Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Littel girl-belafont=privat!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Littel girl-belafont=privat!
"Mhmm." mumlede hun let, og så sig omkrig. Hun bed sig kort i underlæben, for hun var en smule nervøs for at gå der.
Gæst- Gæst
"Velkommen til den del a skoven der behager mig bedst.. Det dystrer over det passer mig fint. Lige som jeg vil have det.. Min hytte er ikke meget bedere Dream.. Ha jeg er faktisk ikke engang sikker på at jeg har nogen former for lys." Belafont ser en smule betænksom ud, imens han kigger rundt. Stigen de går på begynder langsomt at forme sig som en tunnel, med tykke trækroner over dem, og de tykke buske som væge, men det berøer ikke Belafont det mindste.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stigen giver nu næsten kun lige plads til at Belafont kan stå oprejst, uden at støde på med hovedet, og nu kan de hører en stille knurend, som ville lyde som om at det kom fra en hund, men buskende kunne egentligt få det til at lyde som om det var noget stører end det er.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lover dig der ikke sker noget Dream.. Det er bare gamle Balthasar der er beskydtene over hans beskedene hjem." Belafont stryger hans hånd betrykende over Dreams ryg igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Havde ikke rgnet med at få besøg, så har ikke rigtigt gjordt noget ud af hytten. Så du skal ikke regne med det store.. Og det er min Mastif der bjæffede." Belafont smiler, da en stor, nærmest majestætics sort Mastif kom ud fra mørket. Den løb med det samme hen til Belafont, og gned op a hans ben. Den nåede ham til lige over taljen. Belafont strøg hans hånd over den store hunds ryg, og smilede ned til den. Den kiggede op på Dream med glade, men undersøgende øjne.
Gæst- Gæst
"Bor den lille bjæffer indenfor eller udenfor??" spurgte hun kært og smilede til ham.
Gæst- Gæst
"Balthazar er en god hund.. Og han sover hvor han lyster, jeg lukker sjældent døren. Men det kommer an på dig Dream.. Hvis du vil have det mest behageligt ved at han sover ude, så gør han det.. Han er velopdraget nok til at ville forstå det.." Belafont smiler venligt til Dream, da de nærmer sig huset. Han dukker sig let, for at kunne komme længere ind. Han sørger for at Dream også gør det, så hun dukker sig for de laverer træer de nåede til.
Gæst- Gæst
Hun smilede let igen, og så sig omkrig, "slet ikke så skkræmmede igen" sagde hun og smilede let til ham.
Gæst- Gæst
"Jeg byggede det heller ikke rigtigt for at gører det 'skræmmende'" Belafont grinte en smule, og kløede sin Mastif på hovedet. Den bjæffede stille, og løb ind i huset. Belafont rakte en hånd hen imod huset imens han smilte, og han ledte hende hen til døren, og lod hende træde ind først.
I indgangen er der en kort gang. Der er en dør på højre side, og en i enden af gangen. Den til højre ville lede hinde ind til et flot og velholdt køkken, og døren lige ud, ville lede ind til en stor stuge, med fine møbler, en fin lanterne, og flot gameldags decorering, som i Renæssancens tid.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er et fint hjem ja.. Prøver at holde det som det var dengang for længe siden... Men ting fra den tid er ikke lige til at skaffe.. En glemt tid.. En.. Bedre tid.." Han grinte en smule igen, og lagde sin hånd på hans lår. En grå kat meowede, og hoppede ned på den skulder, some Dream ikke lænte på. Den lagde sin hale rundt om hans nakker, og spidsen af den strøg over Dreams hård. Belafont kiggede ikke engang på katten, og ragter bar en af hans negle tilbage til den, kløede den en smule under hagen, hvilket fik den til at spænde ivrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej... Det gjorde du slet ikke med vilje, vel?" Belafont smiler bredt igen, og lyfter sit ene øjnbryn drilks igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor dog det? Du var blevet en smule små fuld, og jeg gav dig et tag at sove under, og tog mig af dig, og holdt dig varm, så du kunne falde i søvn ordentligt.. Kan ikke se hvad der er i vejen med det." Belafont smiler ned på Dream igen, i det at hans næse kilder ham, kigger han hurtigt væk igen, og rynker hans næse.
Gæst- Gæst
Hun nussede sig let ind til ham. hun smilede let til ham.. "Mhmm.." muumlede hun let.
//Logger svare imorgen xD
Gæst- Gæst
"Det er min dragt der gør mig varm Dream.. Min hud ville ikke kunne varme en isklump op." Han griner en smule, og nikker så. han tager let Dreams arme væk fra sig, og ligger hende blidt på sofaen, imens han går ud for at hente en trøje.
Han kommer tilbage med en meget stor og tyk vintertrøje, og en tyndere sommerbluse.
"Så kan du selv vælge.. Vinterjakken er måske lidt for varm, men ligger den her hvis det bliver for koldt i løbet af natten." Han ligger den tykke vinterjakke på en stol i nærheden af sofaen. Han går langsomt hen til sofaen igen, og ligger blidt sommerblusen over hende, og samler den venligt omkring hende, inden han sætter sig ved siden af hende, og stryger hans pejefinger negl igennem hendes hård.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Badeværelset er der.. Er nok bedst du bruger det.. Du skulle jo nødigt få flere problemer med din bror end nødvendigt, hm?" Belafont grinede og lyftede sit ene øjnbryn drilsk, imens han lagde sin venstre fod, op på hans højre knæ.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
» Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
» Yo girl, wanna come home with a young man? But be careful.. (Loveday, Privat)
» The stars in the sky - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage