Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
This house is not a home //Reinia// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

This house is not a home //Reinia//

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:49

hun så på ham og blev helt stiv i ansigtet "nej" sagde hun så og prøvede at holde det skjult indeni sig selv. hun vendte blikket væk og skævede mod ham et øjeblik før hun fjernede hånden fra halsen og så på hånden og så på ham igen "så du lod mig kun leve for at gøre det en anden gang igen?" spurgte hun stille og lagde sig ned i sengen, den var dejlig blød, og hun bekymrede sig ikke om at den havde tilhørt en anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 15:56

Ahngel smilede bredt og let makabert. "Precissement ma chere." hvislede han stille og nikkede. "Der ramte du det vidst." sagde han stille og begyndte at bevæge sig lidt rundt i lejligheden og kiggede sig lidt omkinrg. Han havde dog gennemskuet hendes lille løgn. Selvfølgelig havde hun nydt det. Hvis man ikke tænkte over hvad der overgik en imens han drak ville det føles fantastisk i længden.
"Løgne er spildt på mig Ma chere.." sagde han så og pillede lidt ved en buket blomster der stod på et hjørnebord ikke langt fra hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:04

hun så på ham og vendte blikket væk igen "men.. det.. uhm.. det vil jeg ikk" hun vendte sig om og knugede om puden, enlig ville hun godt men på samme tid ville hun ikke, det var en lidt mærkelig følse. hun så ind i væggen og tænkte over det, hvis han ville drikke af hende igen måtte han jo på en måde fange hende var det ikke det?. hun satte sig langsomt op og så ned i sengen og bed sig i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 16:36

"Bekymr dig ikke om det." sagde han stille og trak et blad af en enkelt hvid rose der stod sammen med nogle halvvisne liljer. "Det er bedre bare at tage det som det kommer." sagde han med et skævt satanisk smil inden han igen rettede sig op og lod de nu blodplettede rosenblade falde imod gulvet som en dråbe blod i en bunke sne bredte den røde væske sig stille på bladet, så det anstig en let sølvrød farve.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:39

hun vendte hovedet mod ham med et løftet øjenbryn "tage det som det kommer? jeg nægter at være mad" sagde hun og lod hovedet vende væk fra ham igen, hun rødmede lidt og smugkiggede mod ham for at se hvad han ville gøre ved det faktum at hun ikke ville lade ham gøre det. hun lagde sig ned igen og gemte ansigtet og sukkede lidt "og nej jeg.. uhm.. nød det ikk" mumlede hun med hovedet nede i puden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 16:47

"Ikke mad. Snack." mumlede han stille og så hen på hende. "Få det nu ikke til at lyde sådan. Det er bare fødekæden." sagde han stille med et skummelt smil. "Af de fleste væsener er Vampyrer nok dem der kan leve af flest." sagde han og gik hen imod vinduet igen og stillede sig op af det. Han så lidt på hende.
"Men som sagt behøver du ikke frygte døden. Jeg er tilhænger af balance."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:50

hun så på ham igen før hun kiggede ned "jeg frygter ikke døden, jeg frygter kun hvad der sker efter døden" sagde hun stille og rejste sig op før hun gik hen til ham og stillede sig "så jeg er en snack for dig?" hun så bare på ham før hun så ud af vinduet, hendes ansigt var stadig blegt pga det manglende blod. hun så på ham igen og lændte sig op af vindue's kammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 17:21

"En meget velsmagende snack." rettede han med en løftet finger inden han så køligt på hende igen. Hans halvlange hår bevægede sig en smule på grund af rgennemtrækken fra køkkenet og ud igennem vinduet. Han smilte lidt skeptisk over hendes bemærkning inden han lod blikket falde hen imod det andet vindue, som endnu var lukket.
"Og det der med at frygte døden kan jeg desværre ikke give dig respond på." sagde han og trak på skuldrene.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:29

hun så på ham og smilte lidt ved det første han sagde "så du syns jeg er en meget velsmagende snack? dejligt at vide.." sagde hun så og vendte blikket væk "men er du nu sikker på du får lov til at smage det igen?" spurgte hun stille og så på ham igen med sine rolige brune øjne før hun langsomt åbnede vinduet så den kølige vind ramte hendes ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 17:36

Ahngel lagde hovedet lidt på skrå, hvorefter han, uden det ville opsnappes lagde armen om livet på hende og trak hende til sig, hvorefter hans anden hånd lagde sig om hendes kæbe med en let øm bevægelse. Han så hende stille i øjnene.
"Tja.. det burde ikke være en udfordring." sagde han med et dystert smil inden han igen så på hendes hals. Det ville være ufatteligt nemt som det står nu." mumlede han overbærende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 18:28

hun stod helt stille og så bare på ham før hun prøvede at vende blikket væk "hvem siger jeg vil have det?"spurgte hun stille og bed sig i læben før hun så på ham igen med sine rolige brune øjne, hun tog sin arm ned for at prøve at fjerne hans arm så hun kunne komme lidt fri men stoppede og så blot på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 18:40

"Og hvem siger at det vil betyde det mindste?" mumlede han med et listigt smil inden han igen slap hende med en let langsom og elegant bevægelse. "Har jeg fundet mig noget jeg kan lide vil jeg sjældent adlyde bare fordi vedkommende ikke ønsker det selv. Det bliver dog sjovere når der bliver lavet en leg ud af det." sagde han og trak sig lidt væk og hen imod sengen kort og fortsatte forbi hjørnebordet og vinduet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 18:43

hun skulede hen mod ham før hun langsomt vendte sig om og så ud af vinduet " Lad mig gætte du vil også beholde det du kan lide?" hun vendte blikket mod ham igen og løftede øjenbrynet lidt før hun langsomt satte sig op i vindue's kammen. hun så bare på ham før hun langsomt så ned mod gaden og tænkte på hvor ondt det mon ville gøre at hoppe derned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 18:53

"Nej. Jeg har aldrig været bur og halsbånd typen." mumlede han lidt ligegyldigt og betragtede et billede der hang på væggen. Lyst og abstrakt. Kederligt. Han vendte om og gik imod altanen og ud på den, hvor vinden kort tog i hans hår. Han så stille ud over det nattelige byliv. Sikke et spild at lade sådan et skue gå uden at forædle det i maling. Han sukkede kort inden han satte af og sprang op på taget igen og stillede sig let.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 18:58

hun så efter ham og smilte lidt før hun langsomt fulgte efter og kom op på taget "jamen så er jeg jo helt fri. hmm hvad hvis jeg nu mødte en anden vampyr... hmm " hun så efter tænksom ud og smilte så før hun langsomt satte sig ned og ømmede sig lidt, hun havde stadig meget ondt i foden men hun lod som ingenting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 19:13

"Så må du håbe at han ikke er mindre naturbevidst end jeg." sagde han og lagde armene tænkende over kors. Han vendte de røde øjne imod hende.
"Vil du da gerne ejes, lille vinddæmon?" sagde han let spydigt og smilede satanisk. Han havde det lidt på fornemmelsen med alt hendes 'men' og 'hvad nu v´hvis' agtige spørgsmål og indskydelser.
"Vil du da gerne være mit lille kæledyr?"
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 19:38

hun så på ham før hun rejste sig op og vendte sig om "Uhm uhm.. NEJ" sagde hun og så ud i natten "jeg vil ikke.. ejes af nogen.. især ikke dig.. du bider" hun kiggede lidt rundt og kiggede så mod ham før hun kiggede ned på sine fødder, hun tog sig til halsen igen før hun så på ham igen før hun hurtigt kiggede mod et andet tag, hun lettede lidt men faldt ned igen og tog sig til hovedet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 20:00

Ahngel rystede kort på hovedet. Havde hun nydt bidet så meget ville hun sikkert gerne føle det igen. "Tja.. nu får vi se, ikke?" sagde han med et skeptisk blik og betragtede hende lidt idet hun faldt. "Vent hellere med det der indtil du har forhøjet dit blodsukker." sagde han og lagde hovedet på skrå. "Med mindre du gerne vil ende som en plet på fortovet dernede.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:01

hun vendte sig mod ham og fnøs lidt før hun rejste sig op og gik hen til ham og stiilte sig foran ham "okay hør her.. jeg vil ikke have du ejer mig.. og.. uhm.. jeg nød det slet ikk" hun bed sig i læben og så ham i øjnene før hun helt stoppede, hendes nysgerihed var væk i det øjeblik han bed hende "Og jeg er.. uhm.. ikk nogen snack" hun vendte sig hurtigt om og lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 21:10

Ahngel lagde let legende hovedet på skrå med et bredt djævelskt smil hvorefter han forsigtigt tog fat i hendes hage igen med en strygende bevægelse. "Jaså?" mumlede han stille. "Andet håber jeg heller ikke på." hvislede han stille og lod kort sine øjne sætte sig fast i hendes i en tid. Det pokkers dragende blik. Til at svømme væk og lade alt gå tabt i.
"Okay..." mumlede han. "Så kalder jeg det bare for Renia i stedet." sagde han afsluttende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:33

hun stod bare helt stille og så på ham før hun vendte hovedet væk. hun så på ham og bed sig i læben "hva håbede du ikke?" mumlede hun og tænkte lidt over hvad det var han sagde "og.. hvad var det du ville kalde mig?" spurgte hun en smule forvirret og så bare på ham, med et blik der sagde noget andet end det hun næsten lige havde sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 23:00

"Jeg håbede ikke på medgørelighed." sagde han og smilede så hans makabre tandsæt viste sig mere og mere. "Og.. tænk ikke over det.." sagde han og løftede hånden lidt og bevægede sin tommelfinger hen over hendes højre øjes vipper, så de akkurat rørtes hans kolde fingerspids. Han smilede let sadistisk. Hun gjorde knap modstand. Hvor yndigt.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 0:03

hun rykkede hovedet tilbage da han rørte hendes øjenvippe og gned sig i øjet før hun så på ham og så den anden vej igen, hun havde ikke så mange krafter lige nu så hun orkede ikke at sige imod eller noget. hun så på ham igen før hun gik lidt baglæns "Jamen det får du heller ikke.. jeg nægter det.. men hvad fanden kan jeg gøre når du har suget næsten alt mit blod ud så jeg ikke har nogen krafter tilbage" hun så bare på ham og begyndte at kravle ned til vinduet og vind. hun satte sig på sengen og holdte om sit hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Ahngel Tors 8 Jul 2010 - 0:11

Ahngel stod lidt på taggavlen i en tid inden han smilede let sadistisk. Det her var for sjovt til bare at lade passere. Han bukkede sig ned og bevægede sig som en ædderkop med hovedet først ned imod muren og kiggede ind af vinduet med et dystert smil idet hans lange sorte hår lod sig glide med tyndgen og lade hans ansigt for en gangs skyld være frit. Han var dog ufattelig smuk, men det var de fleste vampyrer jo. Dog var der noget specielt over hans hud og bevægelser. Nok fra hans moders afstamning.
"Jeg synes personligt at det er mere underholdende på den måde." hvislede han.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 0:14

hun så mod vinduet og skyndte sig hen og lukke det og så ud på ham og trak gardinerne for. hun grinte lidt for sig selv og gik ud i køkkenet og kiggede i køleskabet, hun var begyndt at blive en smule sulten og det kunne mærkes meget. hun tog noget brød og smurte en mad før hun så sig om og begyndte at studere sit nye hjem. hun så rundt inde i den lille stue og satte sig bare ned og stragte sig lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This house is not a home //Reinia// - Page 3 Empty Sv: This house is not a home //Reinia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum