Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 15:02

Han så på hende da hun undskyldte for at havde glemt det. "Tak for hvad?" spurgte han da hun takkede ham, dog uden at sige hvad hun helt takkede ham for. Han hørte godt det hun sagde, og et smil bredte sig på hans læber. "Kan jeg stole på dig der ude? Stole på, at du ikke bare prøver at stikke af fra mig igen?" vil han gerne vide. Havde hun mon lært det, ikke at stikke af, eller var dette endnu et forsøg på at flygte. Men han kunne jo give hende staffen det sted de skulle hen. Det var fristende, men vil det lære hende, ikke at glemme det igen. "Kan det lære dig, ikke at glemme det næste gang?" spurgte han og så ned på hende med et halv ondt smil.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 774

Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 5 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 15:11

Så dum, som hun jo var havde hun glemt at fortælle ham, hvad det var hun takkede for. "Jeg takker, fordi jeg kom, Herre." svarede hun undskyldende og kiggede skamfuldt op på ham. Hun så, hvordan han smilede, da hun havde kommet med hendes kloge og snedige forslag. Nu skulle han bare stole på hende, uanset hvad hun sagde. "Ja, Herre. Herren kan sagtens stole på slaven. Hun gør kun hvad Herren siger. Slaven vil ikke stikke af." svarede hun, måske en smule for ynkeligt. Hun vidste, at han sikkert ville stole nok på hende, til at lade hende gå frit omkring. Hun nikkede ihærdigt. "Slaven lover, at hun ikke glemmer det igen." sagde hun hurtigt og prøvede at komme fri. "Hvad skal slaven så have på?" spurgte hun forsigtigt.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 252

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 15:26

Han sukkede stille af hende. Var hun virkelig klar til at komme med ud? hun havde jo ikke været her så længe endnu jo. Havde han nået at opdrage hende ordentlig på den korte tid? Han var ikke sikker på det. Da hu lovede at hun ikke vil stikke af fra ham, så han mistroisk på hende, men smilede så for sig selv. "Jeg stoller på dig, og du ved jo, at det går værst ud over dig selv, hvis du prøver at stikke af fra mig." han smilede stille til hende, og klappede hende på kinden kort.

Da hun lovede at hun ikke vil glemme det igen, smilede han stille. "Godt, for næste gang, så slipper du ikke så billigt. Så for du en rigtig straf for det." lovede han hende. Han så på hende da hun prøvede at kunne fir. "Hvem siger at vi er færdige endnu slave? Har jeg sagt du kan komme fri her fra? Og hvad angår dit tøj, skal jeg nok finde noget til dig om lidt." han stirrede lige på hende.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 15:36

Hun kunne fornemme, hvordan han rigtig stod og tænkte det hele igennem. Om hun nu var klar til at komme fri, og om hun ville stikke af fra ham. Hun kunne se, at han ikke ligefrem stolede på hende og hvor mistroisk han end så ud. Derfor begyndte hun at blive lidt bange for, om han vil sige nej, men hun blev lettet da han sagde at han stolede på hende. Smilet kom hurtigt frem. "Tak, Herre. Slaven skal nok være artig." svarede hun. Han klappede hende lige kort på kinden, ikke at det generede hende.

Hun kiggede tiggende og træt på ham. Hun ville så gerne fri fra bordet her, men han truede hende med at hun ville få en straf næste gang som var hårdere end dette. "Åh, herre. Vil du ikke nok slippe slaven fri? Slaven gør lige hvad herren siger." tiggede og bad hun.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 16:13

Han smilede af hende, da hun sagde, at hun nok skulle arte sig. "Godt, for det vil komme til at gøre meget ondt, hvis du ikke arter dig." sagde han og så ned på hende. Han så på hende da hun tiggede om at komme fri. "Egentlig er jeg ikke færdig med dig endnu." sagde han, og så på hende med et roligt blik. Han havde tænkt sig at gøre mere, men det kunne de også gøre når de kom hjem igen. Han spændte hende fri. "Du kan hvile dig 30 min inden vi skal af sted." sagde han, og gik op af kælderen, uden at se om hun fulgte med eller ikke. Han gik ind på sit eget værelse, og lagde sig i sin seng. Hun vil ikke kunne komme ud, da døren jo var låst, og han vil kunne høre det, hvis hun prøvede.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 17:22

Hun nikkede og accepterede, at hvis hun gjorde noget som helst, som ikke behagede ham, ville han straffe hende på den hårde måde, og det ønskede hun ikke. Selvom han sagde, at han ikke var færdig med hende endnu, smilede hun, da han slap hende fri. Hun satte sig op og gned sine håndled lidt. Hun lyttede til det han sagde, og nikkede. "Javel herre." sagde hun og ømmede sig. Uden videre gik han ovenpå, men da han hverken gjorde tegn til at hun skulle følge ham, valgte hun at blive i kælderen.

Imens hun satte sig hen på sengen, måtte hun finde på en plan i de 30 minutters pause, hun havde. Hun måtte træde varsomt i hans spil, og trådte hun forkert, blev hun straffet. Der måtte være en måde at undslippe ham på, men hvordan?
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 17:33

Han smilede for sig selv over roen som der var her lige nu, og valgte så at ringe til en restaurant, hvor han bestilte bord til dem. Han tog selv hurtigt noget ordentlig tøj på, og fandt så en let kjole til hende. Den vil gå hende til lige over knæene, og den var enkel sort. Han overvejede lidt, om hun skulle havde den ting på, som gav hende stød, men nej den måtte hun godt slippe for denne gang. Han fandt en vibrator, og lagde den sammen med kjolen. Han gik ned i kælderen hvor hun stadig var, og lagde tøjet foran hende. "Tag det her på. Du har præcis 5 min til det." sagde han, og blev stående, og ventede på hun tog kjolen på, og vibratoren op i sig før de kunne komme af sted.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 17:41

Lige nu sad hun bare og nød roen, der var sænket sig over den ellers klamme kælder, hun befandt sig i. Hun kunne høre nogle enkelte dryp udenfor, men det var meget svagt. Gad vide, hvilken form for tøj hun skulle gå rundt med? Bare det ikke var noget pinligt, så folk gloede på hende. Hun sad og ventede, selvom hun ikke havde noget imod at vente, for hun nød bare stilheden. Den blev dog afbrudt efter hun hørte ham komme ned ad trappen.

Han kom ned med en fin, sort kjole, som hun synes godt om. "Den er flot, Herre." valgte hun at kommentere og tog den hurtigt på. Hun skævede til vibratoren, men stak den alligevel op. Nu stod hun bare og ventede i stilhed på at komme ud herfra, for en sidste gang, måske.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 17:51

Han smilede til hende da hun sagde den var flot. Han betragtede hende, da hun havde taget den på. "Den klæder dig" sagde han, og smilede da hun nu var klar til de tog af sted. "Og husk nu, ingen ballade, og stikker du af, skal jeg skam nok finde dig igen" Han smilede ondt til hende, for at minde hende om, hvem der havde magten her. Han førte hende op af kælderen, og ud på gaden. Han så på hende. Hun havde stadig halsbåndet på, som hun ikke selv vil kunne få af. Han gik roligt mod den restaurant de skulle over på, og han holdte døren for hende, da de kom der over. Han så på hende roligt. Uden varsel valgte han at tænde vibratoren i hende ved hjælp af en fjernbetjening, og han skævede til hende, for at se hendes reaktion på det. En tjener kom over, og viste dem over til deres pladser.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 18:03

Hun havde altid godt kunnet lide sådan nogle kjoler, ikke for lange og ikke for korte. Hun studerede sig selv et øjeblik og smilede, da hun kiggede op, så hun at han smilede af hende. "Tak, Herre." svarede hun og gav ham et kram, selvom det nok var forbudt. Lige inden de skulle til at gå, lyttede hun til det han sagde, og denne gang mente han det skam samt det onde blik. "Javel, Herre." svarede hun og gik op af trappen stille og roligt. Det irriterede hende dog, at hun skulle gå med det halsbånd, og det kunne man tydeligt se.

Da han holdt døren for hende ovre ved restauranten, smilede hun og takkede ham endnu engang. Det hun ikke havde forventet var, at vibratoren pludselig gik i gang uden videre, og hun bed tænderne sammen for ikke at komme til at skrige. Hun foldede benene om hinanden, og måtte gå forsigtigt, da de skulle følge tjeneren. *For helvede da også! Nar!* tænkte hun rasende og skulede til ham, da hun gik bag ham.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 19:09

Han smilede let af hende. "så lidt." Han havde penge nok, så han havde intet imod at bruge en smule penge på hans slaver. Han blev noget overrasket over det kram hun kom med ud af det blå, og var ikke sikker på, hvad han skulle gøre ved det. Han skubbede hende fra sig kort efter. Han smilede da hun sagde javel herre, da han sagde hun ikke skulle prøve på noget. Han var ligeglad med at halsbåndet irriterede hende.

Han så på hende, da hun pludselig samlede benene og mere end det. Han rømmede sig id af hende, for at minde hende om, at hun ikke måtte. Han kunne svagt mærke hendes blik da de gik over til bordet. Han satte sig ned, og se på hende for at få hende til at sætte sig. Da hun sad, og tjeneren var væk, lænede han sig ind over bordet, og så på hende. "Du samlede benene før" konstaterede han, og så afventende på hende.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 19:15

Selvom han slet ikke viste form for nogen kærlighed eller følelser overfor andre, prøvede hun alligevel at vise nogle kærlige følelser overfor ham. Det kunne måske smitte lidt af på ham. Gad vide, om det mon var en dyr restaurant, de skulle besøge, eller om det bare var Mc Donalds, men så reserverede man jo ikke bord.

Det var ikke hendes mening at samle benene, men det havde vibreret så meget, at hun ikke kunne gå. Hun satte sig, og så ham direkte ind i hans øjne. "Det kunne slaven ikke gøre for." hviskede hun og prøvede at ryste den irriterende tone væk.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Man 9 Nov 2015 - 20:11

Han var ikke så tilfreds med, at hun prøvede på det her. Han var ingen gang sikker på, hvad hun helt var ude på lige nu, med det kram og det.

Han så på hende, og hævede et øjenbryn. Det lød som om, at hun sagde det ikke var hendes skyld, at hun havde gjort det. "Så du kunne ikke gøre for det? Har du ikke selv styr over dine ben da?" vil han vide, og overvejede ligefrem en ny staf for, at hun havde samlet benene. Han rykkede om på siden af bordet, så de sad ved siden af hinanden, og han lod sin hånd komme op under hendes kjole. Han så lige på hende imens, og rørte nu hendes klit. Han begynde at kæle for hende, vil se om han kunne få hende til at stønne. Det så ikke ud til, at nogle lagde mærke til det han havde gang i her.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Man 9 Nov 2015 - 21:44

Hun havde vist ikke endnu bevist at hun sagtens kunne være ude blandt andre og opføre sig ordentligt. Det var sådan hun opførte sig ifølge herren, mente hun. Lige nu sad han bare og ydmygede hende på det groveste. Han mente, at det var hendes eget problem, og at hun selv kunne styre sine ben. Sandt nok, men hun styrede til gengæld ikke den fjernbetjening.

Det værste der kunne ske, skete altså nu. "Herren styre selv fjernbetjeningen." sagde hun lavt og var lige ved at sprængtes af raseri, da han valgte at røre ved hende. Lidt for meget. Uanset hvad, ville hun ikke sidde og komme og stønne foran andre. Hun holdt vejret nogle gange og følte sig pinligt berørt og kiggede slet ikke op på sin herre.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 16:43

Han så på hende, og fortsatte med det han gjorde. Han så hårdt på hende. "Sandt nok, men det betyder stadig du skal følge reglerne." sagde han. Han havde lyst til at ydmyge hende mere end han gjorde i forvejen. Men hvad skulle han gøre? Han smilede ondt. Efter de havde spist, skulle hun nok finde ud af, hvad han egentlig havde af planer. De havde fået et menukort hver, og han så på hende stille. Man kunne ikke se på ham, at han snart vil få hende til at gøre noget som nok vil være meget grænseoverskridende for hende. "Hvad vil du have at spise?" spurgte han, og fjernede sin hånd fra hende. Han slukkede for vibratoren, og så på hende. Der var en tag selv bufe, som de kunne vælge. "Bufeen?" han så afventende på hende.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 16:53

Hun hævede sit blik fra sine ben og op på sin herre. Han havde et temmelig hård blik og det så ud til, at han mente hvad han sagde. "Javel herre." svarede hun lavt. Hun håbede for guds skyld ikke, at han ville hævne sig, men man vidste aldrig med ham. Det lettede en del, da han endelig slukkede for vibratoren, og hun sukkede lavt. Hun kiggede intenst på kortet, og løftede blikket. "Slaven vil gerne bede om bufféen, herre." svarede hun og kiggede ham direkte ind i øjnene.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 19:21

Han så fortsat på hende. "Godt vi er enige" Han kunne se på hende, at hun bedre kunne lide det efter han slukkede vibratoren. Han skulle nok få sjov ud af det her, tænkte han, og smilede bredt for sig selv. Han nikkede da hun sagde hun gerne ville have bufféen. "Godt, og hvad med drikkelse?" han ventede på et svar, inden han bestilte det. Han rejste sig op, så ned på hende. "Tag hvad du vil der oppe" sagde han, so tegn på, at hun gerne måtte spise nu. Han gik selv op og tog noget mad. Han holdte dog hele tiden et skarpt øje på hende, så hun ikke kunne prøve på noget.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 19:43

Hun nikkede da han sagde, at de var enige om det. Det så ikke videre ud til at han havde tænkt sig at straffe hende, men kendte hun ham godt nok, ville hun alligevel mistænke ham for at tage hævn. "Slaven kunne godt tænke sig en øl." svarede hun, spændt på at se han reaktion. Hvis hun ikke måtte det, tog hun bare en cola. Da han rejste sig og sagde at hun kunne tage hvad hun vil, ventede hun til han var gået derop. Det var rart at den var blevet slukket, tænkte hun lettet og gik op for at tage mad. Egentlig var hendes plan at smutte fra ham, men hun måtte vente til kysten var klar.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 20:42

Han ventede stadig på hvad hun sagde hun ville have at drikke, og han løftede et øjenbryn af det hun sagde. "En øl? Tror ikke lige du skal drikke foreløbig, ikke så galt det jo endte sidst, vel?" sagde han og så på hende. Han bestilte en cola til hende, og en til sig selv. Normal mad vil dog ikke hjælpe på hans sult, og det vidste han også, men han vil ikke gøre så folk troede han ikke spiste. Han tog en smule op på tallerkenen, og satte sig ved bordet. Han betragtede hende stille, hans slave/personlige legetøj. Han smilede af det.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 20:54

Hun havde godt forventet at hun vil få et nej, men det var et forsøg værd. Hun trak bare på skuldrene og sagde "Javel ja." og øsede mad op på sin tallerken, for hun var pisse sulten og maven knurrede helt vildt meget. Hun kunne mærke sin herres øjne i nakken, men hun følte sig ikke specielt truet eller bange for ham. Da hun stod i front mod ham, kiggede hun hurtigt op og så at han havde sat sig. Der var måske en chance for hende?
Da hun var færdig med øse op, gik hun og stillede tallerkenen på bordet, men satte sig ikke ned. "Må slaven gå ud på toilettet, herre?" spurgte hun stille og afventede hans svar.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 21:08

Han så på hende da hun kom over til bordet, for at stille tallerkenen. Han så granskende på hende, da hun spurgte om lov til at gå på wc. "Hm... Well okay, men tag handicap wc'et så, og så luk mig ind når jeg kommer om lidt." sagde han stille. Han havde en tanke i hovedet hun skulle gøre, hvis hun ikke prøvede at stikke af. Han vidste at der intet vindue var på Handicap wc'et, så hun vil ikke kun stikke af den vej, som hun måske havde haft som plan. Han kendte denne restaurant her meget godt, da han før havde været her. Han vil følge hende med blikket når hun gik der ud for at sikre sig, at hun ikke vil flygte imens.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 21:26

Hun så afventende på ham med et roligt blik i øjnene. At hun så skulle tage handicaptoilettet var én ting, men at lukke ham med ud på toilettet var straks værre. Hvad fanden gør jeg nu, tænkte hun desperat. Hun så sig diskret omkring sig, og så til sin store lettelse at der var en ældre dame der gik ud på handicaptoilettet. Så hun vendte sig smilende til sin herre. "Beklager Herre. Der er optaget. Må slaven gå ud på kvinde toilettet?" spurgte strålende med en høflig stemmer. Nu var dagen komme til at bryde ud af hendes lænker. Nu kunne hun langt om længe være fri. Mens hun stod og tænkte alt dette, kom hun i tanke om at hun hellere måtte gå mod dametoilettet. Langsomt.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 21:33

Han så hendes smil, og fik en mistanke. "hm så må du jo vente på der ikke er optaget der ude mere jo, med mindre du vil lukke mig med ind på dametoilettet?" sagde han, og smilede flabet til hende. Da hun var begyndt at gå der ud af, så han hårdt på hende. "Stop det der. Hvad vælger du?" Han var ikke lige frem dum, selvom hun måske troede det. Han kunne sagtens se hendes plan, men han havde skam sin egen.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 21:42

Selvom hun var blevet så henrykt før, forsvandt al glæden, da han slet ikke gav hende lov til at gå nogen steder, uden han var med hende. Hun standsede brat, da han snakkede hårdt til hende. Der gik et øjeblik, hvor hun bare stod med lukkede øjne og tænkte sig om. Skulle hun løbe af helvedes til, eller skulle hun bare vente? Der foregik en lille kamp indeni hende, og derefter vendte hun sig mod sin herre og kiggede hårdt på ham. "Slaven venter bare." svarede hun og satte sig ned på stolen og stak lidt til sin mad.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 22:10

Da han havde sagt, at han skulle med lige meget hvad, kunne han se hendes glæde forsvinde, og han smilede ondt til hende. Han så på hende da hun stod med lukkede øjne. Han vidste han nemt kunne fange hende, hvis hun prøvede at flygte nu. Han så hårdt tilbage på hende, da hun så hårdt på ham. Endnu en ting hun skulle straffes for, ud over at prøve at stikke af igen, foruden alle de andre ting. Han så på hende da hun satte sig ned på sin plads igen. Han så over mod Handicap wc'et som nu blev ledigt. "Nu skal du være en god slave, og rejse dig op, gå over på handicap wc'et som lige er blevet ledig, og så lukke mig ind når jeg kommer om lidt, og ingen undskyldninger. Forstået?" spurgte han, og så hårdt på hende.
Niklaus
Niklaus

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum