Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tease i fuldskab - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tease i fuldskab - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tease i fuldskab

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:11

//god idé Jaster du kan blowjobe Zero mens Zero slikker Ai's underliv og blowjober dig :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 21:12

//helt ærlig ... hvad er i for nogle at få mig til at tænke ,GRRR///

Ailince så mod zero og sukkede dybt , hun lagde sig inden over zero og aede hans hår til siden "Zero , er du okay" sagde hun men os inden i hans hovede, hun lagde sin panden mod hans og kiggede efter om der var en chance for at redde ham , hun havde hørte jaster nedunder , men kunne ikke gjorder noget mod ham, hun ønskede ikke zero døde , bare fordi hun var blevet forelsket og ham omvendt, hun fik det dårligt i sig over det hun skulle gøre ... hun lede i Zero efter tegn på liv
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 21:13

//ej styr dig eller det man kalder sandwich en mand i hendes underliv den anden i hende røv XD//




Jaster vågnede igen og rejste der var en masse fulde mænd der stod og kiggede på ham "er du okay"spurgte en mand og kiggede på ham "ja jeg har det fint og gider i ikke og flytte jer"sagde han og gik forbi dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 21:15

///AHHH ; drengen .... ryster på hovedet opgivende //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:15

//helle for røven:P

Zero havde en lille livstegn hans hjerte bankede stadig men blev langsomt svagere og svagere ligesom han havde drukket noget vand (!) vis man kiggede på gulvet kunne man se at der lå et smadret glas og gulvet var helt vådt af vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 21:19

//underlivet er også bedst//



Jaster gik op til dem "ailince er du ikke kommet i gang endnu"sagde han og kiggede på hende "han skulle jo ikke dø godt være han ikke er den bedst person men han skal ikke dø"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:21

//nej hun har aldrig været hurtig til sex:P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 21:27

/Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. kan slet ikke li jer to i virkeligheden///

Ailince så mod jaster"nej skulle se om han stadig kunne redes, kan han "sagde hun og kiggede på Jaster , lidt mærkeligt"er du okay"hun pegede mod hans bule på panden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:28

//rolig nu søde^^ det er kun lidt harmløs dril jeg mener intet af det jeg sagde^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 21:30

//hey hey jeg er ikke sådan der irl det skal i ikke tro//



"ja jeg har det fint men kom nu i gang vil stadig elske dig selv efter det her"sagde han og kiggede på hende med øjne der bare sagde kom i gang
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 21:35

hun så forvirret på ham "er du sikker "spurgte hun og lagde en hånd på Zero bryst , mest for om han var okay , var han ... svag men i live i nu ... hun træk vejret dybt og vendte blikkede tilbage til zero "vil du siger så" sagde hun og følte lidt hun var som en voldtager
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 21:38

"vi kan lave en sandwich hvor den ene tager dig i røven og den anden i dit underliv"sagde han og kiggede på og gik hen til hende "bare han komme til sig selv igen"sagde han og kiggede hende i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 21:47

"What" sagde Ailince også mod Jaster "du sagde lige jeg ikke var en sex ting" sagde hun og sukkede "og du kan ikke gøre det , når den ene er bevisløss "hun sukkede og tog sine tusser af, men havde stadig sin nederdel på. hun så mod jaster
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 21:51

"det er du heller ikke men bare glem det"sagde han og kyssede hende på munden "du ved hvor jeg er"sagde han og begyndte at gå stille og roligt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 21:58

Hun grib fast i Jaster hånd og stod nu inden til ham ude på gangen, hun pressede ham mod væggen "tro ikke jeg kan" sagde hun og græd "Selvom du siger du stadig vil elske mig efter jeg gør det, tror jeg ikke jeg kan" hun slog en knytnæve mod Jaster bryst "men ønsker heller ikke Zero døder"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 22:07

"ailince ikke græde okay du er min guldklump"sagde han og kiggede på hende og kiggede hende i øjne "jeg elsker dig og vil gerne komme sammen med dig og det skal du vide"sagde han og kiggede på hende "men jeg kan blive her ved dig hvis du vil ha det"sagde han og kiggede på hende



//skal logge så vent på mig og ikke bare køre vidre med emnet så bliver jeg lidt sur men i må svare en gang efter denne her//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 22:26

Ailince så mod ham "det ikke hvad jeg ment" hun faldt sammen,"Kan ikke få mig selv til at havde sex med ham, når jeg elsker dig og du elsker mig" sagde hun og så ned "jeg forventer ikke du kan kiggede på det, men i det mest sige din meningen"hun kiggede mod jaster som stod op af væggen, hun græd
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 7:00

Han kiggede på hende "du skal ikke græde søde"sagde han og kiggede på hende "vi ønsker ikke han dør"sagde han og kiggede på hende "jeg vil altid elske dig men lige nu skal du redde zero"sagde han og kyssede hende på munden "denne ene gang er i orden med mig bare der ikke kommer flere af dem"sagde han og kiggede på hende og fik noget og tørte hendes øjne med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 16:01

"det er det, jeg ikke kan love, vis han nu i fremtiden for sammen problem" sagde hun og mærkede hans blidhed , hun smilede og så mod jaster , hun så græd stadig


//vi må nok vente på ham //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:03

//you know me you love me and i am here to help^^

Zero's mobil ringede det var Zann stod der på den mens den lå i hans lomme og spillede Go charlie/shawty its your birthday - 50 cent og vibrerede meget imens

https://www.youtube.com/watch?v=jMv7mzOdwhs

//Tja Zero kan intet gøre selv så jeg hjælper lidt^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:18

//girls com on^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 16:21

"hans mobil ringer hvad gør vi"sagde han og kiggede på ailince "og det med sex finder vi ud af til den tid okay"sagde han med et smil og kiggede på hende og tørte hendes øjne "vi kan jo ikke have at han dør"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 16:23

Ailince så mod mobilen "tag den selvfølgelig"sagde hun og tog mobilen og så der stod Zann og smilede nu sødt "hvor sjovt enligt" sagde hun og tog den op til øret "hej zann, det ailince" sagde hun som om det var hendes mobil
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:26

"hej Ailince er Zero okay? jeg mærkede nogle underlige ting så jeg ville lige sikre mig min bror var okay" sagde han roligt og lyttede efter "er du hos ham?" han grinte lidt "så det sikkert endnu en af hans super sex lege som jeg har kunne mærke men undskyld forstyrrelsen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 16:31

"Tja måske stiller , men har ikke fået nok sex... så han er ved at dø"sagde hun som om det var noget af det normalste i verden , hun små grinede "er i så tæt"

//skal hente min søskende . ses i to//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 5 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum