Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:25

Barishan stod inde i badet og lyttede. Han bed sig let i en knytnæve. Så rystede han sig hoved og fik vasket Shampooen ud af sit hår. Så fik han et drilsk smil på læberne. Han gik og og stillede sig bag Kajika så da hun vente sig om stod han der som han var. Ham smilede og kørte en hånd igennem sit hår. '' tak skat. Har du bare tænkt dig og stå der og kigge eller har du tænkt dig at give mig et håndklæde? ''. Barishan spændte sine mave muskler og vandet rislede ned af ham. Han havde stadigvæk det drilske smil på læberne og et glimt i øjnene. Han satte den anden hånd på hendes nakke og nussede den imens han kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 7 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:35

kajika stod nu der og kiggede på ham og turde ikke se ned af ham men så blot på det af hans brystkasse hun kunne og sagde"Wauw skat jeg... eller her mener jeg øh her er håndklæderne eller nej vent du skal jo blot ha et her" hun gav ham hurtig et håndklæde og lukkede øjnene og rakte håndklæderne hen til bordet ved vasken og sagde"øøøøhm jeg bakker bare ud her fra og tager lidt vand og sådan inden jeg går i bad så du kan blive færdig" *ikke kigge ikke kigge kajiika!!* hun rødmede og mærkede hvordan han tog om hende og sagde"skat pas nu på vis vi for tæt på hinanden mærker du blot jeg nøgen under silken og ja jeg mærker en bestemt ting" hun smilede kært og kyssede ham blidt på læberne og rødmede bare mere og mere indtil hun var helt rød i hovedet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:41

Barishan grinede og kyssede hendes hals. '' så det du siger er at du er bange for du ikke kan holde dig tilbage?. Jamen Kajika da, jeg troede du havde en stærk viljestyrke ''. Barishan smilede og skubbede hende blidt ind under bruseren og tog en håndklæde om hoften imens han sagde. '' så står vi lige skat ''. Barishan smilede. Han var overrasket over hun havde lige så svært ved at modstå ham. De var næsten som magneter, de blev trykket tættere på hinanden hele tiden. Barishan havde en følelse han aldrig havde haft før. Det var en god følelse men han kunne ikke finde ud af hvad den betød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:49

Kajika så på ham og rødmede i det hun nikkede og sagde"måske men du har svære ved at modstå mig har jeg ikke ret" hun mærkede hvordan vandet igen omfavnede hende og hvordan denne smukke silke blå silke kåbe stille klæbte sig til hendes krop og formede sig med hendes lår hendes røv og hendes bryster.... man kunne se brysternes form helt nu og de stive brystvorter.. hun rødmede utrolig meget og så uskyldigt på Barishan og sagde"jeg har os en stærk viljestyrke dog..... dog ikke så god mod dig barishan" hun tog sig til hovedet lidt og anede ikke hvad hun skulle gør... hun tog hænderne for brysterne så han ikke så formen og de stive brystvorter i det kåben blidt gled ned af hendes skuldre og kun hendes bøjede arm stoppede den fra at falde helt ned...."jeg troede os du havde en stor viljestyrke "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:57

Barishan stod lidt og kiggede med helt åbne øjne. Lidt efter blinkede han lidt. '' ja jeg har en god viljestyrke ''. han vidste ikke hvad han skulle gøre, han stod helt stille. Hans instinkt fortalte ham han skulle gå der over men han hoved sagde han skulle blive stående. Lidt efter smilede han sødt til Kajika. '' hvad for en mand ville jeg være hvis jeg ikke kunne modstå når du har bedt mig om at gøre det ''. han gik stille over og krammede hende og holdt hende tæt. Nu stod i begge under bruseren igen. Han havde helt glemt det og det virkede ikke engang som om han lagde mærke til det, han stod bare der og holdt om hende som var hun en smuk blomst han ville beskytte. Der var meget følelse i det kram og det virkede som om han havde fået styr på sig selv. Endnu engang havde hans hoved vundet over hans instinkt eller halvt vundet, han var jo gået der over.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:04

hendes øjne glinsede og hendes krop funklede samt hendes læber der var våde og fugtige, samt hendes kåbe os-.. hun var helt forsvarsløs og hendes blik uforstående og usyldigt som var hun denne lille rose der intet kunne finde på at være sensuel eller ond eller drille eller noget andet end at være nuttet og smuk og følsom. hun tog om ham blidt og krammede ham og i det hun blot ville spænde kåben ind mærkede hun at den gled ned på jorden og hun stod nu direkte foran ham..... nøgen.... Hun stod der helt lammet*trak jeg lige den forkerte vej!....* hun så på barishan og havde øjenkontakt med ham og dækkede hurtigt for brysterne og stod der helt uskyldigt og sagde meget forførisk og uskyldigt"ååårh nej dog.... det må du undskylde"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:27

Barishan smilede til hende. * gjorde hun det med vilje. bare blev ved med at kigge på hendes ansigt så klare du den nok *. Barishan sagde stille. '' ja det var ikke så godt. Men det er jo hvad der sker ''. Barishan blev ved med at holde om hende. Han førte en hånd blidt ned over hendes ryg imens han holdt den anden omkring hende. Han kyssede hende blidt og holdt kysset i lang tid, han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre så han blev bare ved med at stå og kysse hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:33

kajika rødmede og sagde"jeg burde nok få dig ud til dit tøj så du kan.... kan tørre det elskede og så jeg kan komme i bad det jo ikke fordi du tør se på mig mens jeg er i bad" hun vendte ham ryggen i mens hun var nøgen og nu kunne han jo intet ansigt se i det hun smilede og tog noget shampoo til kroppen i hænderne og smørrede det ud over sin krop og drillede ham lidt nu"mmmh så dejligt og det dufter os godt, det noget godt shampoo du har barishan" Hun skød smukt hofterne til side hver gag hænderne gled over hendes mave og så på den ene arm og så den anden i det hun stille lænede sig overover og strøg shampooen op og ned af sine ben med ja røven i vejret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:40

Barishan stod bare og kiggede lidt. Han vidste ikke hvor han skulle kigge hen så han stod bare og kiggede på hende. Han kunne mærke hvordan han hjerte bankede hurtigt. Det her var en af de hårdeste tests han nogensinde havde stået overfor. Lidt efter gik tæt på hende og hviskede i hendes øre. '' for din skyld kan jeg modstå alt ''. han kyssede hendes hals og gik et par skridt tilbage. Hans hjerte hamrede og han brugte alt hvad kan havde i sig for ikke at miste kontrollen. Han stod bare og kiggede på hende som var hun det flotteste og dejligste han nogensinde havde set.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:52

Hun rejste sig langsomt op med håret blidt læggende ned af ryggen smukt som altid helt hvid blonde, samt hendes øjne blanke og skindende mens hendes perle hvide tænder vistes i et smil, og hendes finger strøg over hans brystkasse i det hun smilede frækt og uartigt da der var sæbe på, og hun skubbede ham blidt op af væggen og sagde"jamen jeg ville ikke ha du holder dig tilbage jeg vil ha du gir dig så jeg vinder over den ubesejret Barishan" hun blinkede frækt i det hun kyssede ham op af halsen og lod blidt fingerne tag fat i hans håndklæde og trak det af ham så det lå nede ved hendes bade kåbe og holdte øjnekontakt med ham nu i det hun sagde" så står vi lige smukke" de var begge nøgne nu dog uden at rør hinanden i det hun bed ham blidt i underlæben og kyssede ham lidenskabeligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:02

Barishan lukkede sine øjne og nød kysset han. Lidt efter træk han hende tæt ind til sig og hviskede blidt i hendes øre. '' tro mig. Der er intet jeg hellere ville end at tabe lige nu, men jeg har lovet ikke at gøre noget ved dig før du har bedt mig om det. Jeg respektere dig så meget at jeg ikke kan give efter. Jeg elsker din personlighed mere end din krop. Derfor kan du ikke vinde det her ''. Barishan rystede helt og tryk vejret dybt. Hans hjerte hamrede vildt og han følte hvordan han var ved at give efter men han tænkte på hvordan hun gjorde hans dag mere lykkelig og på deres samtaler. Han smilede og holdt op med at ryste og krammede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:33

Kajika rødmede og hviskede i hans øre"jeg vil blot ha du er dig selv barishan om du vild eller ej så blot at du dig selv og ikke skader dig selv ved at holde dig tilbage alt du gør nyder jeg virkelig og os de små eller store overraskler" hun rødmede og så ham i øjnene med dette nuttede smil og slap for første gang armene ved sine bryster og krammede sig ind til ham og hun vidste med alt sin rødmen over ansigtet at han kunne mærke hendes bryster nu de store D skåls bryster men hun ignorerede det helt nu,... dog holdte hun afstand med sit underliv mod hans og turde ikke tag noget første skridt og så ville hun jo os ha at hun vandt legen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:42

Barishan smilede og skubbede hende op af vægen en smule hårdere den her gang og kyssede hende. Kysset var blidt og ømt men ændrede sig til at blive hårdt og vildt. Så kyssede han hende og bed hende lidt hårdt i halsen så hun muligvis fik et lille blåt mærke. Han holde hendes håndled med sine hænder og holdt godt fast i hende. Hans hjerte hamrede dog var han bange for at slippe kontrollen. Han vidste ikke hvad der ville ske, det var så mange år siden han havde gjort det. Hvad nu hvis den gamle ham kom tilbage. Hvad nu hvis han var for hård ved hende. Han tog nogle dybe åndedrag og det virkede til at tage længere tid før han genvandt sin fatning. Han stoppede men at kysse hende hals hårdt og kyssede i stedet hende blidt på munden og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:47

Kajika gav et svagt pive støn"århhhåå!" fra sig da hun mærkede væggen og lukkede øjnene i mindre smerte fordi væggen var kold og temmelig hård og hendes spinkle krop var jo ikke vand til det... hun kiggede på barishan og så helt overrasket nærmest lammet ud i ansigtet med det samme udtryk som før i det hun mærkede det vilde kys på hendes hals og ikke nok med det men han BED!!!"Arhhh" hun tog sig til halsen da han stoppede og kunne mærke svien i det hun sagde"måske burde du ha været vampyr barishan det klær dig nok lidt bedre haha" hun blinkede frækt og kyssede blidt tilbage til ham og dækkede sine bryster igen med den ene arm og sagde"blev det for meget for dig at.... at mærke mine bryster" hun så på ham uskyldigt og anerkendende som havde hun begået en forbrydelse mod ham... Hun bed ham blidt på halsen og hviskede til stor styrke i stemmen for at afsløre det"jeg.... jeg kunne godt li det barishan du gjorde intet forkert" hun rørte let ved hans hofte og lod fingeren glide over det sted hvor der normalt plejede at være en bukse kant og lod sin lille dejlige tunge glide over hans brystvorter og rødmede let over kinderne,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:54

Barishan tog fat i hendes arme og førte dem op mod den kolde væg og pressede sin krop ind mod hende og kyssede hende. Det var et langt og dybt kys og denne gang brugte han tungen lidt. Han rystede igen og hans hjerte hamrede. Han kiggede på hende med dyriske øjne. Barishan tog dybe åndedrag og kiggede mod gulvet. Han kiggede på hende igen. '' er du sikker på du stoler på mig. For jeg er ikke sikker på jeg stoler på mig selv når jeg bliver sådan Kajika. Jeg har ikke altid været en god person, og den her del er en del af den gamle mig ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:01

kajika lod blot sine arme blidt ramme væggen og rødmede da han pressede hans krop mod hendes og sagde"barishan så tæt du står jeg ender med at kunne mærke en vis ting" hun sørgede for at holde af stand mellem hans pik og hendes underliv for de ikke skulle rør.. hun mærkede hans dejlige kys og sagde"jeg.... jeg lidt bange men jeg jeg vil så gerne se alt af dig barishan ikke blot den gode side men os den skjulte men vi burde virkelig .... virkelig komme ud af badet inden vi bliver rynket af alt vandet og forkølet" hun lod sine arme glide ud af hans greb og uden at se på hans private ting ((^^))... tog hun tag i håndklædet der lå på gulvet i stedet og tog det om sin krop og smilede kært til ham i det hun trådte ud af bruseren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:08

Barishan satte hånden imod væggen og kiggede på sin anden hånd der rystede. Han tænkte tilbage på hvordan han uden at blinke dræbte den ene Dæmon efter den anden. Hvordan hans blodlyst havde givet ham den rank i Ordenen han havde. Hvordan han havde været blindet af dit had. Barishan vendte sig og tog et nyt håndklæde og bandt det om hoften og smilede til Kajika. '' du har ret. Du er også den eneste jeg ville turde vise den side af mig selv til. For jeg ved ligemeget hvad vil jeg aldrig kunne skade dig ''. Barishan tog hende i hånden. '' så hvor skal vi hen nu min skat? ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:14

kajika smilede sødt og sagde"Nu skal vi ha tøj på og så kan vi jo lege lidt rundt i skoven eller tag hen i byen og hygge lidt" hun smilede sødt og gik udenfor og fandt hans tøj der var helt tørt og tog det indenfor og foldede det og sagde"så få noget let tøj på og så tager vi af sted" hun tog shorts i sort på med en hvid tshirt og satte håret i en fletning langs ryggen(Som i Tombraider) . hun ventede til barishan kom og tog ham så i hånden med ind til byen for at kigge lidt rundt efter tøj og havde sit guldkort i hånden og ssagde"Jeg betaler alt jeg jo rig såååå det kan jeg ligeså godt hihi" hun grinte og kiggede undersøgende rundt i det hun så en undertøjs lingeri butik(Sexet tøse undertøj :P) stivnede hun lidt og anede ikke hvad hun skulle gør, skulle hun gå der ind eller blot gå forbi...?? desuden gad barishan sikkert ikke se hende i noget sexet undertøj og han var vel ikke sådan, selv om hun havde åbnet, MEGET! for hans slemme slemme side...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:20

Barishan kom ned i jakkesæt. Det passede perfekt til ham og var af et meget dyrt mærke. Da Kajika sagde hun var rig smilede ham. Han var selv en rigmand, ikke nok med han var adel så havde hans orden taget sig af hans aktier og investeringer siden 1500 tallet så han var også meget rig. Dog sagde han ikke noget. Mest af alt fordi penge ikke sagde ham så meget, det havde de aldrig gjort. Møde sagde ham heller ikke noget dog var han dannet og vidste derfor hvordan han skulle klæde sig og gå i hvis det var han skulle med til noget formeldt. Da de nåede butikken kiggede han på Kajika. '' er der noget der inde du vil have min skat. Jeg skal nok gå med dig der ind og kigge hvis det er? ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:28

Kajika over rødmede og sagde"nej det tror jeg ikke altså det mest lingeri du ved sexet undertøj og sådan til par der har sensuel omgang og ser hinandens ja du ved og vi ..... ja vi er egenlig gift og har aldrig rørt hinanden sådan eller set hinanden sådan du har ingen gang set mine ja... altså du har blot mærket dem mod din dejlige overkrop men det noget helt andet end blot at.... at mærke sådan uden rigtig at mærke eller se" hun rødmede og så mod det og sagde"så jeg tror blot vi går videre og ser efter mere tøj jeg kan havde på og nogen hotpants til når jeg skal sove eller hvad syntes du jeg skal sove i?? en stram hvid silke natkjole til lige på midterlårene eller syntes du jeg skal sove i din tshirter hele tiden eller i undertøj ej driller eller i hotpants og tshirt" hun grinte sødt og krammede ham i det hun dog ville gerne se sexet ud til ham men var lidt bange for at han blot ville syntes det var for meget , han gik nok ingen gang op i hvad hun havde på som han jo sagde så ville han blot ha hende ikke hendes krop som sådan, dog hans anden side virkede helt anderledes som ville han blot ha hendes krop til en hver tid???: dog med lidenskab og kærlighed....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:39

Barishan kiggede på Kajika og smilede kærligt. '' skat jeg syntes du skal sove i det du syntes der er mest behageligt at sove i. Du har måske noget du foretrækker jeg sover i?''. han stod lidt og kiggede på butikken. '' jeg har sagt hvis du ønsker vi bliver et par som de andre der gør sådan nogle ting så skal du bare sige til. Jeg holder mig tilbage fordi du har bedt mig om at gøre det ''. Barishan smilede og grinede lidt og sagde så. '' så længe du er dig så er jeg ligeglad hvad du har på så længe du har det godt i det. Men hvis du vil gå videre så lad os det ''. Barishan holdt hendes hånd i hans. Sandt nok så gik han ikke så meget op i hvad hun havde på mere i at hun havde det godt og var glad. Han kunne lide hende for den hun var indeni, at hun var smuk udenpå var kun en bonus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:48

Hun rødmede let og kiggede mod lejligheden og hviskede i hans øre blidt"jamen så siger jeg nu at du skal ikke holde dig tilbage mere at jeg ville ønske du var dig selv og skal være herre over dig selv og selv bestemme hvor grænsen går og ikke fordi jeg har sagt noget elskede ellers føler jeg blot ja lidt at du er en robot og kun viser det halve af dine følser fordi du okay med alt og kun tænker på hvad jeg vil ha det godt i men er os dejligt når fyren siger nogen gange at det ville han gerne se en i eller han ville gerne ha man måske kom videre til næste skridt eller et eller andet af det og hmmm hihi kunne være lækkert at se dig i en tank top til fyre skat en virkelig hot en der viser dine musker det ville se så lækkert ud og så vis du nogen gange gik i nogen lidt stramme dog alligevel dejlige bukser nogen du kan gå i og har det godt i men som sætter prikket over iet ved et rigtig lækkert look" hun grinte sødt og nussede sig op af ham og sagde"måske lidt rock læder look er os cool raw!!" hun grinte og tog ham med til en tøse butik og gik der ind og prøvede alt muligt og købte noget tøj så hun havde noget hjemme ved ham og sagde"der er alt muligt her og du er fri nu så jeg spørg dig elskede hvad har du nu lyst til at lave??? eller ha eller vi skal ha??" hun tog om ham og bed ham blidt i øreflippen blot for at tirre ham lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:56

Barishan var ikke vant til at blive spurgt hvad han ville. Han smilede og kiggede på Kajika. Han tog hende i hånden og gik et sted hen hvor ingen kunne se dem. Så tog han hænderne om livet på hende og fløj op i luften med hende. Han fløj dem igennem et par skyer og efter noget tid landede de på toppen af en bygning. Barishan smilede til Kajika. '' vent her min skat ''. Barishan fløj af sted igen, lidt efter kom han tilbage med en hvid brude kjole og lagde den foran Kajika. Han kiggede hende dybt i øjnene. '' vi fik aldrig danset til vores bryllup. Det har jeg virkelig lyst til at gøre nu ''. Barishan stod ret og rank med hænderne bag sin ryg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:04

kajika over rødmede og sagde"Wauw!!! hvor er den smuk og så her oppe og jeg havde aldrig regnet med den her drejning og Wauw! " hun tog sit tøj af og iførte sig kjolen i det hun rødmede let og så på barishan og sagde"Hvad syntes du om mig???" den havde ingen ærmer eller noget men var stram over brystet som et corsage og så gik den ud som kjoler nu gjorde med glimmer på som en rigtig prinsesse lignede hun og hun stod der foran ham og sagde"hvad syntes du???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:11

Barishan stod og kiggede på hende med et drømmende blik. '' du er det smukkeste jeg nogensinde har set Kajika. Det vil glæde mig at bruge en evighed sammen med dig. Vil du ære mig ved at have den næste dans med mig fru Barishan? ''. Barishan smilede og gik over og tog den ene hånd i hendes og den anden hånd på hendes hofte og begyndte at starte med at danse brudevalsen. Imens de dansede kiggede han hende direkte ind i øjnene. Det var som han sjæl var åben for hende som om alle de murer han normalt havde omkring sig var brudt ned. Han ville gå gennem ild og vand for hende. Ligemeget hvad der skulle til så ville han gøre det. Han nynnende langsomt melodien imens de dansede langsomt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum