Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Littel girl-belafont=privat!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Littel girl-belafont=privat!
"Nåårh... Men Belafont, drikker du menneskerblod eller dyreblod???" spurgte hun let og smilede kært til ham.
Hun betragtede ham let, og bed sig selv uskyldigt i underlæben... HUn betragtede ham, let før hednes blik skiftede mellem Bjæffer og Belafont. Hun kiggede dernæst ud, "Mhmm.. " sagde hun let og gabte nuttet, før hun let strakte sig. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, og betragtede ham legt
Gæst- Gæst
"Er forskelligt.. Dyreblod smager ikke godt, og menneskeblod kræver for det meste at jeg skader nogen... Men jeg kan tegne runer på folk som for dem til at falde i søvn. Så når jeg for behov for menneskeblod for jeg dem ud i skoven, for dem til at sove, laver et ikke dræbene sår på hånledet, suger blodet fra dem, og tager dem på hospitalet. Men her den anden dag fik jeg et tilbud om at jeg kunne tage blodposer fra Hospitalet i Terre. Af en sygeplejeske.. Har jeg overvejet meget.. Er ikke fordi jeg bryder mig om at skade folk" Sagde Belafont med et smil. "Er du ved at være træt Dream?" Han gik hen til hende igen, og lagde en hånd på hendes skulder.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Neeeej.. ikke helt" sagde hun og smilede let og kiggede på ham med de store babyblå øjne, som der igen let skinnede.
Hun smilede let til ham.. "Mhmm.. Nåårh.. " hun kiggede let ned på Bjæffer..
"Mhmm.. er du meget tørstig???" spurgte hun let og smilede forsigtgt til ham. HUn bed sig nuttet i underlæben, og kiggede let på ham, med hendes babybl skinnede øjne. HUn bed sig forsigtgt i underlæben.
Gæst- Gæst
"Det regner jeg også med.. Skal alligevel ikke bruge mere end noget en gang om dagen, og ikke så meget nødvendigvis." Belafont strøh en negl over Dreams hals. "Og nej jeg er ikke så tørstig. Jeg kan sagtens holde mig en dag. Men som jeg sagde tideligere, kan du ikke sove her igen.. Jeg kan ikke forlade huset, da solen skinner, så jeg vil være for uberegnelig.." Han nikkede lidt, og lagde sin hånd venligt på hendes ryg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Farvel bjæffer" hviskede hun let, "Nåårh.. Så vil jeg gå hjem til mig bekymrede bror" hviskede hun let..
//Out! XD Laver det nye snart xD
Gæst- Gæst
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
» Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
» Yo girl, wanna come home with a young man? But be careful.. (Loveday, Privat)
» The stars in the sky - Belafont
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage