Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Littel girl-belafont=privat! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Littel girl-belafont=privat!

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Littel girl-belafont=privat! - Page 2 Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:34

Dream gik helt tæt ind på ham, da de kom til den mørke stig.. "Jeg er lidt bange nu" hviskede hun med et lille grin. Hun smilede let til ham, "Er det iorden jeg er så tæt på dig??" spurgte hun let, og så på ham, med de store babyblå øjne, som der let skinnede i månelyset, Hun smilede let til ham, og bed si forsigtigt i underlæben.
"Mhmm." mumlede hun let, og så sig omkrig. Hun bed sig kort i underlæben, for hun var en smule nervøs for at gå der.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:41

Belafont griner en smule, og lægger en arm beskydtende, og beruligende omkring ryggen på Dream, og styge sin hånd op og ned over hendes ryg.
"Velkommen til den del a skoven der behager mig bedst.. Det dystrer over det passer mig fint. Lige som jeg vil have det.. Min hytte er ikke meget bedere Dream.. Ha jeg er faktisk ikke engang sikker på at jeg har nogen former for lys." Belafont ser en smule betænksom ud, imens han kigger rundt. Stigen de går på begynder langsomt at forme sig som en tunnel, med tykke trækroner over dem, og de tykke buske som væge, men det berøer ikke Belafont det mindste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:46

Hun trykker sig helt ind til ham, og smiler let, "så længe jeg ved du passer på mig er det fint" sagde hun og smilede let til ham. Hun rødmede svagt i kinderne, da han nusser hende op af ryggen. Hun smiler let til ham.. "Jeg har heller ikke noget imod mørke, men stiger der er indelukket er uhyggelige" grinede hun kært ogg lagde let hednes hoved på hans skulder, og så smilede hun let til ham. Hun gabte let igen, men denne gang næsten lydløst. Hun bed sig fosigtigt i underlæben. "Mhmm.." mumlede hun let og trykkedee sig helt ind til ham, da stigen formede sig til en tunnel. "Hvor langt ligge din hytte væk??" spurgte hun let og kiggede på ham, med hendes store babyblå øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:11

"Så langt væk som muligt." Belafont kigger ned på Dream, og smiler en smule lumskt, og lyfter sine øjnbryn drilsk, og griner en smule igen.
Stigen giver nu næsten kun lige plads til at Belafont kan stå oprejst, uden at støde på med hovedet, og nu kan de hører en stille knurend, som ville lyde som om at det kom fra en hund, men buskende kunne egentligt få det til at lyde som om det var noget stører end det er.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:16

Dream rystede kot, "Hvad var det??" spurgte hun skræmt og lod let hendes arme slå rundt om ham.. HUn "Mhmm..."mumlede hun let, og gemte, sig bare ind til ham.. Hun kiggede let på ham.." Lover du at der ikke sker noget???" spurgte hun og rødmede svagt i kinderne. Hun smilede let og skævt da hun var lidt nervøs lige nu. Hun rødmede svagt i kinderne, mens hun let, smilede til ham. Hun kiggede let på ham.." Undskyld jeg er så bange" hviskede hun og rødmede let igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:21

Belafont smiler venligt til hende, og stryger en af sine lange negle blidt ned af hendes kind. Han kigger hen af stigen, imens han bliver ved med at lede hende den vej, han pifter i en forholdsvis stille tone, og de hører et enkelt højt og dybt bjæf.
"Lover dig der ikke sker noget Dream.. Det er bare gamle Balthasar der er beskydtene over hans beskedene hjem." Belafont stryger hans hånd betrykende over Dreams ryg igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:29

Dream lukkede let hendes øjne, da han kørte sin negl ned over hendes kind. Hun smiler let til ham, "Okay." hviskede hun lettere roligt, og trykkede sig stadig ind til ham.. "Hvad er den ting der bjæffer??" spurgte hun let. Hun smilede kort, og bed sig kort i underlæben.. "Mhmm.. Belafont, må jeg godt,ømm... Sove ved dig i nat??" spurgte hun og rødmede svagt i kinderne. Hun nussede let hendes hoved ind til ham, og smilede så let til ham. Mens hun afventede svar fra ham. Hun håbedde da på at hun kunne sove ved ham, og låne en trøje eller sådan noget. Hun smilede forsigtigt, og rødmede let igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:44

Belafont grinte en smule igen, og nikkede så.. De kunde høre fodtrin fra en stor hund, bevæge sig hen imod dem, imens Belafont blev ved med at lede hende gennem tunnelen.
"Havde ikke rgnet med at få besøg, så har ikke rigtigt gjordt noget ud af hytten. Så du skal ikke regne med det store.. Og det er min Mastif der bjæffede." Belafont smiler, da en stor, nærmest majestætics sort Mastif kom ud fra mørket. Den løb med det samme hen til Belafont, og gned op a hans ben. Den nåede ham til lige over taljen. Belafont strøg hans hånd over den store hunds ryg, og smilede ned til den. Den kiggede op på Dream med glade, men undersøgende øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 23:52

"Nuurh.. hvor er den kær2 smilede hun let og bukkede sig ned til den... "Goddag med dig min store lille ven," sagde hun kært og strøg den let over hovedet. Hun smilede let, og fik så rejst sig igen. Hun smilede let til belafont. "Den er jo bare skøn" sagde hun og smilede let til ham, og trykkede sig let ind til ham. "Mhmm.. Det er okay det med huset, det berøre mig ikke. Hun smilede let kært til ham.
"Bor den lille bjæffer indenfor eller udenfor??" spurgte hun kært og smilede til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:05

Belafont klæede venligt Balthazar bag øret da Dream var nede ved den. Den snøftede let til hende, men gøede ikke, og slikkede hende heller ikke, som den velopdragede hund den var.
"Balthazar er en god hund.. Og han sover hvor han lyster, jeg lukker sjældent døren. Men det kommer an på dig Dream.. Hvis du vil have det mest behageligt ved at han sover ude, så gør han det.. Han er velopdraget nok til at ville forstå det.." Belafont smiler venligt til Dream, da de nærmer sig huset. Han dukker sig let, for at kunne komme længere ind. Han sørger for at Dream også gør det, så hun dukker sig for de laverer træer de nåede til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:10

"Nej, jeg ville ikke have noget imod om hans så sov ved siden af mig" hviskede hun let, og greb let fat i hans hånd, da de gik under de lasve træer. Hun smilede let til ham, da de kom ud fra træerne. Hun kiggede let på den hytte der nu var det... "Mhmm.. er det der du bor???" spurgte hun nuttet, og rødmede let i kinderne.Hun smilede let til ham, "Mhmm. Her er rart, lukket på en måde" sagde hun og smilede let, og lod kort hendes blik glide ned på den søde vovse der stod ved siden af dem.
Hun smilede let igen, og så sig omkrig, "slet ikke så skkræmmede igen" sagde hun og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:20

Belafont grinede en smule, og kiggede på sin hytte. Det var forholdsvis stort, når man tænkte på at han havde kaldt det en hytte. Huset var gammelt, bygget af lettere tæsket træ, efter dets mange år. Huset er to etages, og døren står vidt åben.
"Jeg byggede det heller ikke rigtigt for at gører det 'skræmmende'" Belafont grinte en smule, og kløede sin Mastif på hovedet. Den bjæffede stille, og løb ind i huset. Belafont rakte en hånd hen imod huset imens han smilte, og han ledte hende hen til døren, og lod hende træde ind først.
I indgangen er der en kort gang. Der er en dør på højre side, og en i enden af gangen. Den til højre ville lede hinde ind til et flot og velholdt køkken, og døren lige ud, ville lede ind til en stor stuge, med fine møbler, en fin lanterne, og flot gameldags decorering, som i Renæssancens tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:25

Et svagt smil bredte sig hen over hendes læber, "Mhmmm.." mumlede hun let efter hhun var trådt ind. Hu rødmede svagt da hun kiggede rundt. "Mhmm.. Her er rart" sagde hun og smilede let til ham. Hun trak ham med ind. "Jeg kan godt lide det," hviskede hun let. Hun drejede let rundt, og betragtede den hyggelige gang. Hun fik let hendes sko af og stildte dem let til siden så de ikke fyldte noget. Nu havde hun kun hendes lår korte kjole, på og sellvfølegelig undertøj. Hun smilede let. Måske kunne hun låne en trøje af ham, siden hun skulle sove der. Hun smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:33

Belafont kiggede ned af Dream, og rystede en smule, i det at hans næse også rynkede, som om han opfangede en stærk duft, som ikke havde ramt ham før nu. han tager sin jakke af, og smider den over Dreams skuldre, og folder den let omkring hende. Han lagde en hånd på hendes ryg, og ledte hende hen imod den store stue.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:37

Dream blev lett puffet ind i stuen. Hun smilede let,da hun mærkede hans varme jakke. Hun smilede let til ham, da de kom ind i stuen. Hun betragtede let rummet, og satte sig let i hans bløde sofá. Hun smilede til ham. "Her er også rart" sagde hun og smilede let til ham. Hun ventede blot på at han satte sig ved siden af hende. Da han havde sat sig lagde hun let hovedet på hans skulder. Hun smilede let. "Du er dejlig blød" hviskede hun let, og smilede kært til ham idet, hun let så på ham. "Mhmm.. Jeg kan godt lide dit hus, man føler sig tryg her" sagde hun og smielde let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:47

Belafont grinede en smule, og gled venligt siden af hans negl, og lidt af hans fingerspids ned over Dreams kind, imens han smilte ned på hende.
"Det er et fint hjem ja.. Prøver at holde det som det var dengang for længe siden... Men ting fra den tid er ikke lige til at skaffe.. En glemt tid.. En.. Bedre tid.." Han grinte en smule igen, og lagde sin hånd på hans lår. En grå kat meowede, og hoppede ned på den skulder, some Dream ikke lænte på. Den lagde sin hale rundt om hans nakker, og spidsen af den strøg over Dreams hård. Belafont kiggede ikke engang på katten, og ragter bar en af hans negle tilbage til den, kløede den en smule under hagen, hvilket fik den til at spænde ivrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 0:57

HUn mærkede let dens hale berøre hendes hår. Hun smilede let, "Mhmm.. Hvor mange dyr har du egenlig??" spurgte hun let og smilede til ham, med hendes svagt lyserrøde læber, som hunn let lod tungespidsen fugte, da katten sprang ned af dem og gik hen over hans glv, gav hun ham et lille kram, som der fik hende, til at vælte til siden og ramme sofaén. Hun kom til at hive ha´m med... "mhmm.. hej med dig igen" saggde hun drillede, da dere ansigter ikke var langt fra hinanden, og det så lidt sjovt ud, at de lå der. Hun smilede let til ham, og strøg ham blid over kkidnern.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:07

Belafonts næse rynker en smule igen, og hans overlæbe ryster en smule, men han bevare et venligt smile. Hans næse rør hendes blidt, da han ryster hovedet en smule.
"Nej... Det gjorde du slet ikke med vilje, vel?" Belafont smiler bredt igen, og lyfter sit ene øjnbryn drilks igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:16

"Nej daaah, det kunne jeg da ikke finde på??" Sagde hun drillede, og smilede let til ham. Deres kroppe rørte let hinanden, fordi sofaen, var smal. Så for ikke at falde ud af sofaen skulle de ligge så tæt..."Mhmm..hvis min adoptiv bror fandt ud af det her, ville han æde mig rå" grinede hun kært og smilede let til ham, og lagde let hendes hoved ind til hans brystkasse. Hun smilede let til ham.. "Mhmm.. " mumlede hun let, og nussede sig let ind til ham. Hun smilede let til ham, selvom han nok ikke ville kunne se det. Hun rødmede svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:23

Belafont griner en smule, og ryster hovedet. Han stryger sin hånd over Dreams hård venligt, og lader hende krybe op ad ham.
"Hvorfor dog det? Du var blevet en smule små fuld, og jeg gav dig et tag at sove under, og tog mig af dig, og holdt dig varm, så du kunne falde i søvn ordentligt.. Kan ikke se hvad der er i vejen med det." Belafont smiler ned på Dream igen, i det at hans næse kilder ham, kigger han hurtigt væk igen, og rynker hans næse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:30

Dream griner let, "Jeg sover ved en dreng og jeg er fuld, det gør ham ikke glad" grinede hun kært ob nussede sig ind til ham. Hun smilede let til ham. "Mhmm..Du er dejlig varm" mumlede hun let, og nussede sig helt ind til ham.. "Æhmm.. Belafont, har du en trøje jeg kan låne istedet, for dennne trøje??" spurgte hunn let og smilede kært til ham, og gabte let og uskyldigt. Hun håbede på at han havde en trøje eller skjorte hun kunne låne..
Hun nussede sig let ind til ham. hun smilede let til ham.. "Mhmm.." muumlede hun let.

//Logger svare imorgen xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:42

Belafont smiler og stryger en venlig hånd over hendes hård.
"Det er min dragt der gør mig varm Dream.. Min hud ville ikke kunne varme en isklump op." Han griner en smule, og nikker så. han tager let Dreams arme væk fra sig, og ligger hende blidt på sofaen, imens han går ud for at hente en trøje.
Han kommer tilbage med en meget stor og tyk vintertrøje, og en tyndere sommerbluse.
"Så kan du selv vælge.. Vinterjakken er måske lidt for varm, men ligger den her hvis det bliver for koldt i løbet af natten." Han ligger den tykke vinterjakke på en stol i nærheden af sofaen. Han går langsomt hen til sofaen igen, og ligger blidt sommerblusen over hende, og samler den venligt omkring hende, inden han sætter sig ved siden af hende, og stryger hans pejefinger negl igennem hendes hård.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:28

Dream så let på ham, da han strøg en hånd, gennem hendes hår. Hun rødmede svagt i kinderne. ”Mhmm…” Mumlede hun let, og lukkede kort øjnene,” Jeg kan godt lide din dragt når den gør dig varm” grinede hun kært. Hun smilede let, og lagde kort hovedet på skrå. ”Mhmm.. Tak” sagde hun et og smilede kært til ham.. Hun rejste sig let, op efter han havde strøget en finger gennem hendes hår. ”Hvor har du et badeværelse henne??? Jeg tror nemlig lige at jeg vil skifte til denne trøje, i stedet for kjolen, eller hvis du hellere fortrækker at jeg gør det her, skal jeg nok” Sagde hun og grinede kært. Hun prikkede ham sødt på næsetippen. Hun smilede let til ham, og afventede et svar fra ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.” Hvad foretrækker du så??” Spurgte hun drillede og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:34

Belafont grinte en smule, og satte sig op. Han pegede hen imod en dør i den anden side af rummet.
"Badeværelset er der.. Er nok bedst du bruger det.. Du skulle jo nødigt få flere problemer med din bror end nødvendigt, hm?" Belafont grinede og lyftede sit ene øjnbryn drilsk, imens han lagde sin venstre fod, op på hans højre knæ.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:40

Dream grinede kært og smilede let til ham, men dog kunne man let se hendes tænder, og smilehuller, i dette smil. ”Mhm.. hvad han ikke ved har han ikke ondt af” hviskede hun drillede og gik ud mod badeværelset. Hun lukkede let døren efter sig, og smilede let for sig selv. Hun trak kort kjolen over hovedet. Og så lagde hun den let på gulvet. Man kunne godt se et svagt skær af lyseblå hen over hendes hud, efter hendes ulykke, med en træstamme som der væltede ned over hende. Hun trak let trøje på, som der var lidt lang til hende. Den gik let ned til låret som hendes kjole havde gjort. Hun listede let ind i stuen. Og lagde let hendes kjole på bordet. Hun satte sig let ved siden af ham, og lagde hovedet op af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum