Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tease i fuldskab - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tease i fuldskab - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tease i fuldskab

2 deltagere

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 21:37

"det kan jeg gøre" sagde hun og rejste sig hun holdet stadig knive i sine hånd, lidt farligt, da man kunne se hun rystede over de ord jaster lige havde sagt, hun kunne ikke tro det var sandt , hun løb hen til døren "Lad mig klar kunderne , så klar i dette herinde" sagde hun og smilede blidt , hun forsvandt ud af døren og løb hen til nogle mænd og hviskede i deres øre "kom og se min slutning " hun var forførende og fræk, mand holdet om hende omkring livet, han smilede tilfreds "og tag dine venner med" . manden nikkede og folk begyndte at komme tilbage til strip-klubben
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 21:41

han tog sig til maven og mærkede smerten "inden ai skal på igen kan jeg så ikke få 2minuter med hende alene skal bare snakke med hende hvis hun vil"sagde han og kiggede på zero "det er jo dig der bestemmer på dette sted"sagde han og rettede sig op
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 21:51

//er zero dø?? ... Søde zero .. er du i live . haha XD ///


Ailince kom tilbage inden, men ikke alene, en manden holdet om hende liv og så ud til at været fortryllet af hendes skønheden, hun gled en figner over hans hals, og slikkede så derefter, hun smilede forførende til ham og hviskede "god dreng" sagde hun og han skulle lige til at kyssede hendes mund da hun lagde en figner over hans mund , hun rystede på hovedet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 22:09

//har svaret//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 22:14

//han er ikke på skal vi ikke sætte emnet på pause til vi alle 3 er på imorgen for skal selv snart logge//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 22:15

//okay ... ///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 22:17

//men ingen svare før alle er på på samme tid osv er det i orden????//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 22:21

//bedre ide.. rækkefølge ... Jaster , Zero og så Ailince XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 22:22

//ja så vi kommer til at vente på hinanden//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 12:50

//ja , men jaster starter , så zero og så mig //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Fre 4 Jun 2010 - 17:51

Jaster stod og ventede på zero's svar om at han måtte tale med ailince før hun skulle på igen "når må jeg eller ej zero"sagde han og kiggede på ham men han ventede på svar. Han ventede bare og kiggede på ailince med et smil på læberne og kløede sig lidt i nakken med sin ene hånd *man hvor længe skal jeg vente på at han svare mig*tænkte han og kiggede på zero igen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:03

Zero tænkte længe over det før han overhovedet gad og svare han så kort på Ai derefter på Jaster "på en betingelse" sagde han en vagt kom med papir og kuglepind "skriv under her" det var en kontrakt en slags Dæmon kontrakt som forbandt personen som skrev under til den enkle persons som osse skrev under "i skal begge skrive under på i elsker hinanden beklager Jaster men jeg stoler ikke på andre Dæmoner specielt ikke en med sexslaver" han så kort på ham med et blik som sagde 'i know it'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 12:02

Ailince så på papiret og læst for at undersøgende om det var rigtigt nok, hun kiggede mod Zero "hvorfor vil du ha han skriver under" hun var forvirrede over zero opførelse som om hun tilhørte ham eller som om han beskyttede hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 12:34

"hvorfor skal jeg skrive under på det jeg har ikke en skid med sexslaver at gøre"sagde han og kiggede på zero "Hvad er det jeg overhovedet skriver under for det er det jeg først vil vide"sagde ha og kiggede på zero og kiggede på ailince "hvad er det du er ude på zero"sagde han og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:37

Zero tog roligt papiret og sagde "kort sagt denne kontrakt gør sådan i 2 er forbundet indtil i begge er trætte af hinanden og DU" han pegede på Jaster "du skal befrie en vis Haruhi" han kunne ikke holde et lille grin tilbage "vis jeg husker rigtig havde i 2 det rigtig sjovt"

//logger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 12:43

"Haruhi" sagde ailince forvirrede og kiggede på dem , men mest jaster, hun følte sig pludselig såret ... hvad var lige dette , hun så på ham Jaster og derefter zero "ah"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 12:48

"Ailince det ikke noget jeg skal nok lade hende gå jeg elsker dig og kun dig"sagde han og kiggede på ailince også på zero "hun er ikke min slave længere zero"sagde han og kiggede på ham



//kig i emnet pigen i mørket så er der et bevis på at jeg har sluppet hende fri igen//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 12:53

Ailince hævet øjenbryn og krydsede armene "Du har haft gjordet nogle din slave" sagde hun sur og så mod zero "Yaya, mænd" hun flyttede sig nu hen mod dem og kiggede på jaster mest , skuffet over ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 12:57

"ja sorry jeg må lære det og det har jeg ailince jeg elsker dig og det ved du håber jeg da og kan forstår godt at du er skuffet over mig men jeg har sluppet hende fri igen håber ikke du alt for sur på mig"sagde han og kiggede på ailince man kunne høre at han mente alt hvad han sagde til dem og at det var sandt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 13:09

"Hmm" sagde ailince bare og så til siden "Så du tænker virkelig så meget på sex" sagde hun og så ned og sukkede dybt "Er jeg så os bare et sexting" sagde hun og så på ham, hun så sårede ud "må jeg være"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 13:23

"ailince du ikke en sexting du er den pige jeg ser som en dejlig kvinde som jeg virkelig holder meget af jeg elsker dig meget og vil ha at du lykkelig jeg vil ha et forhold med dig og det kommer ikke til at gå op i sex jeg ved jeg har gjordt mange dumme ting i mit liv men at elske dig er noget jeg virkelig gør"sagde han og gik hen til hende og kiggede hende i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 13:28

"Jaster du" hun så han nærmede hende "Kan li mig , " sagde hun og så ned og kiggede ham ikke i øjen "nu for jeg det dårligt, du havde jo twan dengang , hvordan skal jeg vide du ikke gøre det mod mig" sagde hun og kiggede mod ham , hendes øjne var blid men forvirrede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 13:32

"fordi jeg har forandret mig meget siden twan og kunne ikke finde på at gøre det mod dig"sagde han og kiggede på hende med et smil man kunne høre at han talte mere sandt og ikke løj på nogen måder for det ville han ikke overfor ailince "og ja jeg kan li dig for den du er hele din personlighed og alt ved dig"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 13:40

Ailince så på ham med stor øjne "Jaster du, er du sikker" sagde hun sødt


//Men smutter nu XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 13:42

"ja jeg er sikker har aldrig været mere sikker i mit liv end jeg er nu"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil



//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 2 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum