Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tease i fuldskab - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tease i fuldskab - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tease i fuldskab

2 deltagere

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:18

Zann stod stille lidt mens han pillede ved sit sværds håndtag men så ikke på Ailince eller Jaster han trak på skulderen og gik videre nedenunder roligt og fredeligt han gik ned ved baren bestilte en kraftig vodka fik den serverede og bundede den med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:27

//videre? Logger nu men skriv i 2 lige hurtigt et indlæg hver så kommer jeg tilbage i aften^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tirs 8 Jun 2010 - 19:28

han kiggede efter zann og kiggede så på ailince og kyssede hende på munden med et smil "når så vi elsker hinanden"sagde han med et smil og kiggede hende ind i øjne med et smil og kiggede så hen på zero "mon han snart kommer sig"sagde han og kiggede på ailince med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 22:00

"HAN SKAL HA LOV TIL AT SOVE LIDT" råbte Zann mens han drak flere normalt ville folk være gået i gulvet men Zann kunne ikke blive fuld han kunne ikke engang blive en smule han kunne bunde 20 vodka flasker hurtigt og intet ville ske med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tirs 8 Jun 2010 - 22:02

"okay"sagde han og kiggede på ailince "skal vi gå ned"sagde han og kyssede hende på munde med et stille smil og kiggede hende i øjne "vi behøver jo ikke at skjule hvad vi føler for hinanden"sagde han med et stille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tirs 8 Jun 2010 - 22:13

Ailince så på ham med nogle blide øjne "Være stille" hviskede hun og tog Jaster hånd og tog ham med ud af rummet , hun tog ham med nedunder "ved ikke hvordan zane vil tage det" sagde hun og sukkede , hun så mod Zann som drik lidt, "Er han fuld" spurgte hun jaster , hun slap hans hånd og gik over til ham og lagde sin bløde hånd på hans skuldre "Hej du"sagde hun sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Tirs 8 Jun 2010 - 22:19

Han fuldte med ailince "tror jeg"sagde han og kiggede på zann med et stille smil men viste ikke om han var fuld eller noget men var ikke sikker på noget lige nu og kiggede rundt omkring "ailince søde jeg tror der er mange der vil se dig strippe lige nu"sagde han og kiggede hen på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tirs 8 Jun 2010 - 22:36

Ailince så sig omkring og så mændene kiggede på hende og hun små grinede "så det vil det" hun så mod sit ur "men pause slutter om 5 min, så kan du se mig strippe søde" sagde hun til jaster , folk råbte Ai ai ai ... hun kunne ikke lad være med at grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 15:04

Zann drak videre han så på Jaster "AILINCE VI LUKKER OM 35 MINUTTER" råbte han til hende selvom hun stod i nærheden men alle råbte så højt det var næsten umuligt at høre han rejste sig og gik hen til et bord i hjørnet ingen satte sig der fordi det var personale bordet her havde man det bedste overblik af hvad der skete

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 16:14

"ja det kan jeg da"sagde han med et stille smil og kiggede på hende og kiggede så på zann som der sad og råbte "hun står lige ved siden af dig"sagde han og kiggede på zann også på ailinse og smil stille og kiggede så lidt rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Ons 9 Jun 2010 - 17:29

"Jeg ved godt vi lukker snart" sagde hun og sukkede dybt over zann , hun holdt jaster hånden "måske en anden gang " sagde hun sødt og små grinede , hun så mod zann "Lad os for en driks inden de lukker" sagde hun og hiv jaster med over til baren , hun sætte sig ned på en stol og fik en ren volka
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 17:43

"jeg drikker ikke sådan rigtig"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede så lidt rundt *der er godt nok mange folk her*tænkte han og kiggede på hende med et smil og kiggede på hende og sad bare og kiggede på hende med et sødt smil og kiggede så lidt rundt igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 17:49

Zann drak videre mens han med stor omhu med stor vilje undgik at se på Ailince og Jaster han var trist igen og ville ikke ødelægge deres gode humør han drak videre han tog fat i bartenderen og bedte om at få spillet en sang som kom med det samme Timbaland - the way i are

https://www.youtube.com/watch?v=na5lX4L8ov4&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 18:00

Han kiggede på zann og kiggede så på ailince. Han kyssede hende på kinden og kiggede så lidt rundt i lokalet med et stille smil og kiggede så på ailince "hvor lang tid er der til der bliver lukket"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:12

Zero kom gående ned af trappen mens han rystede svagt fordi han havde det dårligt han så rundt i baren lidt "SÅ DER LUKKET UD UD UD!!!" råbte han til alle alle styrtede ud "undtagen dig Ailince dig Jaster og min bror Zann" han så alvorlig ud på dem lidt før han fortsatte med at jage alle ud og låse af så de var låst inde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Ons 9 Jun 2010 - 21:12

"Nu "sagde hun og drak resten , hun så mod Zero "ikke over arbejde det vel"sagde hun og sukkede opgivende , hun så mod jaster glad og lykke , hendes blik som om dette kun tilhørte til Jaster, det kærlig og lykkelig blik
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:18

"Ailince dig mig nu" sagde han hårdt og pegede på et privat stripper rum bag ham "Jaster du kan osse komme med jeg skal snakke med jer begge 2" han vente sig og gik ind i privat stripperrummet og satte sig i den eneste stol der var derinde og ventede på dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Ons 9 Jun 2010 - 21:23

Ailince så spørgende på Zero og lagde hovedet på skrå "Ahh"sagde hun men tænkt ikke mere over det, hun rejste sig og kiggede kærligt på JAster, hendes blik sagde kommer du ... hun vendte sig derefter begyndte hun at gå efter Zero

//jaster er vis ikke tid stede XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:57

//vi venter på ham jeg logger alligevel snart^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 21:59

Han rejste sig op og gik med ailince "hvad er der zero"sagde han og gik med og var nu kommet ind i det rum zero ville ha at de skulle komme ind i og kiggede på zero "hvad"sagde han og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Ons 9 Jun 2010 - 22:00

Ailince så mod jaster , med blidt blik, hun tog hans hånd og hiv ham med "Kom nu"hun så mod Zann, men trist blik *sorry jeg giver dig smert* sagde hun i Zann hovede , hun gik inden gennem døren med jaster hånden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:02

"luk døren efter dig Jaster er du født i et S-tog?" sagde han roligt "Ailince jeg vil be dig om at huske den tjeneste jeg har sagt du skulle holde for mig" han så alvorlig på hende "det er min pligt som hans bror at holde af ham og hjælpe ham og indtil han er okay igen efter tabet af Kajika vil jeg bede jer holde kysseriet på et minimum mens han er i nærheden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 22:10

"ja det er jeg faktisk"sagde han og kiggede på zero og kiggede på ailince "ej det er for sjov men skal nok holde på kysserriet mens zann er her men hvor skulle jeg vide det fra med kajika og ham jeg vidste det ikke okay"sagde han og lød som om han var ved at flippe ud men det var han ikke han stod med en drik i hånden som han havde taget fra et bord og drak noget af den "ailince lov mig at jeg skal lære at drikke for ellers går jeg hurtigt under bordet hvis vi har fest eller sådan noget"sagde han med et smil men han gik normalt men lød kun fuld
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 22:30

//er der nogen?? hmm nej i er logget men så tror jeg også jeg vil logge nu så//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Ons 9 Jun 2010 - 22:58

Ailince så mod Jaster og små grinede , hun tog hans driks, den var nu tom "Så lad være med at drikke så hurtigt"sagde hun også mod Zero "Jeg har lovet dig det først efter vi kyssede, men ja vil holde mit løft for nu af "hun smilede "Nul kys foran ham" hun smilede blidt til Zero "fordi jeg holder af jer begge to, Zann og Zero , mine stor brødre "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 7 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum