nathan var ikke ligefrem stolt af det antal kvinder han havde væltet sig i, men når man som ung pludseligt fik berømmelse, så gik ting hurtigt over gevind, og det huskede Nathan godt fra da han startede som model.

Nathan var glad for at mærke at hun kyssede ham igen, og egentligt så burde han nok stoppe med at kysse hende og stå op, men han havde slet ikke lyst, han ville helst bare ligge sådan hele dagen, tæt på hende og mærke hendes hjerte slå i mod hans bryst.

Han lod en hånd glide ned af hendes krop til den var ppå hendes ene balle som han stille masserede og trak hendes krop tættere på hans imens han mærkede hvordan hendes nærhed tændte ham, og det gjorde han afbrød kysset en smule. "Måske.. Vi burde stå op" sagde han blot og kunne godt mærke stemningen blev ganske intenst, hvilket måske ikke var en god idé allerede nu.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 21:10

Svagt grinte hun, og så ham i øjnene. "Jeg har vel været sammen med en 6-7 stykker" svarede hun tænkende og strøg ham stille op af armen. "Jeg spørger ikke igen.. for jeg er ikke sikker på jeg egentlig vil vide det" hun smilte til ham, og bed sig i læben. Det var ikke ondt ment, for han havde jo ikke lagt skjul på at han havde været sammen med en del. Men det ville bare gøre det sværere for hende at slappe af sammen med ham, for hun ville virkelig gerne gøre ham glad.

Det var dejligt at han havde kysset hende, for så fortalte det, at han også holdt af hende. Det var i hvert fald det hun håbede mest på. Hvis han ville udnytte hende, havde han vel allerede gjort det?

Hazelin rødmede ganske svagt da hun mærkede hans hånd glide ned af hendes krop, men havde ikke det mindste imod det. Da han slap hendes læber, så hun ham i øjnene og smilte lidt ved hans ord. "Det er op til dig.. Jeg ved godt hvorfor du siger det, og.. Det hele går måske lidt hurtigt, men jeg stoler på dig." sagde hun mildt, som en måde at fortælle ham at hun også havde lyst.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 21:22

Nathan blev bare stille og nikkede, ja han ville nok egentligt også helst undgå emnet, også fordi han nok ikke helt kunne give hende et tal, men det var mange, rigtigt mange. Hvilket han ikke ligefrem var stolt over, men han havde aldrig helt vidst at der var et liv der ikke var sådan, Nathan havde aldrig sådan rigtigt været forelsket og havde nu heller ikke planlagt at blive det, men så var det jo pludseligt at han havde stødt ind i Hazel..

Nathan smilede kort, ja han blev faktisk ret stille over hendes ord. Mest fordi at hun nærmest sagde hvad han tænkte og han kunne ikke helt gennemskue om det var en god eller en dårlig ting, men om ikke andet var det en speciel ting, og egentligt va rhan også glad for at hun var ærlig.

"Well, jeg vil bare ikke... Ja jeg ved det ikke" sagde han og prøvede at finde ord for hvad han tænkte på, men det var ikke altid helt så nemt som han gerne ville have det skulle være: "Jeg vil bare gerne have at det her er noget specielt, hvis du forstår?" spurgte han, og med det her hentydede han naturligvis til det de to havde sammen, eller måske kunne få sammen hvis han altså ikke nåede at dumme sig først.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 21:34

Det virkede til at han heller ikke ville snakke om det, og det gjorde hende lidt mere rolig. Hun kunne rigtigt godt li ham, og tanken om alle dem han havde været sammen med, ville bare gøre hende bekymret for om hun var god nok til ham. Selvfølgelig, hvis han aldrig rigtigt havde været forelsket, havde hun jo måske en fordel hvis han forelskede sig i hende. Og det ville helt klart gøre det hele en smule nemmere i hendes hoved.

Hazelin lænede sig hen og kyssede ham kort i mundvigen. Det var sødt at han virkede til at tænke over hvordan han var, overfor hende. Men han måtte endelig ikke være så bekymret og usikker på sig selv, selvom hun godt forstod det. Det var nok ikke nemt for ham.

"Ja?" spurgte hun mildt, og nussede ham kort op af brystkassen. Bed sig blidt i læben, og så ham i øjnene. Hans ord fik hende til at rødme igen, og kort ville hun ønske man ikke kunne se det så tydeligt. "Nathan jeg.. Jeg er rigtigt glad for dig, og jeg vil også gerne have at det er noget specielt mellem oz.. Men hvis vi begge har lyst kan jeg ikke se hvorfor vi skulle lade være? medmindre du allerede nu ved du smider mig ud bagefter?" hun smilte lidt spørgende.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 21:43

Nathan tænkte uden tvivl langt mere over hvordan han var i nærheden af hende end han før gjorde, for når Nathan bare var ude efter sex så var de jo altid frie til at gå hvs de ikke gad, men hvad der var anderledes ved Hazel var jo at han ikke ønskede hun skulle gå. Det var ikke fordi Nathan normalt var en kold skid, faktisk var han både sød og sympatisk ihvertfld i forhold til hans bror, men det gjorde ham bestemt ikke perfekt.

Nathan kiggede roligt på hende, nød at mærke hvordan hun berørte hans ganske okay trænede bryst, og han kunne godt lide at ligge og mærke hendes varme. Hendes kommentar fik ham dog til at spærre øjnene en smule op: "What? Sådan er jeg altså ikke..." sagde Nathan, han smed aldrig bare folk ud, som sagt var han ganske sympatisk på mange områder, desuden ville hun nok være overrasket hvor anderledes han behandlede hende i forhold til så mange andre.

Nathan drejede sig op på siden og kyssede hende så igen imens han trak vejret tungt ind og trak hende ind til sig, og lod sin hånd glide ned af hendes krop endnu engang, og for et øjeblik lod han sig overgive...
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 21:54

Hazelin smilte blidt til ham, og strøg ham kort over armen. Kunne virkelig godt li at ligge her sammen med ham, mærke ham tæt på sig. Hans arme om hende.. Og hans blik der hvilede på hende, med en form for glimt. Han virkede også til at holde af hende. Måske var det også derfor hun ikke havde noget imod at have sex med ham.. fordi han virkelig virkede som om han kunne li hende, og ikke bare for hendes krop men også for hendes personlighed.

Hendes spinkle hånd fulgte hans musklers aftegninger på brystet, og hun så ham forsigtigt i øjnene. "Det tror jeg heller ikke du er.." hviskede hun mildt og smilte til ham. Det troede hun skam ikke om ham.. Men hun ville bare gerne gøre det klart, at hun også havde lyst. Så han ikke behøvede at føle sig skidt tilpas over det. Det var der ingen grund til.

Da han drejede sig mod hende, gengælde hun kysset blidt. Lod den ene hånd hvile mod hans brystkasse, mens hans hånd gled ned af hendes krop. Det kildede næsten, men nok mest fordi hun godt kunne li at have ham tæt på.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 22:06

Nathan smilede kort, han mente ihvertfald ikke selv at han var en skidt fyr, og han prøvede virkeligt altid at gøre sit bedste, men nogengange så tog alkohol og lyster nok bare en smule over for fornuften. Ja Nathan drak alkohol, ikke i store mængder, men når man u engang var model så var der jo ofte ting som fester og andre ting hvor man havde lyst til at drikke sig lidt i hegnet, og det gjorde Nathan så.

Nathan krammede hende nærmest som han lå der og han kyssede hende fortsat inderligt og intenst i takt med at han mærkede sit idnre blive mere og mere tændt, han var faktisk glad for at ligge tæt med hende, lige nu måske... Lidt for glad.

Nathan kørte roligt sin hånd op af hendes krop igen, og om på hendes ryg hvor han med en hånd roligt knipsede hendes bh op og trak den så ned af hendes arme og smed den ud på gulvet, han lå stadig helt tæt op af hende og masserede roligt hendes bryst med sin hånd og lod sine læber bevæge sig ned på hendes hals som han roligt kyssede.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 22:24

Hazelin så ham blidt i øjnene. Vidste godt at havde han været skidt, havde han slet ikke hjulpet hende i starten. Også havde han nok også lagt an på hende, allerede da han så hende på stranden. Forsigtigt nappede hun ham i læben, ikke for hårdt for det var ikke meningen at det skulle gøre ondt. Hun grinte lidt forsigtigt, og strøg hans hals kort.

Det var rart at mærke hans arme om sig, og at have ham så tæt på generede hende overhovedet ikke. Hun fortsatte med at gengælde kysset, og lod hånden løbe op af hans brystkasse.

Hans hånd gled op af hende igen, og det føltes næsten som om den brændte mod hendes hud. Ikke på en dårlig måde dog. Kunne mærke at han åbnede hendes bh, hun lod ham tage den af hende, og slap blidt hans læber. Blinkede kort drillende til ham, inden hun satte sig op på hans mave, og holdt om hans hænder. Hun lænede sig ned og kyssede ham ømt igen.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 22:28

Nathan smilede roligt til hende imens han mærkede hvordan hans blod begyndte at bevæge sig hurtigere og hvordan hans hjerte så småt begyndte at galloppere, det var ikke så voldsomt det plejede at være, faktisk plejede han atlid at være helt cool. Men hvis det var sådan her det føltes at være forelsket, så kunne han uden tvivl godt vende sig til følelsen.

Han smilede kort til hende og slap hendes bryst da hun pludseligt satte sig over ham og han kiggede så blot op på hende med et roligt blik og lagde sine hænder på hendes hofte og kiggede op i mod hende.

Han lod sin ene finder drille i kanten af hendes trusser, indne hans hænder pludseligt forsvandt og han havde hende over sig med blide kys, han kyssede hende ømt, følsomt og dog ganske intenst igen imens han hævede sin bryst kasse i mod hende, som en hentydning til at han ville have mere, han ville røre ved hende, han ville være sammen med hende og han ville være det i lang tid, hun skulle ikke være en af de piger der forsvandt dagen efter.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 22:39

Det var en fantastisk følelse at ligge sammen med ham. At mærke ham så tæt på. Hun havde på ingen måde lyst til at det stoppede, faktisk ville hun gerne have at det fortsatte så længe han overhovedet ville lade det ske. Han havde det vidst på samme måde med hende, om ikke andet, så bare for nu. Og hun ville nyde det hele, så længe hun kunne.

Hazelin smilte drillende til ham. Og så ham længe i øjnene, mærkede hans hænder mod sine hofter, og kyssede ham så svagt på halsen, hvilede albuerne og armene ud for hans hoved, så hun bedre kunne nå ham.

Lod hænderne glide kort gennem hans hånd, inden hun smilte lidt. Kyssede ham intenst igen, og var bare glad for at han ikke skubbede hende væk og bad hende om at gå. Det var så anderledes for hende det her. "Do you want me?" hviskede hun blidt mod hans læber, og virkede en kende spørgende. Hun ville gerne vide det. Om han kunne li hendes krop.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 22:46

Nathan prøvede let at bevæge sine hænder for at få dem fri, ikke hårdt men lige nu havde han så utroligt meget lyst til at røre ved hende. Hendes krop var smuk og hendes lange lyse hår gjorde blot det hele eget mere yndefuldt, hun var utroligt køn og ahn var ikke selv sikker på hun vidste hvor stor en skønhed hun besad, ihvertfald virkede hun ikke sådan.

Nathan vidste godt at han så godt ud, ikke nødvendigvis fordi han pralede med det eller var snoppet, men han var jo trods alt model og fik dagligt blikke fra mange mange piger både indenfor og udenfor bureaet, men at være lækkr havde også sin pris og det havde Nathan mærket, for hvad folk præcist ville med ham, kunne han ikke altid læse.

Nathan smilede kort og mærkede hvordan hendes ord næsten gav ham kuldegysninger: "So bad" hviskede han tilbage imens han mærkede hvordan hans øjne næsten flakkede en smule, han var meget opstemt og det kunne hun sikkert mærke hvis hun sad langt nok nede på hans mave, det var forfærdeligt, men hun var jo selv ude om det.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Hazel Tirs 12 Nov 2013 - 22:53

Hazelin lod ham få sine hænder fri, hun kunne godt mærke at han gerne ville røre ved hende, og det var virkelig dejligt. At kunne mærke at han ikke havde noget imod at have hende så tæt på. Han så utroligt godt ud.. og lige nu forstod hun slet ikke hvad han dog ville med hende. Det var sikkert ikke fordi han manglede kvindelige bejlere, så hun følte sig heldig over at han ville være sammen med hende.

Efter hendes mening var hun ikke smuk. Måske pæn, men det var også det. Og ikke en gang det ville hun sige om sig selv. Hun var der faktisk bare efter hendes mening. Men det lød underligt at sige.

Hans ord gjorde hende varm indeni, og hun havde da også godt mærket hans stigende lyst til hende.. Men hun kunne godt li at være sikker på det. Langsomt fjernede hun sig, og trak hans bokseshorts af. Hun lænede sig forsigtigt ned og lod sine læber omslutte hans lem blidt, for derefter at begynde at sutte det.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

Such a beautiful disaster.  //Nathan (xxx) - Page 4 Empty Sv: Such a beautiful disaster. //Nathan (xxx)

Indlæg af Wyatt Moore Tirs 12 Nov 2013 - 23:06

Selvom Hazel måske var glad for at han ville have hende, så følte Nathan sig mindst lige så heldig, han var glad fordi at hun ikke så ham som en top mdoel hun kunne få penge fra og et knald hun kunne rende til avserne vil, eller godt nok så vidste han ikke om hun var sådan, men hun virkede ikek sådan. Hun virkede anderledes og han elskede det faktum.

Nathan mente uden tvivl at hun var smuk, på sin helt egen fantastiske måde. Fordi hun ikke bare var et stykke make up men faktisk en pige med personlghed og det fik ham til at føle sig elsket, selvom han godt vidste hun nok ikke ligefrem elskede hende endnu. Da hans hænder var fri lod han dem glide op af hendes lår, dog gik der ikke længe før han måtte flytte dem fordi hun bevægede sig.

Han kiggede ned i mod hende da hun fjernede hans bokseshorts og kiggede så op i loftet så snart hendes læber ramte ham, det mærkedes som skød adrenalin og blod igennem hans krop og et overrasket støn kom ud imellem hans læber og han begravede så fingrene i hendes hår som han stille nussede.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum