Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Littel girl-belafont=privat!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Littel girl-belafont=privat!
"Mhmm.. Nåårh, ´ja, kunne et kys hjælpe?" spurgte hun igen drillede og dansede let med ham rundt på stue gulvet. Det var blvet et dansegulv.
Gæst- Gæst
"Et kys kan betyde mange ting.. Men et lille uskyldigt et. Fra lære, til elev.. Kan vel aldrig skade?" Belafont smiler bredt, og nærmer så hendes læber med hans. Han kysser hende blødt og kærligt, imens han holder balancen for dem begge.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Kunne du lide det??" spurgte hun drillede. "Eller skal jeg nu til at lave det om til et nyt og tilfresstillede et?" tilføjede hun let, og smilede fosigtigt og en smule drillede. Det må du nemlig om" hviskede hun, og smilede let. dere læber var få cenitmeter væk fra hinanden. Hun smilede let til ham, hendes kinder havde den svage baby lyserøde farve hen over sig.
Hun kunne ikke rigtigt bide sig let i underlæben, for så ville hendes mund let ramme hans igen. Hun smilede let og kært.
Gæst- Gæst
"Du vil vidst have det, lige så meget som jeg..." Belafont vinker drilsk med sit ene øjnbryn, og fortsætter langsomt dansen.
"Men lad os lade det blive ved det. Dine læber smager næsten for godt, til at kunne ignorere det..." Belafont griner lumskt, imens han bevæger dem hen til pladespilleren. Han rykker let på pinden, hvilket for den til at spile en langsommere, og mere rolig sang. Han ligger bægge sinde hænde blidt bag på hendes talje, og føre hende rundt i en mere langsom, og intim dans, imens han bliver ved med at holde hende meget tæt ved ham selv.
Gæst- Gæst
Hun smilede let til ham, "Håber ikke det fristede dig for meget" hviskede hun let, og drejde let rundt, sammen med ham. "Mhmm.. det er dejligt at danse med dig" hviskede hun let, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun smilede kært til ham, mens hun let mærkede hvor tæt hendes krop var op af hans. Det var rart når man sådan dansede. Hun bed sig uskyldigt i underlæben. Hun smilede let igen.
Gæst- Gæst
"Nej er ikke så ofte man ser det, nej.. Normalt ville man kalde Asparaen dumdristig.. Eller bare dum... Men er du ikke.. Er du?" Belafont grinede en smule lumskt, og drejede dem hurtigt rundt en enkelt gang, og forsatte dansen derfeter, holdt Dream tæt ind til sig.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Jeg har aldrig danset sådan her før" hviskede hun let og smilede kært til ham. Hum bed sig forsigtigt i underlæben.."Mhmm.. Jeg tror faktisk at det er første gag at jeg danser med nogle" grinede hun kært og nussede ham, let bag nakken.
Hun drejede let rundt med ham igen, og fulgte derefter han blde bevægelser. Hun smilede kært til ham.
Gæst- Gæst
"Er fordi at drenge, og piger for den sags skyld, nutildags ikke kan danse. De hopper bare til deres tomme melodier, ryster hovederne til voldsomme toner, eller nikker til en persons stemme... Nej dansen er død.. Der er ikke mange som danser som man gjorde i gamle dage." Belafont smiler, og fortsætter dansen, lige så elegant, langsomt og blidt.
"Har personligt ikke noget imod voldsomt musik, men er ikke noget man kan danse til. I hvert fald ikke i par, som nu." Belafont smiler og holder Dreams taljer tæt ind til hans egen, og spinder hurtigt rundt, imens han løfter hende en ganske smule fra jorden.
Gæst- Gæst
For den måde han dansede på var fantastisk, enekel, nem,og ikke specielt svære at lære.
Gæst- Gæst
"Er det noget ud kunne tænke dig at vise mig?" Belafont smiler venligt til Dream, i det at pladen også var færdig, og den lavede en bumpende lyd, og der blev så stille i hjemmet igen.
"Altså at du kan spille klaver.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er godt nok et elgammelt et, men det virker stadig.. Og klavere har ikke ændret sig meget igennem tiden." Han tilbød Dream at sætte sig på den lange klaverstol, med en langsom bevægelse med sin hånd.
Gæst- Gæst
https://www.youtube.com/watch?v=ZmsNhcxKUcI
Gæst- Gæst
"Bare fortsæt.. Men er noget som skal til for at gøre dette perfect..." Belafont smilede til Dream, og gik hen til vægen ved siden af klaveret, hvor han stod i komplet mørke. Han rev så i et stykke stof, som faldt ned. Det vidste et meget stort vindue, som gik fra gulvet, og til loftet, i en pæn bue. Ind af vinduet skinnede den tidelige morgensol, som nettop var kommet op. Solen nærmest fløj ind, og rammede Dreams krop, og fik området omkring klaveret næsten til at glitre, pågrund af duggen på ruden. Belafont stod stadig i mørket ved siden af klaveret, hvor han ikke blev ramt af solen.
"Sådan.. Et perfect billede.. Til malerierne..." Belafont smilede hen på Dream, men forblev på hans plads, i et perfect billede, som han førte det.
Gæst- Gæst
Hun slog let blikket ned af igen. HUn bed sig forsigtigt i underlæben, og lod let hednes fingre bevæge sig hen over hans tangenter. "Mhmm.." mumlede hun let og nyede over at hun kunne spille, igen. Hun lukkede let hendes store babyblå øjne. Hun åbnede dem hurtigt igen, og mærkede soolen, mod hendes ansigt. Hun bed sig let igen i underlæben.
Gæst- Gæst
"Ja.." Han pegede hen på et maleri på en væg, hvor en pæn dame sad i sollyset. Maleriet var flot lavet, med et hint af nostalgi. "'Det perfecte øjeblik', heder maleriet.. Og det tidspunkt en smuk pige som dig tager sig bedst på, er i solens varme stråler." Han blev ved med at smile, men blev hvor han var, inde i mørket imens han blev ved med at kigge på at Dream spillede.
Gæst- Gæst
"Hvis du vil kan det godt være hemmeligt" hviskede hun let, og nussede ham kort på brystkassen, og lagde forsigtigt armene rundt om ham.
Gæst- Gæst
"Det vil jeg rigtig gerne.. Skal bare være om natten. Så jeg ikke behøver at gemme mig bag flere lag tøj.." Belafont griner en smule. "Og behøves skam ikke at være hemmeligt. Fik ikke svaret på det tidligere, da jeg blev helt væk i vores dans, men vil ikke have noget imod at møde din bror, Dream. Vil gerne være en af dine venner, og vil ikke gå på tværs af din bror, hvis det kan undgås.." Belafont smilede, og skubbede til et gammelt gardin, som dækkede halvdelen af vinduet. Så ledte han Dream tilbage til klaveret, og satte hende så hun sad i lyset, og sig selv i mørket.
"Lyset og mørket er aldrig så langt væk fra hindanen..." Belafont smilede bredt, og stræg hans tommeltots fingerspids blidt over Dreams kind.
Gæst- Gæst
Hendes blå øjne glitrede svagt, da en af morgens solstråler ramte hendes øjne. Hun lukkede let de babyblå krystal øjne, og nød kort solen, mod hendes lettere hvide hud.
HUn smilede let igen, og fik så til sidst åbnet hendes øjne igen..
Gæst- Gæst
"I nogen tilfælde.. Alt for langt, ja." Han grinede en smule, og trak så sin hånd tilbage lige tidsnok til at han ikke fik nogen sår på hånden, og den kun lige nåede at blive meget rød.
"Men jo, det passer mig fint. Har ikke nogen former for planer." Belafont smiler, og ligger sin hånd på sit lår, da nogen af dens nerver var stivnet, og lige nu kan han godt se det måske ikke var så god en ide, og grinede lidt af sig selv...
Gæst- Gæst
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og lod let hendes hånd, flytte sig over i ørket, og lod let og blidt hnedes finger berøre hans hånd.
Hun smilede let da hun mærkede kulden, mod hendes finger. Hun kunne godt lide hans kulde, den var så speciel, og rar. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede let til ham.
Hun lod let hendes babyblå øjne, kigge ind i hans selvom de var gemt væk imørket.
Gæst- Gæst
"Nej. Den klarer sig nok. Har været ude længere tid for meget længe siden. Så længe jeg ikke er der i mere end omkring fem minutter, sker der ikke andet end jeg for sår." Han holder den lamme hånd op en smule. "Eller nerverne bliver dræbt. Man den healer af sigselv.." Han gled siden af en finger over hendes kind, nu da hun er i mørket, og bliver ved med at smile.
"Hvor er det så du bor? Så jeg ved hvor jeg skal hend." Han blev ved med at stryge sin finger over hendes kind, venligt frem og tilbage..
Gæst- Gæst
"Der er nemlig igen adresse" hviskede hun let, og smilede kort varmt til ham. Hun kiggede let på ham..
Gæst- Gæst
"Passer mig fint.. Så ståer jeg på stranden omkring midnat. Du bestemmer så selv om du tager din bror med. Vil da gerne møde ham, når han er så fornuftig og passe godt på dig." Belafont griner en smule, og trommer sin finger på kinden et par gange inden han fjernede sin hånd. Han hørte Belafont bjæffe en enkelt gang, og han kiggede hen imod trappen, og så tilbage på Dream.
"Må hellere få ham fodret.." Han rejser sig, og tilbyder Dream at komme med, og går hen imod trappen.
Gæst- Gæst
Dream kiggede let op på ham, "Er bjffer sulten??" spurgte hun med et lile fnis. Hun kunne godt lide hans hund, som hvis kælenavn var bjæffer. HUn smilede let til ham.
"Du skal bare være rolig over for ham, for han er lidt, bekymret for mig og ddrenge, han er lidt stædig omkrig det" sagde hun og smilede let og varmt til ham. "Mhmm.. " mumlede hun let, mens ham kunne høre deres blide skridt ned a trappen. Hun smilede forsigtigt og rødmede igen let over kinderne.
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
» Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
» Yo girl, wanna come home with a young man? But be careful.. (Loveday, Privat)
» The stars in the sky - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage