Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

2 deltagere

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 18:02

Han havde vist virkelig et godt greb om hende, tænkte hun forfærdet. Hun skulle passe på, hvor hun måtte træde og hvor hun ikke måtte. Der var mange regler for slaver, og alligevel følte hun ikke rigtig at hun ville blive fri, selvom hun ikke var hos ham. "Ja herre." svarede hun og prøvede at følge med ham i hans hurtige tempo. De var omsider nået til hans hus. Hun kunne høre Hewie gø indenfor, måske af glæde.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 18:09

Da de nåede hjem kunne han høre hendes kræ til en køter gø inde i huset. Han havde virkelig lyst til at gøre et eller andet ved den, men lod alligevel vær. Han kunne jo bruge hunden mod hende, og han elskede at bruge sine slavers svagheder mod dem, og denne hund her, det var klart et af hendes svagheder. Han låste døren op og trak hende med sig ind. Han lukkede og låste døren efter sig. Han gik ind i stuen og satte sig i sofaen, dog uden at tage snoren af hende. Han så på hende. "Sæt dig på gulvet." sagde han, og hendes hund kom med det samme over til hende. Han sukkede af hunden, men gjorde ellers intet.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 18:20

Hun blev nærmest over lykkelig, da hun så hendes hund igen. Det glade ansigt, der havde stået og ventet på dem i så lang tid. Hun fik dog ikke lov til at hilse på den, før hun havde sat sig ned. Det irriterede hende, men hun valgte ikke at vise det til sin herre. Han tog heller ikke snoren af, og det undrede hende også, men der lå vel noget bag det. Da hun satte sig, kom Hewie stormende hen og slikkede hende i hovedet. "Åh, Hewie altså" lo hun og lå og nussede den, da han var faldet til ro. Det irriterede nok herren, men hun var skam ligeglad med det.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 18:30

Han betragtede hende med et køligt blik mens hun nussede sin hund. Han var ikke tilfreds med det, og hev i snoren så halsbåndet nok vil stramme en smule ind på hendes hals. "Du har noget du skal ha gjort færdigt slave, da du jo ligesom afbrød det midt i det hele." sagde han, og så på hende. Han åbnede sine bukser, så hun kunne se hans stive pik. "Sæt dig på den med røven, og rid mig." sagde han. Det var ikke til diskussion, da det var tydeligt at det var en ordre. "Og ingen brok eller klynken over det gør ondt, forstået slave?"
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 21:26

Selvom han ikke videre var begejstret for at hun nussede sin hund, fortsatte hun bare og betragtede sin savnede hund. Hun havde dog ikke tænkt over, at hun faktisk havde stoppet deres sex, da hun lige skulle gå amok på de andre mennesker. Der blev hevet lidt i snoren, og hun kiggede op på sin herre, mens hun lyttede. Åh altså, tænkte hun irriteret og himlede med øjnene, da hun satte sig oven på hans pik uden tøven. Selvom det gjorde ondt at ride ham, blev hun dog ved.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 21:36

Hans blik blev smalt da hun himlede med øjnene. "Himlede du lige med øjnene af mig?" spurgte han hårdt og vredt. Det skulle hun ikke gøre over for ham. Da hun dog rejste sig op, og kom over til ham uden brok var det vel godt nok, men hun havde ikke sagt ja Herre. Han gav hende en lussing som var meget hård. "Du himler ikke øjne af mig igen, og du glemte også at sige ja Herre" sagde han strengt, men nød dog da hun satte sig på hans pik med røven. Han lod hende fortsætte.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 21:59

Hun kunne hurtigt se på ham, at han ikke brød sig om at folk himlede med øjnene af ham på den måde - især ikke hans slaver. Hans øjne blev smalle og hun kunne fornemme at hun havde gjort ham arrig, igen igen. Det blev til en syngende lussing og en advarsel. "Undskyld herre. Slaven glemte at sige herre. Slaven himler aldrig med øjnene igen." klynkede hun og red hårdere.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 22:14

Han var tilfreds med hende da hun undskylde, men vidste der ikke skulle meget til fra hende af, før hun igen vil gøre noget han ikke vil bryde sig om. Han lod hende ride videre og lod hende gøre det hårdere. "Godt nok. Og husk det nu, ikke gør det igen" Han havde lyst til bare at få hende til at hoppe af, da det gik for langsomt, og så selv kneppe hende i røven. Hårdt og brutalt. "Okay." Han stoppede hende. "Jeg vil havde du i stedet går over og læner dig ind over bordet der i stedet, og spred benene." sagde han, og ventede på hun gjorde det, inden han vil stille sig bag hende, og så kneppe hende hårdt og brutalt i røven, så det helt sikkert vil gøre en hel del ondt på hende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 22:25

Hun håbede at han vil tage imod hendes undskyldning, men han havde vel behov for at tage hævn over hende. "Tak herre." sagde hun og blev ved med at ride ham rigtig hårdt og hun troede endda at det var forbi. Da han stoppede hende, blev hun mistænksom, hvad ville han mon nu? At hun skulle læne sig over bordet var hun ikke meget for. Kneppede hun ham for langsomt? Da hun gjorde det, fik hun sit spørgsmål besvaret. Han kneppede hende hårdt og hun havde svært ved ikke at klynke, og Hewie begyndte at knurre.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 22:38

Han smilede da hun lænede sig ind over bordet, og han kneppede hende fortsat i et hårdt tempo. Han hørte hendes klynk og smilede af dem, men skulede så til hendes fucking hund, som lige nu knurrede af ham. Han standsede og trak sig ud af hende. "Bliv stående" sagde han, og bandt snoren til bordet, så hun ikke vil kunne rejse sig op. Han vendte sig mod hendes hun med et vredt blik. "Og du, hund, du kommer med mig" sagde han, og tog fat i halsbåndet, og hev den med sig. Fik fat på en ny snor, og klikkede den på halsbåndet. Han trak den længere væk, og bandt den fast der. Han gik tilbage til hende igen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 22:45

Han nød højst sandsynligt at det gjorde ondt på hende, og det var vel meningen med at have slaver. De skulle lide i herrens øjne. Han kneppede hende alt for hårdt, og hun havde svært ved at holde sit skrig indenbords. Pludselig begyndte Hewie at knurre, og han ville nok ikke blive glad, hvis herren fik hende til at skrige af smerte. Han holdt op med at kneppe hende, da Hewie knurrede. Bare han nu ikke gjorde den ondt, tænkte hun, mens han spændte hende fast. "Herren må ikke gøre den ondt." bad og tiggede hun, men heldigvis spændte han den bare fast. Den gjorde ikke modstand, men blev siddende, hvor han havde sat den.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 22:52

Da han igen var over ved hende, stødte han igen ind i hende, hårdt, og bevægede sig som før, i samme hurtige tempo. Han kunne virkelig lide det, og smilede over det. Han fortsatte i 15 min og gjorde det hurtigere og hårde hvert 5. minut. Til sidst kom han i hende og trak sig ud. Han løsnede hendes snor fra bordet, og satte sig så ned i sofaen igen. Han så på hende med et roligt blik. "Og så gør den lige ren efter dig selv" sagde han, og ventede på at se, om hun vil gøre det. Ellers vil han tvinge hende til det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 22:58

Til sidst kunne hun ikke holde skriget inde mere, så hun valgte at skrige gennem tænderne, sammenbidt. Det gjorde ondt, men der var intet, som kunne stoppe ham udover Hewie. Efter et kvarter stoppede han langt om længe, og hun åndede lettet op med tårer i øjnene. Han fik løsnet hendes snor og bad hende om at gøre rent. Hun gik ud fra at hun måtte bruge tungen og slikke alt op, der lå på gulvet. Han sad jo bare i sofaen og ventede på hun skulle gøre rent efter ham.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 23:06

Han smilede over hendes skrig. Det var som sød musik i ørene på ham. Og hendes hund kunne intet gøre for at stoppe ham fra det her. Da han var færdig, så han hendes tåre, og smilede af det. Da hun dog ikke så ud til helt at vil gøre det af sig selv, hjalp han hende ved at presse hende ned at side på knæene, og førte hendes hoved ned mod hans pik. "Kom så. Gør det af dig selv, eller skal jeg tvinge dig helt?" spurgte han om, og ventede.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Man 16 Nov 2015 - 23:11

Måske tændte psykopater generelt bare på at torturere deres slaver og nyde deres lidelser. I så fald overlevede hun ikke ret længe, hvis hun skulle lide hele livet på grund af ham. Da hun havde gjort rent på gulvet, pressede han hendes hoved ned mellem hans ben. Hun suttede hans pik ren og gjorde sig umage med at få det hele væk, så det ikke pissede ham af. "Slaven skal nok gøre herren helt ren." svarede hun forsigtigt. Stakkels Hewie, han skulle sidde et andet sted nu. "Må slaven gå frit rundt i huset, Herre?" spurgte hun med bedende øjne.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Man 16 Nov 2015 - 23:18

Han smilede over hende, at hun faktisk valgte at sutte hans pik ren. De fleste vil nok ha nægtet det, især efter lige at være blevet kneppet i røven af den. Da hun var færdig med det, smilede han til hende. "Well, fair nok." sagde han, og tog snoren af hende, og så på hende. Vil lade hende gøre hvad hun vil for nu i hvert fald.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Tirs 17 Nov 2015 - 14:15

Selvom det havde været klamt at gøre hans pik ren, følte hun alligevel at hun havde gjort ham glad og tilfreds. Hun blev dog noget målløs over, at han sagde ja til at hun nu kunne gå frit rundt i huset. Hun rynkede brynene et øjeblik, men sagde taknemligt: "Tusind tak herre."
Hun vendte ryggen til ham og begyndte at udforske huset. Idéen var at finde noget, som hun kunne have på sit, hvis han blev for slem. Hun gjorde det dog meget diskret, og gik ned i kælderen med Hewie efterfulgt. "Okay Hewie, hvad har vi så her?" sagde hun og kiggede forsigtigt i alle skuffer. Der var mange reb, men problemet var, at hun ingen lommer havde. Men nu vidste hun, hvor de lå henne. Hun smilede ondt for sig selv og gik ovenpå og lagde sig på sin herres seng. Hewie kravlede med op og sammen lå de der.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Ons 18 Nov 2015 - 21:29

Han lod hende gå rundt, selvom han godt vidste hvad hun måske var ude på. Han sad bare i sin sofa og lyttede. Han kunne høre at hun smuttede ned i kælderen, selvom hun nok ikke regnede med, at han vil høre det, men det gjorde han. Han rejste sig dog stille op, og gik ind på sit værelse da han hørte hun gik der ind. Han så på hende med et strengt blik. "Når, har du fået lov til at ligge i min seng? Dyr og slaver høre til på gulvet, med mindre de får lov." sagde han, og gik over og hev hende ned af sengen via hendes hård. Han gav hende en lussing. "Håber du er bedre næste gang til at spørge. Du kan få lov til at tage din hund, og tage hjem nu, men husk nu, at du skal være hjemme om natten hvis jeg nu skulle komme forbi. Ellers vil du blive straffet for det, forstået?" sagde han hårdt og så truede på hende. "Og smut så inden jeg ombestemmer mig for, at du må tage hjem." sagde han, og ventede på hvad hun vil gøre.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 8 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Ons 18 Nov 2015 - 21:43

Han havde nok regnet ud, at hun vil finde nogle ting, til at hyle ham ud af den. Da hun havde smidt sig på sengen fik hun et chok da han kom ind på værelset. Hun blev lamslået og forskrækket over at hun blev slået. "Undskyld." sagde hun, lyttede, og skyndte sig hjem med sin hund.
//out//
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum