Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: You'll be mine my dear ~ Frozen (xxx)
Hun tørrede sit ellers lange, rødlige hår og det tog lidt tid, men omsider var det tørt. Han havde igen rost hende for at gøre det, han havde bedt hende om. Hun følte sig godt tilpas med ros. Til gengæld håbede hun på, at det vil blive et strålende solskinsvejr, så hun kunne udnytte ham. Hun blev bedt om, at følge efter ham. Så det gjorde hun. De gik ned af en gang, og der var en anden dør lige inden de gik forbi den. Hun var nysgerrig, men valgte at følge ham hele vejen ind på hans værelse. Sengen var enorm og større end den forrige seng hun havde ligget på.
Hun kiggede lige engang rundt, mens han var i gang med at låse døren bag hende. Ingen reb eller våben, hun kunne bruge imod ham. Selv ikke hende selv, som ulv. For hun kunne alligevel ikke komme ud.
Hun så, at han havde gemt nøglen et sted, hvor ikke ville kunne nå, der skulle hun i hvert fald bruge en stol. Han lagde sig på sengen og kaldte på hende. Hun tøvede en kende til at starte med, men så slog en lyn ned og efterfølgende begyndte det at tordne. Hun skreg af forskrækkelse og spurtede over i sengen og gemte sig under dynen. Kroppen rystede og hun klynkede, mens hun lå sammenkrøbet under dynen. "Slaven er bange for tordenvejr." peb hun under dynen, og rykkede lidt tættere på sin herre med ryggen vendt mod ham. Stemmen inde i hende skreg, som en gal, fordi endnu engang var hendes plan mislykkes.
Frozen- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 252
Rolig så han sig rundt i sit værelse, og så så ned på hende igen. "når det er tid til at sove nu, så du er frisk når vi skal op." sagde han.
Niklaus- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 774
Da herren spurgte hende med en hånlig tone, begyndte hun at koge af raseri indeni. Hun kunne ikke lide, når andre lavede sjov med hendes frygt, som var torden og lyn. Dog valgte hun alligevel at svare. "Ja herre, slaven er meget bange for torden. Slaven ved at tordenen ikke kan gøre noget, men slaven er alligevel bange." svarede hun og blev roligere igen. Hun ville dog gerne putte sig ind til ham, men hun kiggede lige rundt for at finde et eller andet, men der var intet hun kunne bruge. Udover den lampe der... hmm, tænkte hun lumsk og smilede.
"Slaven putter sig ind til sin herre." svarede hun og vendte sig mod ham og gned sit hoved ind i hans brystkasse og lod som om hun var faldet i søvn.
Hun viklede sig lige så langsomt ud af hans arm og lagde den blidt på sengen. Hun trak næsten ikke vejret, da hun rejste sig op. Hun tog den lille lampe på natbordet og tog forsigtigt stikket ud af stikkontakten. Hun greb hårdt fat i lampen og smaskede den hårdt ned i hovedet sin herre 2 gange, derefter skyndte hun sig at tage natbordet og stillede den hen ved skabet for at gribe fat i nøglen. Hun kiggede sig over skulderen og låste døren op. Hun hamrede næsten døren op og løb ud på gangen og ind på toilettet. Hun smækkede døren i og fik låst den. Der var et lillebitte vindue placeret under loftet. Hun var nu fanget. "Fuuuuck mig i røven!" hviskede hun arrigt og fandt en saks frem.
Hun hørte tydeligt hans stemme ude foran døren. Hun lyttede til det han sagde, og blev dårlig tilpas. Nu skulle hun så ligge nede i kælderen i det klamme bur i stedet for sammen med herren. Inden hun vil lukke op, ville hun dog lige komme ud med noget af hendes raserianfald. "Hvorfor fanden skulle du absolut ødelægge mit liv? Hvad fanden har jeg gjort dig?!" råbte og skældte hun ham ud. Hun blev nødt til at lægge saksen, hvis hun vil ligge nogenlunde godt nede i den mørke kælder. Hun kunne vist ikke trække den meget længere, så hun åbnede døren langsomt og lagde armene over kors for at dække sine ellers flotte bryster. Hun så på ham med en arrigt blik.
Hun brummede en del om noget med at slå ham ihjel og alt mulig shit og lort. Hun havde glemt at hun stadig bar sit dumme halsbånd. Da de var kommet ned i kælderen, så hun chokeret på det bur, hun skulle sove i. "Hvordan fanden skal jeg bære mig ad med at komme derind?" spurgte hun stille og irriteret. Mens han fandt de ting frem han skulle bruge, stod hun bare stille og himlede med øjnene og rystede på hovedet. Han tog dem på hende og fik spændt kæderne fast, så hendes hænder var lænket til halsbåndet. Hun blev nødt til at gå på alle 4 og kravle ind i det klaustrofobiske bur og affinde sig med situationen. "For mit eget bedste.." gentog hun ligeud og fnøs. Hun havde ikke mere at sige til ham, så hun lukkede af for ham. Der blev hurtigt meget mørkt, efter han var gået op. Der var så skummelt og uhyggeligt hernede, og alt i hjørnerne forestillede sig uhyrer og monstre, der kunne finde på at springe frem mod hende hver andet øjeblik. Hvor var Hewie, når man havde brug for ham, tænkte hun desperat. "Hewie!" råbte hun, og lyttede. Men ingen gøen. Dette gentog sig ca. 12 gange, før hun opgav og prøvede at lægge tæppet over sig. Hun græd sig selv i søvn, mens det bulrede udenfor.
Hun sukkede højlydt og tog sig til hovedet. Hvorfor havde hun også valgt at gøre det, hun gjorde i går? Hun kunne have sovet så godt oppe i sin herres seng, men hun valgte lige at ødelægge det lidt mere for hende selv. Da han kom ned lysnede hun op. "Slaven har sovet meget dårligt, Herre." svarede hun skamfuldt og så at han åbnede buret. Han satte en skål vand, hvilket hun var taknemlig for. Hun drak det, da han bad hende om det, og lidt efter var skålen tom. Det var rart at slukke tørsten, men hun synes alligevel den smagte af noget, hun ikke kunne sætte ord på.
Da han spurgte hende, hvad hendes opgave var, var det jo indlysende. "Slavens opgave er at adlyde sin herre." svarede hun og stod stadig på alle 4. Selvom vandet havde slukket hendes tørst, havde eftersmagen en underlig smag af noget jern eller metal, men det forekom hende usandsynligt.
Han smilede og nikkede, da hun sagde, at hendes opgave var, at adlyde ham. "Det er rigtigt, og hvad vil du gøre, hvis din herre nu en gang er sulten?" Han var ikke storsulten, men han vil altid gerne have noget at spise, når han kunne, for tørsten ikke blev alt for slem. Han så på hende, og ventede på hendes reaktion.
Hun blev nødt til at læne sig op ad buret, for lænken rakte lige akkurat til hendes højde, når hun stod op. Han stillede hende endnu et spørgsmål, selvom det var åbenlyst for dem begge. "Hvis herren er sulten, giver slaven noget af sit blod til sin herre, frivilligt." tvang hun sig selv til at sige. Hun ville gerne undgå hans blik, men hun vil nok også blive straffet af det. Da han begyndte at tænde hende mere, trak hun bukserne ned på ham og begyndte at sutte, uden at have fået lov. Men før han sikkert ville slå hende eller fjerne sig, skubbede hun pikken langt ned i halsen og blev der, til hun næsten ikke kunne få luft mere.
Dog synes hun, han blev for krævende, da han ville have hende til at spytte det ud og slikkede det op igen. Hun tog pikken ud af munden og fik det næsten kastet op i stedet. Hun kiggede på det, som var det det rene lort og pis, hun skulle slikke op. "Klamt.." mumlede hun for sig selv, men lukkede øjnene og slikkede det op, med stor afsky. Sperm var ikke ligefrem hendes yndlingssmag.
"Må slaven blive kneppet oppe i herrens seng? Du må gøre hvad du vil, slaven ville ikke gøre modstand." tiggede og bad hun, fordi hun ikke kunne holde sin lyst ud længere. Hun satte sig på knæ foran ham og kiggede på ham med store, uskyldige øjne. Knep mig for helvede, tænkte hun irriteret.
Han så dog lige på hende, da hun spurgte om hun måtte blive kneppet i hans seng. "Hm, nej ikke endnu slave." han løsnede hendes kæder, og førte hende over til et bord. "Lig dig på det, og spred benene og armene op over hovedet." sagde han. Han havde en plan med hende. Det her var ikke en straf da hun intet havde gjort forkert, men han vil prøve at gøre hende en smule mere liderlig ved en smule smerte og kælen. Da hun havde lagt sig som han bad om, spændte han hendes arme og ben fast, så hun ikke kunne røger sig. Han gav hende et blindfold på, så hendes andre sanser vil blive mere skærpede. Han fandt en let ridepisk som ikke vil gøre så ondt at blive slået af. Langsomt lod han pisken kæle rundt om hendes bryster, og ned af hendes mave til hendes underliv. Han gav hende et let slag der, men lod endnu en gang pisken kæle hendes køn. Han kørte den op af hendes krop igen, og kom igen med flere små slag, for at gøre hende mere tændt. Lidt efter tog han den op til hendes mund. "Sut på den" sagde han, og lod den blive der noget tid.
Hun måtte følge ham hen til bordet, hvor hun skulle lægge sig, sprede sin ben og løfte armene over hovedet. Heldigvis havde hun barberet sig overalt, for hun hadede kropsbehåring. Da hun havde lagt sig og var blevet sat fast så hun slet ikke kunne røre sig, fik hun nu også et blindfold for øjnene. Nu kunne hun ikke se, hvad der foregik, så nu måtte hun bruge sine andre sanser. Hun mærkede noget køre hen over hende og ned ved den nedre region. Hun stønnede let, og den blev ført op til hendes mund.
Hun anede ikke, hvad det var hun lå og suttede på, men hun blev nødt til at gøre det, hvis hun ikke ville blive straffet.
Mens han kælede hende med pisken, så han på hende, og smilede da hun stønnede af det. Han var tilfreds med hende, da hun uden videre suttede på pisken. Han flyttede den ud af hendes mund, og fortsatte lidt med at kæle og let slå hendes krop. Han lagde den fra sig, og fandt nogle vanter frem som var utrolig kløe, da de var af meget blødt skind. Han gik over til hende, og lod sine hænder kærtegne hendes krop noget tid, inden han igen smed dem. Han vil vide hvor liderlig hun var, og lod en finger glide ind i hendes underliv, hvor han begyndte at fingerkneppe hende, og der kom hurtigt en finger mere ind i hende. Snart havde han fået 4 ud af 5 op i hende, og pressede nu den 5 op. Han vil ikke stoppe selvom det måske gjorde ondt på hende. Han skulle have det hele op, før han måske vil stoppe. Han pressede resten af hånden op, så hans knoer også kom ind, så han nu fistede hende helt. Han knyttede hånden så den ikke kunne komme ud, og begyndte at kneppe hende med hele hånden, i et rimelig hurtigt tempo.
Side 4 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» I will get you, sooner or later you will give in, and click on this. Soon, you'll be in my power, soon you will be mine - only MINE!(Full)
» "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
» Frozen with snow
» These frozen times
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham