Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Littel girl-belafont=privat! - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Littel girl-belafont=privat!

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Littel girl-belafont=privat! - Page 3 Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:45

Belafont havde fulgt Dream med øjnende. Hans næse ruskede lidt, og han rynkede den, og rystede hans hovede.
Da hun kom tilbage smilede han blot op, og da hun lænede sig op ad ham, strøg han sine lange negle igennem hendes hård.
"Har du vel ret i.." Belafont lænede sig lidt tilbage i sofaen, og sørgede for at Dream ikke faldt ned imens han gjorde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:49

Dream smilede let til ham... "Mhmm... Ja, jeg har ret i mange ting?" grinede hun drillede, og lænte sig helt ind mod ham. Hun smilede kært og rødmede let i kinderne.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede kort igen. Hun lagde hednes hoved nær hans skulder, og lukkede let øjnene. "Mhmm.. Det er dejligt" sagde hun smilede og slog hendes babyblå øjne op. Men igen smilede hun til ham, "Tak, fordi jeg må sidde her ved dig" sagde hun og smilede let til ham, en svag rødmen mere brød frem hen over hendes kinder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:01

Belafont grinede en smule, og strøg en af hans negle venligt igennem hendes hår, og ned af hendes nakke.
"Kan ikke se hvorfor ikke.." Han smiler venligt, og kigger på Dreams hals et øjeblik, inden han hurtigt kigger væk. Hans næse rynkede en smule, og han fik en enkelt kuldegysning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:46

Hu lagde sig let op af ham, og krøllede sig let sammen, "Mhmm.. Hvad tænker du egenligt på??" spurgte hun og bed sig uskyldigt i underlæben. Hun smilede let, og strøg let en finger hen over han kind, "Mhmm.. Du er så dejlig kold, eller din hud er det, og dte får min il at være varm," hviskede hun let, og smilede kært til ham, før hun let lagde hovedet ind til ham. "Mhmm.:" mumlede hun let, og lukkede kort øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:59

Belafont smilede til hende vær gang hun kiggede, men hver gang hun kiggede væk, fik han et mere fast og koldt ansigtsudtryk.
"Tænker ikke på så meget.. Kæmper med nogen ting... Ikke noget du skal bryde dig med, er mine problemer." Han smiler venligt til hende, og stryger en negl igennem hendes hår, ned over hendes hals, og så op af hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:34

Hun nussede sig let ind til ham.. "Okay, "hviskede hun let og mærkede hvordan han finger rørte hendes hår, sin hals, og til sidst hendes kind. HUn rødmede svagt, "mhmm.. Det er rart" mumelde hun uskyldigt, og nussede sig let ind til ham.
"Er det fordi d har lyst til at bide, mig, skal jeg trække mig væk???" spurgte hun let og så på ham, med ehndes babyblå øjne. "Mhmm.." mumlede hun tænkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:45

Belafont kunne ikke få sig selv til at kigge på Dream da hun spurgte ham. Han kunne ikke benægte, at hans næse havde irriteret ham, med den søde duft. Og var ikke Dreams perfume han kunne lugte. Han rynkede næsen en smule, og kigger ned på Dream.
"Jeg har en stor selvkontrol.. Jeg kan godt ignorere duften. Du kan falde i søvn op ad mig, men jeg bliver nød til at trække mig når du sover. Er jeg ked af Dream.. Men vil heller trække mig, end at gøre skade på dig. Din hud er for smuk, og din duft er for blid til at jeg vil kunne ignorere det imens du sover.." Han smiledet til hende, og gled hans negl ned af hendes kind igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 19:55

Dream så let på ham, ”Men vil du love mig en ting?? At du er her når jeg vågner igen???” spurgte hun let og kiggede op på ham, med hendes store babyblå øjne, som der igen let skinnede. Hun smilede forsigtigt til ham, da hun lukkede hendes øjne, og lagde sig let op af ham. Hun rødmede svagt i kinderne, da hun var tæt ved at falde i søvn. ”mhmm.. ” var det sidste hun mumlede inden hun faldt i en stille og rolig søvn. Hun gabte let som en hundehvalp og gled let ned af ham, og landede i hans skød, det var dog ikke meningen, men sådan var det vel bare når man sov ikke?? Hun smilede let og gabte kort igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:06

Belafont løftede begge øjnbryn da hun landede på hans skød. Han grinede meget stille for ikke at vække hende. Han lagde en venlig hånd under hendes baghovede, og løftede hende roligt op. Da han sade med hans hånd under hendes hovede, fald det til siden, så han så lige ned på halsen. Hans øjne flakkede lidt, og hans overlæbe hoppede lidt, imens han stille væsede. Han kiggede hurtigt væk og rystede hans hoved meget voldligt. Han knurede stille af sigselv, inden han meget roligt lagde hendes hoved ned hvor han sad før, så hun lå på sofaen. han kørte en venlig hånd over hendes hår, inden han rejste sig, og kiggede ned på hende. Han lukkede øjnene, og rynkede næsen, inden han vendte sig. Han kiggede ned på Balthazar, og pegede på jorden. Hunden kiggede op, og nikkede så. Belafont forlod så huset, og ventede udenfor, på at Dream skulle vågne igen. Han var væk i en halv times tid, men kom tilbage inden hun vågnede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:33

Dream mærkede hvordan hun lige pludselig lå lige og krøllede sig let sammen i søvnen. Hun gabte let, men en 20 minutter senere vågnede hun skræmt af et mareridt.
Hun satte sig let op og så rundt, han var der ikke?? Hun rystede kort, og trak let hendes ben op til sig og lagde hendes hoved på sine knæ. Hun sukkede kort, og så sig omkrig da hun så den store hund, sidde udenfor, smilede hun let. Hun så let rundt, ”Mhmm..” hun rejste sig og åbnede let hans dør. ”Shit, der var du, jeg troede du var forsvundet,” sagde hun lettet, og sprang i armene på ham, om han var klar til det eller ej. Hun rødmede let i kinderne. ”Du må aldrig nogensinde, gøre mig bange på den måde igen!” sagde hun og trykkede sig let ind til ham. Hun skulle stå på tær for at kunne kramme ham rigtigt. ”Mhmm.. ” mumlede hun let, da hun skulle til at løsne hendes greb.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:38

Belafont kiggede over skulderen da hun kom ud. Han smilede, og kastede et æble op en sidste gang inden hun hoppede på ham. "Wouw..." Han blev presset lidt tilbage, og nåede kun lige at gribe æblet inden han kom for langt væk fra det, sp det ikke endte på jorden. han grinede en smule, og kørte en hånd ned af hendes hår meget venligt.
"Det er jeg ked af Dream, var ikke meningen at jeg ville skræmme dig.. Hørte dig vågne, og skulle lige til at gå ind og se til dig.. Her.. Ved ikke om du kan lide det, men er det eneste jeg har man kan spise her i nærheden." Han tilbyder æblet til Dream, og smiler venligt til hende igen. Med hans anden hånd tager han en enkelt høretelefon ud af hans ene øre, og ligger det over skulderen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:03

"Mhmm.. Bare jeg ved du er i sikkerhed, er alt godt" sagde hun og smilede let til ham, før hun gav ham et kindkys.. "Mhmm.. tak, " hviskede hun let og tog imod æblet. "Jeg elsker æbler, så" hviskede hun let, og smilede til ham. HUn rødmede let, i kinderne, da hun kom til at tænke på at hun havd en lår kort trøje på. Hun smilede let til ham.. Forresten tak, for lån af din sofa" sagde hun og smilede let til ham. Hun rødmede igen let i kinderne, men det klædte hende, med den svage røde farve. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.
Før hun let tog en bid af æblet. Hendes lille bid, formede sig til et hjerte, så man kunne se det hvide frugtkød, og det var så det der fik det til at ligne et hjerte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:12

Belafont lagde mærke til den specielle form æblet fik ingraveret, og rystede hovedet en smule. han kiggede så op på Dream.
"Dream. Solen står op om meget kort tid, og jeg har ikke drukket noget i nat. Jeg kan godt klarer mig i flere uger uden blod, men tror ikke at jeg kan klarer at holde mig i skinet, fra at bide dig.. Dream.. Du er for sød, og jeg kan lugte dit blod igennem dig... Jeg har ikke lyst til at bare smide dig ud af mit hjem, men du må ikke lægge dig til at sove igen.. Ikke her..." Belafont ser meget seriøs ud, for første gang på den aften de havde snakket samme. Han havde sine hænder blidt læggende på hendes overarme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:30

Dream så let op på ham, "Jeg lover at jeg ikke lægger mig til at sove igen, hundrede på deT" sagde hun og rødmede let over hans berøringen på hendes arm. Hun lægger let armene rundt om ham, og ligger hovedet ind mod hans brystkasse. "skal jeg gå??" spurgte hun stille, og nussede ham let på brystkassen, med hendes pegefinger.
Hun smilede let til ham, og slap så let hendes greb rundt om ham. "Mhmm.. svar mig helt ærligt" hviskede hun let, og nuttet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:35

Belafont smiler, og ryster hovedet langsomt.
"Nej.. Skal du ikke Dream.. Der er stadig farlige væsner ved den her tid, så du skal slet ikke gå nu... Men du kan blive lige indtil du bliver træt igen.. Så.. Bliver du nød til at gå.. For din egen skyld.." Han smiler igen lidt, og glider det bagerste af en af hans negle ned af hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:43

"Okay" hviskede hun let og lagde hovedet mod hans brystkasse, igen. Hun nussede ham igen let med en finger. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede en smule genret. Hun kiggede let på ham, før hun let kyssede hns kind igen.. "Tak" hviskede hun leet og lod hendes finger glide ned over hans kind. Hun rødmede let og svagt i kinderne.
Hvis folk så dem, nu ville de nok tænke at de var små skøre.
"Mhmm.." mumlede hun let, da hun igen lagde hovedet mod hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:56

Belafont grinede en smule igen, og kyssede Dreams pande blidt. Efter han gjorde det, begyndte han at lede hende indenfor igen.
"Hmm.. Har ikke rigtigt så meget at vi kan lave.. Har en simpelt smag, så har ikke rigtig npget nymoderne i huset.. Men det virkede som om du godt kunne lide at danse? Vores sidste dans blev jo, rimeligt ubehøvlet, bremset.. Det kunne værer at du ville lade mig byde op til endnu en dans?" Han smiler venligt ned på Dream, da de når ind i stuen igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:03

"Mhmm.. Ja, det var sjovt, men det var også kun fordi det var dig jeg dansede med, men det siger jeg da kun ja, til." hun grinede let og tog hans hånd.."Mhmm.. Så bliver den også uforstyrret" grinede hun kært og dtrøg ham let over kinden. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede let til ham.." Kommer du???" spuurgte hun let og hev ham med ud på gulvet. Hun grinede kært og prikkede ham nuttet på næsetippen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:25

Belafont grinede en smule, og tog hendes hånd. Han løftede den, og fik hende elegant til at spinde rundt, hvis hun var med til det. Han prøver at få hende til at spinde runt nok, til at hun fortsætter da han giver slip. Med utroligt høj fart, flyver han hen og skubber sofaen ud til siden, og tilbage til hende, og greb hendes hånd igen. Han lagde sin venstre hånd, blidt på siden af hendes talje, og holdt hendes hånd. Han ledte hende hen til en meget gammel pladespiler, tænder den, og sætter pinden på pladen, og for den til at spille en gammeldags kor melodi, som blev brugt til bal i gamle dage. Han smilede tilbage på Dream, og ledte hende så videre omkring på gulvet, i en let og elegant dans, hvor det næsten virkede somom at de svævede over jorden. Belafont havde tydeligtvis prøvet at danse sådan her før..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:07

Dream mærker hvordan hun bliver snoet rundt, og at han lynhurtigt har fjernet sofaen og fået fat i hende igen. Hun lagde let hendes arme bag nakken på ham, efter han havde sat musikken på, og så smilede hun kært.. Hun fulgte let han bevægelser. Hun grinede kært og smilede let til ham. ”Du er god til at danse” hviskede hun let, og lod let hendes hånd kærtegne hans nakke. ”Mhmm.. Og en god danselære” hviskede hun drillede, og trykkede sig tæt ind mod ham.. Hun smilede let til ham, og kyssede hans kind, før hun fulgte hans bevægelser, med et nkært smil hen over hendes smukke bløde læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:19

Belafont smiler tilbage til hende, og bliver ved med at danse. Han læner sig frem, og for hænde til at krume baglæns, som fik hendes hår til at falde bag om hendes skulder, og hænge ned imod jorden. Han kommer helt ned i en urealistisk vinkle, så hun næsten ligger vandret. Imens de står der, han han sit ansigt helt tæt på Dreams, og smiler venligt til hende, i det hans næse rør hendes. Så trækker han hende op igen, og fortsatte dansen.
"Det var også mit gamle job. Arbejdede på en danseskole fra jeg var 16, indtil jeg døde. De sagde jeg var et naturtalent.. Jeg syntes bare det var sjovt.. Der er heller ikke noget mere yndefuldt eller fantastisk, end at danse ordentligt med en smuk pige..." Belafont griner en smule, og fortsætter dansen, med samme elegance.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:28

Dream mærkede hans blide næse kærtegne hendes som et lille næsekys.Hun rødmede let og blev hevet tilbage, "Men det er stadig utroligt, du bevæger dig som en skøjte løber" hviskede hun let. "Hmm.. Utroligt jeg danser med en af de smukkeste personer jeg har mødt" hviskede hun , let og smilede varmt til ham. Hun mærkede hans blide bevægelser, og som der styrede deres dans.. "mhmm.." mumlede hun kært og så han ind i øjnene, med hendes store babyblå øjne, som der let skinnede da månelyset udenfor ramte dem. Hun smilede let til ham Der stod de og dansede i lyset af månen, og hende blot i en trøje og undertøj, mere perfekt kunne det vel heller ikke blive.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:37

Belafont grinede en smule, og nikkede taknemligt da han fik et kompliment. De svævede nærmest let og elegant over gulvet, imens han snakkede.
"Så kan du ikke have mødt mange, kære Dream.." Han ler lidt af sin selvsarcasme. "Og elegancen, kommer indefra.. Man kan ikke lede sådan her, hvis ikke man virkelig vil det..." Belafont smilede, imens han forklarede. Han tog et fast greb med begge hænder på hendes talje, og løftede hende elegant op, så højt han kunne, og drejede rundt et par gange, hurtigt nok til at få hendes hår til at blafre bag hende, og ikke hurtigt nok til at gøre hende rundtosset, på så kort et stykke. Han satte hende ned på gulvet igen, og fortsatte dansen.
"Men der er ingen tvivl om, at jeg danser med en af de smukkeste Aspara, jeg har set indtil videre, og har alligevel set min del af Aspara igennem tiden..." Belafont griner med et blidt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:48

Drea kiggede let å ham, med hendes kære nuttede smil. ”Mhmm.. Jov jeg har mødt temmelig mange smukke” sagde hun og tilføjede kun smukke for at bevise det. Hun mærkede hvordan han let løftede hende op i taljen, og drejer hende elegant rundt. Hun grinede let da han satte hende ned igen, ”Hvordan kunne du løfte mig var jeg ikke tung??” spurgte hun og smilede kært og let. Hun smilede let til ham, og hendes hår faldt let på plads ned over hendes skuldre. ” det tror jeg ikke på, jeg er ikke smuk, som nogle af de andre Aspara´s ” hviskede hun let og smilede kært til ham.. ”Men tak fordi du prøvede charmetrold” hviskede hun let, og smilede kært til ham. Hun bed sig uskyldigt i underlæben. Man kunne nu godt se at der var et rødligt skær over hendes pjuskede brune hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 0:03

Belafont griner af at hun spørge om hun er tung.
"Jeg har danset med damer, der bar tøj som i sig selv, vejede mere end min sofa.. Du er ikke tung, i forhold til dem." Han smilede blidt, og fortsatte dansen. Han rystede en smule på hovedet af det sidste Dream sagde.
"Kan godt være at deværse Aspara er smukke, og måske er nogen smukkere end dig, ja. Men der er ingen Aspara som ville danse med en vampyr, specielt ikke en som ved at denne vampyr ikke har drukket noget i længere tid..." Belafont grinede en smule. Han fortsatte den lette og elegante dans over gulvet.
"Og der skal mere end et glimt i øjet, en kær stemme, og røde kinder, til at være smuk, i min bog..." Belafont vinker drilskt med sit ene øjnbryn, og grinede en smule igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum