Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tease i fuldskab - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tease i fuldskab - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tease i fuldskab

2 deltagere

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 17:38

"Kan du virkelig li mig, kan bare ikke tro det kan være sandt"sagde hun og gik hentil ham og lagde en hånden på hans kind undersøgende , "det virker bare som en drøm på en punkt"sagde hun og aede blidt hans kind frem og tilbage
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 17:49

"men det er ikke en drøm ailince"sagde han og kiggede på hende med et lille sødt smil og gik tæt på hende med et sødt smil "elsker dig virkelig meget"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 17:53

Ailince lagde hovedet på skrå og smilede "tror dig"sagde hun sødt og smilede glad over det han sagde. hun rørt ved hans kind og kunne ikke lad være med at smil over hans varme hud, hun havde vel savnet nær kontrak
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 17:56

Han smilte til hende og lagde en hånd på hende hånd ved sin kind og tog den og hev hende blidt ind til sig og smilte til hende med et smil og kiggede hende i øjne med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 18:00

Ailince bliv hivet indtil ham ,hun så op mod ham , da hans krop var tæt til hendes , hun smilede kærligt"Jamen hej"sagde hun og mærkede hendes og hans vejrtrækninger ramme hinanden en gang i mellem, hendes hjerte slog hurtigere end normalt os
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 18:03

han smilede og gik hen til dem han skubbede dem helt op på hinanden derefter så han på jaster med et lidt frækt smil "vi har senge ovenpå vis det skulle være" sagde han drillende derefter lagde han papiret på et bord foran dem og sagde "så skal i skrive under begge 2" han så på Jaster "helle for Haruhi" sagde han og smilede "nogle tips til hende?" han så undersøgende på Jaster vis han kunne score hende og gøre hende til slave kunne Zero Elliot Bang osse gøre det med begge hænder bundet på ryggen

//thanks for waiting-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 18:06

"hej"sagde han og kyssede hende blidt på munden og holdt om hende "du er så dejlig"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil og kiggede så på zero "ja hun er nem bare tag hende mellem bene men hun er genert så tag det stille og roligt"sagde han til ham



//sorry zero//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 18:17

Ailince begyndte at grinede , hun havde sit hovede i mod jaster brystkasse ... hun kunne ikke lad være *de giver hinanden råd, så sjovt , men os så forkert* tænkte hun mens hun grinede, hendes krop rystede da der ikke var lyd på hendes grin, hun vil ikke ødelæggede deres samtale , men dette kom nok til det alligevel

//Sorry //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 18:21

//do nothing i think:P

"mister stille og rolig er på sagen" sagde han og grinte lidt "ja måske er det forkert søde Ai men det er som sagt my bread to live" han smilede i øjeblikket var han hel vild med at tale halvt engelsk han så på Ai han bukkede sig frem og kyssede hende på panden "må du blive lykkelig" hviskede han ind i hendes øre på en broderlig måde han rettede sig op "hva Jaster skal du osse lige ha et kys" sagde han og grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 18:27

"nej tak zero tror jeg springer over"sagde han med et grin og kiggede på ailince med et smil "du er skøn ailince"sagde han med et sødt smil og kiggede så lidt rundt *masser af liderlige mænd*tænkte han og kiggede på ailince igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 18:30

Ailince rødmede over Zeros kys, hun så mod Zero og smilede "ønsker os du er lykkelig, men 'ønsker mere du er i live"sagde hun og flyttede ud af Jaster armene og krammende Zero og smilede "Jeg vil altid være her "hun smilede og han vidste hvad hun ment med det, hun var altid vis han mangle noget... hun slap igen ham og stod nu bare foran zero og små smilede , hun vendte blikkede mod jaster "Han tænker på liderlig mænd lige nu"sagde hun drillende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 18:42

"hey hold mund ailince"sagde han med et grin "man kan heller ikke få lov til at tænke uden du læser dem"sagde han og stod og grinte af det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:03

Zero grinte osse "hun er ikke den eneste som læste det" sagde han roligt og så på Jaster "sig mig tænder du på alle de liderlige mænd" sagde han og lavede en magisk Kaos kugle ved Jasters skridt som om hans p** var stiv under dem og grinte lidt mens han igen så på Ailince "jeg vil altid være der for dig Ailince du er som en lillesøster for mig den lille søster som jeg aldrig fik" han så ned i jorden "samme dag som min lillesøster blev født blev jeg min bror og min mor og hele vores landsby dræbt jeg og min bror overlevede ved at blive til Dæmoner resten døde" han så på Ai igen han omfavnede hende "du er ligesom sådan jeg kunne forestille mig hun ville være" han så på Jaster "du er en død mand vis du såre hende "sagde han advarende en eller anden måtte give ham en advarelse "jeg ved Zann føler det samme for dig Ailince" sagde han og gav slip derefter gik han tilbage mod hans kontor med hænderne i lommerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 19:17

"jeg tænder ikke på mænd føj for den og skal nok lade være med at såre ailince det kunne jeg aldrig finde på hun er en dejlig kvinde der fortjener det bedst"sagde han og kiggede efter zero og kiggede så på ailince med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 19:33

Ailince var rørt af Zero ord "Han tænker mig som hans søster"hun så blidt efter ham og små grinede , hun vendt sig mod jaster og lagde hænderne på hendes hofter "Er du sikker på du ikke gør det" sagde hun og smilede drillende "det er lidt forkert det Zero sagde der , tænk han har været i seng med mig også føler han jeger som en søster for ham "sagde hun og kløede sin kind
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:34

//hej Ai det der var en lussing men meget sjovt^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 19:35

//sorry ... var ikke ondt mentXD haha //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:36

//nej nej ved det men selvom Zero er voldtager og player ville han aldrig kneppe en fra sin familie (men det hænger sikkert sammen med at Zann er hans eneste familie^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 19:46

"ja den er lidt skør"sagde han med et smil og kiggede på hende og gik hen til hende og lagde sine arme om hende og kyssede hende blidt på munden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 19:49

hun mærkede sus i maven og nyd hans kys, hun gengældt hans kys og gled en hånd over hans hals om til hans nakke og op i hans hånd, hun stod tæt indtil ham og slap så kyssede efter lidt tid , hun smilede glad til ham "Jamen goddag"sagde hun med lidt drillende tone
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:51

Zero gik ind på sit kontor men kede sig nu han havde intet at lave han havde ikke engang en date han tog sin mobil og ringede rundt intet han kastede mobilen så hårdt den smadrede ind i døren alt gik i stykker bortset for sim-kortet hvor alle hans numre var i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 20:08

"hvad sker der lige inde på zero's kontor"sagde han og kiggede på ailince med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Søn 6 Jun 2010 - 20:12

hun vendte blikkede mod hans kontor "jeg kigger lige"sagde hun og gik ud af hans armene og hentil kontoret , hun åbnede og dukkede sig, noget kom flyvende i hendes rating "Ah" sagde hun også mod zero "er der noget galt zero"sprugte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 20:13

Han gik stille hen til ailince og kiggede ind på zero han kiggede stille og roligt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:14

han skyndte sig at fjerne en bog han var gået igang med og så på hende med et chokket blik men smilede så da det var hende han fandt bogen frem igen og sagde "luk lige døren Ai søde" han læste roligt videre "tja Ai situationen er som følgende vi har ingen penge på baren her vi har ingen strippere fremme endnu og jeg har ingenting vis du forstår" sagde han og mente sex "det kan være skadeligt for mig men alligevel kan jeg ikke skaffe noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 3 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum