Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tease i fuldskab - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tease i fuldskab - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tease i fuldskab

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:32

//ja søde ses^^

"nej det er fordi vi blev Dæmoner samtidig jeg snakker faktisk ikke ret meget med Zero mere men sådan er det" sagde han og grinte lidt "hva når du nu ikke er i seng med ham mere hvad siger du så til at smutte en tur hjem til mig" sagde han frækt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 17:18

"Hvor du sjovt Zann... du vil slet ikke kun holde til det" sagde hun drillende og grinede i mobilen , hun så mod jaster "Zero bror" sagde hun og holdet for telefon så zann ikke hørte hende og smilede , hun snakkede igen til Zann "Nåh, men hvad gør vi med Zero " spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:21

"tja enden knepper du ham mens han sover eller osse finder du en måde at få vandet ud af hans lunger" sagde han roligt "men uden at bide ham for det vil bare gøre det værre" han smilede roligt og ventede på hvad hun ville gøre og ikke gøre ved Zero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 17:24

"hm , så jeg skal virke havde sex med en som er næsten død, det er så klamt" sagde hun og gys "jeg voldtager ham jo næsten "sagde hun og så mod jaster "Hej Zann, kan du ikke få vandet ud af hans lunger, du vil nok ikke havde sex med mig vel" sagde hun med en drillende tone
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:25

//venter på Jaster^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 17:26

//jep//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 17:46

Jaster stod og kiggede på dem "øh"sagde han bare *hvad forgår der lige*tænkte han og kiggede på ailince *og har zero en bror*tænkte han og kiggede lidt rundt *det kan ikke føre til noget godt*tænkte han og kiggede på ailince med et lille skævt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:50

"Ailince få lige din elskede Jaster til at holde kæft med de tanker" sagde en stemme bag Jaster det var Zann som var kommet frem han lukkede sin mobil og så vredt på Jaster han havde et langt sværd fremme han havde det omvendt i hånden så spidsten pegede op langs hans arm han så lidt på Jaster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 17:58

Han vente sig om og kiggede på zann "jamen hej med dig"sagde han og kiggede på ham "så du er zann bang zero's bror"sagde han og kiggede på ham man kunne se at jaster ikke var særlig bange for sådan nogen som ham han var mere kold over for dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 18:00

Zann gik hen mod Jaster "pas du hellere på måske er du ikke bange for min bror men jeg har gjort ting som du ikke kunne drømme om" sagde han roligt og mente dengang han tvang Zane til at dræbe ham selv og Zann bare 2 minutter mere og Zann havde dræbt Zane men desværre brugte han den pokkers teknik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 18:03

"aha så det har du"sagde han og kiggede på ham "du ser ikke rigtig stærk ud på nogen måder men pyt"sagde han og kiggede på ailince med et stille smil og kiggede så på zero "hvad gør vi med zero"sagde han og kiggede på dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 18:11

"fornærm mig en gang til og jeg lover dig Ailince ikke bliver din om så jeg selv skal dræbe hende" sagde han roligt for at gøre det lysklart for Jaster at han ikke fandt sig i at blive fornærmet han fandt en pistol frem med løgskud som det hed hvidløg endda


Sidst rettet af Zann Bang Man 7 Jun 2010 - 18:14, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 18:14

"hold dig fra hende"sagde han surt og kiggede på ham "hun har ikke gjordt dig noget det var mig der fornærmede dig og ikke hende"sagde han og kiggede koldt på ham "det er mere mig du skal være ude efter"sagde han og kiggede på ham "bare du lader ailince være"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 18:17

Zann smilede og klappede ham på skulderen og lagde pistolen væk "du er god nok Jaster" sagde han roligt "men du må forstå at jeg hader folk fornærmer mig Ailince har aldrig gjort det og jeg har kendt hende længe det er derfor jeg ikke vil have hun skal være sammen med en karlsmart" han satte sværdet ned i en holder og så tænkende på Zero "for det andet du skal ikke fornærme mig jeg er den største mulighed Di Morga har for at dræbe Zane igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 18:20

"jeg ved knap nok hvem ham zane er for en dims alle snakker om ham men jeg ved ikke hvem han er og hvorfor snakker alle om ham"sagde han og kiggede på zann og kiggede så på ailince med et stille smil og kiggede så stille rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 18:29

"kender du ikke Zane" sagde han undrende derefter så han på Ailince og så på Jaster igen "Zane er den ondeste og stærkeste i Di Morga alle i hele landet her vil dræbe ham selv hans egen lærling" han så på Ailince lidt "kæft en snegl du har fået dig" sagde han drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 19:04

Ailince så mod den ene til den anden "Øhm, ja Zann ser du " sagde hun og kløede sin kind "Han er min mester"sagde hun stillede og så mod jaster, hun stod nu elegant bag jaster som om hun passede på sig selv , hun så frem "du er ikke sur på mig vel"sagde hun og små grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 19:05

Zann grinte lidt og så på Ai "jo da" sagde han og forsvandt han kom frem bag hende og tog fat om livet på hende og løftede hende op og svang hende rundt "så sur at du skal snores rundt" sagde han og svang hende hurtigt rundt og grinte af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 19:15

"Ahh, du har ikke forandre dig"sagde hun og holdt fast om hans hals mens hun svingede hende rundt, hun kiggede på jaster og "Jeg er rundtosset" hun kom fri og løb hen til Jaster og lagde armene om hans hals og lagde hendes ansigt mod hans bryst
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 19:17

Han lagde sine arme om hende "klare du den søde"sagde han og kiggede på hende med et smil "du ser helt rundt på gulvet"sagde han og kiggede på hende med et smil og kyssede hende på pande med et smil og kiggede så på zann
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 19:52

Zann havde vent sig om og så mod et vindue han så trist ud han rystede kraftigt på hovedet han gik direkte ind til Zero han tog et langt rør frem fra et skab han stak det ned i munden på Zero helt ned i hans lunger og knipsede vandet kom ud fra røret der var intet mere end 3 dråber men det var nok han tog røret ud af Zeros mund igen vente sig om og gik hen mod trappen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 20:36

Han kiggede på zann og fik lidt store øjne og kiggede på zero "klare han den"spurgte han og kiggede på ham også kiggede han på ailince "står du godt søde"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil og kiggede så lidt rundt i lokalet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Man 7 Jun 2010 - 21:01

//logger for i dag XD//

Ailince nikkede til Jaster "Ja , gør jeg , hvorfor "sagde hun og lagde hovedet på skrå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Zankuji Man 7 Jun 2010 - 21:03

"det var godt søde"sagde han med et smil og kiggede på hende




//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Adriana Tirs 8 Jun 2010 - 6:31

"ja synes du ikke" sagde hun og gled sin hånden i under hans tøjre og lagde den mod hans mave, hun nussede blidt, hun kiggede mod Zann"klar han sig"spurgte hun og smilede blidt "Kan du ikke se noget nu på mig enligt Zann" hendes hår var sort, hun var kridhvid og blevet meget smukkere , helt perfekt nu ... hun var alle typiske tegn på en vampyr
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Tease i fuldskab - Page 6 Empty Sv: Tease i fuldskab

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum