Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

2 deltagere

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Søn 4 Okt 2015 - 19:16

Hun nikkede til hans svar om belønningen eller selve straffen. Det lød til at være en okay god handel. Han virkede til at have alt under kontrol, indtil videre. På et tidspunkt måtte han vel lave en fejl eller to. Hun prøvede hele tiden på at finde et snit til at kunne gøre ham ondt, med ord selvfølgelig, eller nedgøre ham, så han ko på andre tanker. "Javel, ja. Jeg ville foretrække... belønningen frem for alt." svarede hun og kom til at smile, uden grund. Fra nu af, måtte hun vænne sig til at adlyde en anden ned til den mindste detalje. Det kom til at blive ydmygende, men hvis hun vil beholde livet, måtte hun hellere gøre, som han bad hende om.
Hun gispede noget, da han rørte ved hende, selv nede ved hendes kønsdel. Det gav et sæt i hende, og hun vred sig, for at prøvede at få hans hånd væk derfra, men hvad hjalp det? Da han tog på hendes bryster blev hun mere og mere arrig indeni, men undlod at vise ham det. Tilhørte hele hendes krop ham nu? Det gav ingen mening i hendes hoved, men man kunne heller ikke sætte sig ind i psykopaters tankegang. Hun nikkede bare og svarede: "Javel, Herre." Det lød mere nu som om hun havde mistet livsglæden.
Da han virkede til at skulle finde en måde at straffe hende på, krympede hun sig mere sammen. Også for at skjule sin kønsdel hun var allermest flov over at vise. Da han ikke virkede til at ville straffe hende alligevel åndede hun lettet op. Disse psykopater må vel have nogle regler overfor sine slaver. Gad vide, hvad hans var?
"Undskyld, jeg spørger, men hvilke regler, vil du have jeg lever efter?" spurgte hun forsigtigt og kiggede ind i hans øjne med sine lyseblå øjne. Hun lyttede intenst til det med hendes hund. "Ja, du bestemmer bare over den." svarede hun og bed sig i læben. Hewie var ikke meget for at andre kommanderede med den, men sådan var det lige nu.

Hun ville gøre hvad som helst, for at få Hewie at se. Han var den eneste, som kunne lyse hendes dag op, når der altså meldte sig en dårlig dag. Hun blev henrykt, da han kom ind med Hewie, men den var stadig lidt bevidstløs endnu. Den åbnede lige så stille sine kulsorte øjne op og stirrede op på manden. Den begyndte straks at knurre, men hun bad den om at tie stille og være rolig. "Hewie, lad nu være." sagde hun opgivende. Hun vidste at Hewie ikke ville kunne forstå det alligevel.
Hun lagde hovedet på skrå, da han sagde, at han havde en gave til hende. "En gave? Det lyder vel nok....spændende." sagde hun forbavset og lidt nervøst. Da han kom ind igen så hun, at han havde 2 halsbånd i hånden. Hewie hadede at gå med halsbånd, men den adlød alligevel hende, selvom den rykkede uroligt på sig. Hvorfor lige to, tænkte hun, men tanken blev besvaret, da han satte halsbåndet på hende. Hun sad bumstille, men da han lagde sig ind over hende, spyttede hun og bed hans ene arm. Ikke at det ville standse ham, det vidste hun, men det var en markering for, at dette kunne hun ikke lide.
Nu var hun altså hans slave, officielt næsten. Han manglede bare at gå ud på åben gade med hende, så hun kunne løbe nøgen rundt i halsbåndet, tænkte hun og rystede på hovedet. Hewie rejste sig og gik over til sengekanten. Den valgte at springe op og lægge ved siden af hende. Hun smilede, men kunne ikke ae den. Den kunne se det på hende, og slikkede hende så i hovedet af glæde. "Så så, Hewie. Læg dig ned og fald til ro." sagde hun og smilede. Hvad han vil gøre nu, var hende en gåde.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Søn 4 Okt 2015 - 20:25

Da hun sagde at hun ville foretrækker begning, nikkede han. "Så må du jo sørge for, at gør dig fortjent til at blive belønnet ikke sandt slave?" sagde han roligt. Han så godt hendes smil, men valgte ikke at sige noget, da han ikke var helt klar over, hvorfor hun smilede.
Han mærkede på hende, at det gav et ryk i hendes krop, da han rørte hende. Hun skulle lære han kunne gøre med hende hvad han ville. Han mærkede at hun prøvede at komme væk, og det resulterede i, at han valgte at klappe hende provokerende på hendes fisse. Han kunne høre på hendes stemme, hun havde mistet livsglæden, men han var sikker på, at hun ikke havde mistet den helt endnu, men det skulle han nok sørge for, at hun ville. Han havde en ting i tankerne som skulle lære hende ting, men hun vil nok ikke kunne lide den måde, det var han sikker på. Med mindre hun kunne lide smerte, men det vidste han ikke om hun kunne.

Da hun spurgte efter hvilke regler hun skulle leve efter, så han på hende. "Der er et par stykker. 1: Altid adlyd mine ordre. 2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig. 3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig. Du skal spørge 'Herre må denne slave her gerne snakke?' og hvis du får et nej, må du tie stille til du får lov. 4: du må aldrig samle dine ben helt. De skal altid være spredte, så der er nemmere adgang til dine kønsdele. 5: Hvis du har kjole eller nederdel på, skal du hive op i den før du sætter dig ned, så du sider på din bare røv 6: intet undertøj er tilladt. 7: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse. 8: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage. 9: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det. 10: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag.
Lad os starte med de regler til at starte med, og så skal du nok senere få flere." lovede han, og smilede til hende. Da hun sagde han bare bestemte over hunden, smilede han og aede hendes kind. "Godt"

Da hunden begyndte at knurre af hen, så han over på sin slave med et strengt blik. Den ti heldigvis stille, så han valgte at lade den blive her inde, ind til videre. Han kunne lide den reaktion han fik fra hende, da han sagde han havde en gave til hende. Det var nemmere at få halsbåndet på hunden, end det var at få det på hende, da hun valgte både at bide ham i armen, og spytte på ham. "Burde jeg give dig en mundkurv eller en gag på så du ikke kan bide mig igen?" spurgte han, og man kunne se på ham, at han morede sig over det her, og at han mente det, at han vil give hende det på, hvis hun bed igen. "Du vil nok komme ud for en del her du ikke vil kunne lide. Jeg lover dig, at vi får rykket de fleste af dine grænser, eller får dem fjernet halt." lo han.

Han så på hunden da den valgte at hoppe op i sengen. Han ville gerne lukke den ind i et andet rum, da han ville lære hende helt hvordan det var, at være hans slave. Han valgte dog at lade hunden blive en smule længere, inden han vil smide den ind i et andet rum.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Søn 4 Okt 2015 - 23:28

Jo, Herre, jeg må sandelig gøre mig fortjent til det." svarede hun forsigtigt. Der skulle nødigt falde mere brænde ned lige nu. Hun havde sin hun ved sig, og det gjorde hende rigeligt tilpas og tryg. Da han klappede hende på fissen, gik han virkelig over stregen. "Det gør du ikke!" råbte hun rasende og spyttede efter ham. Det her skulle nok blive svært at komme væk fra stedet og fra ham. Hun havde lyst til at tude, bare for at få ham til at blive lidt blødere i sindet og opførelsen. Efter hun havde spurgt om disse specielle regler nikkede hun blot. Men for helvede da også, hun skulle huske hver regel udenad, glemte hun det, ville hun være på røven.
Hun måtte altså på et tidspunkt finde hans svageste punkt, men hun kendte dårligt nok til sin egen "herre" så at sige. Magt var højst sandsynligt hans stærkeste punkt, men det svageste kendte hun ikke til endnu. Da han aede hendes kind, boblede blodet indeni hende, men hun prøvede at lægge en dæmper på det, selvom det næsten var umuligt. Da han sagde at hun nok skulle få flere regler smilede hun blot, men indeni sukkede hun dybt.
Hun måtte hellere svare på, om hun enten skulle have mundkurv eller en gag på. Hun smilede, mens hun sagde det, for at virke høfligere: "Herre, må slaven her anbefale tape eller bare gaffertape? Så kan slaven umuligt sige noget som helst, eller skrige?" Sådan skulle hun blot opføre sig overfor ham, og så måtte han vel rose hende og give hende en belønning. Det var ham, som skulle sørge for hende, så hun kunne vel også forlange et par småting til at starte med.

"Hewie, vær helt stille. Han gør dig ikke noget, så længe du bare bliver liggende og er stille. Tak, fordi den må ligge hos slaven, Herre." sagde hun taknemligt og tvang sig selv til at smile. Han var stærkere, hurtigere og klogere end hende selv, så hun kunne ikke bare vinde en slåskamp mod ham, eller løbe fra ham, eller tænke mere stratetisk end ham. Hun måtte finde på noget andet - det betød at hun skulle være artig og en anelse fræk. Den faldt alle mænd for.
Det stykke håndjernene rakte var ikke langt nok til at nusse Hewie, så hun nussede hans hovedet med sit ene ben. Det så mærkeligt ud, men sådan måtte hun altså gøre. Hun havde en plan i hovedet, som hun måtte gennemføre nu.

"Ville Herren ikke lige komme over til slaven og binde hende fri? Så skal han få alt det, Herren ønsker sig." sagde hun med en fræk tone og spredte benene lidt mere end nødvendigt. Hun bad Hewie om at hoppe ned - og det gjorde den så. Den lagde sig mageligt over i hjørnet og blev der. Hun prøvede ihærdigt at give ham frække blikke og prøvede at virke så attraktiv, som overhovedet muligt. Selvom hendes hjerte hamrede af sted med 100 km i timen, bevarede hun roen og smilede til ham.
"Kan Herren ikke lige lukke Hewie udenfor?" spurgte hun - selvfølgelig med en plan i baghovedet. Han vil komme til at fortryde, at han nogensinde fik taget hende med hjem.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 2:11

Han smilede af hende. Hun var hurtig til at lære syntes han. Men da hun valgte at råbe af ham og prøvede at spytte efter ham, sukkede han tungt af hende. Han var klar over hvad han vil gøre med hende for at straffe hende for det, men det kunne vente til hunden blev smidt ud.
Han kunne godt se på hende, at hun syntes at der var mange regler. Det var meningen at hun skulle glemme nogle af dem, så hun kunne blive straffet for at være uartig. Han havde dog noteret sig alle de fejl hun allerede havde begået, og som hun derfor skulle straffes for. Han kunne mærke at hun stadig ikke brød sig om at blive rørt ved. "Vend dig til det min tøs, for du slipper ikke fra at jeg røre ved dig." sagde han blot i en kold tone. Da hun jo var hans, måtte han gøre med hende som han ville.
Da hun valgte at svare ham på hans spørgsmål, så han på hende. "Hm gaffa virker ikke, tror det er nemmere at give dig en gag på." Han ville ikke imødekomme hendes ønske om gaffa, da hun ikke havde gjort sig fortjen til at få det imødekommet. Han kunne bedre lide tanken om ag give hende en gag i munden, da den også forhindrede hende i at skrige.

Da hun talte til hunden, så han på hunden. Den tog for meget af hendes opmærksomhed syntes han, og den vil nok heller ikke bryde sig om, at se ham gøre dens ejer fortræd. Han lod den dog være lidt endnu, og nikkede til hendes tak. Da hun ikke kunne bruge sin ånd til at ae sin hun, valgte hun åbenbart at bruge sin fod, hvilket gjorde at der var mere frit udsyn mellem hendes ben nu end før, og han smilede for sig selv.

Da hun bedte ham om at slippe hende fri, og lovede ham at han måtte få hvad han ville have derefter, så han på hende. "Du kommer måske fri, men først når jeg siger det. Han lukkede dog hunden ud da hun bedte om det, kun glad for, at slippe af med den. Han valgte at låse døren il værelset, så den ikke vil kunne komme ind til dem igen og forstyrre. Roligt gik han over til en skuffe, og åbnede den. "Først skal du straffes for at have bidt mig og spyttet efter mig." Forklarede han, og fandt en open mouth gag frem, som han tog med tilbage til sengen. Han fik den på hende, og så på hende med et strengt blik. Han smed sine bukser og boxers, og stod nu foran hende med en halvstiv pik. Han kom op i sengen og satte sig på hendes bryster. Hun skulle nok fortryde at hun havde valgt at bide og spytte på ham. Han førte roligt sin pik ind i munden på hende, og begyndte at kneppe hendes mund, ligeglad med, om hun følte sig kvalt eller noget. Han fortsatte med det i næsten 15 min før han kom i hendes mund, og trak sig ud igen. "Synk" Kommanderede han, og så på hende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 10:20

Hun vidste godt, at det var forkert af hende at spytte efter ham, men når han skulle provokere hende sådan, bedte han skam selv om det. Allerede nu havde hun glemt nogle af hans mange tusinde regler, så hun var teknisk set lidt på røven. Alligevel tænkte hun, at hvis hun fulgte de strenge regler, ville hun nok blive straffet for noget andet, bare fordi han kunne.
Hvorfor skulle han hele tiden røre ved hende? Bare fordi hun havde den blødeste hud overhovedet, tænkte hun og rystede opgivende på hovedet. "Javel, undskyld fordi jeg ikke kan lide berøring, Herre." svarede hun, nærmest mekanisk. Han havde sikkert mange tanker om, hvad han havde lyst til at gøre ved hende. Hun spærrede øjnene op, da han svarede, at gaffertape ikke hjalp, men derimod en gag. Hun hadede disse former for sexlegetøj. Hun havde aldrig brugt det, selvom hun var alene. Så brugte hun bare hænderne. Måske havde hun bare ikke gjort sig fortjent til at blive straffet så mildt. Til gengæld var Hewie der endnu, så hun var stadig tryg, lige indtil Hewie ikke længere befandt sig inde på værelset. Hendes hjerte galoperede hurtigt og hun kunne slet ikke styre sin krop. Selvom hun havde spredt lidt ben, mærke hun stadig hans øjne stirre dernede.
Da hun hørte udsigten til at blive sluppet fri fra håndjernene var en mulighed, blev hun dog glad indeni.

Da han valgte at låse Hewie inde på værelset, mistede hun glæden og den plan, som hun havde haft i hovedet. Meningen havde været, at Hewie kom helt udenfor, så den kunne hente hjælp udefra. Nu blev hun blot mere ked af det og trist til mode. Nu var chancen mindre for at hun kom fri. Det gjorde det ikke bedre, da han sagde at nu skulle hun straffes for at have spyttet på ham. Han fandt open-mouth-gagen frem, strittede hun flere gange imod, men den blev til sidst sat fast til hendes mund. Nu var hun ikke i stand til at åbne munden eller skrige eller sige noget som helst. Da han endvidere smed bukser og sine boxers, blev hun mere bange. Hun spændte maven ind og trak vejret gennem næsen dybt, da han stak pikken ind. Der følte hun virkelig, at hun blev kvalt af hans fede pik. Hun prøvede at gøre alt for at komme fri, men intet hjalp. I 15 minutter lå hun og spændte og strittede imod, derefter var hun udmattet og træt.
Nu havde hun også fået nok, så på en eller anden måde fik hun gagen af med armene. Stadig havde hun hans klamme sperm i munden. Da han beordrede hende til at synke, vendte hun det i munden og udviklede det til en stor fed spytklat og fyrede den af i hovedet på ham. Hun kom til at le, da han stod med hans eget sperm i hovedet. Nu vil hun nok blive straffet, men hun fortrød ikke det, hun havde gjort. "Kan du ikke tåle dit eget sperm? Slug det da selv, idiot. Tror du, at du kan kontrollere mig? Nej." sagde hun provokerende og gav ham et sleskt smil.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 16:30

Det kunne godt være, at han i hendes hoved selv bedte om, at hun spyttede efter ham, men i hans hoved, måtte hun bare lære at leve med det. Her der blev man nemlig straffet for at spytte efter ham eller andet. Da hun undskyldte for ikke at kunne lide at blive rørt ved, så han roligt på hende. "Hm du må lære det slave. for der kommer kun mere berøring." sagde han koldt. Han havde i tankerne at røre hende over alt. Han kunne se på hende, at hun ikke syntes så godt om ideen at få en gag på. Han var dog ligeglad med hvad hun syntes. Hun skulle bare gøre som der blev sagt uden at brokke sig.

Han gav hende en lussing da hun valgte at stritte imod at få gagen på. Hun skulle kræft edemig ikke stritte imod. Han så strengt på hende. "Ikke strit imod slave." Han så ned på hende mens han kneppede hendes mund, og valgte at holde hende for næsen imens, så det var ham der bestemte hvor meget luft hun måtte få ind. Han slap dog noget efter så hun ikke døde af mangel på luft. Da han var færdig med hendes mund, kunne han se hun var udmattet, men han var ikke færdig med hende endnu. Da hun så fik gagen af med sine arme, så han på hende. Gjorde hun virkelig lige det der? Han skulle lære hende. Da hun så oven i købet valgte at spytte hans sæd i hovedet på ham, så han på hende rasende, og greb fat rundt om hendes hals. Han fjernede sæden og spyttet fra sit ansigt, og førte fingrene han havde brugt til det, ind i hendes mund. "Sut. Det. Af. Og. Synk" sagde han, og havde fortsat et fast greb om hendes hals. Da hun forhåbentlig havde gjort som han bad om smilede han stille til hende. "Hvornår lære du at opføre dig ordentlig? Slave" Han trak hende op af, med grebet om hendes hals, men hun kunne ikke komme så langt, grundet håndjernene som var spændt fast til sengen. Han slap hende lidt efter igen, og fandt noget reb frem. "Nu sidder du stille." sagde han, og tog håndjernene af hende, for at hive hende op, så hun sad med ryggen mod ham. Han tog rebet, og lage det om hendes hals, og bandt det om hendes arme og hænder så hun ikke kunne bruge dem til noget. Hvis hun prøvede at gøre noget imens, vil han gribe fat i hendes hår, og give hende et slag. Da han endelig var færdig, så han på det han havde lavet, og slap hende så. Han gik om foran hende, og så på hende. Overvejede om han skulle gøre mere ved hende, eller om det var fint nok for nu. "Okay slave, du må gøre hvad du vil den næste time, men du beholder rebet på." ikke fordi hun vil kunne få det af på nogle måde alligevel. Han låste døren op og lod hendes hund komme ind til hende, hvorefter han gik ud af rummet. Han låste døren ind til værelset, og der var ingen vinduer der inde, så hun vil ikke kunne komme ud igen. Han overvejede lidt at gå ud og købe noget han kunne bruge på hende, og det blev det til.

Han tog ordentlig tøj på, og gik så ud for at få fat på noget. Han kendte et sted der var åbent nu, hvor han kunne finde noget til hende. Han købte en masse ting, ikke fordi han intet havde der hjemme, det havde han skam, men fordi han sys hun skulle have noget. Han tog hjem igen, og der var nu gået 1 time, men han valgte at lade hende være en halv time mere, før han gik ind til hende. Måske var hun falde til ro imens. Han så lige på hende da han kom ind i rummet, og sendte hendes hund ud der fra. Han låste døren efter sig. "Når, er man ordentlig nu?" spurgte han koldt.


Måden hun er bundet på: http://bdsmcafe.com/wp-content/uploads/2014/05/bdsm-poem-rope-tied-600x641.jpg
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 17:08

Hun lå og hylede af grin, efter hun havde spyttet hans eget sperm i hovedet på ham. Til sidst fik hun mavekramper af al det grineri. Til gengæld blev hun lidt bange og smilet forsvandt, da han blev rasende og tog godt fat om hendes ømme hals. Halsen blev mere øm og hun begyndte at komme med små kværkelyde, så de sorte tårer trillede ned af hendes kinder på grund af mascaran. Han skulle ikke gagge hende, uden at have spurgt hende først, tænkte hun. Desværre, skulle hun selvfølgelig lige sutte det sperm af hans hånd. Det smagte vildt dårligt, og det var en blanding af sved og salt. Han fortsatte med at trække hende op, hvilket undrede hende, men han havde nok fået en ny idé.
Da han endelig slap hende, hev hun efter vejret og lukkede øjnene for en stund. Hun lyttede til det han sagde og svarede igen: "Jeg er ingens slave. Jeg har mit eget liv og jeg er min egen herre." Da han så tog håndjernene af hende, ømmede hun sig en smule, men det var rart omsider at få dem af. Hendes humør dalede igen, da han så bandt hende på en speciel måde, så hun ikke kunne bevæge sine arme. Til gengæld sad hun stille, som han bad hende om. Lige nu orkede hun ikke at kæmpe imod ham og det nyttede heller ikke. Nu måtte hun så gerne gå rundt på værelset - det var alligevel en god tillid fra herren af, tænkte hun imponeret og smilede taknemligt. Da hun så yderligere måtte gøre, hvad der passede hende en time, strålede hun, imens Hewie blev lukket ind til hende. "Ja Herre. Tak, Herre." sagde hun taknemligt og smilede. Han virkede spinkel af sin bygning, men han var, som sagt bumstærk.
Da han gik, så hun sig hurtigt omkring. Ingen vinduer, pis, tænkte hun irriteret og vandrede rundt i værelset med tanker kørende rundt i hovedet. "Hewie, det er virkelig synd, du ikke kan låse døre op. Det skulle jeg have trænet dig i, eller noget." sagde hun til Hewie der kom med en forvirret lyd. Hun havde ikke sine arme til at prøve at komme ud med, men hun havde jo trænet en del år, så hun var godt udrustet. Hun gav tilløb, og hamrede ind i trædøren. Den gav sig ikke det mindste, overhovedet. I starten blev hun ved med at hamre ind i døren, til hun ikke kunne mere. Derefter prøvede hun den anden dør, og der lykkedes det med Hewie's hjælp at få hamret døren ind. Hun lå forpustet på maven og sukkede højlydt. "Hewie, vi befinder os på et badeværelse. Find et eller andet, jeg kan skære rebet over med." sagde hun til Hewie, som om den forstod det helt. Den ledte og snuste til alting og stoppede under vasken. Hun rejste sig efter lidt besvær og åbnede lågen med foden. Der lå da en mini-saks her, tænkte hun, men vidste at det vil volde hende problemer.
Saksen kunne dårligt nå rebet, selvom hun fik den i hånden. "Vi må bruge noget andet, Hewie. En kniv eller noget." hviskede hun, bange for at han snart vil komme tilbage. De ledte videre, og hun fandt en lille hobbykniv, som var gemt af vejen. Hewie gav den villigt til hende og allerede her lykkedes det hende nogenlunde at få skåret de første reb op, som var nede ved hænderne. Men hun ville ikke kunne komme fri alligevel, så hun sukkede og roste Hewie. "Kom, Hewie. Lad os gå ind og lægge os." sagde hun og listede sig gennem den næsten ødelagte dør. Hun smed sig på sengen og fik lagt sig under den varme dyne. Hun lukkede øjnene og smilede selvtilfredst.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 17:41

Han var ikke glad for, at hun grinede så meget over det hun lige havde gjort, og det fik ha til at sige til sig selv, at hun nok skulle blive straffet for det her. Han var dog tilfreds da hun blev bange for ham. Hun skulle være bange for ham, nok til at respektere ham, og ikke grine over det hun valgte at gøre mod ham. Han nød bare synet af hendes tåre, da hun begyndte at græde. Håbede lidt på, at hun ville knække, og lade ham gøre hvad han vil med hende. Da hun så valgte at sige til ham, at hun ingen slave var, og at hun var hendes egen herre, så han på hende, og valgte at ligge hende over sit knæ efter han havde løsnet hende fra håndjernene. "Lig stille" beordrede han, og gav hende 20 hårde slag i hendes bare røv, så den fik en dejlig rød farve. Han smilede af det, inden han lod hende komme væk. Han så på hende der efter.

Da han var kommet hjem igen, og ind på værelset hun var på, så han roligt på hende, og så over på den næsten ødelagte dør. "Hm, næste gang kommer du sku i bur i stedet slave, hvis jeg ikke kan stole på dig. Du ved godt hvad der er i vendte nu, ikke slave? og næste gang du laver ballade, knipper jeg dig i røven, forstået?" Han anede ikke om det var en god trussel, men det måtte han jo få at se. Han tog fat i hendes hår, og hev hende med sig ud af værelset igen. Han gik målrettet over til en dør, som førte ned til en kælder. Han gik ned af trappen, og regnede med hun fulgte med ham. Ellers vil hun nok falde ned af trappen. De var nu i en stor kælder med en masse forskellige ting og sager, så som et kors, et x, en gabestok og meget andet. Han standsede og vendte sig mod hende. "Okay. Du får lov til at vælge 3 kropsdele, og derefter 3 forskellige slå redskaber. og du får 3 tal jeg bestemmer. 20, 30 og 50. Hvad vælger du?" Han så på hende, og ville have hende til at finde noget. Han havde låst døren til kælderen, så hun ikke kunne flygte op herfra igen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 18:06

Selvom der var gået et godt stykke tid, efter han var gået på indkøb, havde hun stadig ømme baller. "Hvorfor fanden skal han altid slå mig sådan?" sagde hun til sig selv og brummede. Sådan var det bare, ifølge ham åbenbart. Fik man ikke det, man ville have, slog man eller teede sig som en åndssvag idiot. Hun måtte dog nok begynde at respektere ham, hvis hun gerne vil beholde sit liv.

Da hun havde ligget i sengen i omkring 10 minutter, hørte hun ham komme ind og lod som om hun i starten lå og sov tungt. Hun nænnede end ikke at åbne øjnene, selvom han snakkede til hende, det var alligevel temmelig vovet af hende, som tidligere havde fået 20 slag i røven. Han måtte så selv fikse den ødelagte dør, det gad hun ikke. Hun ville være så provokerende overfor ham, at han ville sende hende tilbage til der hvor han tog hende. Selvom det vil gøre ondt at blive knippet i røven, måtte hun vel bare bide det i sig.

Da han så tog fat i hendes lange, røde hår kom hun til at skrige af smerte. Så hårdt tog han simpelthen fat. "Slip mig så!" råbte hun og gjorde modstand og prøvede at stå hvor hun nu stod. Da han fik hende trukket af sted, opdagede hun, at han gik målrettet hen mod en dør. Hun trappen ned til kælderen, den var stejl. Hun måtte være påpasselig med, hvordan hun trådte på trappetrinene, selvom det var svært. Hun trak maven ind, da hun så hvordan rummet var propfyldt med mange forskellige ting. Hvad var han for en slags type? En der tændte på SM?
"3 kropsdele? Øhm... arme, røv og lår?" foreslog hun helt forvirret og nervøst. "En pisk, din håndflade og en du selv må bestemme." svarede hun og skævede rundt. Desværre kunne hun ikke flygte da døren nu var blevet låst.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 19:11

Da hun skreg af han tog fat i hendes hår, smilede han blot af det. Han elskede at folk skreg i smerte over det han gjorde mod dem. Da hun råbte han skulle slippe hende, rystede han bare på hovedet af hende. "Jeg bestemmer, og opføre du dig ordentlig, får du mere frihed, men end til da, så nej." Han var tilfreds med, at hun fulgte med ham ned. Han så på hende, da hun så ud til at tænke på noget. En pisk, hans hånd og en ting han selv valgte. Hm, hun sagde ikke hvilken slags pisk, så det var kun godt for ham. Svaret på hendes tanke, om han var til SM var ikke helt forkert, men dog heller ikke rigtigt. Han var mere til BDSM nok, end SM. Han nikkede til det hun sagde." godt så, så får du 20 slag i røven af min hånd, 30 slag på armene af en pisk og 50 slag på lårene af en paddles." sagde han, og spændte hende ud af den måde han tidligere havde bundet hende på. Han bandt nu hendes håndled samme. Han satte sig på en seng der var her nede. "Lig dig på maven ind over mine knæ." beordrede han hende, og vil se om hun selv gjorde det, eller han skulle tvinge hende til det. Da hun var nede på hans knæ, aede han stille hendes røv. "Jeg vil havde du tæller hvert slag du får, ellers starter vi bare forfra hvis du ikke husker det, eller tæller forkert." Han slog det første slag og ventede noget tid inden han slog hende igen en smule hårdere end før. Hvis hun glemte at takke ham for at få slaget, vil han også starte forfra med de 20 slag.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 19:50

Hvorfor synes han, at det var sjovt at hun skreg af smerte. Det var vel igen én af de ting, han tændte på. Da han fortalte hende, at han bestemte over hende, sukkede hun bare. Måske skulle hun vel bare opføre sig ordentligt, høre og gør hvad han befaler hende. "Javel, Herre." sagde hun bare og sænkede hovedet. Hun stod og ventede på de ting, han fandt frem. Hun kiggede forsigtigt rundt i rummet, og spekulerede på, hvorfor der mon stod et bur ovre i hjørnet.
Da han langt om længe fortalte hende hvad han ville bruge og gøre ved hende, trådte hun et skridt tilbage og fik gåsehud.
"Det´ fint, Herre." sagde hun, mens hun brummede noget grimt til ham, som han nok ikke kunne høre alligevel. Noget med at han var en nar. Det var dog rart, da han spændte rebene fri fra hende, hun åndede lettet op.
Da han beordrede hende om, at hun skulle lægge sig på hans knæ, gjorde hun det uden nogle beklagelser. Hendes håndled var igen blevet bundet. Hun bed sig selv i tungen og tog de mange smerter han påførte hende. Til sidst kunne hun ikke holde det ud, så hun skreg i vilden sky af smerte.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 20:13

Han elskede at give andre smerte, og høre dem lide, måske grundet hans opvækst. Han var vokset op og kun kendt til smerte og den slagt, og det var nok grunden til, at han elskede at give andre smerter og den slags. Han fik det på sin vis bedre af det. Han var tilfreds over, at hun så ud til, at give op, og overgive sig. "God slave" Da han fortalte hende hvad han ville bruge af ting, så han hende træde et skridt tilbage. Hun var bange, og det var kun en god ting. Han var langt fra færdig med hende endnu. Da hun valgte at brumme grimme ting om ham, så han på hende. "Det hørte jeg godt det der." Han havde supperhørelse, og kunne høre alt hun mumlede når hun var så tæt på ham som hun var lige nu. Han gav hende de 20 slag i røven, og havde opgivet hende med at tælle, så det var end med nok 30 slag i røven inden han stoppede og så på hende. Han var kun lige begyndt, og han fik hende til at rejse sig op. Han førte rebet gennem en ring i loftet, så hun kun lige kunne nå gulvet med tærende. Han fik spændt hendes ben fast til en væg, så hun nu hang i sine arme. Han fandt en tyrepisk frem, og da hun allerede havde skreget af smerte under røvfulden, valgte han også at finde en gagball. "vil du havde den her i munden eller ikke? Hvis du ikke vil, må du ikke skrige når jeg pisker dig." forklarede han hende. Alt efter hvad hun valgte, vil han enten give hende den på eller ikke, og han vil nu piske hende. Han var god med pisk, og ramte hendes arme. Han valgte dog ikke at bruge al sin kraft, da hun jo ikke skulle besvime af smerter, og hun var nok ikke vant til, at føle so meget smerte. Da han havde pisket hendes arme de 30 gange, fandt han en paddle frem. Han slog hende med lette slag over lårene, som blev let røde. Hun fik 25 slag på hvert af lårene. Han lagde den fra sig på et bord da han var færdig, og så på hende. Hun var stadig spændt fast. "Når, er man klar til at adlyde sin herre nu?" spurgte han, og fjernede gagballen hvis hun havde sagt ja til at få den i. Han lod sin hånd glide ned til hendes underliv, og lod en finder komme op i hende, uden at advare hende først.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 21:22

Hvis hun måske kunne få vækket nogle følelser, han havde liggende dybt inde i sig selv, blev han måske mere sødbløden og venlig mod folk. Han havde jo selvfølgelig nok lært, at smerte var lig med livets gang. Hun vil rigtig gerne sige, at hun vil overgive sig til ham, men en del inden i hende sagde, at hun måtte være stærkere end ham og vende den anden kind til, hver gang han tævede og mishandlede hende.
Det forbløffede hende meget, at han kunne høre hende brumme, nar, men han havde sikkert også andre evner end hende, der blot var en sølle animagus. Hun bed i sengens madras, da han slog hende i røven de mange antal gange og hun glemte desværre at tælle. Tårerne trillede allerede ned af hende, da han spændte hende op, så hun kun hang i armene. For helvede dette var ubehageligt. Hun håbede at politiet måske havde fået nys om, at nogen havde skreget så højt, men chancerne var nok for små. Da han fandt gagballen frem, rystede hun voldsomt på hovedet, den ville hun hellere end gerne slippe for, hvis hun kunne. "Slaven skal nok være stille, Herre." svarede hun med en rystende stemme. Han nød sikkert det her, hvilket gjorde hende endnu mere bange for ham.
Hun valgte at bide sig selv hårdt i armen, da smerterne simpelthen blev for store efter at han havde pisket hende på hvert lår 25 gange. Blodet blussede op, hvor han havde ramt hende. Hun bed åbenbart sig selv så hårdt i armen, at det begyndte at dryppe med blod ned på gulvet. Ikke godt, tænkte hun, da han jo var vampyr. Da han langt om længe var færdig med at torturere hende, stoppede hun med at bide i sig selv og vendte sit udmattede blik mod ham med tårer i øjnene.
"Ja..slaven er klar til at adlyde sin herre." sagde hun grådkvalt, og hun lagde heller ikke mærke til at rørte hende dernede. Hun havde for mange smerter overalt, så hun kunne ikke fokusere flere steder ad gangen.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 21:41

Han lod hende bide i madrassen på sengen mens kan gav hende smæk. Hendes tåre rørte ham ikke. Hun skulle nok lære at kunne klare smerte på et tidspunkt vidste han. Det blev kun nemmere med tiden at tage imod sin straf. Han vidste denne måde hun hang på, nok gjorde ondt på hende. Hun måtte bare lære at leve med smerten. Han smilede og nikkede da hun lovede at hun nok skulle være stille. "Okay jeg tror på du kan være stille" sagde han til hende, inden han begyndte.

Da hun bed sig selv til blods, så han på hendes blod som dryppede ned på gulvet. Han vil have hendes blod, men han valgte at holde sig tilbage til han var færdig med hende. Da hun endelig sagde, at hun var klar til at adlyde ham, smilede han af hende. "Godt." han slikkede kort der hun havde bidt hul, og smagte hendes blod. Han stak endnu en finger op i hende og så på hende imens. Han fingerkneppede hende lidt, men trak så sine fingre ud, og stak dem ind i hendes mund. "Sut dem rene" befalede han hende, og ventede på, at de var rene inden han vil løsne hende, og lade hende komme ned på jorden igen. "Lig dig i sengen på alle fire." beordrede han. Hun var nu helt fri, da han ikke regnede med, at hun vil give modstand, ellers hvis hun gjorde det, vil hun blive straffet. Han så bare på hende mens han ventede på, at hun ville stille sig på alle 4 i sengen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 22:07

Hun skreg indeni, og hun kunne intet gøre, for hun var magtesløs og hjælpeløs. Hun hang der stadig og havde mange smerter, som heldigvis var begyndt at aftage en smule. Hun ville gøre, hvad som helst for at han ville blive mildere i sindet, selvom det var en umulighed. Da hun troede at han var færdig med hende, skulle hun da også lige smage saften fra hendes kønsdel og der var ikke noget værre, end det han udsatte hende for nu. Hun blev nødt til at sutte det af hans fingre, ellers vil han nok også straffe hende for det. Hun blev dog en anelse lettet, da han troede på hende, og slap hende fri.
Det gjorde ondt at stå på benene og de rystede voldsomt af træthed og smerte. Han smagte på hendes blod, forståeligt nok eftersom han var vampyr og havde set hende bløde.

Han var virkelig ulidelig og skide irriterende at være i nærheden af. Han krænkede hende på det yderste og gik over hendes grænser. Men måske skulle hun prøve at være sød overfor ham I stedet for at vise ham foragt. Da hun blev sluppet fri overvejede hun stærkt at løbe, men hun lod være. Hun gik stille og forsigtigt over til sengen og satte sig på sengen og betragtede ham. Så sagde hun noget, der selv overraskede hende. "Herren er virkelig sød overfor slaven og passer godt på mig. Herren skal vide, at slaven godt kan lide ham og værdsætter ham." sagde hun I en høflig tone og ventede på hans reaktion. Imens hun gjorde dette, lagde hun sig på alle 4.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 22:33

Han var godt klar over, at han overskred mange af hendes grænser, men det var nødvendigt for at knække hende helt så hun kun adlød ham uden tøven. Det var ikke det værste at han fik hende til at slikke sine egne safter af hans fingre. Han kunne ha stikket sine fingre op i hendes røv, og ladet hende slikke dem rene derefter.
Han kunne se på hende, da hun kom ned, at hun var træt, men hun fik ikke lov at hvile sig endnu. Ikke før han bestemte det. Hvis hun valte af prøve at stikke af fra ham, vil han let fange hende, og straffe hende for det. Han vidste dog ikke om hun vil prøve at stikke af. Han fulgte hende med blikket da hun gik over til sengen. Han så på hende mens hun talte. Mente hun virkelig det her? Ja han ville passe godt på hende, og det var derfor han var som han var over for hende selvom hun nok ikke kunne se det selv endnu. Men han vidste ikke om hun talte i frygt eller mente at hun værdsatte ham. "Jeg vil passe godt på dig, og det jeg har gjort mod dig, har været i min bedste mening af at opdrage dig ordentlig. Du skal nok få mad så længe du opføre dig ordentlig" sagde han, og gik over til sengen. Han smed bukserne og sine boxer på vejen, og stod nu ved siden af sengen med en stiv pik. Han tog fat om hendes hofter da hun havde stillet sig på alle fire, og rettede hende så hun stod rigtigt, inden han bankede sin pik hårdt og brutalt ind i hende. Han anede ikke om hun var jomfru eller ikke, men var sådan set ligeglad. Han tog fat om hendes hænder, og låste dem på hendes ryg med den ene hånd. Han kneppede hende i et brutalt tempo, og vidste ikke om hun vil kunne lide det. Hvis hun kunne var det godt, hvis ikke, måtte hun lære at nyde det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 22:53

Det kunne vel være værre. Det var ikke fordi hun synes, at hun smagte grimt, det smagte lidt sødt, faktisk. Selvom var mærkeligt at tænkte sådan om hendes egen fisse, som hun I forvejen var flov over at vise. Egentlig elskede hun at stå og betragte sin krop hver morgen eller efter hun havde været i bad. Hun havde en lækker figur, havde gode muller, store patter og en god bred fast røv.

Hun kunne til gengæld mærke hans øjne bore sig ind i hendes nakke, da hun var på vej over mod sengen. Det gjorde hende nu ikke så utryg, snarere lidt irritabel. Hun vil ikke give ham den tilfredsstillelse og løbe, så han kunne straffe hende noget mere. Hun måtte vente, før han stolede på hende nok til ikke altid at holde øje med hende. Hun fastholdt sit blik på ham, mens han snakkede til hende. "Tak, Herre." sagde hun og smilede. Apropos mad, da han nævnte det ord, begyndte hendes mave at buldre og brage, som om det var tordenvejr. Hun holdt sig for maven, for ikke at gøre ham sur eller irritabel. Det gjorde ondt i maven, men hun var lidt ligeglad med mad lige nu. Hun havde godt på fornemmelsen for, hvorfor hun skulle ligge i sengen. Hendes gæt, var rigtig. Han havde allerede smidt bukserne, da han stod henne ved hende.
Hun kom til at gispe højt, da han jog pikken ind i hende uden videre og uden at advare hende. Han kneppede hende lige lovlig voldsomt, men hun måtte prøve at nyde det, selvom hun blev knaldet for 2. gang. Hun lå i stedet og stønnede højlydt, mens han bankede pikken hårdt ind I hende. Hun blev tvunget til at holde en position, mens han holdt fast I hendes hænder.
"Ved du hvad, Herre? Slaven tænker på, at Herren ikke har fået nogen nydelse i aften." prøvede hun at sige. Hun fik trukket sig væk fra pikke meget hurtigt og vendte sig om og kyssede ham. Han trængte nok bare til kærlighed, som han sikkert ikke havde fået i sin barndom. Hun blev ved med at kysse ham, og da hun kunne komme til det, krammede hun ham også hårdt ind til sig.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 23:18

Han måtte indrømme, at hun havde en smuk krop med de fantastiske former hun havde. Da hun sagde tak så han på hende, og hævede et øjenbryn da hendes mave knurrede. Så hun var sulten? Det skulle han nok gøre noget ved senere. Han elskede det gisp hun kom med, da han bankede sin pik ind i hende. Han smilede af hun stønnede. Han nød følelsen at være inde i hende, men blev irriteret da hun snakkede uden at spørge om lov. Han så strengt på hende da hun trak sig væk fra ham. Han fik faktisk nydelse af, at knippe hende. Han blev overrasket over, at hun valgte at kysse ham. Han var ikke glad for hun bare gjorde det her uden at spørge om lov først, og han skubbede hende væk da hun krammede ham. "Hvis du vil gi mig nydelse slave, så lad mig knippe din røv til jeg kommer, og derefter sutter du mig ren, forstået?" sagde han, og så på hende med et køligt blik. Ventede på at se, om hun ville give ham lov til det. Ellers vil han bare tvinge hende til at blive kneppet i røven.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 5 Okt 2015 - 23:28

Her havde hun håbet på at kramme og kysse ham ville åbne ham lidt mere op, men i stedet skubbede han hende bare væk. Hun blev helt forarget og målløs. Hvis hun havde gjort det på en anden ung mand, vil han have gengældt kysse og krammet. Ham her var iskold. Selvom det kun var 2. gang hun blev kneppet, var det faktisk ret skønt at blive stimuleret på den måde. Hun vil bare ønske, at han åbnede sig lidt mere op for hende og viste hende en side af sig selv, som hun endnu ikke havde opdaget.

Hun vidste, at hun havde brudt et par regler eller 5 i hvert fald. Hun betragtede ham forsigtigt, da han snakkede til hende. Kneppe hende i røven, tænkte hun spekulativt. Det gjorde sikkert ondt, men han vil nok alligevel gøre det, hvis hun sagde nej. Hun nikkede til sidst og vendte sig om igen, parat til smerten. "Javel, Herre." sagde hun, selvom det var en trættende sætning at gentage konstant. Hun lagde sig helt ned på maven og gjorde sig flad, nok fordi hun spændte lidt for meget, men hun var alt for bange for den kommende smerte.
"Vær sød ikke at være for hård ved slaven." peb hun og begyndte at bide i en pude. Gad vide, hvad Hewie egentlig foretog sig i dette øjeblik, tænkte hun for at komme på bedre tanker.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 5 Okt 2015 - 23:48

Han var ikke vant til at blive krammet eller kysset, og anede ikke hvad han egentlig skulle sige til det. Måske kunne hun få lov til at gøre det som en belønning senere, han var dog ikke helt sikker på det endnu. Han vil ikke lukke op for nogle følelser. Han kunne ikke huske sidst han følte rigtigt, men var også ligeglad med det.
Hun havde brudt mange regler, men han gad ikke straffe hende for det nu. Han ventede bare på og se, om hun vil lade ham knippe hende i røven. Han smilede da hun gik med til det. "Dygtig slave." Da hun valgte at ligge sig fladt ned, sukkede han af hende, og tog fat rundt om hendes talje, og hev hende op, så hendes røv strittede. "Vi for se slave om jeg vil være blid eller ikke." sagde han, inden han pressede sin pik ind i hendes røv. Han vidste af erfaring, at det vil gøre ondt i starten, men derefter føles meget godt og dejligt. Han begyndte at bevæge sig inde i hende, i et let hurtigt tempo. Han fortsatte i ca 10-15 min inden han lod sig selv komme dybt oppe i hendes røv. Han trak pikken ud, og holdt den hen foran hendes mund. "Slik den så ren, og så kan du få mad" sagde han til hende, og ventede på at se, om hun vil slikke hans pik ren efter den lige havde været oppe i hendes røv.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Tirs 6 Okt 2015 - 0:04

Det var altså et svagt punkt han havde. Han vidste altså ikke hvordan kan skulle reagere med hensyn til kysset og krammet. I det hele taget bare de mange følelser hun viste ham. Hun vil være sød og rar overfor ham. Det irriterede ham nok en del fordi han ikke kendte til følelser, i hvert fald ikke de gode. Hun ønskede at han viste lidt omsorg for hende men hvis han ikke havde oplevet denne følelse, hvordan skulle han så udføre det.
Til gengæld elskede hun når han roste hende. Det var en dejlig og skøn følelse af at have gjort noget godt. Det gjorde voldhamrende ondt i starten da han jog pikken ind i røven. Hun fik gåsehud overalt og følte sig ubehageligt til mode. "Av for helvede" råbte hun vredt mens maven fortsat knurrede. Efterhånden gjorde det mindre og mindre ondt og hun begyndte at nyde det i stedet, så hun stønnede og lavede små ryk mos pikken. Hun lagde hovedet tilbage så hendes hals var blottet. "Bid mig" hviskede hun og blev mere våd forneden.
Da han var færdig var hun udmattet men hun skulle da lige sutte på hans pik som havde været inde i røven. Ad for en smag men hun suttede den ren og maven knurrede igen. Hun holdt sig for maven og det gjorde ondt igen. "Tak, herre" sagde hun og smilede. Nu var det hele vel overstået.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Tirs 6 Okt 2015 - 0:25

Han ville bede hende om ikke at prøve på at kysse ham igen eller kramme ham. Ikke uden tilladelse i hvert fald. "Fik du overhoved lov til at kysse mig slave?" spurgte han. Han ventede på hun vil svare ham på det. "Jeg vil ikke have, at du bare gør det igen forstået?" Hans blik var hårdt og truende.

Han mærkede på hende, at det gjorde ondt på hende. "Shh ved godt det gør ondt, men det blir bedre." sagde han, og fortsatte. Han var ikke tilfreds med, at hun råbte det vredt, men han burde ha forventet det. Han fortsatte med at køre i hende, og tog samtidig på hendes bryster. Han var ikke ligefrem blid mod dem, nok mere hård. De fleste han havde været sammen med, havde kunnet lide det. Han nød at høre hendes stønnelyde, og da hun bedte ham om at bide hende, nappede han i hendes hals blid, men så hårdere. Der kom et hul og han smagte hendes blod. Da han ikke kunne lade være, drak han noget af det. Han lod sin ene hånd komme ned til hendes underliv, og mærkede hvor våd hun var blevet. Han stak 2 fingre op i hende og kørte dem ind og ud, mens han stadig kneppede hendes røv.

Da han var færdig, så han på hende. Sukkede svagt da hun valgte at sutte hans pik ren. "Se det var da ikke så slemt vel?" sagde han, og rejste sig op. Han tog sine boxers på, og så på hende derefter. "Kom" han gik over til trappen som førte op, og regnede med at hun fulgte med ham. Det var tid til at hun fik noget mad. Han gik ud i køkkenet, og var ikke bange for hun vil flygte, og prøvede hun, vil han høre det når hun prøvede at åbne døren. Han så roligt på hendes hund. Den skulle vel også have noget at spise, og han fandt en skål frem, og satte vand ned til den. Han så over på sin slave. Han lavede hurtig en leverpostejmad til hende, og skar den ud i mindre bider, inden han lagde det i en skål også. "Her spiser du på gulvet, og uden at bruge hænder" sagde han. Hun måtte så slås om maden med sin hund, nu når hun også havde den. Han stillede maden på gulvet, og så på hende stille.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Tirs 6 Okt 2015 - 13:14

Da han stillede hende spørgsmålet, rystede hun forsigtigt på hovedet og gav ham et helt uskyldigt blik. "Ja, Herre, slaven skal nok høre efter og spørge om lov først." svarede hun roligt og nikkede med et lille smil på læben. Selvom han virkede truende og farlig overfor hende, prøvede hun at virke afslappet og venlig mod ham. I hvert fald ville hun vise ham at hun ikke var bange for ham.

Hun forsøgte at forholde sig rolig, da han sagde at smerten snart ville gå over. Det hjalp også efter 10 minutter, og derefter nød hun det bare. Da han tog på hendes bryster, spændte hun lidt op, fordi han tog hårdt på dem. Grunden til hun sagde, at han skulle bide hende, var fordi at smerten ikke vil fortage sig helt. Så derfor fik hun noget andet at tænke på, og det gjorde endda mere ondt, end da han kneppede hende i røven. Hun mærkede et prik på halsen, og mærke noget varmt løbe en smule, indtil han begyndte at suge hendes blod. Det føltes drænende og beroligende på en mærkelig måde. Hun mærkede også, hvordan han førte sin hånd ned ved nedre region, og gav hende finger. Det gjorde ikke rigtigt ondt, da hun i forvejen var temmelig godt våd. Hun kunne jo stadig ikke fokusere på to ting ad gangen.

Da han var færdig åndede hun lettet op. Det føltes, som om hun konstant skulle skide, men det var vel bare hans pik, der havde udvidet hendes røv. Hun betragtede ham, da han tog sine boxers på. Mavens rumlen vendte tilbage, tog hun sig til maven. Hun fulgte ivrigt efter ham, spekulerende på, hvorfor han ikke spændte hende fast imens, men hun skulle arte sig. Da hun stod ude i køkkenet, så hun sig omkring og hendes vejrtrækning blev til små stød. Da hun fik øje på Hewie, blev hun glad og omfavnede ham. "Hewie.." sagde hun med sit hoved begravet i pelsen. Hun synes det var mærkeligt, at hun ikke kunne sidde ved bordet og spise, men hun skulle altså spise med Hewie.
Hun havde altid haft det sådan, at var Hewie sulten, prioriterede hun altid at han blev mættet før hende. Så hun lod ham spise madderne, med en knurrende mave.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Tirs 6 Okt 2015 - 13:58

"Godt." sagde han, da hun lovede, at hun nok skulle spørge først næste gang. Han vil nok ikke give hende lov til at gøre det igen, men han var ikke helt sikker. Han valgte dog ikke at sige noget til hende om det. Det var også okay at hun ikke virkede bange for ham, så længe hun gjorde som han bad hende om.

Han kunne mærke på hende at hun spændte i kroppen da han tog om hendes ryster. "Rolig. Slap af så er det bedre" mumlede han mod hendes øre og fortsatte bare det han havde gang i. Han kunne mærke på hende, at hun slappede mere af da han drak hendes blod. Hun skulle bare slappe helt af, og så vil der intet ske hende, med mindre hun overtrådte en af reglerne. Han førte endnu en finger op i hende, så han nu havde 3 finger der oppe. Hans plan var på et tidspunkt at kunne fiste hende helt, både i hendes fisse og hendes røv, men det kom nok ikke til a ske endnu.

Han kunne høre hendes mave give lyd fra sig da han havde taget sine boxers på. Det var et godt tegn at hun fulgte med ham da han gik op igen. Hun skulle nok lære at blive en god slave. Han sagde intet da hun omfavnede sin hund, men lod hende blot gøre det. Han fattede ikke helt at hun lod den spise alt maden, for så vil hun jo selv sulte, men det var han ligeglad med. Hun bestemte jo selv om hun vil sulte eller ikke. Han havde dog stadig planer med hende. Hun skulle trænes i, at gå pænt når de var ude, og han havde en meget god måde til at træne hende på til det. Han hev hende med ind i det værelse hun havde været i lige fra starten. Han fik hende ned at ligge, og spændte hendes arme til sengen, inden han spredte hendes ben en hel del, og spændte dem fast, så hun ikke kunne samle sine ben. Han så roligt ned på hende, og smilede så et ondsindigt smil til hende. "Du skal nu lære hvordan du skal gå når vi er ude i byen." sagde han. Han forlod hende kort, og kom så tilbage lidt efter med et eller andet apparat af en eller anden slags. Han gav hende blindfold på, inden han begyndte at sætte tingen på hende.

Den vil gøre så hun fik stød gennem sig, så længe hun var længere væk fra ham end 4 meter. Det der gjorde det ekstra slemt var, at hun fik stød direkte på sin fisse og klit, og han vidste det vil komme til at gøre ondt på hende. Man kunne sagtens tage det af igen, men kun med en nøgle som kun han havde, da hun ikke skulle kunne få det af selv. Han fjernede blindfoldet fra hendes øjne, og spændte hende fri, inden han gik 10 meter væk fra hende, og tændte for den. Hun vil få stød end til hun igen var inde for en rækkevidde af 4 meter af ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 2 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Tirs 6 Okt 2015 - 14:54

Hewie så et øjeblik på hende og lagde hovedet på skrå. "Det er okay, Hewie. Spis bare. Jeg er ikke så sulten.." sagde hun roligt til Hewie, mens hendes mave knurrede endnu mere. Hewie spiste godt nok en del, men han lod 3-4 stykker blive liggende i skålen, og skubbede med sin sorte snude skålen frem mod hende. Den gik lidt tilbage for at vise, at det måtte hun gerne få. Hun smilede og nussede Hewie på hovedet, inden hun måtte lægge hovedet ned i skålen og spise på den der mærkelige måde, han havde bedt hende om.
Det irriterede hende, at han havde så meget magt over hende, og hun kunne intet gøre ved det. Da hun var færdig med at spise, rejste hun sig forsigtigt op og så fik han hevet hende med ind på værelset. Gad vide, hvad han nu havde i tankerne, tænkte hun undrende og en smule nervøst. Hun blev lagt ned på sengen og blev spændt fast. Han forlod hende et øjeblik, og hendes hjerte galoperede igen. Da han fortalte, at nu skulle hun lære at gå pænt i byen, blev hun bange. Mere for hans syge idéer og tankegange. Hendes ben var spredt meget ud, så hun ikke kunne lukke dem. Hvilket var ubehageligt for hende. Han begyndte at sætte en ting fast på hendes nedre region. Hun kunne så desværre ikke se, hvad det var. Hvad skulle det nu gøre godt for? Da hun fik det blindfold af samt reb, kiggede hun forskrækket ned på hendes nedre region. Hun prøvede at rejse sig op med den underlige tingest på, bekymret for hvordan den mon virkede. Da han gik mange skridt tilbage fra hende, fik hun den største smerte dernede. Hun skreg og faldt omgående ned og prøvede at tage sig til skridtet. Hun trak vejret i små stød og var pissed, men hun nænnede ikke at sige noget, udover: "Hvorfor?" spurgte hun grædende og lukkede øjnene. Selvfølgelig blev hun nødt til at adlyde ham, selvom hun nu hadede ham.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum