Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Littel girl-belafont=privat!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Littel girl-belafont=privat!
"Hørte du det? Du hede bjæffer nu..." Belafont grinte højt, og Balthazar bjæffede lidt igen og kiggede op på Dream. Den snuste til hende da hun kom ned, men løb hurtigt ud i køkkenet da den hørte Belafont åbnede kæleskabet. Den løb hen ved siden af ham, og viftede med halen.
"Kan jeg nærmest godt forstå." Han snakkede inde fra køleskabet, og tog en lille brund bøtte frem, og kig hen til bordet, og lukkede køleskabet med en fod. "Kan heller ikke forstile mig at han bliver specielt henrygt over jeg er hvad jer er?" Han kiggede over imod Dream, og grinede en smule. Han åbnede den brunde bøtte, og satte den på jorden. Den indeholdt en tyk rød væske, hvis Dream lagde mærke til det, inden Belafont kom hen til hende.
"Men nu må vi se. Kan jo værde at han også kan se at jeg ikke er så farlig som man skulle tro.." Han smilte, og toge Dreams hånd venligt..
Gæst- Gæst
"Mhmm.. men sådan er det vel med brøødre ikk??" spurgte hun let, og smilede kært til ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og bed sig igen uskyldigt i underlæben.
Dream kiggede let på ham, og ind i hans mørke øjne, som der havde sin egn charme.
"Kan jeg tilbyde dig at sove ved mig i overmorgen???" spurgte hun let og kiggede på ham, med hendes lysende babyblå øjne.
Gæst- Gæst
"Hvad betyder jeg for dig Dream?" Han vinkede drilskt med sit ene øjnbryn, og grinede lidt. Men ja det må vi se.. Og jeg sover ikke så meget Dream. Og når jeg gør er det om dagen, men jeg vil hellere holde mig vågen, i den tid jeg nu engang er sammen med dig." Han smiler venligt, og lyfter deres hænder en smule. "Så, så længe at du er vågen når jeg er hjemme ved dig, vil jeg også værde det.. Og jeg blir så længe du har lyst.. Og hvis det er længere end når solen står op... VIl jeg nok spørge pænt om ikke jeg må blive indtil et bliver mørkt igen..." Han griner en smule, og leder Dream ind i stuen igen, ved at give slip på hendes hånd, og ligge sin egen lavt på hendes ryg, og så bære hende der ind.
Gæst- Gæst
Hun så let på ham, med de store babyblå øjne. "Mhmm.." mumlede hun let og kiggede ham kort igen i øjnene.. "Mhm.. Men havd betyder jeg for dem Belafont???" hviskede hun nydsgrrigt og betragtede ham let og smilede varmt til ham.
Gæst- Gæst
"Det er svært at sige min kære Dream. Men du betuder helt sikkert mere, end at jeg ville lade din bror stå i vejen for at være sammen med dig." Han smilede venligt til hende igen, og griner en smule. "Hvad han ikke ved, ik? Kan jo også holdes hemligt efter jeg har mødt ham." Belafont bliver ved med at lade sig fortabe ind i Dreams blå øjne, imens han smiler.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Nuurh,.. " sagde hun kært til det med at Barishan ikke kunne holde ham væk fra hende. Hun smillede let til ham, og lod let hendes ene finger glide hen over hhan kind.
Hunn bed sig uskyldigt i underlæben, og kkiggede let på ham.. "Men ørg lige for ikke at være tørstig, for han er også Aspara" hviskede hun let og strøg ham blidt gennem hans mørke lettere uglede hår, "mhmm.. hvad tror du klokken er ved at være???" spurgte hhun let og smilede kært til ham,.
Gæst- Gæst
"Jeg er sikker på at han ikke er nært så svær at modstå som dig, kære Dream." Han smilede lidt brdere da hun gørte en finger igennem hans hår, og kiggede hen imod døren da hun spurgte, og rystede en smule på skuldrene.
"Kan aldrig gætte hvad klokken er når det er dag." Han kiggede tilbage på Dream. "Men jeg gætter på at den er helt oppe omkring at være ni eller ti om morgenen.." Han fortsatte med at smile, og strøg sin hånd kærligt op og ned af hendes ryg.
//logger nu. Svarer i morgen.. Godnat.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er endnu ikke gået endnu Dream.. Når du forlader mig i dag, vil jeg glæde mig til at se dig igen. Indtil da, vil jeg hellere nyde din tilstedeværelse, end glæde mig til at møde dig et nyt sted." Belafont fortsatte med at smile. og lod begge sine hænder vile lavt på Dreams talje.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og jeg vil kun sende dig væk, inden du skal sove igen. Så når du bliver træt, må du hellere smutte hjem. Din bror er da sikkert også blevet bekymret, hvis han holder så meget af dig." Belafot smilede, og kørte neglen blidt ned af hendes ryg igen, og lagde sin hånd lavt på hendes talje igen, og trommede der blidt og langsomt med sine negle.
Gæst- Gæst
Dream smilede uskldigt og kiggede let på ham... "Mhmm.. Måske burde jeg hoppe i min kjole igen" mumlede hun let og så på ham.. "Hvad syndes du???" spurgte hun let og smilede kært til ham.
Gæst- Gæst
"Var nok en god ide Dream. Dagen er jo ny igen. Og min gamle trøje klæder dig ikke halvt så meget som din pæne kjole" Han smilede, og fjernede sine hænder så hun kunne gå som hun ville.
"Det er stadig som det var da du forlod det, har ikke rørt nogen af tingene der ude." Han viftede med en hånd imod badeværelset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Den kan du bare give til mig, så skal jeg nok ligge den på plads." Han smilede, og holdt hånden ud. Balthazar kom tilbage fra køkkenet, med noget rødt snask på snuden som den slikkede væk, og bjæffede så lidt, og viftede med halen. Belafont kiggede ned på ham, og nikkede med et smile, og så itlbage på Dream.
Gæst- Gæst
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og bed sig uskyldigt i underlæben. Bjæffer slikked ehende let på kinden, og hun grinte let med et smil før hun let kyssede dens pande, og rejste sig blidt op. "Mhmm.. Bjæffer er sååå sød! " sagde hun med et kært smil og kiggede ned på hunden. "alt for nuttet. " grinede hun kært og smilede let til ham, og kiggede igen ned på bjæfferen. Hun smilede let. "Sig bare til hvis jeg passe den nuttede lille bjæffer" grinede hun kært og bed sig uskyldigt i underlæben. "Mhmm.:" mumlede hun let og smilede kært-
Gæst- Gæst
"En dag skal du nok også få afvide hvem Balthazar egentligt er.." Belafont smilede til Dream, og vendte sig for at gå hen til skydedøren, og ind i klædeskabet. "'Bjæffer' er ikke en helt almindelig hund. Men jeg ville føle mig tryk ved at du passede ham. Dog har han ikke rigtig behov for det.. Men er stadig en sød tanke." Han snakkede inde fra klædeskabet, og kom så ud igen, og smilede. Balthazar gøede en enkelt gang, og gned sig gladt op ad Dream. Den store hund ville næsten kunne vælte Dream hvis hun ikke holdt sig godt oprejst.
"Han kan i hvert fald godt lide dig." Han grinede en smule, og lukkede skydedøren.
Gæst- Gæst
Hun børstede let et par hudehr af sig før hun gav Belafot enkær krammer.
Gæst- Gæst
"En dag skal du nok få det afvide kære Dream.. Men vi holder det en hemmelighed så længe vi kan.. Det har vi efterhånden gjordt i flere hundrede år." Belafont smilte lidt lumskt, og kiggede ned på Belthazar som gøede en enkelt gang af Belafont, og puffede sin snude imod ham. Belafont rystede hovedet, og kiggede ned på Dream igen.
"Men 'du' af alle dem jeg har mødt, skal nok få det af vide en dag." Sagde Belafont og smilede, og prikkede hende en enkelt gang på næsen med en negl, og grinte blidt.
Gæst- Gæst
"Kom nu sig det???" spurgte hun kært og rødmede let i kinderne, før hun smilede let til ham..
"Lille bjæffer fortæl mig hvad du er" sagde hun drillede og strøg den blidt over hovedet. Hun smilede let igen.
Gæst- Gæst
"Så et lille hint." Han smilede og kiggede ud imod døren, hvor nogen af solens stråler slog igennem, han pegede imod døren med en af sine negle. "Hvis han kommer udenfor nu, vil han dø på samme måde som jeg." Belafont kiggede ned på Dream med et venligt smil igen. "Var faktisk et ret stort hint..." Belafont grinede lidt, og kiggede ned på Balthazar som bare viftede emd halen, og gøede glad en enkelt gang.
Gæst- Gæst
"Mhm.. Eller er han blevet bidt af dig og er halv hun og halv vampyr???"spurgte hun og smilede begejsret til Belafont.
"Mhmm.. Om han så er en sindsyg dræber er han stadig kært" hviskede hun kært og smilede let til bjæfferen.
Gæst- Gæst
"Forstår stadig ikke hvordan hun kan holde masken, og opføre sig som en hun.. Hun er en gammel veninde. Som havde nogen store fjender, som hun skulle gemme sig fra.. Så jeg tog hende til mig, da jeg også var den som havde fået hende ind i de problemer, og gemte hende.. Ja jeg kaldte hende enda for Balthazar, og spillede på at hun var en han hund... Men i de sidste femten år har hun prøvet at komme ud af formen, men kan ikke.. Efter at have været fast inde i den i omkring tohundrede år, kan jeg godt forestille mig det er svært." Belafont kiggede ned på Balthazar, som kiggede op. Den bjæffede lidt, og skubede drilende hårdt til Belafont, som fik ham til at gå lidt til siden imens han grinede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Virker ikke somom hun har noget imod hendes kælenavn. Hun hed Kai.. Før hun forvanlede sig sidst.. Kai Ayashé.. Og ja, hun er en vampyr. En af de få jeg har forbandet.. Den eneste indtilvidere jeg ikke har fejlet endnu.." Belafont smilede ned til Kai, som kiggede op på ham, og viftede glad med halen. Belafont grinede en smule. "Men hun er lige så køn nu som før..." Han grinede højlydt og Kai skubbede hårdt til ham med et højt bjæf, som gjorde han blev skubbet lidt væj fra Dream.
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
» Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
» Yo girl, wanna come home with a young man? But be careful.. (Loveday, Privat)
» The stars in the sky - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage