Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Littel girl-belafont=privat! - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Littel girl-belafont=privat!

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Littel girl-belafont=privat! - Page 4 Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:13

Dream smilede let og kært til ham. "Mhmm.. mere end din sofa siger du," grinede hunkært og smilede let til ham. "Mhmm.. et glimt i øjet, et smil, og en rødmen, Hmm.. Hvad med et kys" hviskede hun drillede, og smilede kært til ham.. "Mhmm.. Belafont? Vi du gøre mif´g den store tjeneste at møde min bror, han har det med at jeg ikke må være venner med nogle han ikke har mødt, men kan jeg få dig til det???" spurgte hun let, oog strøg ham let ´over kinden.
"Mhmm.. Nåårh, ´ja, kunne et kys hjælpe?" spurgte hun igen drillede og dansede let med ham rundt på stue gulvet. Det var blvet et dansegulv.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:31

Belafont smilede bredt, og svingede så meget hurtig rundt på stede, med en hånd på hendes nakke, og en lavt på hendes talje. Han stopper ved at læne hende tilbage igen, og sigselv ind over hende, med hovedet lige så tæt som før.
"Et kys kan betyde mange ting.. Men et lille uskyldigt et. Fra lære, til elev.. Kan vel aldrig skade?" Belafont smiler bredt, og nærmer så hendes læber med hans. Han kysser hende blødt og kærligt, imens han holder balancen for dem begge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:38

Drea rødmede let i kinderne, da hans læber ramte hendes. hun lod sig let trykke ind til ham, og slap blidt hans læber.. "Mhmm.. det var et dejligt kys" hviskede hun kært og en smule drillede. Hun hang stadig lidt langt nede, og smilede let til ham.
"Mhmm.. Kunne du lide det??" spurgte hun drillede. "Eller skal jeg nu til at lave det om til et nyt og tilfresstillede et?" tilføjede hun let, og smilede fosigtigt og en smule drillede. Det må du nemlig om" hviskede hun, og smilede let. dere læber var få cenitmeter væk fra hinanden. Hun smilede let til ham, hendes kinder havde den svage baby lyserøde farve hen over sig.
Hun kunne ikke rigtigt bide sig let i underlæben, for så ville hendes mund let ramme hans igen. Hun smilede let og kært.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:46

Belafont smiler venligt tilbage, og lyfter hende op igen, men holder samtidig hendes ansigt, lige så tæt på sit som det var der.
"Du vil vidst have det, lige så meget som jeg..." Belafont vinker drilsk med sit ene øjnbryn, og fortsætter langsomt dansen.
"Men lad os lade det blive ved det. Dine læber smager næsten for godt, til at kunne ignorere det..." Belafont griner lumskt, imens han bevæger dem hen til pladespilleren. Han rykker let på pinden, hvilket for den til at spile en langsommere, og mere rolig sang. Han ligger bægge sinde hænde blidt bag på hendes talje, og føre hende rundt i en mere langsom, og intim dans, imens han bliver ved med at holde hende meget tæt ved ham selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:55

Dream lagde let hendes arme p og rundt om hans skuldere, igen.. "Mhmm... Smager jeg for godt? den har jeg aldrig hørt før, men man har vel heller ikke set en vampyr kysse en Aspara fø vel?" sagde hun let og drillede, mens hun fulgte han langsomme bevægelser.
Hun smilede let til ham, "Håber ikke det fristede dig for meget" hviskede hun let, og drejde let rundt, sammen med ham. "Mhmm.. det er dejligt at danse med dig" hviskede hun let, og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun smilede kært til ham, mens hun let mærkede hvor tæt hendes krop var op af hans. Det var rart når man sådan dansede. Hun bed sig uskyldigt i underlæben. Hun smilede let igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 1:00

Belafont griner en smule, og fortsætter den langsomme dans.
"Nej er ikke så ofte man ser det, nej.. Normalt ville man kalde Asparaen dumdristig.. Eller bare dum... Men er du ikke.. Er du?" Belafont grinede en smule lumskt, og drejede dem hurtigt rundt en enkelt gang, og forsatte dansen derfeter, holdt Dream tæt ind til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 1:05

Dream så let på ham, "Hmm.. Nej, jeg regner da ikke med at jeg er dum" sagde hun drillede,"Men det vil jo vise sig ikk??" spurgte. Hun og holldte sig tæt ind på ham.
"Mhmm.. Jeg har aldrig danset sådan her før" hviskede hun let og smilede kært til ham. Hum bed sig forsigtigt i underlæben.."Mhmm.. Jeg tror faktisk at det er første gag at jeg danser med nogle" grinede hun kært og nussede ham, let bag nakken.
Hun drejede let rundt med ham igen, og fulgte derefter han blde bevægelser. Hun smilede kært til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 1:15

Belafont griner en smule højlydt, og drejer dem hurtigt rundt igen.
"Er fordi at drenge, og piger for den sags skyld, nutildags ikke kan danse. De hopper bare til deres tomme melodier, ryster hovederne til voldsomme toner, eller nikker til en persons stemme... Nej dansen er død.. Der er ikke mange som danser som man gjorde i gamle dage." Belafont smiler, og fortsætter dansen, lige så elegant, langsomt og blidt.
"Har personligt ikke noget imod voldsomt musik, men er ikke noget man kan danse til. I hvert fald ikke i par, som nu." Belafont smiler og holder Dreams taljer tæt ind til hans egen, og spinder hurtigt rundt, imens han løfter hende en ganske smule fra jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 1:21

"Mhmm...,nej jeg har bare aldrig haft nogle at danse, med, men nutidens musik er ikke altid mig" hviskede hun let og smilede. "Nej men til gændgæld kan jeg spille klaver" sagde hun med et smil, og mærkede hvordan hun blev snuret rundt i luften sammen med ham.. "Mhmm.. det er så rart at danse med dig, det er helt utroligt" sagde hun og smilede let til, ham. Hun kiggede ham kort i øjnene, hvis folk så ind lige nu havde de nok tænkt hvad fanden man dansede rundt for. Men de burde selv prøve at danse på den måde..
For den måde han dansede på var fantastisk, enekel, nem,og ikke specielt svære at lære.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 1:26

Belafont smiler bredt da hun nævner at hun kan spille klaver. Han stopper meget langsomt dansen.
"Er det noget ud kunne tænke dig at vise mig?" Belafont smiler venligt til Dream, i det at pladen også var færdig, og den lavede en bumpende lyd, og der blev så stille i hjemmet igen.
"Altså at du kan spille klaver.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:30

Dream grinte let "Mhmm.. Hvis du gerne vil høre det,så kan jeg vel godt" sagde hun med etlille kært smil. HUn bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.. Har du forresten et klaver???" spurgte hun let, og strøg ham blidt over kinden. Selvom musikken var stoppet, og de stod stille. Stod de helt op a hinanden, da de ikke havde givet slip rundt om hinanden. Hun bed sig foorsigtigt i underlæben, og rødmede svagt i kinderne. Hun holdte blikket inde i hans øjne.Hun smilede forsigtigt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:38

Belafont nikkede en enkelt gang og drejede en smule, men blev ved med at holde Dream ind til sig, med den ene arm bag hendes talje. Han ledte hende hen til en dør i enden af rummet, og op af nogen trapper. De kom op til et rum, som var decoreret som resten af husets stil, men med en masse gamle malerier på vægende, som alle passede ind i stilens tidsalder. Belafont ledte hende forbi en drømmeseng, og til enden af rummet, ved et vindue. Der stod der et fint gammelt klaver, under et lagen. Belafont trak forsigtigt lagnet væk, så støvet som var på det, ikke faldt ned over klaveret. Klaveret var holdt godt i stand, og virkede så godt som et nyt. Han smilede så venligt tilbage på Dream.
"Er godt nok et elgammelt et, men det virker stadig.. Og klavere har ikke ændret sig meget igennem tiden." Han tilbød Dream at sætte sig på den lange klaverstol, med en langsom bevægelse med sin hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:59

Dream mærkede hvordan hun blev hevet, med gennem rummene, og så sig let omkrig da de kom ind i det sidste rum."Mhmm.. Dysteret, men rart" mumlede hun let, da han tilbød hende at sidde på klaver stolen. Hun satte sig let og satte ham ved siden af sig. Hun strøg den let over tanggenterne. "Gamle ting er bedst" hviskede hun let, før hun let begyndte at spille på det gamle klaver. Hun smilede let, og mærkede hvordan de smukke blide toner, bevgede sig gennem luften. Hun smilede let til ham. Og sukkede let. Det var lnge siden hun havde spillet.

https://www.youtube.com/watch?v=ZmsNhcxKUcI

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:26

Belafont lukkede øjnende da de blide toner gled igennem rummet. Han sukkede stille, og åbnede dem igen, og kiggede ned på Dreams hænder, som elegant bevægede sig over klaveret. Han smilede op på hende igen, og lænede sig lidt tilbage. Han rejste sig langsomt.
"Bare fortsæt.. Men er noget som skal til for at gøre dette perfect..." Belafont smilede til Dream, og gik hen til vægen ved siden af klaveret, hvor han stod i komplet mørke. Han rev så i et stykke stof, som faldt ned. Det vidste et meget stort vindue, som gik fra gulvet, og til loftet, i en pæn bue. Ind af vinduet skinnede den tidelige morgensol, som nettop var kommet op. Solen nærmest fløj ind, og rammede Dreams krop, og fik området omkring klaveret næsten til at glitre, pågrund af duggen på ruden. Belafont stod stadig i mørket ved siden af klaveret, hvor han ikke blev ramt af solen.
"Sådan.. Et perfect billede.. Til malerierne..." Belafont smilede hen på Dream, men forblev på hans plads, i et perfect billede, som han førte det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:22

Dream så let på ham, da han rejste sig og gik hen i mørket. Hun slog let blikket, ned på de hvide tangenter. Hun smilede let, og lukkede kort øjnene, men slog den let op igen, da hun mærkede lyset mod hendes ansigt. "Mhmm.. Billede???" spurgte hun let, og kiggede på ham, med et smil.
Hun slog let blikket ned af igen. HUn bed sig forsigtigt i underlæben, og lod let hednes fingre bevæge sig hen over hans tangenter. "Mhmm.." mumlede hun let og nyede over at hun kunne spille, igen. Hun lukkede let hendes store babyblå øjne. Hun åbnede dem hurtigt igen, og mærkede soolen, mod hendes ansigt. Hun bed sig let igen i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 0:20

Belafont stod med krysede arme, og kiggede på Dream spille.. Han rystede hovedet en smule og grinede lidt.
"Ja.." Han pegede hen på et maleri på en væg, hvor en pæn dame sad i sollyset. Maleriet var flot lavet, med et hint af nostalgi. "'Det perfecte øjeblik', heder maleriet.. Og det tidspunkt en smuk pige som dig tager sig bedst på, er i solens varme stråler." Han blev ved med at smile, men blev hvor han var, inde i mørket imens han blev ved med at kigge på at Dream spillede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 0:27

Dream kiggede let på ham, da han snakkede. Hun smilede let til ham, og vedte blikket, mod billedet. "Hvem er hende på billedet???" spurgte hun og stoppede let med at spille på klaveret. "Mhmm.. Men en pige som mig passer både i mørke og sollys, bare hun er sammen, med sådan en dejlig en som dig" hviskede hun let og rejste sig fra stolen, og gik hen i mørket ved siden af ahm, før hun let lagde hendes hoved, ved hans brystkasse, "Mhm.. Belafont, i overmorgen, vill du så komme hjem til mig??" spurgte hun let, og trykkede sig tæt ind mod ham, så han blev pressetlet op af væggen.
"Hvis du vil kan det godt være hemmeligt" hviskede hun let, og nussede ham kort på brystkassen, og lagde forsigtigt armene rundt om ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 0:51

Belafont griner en smule, og nikker en enkelt gang.
"Det vil jeg rigtig gerne.. Skal bare være om natten. Så jeg ikke behøver at gemme mig bag flere lag tøj.." Belafont griner en smule. "Og behøves skam ikke at være hemmeligt. Fik ikke svaret på det tidligere, da jeg blev helt væk i vores dans, men vil ikke have noget imod at møde din bror, Dream. Vil gerne være en af dine venner, og vil ikke gå på tværs af din bror, hvis det kan undgås.." Belafont smilede, og skubbede til et gammelt gardin, som dækkede halvdelen af vinduet. Så ledte han Dream tilbage til klaveret, og satte hende så hun sad i lyset, og sig selv i mørket.
"Lyset og mørket er aldrig så langt væk fra hindanen..." Belafont smilede bredt, og stræg hans tommeltots fingerspids blidt over Dreams kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 0:59

Dream så let på ham, da han svarede hende.. "Åhh... De er jeg glad for, Mhmm.. Du ka jo komme kl.24. eller sådan noget" sagde hun og smilede let til ham, inden hun ble placeret ved klaveret igen. Hun smilede varmt til ham, "Mhmm.. Måske ikke langt, men lidt for langt" hviskede hun drillede, og smilede så igen varmt til ham. Hun bed sig forsigtigt i underæben, og strøg blidt en fi nger hen over tangenterne. Dog trykkede hun ikke på dem, så de sagde noget, nej, hun lod bare sin finger glide hen over dem. Hun smilede let og varmt og rødmede svagt. Hun smilede let igen. Hun bed sig let i underlæben og slog så blikkeet op mod ham.
Hendes blå øjne glitrede svagt, da en af morgens solstråler ramte hendes øjne. Hun lukkede let de babyblå krystal øjne, og nød kort solen, mod hendes lettere hvide hud.
HUn smilede let igen, og fik så til sidst åbnet hendes øjne igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:10

Belafont grinede en smule, otog sin handske af. Han lagde hans nu bare hånd kærligt på Dreams kind, og lige da den komme ind i sollyset, begynder det at hvisle let, og hans hånd at yge en smugle. Det der skete med hånden ville hun ikke kune mærke ved hans berøring på hendes kind.
"I nogen tilfælde.. Alt for langt, ja." Han grinede en smule, og trak så sin hånd tilbage lige tidsnok til at han ikke fik nogen sår på hånden, og den kun lige nåede at blive meget rød.
"Men jo, det passer mig fint. Har ikke nogen former for planer." Belafont smiler, og ligger sin hånd på sit lår, da nogen af dens nerver var stivnet, og lige nu kan han godt se det måske ikke var så god en ide, og grinede lidt af sig selv...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:19

Dream mærkede hans kølige håd, mod hendes kind.. "Mhmm.. Ja, lidt for langt nogle gange, " hviskede hun let, da han fjernede hans hånd. "Den kom ikke noget til vel???" spurgte hun forsigtigt og hentydede til hans hånd. Hun smilede let og varmt til ham.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og lod let hendes hånd, flytte sig over i ørket, og lod let og blidt hnedes finger berøre hans hånd.
Hun smilede let da hun mærkede kulden, mod hendes finger. Hun kunne godt lide hans kulde, den var så speciel, og rar. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede let til ham.
Hun lod let hendes babyblå øjne, kigge ind i hans selvom de var gemt væk imørket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:32

Han kiggede tilbage med hans sortlysende øjne, og smilede venligt tilbage.
"Nej. Den klarer sig nok. Har været ude længere tid for meget længe siden. Så længe jeg ikke er der i mere end omkring fem minutter, sker der ikke andet end jeg for sår." Han holder den lamme hånd op en smule. "Eller nerverne bliver dræbt. Man den healer af sigselv.." Han gled siden af en finger over hendes kind, nu da hun er i mørket, og bliver ved med at smile.
"Hvor er det så du bor? Så jeg ved hvor jeg skal hend." Han blev ved med at stryge sin finger over hendes kind, venligt frem og tilbage..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:38

Dream så let på ham, med de store uskyldige babyblå øjne.. Hun smilede let til ham.."Mhmm... Jeg henter dig, ved stranden," hviskede hun let, og mærkede hans blide berøringer over hendes kind. "Mhmmm.." mumlede hun let, og mærkede hvordan de blev ved med at stryge hende op og ned af kinden. HUn smilede varmt til ham, "Er det okay???" spurgte hun let og hviskede, før en svag rødmen fandt vej hen over hendes kinder. HUn bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede let til ham.
"Der er nemlig igen adresse" hviskede hun let, og smilede kort varmt til ham. Hun kiggede let på ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:48

Belafont smiler, og nikker en enkelt gang, og fortsætter med at stryge over den rødmene kind.
"Passer mig fint.. Så ståer jeg på stranden omkring midnat. Du bestemmer så selv om du tager din bror med. Vil da gerne møde ham, når han er så fornuftig og passe godt på dig." Belafont griner en smule, og trommer sin finger på kinden et par gange inden han fjernede sin hånd. Han hørte Belafont bjæffe en enkelt gang, og han kiggede hen imod trappen, og så tilbage på Dream.
"Må hellere få ham fodret.." Han rejser sig, og tilbyder Dream at komme med, og går hen imod trappen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 1:58

Dream rejser sig let op, og følges med ham ud.. "Mhmm.. Jeg tror, ført du møder ham hjemme ved os, når jeg har hentet dig" hviskede hun let, og smilede kært til ham.
Dream kiggede let op på ham, "Er bjffer sulten??" spurgte hun med et lile fnis. Hun kunne godt lide hans hund, som hvis kælenavn var bjæffer. HUn smilede let til ham.
"Du skal bare være rolig over for ham, for han er lidt, bekymret for mig og ddrenge, han er lidt stædig omkrig det" sagde hun og smilede let og varmt til ham. "Mhmm.. " mumlede hun let, mens ham kunne høre deres blide skridt ned a trappen. Hun smilede forsigtigt og rødmede igen let over kinderne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum