Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 22:18

Hun kunne med det samme se, hvor meget han end nød at gøre hende ondt og såre hende. Det irriterede hende, men hun var nu engang hans slave, så hun måtte gøre, hvad han bad hende om. Der blev langt om længe ledigt på toilettet, og hun skulle faktisk tisse, da hun havde drukket og spist lidt. Det hjalp lidt på hendes dårlige humør.
Da døren gik op, lyttede efter hvad hendes herre sagde til hende. "Javel, herre." svarede hun og rejste sig og gik ind på toilettet og lukkede døren efter sig. Hvorfor var der ikke lige et vindue her, tænkte hun mens hun ventede på sin herre. Toilettet så rent og pænt ud og der var ikke beskidt som normalt på restauranter.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Antal indlæg : 252

Tilbage til toppen Go down

You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx) - Page 6 Empty Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 22:36

Han fulgte hende med blikket da hun gik over på wc'et. Han blev siddende lidt, inden han rejste sig for at gå der over. Han bankede let på inden han kom ind. Han låste døren efter sig, og så lige på hende. Han gik over til hende, og lagde en hånd på hendes skulde, og så lidt på hende, inden han pressede hende ned på knæ. Han åbnede sine bukser så hun nu kunne se hans pik. Han så ned på hende. "Sut den." beordrede han hende, og ventede på hun gjorde det. Da hun var optaget af det, vil han tænde vibratoren i hende igen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 774

Indlæg af Frozen Ons 11 Nov 2015 - 22:43

Hun havde siddet og ventet i et stykke tid, imens havde hun kigget sig selv i spejlet. Gud, hvor så hun ud. Ingen makeup, men heldigvis ingen bumser eller noget. Til gengæld havde hun lidt røde øjne, men hun havde heller ikke sovet særlig godt om natten. Da han kom ind, så hun roligt på ham. Hun havde godt nået og tisse inden, selvom det var besværligt med den vibrator.
Han lagde hænderne på hendes skuldre og tvang hende ned på knæ. Hun vidste hvad der nu skulle ske, og hun væmmedes allerede ved det. Hun gav ham et blowjob og mærkede at han igen tændte for vibratoren, hvorefter hun udstønnede små lyde der indikerede at det var rart.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Ons 11 Nov 2015 - 23:29

Han så ned på hende da hun gav ham et blowjob, men han var ikke helt tilfreds med hende. "Gør det så dybt du kan, og hurtigere." beordrede han hende og så ned på hende. Han nød dog følelsen af hendes mund, selvom hun kunne gøre det bedre var han sikker på. Han smilede af de lyde hun kom med. Han trak sig dog ud af hendes mund før han var kommet. "Fjern vibratoren slave." sagde han, og slukkede for den, så hun vil kunne få den ud.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 10:32

Da han bad hende om bare at gøre det bedre og hurtigere, samlede hun alle kræfter og gav ham det hårdeste blowjob, mens hun tvang pikken helt ned i halsen. Inden han sikkert var ved at komme, trak han sig ud og bad hende om at fjerne vibratoren. Endelig, tænkte hun da hun fjernede den forsigtigt. Den var helt indsmurt, klamt. Lige nu sad hun bare på knæ og ventede på, hvad hun nu skulle gøre, mens hun kiggede op på sin herre.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Tors 12 Nov 2015 - 13:37

Han smilede af hende da samlede sig sammen for at gøre det bedre. Han var okay tilfreds med det nu. Han nød følelsen af sin pik helt nede i halsen på hende.
Han så på hende da hun fjernede vibratoren. Han smilede ondt til hende. "Gør den ren og brug din mund til det." sagde han. "Og når du selv syntes den er ren, så bare lig den ved vasken, og så stil dig op af væggen med hænderne på den." Han ventede på hun gjorde det han bad hende om at gøre.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 14:00

Et eller andet sted havde hun på fornemmelsen at det han ville have hende til at gøre, vil være klamt eller sådan noget. Det havde hun ganske vist ret i, og da der ikke var nogen anden vej, gjorde hun det. Hun slikkede den ren, men med ren afsky og den smagte forfærdelig dårligt. Flere gange måtte hun stoppe fordi hun fik brækfornemmelser. Til sidst var den sådan ren, så hun lagde den på vasken og stillede sig op ad vasken. Hun var godt irriteret og havde lyst til at smadre ham pga. det.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Tors 12 Nov 2015 - 14:08

Han så på hende mens hun slikkede den ren, og han kunne se på hende, at hun ikke kunne lide det. Hun måtte dog lære at ku li smagen, for hun vil smage det flere gange endnu. Han var dog ikke tilfreds da hun ikke valgte at følge hans næste ordre. Han marcherede lige hen til hende, og tog fat om hendes håndled, og gav hende en lussing. "Nu opføre du dig ordentlig, eller skal vi gå ud i restauranten igen så jeg kan gøre med dig hvad jeg vil derude?" Man kunne tydeligt se at han mente det, at han vil gøre det hvis hun ikke opførte sig ordentlig. "Når blir det så til noget? Stil dig op af væggen med hænderne på den."
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 14:16

Han ville sikkert udsætte hende for dette flere gange, eller i hvert fald udsætte hende for noget lignende. Hun vil ønske, at hun var noget stærkere, men han var jo også for hurtig for hende. Da hun ikke lige havde gjort som han ville have, fik hun i stedet en syngende lussing så det sved. Hun tog sig til kinden men sagde ikke et ord. Hans øjne lynede men hun fastholdt stadig blikket. "Nej, herre. Undskyld." svarede hun stille. Hun vendte sig om og lagde hænderne på væggen og ventede på hans reaktion. Det her var virkelig ydmygende.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Tors 12 Nov 2015 - 14:25

Han ventede på at hun gjorde det, og smilede da hun undskyldte. Da hun så endelig gjorde som han sagde, og lagde hænderne mod vægen, smilede han af det. Han gik over og strøg hende ned af ryggen. "Dygtig pige" Han spredte hendes ben mere end de var, og løftede så op i hendes kjole så han kunne se hendes røv, men da kjolen irriterede ham lidt lige nu, hev han den over hendes hoved, og af så hun var mere eller mindre nøgen nu. Han stillede sig op af hende, så hun vil kunne mærke hans pik som var lige ud for hendes røv. Han smilede ondt, og bankede sig så op i hendes røv, lige glad med om det vil gøre ondt, og om hun vil skrige. Han vil alligevel være ligeglad med hvad folk tænkte om ham.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 15:14

Til gengæld roste han hende, da hun gjorde, som han bad hende om. Det var da én positiv ting ved at være sammen med ham. At hvis man adlød, virkede han ret venlig. Kjolen irriterede ham tydeligvis nok til, at hun skulle smide den af, så hun næsten var nøgen nu. Heldigvis var døren låst, tænkte hun, og blev meget forskrækket over, at han ville kneppe hende i røven. Da han bare jagede den op i hende, skreg hun af smerte, og hun vidste at på et eller andet tidspunkt ville tjenerne og gæster nok blive mistænksomme over hvad der egentlig foregik ude på det toilet.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Tors 12 Nov 2015 - 15:22

Han smilede da hun skreg af smerte da han jagede sin pik op i hendes røv. Tjenerne vidste i forvejen godt at han måske vil gøre noget som det her, da han havde sagt det da han bestilte et bord. Han betalte selvfølelig en smule mere, for at få lov, og han havde også planer med at gøre det ude hvor alle kunne se det, for at ydmyge hende endnu mere. Han lagde sine hænder over hendes mund, og gjorde det en smule svære for hende at få luft nu, men det var en del af hans leg. "Sshh vil du have folk høre dig?" spurgte han. "For så kunne vi da lige så godt gå ind og give dem et ordentlig show, så de kan se det i stedet." hans stemme var helt rolig, og han slap hendes mund igen, og hvis hun skreg igen, vil han tvinge hende til at gøre ting foran dem der var ude i restauranten. Han begyndte at bevæge sig hurtigt og hårdt i hende.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 15:30

Det føltes som om hun var i helvede, og han synes sikkert det var meget komisk og god underholdning at gøre hende ondt. Det var en ubeskrivelig smerte, da han jagede den ind i hende, men hun vil bare ikke flygte nøgen ud fra toilettet. Måske vidste tjenerne det, men gjorde gæsterne det måske, eller fik de det fortalt af tjenerne? Det vidste hun ikke og hun var også ret så ligeglad. Han lagde en hånd om hendes mund, så hun måtte bruge næsen til at trække vejret med. Hun havde bestemt heller ikke lyst til at gøre det ude foran alle folk, for så vil hun hellere dø. Nu prøvede hun at trække vejret roligt igen, selvom han kneppede hende hårdt. Tårerne væltede frem i stedet og hun bed smerten i sig. Hun vil ikke lade ham vinde.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Tors 12 Nov 2015 - 15:37

Han fortsatte og nød det her meget. Han lænede sig ned til hendes øre og spurgte hende så om noget. "Her før da du bedte om at gå på toilettet, var det så endnu et forsøg på at komme væk fra mig? Der er ingen grund til at lyve, for jeg vil kunne høre det på dit hjerte om du lyver eller ej" sagde han, og bed svagt i hendes øre, inden han valgte at bide hendes nakke imens. Han drak roligt hendes blod, og var ligeglad med, at hun græd. Han fortsatte endnu hurtigere end før nu.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 15:46

Det her var ulideligt og smertefuldt. Hun vil ønske hun kunne gøre modstand, men så enkelt var det ikke. Han var en vampyr og hun var blot en navajo. Hun lyttede irriteret til det han sagde, da han havde lænet sig ind over hende. Hvis hun valgte at lyve, vil han bare kunne mærke det på hendes hjerte, hvis hun valgte at sige sandheden, ville han højst sandsynligt straffe hende mere. "Altså... jeg mener.... ja." indrømmede hun skamfuldt og mærkede at han nu også bed hende i nakken og kneppede hårdere. Hun holdt skriget inde i sig og var lige ved at faldet om af udmattelse.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Tors 12 Nov 2015 - 15:59

Han kunne mærke hendes irritation, og det fik ham lyst til at gøre en ting, men ikke her og ikke nu. Han smilede ondt ved tanken om den ide han havde. Han hørte det hun sagde. "Jaså ja." sagde han blot. Da han havde fået nok af hendes blod, trak han sig væk fra hende igen, fortsatte dog med at kneppe hende hård. "Senere skal vi to i byen." sagde han til hende, dog uden at afsløre sin plan på nogle måde. Han kom oppe i hende, og trak sig så ud, og så på hende. "Slik min pik ren" sagde han, og så lige på hende."
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Tors 12 Nov 2015 - 23:16

Det morede ham sikkert at se, hvor langt han kunne presse hende både psykisk og fysisk. Det ville hun ikke være med til, men der ventede en straf hvis hun nægtede. Det virkede til, at det ikke påvirkede ham, da hun indrømmede at hun ville stikke af fra ham. Da han gav slip på hende med tænderne, åndede hun lettet op, men han kneppede hende stadig.
Skulle de nu også i byen, tænkte hun undrende og mærkede han kom oppe i hende. Hun satte sig på knæ og suttede ham ren, selvom det smagte dårligt.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Fre 13 Nov 2015 - 15:02

Han havde allerede en måde han vil straffe hende for at ville stikke af, men han lod med vilje være med at lyde sur, så hun ikke vidste der kom en straf for det.

Da han var færdig, så han på hende, da hun satte sig på knæ for at sutte hans pik ren. Han nød det, og blev allerede klar til en ny runde, og hun vil kunne mærke, at han voksede i hendes mund. Han aede hende på hovedet stille, men trak sig ud, da han sys hun var færdig. "Tag kjolen på igen, og så går vi videre ud i byen." han smilede ondt over de tanker han havde med det her. Der var for lidt mennesker her.  Han ventede ikke på hun fik den på, men gik over til døren og lukkede selv sine bukser på vejen. Han låste døren op, og åbnede den da han nåede hen til den, og der stod en ældre mand på den anden side. Han så noget på Niklaus, som bare smilede lige til ham, og gik så ud, uden at vide, om hun fulgte med. Han standsede da han var kommet ud, og så tilbage på hende, med et provokerende smil.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Fre 13 Nov 2015 - 15:11

Det lod til, at hun ville slippe for hans straf om at have prøvet at løbe væk. Hun behøvede for den sags skyld heller ikke flere straffe lige foreløbig. Han havde nok glemt alt om det, tænkte hun lettet. Hun gjorde sit bedte da hun suttede ham, og han vil nok ikke straffe hende bagefter for alt det hun havde gjort. På et tidspunkt trak han sig ud af hendes mund og bad hende om at tage kjolen på. Hun adlød og sagde: "Ja, herre."

Han åbnede bare døren mens hun var i gang med at tage kjolen på. Heldigvis var hun hurtig nok og fulgte efter ham. Hun bemærkede dog nogle hadefulde blikke i nakken. Han gik meget stærkt ud af restauranten, og et splitsekund overvejede hun om hun skulle flygte, men der var kun én vej ud her. Da hun kom ud, stillede hun sig foran ham og så afventende på ham.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Fre 13 Nov 2015 - 15:19

Han havde lyst til at putte hende i snor lige nu. Han havde dog intet her, så de måtte lige gå hjem til ham først. "Vi skal lige hjem først. Du kender vejen, så afsted" sagde han hårdt, og puffede hende mod hans hjem.

Da de kom frem, låste han op, og hev hende med ind. Han gik over til et skab og fandt en hundesnor frem. "Kom her over." sagde han, og ventede på hun kom, og satte så snoren i hendes halsbånd. Han smilede over det. "Så, nu har vi mere styr på dig." sagde han, og trak hende med sig ud igen. Låste døren, og begyndte at gå mod et diskotek.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Fre 13 Nov 2015 - 15:26

Det undrede hende, at de pludselig skulle hjem Havde han fået nok? Skulle hun nu straffes? Hun gik modvilligt tilbage mod huset og gik indenfor. Det viste sig så, at han bare skulle hente en hundesnor, så hun ikke stak af. Det virkede ikke rigtig som en straf, men fair nok. Alligevel virkede han til at have en plan gemt i ærmet, men hun vidste ikke hvad. Hun gik modvilligt over til ham og så at han klikkede snoren på.
"Bare en snor.." mumlede hun irriteret. Han låste døren, da de gik ud og var på vej over til et andet sted. Hun kunne vel godt være høflig og sige tak. "Slaven ville bare sige tak for mad." sagde hun forsigtigt. Da de nærmede sig stedet, strittede hun kraftigt imod, og råbte: "Neeeej! Jeg gider ikke!" Det var lige før hun satte sig på jorden.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Fre 13 Nov 2015 - 15:36

Han kunne tydeligt mærke hendes modvilje lige nu. Han smilede da hun sagde tak for mad. "Jamen velbekomme da, selvom det nok er liiidt sent." Han så om på hende, og gik videre. Da hun begyndte at stritte imod, sukkede han af hende, og gik over til hende, for at tage fat o hendes hals. Han så hende lige ind i øjnene. "Nu tager du dig snart sammen og opføre dig ordentlig. Men jeg kunne da også lade dig gå? Men i så fald, får du aldrig din hund at se igen, så hvad vælger du slave? Opføre du dig ordentlig?" han mente det skam, at hun ikke vil få sin hund igen.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Fre 13 Nov 2015 - 15:41

Hun var ret så ligeglad med, om hun pissede ham af. Alt, hvad hun ville var, at blive fri igen og se sin kære hund. Indtil videre havde han bare fundet sig i hendes opførsel, men heldet for hende vendte snart. Han vendte sig mod hende, og tog hårdt fat om halsen. Han kiggede direkte ind i hendes øjne, hvilket hun ikke brød sig om. At han truede med at hun aldrig kunne få lov at se Hewie igen, gjorde for ondt, så hun måtte overgive sig. "Okay, undskyld herre, slaven skal nok være sød." svarede hun underdanigt og kiggede skamfuldt ned i jorden.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Indlæg af Niklaus Fre 13 Nov 2015 - 16:03

Han kunne se hendes frygt da han sagde, at hun i så fald aldrig vil se sin hund igen, og han smilede da hun undskylde og sagde hun nok skulle være sød. "Det håber jeg for dit og din hunds eget bedste." Han vendte sig om igen, og begyndte at gå igen. Fulgte hun ikke med, vil snoren sørge for det.

Han gik ind på diskoteket, og der var faktisk en hel del her inde. Godt. Han smilede over det, og satte kursen mod en sofa han satte sig i, og vil hun sætte sig i den, vil han pege ned på gulvet. Han var pisse ligeglad med, at der var så mange som der var. Han hev i hendes snor hvis hun ikke allerede havde sat sig ned på gulvet foran ham. Da hun havde gjort det, lænede han sig frem mod hende, og sagde i hendes øre. "Okay, det her er fordi du prøvede at stikke af fra mig tidligere på aftenen." Han åbnede sine bukser så hun kunne se hans pik. De fleste var meget fulde her inde, så de vil nok ikke opfatte med det samme hvad der foregik. Han tog fat i hendes hår, og førte hendes hoved ned mod sin pik, så hun ikke vil være i tvivl om, hvad han ville have hende til at gøre nu. Han så afventende på hende, og han havde stadig fat i hendes snor, hvis hun vil prøve at stikke af fra ham, så kunne hun ikke.
Niklaus
Niklaus

Indlæg af Frozen Fre 13 Nov 2015 - 17:51

Hun følte sig mere som en hund end som et menneske. Men han behandlede vel sine slaver sådan her, tænkte hun og fulgte ham roligt hen til diskoteket. Der var virkelig mange mennesker herinde i dag og hun havde stærkt på fornemmelsen at der skulle ske noget pinligt for hende. Hun undrede sig over hvorfo han havde taget hende med herhen.

Hun skulle lige til at sætte sig i sofaen da han hev hende ned på gulvet i stedet. De fleste mennesker var dog fulde men at hun ligefrem skulle sutte pik på ham det var klamt men hun gjorde det alligevel.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum