Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Without af soul - Lawrence
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Without af soul - Lawrence
"Dæmon" sagde han blot: "Det er hele min familie, vi er formskiftere... Men jeg har altså valgt denne form" sagde han, de kunne jo se ud som alt. Dæmoner kunne både være skygger, støv, skyer og så meget andet. Men Lawrence havde ligesom sin familie fået tildelt en menneskelig form og det var han meget glad for, han gik ikke ret meget op i sin race og brugte kun sine magier hvis det var virkeligt nødvendigt.
Lawrence kyssede hende roligt igen, han nød at stå under det varme vand, nød at mærke hendes varme, hendes læber og bare det faktum at hun var tæt på ham. Lawrence kunne ikke huske at han havde startet et forhold til nogen på denne måde, ikke engang Madison var startet sådan, men alligevel ville Madison altid være noget specielt for ham.
Kendall- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 895
Hun havde ikke brugt så meget af sit liv på at tjekke folk ud, hvad hun vidste om folk omkring hende var mere hvad de ville og det var så mere møntet på mænd end kvinder. Det var trods alt vigtigt at hun vidste hvad de ville have af hende, og hun havde derfor lært at aflæse deres kropssprog men det var så også det. Derfor havde hun ingen ide om hvad han var, og da han omsider svarede så hun overrasket på ham. Okay, en dæmon. Det havde hun ikke forventede, på den anden side, han var ikke den der brugte sine evner og sin race så meget derfor var det ikke af stor betydning. "Det er også en pæn form" svarede hun dæmpede og pillede lidt ved hans hår. Han var da et lækkert syn, så den form han havde taget var bestemt ikke noget at ærgre sig over. Han var en steg!
Hun nød at mærke ham, og han havde tydeligvis heller ikke noget imod at have hende så tæt på sig. Hun trykkede sig ind mod ham, sit bryst mod hans og klæbede snart til ham. "Og du har ingen forførende evner?" mumlede hun mod hans læber da hun et kort øjeblik brød kysset. Hun havde sgu svært ved at tro det, for hun følte sig så trængende igen og det lignede hende ikke! Normalt kunne hun gå dage uden kontakt til mænd, og hun havde da overlevet den måned på klinikken foruden, men nu.. det at have ham inden for rækkevidde var ved at tage livet af hende.
Cinderella- Competent (Rank 11)
- Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.
Antal indlæg : 456
"Hvorfor?" spurgte han drillende og lod sine hænder glide ned af hendes ryg og ned til hendes baller imens han trykkede hende ind i mod sig. Lawrence kunne mærke varmen stige i sin krop imens hans erektion roligt voksede, umiddelbart ikke nogen dårlig idé.
Men det var ikke ligefrem en del af planen da han hoppede ind i badet, faktisk ville han gerne snakke med hende men lige nu var samtalen jo faktisk overstået og han kunne næsten mærke på de gnister der skød igennem luften at hun var ude på noget, og det gjorde ham bestemt ingenting.
Hun rynkede brynene ved hans svar, ikke forførende i den forstand nej. Så... det hun følte måtte stamme af noget andet, men hvad? Hun anede det ikke, og det var igen så forvirrende at hun følte alt det her. Hun var tiltrukket af ham, helt frivilligt... uden påvirkning af evner eller dets lige. Wow! Det var nyt, ja det var faktisk aldrig sket før. Pulsen steg alene ved tanken og hun fik da bare mere lyst til ham end før. "Åh.." svarede hun bare igen uden helt at vide hvordan hun skulle håndter alle sine tanker og følelser i øjeblikket.
Ved hans spørgsmål og opførsel lod hun sig trykke ind til ham og flyttede hovedet til hans øre. "Fordi du tænder mig og driver mig til vanvid" hviskede hun hudløst ærligt som svar. søgte at trykke sig længere ind til ham og han hjalp hende ved at lade hænderne glide ned til hendes baller og trække hende ind til ham. Hun fornemmede hans erektion og stønnede svagt som svar til denne fornemmelse mod sig hvorefter hun nappede ham i øreflippen og trykkede læberne mod hans skulder. Hænderne fandt op til hans hår og hun viklede fingrene ind i hans hår trak blidt i enkelte af hans lokker.
- Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.
Han stod bare imens det varme vand fortsat løb nedover hans krop, han var glad for at stå så tæt med hende og bare nyde roen og aftenen som havde sneget sig ind på dem, han skubbede blidt til hende så hun bakkede op i mod væggen og han tog så fat omkring hendes hænder som lige nu var i hans hår.
Han tog hendes hænder op over hendes hoved og med en hånd strammede han til omkring hendes håndled og holde dem i mod væggen: "Det her er langt nemmere med reb, men jeg er up for en udfordring" sagde han med et lille grin og lod en enkelt finger vandre nedover hendes krop og op igen inden han lænede sig ned og kyssede hendes bryster et efter et og strammede fortsat grebet omkring hendes håndled for at holde hende stille.
Han havde snart fat i hendes hænder og tvang dem væk fra ham og ind mod fliserne bag hende hvor han holdt dem fast i et jerngreb. Styrken han besad kunne hun ny tydeligt mærke, og det var frækt og sexet. Hun sank en klump, og smilede beklagende ved hans ord om end ordet reb fik noget i hendes underliv til at trække sig sammen. Det lød alligevel lidt frækt, det kunne hun nu ikke benægte.
Snart gav han sig til at kysse hende ned over kroppen, og hans læber stoppede et øjeblik ved hendes bryster. Hun skød dem frem for at møde ham og lagede hovedet tilbage mens hun lukkede øjnene.
Lawrence slap hendes hænder og lod i stedet sin frie hånd bevæge sig ned til hendes hals, han lagde sin hånd over hendes hals og trykkede til i et kvælertag: "Slap af, jeg gør dig ikke noget" forsikrede han og klemte til et par sekunder inden han slap, han gjorde dette en fire-fem gange, afskar hende luft og gav hende den så tilbage.
"Lige inden du kommer, så lukker jeg til... Bare slap af så vil du forstå hvorfor" sagde han roligt og tog begge sine hænder ned til hendes hofter for at løfte hendes ben op og hvile på hans lår inden han hårdt stødte ind i hende, holde stille et par sekunder imens han kiggede på hende i et forsøg på at aflæse hende, inden han så begyndte at besvæge sig ganske roligt.
Hans hånd flyttede sig op til hendes hals, og han brød kysset sekundet før han strammet til. Hun gispede overrasket og blikket farede forskræmt op til hans ansigt hvor han bad hende slappe af. Hvordan fanden skulle hun det når han tog kvælertag på hende? Han slap hende sekunder efter og hun hev efter vejret mens hun så forvirret mod ham, men stoppede ham ikke som han genoptog processen endnu engang. Hvad det her skulle gøre godt for anede hun ikke, og hun var en anelse anspændt.
Efter endnu et par gange med samme behandling forklarede han da lidt en smule og hun sank en klump og nikkede tøvende mens hun trak vejret dybt nede i lungerne. Hendes hud føltes så sensitiv og følsom og vandet der prikkede mod huden gjorde næsten ondt. Han flyttede snart på hende og hun lod sine ben hvile sig om ham mens hun flyttede hænderne til hans skuldre. Sekundet efter var han inde i hende og hun kvalte et gisp og bed tænderne sammen. Som han begyndte at bevæge sig faldt hun gradvist til ro og begyndte i stedet at nyde det, nyde ham og læberne skiltes for at lade en ny række af støn og gisp bryde hendes læber. Han vidste præcist hvad hun havde brug for, og hun havde virkelig ikke brug for andet end at mærke ham lige nu.
Men i nærhedne af hende var det kick ikke nødvendigt, for det kom af sig selv bare ved at se på hende. Han smilede roligt som han satte farten op og han ventede til han mærkede de små viberationer flytte sig i hendes krop. Han tog sin ene hånd fra hendes lår og op til hendes hals hvor han strammede til med al sin kraft og afventede de få sekunder til hendes orgasme kom, for han vidste at den ville blive meget stærkere når hendes ilt var mangelfuld.
Så snart at hendes orgasme kom i udbrud slap han sit tag om hendes hals, en smule nervøs for om hun var skræmt eller om det ville efterlade mærker, men for nu kunne han ikke andet end bare se til inden han selv fandt sin udløsning og let stønnede hendes navn som han lod hendes ben falde til jorden igen.
Hans stød i hende fortsatte, dybe, rytmiske og behagelig stød der ramte lige det ømme punkt i hende hun havde behov for . Langsomt begyndte hendes krop at spændtes, hendes underliv at trække sig sammen om ham og hendes vejrtrækning ændre sig og blive helt overfladisk. Sekunder efter fornemmede hun hans hånd mod sin hals og gispede igen, bed tænderne sammen mens hans stød fortsatte. Hun var slippet mellem hans greb om hendes hals, og de dybe stød der bragte hende nærmere kanten af sin orgasme. Som hun blev vippede over kanten var hans greb så stramt at hun næsten troede sig død indtil han pludselig gav slip og hun trak vejret tungt og hivende ind. Orgasmen faldt hårdere, tungere og kraftigere og hun gispede højere og gispende og fortsatte i længere tid end sædvanligt. hendes negle pressede sig ned i hans hud og hendes krop spændtes nærmest yderligere.
Wow, det havde hun ikke lige forventede! Hans egen orgasme fulgte sekunder efter og så slap han hende ellers og hun stod skælvende på sine egne ben. Gud hvor havde det været vildt og voldsomt! Hun kunne knap blive stående på sine ben som skælvede under hende, i mens fandt hendes hånd op til hendes hals og hun gned den blidt. Wow altså! Det havde hun ikke lige regnet med, vildt!
"Er du okay?" spurgte han og kyssede hendes pande imens han kiggede på hende, han ville ikke skade hende og han ønskede kun at hun havde det godt, og det var svært for ham ved netop hende fordi han hele tiden var så bange for at komme til at overskride hendes meget klare grænser: "Det kan godt være lidt voldsomt de første gange..." sagde han næsten undskyldende.
Lawrence sad bare og kiggede på hende, lod en hånd hvile på hendes skulder imens han prøvede at aflæse hendes ansigt.
Hun nikkede svagt som han spurgte om hun var okay og sukkede dæmpede, det var hun vel i princippet. Den tætte luft og fugten i badeværelset gjorde det ikke let at trække vejret, og hun vendte blikket op mod ham. "Kan du slukke for vandet?" spurgte hun forsigtigt og dæmpede og tog sig til halsen igen. Et øjeblik lukkede hun øjnene og sad blot komplet stille inden hun så op mod ham igen. "Jeg har aldrig oplevet magen til.." indrømmede hun tydeligvis forvirret.
"Du skal stole på at jeg ikke vil gøre dig ondt, jeg kan vise dig en helt ny verden" sagde han blot og vidste godt det sikkert lød meget mere romantisk end det faktisk var, for den verden han ville vise hende var ikke lykkelig og lyserød, den var mørk og... forvirrende. Selv for ham: "I know, det er intenst" sagde han i et lille smil og rejste sig så langsomt op.
"Kom... Ind i seng" sagde han og tog fat omkring hendes hånd for at trække hende op at stå: "Du bliver kold hvis du sidder herude" sagde han og var meget glad for at hun ikke var brudt ud i gråd og var løbet: "Jeg gør ikke de her ting fordi jeg vil være ond, jeg gør det fordi jeg kan lide det og fordi at min partner kan. Så kan du ikke lide det, så fortæl mig det.. Er du nysgerrig men skræmt, så fortæl mig det - men giv det en chance" sagde han roligt, hvad hun havde prøvet nu var jo kun en forsmag.
Hun lod ham hjælpe sig på benene mens hun lyttede og sukkede, svøbte håndklædet tæt om sig og tog et nyt et med på vej ud af badeværelset for at tørre håret med det. "Jeg er skam nysgerrig, jeg vil gerne prøve mere... men som sagt, jeg vil gerne vide hvad du laver.. ellers... går jeg i panik" hun så igen undskyldende mod ham, vidste det trods alt ikke var pointen bag det han gjorde men for deres fælles nydelse men det var svært ikke at blive skræmt når han sådan bare pludselig kvalte hende.
Hun gav sig til at tørre håret grundigt inden hun gav sig til at tørre kroppen. Klokken var ikke så mange, men hun var smadret! Hun sukkede, og lagde sig ind under dynen da hun var færdig og så mod ham.
Lawrence tørrede sin krop og gik ind i sengen sammen med hende, uden at tage tøj på. Han ville helst sove nøgen, især når han nu sov sammen med hende: "Well undskyld... Men i det mindste så eksploderede din krop som planlagt" drillede han let og kyssede hendes læber, han kunne kysse hende hele dagen lang.
Jeg har to møder i morgen tidlig, jeg er tilbage omkring klokken elleve, bliver du så længe?" spurgte han roligt, han havde et møde halv otte og igen klokken ti, så han kunne nok godt nå nem til elleve hvis han var en smule hurtig, og for hende ville han gerne fremskynde møder om ikke andet bare en smule. "Vi skal også have fundet dig et arbejde" sagde han med et roligt smil og lagde en arm omkring hende.
Hun smilede skævt "Tak" sagde hun blot. I det mindste diskuteret de det her, hvor underligt det så end var. Hun vidste at han nok ikke havde diskuteret alt det her med andre før hende og hun satte pris på at han gav sig tid til det og ikke bare opgav hende med det samme. Hun ville gerne glæde ham, og tilfredsstille ham så hvis det var hvad der skulle til ville hun gøre hvad hun kunne. Hvordan en voldsom orgasme der ramte hende så kunne tilfredsstille ham, anede hun ikke.
Snart lagde han sig ned til hende i sengen ligeså nøgen som hun var og de puttede sig ind til hinanden. Som han drillede hende og kyssede hende skulede hun lidt af ham efter at kysset var blevet brudt. "... jeg kan vel ikke løbe fra at det var den vildeste orgasme jeg nogensinde har haft..." indrømmede hun en anelse rødmende. Det var underligt. Den her sex-Gud dukkede bare op og tog hende med storm, og hun elskede det!
Som han nævnte den kommende dags plan lyttede hun roligt. Ja hun skulle jo søge arbejde. "Det var min plan at søge arbejde i morgen... det nytter ikke at skrive en ansøgning jeg har ikke andre erfaringer end som stripper og luder og det vil ingen bryde sig om... så.. jeg må enten ringe eller dukke op i egen høje person.. så... det ved jeg ikke" svarede hun ærligt. Hun anede ikke helt hvordan hun skulle gribe situationen an.
"Det ville ihvertfald være dumt at stikke af fra" sagde han blot med et lille smil og kyssede så blidt hendes læber. Han kunne sagtens forestille sig at hun med hendes fortid som prostitueret måske ikke havde nydt sex lige så meget som mange andre mennesker, og det havde Lawrence bestemt tænkt sig at lave om på, og han var nu også ret godt igang hvis han selv skulle sige det.
"Du kunne også tage med mig ud på kontoret, så får jeg Andrea til at finde dig et job" sagde han med et roligt smil, Andrea var uden sammenligning den bedste assistent han nogensinde havde haft og han var mere end sikker på at hun nok skulle finde et job til Cindy derude, desuden ville Lawrence ikke have noget i mod at have hende i nærheden hele tiden så han kunne holde et vågent øje med hende.
Som han nævnte Desiré Noir og at komme med derude tøvede. Var det smart? Selv hvis det skulle lykkedes Andrea at finde hende noget at lave så ville det betyde de to så mere til hinanden og han nærmest åndede hende i nakken hele tiden. Hun havde intet imod hans nærhed, overhoved ikke, men om det var smart eller ej, vidste hun ikke. På den anden side havde hun ikke de vildeste chancer for at finde et arbejde et andet sted. "Hvis det ikke er til mere besvær, så siger jeg mange tak" svarede hun mens hun blidt nussede ham på brystet. Jo hurtigere hun fik et arbejde, jo hurtigere kunne hun betale sin gæld af.
"Det er det slet ikke" sagde han og kyssede så kort hendes læber, han ville med glæde have at hun arbejdede på det store firma og han var sikker på at hun ville være i gode hænder sammen med Andrea: "Træt?" spurgte han og trak hende ind til sig imens han tungt lagde sit hoved på puden.
Han var som ikke sådan træt, nok mere bare en smule glad og udmattet. Men det var jo ikke ligefrem nogen nyhed i hendes selskab, det var skønt at have hende hjemme og lige nu ville han bare ønske at hun ville blive boende forevigt, men det vidste han godt ikke var en mulighed lige nu. Desuden havde de jo lige besluttet sig for at tage det roligt, og det måtte han hellere huske at respektere, dette skulle jo helst ikke ende galt.
"Godt så" svarede hun bare og puttede sig ind til ham som han trak hende nærmere. Hun nikkede blot ved hans spørgsmål, hun var træt og smadret så ja, det var vel ingen overraskelse eller noget chok for nogen. "To orgasmer på en dag, den ene en dræberorgasme... jeg er færdig!" hun var helt smadret, mildes talt.
Blikket vendte hun træt op mod ham og hun betragtede hans kønne ansigt. Blidt løftede hun hånden og lod den strejfe hans kind, kæbe og læber. "Jeg er en heldig kvinde" hviskede hun dæmpede, og dog ærligt. Hun lå her ved siden af denne meget smukke mand som kunne slå benene under enhver ved bare at sende dem et blik, så... det at han valgte hende, det var sgu fandme heldigt.
Hvis der var noget Lawrence var god til, så var det altid at skubbe ting til grænsen, han kunne godt lide at gå til grænsen og gerne over den også. Han va rikke uretfærdig og han var ikke ude på at gøre nogen ondt, men i hans liv hanndlede alt om at bryde grænser og det var jo nok også derfor at hans firma gik så godt, fordi han var nytænkende og ikke havde noget i mod at bryde grænser.
Han elskede at ligge ved siden af hende: "Det er mig der er heldig her" sagde han roligt og va rpludseligt taknemmelig for at hun blev slået ned den aften hvor han havde fundet hende, bare fordi at uden det så ville han aldrig have mødt hende, og han kunne godt mærke at han havde brug for en kvinde som hend ei sit liv, ihvertfald lige nu - og forhåbenligt også i fremtiden.
Lawrence havde skam allerede skubbede til hendes grænser, og han blev ved med at skubbe til dem! Over den sidste måned havde han formået at få hende i afvænning, det var trods alt mere end nogen havde kunnet overbevise hende om. Og nu lå hun så her og tog imod et job han tilbød hende, Gisp... han ville jo snart være hendes chef... og han havde så vildt meget adgang til alle informationer om hende.. ikke at der var nogen han ikke vidste i forvejen.
Hans svar fik hende til at rynke brynene. Ham? Hvorfor skulle han være heldig? Det var da ham der havde gjort så meget for hende og stadig gjorde, hun havde kun voldt ham problemer. "Jeg er nu sikker på at du ville have overlevet fint uden mig" svarede hun med et skævt smil, og formentlig levede mere trygt end han nu gjorde med hende omkring sig. Hendes tanker gled naturligvis til Bastian.
"Lad være med at tal om dig selv som om du intet er værd" sagde han blot og lagde sig tæt ind til hende imens han lod sine fingre fortsætte de masserende bevægelser, han kyssede stille siden af hendes hals, han vidste godt at hun ikke kunne tåle så meget mere og han var ikke ude på at hun skulle blive slået halvt ihjel.
Lawrence lagde sig om på siden for bedre at kunne ligge sig ind i mod hende: "Træk vejret.." sagde han som var det en kommando inden han skød sine finger bevægelser i vejret og fortsatte indtil hun fandt sin udløsning. Nu ville hun uden tvivl sove godt - hvis hun da lige huskede at trække vejret. Lawrence havde flere gange oplevet piger der næsten holde vejret i disse situationer, og det var ofte der at det gik en smule galt når de var trætte.
Han sukkede dæmpede ved hans irettesættende ord, om det var ordene eller hans behandling af hende der var skyld i sukket var ikke til at sige. Hun var dog helt anspændt ved hans berøringer, og hendes underliv dunkede stadig og var fugtig efter deres eskapader for kort tid siden. Selvom hendes krop var godt udmattet fulgte hendes hjerne med i hans berøringerne og lod resten af kroppen reagere på dem. Som han lagde sig tættere ind til hende lukkede hun øjnene og puttede hovedet tæt ind til ham mens hun lukkede øjnene og forsøgte at kappere alle de følelser hans berøringer sendte i gennem hende.
Han bad hende snart om at trække vejret, eller.. det var nærmere en ordre og hun klynkede svagt men forsøgte virkelig at koncentrer sig om sin vejrtrækning. Han fortsatte sine stimulerende kærtegn og det blev svære at fokuser eller at forholde sig i ro. Hun flyttede sig uroligt, stønnede dæmpede og pulsen steg igen mens han ikke gav hende et ben til jorden. Hans navn brød hendes læber, og hun vendte blikket op mod ham et øjeblik eller to inden hun måtte give efter for den nydelse der skød gennem hende. Da han atter vippede hende over kanten faldt hun udmattet tilbage i sengen, gispende og stønnene efter luft. Hendes krop var for tung, og hun kunne end ikke flytte sig. Øjnene gled blot i og hun lå mere eller mindre stille mens hendes puls langsomt faldt tilbage til den normale rytme.
Næste morgen vågnede Lawrence omkring halv seks, han kiggede på Cindy som stadig sov roligt, shit! Var den halv seks? Havde han faktisk sovet en hel nat? det skete jo nærmest aldrig for ham og han sad derfor et øjeblik bare og kiggede lidt rundt, det var alligevel satans, men på den anden side så sov man jo godt sammen med Cindy og han nød at ligge tæt om af hende.
"Godmorgen" sagde han roligt som han kyssede hendes læber ganske stille, de kunne vel godt stå op nu, de havde jo trods alt sovet i ret så lang tid begge to, når man tænkte på hvor tidligt de var gået i seng.
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]